Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Jā, tik tur "zaizmirsts";) pierakstīt, kas tas pa motaru.Simtpunkt ka nemotors, jo visi ir 2,0 Cdti, abet kaut cik "motors" tiem ir 194zs biturbodiesel.Tas 150k ir "daudz" priekš viņa.Jaunais mod tur ss teikts- nu tas "jauns" ir tiem,kuri neko nekur nelasa.Tagad tos visus dod pa velti- reku Rīgā ir pa 23 veikalā jauns (gan jau ka pliks, bet nu tomeer...).Tapc ka kas tad tos ņems, kad nupat ir klāt tas tiešām Jaunais.

Uz opel.de ir smuks konfigurātors.Tur gan sākas cena no 25k (ne 19, kā sola Rix...).Un pa to 25 neba jau visiem būs jaunie led lukturi utt.Īsāk sakot- konfigurē kā gribi, bez 40+ tur nekas tāds superdikti smuks nesanāk;)

aigi Reģ.: 01.08.2005
7 0 Atbildēt

No šiem 2 grūta izvēle.

Bet es ņemtu jauno Kodiaq. Ja runā par ietilpību tad tā tam ir lielāka.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Tas gan man traucētu un reāli kaitinātu.

Bet, ko gan tādā cenā cilvēks var prasīt...

Nē, tu ar laiku pierastu un pazustu vēlme bez vajadzības kaut kur skriet uz 110 lai sajustu ka brauc. Pagrieztu skaļāk maģi un izbaudītu braucienu.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Jautājums speciem: Kāpēc jaunie auto ar benzīna dzinēju "dūmo" stipri vairāk par dīzeļdzinējiem?

Jaunie, vai tomēr visi?

Feciic iemeslu jau aptuveni paskadroja - degvielas sadegšanas rezultātā veidojas ūdens tvaiks un ogļskābā gāze. Kamēr izpūtējs auksts, un vēsā laikā izpūtējs auksts paliek ilgāku laiku, tikmēr tas tvaiks pagūst daļēji kondensēties jau izpūtējā.

Šitento bildi jau n gadus izmantoju par uzskates līdzekli, kad iestājoties vēsākam laikam, forumos uzpeld tofiki "mana mašīna baigi kūp, vai nav galvas blīvei pizģec?" ...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Par savu iepriekšējo CR-V, ko pirku jaunu 2008.gadā, bet pārdevu 2015.gadā, varu teikt tikai labus vārdus. Bija 3 ārkārtas gadījumi, kad bija jāveic neplànoti remonti:

1) nobruka kondicioniera relejs. Itālijā. Toties ieguvu pieredzi, kā reāli strādā bezmaksas tehniskais atbalsts visā Eiropā. Šis bija garantijas gadījums pie aptuveni 60 000 km nobraukuma.

2) pie nepilniem 160 000 km mainīju sajūga komplektu. Varēja vēl nemainīt kādus 20-30 tūkst.km, bet kaitināja neliela skaņa pie sajūga izspiešanas. Pēc 5000 km km es gan auto pārdevu.

3) pārstāja strādāt kondicionieris. Nippon piedāvāja par tolaik 1200 latiem mainīt kompresoru. Nepiekritu. Iebraucu pāri ielai pretī Amserv Motors. Tur par 5 latiem saremontēja - ielika šeibiņu pie kompresora sajūga un tā tas turpināja strādāt izcili turpmāk.

Biksenona lampiņa sāka izrādīt vecuma pazīmes pie 90 000 km. Nopirku bixenon.lv neoriģinālās philips spludzes 2 gab. Kopā par 45 latiem.

Vietā nopirku jaunu CR-V. Ja ar iepriekšējo nebūtu laba pieredze, tad jaunu būtu ņēmis ko citu.

2) skaņa izspiežot ir izspiedējgultnis, 10-20 eiras vērta detaļa + darbs - bet nu, bagāts kā grib, nabags kā var.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Precīzi. Vaina bija izspiedējgultnī.

Tā kā tajā brīdī v\ēl nebiju domājis, ka tik drīz mainīšu savu CR-V pret jaunu, tad tikai loģiski, ka mainīju uzreiz kopā visu mezglu, jo gan servisām, gan arī citur spečuki teica, ka prātīgāk ir nomainīt visu uzreiz nekā pēc pārdesmit tūkstošiem atkal jaukt sajūgu vaļā un mainīt nākamo detaļu.

Sajūga komplekts maksāja 257,65 EUR, bet nomaiņa (darbs) - 72,31 EUR.

Tikko apskatījos, mazliet samelojos par sajūgu. To 2014.gada 10.februārī nomainīju pie 137 278 km (nevis 160 000 km). Līdz ar to pēc sajūga nomaiņas ar šo auto braucu vēl 1 gadu 2 mēnešus un 14 dienas, nobraucot baudāmus 25 150 km.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 0 Atbildēt

torkjis rakstīja: Kādus pierādījumus Tu gribi? Ar reālu pieredzi/nevis baumām līdz 7. pakāpei/ Tev nepietiek.

Gaidi, ka auto tirgotāji un ražotāji nāks klajā ar grēksūdzi, jo smagums dvēseli spiež?

Kā Tu domā - ja VW uzdotu jautājumu par "uzlabojumiem" piem. pirms 6 mēn., šie raudādami atzītos, ka čakarējuši?

Nu nez nez.. Pieredze no manas dzīves. Nu jau tālajā 2007g, nomai paņēmām piecas vienādas Toyotas, no kurām četras bez problēmām, bet piektā teikšu ka brāķis, kas to vien darija kā iegriezās pie dīlera servisā. Ja piektā trāpītos kādam kam tā kā vienīgā, gan jau ar uzzinātu ka nez kur ražota.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Esmu latvietis - praktiskais un tikai tagad pa īstam novērtēju, kāpēc Vācijā, piemēram, tik liels universālu īpatsvars jau gadiem ilgi - tie ir vispiemērotākie auto ģimenei, gan no ērtību viedokļa, gan no ietilpības viedokļa utt.

Skaidri esmu nolēmis ar savu PEUGEOT 508 braukt līdz garantijas beigām max (30.10.2017.) Līdz ar ko, jau sāku interesēties par auto, ko gribētu ņemt tā vietā.

No pēdējiem jaunajiem auto mani visvairāk uzrunā divi. - jaunā OPEL INSIGNIA

- jaunais SKODA SUPERB

Abi ar universāla virsbūvi.

OPEL INSIGNIA izskatītu ar 170 zs dīzeli un 8 pakāpju automātu. Tikko biju Amserv Krasta, teicās, ka pirmais demo auto būs tikai jūnijā... Bet vilina pat ļoti.

SKODA SUPERB izskatītu ar 190 zs dīzeli un DSG 7 pakāpju (laikam) automātu. Ar tādu braucu iauto testa braucienā (gan "sedanu - liftback") - nav nevienas sliktas piezīmes.

Jūsu domas?

Esmu par jaudīgiem dīzeļiem un automātiem (tikai), gadā ap 30 tkm nobraukums, daudz garo gabalu ar pedāli grīdā (arī)

Es izvēlētos Škodu-Superb kā tādu auto, kurš nav galīgs jaunums ražošanas pirmajos mēnešos un kuram ,,bērnu slimības,, ir izķertas.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
4 0 Atbildēt

Ir doma par auto nomaiņu sakarā ar pārcelšanos uz "laukiem". Līdz ar to ir vēlme pēc palielāka universāļa ar paaugstinātu caurgājamību, tai pat laikā lai arī auto ir ērts un jaudīgs, lai var gāzt pa Eiropas bāņiem.

Pagaidām vairāk skatos uz E350 4matic (ir ļoti pozitīva pieredze ar parasto E350), XC70, Alltrack teorētiski arī 530 arī der, par A6 quattro vispār neko nezinu.

Gribētu dzirdēt citu pieredzi, varbūt ir vēl kādi ieteikumi?

Auto skatos ne vecāku par 12 gadu, ar vismaz 180 zs un bez ad-blue.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Ja meklē lietotu, kāpēc liec jauno auto topikā?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
3 1 Atbildēt

tāpēc, ka interesē mazlietots, un gribu dzirdēt atsauksmes no lietotājiem par auto lietošanu no 0-250 tk km.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

mazlietots nu nekādi nevar būt ar 250 t.km un 12 gadiem.

Manā izpratnē mazlietots ir ne vecāks par 3 gadiem un ar nobraukumu līdz 100 000 km

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Hvz...

Nupat runāju ar vienu auto sfēras cilvēku.

Viņš ļoti bēdīgi izteicās par jaunu VW. Minēja piemērus, kad cilvēks pārsēdies no Lexus (kam remontu vispār nebija) uz jaunu Tiguan (kā dēļ pirmajās 5 nedēļās n'tās reizes servisā, kas beidzies ar Dsg kārbas izbeigšanos). Tā arī nesaprotu, tā taisnība vai tomēr tikai baumas?

Jo, ir mums arī te kāds jauna VW lietotājs, vai ne?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

šorīt uzripināju 30to tūkstoti golf 7, 1,6 tdi, dsg

Gada laikā servisā bijis trīs reizes:

1. atsaukums aizmugurējo durvju slēdzenēm un graboša aizmugurējā sēdekļa slēdzene

2. DSG resets/kalibrēšana-asi slēdzās

3. apkope

Divreiz pie mīnusiem iedegās kļūda par starteri, pati tā arī pazuda.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

"ir mums arī te kāds jauna VW lietotājs, vai ne?"

Konuss.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Lai nu kā, es līdzīgu bēdu stāstu pirms laika no viena potenciālā klietna dzirdēju par B8 pasātu.

Damn Reģ.: 07.12.2003
4 0 Atbildēt

VW '13, ap 110kkm - tikai standarta apkopes. Bija atsaukums saistībā ar bremžu pedāli.

VW '16, ap 14k km - bez problēmām.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu tā - kā reiz šonedēļ veicu apkopi sakarā ar 30 000 nobraukuma tuvošanos. Veica vispārēju inspekciju, eļļas + ar to saistīto pričindāļu nomaiņu un salona gaisa filtra nomaiņu. Teica, ka viss ir vislabākajā kārtībā.

Jā, pie 20 000 km pielēju 1 litru eļļas, bet pēc tam līmenis nebija krities. Iespējams, ka saistīts ar lielāku slodzi zemākā temperatūrā, bet saka, ka Longlife dzinējiem ar to jārēķinās.

Sūdzību īsti nav. Nedaudz aizdomas bija par nelielu bremžu čīkstēšanu ziemā, mitrā laikā, bet saistu to ar netīrajiem ceļiem. Arī servisā teica, ka ar bremzēm viss kārtībā.

Vēl viens sīkums, ko kaut kad pa garantiju aizvedīšu pie elektriķa - multimediju sistēma neuzrāda t.s. "album art", jeb mūzikas albuma attēlu, ja atskaņo mūziku no Bluetooth. Galīgi netraucējošs sīkums, bet kārtībai jābūt

Tad nedaudz paeksperimentēšu, kā auto uzvedas ar 98. degvielu. Uz bākas rakstīts, ka minimālais ir 95. markas benzīns, lietotāja grāmatiņā rakstīts, ka var arī augstāku liet, bet baigo efektu var negaidīt. Nu kādu 3. uzpildi pēc kārtas esmu veicis - varbūt subjektīvi un placebo, varbūt ne, bet liekas, ka dzinējs ir nedaudz klusāks un bišķīt atsaucīgāks līdz 3500 apgr./min.

Auto VW Tiguan I 1.4 TSI 125 Zs ar 6 pakāpju manuālo kārbu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

iuziite rakstīja:

torkjis rakstīja: Kādus pierādījumus Tu gribi? Ar reālu pieredzi/nevis baumām līdz 7. pakāpei/ Tev nepietiek.

Gaidi, ka auto tirgotāji un ražotāji nāks klajā ar grēksūdzi, jo smagums dvēseli spiež?

Kā Tu domā - ja VW uzdotu jautājumu par "uzlabojumiem" piem. pirms 6 mēn., šie raudādami atzītos, ka čakarējuši?

Nu nez nez.. Pieredze no manas dzīves. Nu jau tālajā 2007g, nomai paņēmām piecas vienādas Toyotas, no kurām četras bez problēmām, bet piektā teikšu ka brāķis, kas to vien darija kā iegriezās pie dīlera servisā. Ja piektā trāpītos kādam kam tā kā vienīgā, gan jau ar uzzinātu ka nez kur ražota.

Man reāla identiska situācija ar jauniem kompānijas Bmw 118d.

Ārprāts un šausmas!

Tikai no pāris desmitiem iepirktajiem auto visai Baltijai, katastrofa tehniski bija kādiem 3-5 auto no visa iepirkuma.

Kas totāli izbojāja priekštatu par Bmw kvalitāti kā tādu.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 0 Atbildēt

Kur var izlasīt Tavu pieredzi ar šo konkrēto auto ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Reiz Māris jau prasīja manu pieredzi te aprakstīt, tomēr atteicos, pārāk labi zināma tā situācija BM AUTO, viņu mega VIP klients (iepirkums bija uz apt.1mlj. eur), Rīgā tās epopejas rezultātā bija pat Austrumeiropas BMW boss utt.

Varu vien pateikt, ka no 0-125tkm mans BMW uz servisu ar evakuatoru tika vests 5 (!) reizes, problēmas bija ar automātisko ātrumkārbu, ar dzinēja temperatūras devēju, starta pogu, imobilaizeru utt.

Un pie 125tkm - finito la comedia. Lēni ripinoties, izbeidzās dzinējs. Kā izrādījās - pārzlūza kloķvārpstas skrūve, dzinējam uztaisot Staļingradu

Par laimi, ne man vienam - vēl 2 auto tas notika.

Gara epopeja, bet visu cieņu BM AUTO - visiem ielika jaunus dzinējus pēc garantijas beigām.

BMW kvalitāte -

Vai arī tie bija RU saliktie BMW? Nezinu...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Tie noteikti nebija Kaļiņingradā saliktie BMW. Eiropas savienībā tos nepārdod.

Vispār Krievijā tās mašīnas tiek ražotas, lai izvairītos no augstajām ievedmuitām NVS valstīs.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Pārdod ES viņus var, bet no oficiālā dīlera nevar dabūt papīrus sertifikācijai. Un kur ražots var noskaidrot pēc VIN.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Pārdot var, bet to nedara dēļ nodokļu politikas un ganjaua rī dēļ sertifikācijas Ja ievestu Krievijā ražotu BMW Eiropas savienībā, būtu jāmaksā papildus nodokļi, kā jebkurai precei, kas ražota ārpus EEZ. Līdz ar to, mašīnas gala cena būtu augstāka, nekā to ražojot EEZ. nav izdevīgi.

Šis bija iemesls, kādēļ Japāņu autoražotāji savulaik sabūvēja rūpnīcas Lielbritānijā. Bija liels pieprasījums, un Lielbritānijas valdība deva nodokļu atlaides un citus labumus, protams arī muita, tādēļ vēl joprojām lielāko daļa Japāņu mašīnas mūsu tirgum vēl joprojām ražo Lielbritānijā.

Nekad neesmu redzējis EU reģistrētu BMW ar krievu VIN kodu.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 0 Atbildēt

Tas izklausās pēc "konkrētā partija, pirmās sērijas tika liktas pa nakti un šmigā" Es nedomāju, ka problēma ar BMW kvalitāti kopumā, bet vnk "paveicās". Galvenais, ka pašiem par to nebija jāmaksā un dīlera attieksme.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tiešām apbrīnojama kvalitāte.

Tēva zapim kloķene noklājās pie, ja nemaldos, 160k Tiesa, tur bija ikgada motora apkope (pārlasīšana), tāpēc arī mazliet vairāk nobrauca

aigi Reģ.: 01.08.2005
6 0 Atbildēt

Vakar savu Kadjar biju aizvedis uz 1. gada apkopi. Norpināti nedaudz virs 12tKM.

Apkopes izdevumi 116EUR. Piekarei viss čikiniekā.

Info sistēmas updates kavējas (Samsung S6 ar Marsmallow nestradā bluetooth), sola aprīlī.

Braucam tālāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Filozofēju

Iedomājaties, ka ģimenes (brīvdienu) auto jau ir.

Bet darbam (ikdienai) varat izvēlēties da jebko cenā aptuveni līdz 32k EUR, uz 4-5 gadiem ilgtermiņa nomas termiņu (kā operatīvo līzingu). Maksātu par to darba devējs

Kāda būtu Jūsu izvēle?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Mana izvēle būtu Audi-Q2 !!!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Paldies par viedokli

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Iedomājos, ka braukšanas baudījumu MAN sniegtu arī jaudīgs mazākas klases auto, piemēram, nesen testētais Seat Leon Cupra vai VW Golf Gti u.tml.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vienīgie must have kritēriji:

Automāts, klimats, elektropakete, bi-xenon vai bi-led.

Obligāti - 4 durvis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Un auto jābūt JAUNAM ar ražotāja garantiju visu nomas termiņu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Es izskatītu Audi Q2 1.4 S-tronic Sport, kas bāzē maksā 26 070 EUR. Par pārējo naudu var sabāzt diezgan pieklājīgu aprīkojumu, gan Tevis prasīto, gan vēl šo to, piem, adaptīvo balstiekārtu. Visai iespējams ka Seats vai Golfs par šādām naudām būs daudz krietnāk piebāzts ar visu ko. Bet Q2 likās ļoti baudāms auto gan pilsētai, gan arī izbraucieniem ārpus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tikai baida mūsdienu jaunie Audi tehniski.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Es laikam ņemtu Levorg, vienīgi mulsina automāts, jo pēdējo reiz kad ar līdzīgu, taču Toyotas, tādu automātu braucu, gribēju sadauzīt to auto haha, gan jau Subaru ir citādāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Patīk!

Vienīgi baida tas vismaz 10 litru mix patēriņš degvielai.

Jo arī nobraucu tos 2000-3000km mēnesī brīvi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Filozofēju

Iedomājaties, ka ģimenes (brīvdienu) auto jau ir.

Bet darbam (ikdienai) varat izvēlēties da jebko cenā aptuveni līdz 32k EUR, uz 4-5 gadiem ilgtermiņa nomas termiņu (kā operatīvo līzingu). Maksātu par to darba devējs

Kāda būtu Jūsu izvēle?

šo jau gribēju Tev agrāk prasīt . Kādi darba devēja noteikumi jauna dienesta auto iegādei ,nu pats pateici .

Piemēram draugam ASV kompānijas prasības kurās jāiekļaujās .

Cena

Ražotājs . Laikam pašlaik Fords , opel ( kā tagad ar šo marku būs ?) . Agrāk vēl atļāva volvo , bet kopš pārdeva ķīnai tā atkrīt .

Motors.. benzīns un ne vairāk kā 2,4 .

Nevar būt āda .

Gan jau vēl kas , bet tas bija pāris gadus atpakaļ .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man kritērijs - "galvenais, lai pašam patīk!"

Man par to pēc tam prasīs darba rezultātus

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: mazlietots nu nekādi nevar būt ar 250 t.km un 12 gadiem.

Manā izpratnē mazlietots ir ne vecāks par 3 gadiem un ar nobraukumu līdz 100 000 km

Ja es gadā nobraucu 80tkm, tad man tie 250tkm ir 3 auto lietošanas gadi. Ļoti relatīvs jēdziens mazlietots auto.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Vienīgie must have kritēriji:

Automāts, klimats, elektropakete, bi-xenon vai bi-led.

Obligāti - 4 durvis.

Es ļoti nopietni apsvērtu "vecā" XC60 modeļa iegādi - ļoti labi nopakoti par aptuveni 40k EUR, atlaide, ja pareizi saprotu, ap 10-15k.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Ā, palaidu garām 32k griestus.

Nez, auto jau netrūks. Kaut kāds Golf GTI noteikti varētu sagādāt gan lielu braukšanas baudu, gan arī iekļauties cenā, vienīgais degvielu jau diezgan daudz ēdīs.

Jautājums jau, cik ikdienā braucēju un kas ir svarīgi, jo tajos 32k ietilpst principā visu ne-premium ražotāju auto (atskaitot dažus pavisam lielos/krutos). Ja grib ko tiešām oriģinālu, varētu arī paņemt kaut ko no DS modeļiem, piemēram.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī - paldies par viedokli!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Filozofēju

Iedomājaties, ka ģimenes (brīvdienu) auto jau ir.

Bet darbam (ikdienai) varat izvēlēties da jebko cenā aptuveni līdz 32k EUR, uz 4-5 gadiem ilgtermiņa nomas termiņu (kā operatīvo līzingu). Maksātu par to darba devējs

Kāda būtu Jūsu izvēle?

Es ņemtu Octavia Scout, brīvdienu auto pārdotu un nopirktu piekabi. Jo priekš kam turēt vēl vienu auto sev, ja ir darba auto?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Brīvdienu auto vajag sievai ikdienai ar mazo utt.

Tas noteikti paliks.

Bet, par Octavia Scout - paldies. Gan biju iedomājies sev Octavia RS Dinamiskāks auto

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Benzīna Scout ar labu čipu iet kā RS universālis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vēl jāpapildina pirms tam rakstītais.

Reāli visur braucu viens pats (tāpēc pats samulsu, vai man vajag tik lielu ikdienas auto kā, piem., SuberB universāli), reizēm - pavizinu apkārt savu bosu, kad ciemos atlido.

Bet, divu durvju versijas - noteikti nē. Nav ērti kaut vai portfeli, mapes v.tml. ātri ielikt/izņemt.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Šito ?

www.opel.lv/vehicles/opel-range/cars/astra-5-durvju/index.html

Ja nav aizspriedumu pret Opeli kā tādu, tad Astra nav milzīga, zolīda un darba rūķis

Par motoriem gan neko nezinu teikt ) Mums vecā astra, ar sporta pogu (haha) jau 300tk+ noskrējusi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tad jau uz jauno Insignia skatīties derētu.

Gaidu, kad būs Rīgā demo auto.

Aizspriedumu, par laimi - nav

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Tak Insignia liela Tu negribēji lielu. )

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ir Ok.

Tā pati auto klase, kāds man tagad Peugeot 508.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, problēma ir, ka tas ir ļoti vispārīgs apraksts Grūti dot kādus ieteikumus.

Piemēram, Tev budžets 32k, bet ja nopirksi auto par, piemēram, 25k, vai tas dos kādus labumus/bonusus? Vai arī priekšniecībai vienalga, jo ikmēneša maksājums jau iebudžetēts un viss.

Cenas diapazons tik liels, ka grūti izvēlēties - tīri priekam droši vien varētu paķert kādu Golf klases auto ar jaudīgu motoru, vajadzētu iekļauties budžetā. Bet komfortam un gariem gabaliem, tad jau varbūt labāk kaut ko lielāku...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kam tagad viegli?

Ja nopietni, mana brīva izvēle cenā līdz 32k eur (jo man jāiekļaujas konkrētā summā ikmēnesi). Vadībai ir citas lietas, par ko satraukties, bet, ja es būšu apmierināts un laimīgs savās darba gaitās (un daudz braukāšanas ir daļa no tā visa), viņi saprot - būs labums arī uzņēmumam.

Tad nu ar sevi cīnos patlaban.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Kā dienesta auto gribēti kādu no Cadillac sedaniem, tikai nezinu vai ielīstu 32tEUR.

Vēl varētu vizināties kādā no hibrīdiem. Prius + pat izskatās samēra jēdzīgi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti jau būtu tāds Prius+ minevens, tikai neiekļaujos naudas robežās. Tad gan tas ātri kļūtu arī par "brīvdienu auto"

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nāksies pabraukāt pa dīleru saloniem, vienu pēc otra

Godīgi - pirmā reize manā mūžā, kad iespēja izvēlēties sev nākamo auto pašam

P.S. Savu izvēli te neslēpšu arīdzan

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nu, forši Izvēlēties jaunu auto 30k budžetā tikai un vienīgi sev un savām vajadzībām noteikti ir baigi forša sajūta, jo nav jāņem vērā tādi raksturlielumi kā "ģimene" un "bērni" un "praktiskums"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Nu tā - kā reiz šonedēļ veicu apkopi sakarā ar 30 000 nobraukuma tuvošanos. Veica vispārēju inspekciju, eļļas + ar to saistīto pričindāļu nomaiņu un salona gaisa filtra nomaiņu. Teica, ka viss ir vislabākajā kārtībā.

Jā, pie 20 000 km pielēju 1 litru eļļas, bet pēc tam līmenis nebija krities. Iespējams, ka saistīts ar lielāku slodzi zemākā temperatūrā, bet saka, ka Longlife dzinējiem ar to jārēķinās.

Sūdzību īsti nav. Nedaudz aizdomas bija par nelielu bremžu čīkstēšanu ziemā, mitrā laikā, bet saistu to ar netīrajiem ceļiem. Arī servisā teica, ka ar bremzēm viss kārtībā.

Vēl viens sīkums, ko kaut kad pa garantiju aizvedīšu pie elektriķa - multimediju sistēma neuzrāda t.s. "album art", jeb mūzikas albuma attēlu, ja atskaņo mūziku no Bluetooth. Galīgi netraucējošs sīkums, bet kārtībai jābūt

Tad nedaudz paeksperimentēšu, kā auto uzvedas ar 98. degvielu. Uz bākas rakstīts, ka minimālais ir 95. markas benzīns, lietotāja grāmatiņā rakstīts, ka var arī augstāku liet, bet baigo efektu var negaidīt. Nu kādu 3. uzpildi pēc kārtas esmu veicis - varbūt subjektīvi un placebo, varbūt ne, bet liekas, ka dzinējs ir nedaudz klusāks un bišķīt atsaucīgāks līdz 3500 apgr./min.

Auto VW Tiguan I 1.4 TSI 125 Zs ar 6 pakāpju manuālo kārbu

Ja starpība ir placebo efekta līmenī, tad to ir jāmēra ar bākas metodi braucot pa šoseju. Ja tam tavam motoram augstāks oktānskaitlis kaut ko dod, tas izpaudīsies lielākā griezes momentā un mazākā patēriņā zemākos apgriezienos. Cita lieta ka tas tavs motoriņš izmantoto kosmosa tehnoloģiju dēļ, iespējams, to starpību īpaši neizjūt.

Un degvielu tu vari liet hoķ 130. oktānskaitļa aviācijas degvielu, kamēr vien tā satur tās pašas vielas - oktānskaitlis nevar būt par augstu, tas var būt tikai par zemu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Pilnas bākas metodi vēl neesmu mērījis, bet pēc borta datora ir nokrities. Ja pilsētā ilgstoši braucot turējās 8.8-8.9 l/100 km, tad tagad 8.4-8.5l/100 km. Braukšanas paradumi īsti nav mainījušies. Bet jā - zinātniskiem nolūkiem būs jānomēra pilna bāka.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Es izskatītu variantu ar labi nopakotu kompaktklasi jo lai arī vidējā klase ir maķenīt līganāka tad tikpat arī smagāka un lempīgāka. Neaizrautos ar sporta versijām(GTI, RS utt) jo ja daudz jābrauc tad vienā brīdī cieta piekare un zemprofila riepa izsauktu riebumu. Tāpat atmestu mini krosoverus jo augstāka sēdpozīcija garantē spēcīgākas rumpja svārstības garn un šķērsvirzienā.

Protams motors no "jaudīgo" gala divltiru dīzelis vai turbo benzīns+tomāts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pld, ļoti derīgi

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

"Neaizrautos ar sporta versijām(GTI, RS utt) jo ja daudz jābrauc tad vienā brīdī cieta piekare un zemprofila riepa izsauktu riebumu."

šitas tā kā būs no cilvēka atkarīgs ) Bet jaunie auto tāpat ir salīdzinoši "mīksti", lai cik sportiski būtu. Drīzāk automāts ir "must have", ja daudz jābrauc. Bet nu tas, protams, mans viedoklis.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uzdodu sev jautājumu - vai man patiktu JAUNS VW Golf Gti ar 230zs? www.volkswagen.lv/content/medialib/vwd4/lv/pdf/golf-gti/_jcr_content/renditions/rendition.file/ma_vw_golf_gti_pricelist_a4_lv.pdf

Nepraktisks, taču...

Ibiooo, ļoti patiktu

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Jēziņ... Patēriņš.. Tie cipari pārāk neticami. Mmm, četras durvis var dabūt, adaptīvo piekari ar... nezinu kā brauc, bet varētu būt mazs spridzeklītis, jaudas gan, manuprāt, pamaz, bet nu es no Golfiem neko nesaprot.

Ja plāno apciemot dīlerus, joka pēc izbrauc ar Mini Cooper S, 3 durvju (ja neesi braucis) un tad ar Mini Clubman (tas kuram durvis kā leduskapim) Drausmīgi nepraktisks auto, taču prieka sagādā daudz HAh, nu lab, tas noteikti nav auto Tavam darbam un visticamāk, ka cenā ar neiekļautos

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Braucis ar fsi dzinēja auto, varu apgalvot - nereāli ekonomiski tie gan ir.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

No savas pieredzes varu teikt, ka VW norādītos patērņus uz ielas saniegt nav iespējams. Manam VW Passat 1.8FSI 180zs pēc papīriem patēriņš ir 4.9/7.1(ārpus pilsētas/pilsētā), faktiskais patēriņš 6.5/9.5. Faktiskis patēriņš ir 33% lielāks nekā ražotāja norādītais.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaut kas tāds arī dzirdēts, ka reti kuram patēriņš ir tāds kā norādīts. Lai gan tikko paskatijos savu auto (vecs, 2004g), mums pats ir izdevies dabūt vidējo un pa bāni norādīto toč. Pa pilsētu gan ir kā ir. Laikam tikai naktī varētu 15l iekļauties

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"pilsētas" patēriņš ir nesasniedzams, protams, jo tas cipars ir iegūts konkrēti definētā izmēģinājuma ciklā, kuru dabā atkārtot ir praktiski neiespējami - bet ja uz šosejas @ 90 kmph sasniedzamo ciparu neizdodas sasniegt, tad ir jādomā, kāpēc...

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Ne, tur es vainīga ) Pa pilsētu līdz 55km/h kāja smaga

Ja dikti pacenšas (ja nav sastrēgumu), tad gan jau varētu iekļauties, varbūt pat zem palīst, jo 6pk kārba.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Vienu brīdi bija doma braukt virsū dīlerim, kāpēc nevaru iekļauties norādītajā ārpuspilsētas patēriņā braucot uz 90 ar ieslēgtu kruizkontol. Bet saprat, ka tam nav jēgas, vai nu jāiet uz tiesu, vai nav ko lieki muti dzesēt. Visticamāk dīlers atbildēs, ka jābrauc uz 70 nevis 90, vai izdomās citas otmazkas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A kas tajā mašīnā ir nepraktisks? Pieci cilvēki sasēdīsies, bagāžai arī vietas atradīsies, ko vēl tev vajag?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

32 kEUR tā ir summa ar PVN vai bez?

Jebkurā gadījumā man liekas, ka vislabākais būtu kāds vidējās klases sedans. Mazās klases auto kā variantu es atmestu uzreiz, zinot, ka Tu daudz (un ātri) braukā uz Poliju. Te tomēr arī drošība ir svarīga.

1) VW Passat 2.0 TDI Highline ar DSG-6. Šobrīd var pa 33 kEUR dabūt. www.mollerautokrasta.lv/wp-content/uploads/2017/01/Passat_Limousine_01.01.2017_LV.pdf

2) Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium. Šobrīd akcijas cena 29900 EUR (atlaide 5085 EUR) www.ford.lv/uploads/files/ford_mondeo_hb_piedavajums_a4_lv.pdf

3) Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC Cosmo, 6-pak.automāts, 29680 EUR www.opel.lv/content/dam/Opel/Europe/latvia/nscwebsite/lv/11_Brochure_Library/03_Pricelists/LV_Insignia.pdf. Šim, ja nemaldos, drīz būs facelift modelis, gan jau būs esošajam lielāka atlaide. Bērnu slimības ir izslimotas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Summa ar PVN.

Bet, paldies par ieteikumu.

Mūsu domas pirmajos gadījumos pat saskan.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Es ar par Insignia. Jaunības gļuku vairs nav, jāsaprot tikai kuru motoru labāk.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Kam tagad viegli?

Ja nopietni, mana brīva izvēle cenā līdz 32k eur (jo man jāiekļaujas konkrētā summā ikmēnesi). Vadībai ir citas lietas, par ko satraukties, bet, ja es būšu apmierināts un laimīgs savās darba gaitās (un daudz braukāšanas ir daļa no tā visa), viņi saprot - būs labums arī uzņēmumam.

Tad nu ar sevi cīnos patlaban.

Mani, piemēram, vilinātu kaut kas šāds:

www.citroen.lv/automobilis/ds-4-crossback/

It īpaši, ja noma, jo tad nav jāraizējas par tālākpārdošanu, kaut kādiem gļukiem u.tml.

27000 ar labāko aprīkojuma līmeni + 165 zs benzīnnieku. Paliek vēl pāri naudiņa FULL LED lukturiem, ādas salonam, navigācijai un citām lietām

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es gan ko prastāku laikam šoreiz

Pld tomēr!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti