Kurš ir labākais akumulators, kur pirkt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Tā kā ārā ir pamatīgs sals, daudziem nelec auto. Ko darīt? Kādus akumulatorus iesaki, vai kā labāk salā piestartēt auto?

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 1 Atbildēt

Tie kas pērk skābes akumulatoru ir jāpārliecinās par blīvumu. Mūsu ziemai jābūt blīvumam 1,27! Siltajā Eiropā ir 1,23. Šī ir ļoti būtiska lieta.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 1 Atbildēt

Kā piedāvā to izmērīt bezapkopes akumulatoram?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Atplēšot un izmērot. Nekad neesi taisījis vaļā bezapkopes akumulatoru?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Tas skaidrs, bet, tiem kas taknā - jautājumu precizēšu - kā tu to izveiksi pērkot jaunu kumulatoru un vai tev pārdevējs par to arī kaut ko neatplēsīs?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 1 Atbildēt

Nu tas ir obligāti jānoskaidro! Korķi jau visiem ir, tikai līmplēve uzlīmēta virsū. Bet tie auto kas no Vācijas kopā ar akumulatoru atnāk pie mūsu lielajiem saliem negriež! Jāpapildina ar skābi. Ir varianti, aķi nest siltumā, vai pieslēgt lādētāju.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Nu, padumjo auto ķūna spec...

Mazliet izglītošu - būtiski nesačakarējot un neizvarojot plastmasas korķus to izdarīt prāvai daļa bezapkopes kumulatoru NAV IESPĒJAMS.

Vai patiešām to varēsi to pārbaudīt veikalā pirms pirkšanas?

Un kā būs ar garantiju, kad tādu nopirktu, pēc tam "izvarotu" atnesīsi pa garantiju?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 1 Atbildēt

Vai pieslēgt lādētāju - ne vienmēr nostrādā. Prakse no mežistrādes tehnikas lielajos salos - sākumā dzinām iekšā 30-50A, jo to visu aķītis tērē nevis uzlādei, bet sevis sildīšanai - kad elektrolīts (lasi - viss aķis) ir sasilis līdz noteiktiem grādiem (triviāli vērtētu šo kā -15;-18C), tikai tad tas sāk reāli lādēties un "ņemt iekšā" reālu strāvu. Tas, ka nedaudz "palādēts" pie -25 labāk griež, saistīts tieši ar elektrolīta temperatūru un ātrākām ķīmiskajām reakcijām = lielāku atdevi. Nevis ar to ka kāds ampērs būtu šim klāt nācis.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
5 0 Atbildēt

Mana pieredze rāda ka ir 4 veidu aķīši:

1)skaisti redzamiem korķīšiem - apkalpojamais

2) korķīši zem uzlīmes - te nu var "atplēst un izmērīt)

3) kopējais garais korķis pāri visām sekcijām,aizlīmēts vēl ar uzlīmi, skaitās jau pirmais neapkalpojamais, bet tas vāks ar pāris plakanajiem skrūvgriežiem "atplēšās un var izmērīt"

4) pilnā korpusa aizkausētie - šādu kļūst arvien vairāk. Bezapkopes. Kā rūpnīcā sapresēti, tā vienīga saite ar atmosfēru ir pārītis vēdināšanas klapanu. Šos nekādi nevar "atplēst un izmērīt". Ja nu vienīgi ar urbi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Par ko arī stāsts!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Šo vispār veikalā VAR redzēt. Ja droži zini ka nākotnē būs vieta/laiks/vēlme piselēties ar skābju šķīdumu laistīšanos, var ņemt tos, kam zem plēves korķi spīd. Visiem citiem - ja aķis mirī nost, vai nu izmetat, vai atdodat uz apkopi servisā - visās malās tādas iespējas ir.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Redzēt var, bet blīvumu PIRMS pirkšanas uzzināt tāpat nekādi napalīdz...

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 2 Atbildēt

"Mūsu ziemai jābūt blīvumam 1,27! Siltajā Eiropā ir 1,23. Šī ir ļoti būtiska lieta."

No kurienes šāda informācija par 1.23 ? Pilnībā uzlādēts akumulators skaitās ar elektrolīta blīvumu 1.265 , bet 1.225 - uzlādēts par 75%. Tātad, pilnībā uzlādētam akumulatoram jābūt ar elektrolīta blīvumu 1.265 ( 1.27 ) visur, silto Eiropu ieskaitot.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tu instrukcijas tabuliņu pats papētīji?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
3 2 Atbildēt

Es krievu armijā aiz polārā loka dienēju. Uztvēri?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

Laikam kaut ko toreiz baisi atsaldēji...

Nu citādi tavus tekstus saprast nevar.

Un tad vēlreiz - vai pareizi sapratu, ka Eiropai pārdodot nepilnīgi uzlādētus akumulatorus, bet "īstiem pacaniem" uzlādētus līdz galam?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 5 Atbildēt

Tavu prātu varētu ieregulēt normāls kurbulis. Vai Tu zini kas ir kurbulis?

Eiropā ir dažādas klimatiskās zonas. Mēs dzīvojam vidēji skarbā, bet ir vēl skarbāki apstākļi un tur pielieto elektrolītu 1,32 , lai nesasalst. Viss maksā naudu. Ekonomē uz visu, arī uz elektrolīta blīvumu.

Krievu akumulators man kalpoja 7 gadus. Nekāds bizness viņiem nesanāk, ja citiem kalpo 2 - 3 gadus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 3 Atbildēt

Vernon - ievieto to līko starteri sev vienā vietā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 2 Atbildēt

P.S.

Ko tieši var ieekonomēt uz blīvumu?

un kas - Eiropai pietiek ar 12,5 V sprieguma akumulatoriem? Bet mums vajag lielāku spriegumu?

No blīvuma ir tieši atkarīgs spriegums un noturība pret salu

ar 1,29 vajadzēja jau pietikt, lai nesasaltu līdz -70°C

Par kādiem 1,32 tu tur murgo?

ap 1,3 ir vilkmes akumulatoriem, piemēram elektroiekrāvējiem - akumulatoriem, kuriem ilgstoši jānodrošina liels strāvas patēriņš

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Kā - ko var ieekonomēt? Skābes daudzumu kas jāielej aķī - skābe tak arī maksā. Miljons gadus atpakaļ lasīju kaut kādu padomju laiku šoferu mācību grāmatu, minos ka tur kaut kas bija par blīvumiem atkarībā no temperatūras.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Ir dzirdēts ir lasīts,viss skaidrs.

P.s.Neko viņš nezin tikai pļurkst.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 1 Atbildēt

Nevis ieekonomē, bet gan mazāks skābes blīvums palielina kalpošanas laiku, toties samazina kapacitāti, sasalšanas temp un jaudu, kas gan siltās zemēs nav būtiski.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
4 0 Atbildēt

1,32 !?! Vernon attttopppiessss , prazdņiki pagājuši .

mūsu klimatam , 1.25 .

P.S. 2 gadi C.A. par akkumuļatoršķiku tika nolauzti.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kā kalpo akumulātors ja regulāri lieto autonomo sildītāju ?

Vai nav papildus jālādē ?

Saprotu , iedarbināt viegli , bet cik patērē darbinot to krāsniņu .

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Veron

Es runāju par eberspaseri vai webasto

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 1 Atbildēt

vernons savā elementā - ka jau vienmēr - fļurkst pats nejēdzot par ko ir runa un pat ja to saprot, tad stāsta visādas muļķības...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Kas notiek Latvijā, kad ārā ir 30 grādu sals? Savas jaunības dēļ neesi piedzīvojis! Nosēdinātais aķis pēc pāris stundām sasalis apaļš. Tava muļķība pa visām "vīlēm" lien ārā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

visvecākais perdelis, atradies.

Domā tu vienīgais -30°C esi redzējis?

Laikam tomēr tais tālajos austrumos esi smagi atsaldējis savulaik...

Kāds nu tu mums vienīgais pieredzējis un zinošs...

Vairs pat nav smieklīgi...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Vēlams regulāri uzlādēt! Ja brauc īsus pārbraucienus. "Multivanam" ir pat divi akumulatori, viens sildītajam.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 0 Atbildēt

Krautā ,pa lēto, ir didgitālie lādētāji . Ir labi ,pa retam, pieslēgt un palādēt .

Vasaras auto garažā ir patstāvīgi pieslēgts pie " dzīvības uzturētāja" , jo zb ikpārgados jaunu akku pirkt

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

želejas aku tiekot iznīcināti ja 15V un vairāk . ( tas notiek releja bojājuma gadījumā ) Vai viņos ir iestrādāti drošinātāji ? Vai jāpiepērk ?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ko tu sauc par želejas akm? Tagad ir AGM "sausie" akumulatori un par želeju vari aizmirst, atstāj to audio entuziastiem un laivu motoriem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TDIODS

Bosch/uxjosch esmu novīlies... Ja viņš ira no autofabrikas iekš jaunpirktā autõ , tad ir labs , ja pērk aftermārketā tad nezkāpēc sūc,

.........

Ir dzirdēts pretējs viedoklis . Nu tas no sazvērestību teorijas ...... Autoražotājs pasaka mums vajag aķi,amortizatoru u t t kura cenai jābūt tik un tik . nu mazai . Tad nu mēģina max iekļauties ,optimizēt . Bet to ko izlaiž zem sava brenda ,tur ok .

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Pēc pieredzes varu pateikt, ka arī budžeta klases akumulatori mūsdienās ir labi un kalpo vismaz 5-6gadus. Protams, ja pareizi lieto. Citiem vārdiem sakot labs akumulators ir jauns akumulators :-). Protams, nēesmu mēģinājis pilnīgi nedzirdētu ražotāju preci, piem. Ķīnas.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 0 Atbildēt

Bribu pajautāt par dziļizlādes akumulātoriem un viņu apzīmējumiem. www.agronet.lv mājas lapā ir norādīti Banner akumulātori un par visiem ir teikts, ka tie ir dziļizlādes. Savukārt arī cenuklubs.lv ir Banner akumulātori, bet konsultanti saka, ka viņiem neviens nav dziļizlādes, visi esot parastie, automašīnu starteru akumulātori. Kā viņus atšķirt? Vai ir kaut kādi speciālie apzīmējumi?

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Nez, te

www.agronet.lv/produkti/akumulatori/auto-akumulatori/

tikai daļai redzu piezīmi par dziļilzādi, pamatā tiem, kam balts korpuss.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tajā sadaļā vispār nebūtu nevienam tādam jābūt - tu jau redzi - sadaļas nosaukums ir "auto akumulatori".

jjjj Reģ.: 13.04.2018
0 1 Atbildēt

Ja sadaļa saucas "Auto akumulātori" - to nevajadzētu saprast, ka tur viennozīmīgi ir tikai starteru akumulātori. Automašīnām var būt dažādas vajadzības, dažreiz automašīnai arī dziļizlādes akumulātori nepieciešami.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Dzīvojamā mašīna vai dzīvojamā piekabe īsti pie automašīnām nav pieskaitāmi, lai arī likumīgi viens skaitās mašīna, un otrs piekabe...

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Nez, jjjj teica, ka viņs agronet lapā redzot tikai dziļizlādes, es redzu ko vairāk. Jā, ir tur vēl atsevišķa sadaļa tikai ar dziļizlādes.

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Kādam nolūkam auto vajadzētu dziļizlādes?! Faktiski nekam. Dziļizlādes aķis paredzēts gadījumiem, kur ilgi vajag nodrošināt konstantu, salīdzinoši nelielu strāvu, lai to arī var izlādēt "tukšu", nevbaidoties to nobeigt.

Dziļizlādes aķis nekādīgi nebūs labāks pie kaut kādiem ekstrēmiem auto ekspluatāicijas apstākļiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

klaja neizpratne fizikā, ķīmijā un tehnoloģījā kā tādā)))

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt
jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Paldies par ebay linku uz saules baterejām, u.t.t. Bet ko darīt, ja negribu likt nevis aiz auto stikla, bet ārpusē? Nesen saņēmu no Ķīnas 100W lokano saules batereju, ko gribu uzlīmēt uz autiņa bagāžas kastes (ar plakanu virsmu). Lokanā saules batereja noklāta ar nenopietnu plēvīti, tādu kā pārtikas plēvi, kurā ietin sviestmaizes. Bet zem tās pliki elektrības kontakti. Priekš āra izpildījuma izskatās nenopietni, prasās ar kaut ko noklāt. Bet ko likt pa virsu? Vai kādu 1mm organisko stiklu vai citu plastikātu? Bet plastikātam varētu nepatikt augsta temperatūra, kas varētu resties saules staros. Stiklu? Smagi, nedroši, arī neliekas prātīgi ........... Vai ir kādas idejas?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=supercap+car+starting&_sacat=0

www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=solar+car+batery+charger&_sacat=0 tos liek aiz auto stikla, lai lādē ar mazu strāvu, kamēr auto stāv

pāris derīgas iekārtas

Piemeklē no pieejamiem materiāleim kas ir un mēģinājumu laikā pārbaudi to bateriju, cik lielu strāvu tā spēj nodrošināt. Gan jau plānais orgstikls derēs. Ja tā baterija nav pārāk dārga, gan jau var atrast kādu laku un izmēģināt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti