Pa galvenajiem ceļiem autovadītāji sākuši braukt lēnāk

 

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

Latvijas Valsts Ceļi | 20.aprīlis 2017 10:52

VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) veiktie vidējo braukšanas ātrumu mērījumi liecina, ka pēdējo trīs gadu laikā ir samazinājies to autovadītāju skaits, kas izvēlas braukšanas ātrumu virs 90 km/h.

2014. gadā tādu bija puse no visiem, 2015. gadā 49 %, bet 2016. gadā viņu skaits samazinājās vēl par trim procentiem. Kopumā 2016. gadā ar ātrumu virs 90 km/h pa valsts galvenajiem ceļiem brauca 46 % autovadītāju.

Vidējie braukšanas ātrumi attiecas uz vieglo autotransportu un tiek mērīti katru dienu uz valsts galvenajiem autoceļiem satiksmes uzskaites punktos ar ātruma sensoriem. Šie rezultāti ir redzami tiešsaistes datu tabulā LVC mājaslapā http://www.lvceli.lv/traffic/index.php.

Savukārt šorīt vidējais braukšanas ātrums pārsniedza maksimāli atļauto uz visiem valsts galvenajiem autoceļiem, izņemot Rīgas apvedceļu A4 (Baltezers–Saulkalne). No tiem vislielākais tas bija uz Liepājas šosejas (A9) aiz Saldus un līdzinājās 103,4 km/h.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti