Te raksta, ka 73 l:
www.automobile-catalog.com/car/2020/2913785/audi_rs6_avant.html
Te raksta, ka 73 l:
www.automobile-catalog.com/car/2020/2913785/audi_rs6_avant.html
Tas gan varētu būt atbaidošs faktors. Uz bāņa dūšīgi braucot pie 20l varētu dabūt, 2h un lampiņa iedegas
Pēc 2h pilnā gāzē uz bāņa tāpat gribēsies atvilkt elpu, pie viena var arī uzpildīties.
650 rakstīja: Mīnusu ne es liku, bet par patēriņu jautājums ir pilnīgi vietā.Jo reāli tas interesēs pilnīgi visus- no bomža līdz miljonāram.Vēl būtiski ir par riepu izmēru un marku.Kā arī par to, ar kuru pārnesumu un kādiem rpm viņš pārvietojās "nesodāmajos" ātrumos(gan pilsētā, gan ārpusē) un ko viņš "dara", ja vadītājam no šī te mierīgā/nesodāmā stāvokļa ir savajadzējies (vai sagribējies) strauji paātrināties..
Miljonāru patēriņš neinteresē, jo starpība starp 3.0 tdi un šito benzīnu gadā ir vienas vakariņas restorānā
Es īsti nevaru piekrist.Vienulaik biju iedziļinājies lielākajā DE autoentuziastu forumā motortalk.Tur itin labi situēti cilvēki sprieda- vai ņemt jebkuru benzīnu vai tomēr bitdi. Nospiedošais vairākums balsoja par labu tam otrajam.Bet tas ir jauncenā līdz 99.Iespējams, ka aiz šīs robežas ir pofig viss un velk izvēlēties jau "citus" transporta veidus.
Kaut gan arī tie 99,- nozīmē, ka pa 3g esi "gatavs" 60k vienkārši nolaist trubā.Par iespēju palietot kaut/ko no jauna līdz tiem 3g.Bet, ja nebūtu kontingenta, kam interesē tieši tas trīsgadīgais, visa tā industrija gluži vienkārši apdrirstos.Viņi visi zāģē savu zaru, publiski izrādīdami necieņu pret tiem tur 3g pretendentiem un ļečīdami viņiem tā vietā jaunu bezpersonas super skodu.Grīnmotars par to gavilē, abet mollers sūkā garu saldējumu, mēģinādams par neadekvātu cenu ssā notirgot savus tos otrreizējās aprites 3g hlamus par kosmo cenu un pusbomž komplektācijā.Jā.
Ienācu speciāli šajā topikā lai izlasītu 650 dzejojumu. Esmu vīlies, parasts teksts bez vis@diem tēlainiem epitetiem.
Lasi zemtextu- es arī "esmu vīlies".Jo no/37k maksājošais suberbscout un/vai alltrack dabā ir principā nekāds.Par daudzmaz cilvēcīgās komplektācijas 47k lai tad viņi paši ar to brauc.Savukārt no ārpuses daudzsološais augsti ekkovoloģiskais v60xc maksā 39,99, bet strebj visdrīzāk čiriku un iekšā arī tur nekā nav.Izņemot to pašu 1gab maģisko pirksta/iebāšanas rozeti aizmugures pasažieriem.Viss tieši kā pirms gada.Kā arī, šīs cienījamās ķīniešu markas dilleris ir raffinēti "pieredzējis" lietotto auto pazinējs- tur nav liela starpība,vai savu esošo auto nodot viņam, vai izdevīgāk ka tollmetsam.Turklāt visi šhitie ir aprīkoti ar iekšdedzes smerdēkli.Kuru, spriežot pēc iA titullapas, tūliņ pēc garantijas laika beigām varēs nodot visdrīzāk ka labi ja tajā pat tolmetssā.Atliek vienīgi e-trons vai nu e-talons.Es, kā jau kārtīgs nesteidzīgs kapaiksipējs, nupat nopirku "sev" jaunu kasko un jaunas vasaras riepas.Demagoggiji no manis šogad dabūs Figu.Jā.
Un atkal kaut kas garšīgs iAuto.lv lasītājiem! Tiem, kuriem patīk auto.
iAuto testa parkā būs elektroauto Volkswagen ID.3 1st Edition
Tas nozīmē, ka 1 līdz 2 stundas, vienam no iAuto lasītājiem būs iespēja izbraukt ar šo karsto jaunumu (datumi 28.09 līdz 29.09). Pēc testa brauciena mēs sagaidām rakstu-viedokli par šo auto šeit pat forumā.
Izlozi veiksim ar random.org palīdzību starp visiem iAuto foruma lietotājiem, kuri šiet pat pieteiksies!
Pieteikšos, ja nu kas...
Šo gan labprāt izmēģinātu, piesakos.
28 un 29 tuvojas...
Šoreiz izlozē no 8 cipariem izkrita 1!
Apsveicu @kasinsh79 ar izspēju vienam no pirmajiem Latvijā izbraukt ar jauno VW elektroauto!
uz nākamo testu kasinsh79 paliek malā, tās būs godīgāk
es arī, izbraucu ar renault megane trophy, tātad, man jāizlaiž nākamā reize patiesībā
Nopietni? Nu, tā Vienu reizi ar mieru, pastāvīgi - noteikti pieteikšos.
Ko tā viena reize dos? Ja cilvēkam veicas, tad paveiksies arī aiznākamajā. Tad ko, diskvalificēt nākamajām 10 reizēm? Drīzāk es tad teiktu, ka iauto vajadzētu dot iespēju to auto notestēt 2 vai 3 foruma jūzeriem...
Šis mani interesē pat ļoti, jo ikdiena paiet ar VW Passat (būs interesanti salīdzināt salonu, vadāmību u.c.) Vēl aizvien vairāk interesē un patīk elektroauto
Tā, izbraucu tādu lielāku līkumu no TC Spice līdz Piņķiem, tad pa apvedceļu atpakaļ uz Rīgas pusi pa Jelgavas šoseju un tad pa Graudu ielu atpakaļ uz TC Spice. Blakus sēdēja Māris (lasi - ierobežots biju savās izdarībās)
Auto patika. Vispār man patīk elektroauto ar savu dinamiku un veikstspēju jebkurā režīmā. Sāku braukt ar 249km displejā baterijas atlikumam, atdevu ar 212km. Manuprāt, ļoti ok, jo arī ieminu ik pa laikam. Daudz kas izvēlnēs (latviski) te arī no Passat B8 vai jaunās Jetta, piemēram. Daudz labu papildus ekstru (aklo zonu sensors, projekcija vējstiklā u.c.) Vadāmība ļoti laba, dinamika tāpat (tomēr adekvāta un patīkama), patīk arī ārējais izskats. Bet - man nepatīk drēbju sēdekļu apdare - līdzīgi kā BMW i3, izskatās lēti un bezgaumīgi, ne par 50k eur. Pie tam izcili nepraktiski, jo gaišs salons. Stikla jumts kā ekstra ir bijis dzīvē, ir ok līdz tiešiem saules stariem.
Jāapkopo domas, kādu vēlu vakaru uzrakstīšu vairāk. Paldies Mārim par izlozi, prieks notestēt auto, kādu tīri teorētiski var arī iegādāties.
Man viens tāds nu jau 2 nedēļas pie mājas stāv... ar vācu numuriem. Katru reizi ejot garām nodomāju, ka es jau nemaksātu tādu naudu par tik dizainiski prastu un neinteresantu auto...
Šāda auto cenai ir jābūt ap 30K, nevis 50K.
Vai šim spoguļi normāli vai arī mazas kameras un jāskatās displejā? Ja jā, vai tas ir ērti?
Normāli, ierasti spoguļi. Normāla, ierasta atpakaļskata kamera utt. Normāla ļoti ergonomiska stūre utt. Auto kā auto (VW kā VW), tikai elektro.
Vot šo es reāli nesaprotu - kā viņi taisās uzrunāt pircējus? Ar polārlāčiem? Bet tie tak nemaksā + 20k....
Es tiešām nesaprotu kāpēc bija jātaisa TAS PATS auto, tikai par lielāku cenu.
Manuprāt šāda pieeja automātiski norāda, ka balsojums ar maki jāvērš interesantākiem izstrādājumiem. Un tirgū tādu daudz nu jau.
Aktuālākais jaunais auto Latvijā, es pat teiktu KARSTĀKAIS modelis būs pieejams iAuto.lv lasītājiem!
iAuto testa parkā: CUPRA FORMENTOR
Tas nozīmē, ka 2 - 3 stundas, trīs iAuto lasītājiem būs iespēja izbraukt ar šo auto (datumi ir no 20.Feb līdz 22.Feb). Pēc testa brauciena mēs sagaidām rakstu-viedokli par šo auto šeit pat forumā.
Izlozi neveiksim, bet iespēja izbraukt dosim visagrāk reģistrētajiem iAuto kluba biedriem, kuri šeit pieteiksies diskusijā. Rezultātus paziņosim šeit pat, bet tie būs arī acīm redzami pēc katra lietotāja reģistrēšanās datuma.
ar mieru izmēģināt = piesakos
Kā ieinteresētā persona (savai izvēlei drīzumā) - arī piesakos
Mums ir labas izredzes izbraukt!
Piesakos!
iAuto.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju testēt jaunākos automobiļus
Tieši tas šajā diskusijā arī notiek!