55 600 eiro: modernizētais Audi S3 saņem 333 Zs (+ FOTO) 6

 
iAuto | 15.aprīlis 2024 4:11

Modernizētais Audi S3 kļuvis spēcīgāks, jaudas ziņā panākot Golf R un pietuvojoties saimes līderim Audi RS 3.

Pirms dažām nedēļām pirmizrādi piedzīvoja modernizētais A3, tagad kārta sportiskajiem modeļiem, kas pazīstami kā S3 hečbeks un sedans. Vizuālo pārmaiņu skaitā jauna reste ar augstāk paceltiem melnas krāsas „Audi riņķiem”, jauns buferis un gaisa pievadi, kā arī dienas gaitas lukturu elementu izkārtojums, bet tiem, kam patīk vēl vairāk izcelties, par piemaksu pieejama Akrapovič izplūdes sistēma ar četriem prāviem apaļas formas izvadiem.

Arī salonā izmaiņu netrūkst: jauns ātrumpārslēgs, ventilācijas atveru noformējums, salona izgaismojums, hromētas ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres agrāko plastmasas izstrādājumu vietā. Apdarei izmantota arī Dinamica mikrošķiedra, alumīnijs un oglekļa šķiedras ieliktņi. Sērijveidā 10,1 collu multivides ekrāns, Audis Virtual Cockpit un bezvadu uzlāde viedtālrunim, bet par piemaksu MMI Navigation, kas ietver visu savienojumu paketi un piekļuvi lietotņu veikalam, ar kuru daudzas lietojumprogrammas var izmantot tieši transportlīdzekļa displejā.

Divlitru TFSI motors tagad attīsta 333 Zs (tikpat, cik VW Golf R) un 420 Nm griezes momentu, kas ir par 23 Zs un 20 Nm vairāk nekā pirms modernizācijas. Ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h tagad tiek paveikts 4,7 sekundēs, kas ir par 0,1 sekundi ātrāk nekā iepriekš, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h. Ražotājs apgalvo, ka motors un kārba ir pārstrādāti, lai uzlabotu veiktspēju un atsaucību, nodrošinātu lielāku atdevi, piemēram, septiņu pakāpju S tronic tagad pārslēdzas ātrāk pie pilnas slodzes un uztur augstākus apgriezienus, bet dzinēja apgriezienu diapazons ir paplašināts no 2100 līdz 5500 apgr./min.

Reizē ar jauno Torque Splitter (tāds arī Golf R un Audi RS 3), kas sadala griezi starp aizmugures riteņiem pēc vajadzības un nomainījis veco Haldex pilnpiedziņu, modernizētais S3 ieguvis sešus elektroniskos braukšanas režīmus, tostarp jauno Dynamic Plus, kas nosūta pēc iespējas lielāku griezes momentu uz aizmugurējo asi un uz aizmugurējo riteni, kas atrodas līkuma ārpusē. Turklāt ESP pārslēdzas uz sporta režīmu, bet dzinējs un transmisija darbojas agresīvāk. Tiesa, īsta drift režīma, kā tas ir Golf R un Audi RS 3, S modelim nebūs, toties ir modernizēta balstiekārta (par 15 mm zemāka nekā A3), sviras ar stingrākiem gultņiem, kas uzlabo reakciju uz stūri un līkumu izbraukšanu, pārstrādāta stūres iekārta un ESP regulējumi. Par piemaksu var iegādāties balstiekārtu ar adaptīvajiem amortizatoriem.

No rūpnīcas S3 tiek piegādāts ar 18 collu riteņiem un 225/40 Falken sporta riepām, perforētajiem bremžu diskiem tagad ir 357 mm izmērs, bremzēm izmantoti lielāka izmēra komponentes.

Modernizētais Audi S3 pie izplatītājiem nonāks kā Sportback hečbeks un sedans no 2024. gada otrā ceturkšņa. Cenas sākas no atzīmes 55 600 eiro.

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 15.aprīlis 2024 8:21
0 1 Atbildēt

Jābūt lielam auzu fanam, lai pa šādu cīparu ņemtu 3 modelīti. Cupra šito sportisko latiņu tik augstu pacēlusi ar VZ5, ka daudziem līdzīgiem tur tikai ēnā paskriet līdzi. Un man izskatās, ka riņķu pavēlnieki vispār sapinušies tur paši savos riņķos, tad jau sanāk neslikts Q5 ?!!!

Zapte 15.aprīlis 2024 9:48
2 1 Atbildēt

Šitā vecā miskaste ar STg3 softu izkodīs to gredzenu pavēlnieku uz autobāņa!  3k euro un smaids sejā garantēts:

www.ss.lv/msg/lv/transp...9-5/bxhok.html

Saabists 15.aprīlis 2024 16:45
0 0 Atbildēt

Nešaubos ka šī misene izkodīs, bet naf tā piepirstā salona vērts!

AERO 16.aprīlis 2024 11:23
0 0 Atbildēt

Tu saki, ka saimnieks baigais gāzētājs?

Virzulis 15.aprīlis 2024 15:06
2 0 Atbildēt

Ko tu tur dirs vecais bebr. 

Vienreiz izbrauci ar tačku kurai pavairāk zirgu, tā pie katra raksta savu tupumu rādi. 

Kādēl vispār salīdzini mazo audi ar kaut kādu hibrīdparketnieku? 

Ar Q5 arī nav vērts salīdzināt, Q5 dargāks, bet arī kvalitatīvāks. 

S3 ir mini sedaniņš. Savukārt tā pseidodžip kupra kam viņa vajadzīga? Ne džips, ne parasta vieglā auto vadāmība. 

Turklāt cuprai un 25 ir milzīga atšķirība. Es saprastu, ja tu vel runātu par rsQ8 un Uruss.

ZZZZ 15.aprīlis 2024 19:55
0 0 Atbildēt

Virzulis kur tiek salīdzināts ar kādu hibrīdparketnieku? Kurš Q5 ir dārgāks? 

www.audi.lv/lv/web/lv/new...RoCLJ8QAvD_BwE

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO) 4

Viens no kravas auto vadītājiem vairāku kilometru garumā cenšas apdzīt priekšā braucošo kravinieku, taču tas izdodas vien pēdējā epizodē gandrīz izraisot sadursmi ar vieglo automobili. Lasīt vairāk

 

Motoreļļas izvēle vecākiem dzinējiem: vai biezāka būs labāka? 4

Vai esi dzirdējis gadījumus, kad autovadītāji paši vai mehāniķi pēc saviem ieskatiem nolemj nomainīt ierasto motoreļļu uz “biezāku”? Saskaņā ar senām teorijām un dažu mehāniķu nelokāmo pārliecību šāds solis paildzina dzinēja kalpošanas laiku, turklāt mazina motoreļļas patēriņu automašīnām, kuru nobraukums pārsniedz 100 000 km. Lasīt vairāk

 

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO) 2

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO) 2

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti