Pēc pārliecinošas uzvaras Liepājā Sirmacis/Šimins dodas uz Kipru cīnīties par vicečempionu titulu

 

Foto: Publicitātes attēls

Sports Racing Technologies | 21.septembris 2016 11:43

Kā jau ziņots, aizvadītajā nedēļas nogalē pārliecinošu uzvaru “Rally Liepāja” izcīnīja pašmāju sportisti Ralfs Sirmacis/Artūrs Šimins. Pēc šī izcilā snieguma “Sports Racing Technologies” komandas braucēji ir saņēmuši papildus atbalstu startam arī noslēdzošajā FIA ERČ posmā “Cyprus Rally”, kas norisināsies no 7. līdz 9. oktobrim, Kiprā.

Pirms Liepājas rallija R. Sirmacis ERČ kopvērtējumā ieņēma trešo vietu, zaudējot 11 punktus Aleksejam Lukjaņukam. Diemžēl arī ar izcīnīto uzvaru bija par maz, lai Sirmacis kopvērtējumā apsteigtu krievu sportistu. Šobrīd abus šķir vien 2 punktu starpība, tāpēc Kiprā R. Sirmača/A. Šimina ekipāžai ir visas iespējas izcīnīt vicečempionu titulu. “Rally Liepāja” priekšlaicīgi par šī gada ERČ čempionu kļuva polis Kajetans Kajetanovičs.

“Sports Racing Technologies” sportisti uz pašmāju FIA ERČ posmu devās kā uz noslēdzošo šīs sezonas posmu, taču, pateicoties tur uzrādītajam izcilajam rezultātam, ekipāža ir saņēmusi papildus finansējumu un atbalstu, lai startētu arī pēdējā ERČ posmā Kiprā.

Pirms gaidāmā starta pateicīgus vārdus visiem atbalstītājiem velta ekipāžas stūrmanis A. Šimins: “Mūsu labais sniegums debijas sezonā Eiropas rallija čempionātā, kā arī lieliskais rezultāts un uzvara mājas sacensībās “Rally Liepāja” devis mums iespēju piedalīties arī noslēdzošajā ERČ posmā “Cyprus Rally”. Jau rallija laikā Liepājā mani uz sarunu aicināja “Eurosport Events” un “Cyprus Rally” organizatori, kā arī mūsu sponsori un komanda, lai izrunātu visus jautājumus par mūsu dalību Kipras rallijā. Ir neizsakāms prieks un pateicība, ka mums ir dota šāda iespēja, jo, startējot “Cyprus Rally”, mēs varam kļūt par FIA ERČ vicečempioniem visaugstākajā Eiropas rallija divīzijā ERC1. Mūsu komanda “Sports Racing Technologies” šobrīd strādā ar loģistiku un auto sagatavošanu, lai jau tuvākajās dienās dotos ceļā. Vēlreiz vēlējos teikt vislielāko paldies visiem, kas mūs atbalsta. Pateicoties jums visiem, mūsu 2016. gada sezona vēl turpināsies. Kā vienmēr brauksim uzvarēt un pārstāvēt Latviju Eiropas mēroga sacīkstēs!”

FIA ERČ kopvērtējuma rezultāti pēc 9. posma „Rally Liepāja”:

1

Kajetan KAJETANOWICZ

181

2

Alexey LUKYANUK

120

3

Ralfs SIRMACIS

118

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti