Ford Focus auto tests, atsauksmes 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Ford Focus 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
2 0 Atbildēt

"Gada auto" gada vilšanās. Tā varētu nosaukt šo jauno Focusu.

Uz testiem dīleris bija godam izdarījis visu kā nākas. Labāka komplektācija, dārga versija. Tātad, 120zs dīzelītis ar jauno 8 pakāpju automātu. Reklāma sola, ka šajā jaunajā automātā iekšā ir nez kāda labā eļļa, kas samazina degvielas patēriņu, uzlabo veiktspēju... bla bla bla... Labi! Uz ceļa tas ir tā, ka paātrinājums ir kā vilcienam, ekonomija- gandrīz 7 litri. Vai tas ir 21. gadsimta rādītājs par kuru vērts runāt? Skatāmies tālāk, kas vēl varētu te būt tāds, kāpēc maksāt nieka 26 tūkstošus. Laikam īsie sēdekļi ir nō īpaši kvalitatīva materiāla. Bet bagažniekā iemestais tepiķis, kas vienlaicīgi tēlo arī bagažnieka grīdu, rada īpašas kvalitātes auru, tā, ka ieliekot ko smagāku tas ieņems šī priekšmeta formu un neļaus tam patvaļigi kulstīties. Gudri! Nē, es domāju, ka īpašie durvju rokturi, ar dinamisko kustību amplitūtu( lasi- ļurkāšanos) visos virrzienos ir tieši paredzēti ergonomiskai satveršanai. Jā, jā, sīkumi, bet, kāpēc es indīgi piekasos? Tāpēc, ka par šo kompaktklases auto, kuram nav par silto sēdekļu komplektācijā , no manis grib noslaukt 26 gabalus. Dizains. Jā, moderns, bet nekā tāda, kāpēc pārmaksāt. Nenoliedzu, ka mans vērējums ir paviršs un virspusējs! Varbūt auto tiešām projektēts ilgam mūžam ar paaugstinātu uzticības rezervi, kur kvalitāte ir ieguldīta nevis ārišķībā, bet ielikta dziļi materiāla pamatā. Varbūt, varbūt... Laiks rādīs...

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Auto vizuāli patīkams. Pēc Iepriekšējā gada Fiestas testu sajūtām , kuras man lika vilties mazo fordu veiktspējā un braukšanas baudā, šis Fokuss man nelika vilties. Precīza stūrēšana,tikpat precīza arī uz nelīdzena ceļa.Tatad ne visiem maziem auto vajag pilnīgi līdzenus ceļus , jo pēc pagājušā gada testiem gandrīz biju skeptiski noskaņots pret mazajiem auto un mūsu ceļiem.

Bija arī kuriozi jo starta poga novietota , maigi izsakoties,štruntīgi! Tāpat izbrīnija sērkociņa galviņas lieluma slēdzis aizmugures logu tīrītājam

Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
1 0 Atbildēt

Latvijā nenormāli daudz pērkot „to džipveidīgos”...

Nav te nekas nenormāls. Parastā, klasiskā kompaktklase, kuru testā pārstāvēja Ford „Focus”, Kia „Ceed”, arī viens no „premium” – jaunā Mercedes „A-klase”, pēdējos gados ekoloģijas, degvielas ekonomijas, arī dizaina modes spiesta, ir izstiepusi degunus Latvijas ceļiem un ielām gluži nepiemērotā garumā. Piedevām tie ir zemi, skrāpēs ne tikai lauku ceļus, bet pat Rīgas nomaļu netīrītās ielas. Tādēļ es nebalsošu par “Focus”, lai gan tas ir lielisks auto. Man patika gan izskats, gan interjers, gan dinamika un adāmība, es, ilgas personīgas pieredzes vadīts, ticu “Ford” tehnikai.

Bet – tas deguns man neder. Un es tāpat kā visi Latvijas “nenormālie” pirkšu “krosoveru”.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

Jaunā Focus dizains man nešķiet sevišķi pievilcīgs (protams, - tas ir gaumes jautājums), bet šis auto tiešām lieliski brauc! Pēc īsā testa negribējās kāpt ārā, jo fokuss perfekti atbilst manam braukšanas stilam, manām ikdienas vēlmēm un vajadzībām. Un tad jau pavisam īpatnējo starta pogas novietojumu, ātrumpārslēga ripuli un citas sīkas dīvainības var piedot. 1.5 litru 120 ZS dzinējs, 8 pakāpju automāts, cena ar visu aprīkojumu gan sasniedz 26 tk euro.

xx89 Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Focus ir viens no populārākajiem kompaktklases pārstāvjiem. Jaunie modeļi vienmēr nākuši klajā ar kādiem jauniem konstruktīviem vai dizainiskiem risinājumiem. Arī šogad pretendentu pulkā esošais Ford Focus atšķiras no priekšgājēja. Dizains jauns, bet vai izdevies, grūti spriest. Domāju domas varētu dalīties. Auto ne pārāk izteiksmīgās formas atgādina kaut ko jau redzētu. Līdzīgas sajūtas pārņem arī salonā. Salons ietilpīgs, tomēr nepamet doma, ka viss darīts bez entuziasma, trūkst akcenta(odziņas).Agrāk tā bija viena no Ford iezīmēm. Auto brauc labi, lai gan tas nav pārsteigums. Vadamība un laba gaita vienmēr bijusi Ford stiprā puse. 1,5 litrīgais dzinējs spēj nodrošināt pietiekamu dinamiku ikdienas ekspluatācijā. Vairāk pārsteidz dažādi savdabīgi risinājumi jaunajā Focusā. Jau vairākkārt pieminētais start/stop slēdzis, ne parāk ērtais pārnesumu(automātiskās pārnesumkārbas) pārslēgšanas slēdzis un salona apdare. Var teikt, ka tas nav būtiski, taču par šo jauno Focusu tiek prasīts 26 tūkstoši...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti