Lasītājs: Kā rīkoties, ja esi vainīgs CSNg 46

1.decembris 2008 10:54

Vēlējos jums pastāstīt par savu neseno atgadījumu ar kādu "nagliju" autovadītāju. Sanāca, ka braucu pa galveno ceļu, pa ielu ar divām joslām katrā virzienā - tātad ar četrām joslām.

No kāda pagalma BMW 745i gribēja izbraukt laukā - iznāca, ka pirmajā joslā neviena nebija, jo tālāk no viņas var nogriezties tikai pa labi, bet bemja vadītāja gribēja iekļūt otrajā joslā - gaidīja, kad kāds viņu palaidīs, kad uzradās kāds labdaris viņa bīdījās laukā, bet nepārliecinājās vai pa pirmo joslu braucošā automašīna viņu laiž (šajā gadījumā es).

Sanāca, ka nepaspēju nobremzēt, protams devu arī skaņas signālu un sanāca man sadursme ar bembi, bet autovadītāja ne pirmo reizi bija ar "pīpi uz jumta" - viņa pabeidza manevru un apstājās otrajā joslā, lai izskatītos, ka esmu viņai iebraucis aizmugurē (neievērojis distanci) - problēma radās tajā, ka viņa gandrīz bija šķērsojusi labo joslu un man sanāca viņai nevis sānā ieskriet, bet gan gar aizmuguri nobraukt...

Nācās saukt Ceļu policiju, tie pateica, ka esmu vainīgs, jo neesmu ievērojis distanci, es protams izklāstīju kā viss noticies smalki un sīki, tālāk runājot ar ceļu policiju - viņi man deva foršu argumentu - nevajadzēja bremzēt, bet vajadzēja sānā likt - forši, dēļ vienas, atvainojos kazas, man tagad draud 1 soda punkts, naudas sods, dārgāka apdrošināšana un savas automašīnas remonts no savas kabatas...

Par laimi man bija viens liecinieks - pēc avārijas pienāca klāt un atstāja savas koordinātes, bet tad redzēs kā viss notiksies - pirmdien došos uz Gaujas ielu runāt ar "Lielajiem vīriem".

Esmu gatavs tiesāties, jo neesmu vainīgs un nevēlos kļūt par tādu padarīts dēļ vienas kundzītes, kas zināja kā ir jārīkojas...

Sanāk, ja nepaspēsi apstāties, tad nemaz nebremzē? Braucu es ar atļauto ātrumu, bet 2 tonnas nemaz tik viegli nevar apstādināt...

Katrā ziņā pastāstīšu jums kā man izies...
 
Visi komentāri
 
264284. viesis 1.decembris 2008 11:16
0 0 Atbildēt

Nesapratu- "dot skaņas signālu" paspēji, bet nobremzēt nepaspēji? Mož vajadzēja sākt ar bremzēšanu?

264286. viesis 1.decembris 2008 11:22
0 0 Atbildēt

Es arī, kad ir kritiska situācija, gan bremzēju, gan signaližeju, gan piestūrēju. Viens otram netraucē.

264287. viesis 1.decembris 2008 11:25
0 0 Atbildēt

Aicis

Ar labo roku "pīpina", ar kreiso mēģina izvairīties un ar kāju bremzē...

2 264284 un Kaksis - kā Jūs interesanti pārslēdzat ātrumus? Nospiežat sajūgu, atlaižat to, tad liekat ātrumā? Neesat mēģinājuši vairākas lietas reizē darīt? :)

264289. viesis 1.decembris 2008 11:32
0 0 Atbildēt

Nja, stulbi sanāk.

Bij dzirdēts šitas joks, ka drošāk ir maukt sānos, nekā censties sabremzēties.

Vēl atsevišķs stāsts ir, ka nekādā gadījumā nevajag no savas joslas braukt ārā - apskādēsi vēl kādu citu, bet vainīgais vēsā mierā aizbrauks prom.

264290. viesis 1.decembris 2008 11:34
0 0 Atbildēt

Aicis

pašam arī līdzīgi ir gadījies, kad instiktīvi iegriezu pretējā joslā lai izvairītos bet par laimi neviens pretimbraucošs nebija...

264292. viesis 1.decembris 2008 11:49
0 0 Atbildēt

ja nemāki apstādināt 2 tonnas, tad brauc ar velo.

264295. viesis 1.decembris 2008 12:03
0 0 Atbildēt

Reiz vienam iauto lasītājam (HRE, lai viņam vieglas smiltis) iznāca līdzīga situācija - viņam priekšā izgriezās mersis, ja viņš nebūtu bremzējis, trāpītu sānā... nobremzēja un piesitās pakaļai...

menti uzreiz pateica - "nevajadzēja bremzēt"

rezultātā uzlika nuadas sodu un punktu - viņš pārsūdzēja.... un panāca ka sodu daļēji atcēla - neatceros īsti ko, bet laikam punktu atcēla...

264300. viesis 1.decembris 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Videoierakstu ar pāris kamerām vaig autiņā. Tikko situācija ir nofilmēta, tā patiesību ir viegli pierādīt.

264301. viesis 1.decembris 2008 13:23
0 0 Atbildēt

Aicis

2 264300

Tu pa ielu ejot arī visu filmē, ja nu kāds uzbrūk? Vai vispār no dzīvokļā nenāc ārā un filmē sevi vislaik?

264303. viesis 1.decembris 2008 13:36
0 0 Atbildēt

Ar 7-iem bembjiem, kuriem dāmas pie stūres vispār vajag uzmanīties. Man krustojumā viena šitāda priekšā stāvoša mierīgi ielika atpakaļgaitā un uzdeva gāzi... Lukturi laukā, bamperis kaput, bet viņa izlec no mašīnas un uzreiz pilnā balsī sāk kliegt ka es viņai esmu aizmugurē iebraucis. Es bez vārdiem tajā brīdī paliku, jo es pat pakustējies nebiju. Un pierādi pēc tam ka neesi ēzelis :(

264304. viesis 1.decembris 2008 13:40
0 0 Atbildēt

2 264303

Ir dzirdēta tāda ekspertīze, kur iespējams noteikt vai avārijas brīdī (respektīvi kad sasista) lampiņa dega vai nē... un tad, ja viņai dega atpakaļgaitas lampiņa tad tev būs taisnība. Bet nezinu vai reāli to var izdarī vai nē un cik tas maksā ... vnk viena tante teica...

264306. viesis 1.decembris 2008 14:11
0 0 Atbildēt

Var pierādīt. Es tikai aizmirsu kurā gadījumā kā bija. Pie trieciena degošas lampiņas kvēldiegs pārtrūka, bet nedegošas sadrupa. Vai arī otrādi. Jāskatās grāmatā.

264307. viesis 1.decembris 2008 14:17
0 0 Atbildēt

Ir dzirdēts stāsts (drīzāk gan izdomājums), ka džeki Vācijā sapīpējās zāli, iebrauc aplī un sāk vizināties atpakaļgaitā kamēr kāds ieliek tomēr pakaļā. Šie domā, ka nu gan būs s_di. Atbrauc policija, aprunājās ar aizmugurē esošo, pienak pie šiem un saka, ka aizmugurē esošais apgalvo, ka šie atpakaļgaitā braukuši, bet lai viņi esatraucoties, jo šis esot galīgi piedzēries :D

264309. viesis 1.decembris 2008 14:29
0 0 Atbildēt

Bija dzirdēta variācija par latvju bāleliņiem, kas uz bāņa pašāvuši garām vajadzīgajai nogriešanās vietai, tāpēc stūmās atpakaļ, līdz kāds, protams, iebrauc pakaļā. Pārdomas līdzīgas, līdz policists pēc aprunāšanās ar dupsīnetīšāmbraucēju vācieti nāk atpakaļ pie letiņiem un saka: "Viss kārtībā, varat braukt tālāk. Otrs vadītājs laikam piedzēries, jo apgalvo, ka jūs pa bāni esot atpakaļgaitā braukuši".

Bet cik nu kurā gadījumā taisnība... ;)

264310. viesis 1.decembris 2008 14:50
0 0 Atbildēt

taa vinjsh ir - ja nevar paspet apstaties, labak i nebremzeet, likt saanaa, tieshi tapec lai nebuutu peec tam jaacenshas pieraadiit ka neesi eezelis, to man autoskolaa maacija pa briinumu jau, laikam labs pasniedzeejs bija :)

264311. viesis 1.decembris 2008 14:54
0 0 Atbildēt

Filmēt sevi vaig ne jau skypā pie kompja sēžot, bet gan izbraucot "kaujas laukā, kur stiprākam vienmēr taisnība"

264312. viesis 1.decembris 2008 14:59
0 0 Atbildēt

Viss jau ir jauki lasot komentārus par "sānā likšanu", tikai šķiet ka cilvēka normāla reakcija ir bremzēt un izvairīties no sadursmes, neviss ar kliedzienu "BANZAI" triekties auto sānā...

Es tikai domāju vai tiešām mūsu super-puper krutā CP neparedz šādus gadījumus, jo kā rāda dzīves prakse, nav viss tik vienkārši un viennozīmīgi...

264313. viesis 1.decembris 2008 15:12
0 0 Atbildēt

264312. viesi, musu CP ir pofig. Vieniigais tiesham ir bez zhelastiibas maukt sanaa, pat ja tas draud ar priekshaa izbrauceja naavi. Vismaz pats sevi noskanoju uz shadu riciibu, stulbi, bet tada ir dziive.

Par tiesaashanos- neko nepanaksi. kolegi nonesa celjmalaa stavoshu (tur vareja stavet), pateica ka abi vainiigi. Tiesajas vinsh gadiem, beigas apnika un samaksaja sodu.

264314. viesis 1.decembris 2008 15:17
0 0 Atbildēt

sekundes desmitdaļās pirms avārijas cilvēks jau rīkojas instinktīvi, meģinādams pasargāt sevi un auto, nevis ar loģiku nodarbojās.

264321. viesis 1.decembris 2008 18:06
0 0 Atbildēt

K. Valdemāra iela un Transit vs bimers-sucka?

264323. viesis 1.decembris 2008 19:13
0 0 Atbildēt

CSN 113 punktā ir rakstīts kā rīkoties....

264329. viesis 2.decembris 2008 1:38
0 0 Atbildēt

# Pirmais.. "HRE, lai viņam vieglas smiltis"

Nesapratu?

264331. viesis 2.decembris 2008 2:14
0 0 Atbildēt

Nu peec Likumdoshanas! D$^8 iebrauci - D%$&^% Tu esi! Ir biijushi gadiijumi! Taa arii ir... :D:D:D

264335. viesis 2.decembris 2008 8:44
0 0 Atbildēt

Šajā situācijā jāgriežas uz otro apdrošināšanas kompāniju un RTU ir jāpasūtā ekspertīzi, vai tu varēji ietriekties sanā. Ir iespējams ka sadalīs vainu. CP ir jārakstā, ka neesi vainīgs un pretrunīgo iemeslu dēļ, viņi arī uztaisis dalīto vainu. Ta ka apdrošināšana būs abiem diviem dargāka.

Bet ja ir vēl kādi jautājumi, tad var atsevišķi atrunāt un varam atrisināt vienojoties par tikšanos: lubell80@mail.ru

264336. viesis 2.decembris 2008 9:24
0 0 Atbildēt

Hmm, tik detalizēti aprakstīts kā bembis lien ārā no pagalma, kā gaida un sagaida, ka viņu palaiž 2 josla, a pašam nesanāca sabremzēties? Izskatās pēc kārtējā pofigista, kurš nekad nekur nevienu nelaiž braucot pa galveno...

264337. viesis 2.decembris 2008 9:24
0 0 Atbildēt

bremzējot tomēr ir cerība no sadursmes izvairīties... un tas viss ir štrunts. Galvenais,ka pašiem viss ok :)

264344. viesis 2.decembris 2008 10:47
0 0 Atbildēt

PATS PATS -> WINDY

Nu man jau ar kas līdzīgs liekas... Izskatās, ka puisietis ar savu nekur, nevienu nelaižšanu ir iekritis... un tā arī vajag... Pa ceļu nevar braukt kā akla vista !! Redzi, ka vēlas izbraukt ... nu novērtē situāciju, bet nevis mauc...

264355. viesis 2.decembris 2008 12:26
0 0 Atbildēt

Radās muļķiga doma, gadījumā nebija tā:

Visi brauc pa otro joslu un pirmā brīva. Kundzīte grib izgriesties, bet neviens viņu nelaiž. Nu apmēram kā klipā: "1 josla ciet pirms tilta, vāverītei piere silta, lai kā tālāk nokļūt ceri, zvēri joslā nelaiž tevi...", tad viens pieklājīgais apstājas, lai viņu palaistu un kundzīte uzsāk manervu. Raksta autors, protams nesēdēs aiz tāda "tormaza" un apbrauc "pieklājīgo zvēru" pa labo pusi. Tālākie notikumi izklāstīti "rakstā"... :D

264359. viesis 2.decembris 2008 13:10
0 0 Atbildēt

2 264355

Tātad kā vienmēr pie visa vainīga vāverīte :D

bet nu tava doma varētu būt pareiza....

aicis

264367. viesis 2.decembris 2008 13:42
0 0 Atbildēt

"Sanāca, ka nepaspēju nobremzēt, protams devu arī skaņas signālu"

Tiklīdz ir laiks skaņas signālam, tā skaidrs, ka balts un pūkains tu vairs neesi.

264370. viesis 2.decembris 2008 14:46
0 0 Atbildēt

2 264367

Te nu gan galīgi nepiekritīšu... bljin neesi mēģinājis ar roku skaņas signālu nospiest, bet ar kāju bremzes? vai tu ar rokjeni vislaik bremzē????

Aicis

264373. viesis 2.decembris 2008 15:21
0 0 Atbildēt

HVZ kaa iisti bijis, tachu man ar liekas tas variants kas te ieprieksh tika aprakstiits attieciibaa uz vaaveri utt. Labi, katram jau ir tiesiibas izlemt, laist vai nelaist, bet ja redzi ka priekshaa palaizj, tad nu gan ir jaabuut totaalam piiii lai uzskatiitu ka braucu pa galveno taapeec man poo.

Peksiic

264393. viesis 2.decembris 2008 19:57
0 0 Atbildēt

Nu tu raksta autoriņ"makaronus kabini"mums te...varu mineet,ka noteikti ar savu lielgabariita megarulzu vilki pa pirmo joslu un redzeeji ka lien blondinka ar savu bmvee un noteikti aiz sava iekseejaa kompleksa izdomaaji-vot nemsu un nelaidiisu,gaidi...a tad kad vina saaka liist neskatoties uz taviem gabariitiem tad iespeejams nedaudz piebremzeejot spiedi uz to tevis piemineeto tauri un turpinaaji taalaak braukt domaadams,ka sii piebremzees,bet... bet savukaart sii redzot,ka vinu otraa rinda laiz domaaja ka paspees un mauc un...un...un te arii sis raksts!

Mans rezumee...peec raksta autora var spriest,ka vins brauc ar lielgabariita a/m,taatad soferis ar staazu.Domaaju ka no siis situaacijas vareeja izvairiities,jo ja jau redzeeji,ka otraa josla laiz to BMW un veel bija laiks tauriiti spaidiit...nu sory veciit,taa jau ir apzinaata saadu seku pieļaušana!

zigis

264395. viesis 2.decembris 2008 21:57
0 0 Atbildēt

Liecinieki skaitās tikai tie, kas ir fiksēti policijas protokolā negadījuma vietā. Tas tiek darīts, lai izvairītos no viltus liecinieku pieaicināšanas.

264400. viesis 3.decembris 2008 0:54
0 0 Atbildēt

nu es bi neteiktu ka neesi vainiigs.... Logiski domaajot - ja tu vinjai iebrauci aizmugureejaa daljaa tad vinja jau praktiski bija diezgan taalu izbraukusi aaraa no seetas un tas noziimee ka tev bij pietiekami daudz laika lai pamaniitu un lai nobremzeetu utt...- jo ja vinja jau bija tik taalu izbraukusi to vajazdeetu jau pamaniit pa gabalu.... A ja vinja brauktu aaraa peedeejaa momentaa kad tu jau buutu pa visam tuvu tad trieciens buutu pa priekseejo spaarnu vai sliktaakaa gadijumaa par saanu durviim a nevis par aizmuguri... takaa piekriitu daziem peedejiem komentaariem - par teemu "man ir galvenais celsh un viss ir po..uj un nevienu nelaizhu...."

264401. viesis 3.decembris 2008 0:56
0 0 Atbildēt

Kaksis, ekspertiize atrumu kaa reizi nosaka arii peec bremzeeshanas peedaam- ja paarsniedz atrumu, bremzee taa, lai nav peedu vai vispar nebremzee.

Pie tam- ja ir ABS, nekadu peedu nebuus tapat.

Nekada ekspertiize arii nevar noteikt to, ko esi darijis avarijas bridii. Tapat kaa tev nav pienakums liist araa no savas joslas, lidz ar to vari arii mierigi nemeginaat izvairiities atrunaajoties, ka citas joslas bija auto.

264415. viesis 3.decembris 2008 10:24
0 0 Atbildēt

Tāda sajūta ,ka te savākušies ŠAKĀĻI.

laqi škāļi ,jums tā veiktos ,kā raksta autoram.

264422. viesis 3.decembris 2008 11:33
0 0 Atbildēt

mjaa, es shoriit braucot no bullju ielas uz centru kaut kaa aizmirsu palaist auto, kas no daugavgriivas ielas gribeeja iebraukt pulka ielaa. lab ka tas nebij taads shakaalis kaa te dazhi un piebremzeeja.

264431. viesis 3.decembris 2008 13:02
0 0 Atbildēt

Kaksis, es teicu- arii, nevis tikai. Un pec blekjiem jau ar kadiem +-20km/h tikai nosaka no precizitaati...

264432. viesis 3.decembris 2008 13:04
0 0 Atbildēt

264422. viesi, kapec cilveekus saukt par shakaljiem, ja musu tiesiibu sistema ir taada, ka ja neesi parliecinaats vai paspeesi piebremzeet, labak ir braukt tiisham virsuu?

264503. viesis 4.decembris 2008 18:27
0 0 Atbildēt

Par atru tu esi te rakstu ielicis! :) Sados gadijumos parasti visiem uzrodas vairaki liecinieki un kur nu vel ja tu pats atzinies ko taisies darit. Diemzel pie mums ta tas viss notiek! :)

264507. viesis 4.decembris 2008 19:55
0 0 Atbildēt

Man vienam pazīstamam iznāca pavisam savādāka situācija, bet rezultātā arī draudēja soda punkti, sanāca saskaršanās ar "ekspertiem" un tā tālāk. Vārdu sakot, šī "eksperte" izskatījās pēc ne visai inteliģentas personas un pateica apmēram tā - tas, kam priekša sadauzīta, vienmēr ir vainīgs. Un viss. (viegls amats, ne?)

Autor, nepareizā valstī taisnību meklē.

264523. viesis 5.decembris 2008 13:34
0 0 Atbildēt

A kas, sanāk regulāri pārkāpt, ka tā bail no sodapunktiem?

264539. viesis 5.decembris 2008 22:40
0 0 Atbildēt

Vai mums ir kads veids kā mēs, kā valsts iedzīvotāji varam pārņemt OCTAs pakalojumu valsts pārziņā, šobrīd tas ir acīmredzmas politisks lobijs, kur valsts kalpo Apdrošina kompāniju interesēm, sūtot aktīvā uzraudzībā Ceļu Policijas patruļas. Cilveki attopieties Jus maksajiet privatam biznesam kas nekad nakartos ceļus, neveicinās infrastruktūru, neattīstīs it neko jūsu bērnu un mazbērnu labā. Ceru ka var atrasties kads pašaizliedzīgs cilvēks vai grupa kas varetu šo jautājumu pacelt sabiedriskās diskusijas līmenī. Tad arī mazliet vairāk valstij būs naudas, un varbūt arī kāds beigs cjikstet par krizi. Es piesakos palīgā, stavet piketā, formet un iesniegt dokumentus lai varētu Valstij maksāt šo OCTAs pakalpojumu, tad vizmaz zināšu kam maksāju. Iededzies par Latviju ...

264909. viesis 15.decembris 2008 14:37
0 0 Atbildēt

Autor, ko tu tur murkšķi?!

Nevajadzēja ņaudēt, bet stāstīt kādi patiesībā bija lietas apstākļi!

Bmw nedrīkstēja izbraukt uz galvenā ceļa, nepalaižot pa to braucošos, tai skaitā tevi, kuriem ir (bija) braukšanas priekšroka!

Kāda starpība, kur apstājās tas Bmw? Tev vajadzēja norādīt sadursms vietu, izstāstīt, ka viņš izbrauca no pagalma, izstāstīt, ka pēc sadursmes bmw aizbrauca un apstājās tālāk utt.

CP vajadzēja to visu fiksēt, noformējot CSNg. Bmw 100% vainīgs un kāda tur distance?!

Ja esi auns, kuru apjāja kaud kāds bembists, tad pats esi vainīgs. Vajg runāt tad kad tas ir vajadzīgs, nevis pēc tam smilkstēt i-netā.

265405. viesis 1.janvāris 2009 19:32
0 0 Atbildēt

Ja gribeetu izvairiites no sadursmes, tad gan jau ka izdotos.

Bet tu gribi tikai nebuut atziits par vainiigu un gatavs pat ziedot savu laiku un naudu, lai tik tas kas uz mazaak svariiga celja zin savu vietu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Kā izvēlēties labākās ziemas riepas? 24

Var jau smieties, ka Latvijā ziema nekad tā arī nebeidzas un ka tikai optimisti nomaina ziemas riepas pret vasaras riepām, taču, saskaņā ar likumdošanu, ziemas riepas ziemā ir jāuzliek ikvienam motorizētam transportlīdzeklim. Lasīt vairāk

 

Sūlbergs pasaules čempionāta rallijkrosā Latvijas posmā lauzis atslēgas kaulu (papildināts 12.30) 10

Norvēģu autosporta zvaigzne Peters Sūlbergs, kurš svētdien Biķernieku trasē rallijkrosa pasaules čempionāta posmā cieta sadursmē ar latvieti Jāni Baumani, lauzis atslēgas kaulu, vēsta sacensību rīkotāji. Lasīt vairāk

 

Avārija Majoros - autoceltnis ietriecas tās pašas firmas kravas mašīnā (+ foto) 11

Šopēcpusdien Jūrmalā, pretī Majoru stacijai notikusi divu transportlīdzekļu sadursme - kompānijas "Autonik" autoceltnis ietriecies tās pašas kompānijas kravas automašīnas puspiekabē. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti