Grab piekare garantijas laikā

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.

Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Kur es dzīvoju uz senču rēķina un par kādām trīsreiz lielākām - par ko trīsreiz lielākām - summām tu runā?

Tu beidzot esi savu mitekli atradis? Vai arī sācis senčiem īri maksāt?

Un, lai savu to Auto, kā tu lielījies, dabūtu labākā līmenī par manu bijušo B6 pasātu, domāju, tev nevajadzēs iekrāmēt tajā 3x lielāku summu, par kādu esi to šedevru iepircis? Starp citu, kā tev veicas ar to? Solīji 2 gadu laikā, ja nemaldos, bet gads jau drīz būs pagājis...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Vispār te izskanējušai viedoklis, ka tāpēc, ka fanam ir lētā škodiņa, nevar gaidīt tādu pašu attieksmi kā gadījumā, kad servisos griežas ar mazlietotu dārgākas klases auto-tas ir tipisks uzpūtīgums, kurš piemīt arī dīleru servisiem piemēram, tam pašam Volvo kantorim Mūsa motors, ar kuru saskāros, kad man bija Volvo. Acīmredzot dīleri pārāk labi dzīvo, ka klientu apkalpošanas ētika, un sava uzņēmuma prestižs nav svarīgs. Es arī domāju, kādu auto un pie kā pirkt, kad apniks remontēt lielo, komfortablo, bet ar lielu nobraukumu, vācieti. Un pēc šādas VWfana pieredzes, un Karlo es diezi vai iešu. Vajadzētu būt vienādai dīlera attieksmei attiecībā pret garantiju, vai klients ir pircis Fabiju, vai SuperB. Karlo izteikums, ka sīkā graboņa norma ir ielas huligānu līmenī, jaunam auto nekam un nekur nav jāgrab. Fan, turies, es un mani kolēģi jūtam līdzi un ceram, ka Tu panāksi, lai Škoda izlabo savas kļūdas.

Pilnīgi piekrītu... jaunam auto nekas nav nav jāgrab un jāklab un tās basņas par to, ka tas ir normāli un tā vajag, jo, redzies, lēts auto, ir lohatrons.

No otras puses te ir jāsaprot viena lieta, ko, palasot šo un līdzīgus forumus, tauta nu nekā negrib saprast. Vairumā dīleru garantijas gadījumus neatmaksā paši. Galu galā, dīleris nav vainīgs pie tā, ka ražotājam ir brāķis gadījies. Līdz ar to, ja dīleris atsaka garantiju, nu, nav tā, ka tas dīleris ir padla, jo negrib maksāt. Tieši otrādi, dīleri IR ieinteresēti veikt garantijas remontus, jo tos viņiem apmaksā importētājs, savukārt, importētājam - ražotājs. Šajā gadījumā, ražotājs Karlo Motoram. Nu ne jau pēc vietējām cenām. Es gan 100% nezinu, vai tā ir visiem, bet zinu, ka opelim tā ir, nissanam arī, folksvāgenam arī, tātad, pēc idejas, vajadzētu būt arī škodai. Varbūt kādai markai ir tā, ka tas paliek uz importētāju, līdz ar to rūpnīca pieļauj lielāku uzcenojumu, tobiš, atdod importētājam mašīnu lētāk, tad jā, importētājs varbūt varētu censties gļukot uz garantijas remontiem, tajā pašā laikā, ražotāja noteiktie standarti viņam tāpat ir jāievēro.

Līdz ar to, šajā gadījumā, manuprāt, ja importētājs (Karlo) atsaka reikas remontu, fanam ir OBLIGĀTI jāraksta ražotājam uz Mlada Boļeslavu ar visām izdrukām, pierādījumiem utt., protams, par to iepriekš brīdinot dīleri/importētāju (varbūt noraustīsies un piedāvās risinājumu). Un, protams, piedraudētu mazliet ar medijiem.

Ak, Volvo vēl ir paši laipnības un labas attieksmes iemiesojumi, salīdzinot, piemēram, ar, piemēram, Krasta ielas VW (gan pēdējā laikā nav bijusi darīšana, bet pirms gadiem 5 tas bija ārprāc) vai Krasta ielas Mercedes... Varbūt subjektīvi, bet es kaut kā esmu novērojis, ka tā lielākā pirkstiņvicināšana pūš no tiem dīleriem, kuriem Latvijā ir monopols - škoda, mercedes, vw, volvo...

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Vēl fan ieteiktu, epastus nodublēt ierakstītā vēstulē, vismaz Latvijas kantorim, jo šeit lielākā daļā gadījumu uz epastu atbildi var arī nesagaidīt. Ja ir vēstule, nesaņemot atbildi var arī informēt Karlo ISO9001 sertifikācijas kantorī, gan jau viņiem ir ISO sertifikāts. Vēl piemini, ka graboņa neliecina ne par ko citu, kā par pastiprinātu mezglu dilšanu un protams, ka esi nobažījies par automobīļa drošību. Konkrētu vainu gan nemini, grab un viss.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Es arī domāju, kādu auto un pie kā pirkt, kad apniks remontēt lielo, komfortablo, bet ar lielu nobraukumu, vācieti. Un pēc šādas VWfana pieredzes, un Karlo es diezi vai iešu. Vajadzētu būt vienādai dīlera attieksmei attiecībā pret garantiju, vai klients ir pircis Fabiju, vai SuperB. Karlo izteikums, ka sīkā graboņa norma ir ielas huligānu līmenī, jaunam auto nekam un nekur nav jāgrab. Fan, turies, es un mani kolēģi jūtam līdzi un ceram, ka Tu panāksi, lai Škoda izlabo savas kļūdas.

Paldies par atbalstu! Kā labo piemēru pretstatā Karlo Motoram varu minēt Amserv Krasta ielā (bijušo Adam Auto). Tur Merivai vienmēr vaina tika atrasta precīzi, un saremontēts tika precīzi tas, kas nepieciešams.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12

Raacens

Paldies par padomiem! Es cīnīšos!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

ak rakstīja: Es arī domāju, kādu auto un pie kā pirkt, kad apniks remontēt lielo, komfortablo, bet ar lielu nobraukumu, vācieti. Un pēc šādas VWfana pieredzes, un Karlo es diezi vai iešu. Vajadzētu būt vienādai dīlera attieksmei attiecībā pret garantiju, vai klients ir pircis Fabiju, vai SuperB. Karlo izteikums, ka sīkā graboņa norma ir ielas huligānu līmenī, jaunam auto nekam un nekur nav jāgrab. Fan, turies, es un mani kolēģi jūtam līdzi un ceram, ka Tu panāksi, lai Škoda izlabo savas kļūdas.

Paldies par atbalstu! Kā labo piemēru pretstatā Karlo Motoram varu minēt Amserv Krasta ielā (bijušo Adam Auto). Tur Merivai vienmēr vaina tika atrasta precīzi, un saremontēts tika precīzi tas, kas nepieciešams.

Kāds, iespējams, pateiks otrādi. Zinu vairākus bijušos klientus, kuri kāreiz saka, ka dēļ Krasta ielas amserva dēļ vairs nekad opeli nepirks. Tāpat droši vien ir vesela čupa, kuriem ar Karlo viss ir OK. Tā tāda laimes spēle - kā patrāpīsies. Un, protams, cilvēciskais faktors arī būs visur un vienmēr.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja:

Paldies par atbalstu! Kā labo piemēru pretstatā Karlo Motoram varu minēt Amserv Krasta ielā (bijušo Adam Auto). Tur Merivai vienmēr vaina tika atrasta precīzi, un saremontēts tika precīzi tas, kas nepieciešams.

Kāds, iespējams, pateiks otrādi. Zinu vairākus bijušos klientus, kuri kāreiz saka, ka dēļ Krasta ielas amserva dēļ vairs nekad opeli nepirks. Tāpat droši vien ir vesela čupa, kuriem ar Karlo viss ir OK. Tā tāda laimes spēle - kā patrāpīsies. Un, protams, cilvēciskais faktors arī būs visur un vienmēr.

Māsas dēlam ir pozitīva pieredze ar Mežciema Karlo Motoru. Viņam 2012.gada darba Oktāvijai precīzi noteica defektu un nomainīja garantijas ietvaros kaut kādu detaļu saistībā ar ātrumkārbas stiprinājumu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Varbūt subjektīvi, bet es kaut kā esmu novērojis, ka tā lielākā pirkstiņvicināšana pūš no tiem dīleriem, kuriem Latvijā ir monopols - škoda, mercedes, vw, volvo...

Šī iemesla dēļ acīmredzot vajag pirkt Toyotu, jo tai ir divi konkurējoši dīleri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tu beidzot esi savu mitekli atradis? Vai arī sācis senčiem īri maksāt?

Un, lai savu to Auto, kā tu lielījies, dabūtu labākā līmenī par manu bijušo B6 pasātu, domāju, tev nevajadzēs iekrāmēt tajā 3x lielāku summu, par kādu esi to šedevru iepircis? Starp citu, kā tev veicas ar to? Solīji 2 gadu laikā, ja nemaldos, bet gads jau drīz būs pagājis...

Šajā dzīvoklī par velti es esmu mitinājies tikai laikā kad es mācījos skolā

Trīsreiz lielāku summu? Mašīna tika nopirkta par 250 lašiem - nu pie štukas bija tajā momentā kad es ar to izgāju TA nepilnus divus gadus atpakaļ. Patlaban gan jau trīs ir sen pāri, baigais nikolajs skaitīt. Ar sekmēm palēnām, bet līdz tam laikam kad atkal izdomāšu to mašīnu savākt vienā gabalā un aizbraukt līdz TA, būs iebāzti smuki, neizļurkāti mk4 recaro ķebļi, sakārtota to apsilde, aprīkojumam pievienojušies lukturu apmīzēji, motors aprīkots ar VEMSu, transmisijā izķertas visas luftes, izņemot torsena lufti, iznīcināta visa rūsa zem mašīnas, priekšas piekarē jau pagājušovasar tika nomainīts viss, izņemot pusrāmi, atsperes un stūres ķegas, uz niknākiem un mudernākiem elementiem, vēl šādi tādi ķiņķēziņi elektrībā izveikti. Tālāk manīs kādā secībā sarindosies prioritātes - pabeigt kondišu [vajag jaunu kondensatoru aka motortelpas radiatoru, sausinātāju, jādabū cits kompresors ar kronšteinu un gan jau tam šis tas jāsamaina, jāuztaisa pāris trubas, jāpiepilda sistēma], uzlikt gāzi, ielikt turbiķi, ielikt 6 robu kārbu, pāriet uz piecām riteņu skrūvēm - pagaidām liekas ka gāze būs pirmā un pēc tam turbiķis, kondišs, kārba un skrūves, bet sometimes shit happens un viss var mainīties

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

msh

Tehniskā jaunrade, protams, ir laba lieta, tomēr es, pērkot jaunu auto, gribētu, lai tas 50 tūkst.km garumā kalpotu bez defektiem.

Deksters Reģ.: 07.12.2010
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

Kur es dzīvoju uz senču rēķina un par kādām trīsreiz lielākām - par ko trīsreiz lielākām - summām tu runā?

Tu beidzot esi savu mitekli atradis? Vai arī sācis senčiem īri maksāt?

Un, lai savu to Auto, kā tu lielījies, dabūtu labākā līmenī par manu bijušo B6 pasātu, domāju, tev nevajadzēs iekrāmēt tajā 3x lielāku summu, par kādu esi to šedevru iepircis? Starp citu, kā tev veicas ar to? Solīji 2 gadu laikā, ja nemaldos, bet gads jau drīz būs pagājis...

nekas te nav mainījies, joprojām msh šrots ir vislabākais

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: fan, brauc velreiz uz karlo un saki lai maina reiku.

no iiles tev vajag defektaacijas lapu, kas arii veelaak kalpos kaa neatkariga eksperta sleedziens.

vini tev nevar atteikt reikas mainu, ja ir konstateets defekts.

Tikko pa telefonu izrunājos ar Auto Īles servisa meistaru. Viņš teica, ka kaut kādus dokumentus (defektācijas aktus vai tamlīdzīgi) neizsniedz. Komunikācija ar Karlo Īlei bijusi pa e-pastu un telefoniski. Tās rezultātā Īle saņēmusi no Karlo atteikumu apmaksāt stūres mehānisma maiņu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tagad izdarīšu spiedienu uz Karlo Motors!!!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja:

Paldies par atbalstu! Kā labo piemēru pretstatā Karlo Motoram varu minēt Amserv Krasta ielā (bijušo Adam Auto). Tur Merivai vienmēr vaina tika atrasta precīzi, un saremontēts tika precīzi tas, kas nepieciešams.

Kāds, iespējams, pateiks otrādi. Zinu vairākus bijušos klientus, kuri kāreiz saka, ka dēļ Krasta ielas amserva dēļ vairs nekad opeli nepirks. Tāpat droši vien ir vesela čupa, kuriem ar Karlo viss ir OK. Tā tāda laimes spēle - kā patrāpīsies. Un, protams, cilvēciskais faktors arī būs visur un vienmēr.

Māsas dēlam ir pozitīva pieredze ar Mežciema Karlo Motoru. Viņam 2012.gada darba Oktāvijai precīzi noteica defektu un nomainīja garantijas ietvaros kaut kādu detaļu saistībā ar ātrumkārbas stiprinājumu.

Škodām garantijas laikā tādi brīnumi lec ārā, ka bail vispār jaunu škodu ņemt. Laikam būs jāpaliek pie tā paša garlaicīgā, bez uzticamā golfa.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nortel

Bet kā tas var būt? Škodai daudzas detaļas ir tādas pašas kā Volkswagenam. Piemēram, mana auto 1,2 HTP dzinēju liek arī VW-Polo mašīnās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, un tu domā, ka VW ir kaut kāds baigi kvalitatīvais auto?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, un tu domā, ka VW ir kaut kāds baigi kvalitatīvais auto?

Nedomāju, bet "izbaudu" katru dienu jau 170 000 km garumā. Servisā viesojos ik pa 30 000, kā noteikts apkopju grafikā. Bija doma nākamo ņemt džetiju, bet laikam tomēr nē. Mācos no citu pieredzes ar škodām. Moška sanāks santa, ja būs kāda akcija.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, un tu domā, ka VW ir kaut kāds baigi kvalitatīvais auto?

Bet kurš tad mūsdienās ir tas kvalitatīvais? Ja vēlamies nelielu un kvalitatīvu auto, vai tad jāpērk Audi-A1 ?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Moška sanāks santa, ja būs kāda akcija.

Vai Tu ar šo domāji Hyundai SantaFe? Tas taču ir pavisam cita cenu plaukta auto!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

GB12 rakstīja: Nu, un tu domā, ka VW ir kaut kāds baigi kvalitatīvais auto?

Nedomāju, bet "izbaudu" katru dienu jau 170 000 km garumā. Servisā viesojos ik pa 30 000, kā noteikts apkopju grafikā. Bija doma nākamo ņemt džetiju, bet laikam tomēr nē. Mācos no citu pieredzes ar škodām. Moška sanāks santa, ja būs kāda akcija.

Nu, es baudīju 8 mēnēšus un ar to pietika...

Paši dīlera čaļi saka, ka nevajag pirkt vw, kas ražots no 2002. līdz kādam 2010. gadam, īpaši uzmanīties vajag no 1. paaudzes Touareg, 1. paaudzes Touran, Golf V, Passat B6...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12

Bet kā ir ar Škodu kopumā? Tā taču nevarētu būt slikta mašīna, ņemot vērā to, cik veiksmīgi pirms 10-15 gadiem tā iekaroja Rietumeiropas tirgu...

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Cik 15 gadīgas škodas tu redzi uz ceļiem teiksim tajā pašā UK? Praktiski nav, bet toties 15 gadīgu visu nīsto Huyndai pilns.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Cik 15 gadīgas škodas tu redzi uz ceļiem teiksim tajā pašā UK? Praktiski nav, bet toties 15 gadīgu visu nīsto Huyndai pilns.

Man sievas māsas vīram Anglijā ir 2002.gada Octavia 1,9 SDI. Viņš ar to ir apmierināts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Cik 15 gadīgas škodas tu redzi uz ceļiem teiksim tajā pašā UK? Praktiski nav, bet toties 15 gadīgu visu nīsto Huyndai pilns.

Tas tāpēc, ka piecgadigs izskatās kā piecpadsmitgadigs

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Škodas garantijas noteikumus internetā neatrodu, bet Peugeot noteikumos ir šāds teksts:

Tikko konstatēts kāds bojājums, Jūsu automašīna jānodod PEUGEOT pilnvarotam remontdarbu veicējam darba laikā. Tas nepieciešams tādēļ, lai nodrošinātu Jūsu un Jūsu pasažieru drošību, kā arī lai izvairītos no konstatētā bojājuma palielināšanās, kas varētu prasīt daudz nopietnākus remontdarbus, nekā tas būtu bijis nepieciešams pašā sākumā.

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti