No 29. – 31. jūlijam Ogrē Eiropas enduro čempionāts

 

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 20.jūlijs 2016 14:23

Jau nākamās nedēļas nogalē - no 29. – 31. jūlijam - Ogrē norisināsies trešais Eiropas enduro čempionāta posms, pulcējot vadošās Eiropas enduro komandas un motobraucējus no 18 valstīm. Šobrīd sacensībām pieteikušies 150 dalībnieki, tostarp 13 sieviešu klases sportistes.

Latviju sacensībās pārstāvēs motobraucējs Jānis Vinters, Ivo Šteinbergs, Gustavs Kundziņš un Vitālijs Ovčiņņikovs.

Ogrē apkārtnes mežus un bezceļu takas sacensību dalībnieki izbaudīs divu dienu garumā. Daļai trases relfejs nav svešs, jo Eiropas enduro elite Ogrē tika uzņemta jau 2012. gadā. Toreiz Ogres organizētais Eiropas čempionāta posms tika atzīts par sezonas labāko.

Kā informē sacensību organizators Arturs Robežnieks, šobrīd vēl norit pēdējie trases sagatavošanas darbi. Viena apļa garums būs 62 km, kas ietvers trīs ātruma testus – divus enduro un vienu extreme testu.

Sacesnības noritēs divas dienas – sestdien un svētdien. Abas dienas sportistiem būs jāveic trīs apļi, dienā nobraucot teju 200 km. Gan sestdien, gan svētdien sacensību sākums pl. 9.00.

Skatītāji sacensības var apmeklēt bez maksas. Jau 29. jūlijā pl.18.00 pie Ogres tehnikuma notiks sacensību atklāšanas pasākums. Savukārt, 30. jūlijā pl. 9.00 trasē dosies pirmie motobraucēji.

Enduro sacensības paredz, ka katrs braucējs trasē dodas individuāli. Mežā izvietotas zīmes, pēc kurām sportisti orientējas un atzīmējas kontrolpunktos noteiktā laikā. Pa vidu kontolpunktiem, izveidoti ātruma testi, kuros pamatā tieši izšķiras sacensību vietu sadalījums. Nereti sportistu rezultāti abu dienu kopvērtējumā atšķiras ne tikai pa sekundēm, bet pat sekundes desmitdaļām.

Sacensību organizators skatītājiem iesaka doties uz ātruma testiem, lai redzētu un izbaudītu Eiropas vadošo enduro braucēju sniegumu.

Enduro testi izveidoti bijušajā Tobago – X trasē Ikšķilē, Kranciema karjerā Tīnūžos un iepretim Ogres Zilo kalnu slēpošanas trases stāvlaukumam.

Sacensību organizators Artūrs Robežnieks ir vienīgais Latvijas enduro braucējs, kurš izcīnījis Eiropas enduro čempiona titulu un šobrīd vienīgais Austrumeiropas valstu pārstāvis Eiropas enduro komisijā.

A. Robežnieks atzīst, ka Latvijai nācās izturēt lielu konkurenci, lai iegūtu tiesības šogad organizēt Eiropas čempionāta enduro posmu. Lai iegūtu vienu no četriem sezonas posmiem, bija jāsacenšās pat ar tādām enduro lielvalstīm kā Somija, Itālija, Portugāle u.c.

“Mēs 2012. gadā apliecinājām, ka spējam ļoti augstā līmenī noorganizēt starptautiskās sacensības. Toreiz Latvijas posms tika atzīts par sezonas labāko. Turklāt, mūsu iespējas ir Latvijas daba. Ierasto Itālijas kalnu vietā, mums ir kūdra un mežu stigas, kas daudziem, pat pieredzējušiem čempionāta dalībniekiem, ir jaunatklājums, bet mūsu sportistiem iespēja”, norāda Arturs Robežnieks.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti