Labdien forumieši. Ir nolemts iegādāties jaunu auto. Diskusija mazlietots vai jauns nav nepieciešama - tas ir izlemts. Atliek izdarīt izvēli kuru! Nosacījumi - benzīns, universālis, apkopēs samērīgs izmaksās, drošs tehniskā ziņā. Kādi jūsu varianti? Ko paši iegādātos ja būtu nepieciešams un kāpēc?
Danimars rakstīja: Labdien forumieši. Ir nolemts iegādāties jaunu auto. Diskusija mazlietots vai jauns nav nepieciešama - tas ir izlemts. Atliek izdarīt izvēli kuru! Nosacījumi - benzīns, universālis, apkopēs samērīgs izmaksās, drošs tehniskā ziņā. Kādi jūsu varianti? Ko paši iegādātos ja būtu nepieciešams un kāpēc?
Es iegādātos dīzeli un sedanu. Un kas ir "samērīgs izmaksās"? Sākot jau ar iegādi - šķiet, ka atkal interesē tikai diskusija, nevis reāli padomi vajadzīgi
Ja tagad meklētu jaunu auto, tad kādu no Toyotām-Avensis vai Auris touring sports. Kaut gan kas zina, kas tām jaunajām iekšā ?: , bet vismaz līdzšinējā apkārtējo pieredze daudz maz stabila
Vispār jau jautājums bija par to vai autors vispār zin, ko grib - nav minējis neko, kas ļautu piedāvāt kaut ko pamatoti pieņemamu - ja nepamanīji, tad piedāvāju skaistu benzīnuniversālu, lai gan nez kādēļ liekas, ka autors bija domājis savādāku piedāvājumu.
Ja šodien izvēlētos pirkt jaunu auto - ņemtu jauno passatu 2,0 benzīnnieku ar automatu. Pirms 7 gadiem, patika jaunā Sonata - toreiz nopirku to. Arī ar atlaidi 3000 eiro. Un ne mirkli neesmu savu izvēli nožēlojis - auto kalpo ļoti labi, izskatās arī pavisam labi : PROBLĒMU nav. Izvēle pašlaik auto tirgū ir pietiekoša. Vajag pievērst uzmanību piedāvātajām atlaidēm. Skandi motors vēl pašlaik dod jaunajiem i30 -3000 eiro atlaidi, i40- pat 4500 eiro atlaidi. Tas ir izdevigi, jo reali nosedz lizinga procentu maxājumu izdevumus. Protams, ir arī daudz citu iespēju - piemēram opel-insignija. Jāatceras tikai fakts, ka tie laiki gan ir pagājuši, kad tikai meršus ,bembjus un audi uzskatīja par ĪSTAJIEM auto.
Danimars rakstīja: Labdien forumieši. Ir nolemts iegādāties jaunu auto. Diskusija mazlietots vai jauns nav nepieciešama - tas ir izlemts. Atliek izdarīt izvēli kuru! Nosacījumi - benzīns, universālis, apkopēs samērīgs izmaksās, drošs tehniskā ziņā. Kādi jūsu varianti? Ko paši iegādātos ja būtu nepieciešams un kāpēc?
Kad esi atradis un izvēlējies savu jauno auto (ar visu komplektāciju), paprasi cenu mums, varbūt varēsim iepriecināt iauto @ iauto .lv
Danimars rakstīja: Labdien forumieši. Ir nolemts iegādāties jaunu auto. Diskusija mazlietots vai jauns nav nepieciešama - tas ir izlemts. Atliek izdarīt izvēli kuru! Nosacījumi - benzīns, universālis, apkopēs samērīgs izmaksās, drošs tehniskā ziņā. Kādi jūsu varianti? Ko paši iegādātos ja būtu nepieciešams un kāpēc?
Kad esi atradis un izvēlējies savu jauno auto (ar visu komplektāciju), paprasi cenu mums, varbūt varēsim iepriecināt iauto @ iauto .lv
Nekad neesmu uzskatījis par auto tikai vāciešus. Pats biju viens no pirmajiem kas iegādājās H Getz. Pēc trīs gadi sakarā ar ģimenes pieaugumu pārdevu un apsēdos uz universāļiem - mazda 626, vw passat, mazda6. Bet nu ir piegriezies uzturēt vecos autosus it īpaši, ja pats neko vairs nedara (eļļas un filtru maiņa neskaitās). Tāpēc gribu jaunu un punkts. Universālis obligāts pasākums, jo ir bērns + suns (ne maziņš), kā arī dzīvošana privātmājā uzliek par pienākumu šādu tādu kravu pārvadāšanu. Benzīns - doma tāda, ka starpība ar dīzeli ir ~1000ls kā kuram. Par šo naudu es pēc "opkatkas" (nezinu kā latviski) ielieku gāzi un rullēju 5 gadus ~25000 gadā. Kolumba variants ir izskatāms, protams auto ir morāli novecojis un mazāks nekā mani iepriekšējie, bet uz konveijera kādi 8 gadi, bērnu kaites novērstas, es ceru.
Priekš Maserati mazliet pietrūkst - tieši 100 000. VW jauni - cena kosmoss. Reālā situācija, ka varētu mēnesī atļauties līdz 200Ls finanšu līzingā.
Danimars rakstīja: Nekad neesmu uzskatījis par auto tikai vāciešus. Pats biju viens no pirmajiem kas iegādājās H Getz. Pēc trīs gadi sakarā ar ģimenes pieaugumu pārdevu un apsēdos uz universāļiem - mazda 626, vw passat, mazda6. Bet nu ir piegriezies uzturēt vecos autosus it īpaši, ja pats neko vairs nedara (eļļas un filtru maiņa neskaitās). Tāpēc gribu jaunu un punkts. Universālis obligāts pasākums, jo ir bērns + suns (ne maziņš), kā arī dzīvošana privātmājā uzliek par pienākumu šādu tādu kravu pārvadāšanu. Benzīns - doma tāda, ka starpība ar dīzeli ir ~1000ls kā kuram. Par šo naudu es pēc "opkatkas" (nezinu kā latviski) ielieku gāzi un rullēju 5 gadus ~25000 gadā. Kolumba variants ir izskatāms, protams auto ir morāli novecojis un mazāks nekā mani iepriekšējie, bet uz konveijera kādi 8 gadi, bērnu kaites novērstas, es ceru.
Priekš Maserati mazliet pietrūkst - tieši 100 000. VW jauni - cena kosmoss. Reālā situācija, ka varētu mēnesī atļauties līdz 200Ls finanšu līzingā.
Iauto var smalkāk par cenu un priekiem?
Nu re, tas jau ir kaut kas - tādā gadījumā es izvēlētos Hyundai i40. No pēdējā laika auto, šis ir uzrunājis visvairāk - aprīkojuma un cenas ziņā viennozīmīgi pārspēj savus tuvākos konkurentus. Un par Hyundai kvalitāti ir dzirdētas lielākoties labas atsauksmes.
kolumbs rakstīja: Daudz ko izķir pieejamā naudas summa pirkumam.
No lētā gala cenā līdz 10 000 šis varētu būt praktisks pirkums:
www.opel.lv/...
Tiešām izšķir cena?
Praktiskajā lētajā galā droši vien nav ne vainas šim par 6245Ls: www.dacialatvija.lv/...
Bet tikai gandrīz 10x dārgāks ir arī visnotaļ labs: www.audi.lv/...
Kā reizi dacias jau apskatīju. Ja iespējams tehniskajā ziņā auto uz auto var paļauties, tad testa brauciena laikā es sapratu, ka tas tomēr nav privātai lietošanai, bet vairāk uzņēmuma variants. Tik traki nauda nespiež, bet audi pavilkt nevarēšu. H I40 tiešām izskatās pieņemams. Kas ar to atlaidi? 20 000 - 4000 varēs izsist, kā Ikdienas Viesis raksta?
Par 200 latiem būs plus mīnus normāli aprīkota kompaktklase. Protams, viss atkarīgs no pirmās iemaksas.
Kas atliek? Apskati visas auto markas, izvēlies, kurš patīk un vālē uz salonu skatīties un izbraukt. Kurš iepatīkas visvairāk, to ņem ciet. Kas te ko domāt...
es shitam ar volvo 850 universaali esmu gaajis cauri, un teiktu, ka universaalji shaadaa gadiijumaa, imho, ir par mazu. vot kautkas a-la vw t4, caravelle, multivan, ford transit un so on ir ideal - tur pusi iedziives var liidzi vadaat. a universaalis - mazs. aizmuguree +/- normali tikai suns i ielien, aizmugureejaa rindaa - beerns un shaadi taadi, mazliet, liidzvedamie kraami. jumta bagaazniekaa ar neko daudz neiekraameesi - saspiesti apstaaklji.
par "starpiiba 1000 ls, labaak ielieku gaazi!" - jaunaas paaudzes gaazes devaiss tak pats pa sevi kkaadus 500 - 600 ls maksaa? i cena sgaazei ar celjas - manupraat diesel tomeer ir praatiigaaks variants.
draco rakstīja: nemazs suns, beerns un universaalis?
es shitam ar volvo 850 universaali esmu gaajis cauri, un teiktu, ka universaalji shaadaa gadiijumaa, imho, ir par mazu. vot kautkas a-la vw t4, caravelle, multivan, ford transit un so on ir ideal - tur pusi iedziives var liidzi vadaat. a universaalis - mazs. aizmuguree +/- normali tikai suns i ielien, aizmugureejaa rindaa - beerns un shaadi taadi, mazliet, liidzvedamie kraami. jumta bagaazniekaa ar neko daudz neiekraameesi - saspiesti apstaaklji.
par "starpiiba 1000 ls, labaak ielieku gaazi!" - jaunaas paaudzes gaazes devaiss tak pats pa sevi kkaadus 500 - 600 ls maksaa? i cena sgaazei ar celjas - manupraat diesel tomeer ir praatiigaaks variants.
Skatījos uz sharānu, smuks pēc vella, galaxy, cmax super, bet nu uzlēkt augstāk par kompaktklasi nesanāks. Papētīju astras - izskatās ok. Būs jāaizbrauc, cena arī patīkama, nolaistu galvu varēs braukt . Koijots auris tourings smuks, arī jāapskata.
Par gāzi. Es, kopš pirmo reizi ieberzos ar dīzeļauto 2002 gadā, braucu tikai uz benzīna/gāzes (bez nekādas reklāmas), izņēmums bija H Getz, var uzskatīt par "bērnības " traumu. Tad lūk, ja parēķina gāze tik un tā sanāk izdevīgāk. Pat ar visu to, ka japāņu auto vajag papildus eļļošanu. Es reiz apsēdos un paskaitīju, cik naudas ir ieekonomēts uz maniem nobrauktajiem 450 000 ar visu to, ka esmu pircis trīs jaunas un vienu lietotu iekārtu. Bet katram savs viedoklis. Pie gāzes pieliks 0.04Ls, tas lietas būtību pagaidām nemaina Vēlāk jau redzēs.
Pēdējā 10-gadē esmu kļuvis par nepārprotamu japāņu fanu, ko arī pilnībā nopietnībā iesaku
Nopirksi auto, kurš pratiski neplīst, ja minētajā cenu līmenī - nav zagļu iecienīts un ļoti bagātīgi aprīkots pat tikai vienu pakāpi augstāk par standarta komplektāciju - jau bāzītē.
Visam papildus, japāņi viegli sadzīvo ar mūsdienu gāzes iekārtām un ir ļoti, ļoti ekonomiski jau saknē.
Piebildīšu, ka cena nokrīt arī dārgajiem auto. Īpaši jau s-meršiem un x-bembjiem. Šodien jau tiek piedāvāti 10 gadīgi x5 bembji par 5-6 tūkstošiem eiriku, kas ir salīdzinoši lēti. BET, ja tādu nopērk, tad jāmeklē vēl tik pat daudz, lai tiktu līdz TA...
Jauna auto iegāde
Labdien forumieši. Ir nolemts iegādāties jaunu auto. Diskusija mazlietots vai jauns nav nepieciešama - tas ir izlemts. Atliek izdarīt izvēli kuru! Nosacījumi - benzīns, universālis, apkopēs samērīgs izmaksās, drošs tehniskā ziņā. Kādi jūsu varianti? Ko paši iegādātos ja būtu nepieciešams un kāpēc?