msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

Tikko dibenstūris uz Palangu aizminās. Nu žvangalējas pa ceļu nepajokam)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ha! Jā, ir tāda problēma, parādījās pirms pāris mēnešiem - tā kā tehnisku problēmu dzelžos neatradu, pieņemu ka pie vainas ir sarukušais svars un līdz ar to centrējošais spēks - tā kā iztikt varu [pa lielam koncentrēšanās jautājums, un kosmētiskas dabas problēmas; savākt problēmu nav] tad pagaidām slinkums izmainīt stūres leņķi lai to kompensētu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diemžēl uz Palangu aizbraukt nesanāca tehnisku iemeslu dēļ, bet nu, par visu no sākuma.

Tā kā vakari paliek arvien īsāki, nolēmu beidzot uzlabot apgaismojumu un elektrosistēmu...

Pabeidzu beidzot slēdžus - kopš pagājuša rudens līdz šīs vasaras sākumam bija pieci slēdži no kuriem trīs bija pievienoti - tagad ieliku atlikušos divus un visu salodēju. Sākotnējajā plānā īsti nebija vajadzības pēc tik daudziem sledžiem bet noteicošais faktors bija kastīte , izgriezta no otrā golfa viduskonsoles

Slēdžus pabeidzis ceturtdien tos uzliku. Vakarā aizbraucu uz Palangu. Salādējis tukšo taru taromātā atklāju ka man nedarbojas lukturi un sapratu ka ir dirsā, jo man nav tik maza skrūvgrieža līdzi un pulkstenis ir pāri deviņiem vakarā. Nu neko, noņēmu ķebli, atvienoju slēdžus, nekādu izmaiņu, beigās izrādījās ka nosprāgusi priekšas lukturī viena diode - atvienoju to nost, aizbraucu mājās ar vienu diodi priekšā un pakaļas lukturīti. Radās doma uzbūvēt jaunu lukturīti. Uzbūvēju vakar jaunu lukturīti - četras 3w [laikam] gaismas diodes vienā rindā, sanāca diezgan eleganti. Vakarā izdomāju aizbraukt uz Palangu. Braucu pa ceļu, priecājos - jaunais lukturis tik spožs ka diezgan gaišā laikā var redzēt uz ceļa priekšā apgaismotu pleķi. Iebraucu Sventājā un piepeši nokonstatēju ka man lukturi nedarbojas... Slēdziens - priekšas lukturis nosprādzis - izmēginājos izvadus visādos veidos, nekādu panākumu. Salādēju taru turpat Sventājas taromātā, noņēmu priekšas lukturi, uzvilku keponu dziļi uz acīm un ar vienu pašu pakaļas lukturi braucu mājās. Braucu diezgan gurdeni jo bija bail ka aizmugures luktura sprieguma regulators nepaņem neizbeidzas; pie normālajiem 27 km/h ar vienu pašu pakaļas lukturi tas dabūtu siltumā pārvērst vismaz 8w - nu neko, izturēja. Mājās luktura sekcija rādīja ka lukturī trīs diodes nosprāgušas - viena bija man krājumos bijusi 3w diode, pārējās trīs kolēģis piektdien man nopirka - man ir aizdomas ka tai kas man bija sanāca par švaku dzese un tās trīs ko kolēģis nopirka varēja būt kāda kļūdas pēc 1w un nosprāgstot manai diodei pie viena aizgāja divas jaunās. Nu neko, būs jāprovē kas cits.

Ceturtdien vēl mājās braucot aiz gara laika iedziļinājos tajā cik nikni spīd mans aizmugures lukturis

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
0 0 Atbildēt

Klausies tev nav kaut kads autisms fujak? Okok. Es saprotu hobijs utt. Bet tevi majas negaida sunitis Bobijs ;(

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Šķiet ka galvenā problēma ir garlaikošanās. Rucavā, vai kur tur, varētu būt stipri ierobežotas iespējas sevi izklaidēt. Vai nu sēdi datorā vai nu buhā, kā vairums. Jeb min pa vienīgo ceļu uz tuvāko miestu, palūrēt uz atpūtniekiem. Man šķiet ka mtb būtu tieši labāks variants velodzīvei tādā lauku apvidū

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu esi kaut ko ļoti spēcīgi sajaucis Kalnietis ir pilsētnieku izklaide tevis piesaukto variantu dēļ, velosipēds laika nosišanai - nepārsteidzošā kārtā pie mums kalnieši ir tikai visnenopietnākajiem braucējiem, tiem kas sausā vakarā aizbrauc ar velosipēdu uz veikalu pēc aliņa un tamlīdzīgi - tie kas ar velosipēdu pārvietojas nevis niekojas, tie tādus sūdus praktiski nelieto.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jums tur nekā no velo nav, ne jau tāpēc ka kkas nav piemērots vai nav apstākļi, bet tikai un vienīgi dēļ vairākuma zemas pirktspējas. tava rajona strava heatmapā redz arī padaudz visādus ārpus asfalta braucienus. nebūt ne visi dragā cieto segumu. ko tur dara tajā vecajā raķešu bāzē? tur vispār nonstopā kāds stravo, no braucieniem viss melns)) vēl varētu uzbūvēt kajaku ar dzenskrūvi un pedāļiem, un dragāt pa to upi kas gar tevi tek. tas man tāds sapnis nr.1 šobrīd. neatrodu pagaidām tik sakarīgu kajaku, par pietiekami zemu cenu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja problēma būtu zema pirktspēja tad visi velosipēdisti brauktu ar lietotiem lētā gala kalniešiem kas neko nemaksā. Bet ja tu darba dienā ierastos manā darbavietā, tu tur atrastu vienu pitonu, vienu nopistu lētā gala kalnieti un kādus piecus parastus velosipēdus. Līdzīga aina ir redzama arī visur citur - kalnieši pamatā ir tiem kas tos nopirkuši laika nosišanai, tiem kam velosipēdi ir lai pārvietotos, ir parasti velosipēdi - lielākoties padomju ražojumi, vienam otram arī pa kādam "holandietim".

Raķetniekos ir uztaisīta krosa moču trase. Doma braukt pa Paurupi ar kaut ko kam ir dzenskrūve man liekas optimistiska...

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Viņš savulaik propagandēja, ka ja ir lemts arī bruņutransportieri nepalīdzēs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pēc sestdienas fiasko nācās svētdien atgriezties pie klasiskām vērtībām...

Tātad, donors - traktora 48w darba gaisma. Viens saimnieks ar kuru man ir darīšana man kādu laiciņu atpakaļ atdeva pārīti beigtu darba gaismu kad es viņam pastāstīju ka es no tādām mēdzu būvēt velosipēdiem lukturīšus - šīs radās esam sevišķi piemērotas jo nevis stikls satur lēcas, bet gan stiklā iebāztas 16 atsevišķas lēcas, lieliski. Šoreiz izdonorēšanai izvēlējos bēdīgākā paskata lukturi, jo redzams ka šis pārstājis darboties jo vienkārši sapuvis; tikai divas diodes beigtas, un tīri rūsas dēļ. Tikmēr otrs izskatās smukāk bet tam 1/3 diožu beigtas, tur ir bijusi mokošāka nāve.

Un šitā izskatās gala rezultāts pēc darba gaismai nogriezta gabala iebāšanas sestdienas korpusā - savilcējs uzlikts aiz bailēm ka ar karstlīmi pielīmētais stikliņš neatnāk vaļā, jo tas visu notur, šī ir otrā reize kad lietoju karstlīmi un stikliņu pielīmēju ar otro piegājienu jo pirmajā tas atnāca vaļā. Varbūt jāatgriež, jānoslīpē nost kādi 5 milimetri abos virzienos lai tad līmei būtu šķirbas ko aizpildīt...

Vakarā biju aizšāvis uz Palangu. Nu, darbībā kā jau gaidīts - kā jau ceturtā daļa no 48w darba gaismas. Gaismas atdeve laba, par auksti balto toni neesmu sajūsmā bet varētu iztikt [galu galā gadu jau iztiku] bet optiku gan gribētos labāku - tik nezinu kur meklēt, jo lemonai piedāvājumā ir tikai tādas lēcas kas nebūs labākas par šīm... Pa lielam arī darba gaismu lēcas ir galvenais mīnuss no darba gaismu uztaisītiem lukturiem - man vienreiz redzot darbībā kaut kādu švakāku rūpniecisku diožu lukturi radās iespaids ka tas ir niknāks par manu iepriekšējo 2x3w lukturi, bet patiesībā tur vienkārši optika vairāk sakoncentrēja starus un tāpēc tur bija mazs spoži apgaismots pleķis, nevis kā man - gaisma izmētāta 20m platumā un 50m garumā...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nopērc single LED ar vajadzīgo starojuma leņķi BEZ NEKĀDA RADIĀTORA un ar parastu, analogu stabilizatoru, ne pwm shēmiņu padod 0.2-0.3 volti mazāku spriegumu un nekas tur ne karsīs, ne degs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Raimi, vai tu zini kāda ir starpība starp "spīd" un "apgaismo"? Man te ir priekšas lukturītis ar gaismas atdevi kas īpaši neatpaliek no viena mašīnas priekšas halogēnluktura - vajadzētu tikai to gaismu sakoncentrēt lai tā neapgaismo gabalu aiz grāvjiem, koku galotnes un pretībraucošo sejas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Ko tik neizdomās lai nepirktu normālu lukturīti. Nesen lidlā pie nocenotiem krāmiem paņēmu pa 10eur pamēģināt vienu. Nu uz 10 naudām spīd tīri normāli. Projekcijas reflektors, uzlādes indikācija un kopumā lietojams. Sūds, jā, bet lietojams.

Un vispār, kur palika vaimanas, ka labākā gaisma ritenim ir dinamo? Te tak plosās uz akumulātoriem cik noprotu)))

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Ir tāda elektroniska komponente, kā sprieguma pārveidotājs - barošanas bloks.

Tad nu dažādos inženieriski-grāmatvediskiekonomiskajos izpildījumos led lampām, led prožektoriem, dažādos datoru, dekoderu utt. variantos tie bloki pamanās ne tikai nestrādāt pārāk ilgi, bet arī darboties nestabili, žāvēt kondensatorus un visu ko radiofrekvencēs uzraidīt ēterā.

Tas ir viens no nekvalitatīvākajiem komponentiem modernajā elektronikā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Muhahā No kurienes šāda noprasme - lukturis pārāk jaudīgs? Protams ka vienīgais ar manu velosipēdu saistītais akumulators atrodas tumbiņā un tāds mazohistu marazms kā akumulatoru darbināti lukturi ieviesti netiks - man jau pietiek ar to čakaru uzlādēt tumbiņu - kas šonedēļ beidzot tiks novērsts, jo nākamais elektrosistēmas uzlabojums būs lādētājs priekš tumbiņas.

"Normāls lukturītis" tavā izpratnē maksā pāris reižu dārgāk nekā adekvāts paštaisīts apgaismojums + detaļas no kurām salikt ripuli ar lētā gala ģeneratorrumbu. Piedevām tas saturētu dažādas tizlas neērtības - piemēram, pastasti kādu risināumu tu izmantotu lai pārslēgtu staru lukturītim kurš atrodas tev pie kājām bet vietā kur to ar kāju aizsniegt nevar Par nepieciešamību to lādēt pat nerunāsim.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tad nav skaidrs par kādiem 8w, kuri nokūpina pusvadītājus te ir runa, ja genas rumbas nomināls ir 3w

