Sretsked rakstīja: Ierosinājums izveidot sabiedrisku organizāciju vai ko tamlīdzīgu, lai beidzot mēs paši varētu kaut nedaudz sākt ietekmēt to,kas notiek vai nenotiek uz Latvijas ceļiem.
Ceļu uzraugi kaut ko uzzīmē, kaut kā kaut ko sabūvē, citur ļoti labi, citur pilnīgi garām. Tur, kur sabūvēts nepreizi un vadītāji spiesti pārkāpt,lai satiksme virzītos loģiski, uzreiz ir klāt vīriņi dzeltenās vestītēs un iekasē naudu.
Kāpēc jāstāv 20 sek pie sarkanā luksofora signāla, ja vilciens jau sen aizbraucis ??
Katrs par sevi mēs kaut ko burkšķam, nofotografējam, saprotam , ka kaut kas nav labi ar to visu, bet tas nemainās un nemainās.
Varbūt padomājam kopā, ko un kā mēs kaut nedaudz varam ietekmēt ?
PN... Pēdējās divās dienā pārbraucu 4x pārbarauktuvi pie sarkanās gaismas. Jo automātikas zonā remontvilciens kaut ko remontēja - un pēc idejas stāvi kaut līdz vakaram. Mans optimisms par iespēju kaut ko mainīt latvijas (ar mazo!) dzīvē, kamēr neapmirs (vai netiks apšauts) pensionāru elektorāts, ir miris. VOT.
Sretsked rakstīja: Šajā gadījumā pensiki ārpus interešu loka. Ir tā,ka tikai mūsu spēkos ir ko mainīt. Grūti, ļoti...bet ne bezcerīgi.
Optimismu zaudējis neesmu, domāju, nezaudēšu arī.
Kad kādreiz(nedod,Dievs) saskarsies ar tiesu kā cietušais,optimisms pazudīs kā nebijis...
Un tagad dēļ tā visa nokārtu galvu sagaidīt katru atlikušo mūža dienu ??? Samierinamies ar visu...ko līdzpilsoņi atļaujas mums uzkraut.
Kad reiz runāju ar vienu CP priekšnieku, uzvārdu nezinu, viņš atzina, ka vēlas lielāku saiki ar sabiedrību, tagadējā CP vadītāja taču arī vēlas celt policijas prestižu un kaut kāda tur autobiedrība arī. Kas tur slikts ????
Nu tad lai sāk ar kompensāciju par līdz šim nodarītajiem nepelnītajiem sodiem. Ja tas neiet cauri, tad PN. Nodokļus maksāšu tur, kur par to pasaka paldies...
Gachs rakstīja: Beidzot dekstera kungs ir uzrakstījis kaut ko sakarīgu!
Atbalstu šo ideju.
Visvairāk mani tracina pavirši ceļu remonti,to izpilde un reizēm "interesantā" satiksmes organizācija. Tādēļ līdzi ir kamera ar ko nofotografēt pavirošos objektus. braucot uz saviem laukiem esmu safočējis pāris "izcilus LV ceļu būvnieku un inžinieru" objektus, darba kūlturu, kvalitāti etc un nosūtijis uz LatvijasValstsCeliem, kur to, cerams, tālāk nodeva atbild. iestādēm, un nezinu vai es tur kaut ko ietekmēju, bet pēc nedeļas viss bija uz labo pusi tajā posmā.
Pats arī esmu apstrīdējis CP piespriestu sodu, kuri pēc normālas sarunas ar cp priekšnieku, ir atcelts. Iespējams, man ir paveicies ar normāliem cp darbiniekiem, noteikumus cenšos ievērot. Uzskatu, ka tik tiešām nav tur ko baidīties, kaut gan par tiesu sistēmu, saskāries neesmu, bet nu var te piekrist rakstītajam, ka tur dažreiz tiek pieņemti ļoti dīvaini lēmumi, kā to mainīt? Nezinu.
Bet nu nav jau tā, ka cilvēki tik burkš internetā, iet jau daudz sūdzību uz LVCeļiem&Uzturētājiem, iespējams vajadzētu ziņot daudz vairāk.Kaut kā tā.
Lai LVC paši kaut ko mainītu - vajag lai to maršrutu ikdiena izmantotu LVC bosi... pietika šiem nogriezt algas, lai šie no Jelgavas sāktu braukt uz Jūrmalu, nevis lidotu uz Grieķīju, kā nepilnu 3 nedēļu laikā salaboja visu herņu kas pirms tam uz veca Kalnciema ceļa bija kopš neatkarības atgūšanas....
tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils
seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils
Tas, starp citu, esot Jūrmalas īpašumā un LVC gar to nekādas daļas.
Zinu, jo reiz jautāju, kad beidzot bedres salabos.
seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils
Tas, starp citu, esot Jūrmalas īpašumā un LVC gar to nekādas daļas.
Zinu, jo reiz jautāju, kad beidzot bedres salabos.
Bet ideja atbalstāma.
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
druknais1 rakstīja: Piemēram ceļu, Talsu- Jūrmalas, Tukuma-Kolkas jaunais aplis pie Ķesterciema. Tas domāts velosipēdistiem un mopēdistiem? Domāju naudas izniekošana.
domāt vari dajebko - bet pirmo sauc par periodisko uzturēšanu, otru par satiksmes drošības uzlabošanu.... jebkura gadījumā tie ir tūrisma maršruti, kurus itin bieži izmanto ārzemnieki.
seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils
par to variet pateikt milzīgo paldis JL ar Repši priekšgalā... tur jau nu kā 2 gadus vajadzēja būt normālam ceļam... bet bez ceļa fonda aptrūkās nauda jau uzvarētām konkursam līguma noslēgšanai...
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.
ja būtu viņu - tad sen salabotu... re- pat atrada naudu Meirovica prospektu noasfaltēt - kaut pirms tam šiem tur noklājās finansējums pilnvērtīgām remontam...
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu \"kad salabos bedres\", atbildēja, citēju: \"Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā.\"
Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.
ja nav grūti - vari linku te iemest ?
Nav grūti.
Kolēģis bij prasījis par bedrīšu remontu www.lvceli.lv/... meklē \"Oskars [18.05.2009. 23:03:30]\"
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
Viena lieta viiri:
LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.
Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.
Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.
ja nav grūti - vari linku te iemest ?
Nav grūti.
Kolēģis bij prasījis par bedrīšu remontu www.lvceli.lv/... meklē "Oskars [18.05.2009. 23:03:30]"
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
Viena lieta viiri:
LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.
Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.
Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.
ja nav grūti - vari linku te iemest ?
Nav grūti.
Kolēģis bij prasījis par bedrīšu remontu www.lvceli.lv/... meklē "Oskars [18.05.2009. 23:03:30]"
Viena lieta viiri:
LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.
Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.
Sretsked rakstīja: Arī bardaks par to lietu. Sistēma radīta tāda,lai varētu atrunāties viena pašvaldība uz otru, viena instance vainot nākamo.
Kāpēc nav vienots ceļu pārvaldītājs, kas zin,kā jālabo ceļi ? Pārvalda visu LVC ( kur vēl skaidrāk pateikts- Latvijas Valsts ceļi, kas, Rīga vai Cēsis nav Latvijā ??? ) , bet sadarbībā ar konkrētu pašvaldību, kura arī finansē šo pasākumu savā teritorijā.
Logjiski jau sanaaktu, bet...
Bet - nauda finanseejumam parasti ir tieshi pashvaldiibas ala Domes riiciibaa. LVC pashi naudu neizsniedz, taapeec atbildeet par to iisti nevar.
Ko var dariit - cep augshaa privaataas partneriibas firmu un ceri, ka Dombrovskis tev kaadreiz iedos naudu
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
Viena lieta viiri:
LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.
Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.
Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.
ja nav grūti - vari linku te iemest ?
Nav grūti.
Kolēģis bij prasījis par bedrīšu remontu www.lvceli.lv/... meklē "Oskars [18.05.2009. 23:03:30]"
Viena lieta viiri:
LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.
Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.
Sretsked rakstīja: Arī bardaks par to lietu. Sistēma radīta tāda,lai varētu atrunāties viena pašvaldība uz otru, viena instance vainot nākamo.
Kāpēc nav vienots ceļu pārvaldītājs, kas zin,kā jālabo ceļi ? Pārvalda visu LVC ( kur vēl skaidrāk pateikts- Latvijas Valsts ceļi, kas, Rīga vai Cēsis nav Latvijā ??? ) , bet sadarbībā ar konkrētu pašvaldību, kura arī finansē šo pasākumu savā teritorijā.
Logjiski jau sanaaktu, bet...
Bet - nauda finanseejumam parasti ir tieshi pashvaldiibas ala Domes riiciibaa. LVC pashi naudu neizsniedz, taapeec atbildeet par to iisti nevar.
Ko var dariit - cep augshaa privaataas partneriibas firmu un ceri, ka Dombrovskis tev kaadreiz iedos naudu
ja pareizi atceros LVC to naudu iedala kopā ar Satiksmes ministriju, un pēc tam reiz gadā brauc kontrolēt kas un kā notiek...
SO Par kārtību uz ceļiem
Sretsked rakstīja: Ierosinājums izveidot sabiedrisku organizāciju vai ko tamlīdzīgu, lai beidzot mēs paši varētu kaut nedaudz sākt ietekmēt to,kas notiek vai nenotiek uz Latvijas ceļiem.
Ceļu uzraugi kaut ko uzzīmē, kaut kā kaut ko sabūvē, citur ļoti labi, citur pilnīgi garām. Tur, kur sabūvēts nepreizi un vadītāji spiesti pārkāpt,lai satiksme virzītos loģiski, uzreiz ir klāt vīriņi dzeltenās vestītēs un iekasē naudu.
Kāpēc jāstāv 20 sek pie sarkanā luksofora signāla, ja vilciens jau sen aizbraucis ??
Katrs par sevi mēs kaut ko burkšķam, nofotografējam, saprotam , ka kaut kas nav labi ar to visu, bet tas nemainās un nemainās.
Varbūt padomājam kopā, ko un kā mēs kaut nedaudz varam ietekmēt ?
PN... Pēdējās divās dienā pārbraucu 4x pārbarauktuvi pie sarkanās gaismas. Jo automātikas zonā remontvilciens kaut ko remontēja - un pēc idejas stāvi kaut līdz vakaram. Mans optimisms par iespēju kaut ko mainīt latvijas (ar mazo!) dzīvē, kamēr neapmirs (vai netiks apšauts) pensionāru elektorāts, ir miris. VOT.