Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: + no manis. Pilnīgi piekrītu, ir vairāki auto ražotāji, kas attīstās un ražo tehniski ļoti uzticamus auto, bet ir savukārt arī pretējs viedoklis (pagātnes "kvalitātes simbols" mūsdienās var būt īsta bēdu ieleja). Kā arī ir arī tādi, kas stagnē pāris desmitu gadu atpalicībā

Pēc Taviem ieskatiem, kuri ražotāji ir tie, kas attīstās un kuri stagnē?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Jūtama attīstība vērojama no Korejas autoražotāju puses, tas ir neapstrīdami.

Iespējams, ka elektronikas pārbagātības dēļ savu ražojumu kvalitāti un tehnisko uzticamību pamatīgi iedragā Vācijas lielie ražotāji.

Pamatīgi stagnē Krievijas autobūve, tie ražojumi joprojām ir smieklīgi un absolūti garām mūsdienām.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Pēc statistikas pēc servisu apmeklēšanas ( jauniem auto), korejieši ir priekšā vāciešiem. Lai kā to negribētu atzīt. No vāciešiem pirmā vieta mersedesam, nevis vw, kā gribētos domāt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

AnK rakstīja: Ar Verso nobraukti laikam kādi 12000 (?) km, viena no priekšējām slotiņām ik pa brīdim čīkst. Nu, pats mehānisms. Nezinu, kas tur ir, neesmu paskatījies, jo tas nenotiek visu laiku un kad noparkojos, vienmēr par to aizmirstu. Ja nepāries, uz apskati likšu nomainīt garantijas ietvaros, vaina nav gana liela, lai lieki brauktu uz servisu.

Citādi priecājos par praktiskumu. 18. novembrī pirmo reizi mašīna tika izmantota pilnā septiņvietīgā konfigurācijā (3 pieaugušie, 4 bērni, 1 rati) un viss satilpa- par ko biju mazliet pārsteigts. Kopumā māšina perfekti atbilst pašreizējai dzīves situācijai un vajadzībām.

Šonedēļ gan sanācis pārvietoties ar ģimenes otro auto (Mazda2 ar 287000 nobraukumu), un kā jau katru reizi, kad braucu ar Mazdiņu, sāku domāt - vaitiešām vajag to jauno auto? Varbūt iespringt uz naudas krāšanu un nopirkt, piemēram, 6-7 gadus vecu vāģi par 7-8000 EUR un nemaksāt katru mēnesi to naudu līzingā, kā arī dārgās apkopes u.t.t.? Un ja grib mainīt auto, daudz vieglāk pārdot un paņemt citu u.t.t.

Nav problēmas atļauties jaunu auto, bet vai man to vajag?

Bet tā man katru reizi notiek, kad braucu mazdiņā. Kad pārsēžos Verso, tad gan izbaudu klusumu, komfortu un visas ekstras un priecājos. Lietotā vāģī tomēr nebūtu tas pats...

Aizbrauc to mazdu uz kādu audiotu kantori lai nopako ar skaņas izolāciju, pēc tam ar to braucot izbaudīsi "klusumu, komfortu un visas ekstras", un brīnīsies kā var pabraukt ar grabuli verso, un par to vēl maksāt n simtus mēnesī...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Nav taisnība.

Savulaik Mazda 5 nopakoju pie Incar audio guru - visu auto no jumta līdz pat arkām. Par bargu €€€.

Klusāka palika, bet efektu gaidīju lielāku.

Radinieks izdarīja ko līdzīgu jaunajai Mazda 6, tas pats.

Dīlera cilvēks smējās, ko es gribot - durvīm un citur esot pliks metāls praktiski bez pakojuma.

Tā ir japāņu nelaime. Skaņas izolācija reāli s****!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet tad kas nav taisnība? Ja jau reiz nav pakojuma, tātad to pievienojot šī problēma tiek novērsta. Tas ko nevar šādi izdarīt, ir pievienot luksusa klases mašīnu vipendronus, piemēram, dubultos stiklus. Tev pašam tak ir toyota, kuras pirmais īpašnieks atzina dzimto pakojumu par švaku...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tāpēc, ka "ar pirkstu caureju īsti neapturēt"

Skaļu auto par super klusu nepadarīt tik un tā vai arī - tas maksās ļoooti dārgi (un nebūs tā vērts noteikti).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

DJ40 rakstīja: Jāpiemet man arī kkas diskusijai, mana izvēle, ja jauns auto, tad tāds, kādu gribās un var atļauties nesēžot uz roltoniem... jo vecais vienā brīdī tomēr sāk palikt daudz neprognozējamāks, piemērs man ar tēva auto 20 gadīgu vectru, pirka apm 6g.v. tagad bedzamos 2 gadus visādi neparedzami kāši lien laukā, vairākas x palikts uz ceļa... izdevumi mēnesī jau palika vienādi ar summu, ko es maksāju par jauna auto līzi... tagad ir nopirkts jauns Duster, tad jau sīkāk varēs vēlāk komentēt.Pats 8g lietoju VW Touran, 2,0 TDI, 7 vietīgu ,180k noripināti, šo 8g laikā skate visas reizes ar 1x, mega ieguldījumi nebija vajadzīgi, tagad vietā paņemts jaunais modelis, arī 7vietīgs, nu jau 30k noripoti, tik cik 1 apkope..

Vienīgais kas 20 gadus vecai mašīna ir neprognozējams - lasīt ne pārāk prognozējams, ja tai lietai nepieiet pedantiski - ir rūsa - pārējais viss ir redzams un prognozējams, un ilgspēlējošs. Protams, ja mašīna ir tikai tam lai tajā iekāptu un jātu, un remontētu priekš apskates vai pēc tam, kad kaut kur paliek, tad jā. Es labāk reizi ceturksnī iztērēju 10-15 minūtes, pārlaižot acis dilstošajām un novecojošajām detaļām, nekā cīnos ar smagām sekām. Piemēram, pirms kāda mēneša nomainīju stūres pirksta putekļu gumiju - jo tā maksā dažus desmitus centu, kamēr viss pirksts kaut kādas sešas vai astoņas eiras + pēc tam vēlams taisīt savērsumu - kā arī vairākus mēnešus skatos uz saplaisājušu labās granātas gumiju, bet saplīsusi vēl nav, kaut kad būs jāsamaina kopā ar visu granātu, jo izļurkāta - tavs fāteris noteikti močītu līdz uz ceļa granāta izģērbtos...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
4 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jūtama attīstība vērojama no Korejas autoražotāju puses, tas ir neapstrīdami.

Iespējams, ka elektronikas pārbagātības dēļ savu ražojumu kvalitāti un tehnisko uzticamību pamatīgi iedragā Vācijas lielie ražotāji.

Pamatīgi stagnē Krievijas autobūve, tie ražojumi joprojām ir smieklīgi un absolūti garām mūsdienām.

Vai tad Krivijai ir autobūve???

Tas ko viņi būvē ir grūti nosaukt par auto.

Viņu atobūves attīstība apstājās '70-tajos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Paskatoties kādu jaunāku žiķeli - tie ir pilnvērtīgi astoņdesmitie gadi. Bet, pirms gribas nodirst žiķeli - atceramies ka salons un vizuālais atbilst nullto gadu ekonomijas mašīnām - kaut gan es, iespējams, esmu atpalicis un jaunākie eksemplāri atbilst šodienas ekonomijas mašīnām - bet dzelži jau nav diži sliktāki par kādu piecgadīgu japāni, modeli, uz kuru saekonomēts. Pati galvenā atšķirība - tas ka nav visādi nepraktiski vipendroni - bezizmēra ripuļi, jaunākās modes izskats utt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tāds ļoti bārdains joks... Kurš tagad ir jaunākais žiķelis, vesta?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Pēdējā laikā aizvien vairāk aizdomājos jauno auto tehniskās uzticamības sakarā. Traki, ka jāmaina detaļas astronomiskā vērtībā. Ja garantija, tad OK. Ja auto nopirkts pēc garantijas, tad...

Piemēru gana.

BMW jauno X modeļu adaptīvo Led lukturu komplekts - 5k EUR.

Mazda jauno modeļu adaptīvo xenon lukturu komplekts - 2,5k EUR.

Huyndai i40 vienam manam paziņam tikko pa garantiju (īsi pirms tās beigām) remonts - 4,2k EUR

Esat kādreiz aizdomājušies, kāpēc prātīgāk pirkt JAUNU auto ar garantiju vai otrādi - vecāku auto, bet bez šīm uzpariktēm (aprīkojuma)?...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 1 Atbildēt

Mjā,iespaidīgi cipari

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Zini kāpēc pēdējā laikā visai nopietni sāk zagt Hyundai? Tieši šī iemesla dēļ. Jaunajam Santa-Fe vien priekšējais lukturis maksā ap 2500 euro.

saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu bet tad kas nav taisnība? Ja jau reiz nav pakojuma, tātad to pievienojot šī problēma tiek novērsta. Tas ko nevar šādi izdarīt, ir pievienot luksusa klases mašīnu vipendronus, piemēram, dubultos stiklus. Tev pašam tak ir toyota, kuras pirmais īpašnieks atzina dzimto pakojumu par švaku...

Ar pakojumu nevar visu panākt. Liels troksnis nāk caur piekari, buksēm... Un tur tu neko nenopakosi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un kas tad ir? Reku paskatāmies uz jauno opeļastmu, tepat ir izbrauciena atsauksmes - piekare no D kadeta laikiem tai mašīnai fundamentāli nav mainījusies - pakaļā nācis klāt kaut kāds stabilizators un, protams, bik pamainījusies ģeometrija, un viss - tātad jaunā opeļastma ir tikpat skaļa kā 1981. gada kadets, ar skaidri dzirdamu motoru un grabošu paneli? Nē? Nu tad jau laikam piekare un bukses tomēr nebūs noteicošais skaļumā vai klusumā...

Reāli sēžot mašīnas salonā, tu atrodies telpā, kas ir noizolēta no piekares, tik vien ka šī telpa ir milimetrīgs bleķis. Nolīmē visu šo bleķi ar skaņas izolāciju + vēl visu paneli no iekšpuses + apšuvumus no iekšpuses - un tu būsi radījis papildus izolāciju no piekares un buksēm. Tas no kā tiešām nevar īsti noizolēties, būs vēja troksnis, sevišķi tādām mašīnām kā mans golfs - ar ķieģeļa formu un logu blīvējumiem, kas nav īsti aerodinamiski, kamēr visu kas ir uz leju var noblīvēt vai apklusināt.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
3 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DJ40 rakstīja: Jāpiemet man arī kkas diskusijai, mana izvēle, ja jauns auto, tad tāds, kādu gribās un var atļauties nesēžot uz roltoniem... jo vecais vienā brīdī tomēr sāk palikt daudz neprognozējamāks, piemērs man ar tēva auto 20 gadīgu vectru, pirka apm 6g.v. tagad bedzamos 2 gadus visādi neparedzami kāši lien laukā, vairākas x palikts uz ceļa... izdevumi mēnesī jau palika vienādi ar summu, ko es maksāju par jauna auto līzi... tagad ir nopirkts jauns Duster, tad jau sīkāk varēs vēlāk komentēt.Pats 8g lietoju VW Touran, 2,0 TDI, 7 vietīgu ,180k noripināti, šo 8g laikā skate visas reizes ar 1x, mega ieguldījumi nebija vajadzīgi, tagad vietā paņemts jaunais modelis, arī 7vietīgs, nu jau 30k noripoti, tik cik 1 apkope..

Vienīgais kas 20 gadus vecai mašīna ir neprognozējams - lasīt ne pārāk prognozējams, ja tai lietai nepieiet pedantiski - ir rūsa - pārējais viss ir redzams un prognozējams, un ilgspēlējošs. Protams, ja mašīna ir tikai tam lai tajā iekāptu un jātu, un remontētu priekš apskates vai pēc tam, kad kaut kur paliek, tad jā. Es labāk reizi ceturksnī iztērēju 10-15 minūtes, pārlaižot acis dilstošajām un novecojošajām detaļām, nekā cīnos ar smagām sekām. Piemēram, pirms kāda mēneša nomainīju stūres pirksta putekļu gumiju - jo tā maksā dažus desmitus centu, kamēr viss pirksts kaut kādas sešas vai astoņas eiras + pēc tam vēlams taisīt savērsumu - kā arī vairākus mēnešus skatos uz saplaisājušu labās granātas gumiju, bet saplīsusi vēl nav, kaut kad būs jāsamaina kopā ar visu granātu, jo izļurkāta - tavs fāteris noteikti močītu līdz uz ceļa granāta izģērbtos...

Nu msh, atvaino, Tu kārtējo reizi kko sa*irsi... kur iepriekš bija minēts kkas par beigtām granātām utt lietām, kas normālam autovadītajam ir pašas par sevi saprotamas? Varēji vēl bremžu klučus vai nobrauktas riepas pieminēt... Piemēram viens no defektiem- ģeneratoram sāk izbeigties gultnis, 2eiras,ok samaina, 5dienas pēc tam t.s šokolāde, ok samaina,tad ģeņģers izdomā nevis 14,5v stumt iekšā, bet 19,5v, ok tiek ar to galā, tad indukcijas spole uz ceļa ziemā -20 grādos izdomā uz ceļa izbeigties un kā Tu domā, tas laiku un līdzekļus neprasa, lai kāds Tevi atvelk mājās, pēc tam tikt pēc rez.daļām, tās samainīt utt, nu jā fāters ir jau pensijā un aiz darīt neko var nosist laiku arī tā, bet tā jau Tu laikam esi Zsvētku vecītis, Tev labie rūķi daļas kaut no šrota vai pat jaunas pa velti atnes,ja uz ceļa noplīst auto. tad ar ziemeļbriežiem atvelk, tiem jau degvielu nevajag liet , pietiek iedot ķērpjus un sūnas uzēst. Ir lietas kuras nevar paredzēt kad izbegsies, un kad viņas savu darba mūžu ir nokalpojušas, tad arī ir nokalpojušas, diemžēl.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es tev pa pusei varu piekrist, bet tikai pa pusei. Ir, protams, "shit happens" faktors, kā ar to spoli, bet savādāk, ja piepeši sāk rasties čupa ar problēmām, tas vairāk ož pēc sūdīgas uzturēšanas, nevis vecuma. Par tām ģeneratora problēmām es sasmējos - samaina gultni, un piecas dienas vēlāk šokolādi - es tai lietai pieeju kompleksi - abi gultņi, slīdgredzeni un šokolādei jaunas ogles, viss vienā piegājienā, nevis samaina vienu un pat neskatās vai tūlīt nebeigsies otrs - vecajam boša ģeneratoram šitās četras detaļas maksā 10 eiras - nu deviņdesmit piektā gada opelim varētu jau būt jaunais boša ģenerators, tur varbūt pāris trīs eiras vairāk. Nerunājot nemaz par to ka ja mašīna pieder 16 vai cik tur gadus, tad tā paša ģeneratora stāvoklim var ļoti elementāri sekot līdzi. Ja "sāk izbeigties gultnis" ir tikai tas, ka sāk gaudot , tad tam var kādu laiku likt mīksto, kamēr izdomā to ģeneratoru pārlasīt, nevis uz karstām pēdām skriet mainīt vienu gultni, jo neba slēgtais gultnis vienā dienā izbeigsies. Es golfam pirms pusgada samainīju spēka agregātu, kurš saturēja ņerkstošu ģeneratoru - pusgads un vismaz 10 štukas apkārt, joprojām braucu, borta spriegums ir normās - principā slinkums, garāžā stāv pussalikts pārjaukts jaudīgāks ģenerators, jau kādus trīs mēnešus, kaut kad būs jāsamaina. Tāpat es šito pusgadu nobraucu ar ņerkstošu un stipri sulojošu un sagurušu stūres pastiprinātāja sūkni - to gan pirms nedēļas nomainīju, nepierasti ka brīvgaitas apgriezienos pastiprinātājs darbojas. Vēl man tur šis tas ir apšaubāmā stāvoklī, bet es apzinos savas tehnikas robežas un tām pāri nekāpju, un tāpēc nekas ārā nejūk - kas draud, to samainu.

Attiecībā par to piemēru par spoli, kuru pēc tam vajag dabūt - nu tas atkal ir organizatora talants, vai tā trūkums. Bija pirms gada līdzīga situācija, gan ne ārpus mājas bet garāžā, tik ne savā - pārjaucu sadalītāju, un holls apvainojās par traucējumu un nosprāga - svētdienas vakars, astoņi, bezmaz visi šajā ciemā pazīstamie brauc ar ķīseļiem, kur dabūsi citu sadalītāju kā detaļu vai kā donoru... Aizgāju ar kājām uz 25 km attālajām mājām, jo negribēju nevienu traucēt lai mani aizvestu [viens piedāvājās, atraidīju], nākamajā dienā, protams, jāstrādā, uz šrotu netieku - zvans šrotistam un zvans vienam pazīstamam cilvēkam kurš brauc uz liepāju un vēl neesmu maiņu beidzis kad sadalītājs ir somā - vakarā sēžos uz ričuka, dragāju tos 25 km pēc mašīnas, samainu hollu, pārloku ričuku uz pusēm, iemetu grabažniekā un braucu mājās.

Es varētu sarakstīt čupu ar problēmām, ko esmu savai mašīnai gada laikā novērsis, un otru čupu ar problēmām, kas vēl ir jānovērš. Uz ceļa esmu gada laikā palicis vienreiz - izbeidzās benzīns pārāk optimistiska rādītāja dēļ - domāju ka bākā vēl kādiem 10 litriem jābūt.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
0 1 Atbildēt

25 km ar kaajaam?!?!....nu kaa var shitaa sevi nemiileet...mazohists

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas tu esi, vīrietis, lupata vai invalīds? 25 km pa asfaltu nekas nav. Tajā naktī pirms gada, kad vēl mašīnas dēļ nebiju tā atrofējies kā tagad, ar labākiem apaviem es noteikti būtu varējis nosoļot arī visus 45 km līdz liepājai. Ir bijuši arī jautrāki pārgājieni, piemēram, šovasar vienā pasācienā bija grupveida pārgājiens pa usmas mežiem un purviem, 6 stundas, vakariņas ieskaitot , tātad kādi 20 km bija - lielo pusi nogāju ar basām kājām, jo no sandalēm nebija nekādas jēgas, toties basas kājas deva neapšaubāmas priekšrocības

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
0 0 Atbildēt

msh- Tev taads Flinstoniigs dziivesveids...basaam kaajaam 6st

P.s. paargaajienaa ar sandeleem...iists viirietis

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

25 km ar kājām puslīdz veselam un trenētam vīrietim nekas liels nav. Tomēr tas prasa laiku, daudz laika! Man ir grūti parastas darba nedēļas vakarā atlicināt tik daudz laika - 4-4,5 stundas!!!

nordic Reģ.: 12.04.2002
4 0 Atbildēt

Forši uzrakstīji msh. Tev ir viena čupa ar problēmām, kuras esi novērsis gada laikā un otra čupa ar problēmām, kuras ir jānovērš. Pie tam pats jēdz no autiņiem. Tas ir labs pierādījums, ka jāiegādājas ir jaunas automašīnas Iedomājies, ko ar tām čupu problēmām darītu cilvēks bez

tehniskām zināšanām, iegādājoties vecu auto, kurus slavini.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

Auto ir dažādi.

Nevajag pirkt lūžņu čupu. Mūsdienās vw un audi pērk tie, kuriem pa servisiem patīk braukāt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Man mana 27 gadus vecā mašīna ir bik virs gada, un esošais 25 gadus vecais motors un viss ar to saistītais [kārba, pusasis, kulise, bāka, sūknis, izpūtējs] pusgadu, tā ka tas ir diezgan normāli ka ir visādi kāši, kas jāizķer, kuri piedevām pamatā ir dabisks novecojums vai dabiska nolietošanās - sakaltuši blīvslēgi, sakaltušas blīves, sakaltuši blīvgredzeni, izdilušas granātas, izļurkātas kulises sviras utt. Tikmēr ja nopērk normālā stāvoklī esošu mašīnu, kurai nav nekādi puņķainas konstrukcijas mezgli, kas var paši no sevis šķist - nu kā te deviņdesmito vidus opelis - tad, ja pats nejēdz, tad vienkārši vajag jēdzīgu meistaru, kam reizi pusgadā iedot mašīnu lai uzmest aci, lai tā tiktu uzturēta. Mana mutere ar savu 22 gadus veco mk3 brauc jau 12 gadus - pieņemu ka vienīgā reize kad viņa palika uz ceļa bija šoruden ventspilī, laikam aizmirsa izslēgt gaismas un sūdīgs aķis nosēdās - kaut kāds cilvēks viņu aizveda uz veikalu, nopirka jaunu aķi un palīdzēja samainīt - tehniski viss normas robežās, kaut gan, kopš tā miza nonāca manā aprūpē, kad viņa pirms kāda pusgada izšķīrās ar savu veci, servisnieku, ir nācies šo to saremontēt - bet nu vislielākā cīņa ar laiku būs ar virsbūvi, jo tā ir aizlaista... Savādāk tā mašīna savā līdzšinējajā mūžā ir bijusi ļoti uzticama un ekspluatācijā ļoti lēta - eļļas, siksnas, ūdens sūknis, kaut kas tāds.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
7 0 Atbildēt

Reta tāda reize, bet šoreiz pilnībā piekritīšu msh - tas DJ40 piemērs ar ģenģeri ir reti tizls un stulbs - un pierāda tikai to ka remonts veikts ārkārtīgi līkrocīgi un pilnīgi nedomājot ar galvu. Tikpat labi var teikt - nomainīju zobsiksnu un pēc 5 dienām nobeidzās atbalsta rullītis, nu jopt, ir lietas mašīnā ko ir vērts (un pat vajag) mainīt KOMPLEKTĀ, kaut vai tāpēc vien lai aiztaupītu nākotnē lieku skrūvēšanu. Nu huļi nevīžojāt tai vektrai visu ģenģeri pārlasīt UZREIZ? Tad nu brīnaties pēc tam uz ceļa paliekot, kad paši lieli santīmjākļi.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 0 Atbildēt

Kad biju jauns un glups reiz arī "ieekonomēju". Opelim salūza plastmasas ķēdes nospriegotājs. Viss komplekts maksāja 120 latus. Atsevišķi nepārdeva. Es pasūtīju opel centrā rltikai to plastmasas detaļu. Ar visu piegādi uz mājām samaksāju 15 latus. Nopriecājos. Toreiz daudz samaksāju par darbu, jo lai samainītu, nācās daļēhi jaukt motoru. Un mainīt eļļu. Neatceros cik maksāju, bet virs 100 latiem.

Pēc pusgada salūza kaut kas cits no tā komplekta. ( rullītis, vai kaut kas tāds).

Nācās tik un tā pirkt visu komplektu, eļļu un darbu. Vairs neriskēju tikai rullīti mainīt.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
1 17 Atbildēt

lynx85 ? Vai Tu arī esi reti tizls un stulbs,ka lasīt neproti un pēc citiem spried pēc sevis ? jā man bija slinkums sīki, smalki katru darbu un secību hronoloģiski rakstīt, jo TĀS ir pašas par sevi saprotamas. Tu ja riepas uzmontē jaunas , tak nebalansē viņas, var tak iztikt, pēc stūres pirkstu maiņas savirzi tak arī neregulē, jo vecās riepas jau neēda, un uz ceļa jau ar abām rokām stūri uz vienu pusi vislaik turot jau kkā uz ceļa turējās ...ja motoram eļļu maini un fitru nē, pēc tam ja dzenis motoram kloķenē iemetās, tad jaunu klokeni un veco eļļu caur zeķi izkās un saies? ....Nespried pēc sevis par citiem, ja pašam ir pirmā doma par santīmjāšanu, tad ar tevi viss skaidrs.

jā man bija slinkums sīki, smalki katru darbu un secību hronoloģiski rakstīt, jo lietas, kas ir jāmaina komplektā, TĀS ir pašas par sevi saprotamas.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
1 2 Atbildēt

Kā man patīk šie pasaku teoriju bīdītaji, gluži kā valdības vīri, klāt ar sveci neesat bijuši, bet visu zināt labāk, ja paši iesipat kapeiku un nesamainat pie reizes visukas jāmaina, nu ko man teikt?

ja ka jau raxstīju opels kalpoja ilgi un labi, ģenģerim pats par sevi saprotams nomainija abus gultņus, šokolādi ar pie reizes, tik tā vienkārši bija brāķis, protams pa garantiju vietā cita, bet tastak vienkārši prasa laiku... Jūs par citu darbībām pēc sevis spriežat vai kā? Nu jā, ja pats samaitāts, tad citi arī.

Msh , pusgadu braukt ar sulojošu un neejosu stūres sūkni, tas jau ir tavs komentārs" Es labāk reizi ceturksnī iztērēju 10-15 minūtes, pārlaižot acis dilstošajām un novecojošajām detaļām, nekā cīnos ar smagām sekām" iederās ,ja tāds fakts tiek konstatēts,tad viņš arī būtu jānovērš? vai pusgads ir mazak kā reizi ceturksnī? jo pie tavas pieejas tehnikai , tur 3/4 defektu , pat paradīties nevajadzētu, jo profilakse tak visa pamatā, bet dzīvē jau laikam tā Tev nesanāk, tikai netā.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
15 0 Atbildēt

lasam tikai to ko tu raksti: piemini nobirušu gultni un 2eur - man tur nesanāk ABI gultņi UN šokolāde. Tālāk - ja arī tā ITKĀ nomainītā šokolāde izrādās brāķis, tad arī tā otrreiz nomainītā ARĪ ir brāķis - lasam - ģenģeris izdomā stumt 19v - kas tad par to atbild ja ne šokolāde, jebšu sprieguma regulators? Mainīji trešo reizi? Palabo, ja kļūdos, bet vēl labāk - uzreiz uzraksti tā lai nav pašam pēc tam jātaisnojas un jāskaidrojas vai jāpiefantazē...

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
6 3 Atbildēt

msh raksīja: Es varētu sarakstīt čupu ar problēmām, ko esmu savai mašīnai gada laikā novērsis, un otru čupu ar problēmām, kas vēl ir jānovērš:

Tad, kur ir tasTavs bez problēmu auto? cik km gadā tu nobrauc, ja vari atlauties tā čakarēties?

Cik laika tu iztērēji novēŗšot to pirmo problēmu čupu, un kur ir vaina, ka nevar novērst to otro čupu ar problēmām?

Pamatdarbs un ģimene ar berniem arī ir? vai ģimene ir kaifā no tā, ka tu pazūdi garažā vai soļo 25km uz mājām , jo beidzot no tevis miers?

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
4 2 Atbildēt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"Problēma" ir tad, kad nevar pabraukt vai aizbraukt Problēmu skaitu gada laikā es tev jau nosaucu - viena - izbeidzās benzīns. Cik es gadā nobraucu? Daudz, 15k šī gada laikā būs stabili, ļoti iespējams pat vairāk, tas nekas ka mašīna garāžu vidēji pamet divreiz nedēļā. Kur ir vaina, kāpēc atlikušās lietas netiek novērstas? Divas - slinkums un rocība. Lasīt - es nevēlos "čakarēties", kā tu to sauc, un šo to es nevaru atļauties, jo ir citas prioritātes. Ja tavs fāteris var atļauties mēnesī nolocīt pāris simtus tikai par to, ka garāžā vai pie mājas stāv mašīna - man mašīna mēnesī drīkst izmaksāt līdz kādam simtam, vēlams mazāk + viena bāka benzīna. Garāžā laiku kopš vēla pavasara esmu pavadījis ļoti maz [tieši kaut ko mašīnai darot], tieši tā iemesla dēļ ka slinkums. Bet ja ņemtu un vispār vilktu kopā visu šogad darīto, skaitot kopā stundas [ja tās varētu saskaitīt] - nu varbūt gada laikā divas nedēļas kopā sanāktu - jo arī ir bik izdarīts - 1.3 karbuļa/4 robu kārbas vietā ielikts 2.0 špricmotors/5 robu kārba [motortelpā gandrīz nekā no vecā nepalika] [tas pasāciens gaja kādas piecas dienas, dienā veltot tam kādas sešas stundas], citā reizē motoram norauta galva lai tur visu sakārtotu, no nulles uzlodēta mk4 centrālā atslēga, sastellēti elektriskie logi un spoguļi, nopietni elektroinstalācijas uzlabojumi, vēl šis tas, vārdu sakot, bez pārspīlējuma - samainīta puse mašīnas - bet nu tas lielākoties bija gada pirmajā pusē. Pēdējos trīs mēnešos domāju ka nemelošu, sakot ka vienīga reize kad es ilgāk par piecām minūtēm kaut ko mašīnai darīju, bija tad kad nesen izbeidzās starteris [ko gaidīju kopš motora maiņas] - tad pēc tam vienu vakaru pagājušonedēļ garāžā pavadīju kādas trīs stundas, liekot atpakaļ un iekšā starteri, un kad jau panna norauta, tad arī tika norausti putekļi no plauktā stāvošā stūres pastiprinātāja sūkņa un motora balsta un tie ielikti.

Par tavu otru komentāru, kā jau izteicos, mašīna man ir bik ilgāk par gadu, un spēka agregāts, nācis no diezgan nolaista donora, pusgadu, līdz ar to vēl visi gļuki nav izķerti. Ja mašīnā, kurā agrāk nav bijis stūres pastiprinātājs, ieliek stūres pastiprinātāju, vienīgi sūknis darbojas paaugstinātos apgriezienos, bet brīvgaitā ne, un trīs mēnešu laikā pazaudē puslitru eļļas - tas jau ir uzlabojums no tā kā bija agrāk un pabraukt var

Vēl pēc gada tā mašīna droši vien gadā prasīs kādas desmit stundas laika un kādas simts eiras pa virsu apskatei un oktai.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
4 4 Atbildēt

Off topic jau aizgāja, kā vienmēr, tēma bija par jauniem auto un kapēc jauniem, nevis 20-30 gadīgu auto tehn defektu hronoloģisks izklāsts ar ekonomiskiem un neekonomskiem izmaksu analīzes pamatojumiem, socialo un morālo raksturojumu un bonusā vēl kaimiņa no otras Latvijas puses domas par otru cilvēku ko dzīvē visticamāk nav redzējis, bet tas nekas, kaut grāmata nav lasīta, bet viedoklis ir un ar to pietiek.

Priecīgu 1 Adventi!!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Pietiks spamot

Te palūgtu tomēr par jauniem (garantijas) auto rakstīt.

Nevis savu velo vai 20+ gadus veca braucamā slavinājumi.

Paldies!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

OK, nu man Fabijai pa 3 gadiem un 2 mēnešiem viens garantijas remonts bija pirmajā gadā. Citādi auto ļoti labs, nobraukums 78.840 km.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Pie viena arī pastāsti, cik reizes kratījies pa vairākiem servisiem tā garantijas remonta laikā

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nu bija tāda lieta gan. Tomēr man slinkums atkārtoties. Varat palasīt tēmu ,,Grab piekare garantijas laikā,, .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, tava jāšanās ir viens ļoti uzskatāms piemērs PRET jaunu mašīnu, ja vien to nepērk skaidrā naudā, lai mašīnas īpašnieks, kurš neesi tu, netraucē pašam novērst problēmas. Manam golfam tagad, ja kas, ir šī pati problēma - graboša reika - donoram tāda problēma bija, kura pārnāca uz manu mašīnu, jo no donora tika ielikts stūres pastiprinātājs, līdz ar to reiku - uz nerviem pārāk nekrīt, jo reti braucu pa veļasdēli vai bruģi, kur tad sāk sist pa stūri - kaut kad būs šrotā jāsameklē sausa reika bez luftes, tā jāizņem [ar šrotista palīdzību] un pēc tam jāuzliek, kopā tas pasāciens man prasīs 3-4 stundas, 0 nervu un 20-30 eiras. Cik tev tas izmaksāja pa šīm pozīcijām? Ja man būtu tāda fabija, MAN, nevis bankai, tad šādā situācijā man tā bilance būtu līdzīga, tikai tā naudas summa būtu bik lielāka 50-100.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

"kopā tas pasāciens man prasīs 3-4 stundas, 0 nervu un 20-30 eiras"

Lūk, 3-4 stundas laika, manuprāt, ir atslēgas vārds. Cilvēks, kas pērk jaunu/mazlietotu auto ir cilvēks, ir cilvēks, kuram vai nu nav regulāri vairākas stundas, lai krāmētos ap mašīnu, vai arī kurš par tām stundām labāk maksās kādam, lai, piemēram, varētu pavadīt laiku ar ģimeni. (Un kas var to atļauties.)

Man, piemēram, būtu ļoti grūti atrast attaisnojumu veselu vakaru veltīt, lai ķēpātos ar automašīnu. Brīvais laiks ir pārāk daudz vērts, lai to notērētu garāžā.

Ja runa ir par garantijas remontiem, manam iepriekšējam Aurim divarpus gadu laikā garantijas ietveros nomainīja izpūtēju (vai izpūtēja daļu), parasta vaina agrākiem Auris TS modeļiem (ļoti skaļa un sportiska skaņa, hehe), kā arī vēl kādu sīkumu, ja nemaldos, logu tīrītāja šķidruma sprauslu, jo vienā skaistā dienā pēkšņi šķidrumu pūta tikai vienā loga pusē.

Bez regulārajām apkopēm pie pēdējās (70000 km) apkopes nomainīju arī visus bremžu klučus, man teica, ka drīzumā arī būs jāmaina priekšējie diski. Tā kā auto pārdevu, līdz tam netiku.

Visas apkopes veicu pie oficiālā dīlera, Wess Berģi.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ja vari to atļauties, ieskaitot laika tērēšanu lai dotos uz servisu utt - vari aizvietot "3-4 stundas" ar "50 eiras". Ļoti elementāri.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Cilvēki ir dažādi. Man, piemēram, nepatīk urķēties pa auto ne tehniski, ne arī to apkopt, tāpēc garantijas auto principā būtu vispareizākā izvēle. Lai arī principā tas ir elementāri izdarāms arī lietotam un pat vecam auto, manis pēc - jebkurā servisā vai darbnīcā pie laba meistara. Problēma sākas tur, kur auto jau ir tik aprīkoti elektroniski, ka meistaram (lai viņam kādas zelta rokas) bez datora un programmatūras vairs nav ko darīt... Lūk, tur jau lietots (bet ūberaprīkots) auto - lielākoties nelaimīga izvēle.

Jo auto jau maksā visai lēti, bet apkopt vai remontēt to varētu izmaksāt neadekvāti dārgi. Kam gan lielais vairums latvju bāleliņu nav gatavi nepavisam, meklējot variantus, kā kaut ko no uzpariktēm delistēt, kā uzlikt lētu detaļu, kā vispār nemainīt, turpinot braukt u.tml.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Daudzus pajaunos un jaunos auto nodiagnosticēt var tikai servisā, kam ir intrenets savienojums ar rūpnīcas serveriem. Līdz ar to iespēja taisīt "pa lēto" pie čoma garāžā ir visai ierobežota. Protams, sakarīgs meistars problēmu atradīs arī bez diagnostikas, bet beigās tas var sanākt dārgāk un ilgāk kā autorizētā servisā.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

VAGmobīļus no šī mašīnu saraksta var droši izsvītrot - nezinu par oriģinālajām diagnostikas iekārtām un programmām, jo priekš VAGmobīļiem Ross-Tech, kreisā firma, jau sen laiž ārā kabeļus, aprīkotus ar spēcīgu diagnostikas programmu kas var praktiski visu, izņemot tādas specifiskas darbības kā spidometru kruķīšana, immo PIN izvilkšana/saglabāšana un gaisa spilvenu vadības bloka avārijas datu nomešana. Oriģinālais kabelītis maksā kaut kādus 400-500 zaļos, bet pilns jebajs ar ķīniešu kloniem - tikai tie, izliekoties par oriģinālajiem kabeļiem, darbojas tikai ar noteiktu programmas versiju, jo jaunāka spēj atkost ka kabelis nav īstais - mans 28 eiras vērtais kabelītis, piemēram, darbojas ar tādu versiju, kas der VAGmobīļiem līdz 12. gadam - ja būtu bijis svarīgi, būtu dažas eiras piemaksājis par kabelīti, kam šī robeža ir pāris gadus augstāka.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 2 Atbildēt

Man ir lietots auto, bet nepatīk urķēties auto. Tāpēc es aizdzenu savu auto uz servisu un atstāju to profesionāļiem. Bet pats laiku varu pavadīt ar ģimeni. Turklāt, naudiņas paliek vairāk, jo detaļas ir lētākas nekā jaunam, serviss lētāks, nekā jaunam. Tikmēr cilvēks kurš nopircis jaunu maksā par kredītu, maksā par servisu trīsciparu vai četrciparu skaitļus.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Piemēram, apkope jaunai škodai pie dīlera maksā tikpat cik 5-gadīgam golfam normālā ne-dīlera servisā (nu tādā, kas var iedot pavadzīmi un kautkādu garantiju darbam). Jaunam ir garantija (normālā 4 gadi, var piepirkt pagarināto), kas glābj no neplānotām izmaksām.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

Bremžu diski.

2005.gada golf 1.6 benzīns maksā NO 12 eiro ( bosh 44.73)

2016.gada golf 1.6 benzīns maksā no 28.70 ( bosh 53.00)

Jo jaunāka mašīna jo dārgākas detaļas.

Protams, ja garantija ir tad labi, bet pie nosacījuma, ka kredītu izmaksā šajā periodā.

Ideāli tāpēc ir operatīvais līzings. Visu laiku garantija. Bet četrgadīgam auto remonts būs astronomiskās summās.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Pēdējais golfs ar 1,6 benzīnu no skatuves nokāpa 2012 gadā.

bet ne par to, jaunam auto modelim parasti ir garantija un garantijas laikā tiek liktas oriģinālās detaļas, tadēļ tirgū ir pieejamas tikai oem vai tiem pietuvināto brendu rezerves daļas. Līdzko šī masa nonāk ārpus garantijas tā poļaki, rumāņi un ķīnieši stellē darbgaldus un sāk štancēt "lētās" detaļas.

Pašam ir bijis ka relatīvi jaunam un nepopulāram auto pieejama tikai oriģinālā rezerves daļa un tā pati pasūtot.

Ar to es gribu teikt ka ne jau auto svaigums tiešā veidā ietekmēt rezerves daļas cenu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā kuru detaļu. Piemēram, tām pašām bremzēm ir tieksme augt lielumā - dabiski ka lielāks bleķa gabals gan satur vairāk metāla, gan vairāk izmaksā to aizvest līdz veikalam. Motoros mēdz sarasties visādas kosmosa tehnoloģijas, vai vismaz puņķaini risinājumi. Vēl, protams, tāds faktors kā pieprasījums pēc attiecīgās detaļas - savādāk es nevaru izskaidrot to kāpēc, teiksim, 25 gadus vecam audī piecu katlu motoram zobsiksnas rullītis maksā divreiz dārgāk nekā tikpat vecam VW/audī četru katlu motoram, lai arī abi vizuāli ir ļoti līdzīgi, nu, piecu katlu motora rullītis satur nedaudz vairāk metāla.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

Tāpēc ka audi ir luksus folksvāgens. Luksusmašīnas ir dārgākas. Audi tā lūzt ka nemetas, bet Latvijā dzīti lielākoties ir mēslu čupas šī iemesla dēļ. Audi detaļas dārgas, tāpēc Latvijā parasti izmanto ķīniešu " analogus". Tādā veidā no audi uztaisa kaut kādu sūdu ar četriem riteņiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pačukstēšu priekšā ka tādas konfigurācijas piecu katlu motors, un līdz ar to tas pats rullis, bija atrodams arī fofāgenos. Ne par velti visi vecie audī piecu katlu motori valkā vārstu vākus ar abiem simboliem.

nordic Reģ.: 12.04.2002
2 0 Atbildēt

Tikai tam 2016g Golfam diskus ar standarta nobraukumu jau neviens vēl nemaina. Parasti diski jāmaina pēc 100tūkst, tad to dara jau otrais, mazlietoto auto īpašnieks.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nosauc tos apkopes ciparus, tb ko tur dara un cik tas maksā. Man, piemēram, ir interesanti cik fans [pār]maksā uz šito punktu, jo viņa fabijā noteikti drīkst liet visus tos pašus šķidrumus, ko es savā golfā - kaut kādā tur TDI, FSI vai TFSI noteikti ir jālej krutāka, noteiktai VAG specifikācijai atbilstoša eļļa.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Diemžēl nav pieejami čeki, bet lēts tas prieks nav - Auris TS ar apkopēs intervāju 15000 km bija aptuveni 150 EUR/15 000 km, 250 EUR/30 000 km, vai kas tamlīdzīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Es tam ticu, bet tāpēc arī jautajums, ko tās apkopes satur. Jo tur noteikti dara arī tādas lietas, kurām lielākā daļa mašīnu īpašnieku uzliek mīksto - nu, davai, paceļ rokas no apkārtējajiem, kurš pēcgarantijas mašīnai reizi pa diviem gadiem maina dzeses šķidrumu vai bremžu šķidrumu, bez īpašas vajadzības, tikai tāpēc ka tā ir noteikts?

Es te intereses pēc ielūrēju pirmajā manuālī, kas man gadījās pa rokai, kurā es zināju ka būs šitas saraksts - haynes B3 audī manuālis - ik pēc 15k eļļa un filtrs, ik pēc 30k kopā ar motora eļļu vēl vajag mainīt gaisa filtru, sveces, tomātkārbas eļļu, karburatornieka degvielas filtru [nekur neredzu piezīmi pēc cik ilga laika špricmotoram] - un ik pēc diviem gadiem dzeses un bremžu šķidrumus - es speciāli izlaidu garo sarakstu ar lietām, kuras pie viena ir jāpārbauda un uzrakstīju tikai tās, kuras ir obligāti jāmaina.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Es to daru!

Mana brīva izvēle, darīšu to pēc paša vēlēšanās.

AMSERV apkope pie 160tkm Prius - 310€.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Arī savai Mazda 5 turpināju apkopes pie dīlera pēc garantijas beigām. Tā ir attieksme.

Toties varu lepoties ar savu auto nevainojamo tehnisko stāvokli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Būtu muļķīgi to nedarīt, ja reiz auto vēsture kā uz delnas.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
3 0 Atbildēt

Ja būtu kaut 50% pārliecība ka tajā apkopē iziet cauri visam sarakstam un izdara - nebūtu žēl to 150 EUR. Tur ir arī visādas durvju eņģu eļļošanas utt. Realitātē - paziņam ar jaunu Nissan Pathfinder (pats pirka) bremžu uzliku atliekas izgāzās uz asfalta nedēļu pēc "apkopes pie dīlera". Lieki teikt, ka tikai laimīgas nejaušības dēļ nekur netika ieskriets, toties bremžu supporta virzuļi pagalam. Un ilga diskusija ar "servisu" kam tas viss bija jānomaina un jāpārbauda!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Es to darīju Merivai un darīšu Fabijai. Bremžu šķidruma nomaiņa pēc rekomendētā grafika visu auto mūžu ir svēta lieta! Tā bija atbilde uz MSH plkst.17.10 rakstīto!

seller Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Jāpievienojas, arī turpinu B6 apkopes pie dīlera pēc garantijas, ir mainīts bremžu škidrums un viss cits pēc ražotāja noteikumiem, arī jāpiekrīt, ka prieks nav lēts , sanāk aptuveni 1X 12 mēnešos, apkopes tiek veiktas pēc intervāla servisa (30tk), kas aptuveni atbilst gada nobraukumam. Apskates ir ietas pa 0, izņemt vienu.

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
3 0 Atbildēt

Tikko touranam eļļas maiņu+ pirmo apkopi uz 30k taisīju Vācijā pieVw dīlera, izmaksāja 259eiras,

08g touranam apkope Vācijā 1x uz akciju ar visu longlife eļļu izmaksāja 89eiras

par lielākām apkopēm- uz150k tika nomainīta zobene(KOMPLEKTĀ priekš dažiem jāizceļ pašsaprotamas lietas ) bremžu diski+kluči priekšā un aizm. kkāda buksīte priekšā+ darbs kopā aptuveni 700e, Tākā 08g tika iepirkts auto, kad jau auto tirgus stagnēja,un dīleriem vwfana vārdiem sakot bija ļoti saldas atlaides, man konkrētajam touranam tika5,5k eiras liela, tad pat ar visām apkopēm pie dīlera esmu plusos. ;-)

99g Oktāvijai zobenes kompl. bija vienā cenā ar 08g tourana zob.kompl. Tākā īpaši dārgāk jaunakam auto nav...

par letajiem bremžu diskiem nu nezinu, nezinu, zinu vairākus kolēģus ar dažādam auto markām ,kuriem viņi nav izvilkuši pat 20k, ar ļoti mierīgu braukšanas stilu, saprastu ja būtu ar rallistu tendencēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Deviņdesmit devītā gada oktāvijai un astotā gada tūrānam abiem noteikti bija ķīseļi, kur diži nekas arī neizmainās. Bet lai apgāztu to tavu "īpaši dārgāk jaunam auto nav..." - man zobsiksnas komplekts, ja to tā var nosaukt, jo satur tikai siksnu un rulli - tur tiešām nekā vairāk nav - maksā 20 eiras, LABU ražotāju detaļas. Ir bišķi atšķirība, vai ne?

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

oktavija 1,9 ķiselis, tourans 2,0ķīselis, touranam zobenei garantija 180 k, cik tavai pa 20 e??

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tā arī varētu būt, ka apkopes un remonti tikai ar oriģinālajām rezerves daļām pie dīlera izmaksā šķietami dārgi, taču ir pilnīgi iespējams, ka tas atmaksājas ilgtermiņā.

Domāju, ir baigi jāfiltrē katra situācija.

Atkal piemēri.

Mazda 5 savulaik bija jānomaina piekares daļas.

100% oriģinālo nebija uz vietas un bija jāpasūta no Japānas.

Cenu nosauca astronomisku (ap 400€).

Piedāvāja arī Lemforder par 80€. Iespējams, varēju nopirkt Ape motors lētāk.

Mazda 5 izdega viena xenon spuldze.

Dīleris piedāvāja abas oriģinālās par 140€, piedāvājot arī ne oriģinālās par 70€. Izvēlējos oriģinālās, jo nesalīdzināma gaismas atdeve un kvalitāte. Noteikti, ka arī ilgmūžība.

Mans nabaga nozagtais BMW... tam auto nebija nevienas ne oriģinālās detaļas. Arī pēc garantijas beigām tam tika turpinātas apkopes un remonti ar oriģinālajām rezerves daļām pie dīlera. Apgalvoju, ka auto stāvoklis bija nevainojams. Abas reizes TA - pa 0-llītēm iziets.

Un, vai varat iedomāties? Piekare nelūza! Pa mūsu ceļiem nobraucu 60tkm, tikai pāris bukses nomainīju.

Secinājumi.

Ir tomēr vērts turpināt braukt pie dīlera arī pēc garantijas beigām. It kā pārmaksā par detaļām un darbu, toties ekonomē uz remontu retumu utt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Iespējams, neatmaksājas. Redz, ja paskatās dažus jaunus autiņus, kam šis un tas nomainīts un kam izieta skate nav nekas pārdabisks, tad esmu pārliecināts, ka arī ar neoriģinālajām detaļām būtu ne sliktāk. Autiņš, kam 60 tūkstoši nobraukti (tā noprotu par to nozagto BMW) nevarētu būt slikts, ja vien saimnieks to speciāli nejāj. Tas būtu dīvaini, ja nevarētu iziet skati.

Ja man priekšā liktu tādu 400k vai 600k nobraukušu autiņu un pateiktu - viss oriģinālais, nekas negrab, skatēs nulles u.t.t. - tad varbūt man pārliecība rastos.

Par tiem 60k km un nemainītajām buksēm. Sūdīgs Tev tas BMW bijis ar visām oriģinālajām buksēm. Kolēģa Toyota Corolla Verso nobrauca Vācijā 90k un šeit vēl kādus 140, bet no piekares nav mainīts NEKAS. Un ne jau tāpēc, ka viņš, kapeikpisējs, negrib, bet tāpēc, ka nevajag. To parāda arī skates, ja nu to ņemam par etalonu.

Tie 60 tūkstoši mazliet atgādina Fana "manai Fabijai jau 73,123 km uz tāpeles", kam gribas pielikt "un vēl nejūk ārā! Tā tik ir manta!".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Nesalīdzini BMW ar Toyota!

Otrais būs mega ilgmūžības paraugs piekarēm noteikti.

Drīzāk par piemēru būtu jāņem kādu citu BMW, kas viennozīmīgi maina piekares daļas vienu pēc otras - izmantojot neoriģinālās detaļas. Domāju, pat 20tkm tās īsti nenokalpo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir pietiekami daudz dzirdēti teksti forumos no B5 A4 braucējiem, kuri seksojot centu, liek lētās ķīniešu sviras, un pa vienai [ieteicamais variants ir uzreiz abās pusēs visas tb 4x2 + stabilizatora atsaites], un saka ka gadā varbūt vienu jānomaina...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Secinājums ir cits - tu kop, bet tik un tā nozog...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tas gan. Bet no tā neviens neesam pasargāti.

Ja reiz šobrīd zog pat tādas markas, par ko agrāk nesatraucāmies vispār.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Hvz, esmu kļuvis par izteiktu oriģinālo detaļu fanu.

Tas nozīmē gan garantijas auto, gan lietota (bet vēl ne veca) auto vajadzībām. Mana pieredze apliecina - oriģinālo detaļu kvalitāti ar aftermarket detaļu kvalitāti vispār nevar salīdzināt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Nevar nepiekrist, nesen mainīju stabilizatora atsaiti-noņemot oriģinālo un noliekot blakus lemforder nebija jautājumu kādēļ oriģinālā kalpo 200k pa vāciju un vēl 40k pa Latviju bet lemforder izvelk knapi 20k.

Bet akli uzticoties ražotāja kastītei var arī gadīties krietni pārmaksāt, bija detaļa, kuru ražo tikai viens ražotājs, nav ne Ķīnas ne poļu alternatīvu. Pats ražotajs piedāvā pa 37eur tālāk cena atkarīga no autoražotāja politikas Volvo 45, Citroen/peugeot 86, Ford 130, Mazda 180, BMW/Mini 230, runa ir par vienu un to pašu detaļu.

Kas attiecas uz piekares daļām tad ļoti no svara pa kurieni tiek braukts-nevar salīdzināt Jūrmala-Rīga ar Ropaži-Rīga.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, tu esi veikalinga upuris, ja tev ir tikai "aftermarket" un "orižinal". Pačukstēšu tev vienu mazu noslēpumiņu - autoražotājs neražo NEKO, henrija forda laiki ir garām - ražotājs tikai saliek kopā to, ko detaļu ražotāji ir saražojuši. Līdz ar to ir vēl trešais termins - oriģināldetaļu ražotāji. Abas manas mašīnas no rūpnīcas saturēja victor reinz blīvslēgus un blīves, sachs sajūgu, bosch vadības blokus un devējus, hella lukturus, securit stiklus, behr radiatorus, lobro granātas, valeo vai bosch sildierīces, VDO instrumentus audī vai arī izvēli starp VDO un motometer spidometriem golfam - spriegotājruļļus droši vien ražoja INA un gultņus SKF - par citām detaļām nezinu, tur lielākoties ir specifiskāki ražotāji kuri paši ar savu vārdu aftermarket detaļu tirgū neapgrozās. Pēdējā iemesla dēļ IR detaļas, kuras arī es pērku pie dīlera, jo citādāk kā ar VAG detaļu departamenta starpniecību tās nav pieejamas. Bet lielākoties visādām dilstošajām detaļām, nu tām, kuras jāmaina lai saglabātu mašīnas pamatfunkciju, atšķirība starp OEMu un oriģināldetaļu ir kastīte un sulīga cenas atšķirība - piemēram, manam golfam sajūga komplekts maksātu kādus simts latus [tātad 140 eiras] sachs izpildījumā, bet ja es gribētu lai man to sajūga komplektu nevis izsniedz zilā kastītē parastā autoveikalā, bet gan pelēkbaltā kastītē liepājas fofāgena centrā, cena būtu praktiski dubultā Parasti tā atšķirība tādām detaļām ir pusotra, divas reizes. Nu labi, Elmimotors Mihails [elmimotors piedāvā pasūtīt oriģināldetaļas] apgalvo ka oriģināldetaļas esot kvalitatīvākas - nu var jau būt ka priekš fofāgena rezerves daļu departamenta ražotāji uz fofāgena prasību uztaisa kādu papildus kvalitātes kontrolīti - bet es ticu ka tie ražotāji savu vārdu arī neies smērēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Atslēgas vārdi tātad - oriģināldetaļu ražotāji.

Ar tomēr citu (stipri labāku) izstrādājumu kvalitāti.

Par minēto tēmu mans sievastēvs izteicās uz mata kā MSH.

BET.

Lai iet piemērs atkal.

VOLVO XC-90, 2004.gada, bet svaigs auto.

Oriģinālais xenon - ceriņu krāsas violetie sili

Jāmaina spuldzītes. Es pastāvēju uz to, ka ĪSTA kvalitāte xenon spuldzēm būs tikai oriģinālajām spuldzēm. Sievastēvs ar mani bezmaz sastrīdējās, teikdams, ka nav jau stulbs pirkt tik dārgi pie dīlera. Ka CENUKLUBĀ esot identiskas, tikai lētākas (starp citu, OSRAM firmas). Apgalvoju, ka nevajadzēja pirkt auto, kuram nevar atļauties kvalitatīvas daļas. Bezmaz vai strīds uz līdzenas vietas

Ko es redzu, viņam iebraucot manas mājas pagalmā pa vārtiem? Naturāli DZELTENĪGAS "parastas" gaismas, xenon - tikai sapņos. Nu, un kāda xyzvre**** pēc bija jāpērk tādi sūdi? Auto viss oriģinālais izskats tagad kaķim zem astes. Pēe

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tāds ļoti bārdains joks... Kurš tagad ir jaunākais žiķelis, vesta?

Ir bārdains... vnk., ienāca prātā, lasot tavu komentāru

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Par tām oriģinālajām detaļām - 2013.gadā, kad bija Pasātam B6 jāmaina spararats, pats VW dīleris ieteica ņemt neoriģinālu - starpība cenā ap 200 Ls, bet detaļa ir no tā paša konveijera, tikai ielikta citā kastītē. Un saprotams, ka tā, jo ražotāji paši gultņus/spararatus utt. neražo.

Par apkopēm pie dīlera - nu, tas katram pašam jāizsver. Protams, dārgāk, bet zināma drošības sajūta tā ir, kā arī pluss auto pārdodot. Jā, ir arī dīlerservisi, kuriem vajadzētu iet ar līkumu, bet tie tomēr daudzmaz par savu reputāciju rūpējas. Plusā, vismaz daži ražotāji ievieš t.s. lojalitātes programmas. Nu ķipa - ja pēc garantijas beigām kaut kas nojūk, ko ražotājs ir konstatējis, ka tāda vaina varētu būt, ja klients ir apkopies pie dīlera, ražotājs var ieslēgt t.s. "labās gribas" programmu - vai nu pilnībā vai daļēji sedz remonta izmaksas. Es to izbaudīju tam pašam B6 pasātam - folksis bija izsludinājis sprauslu maiņu no Siemens uz Bosch. Tā kā man bija Latvijas auto (piederējis bankai) ar pārskatāmu vēsturi un remontiem pie dīlera, tad arī trāpīju tajā iekšā. Ir man klienti, kuriem pēc garantijas beigām ir dzinēji un kārbas mainītas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti