Modernizētais Audi S3 kļuvis spēcīgāks, jaudas ziņā panākot Golf R un pietuvojoties saimes līderim Audi RS 3.
Pirms dažām nedēļām pirmizrādi piedzīvoja modernizētais A3, tagad kārta sportiskajiem modeļiem, kas pazīstami kā S3 hečbeks un sedans. Vizuālo pārmaiņu skaitā jauna reste ar augstāk paceltiem melnas krāsas „Audi riņķiem”, jauns buferis un gaisa pievadi, kā arī dienas gaitas lukturu elementu izkārtojums, bet tiem, kam patīk vēl vairāk izcelties, par piemaksu pieejama Akrapovič izplūdes sistēma ar četriem prāviem apaļas formas izvadiem.
Arī salonā izmaiņu netrūkst: jauns ātrumpārslēgs, ventilācijas atveru noformējums, salona izgaismojums, hromētas ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres agrāko plastmasas izstrādājumu vietā. Apdarei izmantota arī Dinamica mikrošķiedra, alumīnijs un oglekļa šķiedras ieliktņi. Sērijveidā 10,1 collu multivides ekrāns, Audis Virtual Cockpit un bezvadu uzlāde viedtālrunim, bet par piemaksu MMI Navigation, kas ietver visu savienojumu paketi un piekļuvi lietotņu veikalam, ar kuru daudzas lietojumprogrammas var izmantot tieši transportlīdzekļa displejā.
Divlitru TFSI motors tagad attīsta 333 Zs (tikpat, cik VW Golf R) un 420 Nm griezes momentu, kas ir par 23 Zs un 20 Nm vairāk nekā pirms modernizācijas. Ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h tagad tiek paveikts 4,7 sekundēs, kas ir par 0,1 sekundi ātrāk nekā iepriekš, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h. Ražotājs apgalvo, ka motors un kārba ir pārstrādāti, lai uzlabotu veiktspēju un atsaucību, nodrošinātu lielāku atdevi, piemēram, septiņu pakāpju S tronic tagad pārslēdzas ātrāk pie pilnas slodzes un uztur augstākus apgriezienus, bet dzinēja apgriezienu diapazons ir paplašināts no 2100 līdz 5500 apgr./min.
Reizē ar jauno Torque Splitter (tāds arī Golf R un Audi RS 3), kas sadala griezi starp aizmugures riteņiem pēc vajadzības un nomainījis veco Haldex pilnpiedziņu, modernizētais S3 ieguvis sešus elektroniskos braukšanas režīmus, tostarp jauno Dynamic Plus, kas nosūta pēc iespējas lielāku griezes momentu uz aizmugurējo asi un uz aizmugurējo riteni, kas atrodas līkuma ārpusē. Turklāt ESP pārslēdzas uz sporta režīmu, bet dzinējs un transmisija darbojas agresīvāk. Tiesa, īsta drift režīma, kā tas ir Golf R un Audi RS 3, S modelim nebūs, toties ir modernizēta balstiekārta (par 15 mm zemāka nekā A3), sviras ar stingrākiem gultņiem, kas uzlabo reakciju uz stūri un līkumu izbraukšanu, pārstrādāta stūres iekārta un ESP regulējumi. Par piemaksu var iegādāties balstiekārtu ar adaptīvajiem amortizatoriem.
No rūpnīcas S3 tiek piegādāts ar 18 collu riteņiem un 225/40 Falken sporta riepām, perforētajiem bremžu diskiem tagad ir 357 mm izmērs, bremzēm izmantoti lielāka izmēra komponentes.
Modernizētais Audi S3 pie izplatītājiem nonāks kā Sportback hečbeks un sedans no 2024. gada otrā ceturkšņa. Cenas sākas no atzīmes 55 600 eiro.
Jābūt lielam auzu fanam, lai pa šādu cīparu ņemtu 3 modelīti. Cupra šito sportisko latiņu tik augstu pacēlusi ar VZ5, ka daudziem līdzīgiem tur tikai ēnā paskriet līdzi. Un man izskatās, ka riņķu pavēlnieki vispār sapinušies tur paši savos riņķos, tad jau sanāk neslikts Q5 ?!!!
Šitā vecā miskaste ar STg3 softu izkodīs to gredzenu pavēlnieku uz autobāņa! 3k euro un smaids sejā garantēts:
www.ss.lv/msg/lv/transp...9-5/bxhok.html
Nešaubos ka šī misene izkodīs, bet naf tā piepirstā salona vērts!
Tu saki, ka saimnieks baigais gāzētājs?
Ko tu tur dirs vecais bebr.
Vienreiz izbrauci ar tačku kurai pavairāk zirgu, tā pie katra raksta savu tupumu rādi.
Kādēl vispār salīdzini mazo audi ar kaut kādu hibrīdparketnieku?
Ar Q5 arī nav vērts salīdzināt, Q5 dargāks, bet arī kvalitatīvāks.
S3 ir mini sedaniņš. Savukārt tā pseidodžip kupra kam viņa vajadzīga? Ne džips, ne parasta vieglā auto vadāmība.
Turklāt cuprai un 25 ir milzīga atšķirība. Es saprastu, ja tu vel runātu par rsQ8 un Uruss.