Jonass pārliecinoši uzvar otrajā braucienā, tomēr kopvērtējumā tikai otrais

 

Foto: ekrānšāviņš

Nozare.lv | 25.jūnijs 2017 18:27

Pēc uzvaras otrajā braucienā Latvijas šī brīža labākais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Red Bull KTM Factory Racing" komandas svētdien izcīnīja otro vietu pasaules čempionāta 11.posmā - Lombardijas "Grand Prix" - MX2 klasē.

Pirmajā braucienā latvietis bija vien sestais, kamēr otrajā viņš izcīnīja uzvaru. Ar summā iegūtiem 40 punktiem viņš divu braucienu summā izcīnīja otro vietu.

Pirmā brauciena starts otro vietu kvalifikācijā izcīnījušajam Jonasam bija reti neveiksmīgs, jo viņš atkrita uz 12.pozīciju. Tomēr Latvijas sportists sevi varonīgi pierādīja trasē, pakāpeniski kāpjot uz augšu. Pirmā brauciena izskaņā viņš atradās jau ceturtajā vietā un aizvadīja spraigu cīņu ar amerikāni Tomasu Kovingtonu, kurš sestdien uzvarēja kvalifikācijas sacensībās. Pēdējos apļos ar "Husqvarna" motociklu braucošais ASV sportists tomēr apsteidza Jonasu, turklāt pašās beigās latvietis bija spiests zaudēt pozīciju arī Braienam Bogersam no Nīderlandes, tādējādi noslīdot uz sesto pozīciju.

Pirmajā braucienā par uzvarētāju kļuva Jonasa tuvākais sekotājs kopvērtējumā Žeremijs Sīvers no Šveices, kuram sekoja francūzis Benuā Paturels un beļģis Žiljēns Lībers.

Savukārt pēc tam otro braucienu Jonass veica ļoti pārliecinoši. Viņš vadību pārņēma jau pirmajos līkumos, turklāt turpinājumā audzēja savu pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem. Brauciena beigās tas sasniedza jau vairāk nekā desmit sekundes.

Aiz Jonasa otrajā braucienā finišēja Sīvers un Kovingtons.

Tikmēr abu braucienu summā uzvaru izcīnīja Sīvers, kuram sekoja Jonass un Kovingtons.

Pasaules čempionātā kopvērtējumā MX2 klasē pēc 11 posmiem Jonasam ir 454 punkti, ar 416 punktiem seko Sīvers, bet trešais ar 343 punktiem ir dānis Tomass Kjērs Olsens, kurš šajā posmā ierindojās vien devītajā vietā.

Jonass šosezon triumfējis piecos posmos no 11 aizvadītajiem posmiem.

Šajā sezonā pasaules čempionātā paredzēti 19 posmi.

Savukārt Eiropas čempionāta 125 kubikcentimetru klasē latvietis Rainers Žuks pirmajā braucienā bija 24.vietā, bet otrajā - 25.pozīcijā, pie kopvērtējuma punktiem netiekot. Šosezon latvietis pie ieskaites punktiem vēl nav ticis.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti