Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Gadījumā, ja vēl kādam aktuāli.

Izrādās, ka pilna servisa līzinga maksājums būs izdevīgāks (mazāks) arī par jūtami dārgāku auto, bet - JAUNU. Nekā it kā par lētāku dīlera auto demo versiju, bet - jau 2 GADUS lietotu (tas nekas, ka mazu nobraukumu). Visa sāls - dīlera atpakaļpirkuma % izteiksmē. Jo atgriezt sanāktu jau, piemēram, 6-7 gadus vecu auto tā augstāk minētā zilā BMW gadījumā, kas tirgus vērtību nekādi nepalielina.

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Pilna servisa līzings pieejams arī privātpersonām vai tikai juridiskajām. Es no Sixt majas lapas tā arī nesaprotu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Manuprāt, ikvienam. Tikai, vai prātīgi un izdevīgi...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man atkal jaunumi sakarā.

Saņemts piedāvājums arī no AVIS/BUDGET Latvia - sanāk, ka varu paņemt 12 mēn. (tikai!) nomā gan:

TOYOTA AVENSIS automātu, benzīnnieku - 505 eur/mēn.

VW PASSAT automātu, benzīnnieku - 515 eur/mēn.

Par (pat) lētākām izmaksām ikmēnesi nekā pilna servisa nomu, kas ilgst 4 gadus saskaņā ar līgumu.

Lieki piebilst, ka arī te viss ir iekļauts cenā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Savukārt, manam mīļajam garantijas auto P508 nupat panelī iedegās (un katru reizi riebīgi nopīkst 3 x) - aizmugurējās labās puses riteņa gaisa spiediena sensors

Gan jau atkal nekā nav uz vietas dīlerim un būs jāpasūta utt.

Rezumē. Tās ekstras arīdzan pagaidām auto NAV.

Atvieglota nopūta, vakar mainīju riepas Forum Auto un viņi to kļūdu nodzēsa

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Pilnīgi offtopic - tēmā sasniegts 2000.komentārs

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 5 Atbildēt

Vēl pilnīgāks offtopic-s - tēmā jau sasniegts 2001. komentārs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Dažam labam te tīk "spīdēt", lai jau tiek kāds priex

P.S. Jau pats fakts, ka man izdevies attīstīt pēdējo gadu iauto aktuālāko diskusiju forumā, jau uzskatāms par " " Jā, varu tikai par to priecāties.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
10 5 Atbildēt

Sorry, bet šī diskusija vairāk atgādina kaprīzas vecmeitas ālēšanos centrāltirgus zivju paviljonā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ja tas par mani, ok. Kritika pieņemta!

Bet, te jau daudzi apraksta savu pieredzi ar jauniem (garantijas laika) auto, es te esmu tikai viens no daudziem.

Tāpat te interesanti palasīties cilvēku izvēles kritērijus utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Konkrēta vēlme izbraukt līkumu ar jauno PASSAT ar 1.8Tsi dzinēju (180zs) un DSG ātrumkārbu. Vai kādam te tāds ir?

No manis, protams, degviela par 20-30min. Jūsu laika kompensāciju

P.S. Dīlerim nav tāda demo auto

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

No kolēģa pieredzes ar iepriekšējo Passat 1.8 TSI. DSG visu laiku sagādāja problēmas - programmēja, mainīja mehatronus, vienalga ik pa laikam pazuda puse no ātrumiem pazuda. Eļļas patēriņš - litrs uz 3000 km. Dīleris saka, ja būtu litrs uz 1000, tad varētu veikt investigation. Pagaidām jēdzīgākais no TSI ir 1.4 150 zs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.

Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.

Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jau darīts

Tel. necēla, uzrakstīju savu piedāvājumu uz @

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jau darīts

Tel. necēla, uzrakstīju savu piedāvājumu uz @

Brīnumi tomēr notiek, tā auto saimnieks atļāva man savu Passat notestēt visādos režīmos Par to pretī no manis saņemot gardus produktus, ar ko panašķēties.

Ko lai saku? -> Ka Passat 1.8tsi Highline tagad mans absolūtais

izvēles favorīts. Super dinamika (sajūta, ka ļoti viegli paātrinās visos režīmos), klusums salonā, ātra Dsg kārba utt.

Ārkārtīgi patīk aktīvais displejs - super auto!

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: No kolēģa pieredzes ar iepriekšējo Passat 1.8 TSI. DSG visu laiku sagādāja problēmas - programmēja, mainīja mehatronus, vienalga ik pa laikam pazuda puse no ātrumiem pazuda. Eļļas patēriņš - litrs uz 3000 km. Dīleris saka, ja būtu litrs uz 1000, tad varētu veikt investigation. Pagaidām jēdzīgākais no TSI ir 1.4 150 zs.

Ir dzirdētas diezgan negatīvas atsauksmes gan par 1,8 TSI, gan par 2,0 TSI, taču šis laikam nav tas gadījums, kad vērts iespringt.

Ja Tev tāds auto noklājas - tas ir slikti. Ja Kasiņam tikai jāmaksā noma un par problēmām atbild izīrētājs - tad lai tas kantoris arī domā, ko darīt ar auto, kam plīsusi ķēde vai kas tur vēl.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.

Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.

Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).

Jā, sūdzību nav, bet salīdzinoši maz jau ir lietots. Tam būtu jābūt baigam brāķim, lai pie 33 000 km, kaut kas notiktu. Tiesa, viens no argumentiem aizejoša modeļa iegādei bija arī tas, ka tam būtu jābūt bez bērnu slimībām, kādas tās varētu būt nupat klajā laistam modelim. Kaut vai ar to pašu 1.4 TSI dzinēju VW ir mācījušies un aprīkojuši ar zobsiksnu, nevis ķēdi, kas pirms tam sagādāja lielas galvassāpes arī vājākajiem no šiem dzinējiem.

Ja jāizvēlas tagad starp 1.4 TSI dzinējiem, tad runā, ka 125 Zs versija ir uzticamāka, nekā 150 Zs versija. Bet ar 150 Zs versiju tiešām ir ļoti patīkami braukt. Jau iepriekš teicu - lai arī braucu ar 125 Zs + pilna mašīna, nav bijis tā, ka pietrūkst jaudas apdzenot vai citādi, bet noteikti ir jūtami gausāks par 150 Zs dzinēju.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tas gan, ka tās būtu Sixt rūpes - auto tehniskais stāvoklis. Sākumā pat garantija. Tomēr gribas, lai auto "nečakarē prātu"

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Tā, 21 000 km un pirmais atgadījums manai Toyota Verso

Šodien aptuveni pie Garkalnes domes motors divas reizes noraustījās, tad pazuda jauda un iedegās "Check Engine" lampiņa. Tā kā Wess Berģi turpat blakus vien ir, aizstūrēju turp.

Izrādās, bojāts kaut kāds atgāzu vārsts (EGR vārsts), nosūtīja pieprasījumu garantijas remontam un teica, ka zvanīs, kad būs detaļa uz vietas.

Atteicās dot maiņas auto ("Toyota vairs maiņas auto bez maksas nedod"), kad iebildu, norādīja ka "lampiņa deg, bet kļūda neietekmē drošību, meistars teica, ka ja atkal pazūd jauda, tad vajag tikai pārstartēt motoru". Diemžēl pretjautājumu "bet kas notiek, ja jauda pazūd apdzīšanas brīdī?" iedomājos tikai, kad biju ceļā prom no turienes.

Kaut kā ļoti nepatīk braukt ar mašīnu, kurai deg "Check Engine", īpaši, jo svētdien bija plāns nobraukt kādus 300 km. Protams, "ļoti nepatīk" šajā gadījumā nav "ļoti nepatīk līdz līmenim, ka esmu gatavs maksāt par nomas auto", bet "ļoti nepatīk, tāpēc paņerkstēšu internetā" stabili

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Parasti jau šis nav bojāts, bet aizkvēpis - bieži gadās tieši braucot pilsētas apstākļos un Fana stilā (netā atradīsi miljoniem gadījumu, kur tas aprakstīts).

Ja Tev šitā sanāca un ja detaļa tiešām nav brāķis, tad vari sagaidīt, ka pēc līdzīga laika tas viss atkārtosies...

Šo štelli vislabāk būtu izprogrammēt. Kā tas ietekmē garantiju, to nu gan nezinu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

OK, tas gan nav DPF filtrs, bet pieļauju, ka visādi citi mehānismi arī ir

It kā teica, ka saķīlējies esot, vai kas tāds.

Fana stilā netiek braukts un ikdienas maršruts ir 10 km šoseja / 5 km pilsēta vienā virzienā, regulāri arī garāki un ātrāki braucieni. Protams, pa starpu sanāk arī visādi dīzelim nedraudzīgie braucieni kā mājas-veikals-mājas vai mājas-baseins-mājas.

Tādēļ ceru, ka detaļa brāķis. Lai gan, ja turpināsies šāda veida sūdi, būs iemesls mainīt auto - man patīk mainīt mašīnas

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 0 Atbildēt

DPF un EGR ir iemesls kāpēc mūsu Astra (tik ilgi cik brauks) ir vienīgais un pēdējais dīzelis mūsu ģimenē, ja vien nemainīsim dzīves vietu un attālums no A līdz B katru dien nebūs vismaz 30-50km. Un jauns auto tikkai un vienīgi benzīns, jo patēriņš jau vairs tik būtiski neatšķiras jaunajiem auto, tiem motoriem kas mums interesētu.

Kaut nu tas būtu brāķis, žēl ka neesi Amserv klients.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Skaidrs. Man nekad dīzeļi īpaši nav patikuši, bet pie aptuveni 30 000 km gadā tomēr tie 6-6,5/100 ir krietns ietaupījums, salīdznot ar benzīnnieka 7,5-8/100 (man pasmaga kāja), kā minimums. Plus tālākpārdošanai vajadzētu būt vieglākai, jo visiem taču vajag tos ekonomiskos dīzeļus.

Nē, nu, tad jau redzēs - var jau būt, ka tiešām mehānisks defekts vai sūdīga detaļa gadījusies, bet ja šis sāks parādīties regulāri, laikam auto mainīšu ātrāk, nekā biju plānojis.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Tagad tikai idini pērk toyota. Latvieši neaizdomājas, kāpēc toyotas pārdošanas apjomi pasaulē strauji krītas.

Ir pagājuši tie laiki, kad toyota asociējās ar kvalitāti. Jā, 5, 10 gadus atpakaļ šī skaitījās kā viena no uzticamākajām automašīnām, bet pēdējās toyotas ir ĻOTI nekvalitatīvas. Turklāt, pats galvenais, ka Latvijā toyotas ienāk no banānu republikām, piemēram - krievijas, vai otrā sorte no Eiropas.

Tagad, ja gribi kvalitatīvu ( ja tev viss pārējais nav svarīgs) jāpērk kia vai hjundai, bet latvieši, kā vienmēr, atpalikuši. Pēc dažiem gadiem, kad lietotie korejieši nebrauks pa servisiem, latvieši saks, kā traki ķert jaunus korejiešus, bet pa to laiku arī tie izbojāsies.... un tā visu laiku.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Tikai idiņi, jā... protams. Es drīzāk teiktu, ka idiņš ir tas, kas mētājas ar nepamatotiem apgalvojumiem, sk. linkus zemāk:

www.toyota-global.com/company/history_of_toyota/75years/data/automotive_business/sales/sales_volume/overseas/index.html

www.statista.com/statistics/267274/worldwide-vehicle-sales-of-toyota-since-2007/

www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2017/01/30/its-official-volkswagen-worlds-largest-automaker-2016-or-maybe-toyota/#1764964376b0

Tātad, nav tā, ka pārdošanas apjomi strauji krītas.

Par pārējo, "ĻOTI nekvalitātīvas" - acīmredzot nezini, par ko runā. Vismaz man tāda pieredze nav.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Palasīju, kas tar EGR vārsts īsti ir. Ja izrādīsies, ka vaina ir nevis mehāniski bojātā detaļā, bet aizkvēpušā detaļā, tad laikam no auto šķiršos, tiklīdz garantija beigsies (vai kādu laiciņu pirms tam, lai jaunajam pircējam ir iespēja to pagarināt, ja nu viņš grib). Līdz tam jau varu reizi pusgadā-gadā iebraukt servisā uz garantiju pamainīt, bet nu, tomēr dārgs tas pasākums būtu, ja no savas kabatas jāmaksā, un cik saprotu, baigā jēga no tā sūda tāpat nav - tik vien, ka paātrina ziemā salona uzsilšanu.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 0 Atbildēt

Ne vienmēr viņš jāmaina. Cik zinu vecākiem auto, viņu iztīra vienkārši un var braukt tālāk bez milzīgām izmaksām. Man 1.9 tdi tas nobeidzās pie apmēram 260 000 km, bet tad gan nācās mainīt, jo membrāna bija beigta.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

AnK

Verso pirki Wess vai Amserv?

Ja Amserv pirki, bet garantijas remontu gribi veikt Wess, tad var saprast, kāpēc nedod maiņas auto.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Wess. Wess man ģeogrāfiski daudz izdevīgāks, tādēļ vienmēr esmu pircis/kopis/remontējis tur.

Amserv parasti saviem klientiem maiņas auto dod?

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Ar domu, ja es pirktu un koptu pie Amserv, tad viņu politika ir drīzāk dot?

Der zināt, ar šo auto jau droši vien par vēlu, bet nākotnei šis būtu būtisks faktors, ja pirktu vēl vienu Toyotu (vai kādu citu no markām, ko Amserv tirgo).

iuziite Reģ.: 04.12.2002
1 0 Atbildēt

Mums deva, ja auto bija nebraucams/garantijas remonts, bet to visu var noskaidrot pirms pērk auto.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Tīri informācijai. Amserv jau daudzus gadus saņem Ichiban balvu, ko Toyota Europa ik gadu pasniedz labākajam dīlerim. Balvas piešķiršanas svarīgākais kritērijs ir klientu apmierinātība.

Wess šogad vispār uzmeta lūpu un pameta balvas pasniegšanas ceremoniju, jo cerēto balvu nesaņēma.

Šajā ziņā Amserv ir ļoti precīzs sauklis - Redzi Toyota, domā Amserv!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Paldies!

Es par Amserv esmu dzirdējis labu arī no citiem avotiem, varbūt uz nākamo apkopi tad aizvedīšu tur - pie Wess jau braucu pārsvarā dēļ tā, ka tuvu mājām un pa lielam jau arī nekādas sūdzības nav bijušas, ja neskaita visu epopeju ar šīs mašīnas iegādi (kas gan beigās beidzās par labu man, bet nu, kādreiz jau arī es drīkstu būt "otrā" pusē un būt tas neapmirinātais un piekasīgais klients )

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Gadās pa kādam fail arī Toyota.

Ticu, tas nebūs globāli.

Tomēr nepatīkami. Tas gan.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Jā, visādi gadās un nomainīt kaut kādu vārstu jau nekas traģisks arī nav - galu galā uz ceļa nepaliku, vienīgais paēdu pusdienas Wess ēstuvē, nevis Alfā (Wess Berģi ēstuve, ja kas, garšīgi baro).

Bet nepatīk dīlera kategoriskā attieksme attiecībā uz maiņas auto nedošanu. Varbūt tā ir prakse, nezinu, bet braukt ar degošu CHECK ENGINE un apziņu, ka jauda tomēr var pazust, nav patīkami.

Iepriekšējāi Toyotai 2,5g laikā no garantijas remontiem bija izpūtējs (vai izpūtēja daļa), raksturīga vaina pirmajiem Auris TS modeļiem, kā arī viena logu šķidruma sprausla.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Mani tas gan neizbrīna.

Manam P508 bija garantijas gadījums ar pasūtāmu detaļu.

Bet, man nākamajā dienā bija jābrauc uz Warsaw. Forum Auto dievojās, ka iedotu man citu auto vietā, ja vien būtu (es gan zinu, ka viņiem IR darbiniekiem pat vairāki tādi pus-demo auto), bet... Biju spiests īrēt asap vienam garam braucienam, tādējādi iztērēti toreiz neplānoti 130 eur budžeta. Garantijas auto - garantijas remonta laikā

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Aha, skaidrs... Neesmu jau baigi pārsteigts un tiesa jau ir, ka auto nav nebraucams. Bet jā, ja man būtu plānots brauciens uz Varšavu, es noteikti šobrīd arī meklētu nomas variantu.

Vispār tizli, ja nepieciešama noma uz ilgāku/garāku braucienu, lētāk var sanākt vienkārši "nejauši" iebraukt kokā, jo KASKO tak dod maiņas auto (Joks, protams... ja nu kādi mazāk apdāvinātie forumieši to nesapratīs)

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.

Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.

Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).

Jā, sūdzību nav, bet salīdzinoši maz jau ir lietots. Tam būtu jābūt baigam brāķim, lai pie 33 000 km, kaut kas notiktu. Tiesa, viens no argumentiem aizejoša modeļa iegādei bija arī tas, ka tam būtu jābūt bez bērnu slimībām, kādas tās varētu būt nupat klajā laistam modelim. Kaut vai ar to pašu 1.4 TSI dzinēju VW ir mācījušies un aprīkojuši ar zobsiksnu, nevis ķēdi, kas pirms tam sagādāja lielas galvassāpes arī vājākajiem no šiem dzinējiem.

Ja jāizvēlas tagad starp 1.4 TSI dzinējiem, tad runā, ka 125 Zs versija ir uzticamāka, nekā 150 Zs versija. Bet ar 150 Zs versiju tiešām ir ļoti patīkami braukt. Jau iepriekš teicu - lai arī braucu ar 125 Zs + pilna mašīna, nav bijis tā, ka pietrūkst jaudas apdzenot vai citādi, bet noteikti ir jūtami gausāks par 150 Zs dzinēju.

Tagadējā 1.4 TSI (EA211) versijas atšķirās tikai ar turbīnas izmēru. Viss pārējais ir pilnīgi vienāds.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Iepriekšējā 1.4 TSI dzinēja paaudzē (EA111) arī 122 Zs versija bija ar ķēdi. EA211 ķēde aizstāta ar zobsiksnu. Neesmu drošs par 150 Zs versiju, bet šķiet, ka arī tur vairs nav ķēdes, bet ir zobsiksna.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ir ar siksnu. Bet interesanti ir tas, ka siksnai nav maiņas intervāla. Ir tikai paredzēts siksnu ik pa laikam kontrolēt un mainīt pēc vajadzības.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.

Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.

Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).

Jā, sūdzību nav, bet salīdzinoši maz jau ir lietots. Tam būtu jābūt baigam brāķim, lai pie 33 000 km, kaut kas notiktu. Tiesa, viens no argumentiem aizejoša modeļa iegādei bija arī tas, ka tam būtu jābūt bez bērnu slimībām, kādas tās varētu būt nupat klajā laistam modelim. Kaut vai ar to pašu 1.4 TSI dzinēju VW ir mācījušies un aprīkojuši ar zobsiksnu, nevis ķēdi, kas pirms tam sagādāja lielas galvassāpes arī vājākajiem no šiem dzinējiem.

Ja jāizvēlas tagad starp 1.4 TSI dzinējiem, tad runā, ka 125 Zs versija ir uzticamāka, nekā 150 Zs versija. Bet ar 150 Zs versiju tiešām ir ļoti patīkami braukt. Jau iepriekš teicu - lai arī braucu ar 125 Zs + pilna mašīna, nav bijis tā, ka pietrūkst jaudas apdzenot vai citādi, bet noteikti ir jūtami gausāks par 150 Zs dzinēju.

Treknajos gados, kad strādāju Krasta ielas opelī, vienai jaunai Captivai jau pie Mola nograbēja motors

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Pārbraucu mājās, nolasīju kļūdas kodu - P042E - Exhaust Gas Recirculation 'A' Control Stuck Open, pagūglēju, gudrāks nekļuvu

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nu, tak tur viss skaidrs - vārsts iestrēdzis un neveras ciet. Tas gan īsti neiet kopā ar "periodiski garākiem gabaliem un ne pārāk mierīgu braukšanu", dīzelim patīk, ka padzenā un izpūš tur visu. Var jau būt, ka pietiek ar vārsta noņemšanu un iztīrīšanu. Dīvaini, ka tikai 20k km, parasti kas līdzīgs sākas pie 10x lielāka nobraukuma.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Varbūt tas ir automāts. Tad ir iespējams, ka arī garajos gabalos tiek uzturēti stipri mazi apgriezieni. Ej nu sazin, ko tā kārba domā.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Manuālais...

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Jā, aizmirsu piebilst, ka Check Engine gaismiņa vairs nedeg. Kļūda gan palikusi, jo vakarā varēja nolasīt.

Guzis: nu, es standartā braucu ar atļauto +20-30 ārpus pilsētas, rezultātā daudz apdzenu etc. Reizēm arī braucu uz 140-150 (piem. uz Tīmūžu šosejas vai ja braucu nakt, kad tukšas ielas), negadās baigi bieži, bet tomēr. Garāki (100km+) gabali sanāk varbūt 2-4 reizes mēnesī, vasarā noteikti biežāk.

Ja nu tas vārsts nav brāķis (mehānisks defekts), tad viss vienkārši, tiklīdz garantija iet uz beigām, ardievu mašīnai.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nesvied plinti krūmos. Gan jau Tavā gadījumā tas mēsls ir izprogrammējams. Netiek pat ņemts ārā, bet vienkārši netiek lietots. Tas gan ir maksas pakalpojums, bet toties bēdas nezināsi.

Vari painteresēties kaut vai remap.lv, cik tad tas varētu maksāt.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Nu, no dīzeļa braukšanas viedokļa izklausās OK. Kļūdu varēji ar nodzēst, ja reiz nolasīji, bet lai jau servisā ar to ņemās. Es gan neko nedodu arī par mūsu degvielu starpsezonā, varbūt vienkārši pavairāk kvēpu sanācis kas noķīlējuši vārstu uz mirkli. Ticamākais ka, pabraucot vēl, viss EGR aizkvēpums aties, un sāks par sevi atkal atgādināt krietni vēlāk.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Tojotai neiet ar dīzeļiem . Mans d4d 2,2 bija neizdevies . Nu jau pāris gadi motorbloku ņem no BMW , pārējais tojotas . Diez cik veiksmīga būs bmw /tojota sadarbība .

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

1,6 dīzelis kā reiz ir abu kompāniju darba auglis.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Jā, man ir 1.6D4D, kas it kā ņemts no BMW. Tā jau par to motoru līdz šim varu teikt tikai labu, biju gandrīz vai drošs, ka jaudas būs daudz par maz, bet tomēr ir gana, nav grūti apdzīt fūres u.t.t. Patēriņš, protams, niecīgs - ziemā kaut kur ap 6.5, vasarā tuvāk 6.

Kaut kad vasarā uz vienu bāku baigi iespringu uz eko braukšanu, tad dabūju, ja nemaldos, 5.6 vai 5.7 uz 100, bet nu, tāda braukšana nav priekš manis.

Bet tad jau redzēs, kā nākotnē kalpos - ļoti ceru, ka šis ir tikai tāds nelaimīgs atgadījums, jo regulāras problēmas jau no 21000 km kaut kā nebiju gaidījis.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Šodien bija iespēja redzēt Kasiņa nīsto jauno Octavia universāli. Amizanta priekša, bet neteikšu, ka nepatika.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav jau tik nīsts tas FL Octavia modelis arī man.

Bet, godīgi - cielēju uz ko vairāk (gribu Passat sedanu ar pilnu farsu )

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

AnK rakstīja: Palasīju, kas tar EGR vārsts īsti ir. Ja izrādīsies, ka vaina ir nevis mehāniski bojātā detaļā, bet aizkvēpušā detaļā, tad laikam no auto šķiršos, tiklīdz garantija beigsies (vai kādu laiciņu pirms tam, lai jaunajam pircējam ir iespēja to pagarināt, ja nu viņš grib). Līdz tam jau varu reizi pusgadā-gadā iebraukt servisā uz garantiju pamainīt, bet nu, tomēr dārgs tas pasākums būtu, ja no savas kabatas jāmaksā, un cik saprotu, baigā jēga no tā sūda tāpat nav - tik vien, ka paātrina ziemā salona uzsilšanu.

Vai aizkvēpušu EGR maina pa garantiju?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Baidos, ka nē... jo, tas ir filtrs, kas pieder pie ekspluatācijas nolietojuma.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, lai tik pamēģina man ieskaidrot, ka detaļas kalpošanas ilgums ir 21 000 km un ka man par savu naudu jāmaina... (It kā teica, ka kaut kas esot ieķīlējies un ka mainīs, lai gan nezinu, vai viņi arī fiziski to vārstu pārbaudīja, vai tikai kļūdas nolasīja - vēl neesmu saņēmis no viņiem atbildi.)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ja tu mašīnu lieto neatbilstoši instrukcijai, kuru pats esi parakstījis, tad mēģinās arī.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Kā jau teicu, manis pēc, lai mēģina. Tādā gadījumā paši to nožēlos. Jāsaka gan, ka līdzšinējā Wess komunikācijā galīgi nekas neliecina par to, ka viņi gribētu darīt jebko citu, kā defekto detaļu nomainīt un viss.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tas ir tas, ko vairākas reizes jau esmu uzsvēris - dīleris IR ieinteresēts veikt garantijas remontus, jo viņiem par to maksā ražotājs/importētājs. Bet viņi to nedrīkst darīt uz savu galvu - ir jāsaskaņo ar maksātāju. Ja auditā, ko importētāji regulāri veic, atklāsies, ka viņi tur kaut ko žuļī, tas var beigties ar dīlera tiesību zaudēšanu. Jo tas, pa lielam, ir uzticības bizness. Ja uzticību zaudē, bizness beidzas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti