A Tu tādu variantu,kā ka rocene līdz galam nav atgājusi esi galīgi izslēdzis? Tad arī pakaļa ņems ātrāk...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
A Tu tādu variantu,kā ka rocene līdz galam nav atgājusi esi galīgi izslēdzis? Tad arī pakaļa ņems ātrāk...
Nu jā,var jau braukāt pēc servisu priekšrakstiem un mainīt elļu,kā piemēram Fordiem ,ik pa 25 tūkstošiem....Bet jautājums jau ir vai tā ir Tava mašīna un vai negribi ar to palikt ziemā uz ceļa.. Reāli pats visām mašīnām (pat 06.gada)eļļu un VISUS filtrus mainu ik pa 10tkm un problēmas nav bijušas.P.s. Braucu ar dīzeļmašīnām.
Nezinu par 1,8,bet pusgadu pabraucu ar 2,0 ar visām ekstrām izņemot navigāciju. Divos vārdos gaita līdzena,pa bedrēm arī nekas,bet nu motors vnk nevelk...Auto bija 14 mēneši,nobraukts 46t. Patēriņš pilsētā aizgāja līdz 23,ārpus līdz 14,bet vienalga tā nav braukšana pēc 190zs AUDI.
Seenei taisnība-ja josla NAV atdalīta ar NEPĀRTRAUKTU,tad tajā drīkst iebraukt,BET šajā gadījumā tā IR ATDALĪTA ar NEPĀRTRAUKTU LĪNIJU!!!
Ja numurs nav mainīts,tad Latvijā aptuveni 3 ar mazu komatu gadus. Ja tā,tad nobraukums pat stipri ticams,ja nē ,tad nobraukumam var likt x2,bet nu pērk jau mašīnu,nevis nobraukumu. Mani tāds autiņš neinteresē.
Negribu neko ļaunu,bet vai Tu pats tici šim nobraukumam?? Gada laikā Vācijā ar dīzeli ir braukts mazāk par 30tkm...Esmu saskāries ar diviem tieši šī gada Pasātiem,vienu atstāju sencim,reālais noskrējiens tādiem ir aptuveni 230-260tkm,bet nu Tu jau zelta kalnu par viņu neprasi. P.s.un iztiksim tikai tagad bez ļečīšanas,ka ir servisa grāmata,viens saimnieks -pensionārs,garāžas turēšana....
Normāli,ja vien nav pofigs par motoru,eļļu ir jāmaina ik pēc 10kkm,neskatoties kāda tā ir. Var jau kā Fordiem rakstīts ik pēc 25,bet kas būs,kad uz odo būs virs 250 ???
Kalnietii!! Vai drīkst uzzināt cik pats pie stūres km esi nobraucis? Kaut puscitrons būs? Bet ,ja nē,tad kāpēc uz citiem tik bravūrīgs esi par braukšanas mākslu un patēriņu? Un mašīnai patēriņu pēc kompja mēra tikai salagasa-normāli to skatās kolonkā lejot bāku līdz lūpai un nometot skaitītāju pa nullēm un tā turpinot...
Tu nepieļauj muļķību!!! Antēna nekur neslīdēs,bet ja magnēts neizturēs,tad tā aizies skaistos lēcienos pa jumtu un pēc tam pa logiem. Bija man tāds joks 97.gadā,gan ar radio antēnu-gāju uz 120,pretī fūra uz aptuveni 85-90,kā gāja pa gaisu,tā jumtā labas četra buktes un aizmugurējo durvju stikls ārā. Tagad braukājot ar President rācijas antēnu(150cm) ,pa gaisu nekad nav gājusi,magnēta diametrs man gan ir ap+-14cm
Tu nepieļauj muļķību!!! Antēna nekur neslīdēs,bet ja magnēts neizturēs,tad tā aizies skaistos lēcienos pa jumtu un pēc tam pa logiem. Bija man tāds joks 97.gadā,gan ar radio antēnu-gāju uz 120,pretī fūra uz aptuveni 85-90,kā gāja pa gaisu,tā jumtā labas četra buktes un aizmugurējo durvju stikls ārā. Tagad braukājot ar President rācijas antēnu(150cm) ,pa gaisu nekad nav gājusi,magnēta diametrs man gan ir ap+-14cm
Jums kaut kādi mazi attālumi.Man busā stāv President pa 280 un antēna pa 48+14magnēts ,bet esot uz Krustpils ielas mierīgi dzirdu Ogri,Ķekavu.. Rekords bija,kad braucot uz Saulkrastiem,Ādažos izdzirdēju jautājumu par Stahančika apli.. Varbūt ,ka diezgan izmetu piķi,bet toties darbībā tas sevi attaisno. A nu ,ja vēl pie šī,tad cb rācija bez radardetektora arī ir tikai 50% no drošas braukšanas.
Man jau ar traucē tā nevajadzīgā infa,bet bieži gadās braukt naktīs un agros rītos,kad ir ļoti maz rācij-mašīnu uz ceļiem. Tādā variantā tālā uztveršana var palīdzēt uzzināt par kādu radariņu.
Ir liela starpība vai pieslēgt pie piepīpētāja vai pa taisno pie aķa,bet pats labākais ir pa taisno un vēl filtriņu iemaukt-tele-sputnikā ir. Piepīpētājs ir visas mašīnas ķēdē un arī ģenerātora impulsi uz viņu reaģē. Masu antēnai vajag-tā nav problēma(po kāds jumts) novelkot vadiņu starp vada pieskrūvēšanas uzgriezni un jebkuru auto skrūvi ,kura ieskrūvēta virsbūvē. Par antēnas garumu--nu nemāku teikt,bet vai ir jēga,ka dzirdēt vari,bet parunāt ne?? P.s. kā bieži dzirdams no kāda mudaka-uz Salu tilta strādā radariņš,viss jau forši,bet šis mudaks nepasaka kurā virzienā un kur tieši (tāpēc arī mudaks),bet Tu pārprasīt nevari...
Krishum... Uz Tavu pirmo jautājumu-to mācija jau tehnikumā,ka pat radio ir vēlams pieslēgt pa taisno no aķa,ja pareizi atceros,tad tāpēc,ka ak]is dod savu,ģenerātors savu impulsu un vēl komplektā ieslēdzot pečku,lampas u.t.t. traucējumi garantēti. A-aizmirsu gan piebilst-arī masu pa taisno no aķa būtu labāk. Par vbadu šķērsgriezumu nu... kas zin??..man kā elektrībā šo to zinošam arī stāv 1,5mm2 vadi gan masai,gan plusam,bet teikt,ka tas ko īpaši dod??.. Man strāda labi un nežēlojos,kam būs problēmas,tas lai arī jautā. p.s. filtrs rācijā nav tas pats ko piedāvā likt + vadā uz rāciju!!!
msh...Tu biški pēdējā komentā nošāvi greizi. Manam autiņam ir kopumā pieci riteņi,bet braucu es ar četriem...
Viss jau izprotams,bet priekš kam tādi lieki izmēģinājumi??? Man ,piemēram,vienmēr bākas līmenis ir no puses līdz pilnai,un nekad dzīvē kolonkā nēēsmu lējies par kaut kādiem tur 5 Ls un viss. Vnk neizprotu jēgu šim pasākumam,ja diendienā auto tiek lietots! Ja nav naudas,ir variants braukt ar velo...
schizo rakstīja:
ZZXX rakstīja: Viss jau izprotams,bet priekš kam tādi lieki izmēģinājumi??? Man ,piemēram,vienmēr bākas līmenis ir no puses līdz pilnai,un nekad dzīvē kolonkā nēēsmu lējies par kaut kādiem tur 5 Ls un viss. Vnk neizprotu jēgu šim pasākumam,ja diendienā auto tiek lietots! Ja nav naudas,ir variants braukt ar velo...
Ko tu ar to gribēji pateikt? Noblatoji?
Neblatoju,gribēju pateikt,ka man nesanāk brīvs laiks šādiem eksperimentiem,kas var ievilkties diezgan ilgi. Otrkārt,nu ko ar to var panākt,ja auto lieto pastāvīgi?? Pat sanāk ieekonomēt laiku vienreiz piegāžot pilnu nevis piecreiz pa padsmit litriem.
schizo rakstīja:
ZZXX rakstīja: Viss jau izprotams,bet priekš kam tādi lieki izmēģinājumi??? Man ,piemēram,vienmēr bākas līmenis ir no puses līdz pilnai,un nekad dzīvē kolonkā nēēsmu lējies par kaut kādiem tur 5 Ls un viss. Vnk neizprotu jēgu šim pasākumam,ja diendienā auto tiek lietots! Ja nav naudas,ir variants braukt ar velo...
Ko tu ar to gribēji pateikt? Noblatoji?
Neblatoju,gribēju pateikt,ka man nesanāk brīvs laiks šādiem eksperimentiem,kas var ievilkties diezgan ilgi. Otrkārt,nu ko ar to var panākt,ja auto lieto pastāvīgi?? Pat sanāk ieekonomēt laiku vienreiz piegāžot pilnu nevis piecreiz pa padsmit litriem.
Master_D rakstīja:
ZZXX rakstīja:
schizo rakstīja:
ZZXX rakstīja: Viss jau izprotams,bet priekš kam tādi lieki izmēģinājumi??? Man ,piemēram,vienmēr bākas līmenis ir no puses līdz pilnai,un nekad dzīvē kolonkā nēēsmu lējies par kaut kādiem tur 5 Ls un viss. Vnk neizprotu jēgu šim pasākumam,ja diendienā auto tiek lietots! Ja nav naudas,ir variants braukt ar velo...
Ko tu ar to gribēji pateikt? Noblatoji?
Neblatoju,gribēju pateikt,ka man nesanāk brīvs laiks šādiem eksperimentiem,kas var ievilkties diezgan ilgi. Otrkārt,nu ko ar to var panākt,ja auto lieto pastāvīgi?? Pat sanāk ieekonomēt laiku vienreiz piegāžot pilnu nevis piecreiz pa padsmit litriem.
Slikta laika plānošana tev.
pi5 taisni!
Man prieks,ka Tu vienmēr (man autiņā ir rācija un detektors) vari precīzi izplānot visas savas lietas,zinot cik kurā korķī aizķersies! Nu ko,?-lai tā veicas arī turpmāk! P.s. kā palasīju,tad vēl dažiem te ir tā "sliktā laika plānošana".
yanky rakstīja: šķiet, ka uz "džipmašīnām" skatās citādi, jo man kolēģis arī savam Cruizerim skati izgāja!
Arī ar busiem (konkrēti Transitiem) nav bijis problēmu. Tiem vnk aizmugurē nekādu rezonātoru nav un lai nebūtu vienmēr jāseko kā uzvedās garā truba,tika metināta izeja uz sānu. TA problēmu nebija.
phenom rakstīja:
Yetti rakstīja: cilvēki, kas ikdienā tos brīnumus remontē iesaka korejas izstrādājumus (ja vari pavilkt - japāni, itāli)... smc piemēram... un silti iesaka neiet ķīnietim tuvāk par 100 metriem...
Protams ka vini iesaka korejieshus, naudu tachu vajag pelniit
Bet ja nopietni, par kinieshiem pat nemaz negribeejas raxtit, jo tie tiesham ir SÚ.DI
Nu nezinu,nezinu... Pa cik man senči dzīvo laukos un pats gandrīz katru vīkendu esmu tur pirms diviem gadiem nopirku ķīnieti,lai būtu ar ko pēc aliņa un pie čomiem aizbraukt. Divos gados,dragājot TIKAI pa gruntenēm un reti kad skaidrā jucis nav nekas (ja nu neskaita,ka plastmasas šur tur sāk grabēt,bet tas ātrumu neietekmē). Varbūt man ir paveicies,bet ap 4tkm ir novālēts,eļļa nav mainīta ne reizi un viss pārējais arī funkcionē. Ā..runa iet par 4 taktu 50 kubīgo.
Visvienkāršākais ir ar benzīnu. Process šāds-ņem lupatiņu,saslapini tīri kārtīgi ar benču un nespiežot,neberzējot pārej pāri ,piemēram,netīrajām durvīm (bet ne visai mašīnai uzreiz). Tālāk pusminūti pagaidi un darva pati sāk notecēt,respektīvi ņem citu lupatiņu un mierīgi noslauki. Process uz visu auto nekad nav aizņēmis vairāk par 15-20 minūtēm.
Numuru sērija FD gāja aptuveni 2004.gada maijā,tā kā autiņš Tev drošvien ir no 04. gada,bet tas jau nekādu lomu nespēlē. Cena arī tīri OK,bet nu benzīnnieks man nekādi neder,pat ,ja tas ēstu 6 litrus uz sotoku.
vaskins rakstīja: Sveiki!
Cien Kungi un Dāmas ar
Vai kadam nemetajas šķūnītī vai garāžā 2.gab riepas 185/65/R14 vajag tādas lai T/A varētu iziet. vaskins@inbox.lv
P.S sen jau strādājošam studentam naudas daudz nav, bet alus kasti uzlikšu
A.c Vaskins
Ir divas tādas,bet gan no busa ar indeksu C beigās...Ja kas dod ziņu!
Ir vienam čomam šāds braucamais un viņš to kā reiz taisās tirgot nost. Vienīgais ar 3,3 benčas motoru bez gāzes iekārtas. Ja ir interese, pasaki un es Tev iemetīšu telefoniņu.