Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu.
Mercedes EQS ir vācu uzņēmuma elektrisko modeļu gammas flagmanis, kas var lepoties ar augstu komfortu un atzīstamu sniedzamību, taču neraugoties uz to, pārdošanas rezultāti nesasniedz cerēto. Gluži pretēji: 2023. gadā Eiropā tie sarukuši par 46 procentiem, bet ASV – par 11 procentiem. Piedevām izrādījies, ka elektriskā sedana vērtība nokrītas uz pusi jau pirmajā gadā.
Iespējams, situāciju mainīs uzlabotais modelis, kas pasūtīšanai kļūs pieejams no 25. aprīļa, turklāt par iepriekšējo cenu – aptuveni 110 000 eiro (Vācijā). EQS pircēju ražotājs tagad centīsies pievilināt ar izmainītu priekšpusi, kas iepriekšējā Black Panel vietā ieguvusi radiatora restes imitāciju ar horizontālām svītrām un Mercedes zvaigzni uz motora pārsega.
Tehniskā ziņā lielākās izmaiņas ir jaunais un no EQS SUV aizgūtais 118 kWh akumulators, kas nodrošina par 11% jeb par 82 km lielāku sniedzamību EQS. Versijai EQS 450 4Matic tā pieaug no 717 līdz 799 km, bet versijai EQS+ sniedzas līdz pat 822 km. Modernizētajam EQS atļauts vilkt smagāku piekabi (maks. slodze uz āķi tagad 1700 kg, iepriekš – 750 kg), pievienota automātiskā bremžu sistēmas funkcija, kas pasargās bremžu diskus no rūsas, MBUX-Hyperscreen jau sērijveidā visām EQS versijām, tāpat kā siltumsūknis ar Invertoram, elektromotoram un akumulatoram novadītā siltuma izmantošanas iespēju salona apsildīšanai.
Vēl viena jauna funkcija ir automātiska joslas maiņa: ja priekšā brauc lēnāks transportlīdzeklis, automašīna pati var uzsākt joslas maiņu ar ātrumu no 80 līdz 140, turklāt apstiprināšana ar pagrieziena signālu no vadītāja puses atkritīs.
Par 3686 eiro var iegādāties Rear Comfort Package Plus, kas ietver izvelkamus kāju balstus otrās rindas pasažieriem, plašākas sēdekļu regulējušanas funkcijas un papildu apsildi kakla un plecu zonā.
Nu smuks jau, pēc suņa!
Pats es rullz ar renault thalia I, ar nav ne vainas, tik jūties kā zive konservbundžā.