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man tava lukturu posta pāris lapas atpakaļ likās ka tu kaut ko jēdz no diodēm un elektrības bet laikam jau nē... Uz "niknajām" [tāds apzīmējums, jo ir arī švakās] ģeneratorrumbām ir uzrakstīts "6v 3w", jā, bet tas uzraksts ir domāts lai blondīnes pērkot lukturus nenolohotos - tā ir kādreiz izplatīto pudeles ģeneratoru nominālā specifikācija kur priekšas lukturītī nāca 2,4w spuldzīte bet aizmugurējajā 0,6w. Realitātē vienīgais cieti iekaltais ģeneratorrumbu parametrs ir strāva - "3w" rumbām nomināli 500 mA, faktiski, cik lasīts [neesmu mērījis] 450 mA, "2,4w" rumbām nomināli 400 mA. Kamēr spriegums kāpj lineāri līdz ar rumbas apgriezieniem - Shimano Nexus lētučiem, kā pats esmu izmērījis, 20" ripulī ir viens volts uz ātruma kilometru - 26" ripulis attiecīgi griežas 1,3x lēnāk un 28" 1,4x lēnāk. Jauda ir strāva reiz spriegums, mans normālais kruīza ātrums ir kaut kas ap 27 km/h kas nozīmē kaut ko ap 20v un kādus 9w jaudas. Un tā kā aizmugurē man ir lukturītis kur starp diviem organiskā stikla gabaliem ieliktas mazās SMD diodes kurām tur dzeses nav nekādas, to lukturīti baro sprieguma regulators kurš noregulēts uz 2,4v - variantā kur rumba darbina vienu pašu aizmugures lukturi, viss kas virs šī sprieguma silda sprieguma regulatoru...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu man diži neinteresē šitie tavi miliampēru memuāri. kur rodas sasolītie 8w??? koa?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sēdies, divi, devītās klases fizika - jauda ir strāva reiz spriegums. Manā normālajā kruīza ātrumā es ražoju kādus 10 vatus elektrības.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tā aizdomājos - ja jau reiz tev pat nav poņas par ģeneratorrumbas jaudu, atliek secināt ka tava nepatika pret praktisku apgaismojumu, un visu pārējo kas praktisks, kā parasti balstās uz kaut kādiem pamperbikšu aizspriedumiem, nevis loģiku. Teiksim plika un neērta športa velosipēda gadījumā pat varētu saprast atrunu par papildus slodzi - jo ar 28" ripuļiem pie 30 km/h lētā gala ģeneratorrumba kas kaut ko darbina radīs papildus 20w slodzi [cik lasīts, lētučiem ir 50% lietderības koeficients] - bet ja jau tu iedomājies ka ģeneratorrumbas jauda ir 3w, un pat ja tu zini par lietderības koeficientu, tas cipars vienalga būtu smieklīgi 6w - tad kāda ir tava atruna akumulatoru lukturu lietošanai?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Pilns tirgus ar visādiem elektrodevaisiem un lādējamiem akumulatorierm. Un LED arī var nopirkt visādus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Raimi nu PN ar saviem akumulatoriem... Ģeneratorrumba ir divas galvas tiesas pārāka par akumulatoriem - nav jālādē, kad vajag, tad strāva ir pieejama, no aukstuma nebaidās - tik vien ka pieklājīga ģeneratorrumba [SON] maksā arī ļoti pieklājīgi, bet nu tad atkal - jau mehāniskās kvalitātes ziņā līdzvērtīga parastā bezģeneratora rumba maksās dārgāk par lētā gala ģeneratorrumbu...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

tu kkā no dibena puses mēģini iesnas ārstēt labāk samēri reālo atdevi, nevis atkal izgurdo ciparus no gaisa. tā gluži nevarēs tupa sarēķināt rumbas deklarēto atdevi un neņemot vērā ka lieto mazu riteni, kkādas kreisās nesaprotamas diodes un zemas kvalitates apsaiti. un jā, tavas internetā izlaisītās baumas par miliampēriem kka neatbilst reāliem rumbu testiem. sons strādā tikai pa mata tiesu labāk par vidēju šimas rumbu, bet maksā x3 vairāk. secinājums automātiksi rodas tikai viens, sons ir pārcenots

sūds

ja man būtu tikai viens ritenis, es noteikti uzliktu pd vai šimas rumbu ar kādu top dinamo lampu. man vienam čomam ir tāds setaps. spīd ļoti labi. stapr citu tur sistēmā ir arī akumulātors, jo apstājoties vai lēni braucot arī vajag gaismu. bet aprīkot ar dinamo 5 riteņus kuriem ir pilnīgi atšķirīgi standarti rumbām, asīm un spieķu skaitam ir maigi sakot debīli, to nesaprast var tikai jefiņš no rucavas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es lietoju mazu riteni? Nu jā... Ciparus no gaisa [labi, no rumbas šiltes] rauj tu - diezgan interesanti lasīt pēc parametru nosaukšanas ka es tos "neņemot vērā" SON rumbas nosaukšanu par pārcenotu sūdu ķipa manā modē es jau sagaidīju, jo nevar jau gribēt lai Antons no Jūrmalas kurš tik daudz klapējis galvu ka tajā nav īpaši daudz cietas pelēkās masas palicis saprastu kāpēc viņa pārcenotie sūdi tā tiek saukti - gan arī šajā gadījumā, kur par galveno atšķirību ir paņemts tas parametrs kas atšķiras vismazāk Jā, SON rumbai ir mazliet augstāks lietderības koeficients slodzē - bet tā arī rada stipri mazāku rites pretestību bez slodzes, vai tik nebija 2 vai 3 reizes, un, visbeidzot un galvneokārt - tas ir kvalitatīvs vācu ražojums, nevis Shimano ķep ļep trešās pasaules valstu konveijera štancējums - ar slēgtajiem gultņiem, kaut kādu risinājumu lai mazinātu mitruma ieraušanu rumbā [neesmu iedziļinājies] un tādu kvalitāti ka ražotājs nekautrējas iedot 5 gadu garantiju. Shimano tikmēr acīmredzot nepiedāvā NEVIENU ģeneratorrumbu ar slēgtajiem gultņiem - ja jau reiz Alfine tāda nav - un man ir bijusi bēdīga pieredze ar Shimano lētuci; kaut kur dabūja mitrumu iekšā pietiekamos daudzumos un nosprāga jo sapuva. Vienīgais iemesls kāpēc es vēl lietoju Shimano ģeneratorrumbas - nu jā, 300 eiras kokos neaug - gan jau ar laiku. SON rumbas sakarā uz tevi laikam attieksies tas tavs teiciens par burkāniem

Atruna par grūtībām aprīkot piecus dažādus riteņus ar ģeneratorrumbām ir maigi izsakoties debīla, jo vairāk tāpēc ka tu fano par Shimano lētučiem - vienīgais velosipēds kur varēt rasties problēmas būtu tandēms, dēļ lielāka svara.

Visbeidzot, čoma velosipēda apgaismojumam ir akumulators jo ražotāji nevēlas kašķēties ar piepisties kāriem pircējiem. Cita iemesla neredzu tam kāpēc ražotāji mūsdienās nepiedāvā ģeneratoru lukturus kuriem automātiski pieslēgtos un atslēgtos diodes atkarībā no pieejamā sprieguma, un noklusējuma pieņēmums ir ka pircēji ir pārāk slinki vai stulbi lai ar roku pārslēgtu atkarībā no vajadzības. Tu drīzāk nokritīsi no velosipēda nekā pietrūks spriegums priekš vienas 3w diodes Apstāšanās sakarā apsveru uzlikt aizmugures lukturim atsevišķi lielu kondensatoru, jo vienīgais kur apstājoties vajag kaut kādu gaismu ir pakaļas lukturis, lai kāds tumsā neuzskrien virsū - bet nu varbūt pietiktu tikai uzlikt arī kādu atstarotāju

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 4 Atbildēt

rēcīgi ka uztraucies par pāris procentiem rites pretestību rumbai, knapi braucot uz čuguna radiātora ar 10 eur vērtām riepām. tāds marketinga upuris vien esi. pie tam bez iespējas to produktu iegādāties. tas pats stāsts kā ar rolofu. tik vien, ka lai abus nopirkt, nāktos ieķīlāt mammas dzīvokli. gaidam

un jā. visas domās par jaudām vajadzētu sākt no tā, ko dod generātors, nevis no otra gala, kā tu te mēģini. moš tāpēc tev tur viss arī mūždien nodeg neviens no manis taisītiem lukturiem nodedzis nav

gribas uz ziemu jaunu lampu. izdomāju par labu giant recon 1800. feel free kāreiz skidons. pēc visiem testiem ļoti labs price-perfomance. iedomājies tik. divas diodes, kuru sniegumu tu nepanāksi pat ar 2 sons un 99 norakstītiem traktoru lūžņiem. vnk ieej veikalā un lieto. enjoy, kā saka.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atkal panesās savu slimību piedēvēšana citiem - tas jau esi tu kas uzskata normāli pārmaksāt kādu sotaku par rumbu priekš tam lai tā būtu 50 gramus vieglāka - kamēr 20w papildus rites slodze ir sīkums... Veikalinga upuris? Nu ja veikalings ir paša pieredze ar lētā gala dzelžiem, tad lai tā būtu, esmu veikalinga upuris... Bez iespējas iegādāties? Kopš braucu ar to ričuku, tādas iespējas man ir bijušas vismaz 13 - atceries, tā rumba maksā tikai 300 eiras, lai to nopirktu nav jākrāj, tikai uz vienu mēnesi jāsavelk josta. "Tev viss mūždien nodeg" - interesanti, patiesi - nebiju pamanījis ka man "viss mūždien nodeg" - es esmu līdz šim piefiksējis tikai divas tādas reizes, abas pagājušonedēļ - pirmajā gadījumā pārstāja darboties viena diode provizoriskam, īsti nepabeigtam lukturītim kurš ticis lietots vairāk par gadu, kur pie vainas varētu gan būt tās diodes līdzšinējais darbamūžs, gan arī mitrums vai kas tāds - otrajā man ir aizdomas ka vai nu kolēģim nejauši iedeva 1w diodes vai arī alibabas tirgotājs veikalam nejauši trijnieču vietā iedevis vatīgās.

Sameklēju tam tavam lukturim speceni - pirmkārt, apgāzi savu tekstu ka nevari velosipēdus aprīkot ar ģeneratorrumbām - lūk, pārcenots lukturis kas maksā tik, cik pāris ripuļi ar ģeneratorrumbām. Otrkārt, par sniegumu nesmīdini - tas mēsls lai būtu maziņš ir uztaisīts apmēram kā Teslas - īsu brīdi papontot var, bet kā jāliek nopietnā slodzē, tā čušs. Jā, tik tiešām, griesti ko es varu izspiest no savas rumbas varētu būt uz kādiem 1200-1500 lūmeniem;šobrīd gan jau ir kādi 1000, kamēr tur tam dārgajam mēslam 1800, tikai - ups - darbības laiks jaunam lukturītim labos apstākļos tajā režīmā - 1,5 stundas - pie tā par kādiem braucieniem tu te mēdz rakstīt, pašam smiekli nenāk? Realitātē noteikti būs par tēmu - man - 1000 lūmeni kad vien vajag un cik ilgi vien vajag, tev - 1000 lūmeni 4 stundas

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

1000 sertificēti lumeni pārdomātā optikā nav tas pats kas izfantazēti 1000 lumeni ar pudeļkorķiem lēcu vietā)))

Un par nepilniem simts eiro nevar nopirkt neko. Pat viena šimas rumba man nesanāks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neuztraucies, jau esmu uzsūtījis jaunas lēcas, tik jāpagaida kad atnāks no Ķīnas. Žēl ka konkrētajam pārdevējam šaurākās bija 15 grādi, tad jau manīs, nākotnē vajag vēl kaut ko uz 5 grādiem vai nē.

Ja par simts eirām nesanāk pat Shimano ģeneratorrumba, tad vai nu ar tevi ir kā ar mūsu valdīkļiem un ierēdņiem, kur viss ir apzeltīts, vai arī gribas nopirkt Nexus rumbu smukākā korpusā ar uzrakstu Alfine virsū; skatos ka tās tiešām maksā kaut kur ap sotaku. Man pitona viena riteņa aizmugures dakšā esošais ripulis izmaksāja - rumba kaut kādas 45 eiras + sūtīšana + spieķi + dangs - izgāju uz ripuļa stellēšanu jo cita veida kā tikt pie 26" ripuļa ar ģeneratorrumbu un 6 skrūvju bremžu diska stiprinājumu nebija. Kamēr tas ripulis kas ir divu riteņu aizmugures dakšā, bet ar danga bremzi, ja pareizi atceros, maksāja 20 eiras - jauns Lielajam ričukam līdzīgs ripulis tik uz 28" arī maksāja 20 eiras, tas gan bija lietots.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu ne visi ir gatavi sākt ēst speķi desas vietā, tikai lai atbilstu tavas dzīves redzējumam)) 12x100 certer lock rumbas 28h sākas ar 120eur 15x150 rumbas sākas ap 200. plus spieķi. par to naudu var apberties ar čupu viskrutāko bateriju lukturu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Čupa nesanāks, sanāks viens. Bet tev taisnība - tiem taviem specifiskajiem standartiem tāda problēma noteikti ir, jo tie ir sportistu un zīmuļu standarti, attiecīgi rumbas tur piedāvā tikai dārgāki ražotāji kas tēmē uz nišām. Man šajā ziņā būtu problēma ja es gribētu pitona divu aizmugures riteņu dakšu uztaisīt pieklājīgi, ar riteņiem kas atbalstīti vienā pusē, ar ģeneratorrumbu un hidrauliskām disku bremzēm - jo vajadzētu Thru axle rumbas [cits variants kā apvienot no vienas puses atbalstītu ģeneratorrumbu ar disku nav] uz pēc iespējas resnāku caurumu, un piedevām tajā pusē kur ta rumba, skrūvei pa vidu vajadzētu caurumu, jo ģeneratora izvads būtu ārpusē - lētākā thru axle ģeneratorrumba laikam bija Taivānas SON kopija kaut kur tuvu 200 eirām. Vēl ir opcija ar Sturmey - Archer trīsriteņu trumuļbremžu rumbām, bet tur atkal nebūs hidraulika...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

matemātika nav tava stiprā puse)) 300+ par rumbām ir tieši trīs reizes vairāk par 100, ko maksā vidēji normāli accu lukturi. plus vēl paši dinamo lukturi pa 80-100 katrs. spieķi. beigās 2 diteņu dinamo sets ir līdzvērtīgs ar 6 lieliskiem un daudz parocīgākiem lādējamiem lukturiem. sešiem, Mārtiņ, SEŠIEM

vājākais režīms arī ir labi lietojams. pie tam lukturis sapārojas ar velodatoru. atkarībā no ātruma un apgaismojuma pats pārslēdz spilgtumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un cik maksā jauni akumulatori tiem lukturiem un kā tie darbojas ziemas salā?

"pie tam lukturis sapārojas ar velodatoru. atkarībā no ātruma un apgaismojuma pats pārslēdz spilgtumu." - kāda jēga akumulatora lukturim no šitā vipendrona? Labi, pieņemot ka tumsā lukturis paliek tumšāks, tas varētu būt labi, bet kāda iksa pēc akumulatora lukturim jāregulē gaišums atkarībā no ātruma ja pieejamā jauda nemainās?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man ir sigma aura 60 jau kādus 3 gadus. nekas to akumulātoriem nav noticis. tur tieši tās pašas 3+stundas, tā pat kā jauni. tas nav telepons, kurš diendienā nonstopā šūpo bateriju. par ātrumu viss vienkārši. apstājoties nav nepieciešama pilna jauda.

ziemā nekas īpaši nemainas. jo jaudīgās diodes ievērojami silst pašas un silst arī baterija.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tas tā, piezīme par taviem murgiem par 20w mehānisko pretestību un sons kosmisko pārākumu)))

varbūt tavām skalu kajām 2watu pieaugums arī būs jūtams. bet velosipedistam parastajam tas ir tuvu nullei

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Murgošana no tavas puses turpinās Pirmkārt, rūdīts pamperbiksis nav "velosipēdists parastais" - pamperbiksis ir tikpat parasts velosipēdists kā viņa autobraucējs līdzinieks, urļiks behā, parasts autovadītājs Otrkārt, skatos uz tavu grafiku un nesaprotu, smieties vai raudāt - tas grafiks, Anton, ir slodze ko rada rumba bez slodzes Ā, bet tu esi pamperbiksis un tāpēc tev pat nav radusies nojausma ka lukturi var tikt lietoti arī dienas laikā...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Jā, kāds būs slodzes pieaugums, vadājot līdzi 200 gramu akumulatoru ar lediem.

www.lemona.lv/ led, single led, led drivers, automotive led drivers

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

un ko mēs tur redzam? pāris gaismspējīdu cree jau pie 30eur. plus visa apsaite, optika, korpus un citas parpalas strauji pietuvina konstruktora cenu pie laba un gatava luktura vērtības. a gatavs i gatavs. ar 2 gadu garantiju pie tam. nebūs jāraud ka atkal nosvila

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Davai, saites studijā - es mēģināju tur atrast diodes par 15e gabalā bet man nesanāca, gribu redzēt piemērus.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kko pats vispār vari? viens no piemēriem. bet tas ir pliks čips. un viņam vajag 2.4A kur tu viņus taisies uzgenerēt, es nezinu)))

www.lemona.lv/led-hb-white-5700k-1830lm.html

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nekur - priekš tam ir citas diodes. Bet reku tu gribēji apgāzt raimja apgalvojumu ka neesot izdevīgi būvēt - reku viena diode kas maksā 13 eiras un spīd kā tavs 100+ eiru lukturītis - kopā ar akumulatoru un lēcu un kādu slēdzi 50 eiras sanāks?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

vienai būs krietni švakāks gaismas kūlis nekā divām. brīnumi nenotiek. bet nu ja sabāž to visu omes validola kastītē, vadību izķeksē no traktora lampas un divreiz nedēļā viņu pārlodē, par radiātoru izmanto skola nosperto alumīnija zupas karoti, tad moš piecdesmitniekā trapīsi. akumulātori būs kkur jānozog. tie budžetā nelien. protams garantija šim pasākumam nebūš, un sniegums būs kā tev patīk. respektīvi, nekāds.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, tev varbūt rokas aug no tās pašas vietas kurā iebāzts velosipēda ķeblis un tāpēc korpuss sagādā tādas problēmas - man vienīgā problēma ir iztēles trūkums ko un kā sametināt korpusam - vai sagriezt kādu kvadrātcaurules gabaliņu, vai 4-5 mm biezam plakandzelža gabalam piemetināt malas, vai vēl kaut ko citu. Ak jā, te ir vēl viens pluss ģeneratorrumbas darbinātiem lukturiem - izpaliek tas "olu cepšanas" variants - lielāka uz diodēm padotā jauda nāk proporcionāli ar lielāku dzesēšanu un tāpēc nav jātaisa nekādi lieli bleķa gabali lai izsargātos no tā ka diodes nosprāgst kamēr spīd stāvot uz vietas

"Vienai būs krietni švakāks gaismas kūlis nekā divām", wtf? Pats iedevi saiti uz diodi kura atdot 1800 lūmenus - protams ka divas tādas kopā dod 3600 lūmenus, abet tu tak gribi pirkt lukturīti kurā divas esošās diodes kopā dod 1800 lūmenus un saki ka tas esot dahuja - tātad otru nevajag. Nu, tiešām 35 eirās nesanāk akumulatori?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ta kā tāda bāba, pa tematu nekad atbildes naww un lokās kā zutis))

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 2 Atbildēt

speciāli priekš agresīva lauku nespējnieka, kurš sapņo par behu))

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

iztulkojot cilvēku valodā starp bling-bling rumbu un lētuci jaudas zudums ir mazāks nekā starp svaigi skūtām kājām vs vakar skūtām

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Pieliec klāt procentus, aizmirsti par cilvēku valodu un stum cauri mārketingam

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Gaismas diožu problēmas ar ilgstošu darbību sākās tad, kad visādi marketologi sāka ietekmēt inženierus un tie sāka projektēt visādus lētos ekonomiskos variantus.

Tipa "čipus" un pašas LED diodes uz dzeses radiatora var uzlikt ar labu termopastu, labu konstrukciju un kārtīgu dzeses rezervi.

Vai arī var iekonomēt gan uz pastu, gan uz diodi, gan uz radiatora metālu.

Taču tirgus piedāvā KOMPONENTUS. Un visas šīs problēmas var atrisināt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

visas jaudīgās brendu lampas ir ar alu korpusu kas aktīvi piedalās dzesē uz āru. un uz visām var cept olas. par to tiek padomāts, ja vien neesi galīgs ķīnas ražotājs. veikala garantija arī darbojas. ja custom lampā vēl muhļīt apjomīgu radiātoru, pasākums draud pārvērsties milzīgajā rīdziņas lukturī

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

runājot par rumbām, šitas sram brīnums liekas interesants. varētu lietot ideālu šosejas kaseti,bet plašā diapazonā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

To rumbu maz vēl ražo? Gan jau ka nē.

Lai cik man ļoti patīk rumbas ar planetārajiem pārvadiem, šaubos ka no šitās būtu kāds īpašs labums, tikai mīnusi no abām sistēmām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Daudz kur dabūnamas jaunas. 200e šitāds komplekts. Un tieši viņa apvieno abu sistēmu plusus. Šosejas kasete, kas ir patīkama ar savu 1 zoba starpību starp pārnesumiem, slimo ar šauru diapazonu. Bet milzīgie lēcieni starp planetāro rumbu robiem, ir tas, kas atbaida no viņām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu laikam esi pārāk daudz saskatījies uz patreiz modē esošajām konfigurācijām ja tu tajā SRAM DD rumbā saskati kādus plusus Redzi, agrāk izmantoja tādu lietu kā trīs priekšas zobratus, ko tu laikam esi aizmirsis, bet ko es izmantoju joprojām. Es uzrāvu kalkulatorā divus aprēķinus blakām - abos aizmugurē atrodas īsākā Shimano Sora kasete, bet vienā priekšā 28/38/48 zobratu čupa, otrā 38 zobratu zobrats un aizmugurē DD rumba, un - trīs priekšas zobrati ir labāki Trijnieces pazeminošais robs dod 1:1 tādu pašu pārnesumu skaitļu rindu kā 28 zobu priekšas zobrats, kamēr 48 zobu zobrats ir "īsāks" , jo pret 38 zobu zobratu tas dod tikai 25% paaugstinājumu kamēr trijniecei rumbai paaugstinošais ir 33%. Vēl tu man te kādu laiku atpakaļ stāstīji ka izmantot lielākus zobratus ir labāk - bet neaizmirsti ka trijniecei tu gribēsi pamatā izmantot otro robu jo tas ir tiešais. Planetāro pārvadu pluss ir spēja ātri pārslēgties - uz leju ar trīs priekšas zobratiem un rapidfire pārslēdzēju var pārslēgties apmēram tikpat ātri, bet spēju ātri pārslēgties uz augšu sapiš kasete, jo, tāpat kā ar trīs priekšas zobratiem, priekšas slēdziens uz augšu ies kopā ar aizmugures "pļurka pļurka" uz leju.

Ja tu gribi abu sistēmu plusus - pērc Rohloff Speedhub un tai kaut kādā veidā uzliec divus zobratus kas atšķiras par vienu zobu - tad tev būs pilnvērtīgs diapazons no planetārā pārvada, ar spēju vienā rāvienā pārslēgties no augšas uz apakšu [otrādi tev diez vai vajadzēs] un iespēja dabūt smukas atstarpes starp robiem. Jā, diemžēl planetāros pārvadus ar mazām atstarpēm starp robiem neviens neražo, nav vairs tie laiki kad viss bija trijniece rumba un tās izmantoja visos velosporta veidos un līdz ar to ražoja pat tādas, kur robi atšķīrās viena zoba tiesu - es biju šokā atklājot ka Rohloff Speedhub nodrošina atstarpes līdzvērtīgas diviem pakaļas zobratu zobiem un ka Pinion ir vēl lielāks sūds, ar milzīgu diapazonu un nežēlīgām atstarpēm pat 18 robu versijā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piektdien biju aizminies uz Liepāju un bik iepirkos. Nopirku divus mēnesi atpakaļ pasūtītos Cateye labās puses spoguļus [man agrāk bija labās puses spogulis, tas tika salauzts, nācās uzlikt kreisās puses spoguli, tagad ir atpakaļ labās puses ] un veikalā atradās arī tas kas nebija atrodams dažas nedēļas atpakaļ Rīgas lielajos veloveikalos - 38 zobu zobrats uz 4x104, tik vien ka nepareizajā krāsā - neesmu gan pārliecināts ka to izmantošu. Izbraukāju Liepāju krustu šķērsu, pēc kāda lēciena no bordas viena sen bijusi plaisiņa pakaļas dakšā izdomāja nopietni progresēt, liekot 50 atpakaļceļa kilometrus braukt uzmanīgi lai aizlūzusī dakša nesalūztu pavisam Atbraucis atpakaļ noņēmu dakšu, sametināju un pārkrāsoju.

Vakar vēl izdomāju pie vienām mokām beidzot uztaisīt USB lādētāju. Uztaisīju, gan vēl vajadzēs tam pielikt roku, pēc tam izbraukāju Palangu. Izbraucot tumbiņai akumulatora uzlādes līmenis bija 40%, atbraucot 30%, no nobrauktajiem 73 kilometriem tumbiņa tika lādēta kādus 60. Visu laiku nē, jo atklājās viena problēma - laikam tumbiņa nespēj paņemt visu rumbas padoto strāvu un tādējādi ierobežo visu virteni - ar pieslēgtu tumbiņu lukturi paliek jūtami blāvāki - pa dienu pohuj, uz šosejas arī var pieciest, tumsā uz veloceliņa kas pilns ar žilbinātājiem gan vajag no priekšas luktura katru lūmenu ko tas spēj izdot. Būs jāpaeksperimentē ar lādētāju un tumbiņu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te gan tev fizika tiko nokliboja, tumbiņa neko tur neierobežo, tā rupji sakot atkarībā no slēguma tipa noēd vai nu daļu sprieguma, vai strāvas stipruma, un jebkurš no šiem ietekmē lampiņu un arī LED gaismas atdevi. Tiesa ar LED var būt pavisam čābīgi, nolaid zem min. pieļaujamā un būs pilnīga tumsa.

Principā nekā tāda ko ar multimetru nevarētu nočekot un drusku palabot. Varbūt LED var pamainit kontrolieri uz tādu kurš mirgo retāk bet joprojām ar aci nemanàmi, vai arī jālimitē spriegums uz tumbiņu uzlādi ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, fizika nokliboja tev. Mana velosipēda elektrosistēma ir aprakstāma ar vārdiem "diožu virtene" - virknē saslēgtas diodes un divi sprieguma regulatori. Virknē saslēgtām lietām strāvu ierobežo ierīce ar zemāko strāvas patēriņu - tā kā te skaidri redzami tumbiņai lādējoties apgaismojums paliek blāvāks, tad tā ir tumbiņa kas atsakās pieņemt lielāku strāvu, jo sprieguma regulators kas atrodas lādētājā spēj cauri izlaist 3x lielāku strāvu nekā rumba spēj saražot. Kaut kad ar testeri padarbošos, bet te pat to nevajag - šo pieņēmumu jāpārbauda pieslēdzot paralēli tumbiņai vēl kaut ko, jo man sagadīšanās pēc ir divi USB caurumi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Aizmirsi pierakstīt tumbiņa tev virknē vai tomēr paralēli diodēm, tad ari uz pirkstiem varēsim saprast kuram vairāk taisnības ;)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Labākie usb dināmo lādetāji spēj atdot nieka 4-5w. Ja tev pēkšņi palaimēsies izdēt kko kas pilnvērtīgi nobaros tumbu un gaismas vienlaicīgi, labāk uzreiz patentē))))

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man domāt tas ir trade-off starp to lai pedālminējs nejustu tās ietekmi un no tās būtu vismaz kāds labums, kaut vai tikai gaismām. jo uztaisīt jaudīgāku nozimētu tikai vai nu tinumus pamainīt, vai griešanās ātrumu ...

P.S. neesmu iedzilinājies cik no šī atbilst patiesībai, bet te tāds lūk info par dinamo mašīnām:

www.cyclingabout.com/rim-dynamos-can-now-generate-more-power-than-hub-dynamos/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pfff... Tu laikam esi smagi atpalicis no laika - ja es vēlētos ražot elektrību nevis braukt, es varētu ielikt ripuli ar elektrisko motoru un saražot līdz 200w strāvas...

Par tevis piesauktajiem lādētājiem - tas pats kas ar rumbu lukturiem, jauda pieskaņota vidējajam parastā braucēja ātrumam lai pircēji nesūdzētos ka "te darbojas, te nedarbojas".

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

To pirmo ja var integrēt celojuma somās, vai mugursomā vēl ok, bet visādi citādi ne pārāk izmantojama lieta velobraucējam ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Man domāt tas ir trade-off starp to lai pedālminējs nejustu tās ietekmi un no tās būtu vismaz kāds labums, kaut vai tikai gaismām. jo uztaisīt jaudīgāku nozimētu tikai vai nu tinumus pamainīt, vai griešanās ātrumu ...

P.S. neesmu iedzilinājies cik no šī atbilst patiesībai, bet te tāds lūk info par dinamo mašīnām:

www.cyclingabout.com/rim-dynamos-can-now-generate-more-power-than-hub-dynamos/

Aploku mašīnām ir savas, palielas problēmas. Manuprāt nenopietns risinājums

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Viss var būt, nav tādas pieredzes, bet nu pa lielam kā redzams jaudu var dabūt ārā, tik jautājums par "iespaidu" uz pedāļminēja atdoto spēku ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Tāds pilsētnieka parastā risinājums. Tikko līst vai netīrs, tā pudeļpadarīšana slīd. Kā arī visiem aplokiem neder. Redzētas arī tādas, kas ripo pa riepas braucamo daļu. Tur vispār laikam vajag sterilus apstākļus

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu laikam esi pārāk daudz saskatījies uz patreiz modē esošajām konfigurācijām ja tu tajā SRAM DD rumbā saskati kādus plusus Redzi, agrāk izmantoja tādu lietu kā trīs priekšas zobratus, ko tu laikam esi aizmirsis, bet ko es izmantoju joprojām. Es uzrāvu kalkulatorā divus aprēķinus blakām - abos aizmugurē atrodas īsākā Shimano Sora kasete, bet vienā priekšā 28/38/48 zobratu čupa, otrā 38 zobratu zobrats un aizmugurē DD rumba, un - trīs priekšas zobrati ir labāki Trijnieces pazeminošais robs dod 1:1 tādu pašu pārnesumu skaitļu rindu kā 28 zobu priekšas zobrats, kamēr 48 zobu zobrats ir "īsāks" , jo pret 38 zobu zobratu tas dod tikai 25% paaugstinājumu kamēr trijniecei rumbai paaugstinošais ir 33%. Vēl tu man te kādu laiku atpakaļ stāstīji ka izmantot lielākus zobratus ir labāk - bet neaizmirsti ka trijniecei tu gribēsi pamatā izmantot otro robu jo tas ir tiešais. Planetāro pārvadu pluss ir spēja ātri pārslēgties - uz leju ar trīs priekšas zobratiem un rapidfire pārslēdzēju var pārslēgties apmēram tikpat ātri, bet spēju ātri pārslēgties uz augšu sapiš kasete, jo, tāpat kā ar trīs priekšas zobratiem, priekšas slēdziens uz augšu ies kopā ar aizmugures "pļurka pļurka" uz leju.

Ja tu gribi abu sistēmu plusus - pērc Rohloff Speedhub un tai kaut kādā veidā uzliec divus zobratus kas atšķiras par vienu zobu - tad tev būs pilnvērtīgs diapazons no planetārā pārvada, ar spēju vienā rāvienā pārslēgties no augšas uz apakšu [otrādi tev diez vai vajadzēs] un iespēja dabūt smukas atstarpes starp robiem. Jā, diemžēl planetāros pārvadus ar mazām atstarpēm starp robiem neviens neražo, nav vairs tie laiki kad viss bija trijniece rumba un tās izmantoja visos velosporta veidos un līdz ar to ražoja pat tādas, kur robi atšķīrās viena zoba tiesu - es biju šokā atklājot ka Rohloff Speedhub nodrošina atstarpes līdzvērtīgas diviem pakaļas zobratu zobiem un ka Pinion ir vēl lielāks sūds, ar milzīgu diapazonu un nežēlīgām atstarpēm pat 18 robu versijā...

Sora ir sūds. Viņai nav neviena normāla kasete.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu laikam esi pārāk daudz saskatījies uz patreiz modē esošajām konfigurācijām ja tu tajā SRAM DD rumbā saskati kādus plusus Redzi, agrāk izmantoja tādu lietu kā trīs priekšas zobratus, ko tu laikam esi aizmirsis, bet ko es izmantoju joprojām. Es uzrāvu kalkulatorā divus aprēķinus blakām - abos aizmugurē atrodas īsākā Shimano Sora kasete, bet vienā priekšā 28/38/48 zobratu čupa, otrā 38 zobratu zobrats un aizmugurē DD rumba, un - trīs priekšas zobrati ir labāki Trijnieces pazeminošais robs dod 1:1 tādu pašu pārnesumu skaitļu rindu kā 28 zobu priekšas zobrats, kamēr 48 zobu zobrats ir "īsāks" , jo pret 38 zobu zobratu tas dod tikai 25% paaugstinājumu kamēr trijniecei rumbai paaugstinošais ir 33%. Vēl tu man te kādu laiku atpakaļ stāstīji ka izmantot lielākus zobratus ir labāk - bet neaizmirsti ka trijniecei tu gribēsi pamatā izmantot otro robu jo tas ir tiešais. Planetāro pārvadu pluss ir spēja ātri pārslēgties - uz leju ar trīs priekšas zobratiem un rapidfire pārslēdzēju var pārslēgties apmēram tikpat ātri, bet spēju ātri pārslēgties uz augšu sapiš kasete, jo, tāpat kā ar trīs priekšas zobratiem, priekšas slēdziens uz augšu ies kopā ar aizmugures "pļurka pļurka" uz leju.

Ja tu gribi abu sistēmu plusus - pērc Rohloff Speedhub un tai kaut kādā veidā uzliec divus zobratus kas atšķiras par vienu zobu - tad tev būs pilnvērtīgs diapazons no planetārā pārvada, ar spēju vienā rāvienā pārslēgties no augšas uz apakšu [otrādi tev diez vai vajadzēs] un iespēja dabūt smukas atstarpes starp robiem. Jā, diemžēl planetāros pārvadus ar mazām atstarpēm starp robiem neviens neražo, nav vairs tie laiki kad viss bija trijniece rumba un tās izmantoja visos velosporta veidos un līdz ar to ražoja pat tādas, kur robi atšķīrās viena zoba tiesu - es biju šokā atklājot ka Rohloff Speedhub nodrošina atstarpes līdzvērtīgas diviem pakaļas zobratu zobiem un ka Pinion ir vēl lielāks sūds, ar milzīgu diapazonu un nežēlīgām atstarpēm pat 18 robu versijā...

Pinion ir par diviem procentiem mazākas atstarpes starp robiem. Iemācies lasīt)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man vispār vajag reālu veikumu nevis ražotāja reklāmas bukletu informāciju Es vienkārši Sheldon Brown kalkulatorā ievadīju man saistošos parametrus un paņēmu Pinion, un sanāca šausmas. Pirmkārt, pārnesuma skaitlim priekš zobratiem būtu jābūt ne lielākam par 1, tb priekšā vajadzētu zobratu kas nebūtu lielāks par aizmgurējo - ja normālais lielākais aizmugures zobrats būtu 24 kā lētā gala rumbām ar planetāro pārvadu vai bez, nu tad saproti pats. Un pat ievadot situāciju kur priekšā ir 20 zobi un aizmugurē 24, man saistošajos ātrumos atstarpes starp robiem ir ~2,5 km/h, rupji rēķinot divi kasetes zobi, un tas ar situāciju kur pirmā pārnesumu diapazonu puse ir reāli bezjēdzīga. Ja saliek bišķi pierastāku izmēru zobratus, teiksim, 38/24, tā lai braukšana būtu pārnesumu diapazonā pa vidu, atstarpe starp robiem izplešas uz 3 km/h un gals atrodas pie 60 km/h. Mani aprēķini, protams, ir ar 26" - uz 28" tur noteikti ir nāves smaka.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti