Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Es gribētu, mežam. Bet ne pa ūber premium cenu, kā tagad prasa par jaunu TLC 70.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Es arī šādu iespēju neizmantotu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
4 0 Atbildēt

Principā jau ir iespēja dabūt jaunu auto vecā čaulā. USA ir kompānija, kas ar rokām taisa pirmās paaudzes Ford Mustang. Tiesa iekšā tur jau ir visādas mūsdienu lietas,tā kā nav līdz galam autentisks. Bija arī LL Defender, tik tur jau cenas bija abnormālas.

Es domāju, ka būtu interesanti izbraukt ar jaunu Gaz 24.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Šitam PAR ar visām četrām. Te pāris cilvēki fano par to bezatslēgas sistēmu - tas metāla gabaliņš arī ir kontroles ierīce, no kura atsakoties, samazinās kontroles līmenis pār mašīnu - mazdrusciņ, bet nu tāds princips ir visiem tiem elektronikas grabuļiem - mazdrusciņ samazināt vadītāja kontroli pār mašīnu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Runājot par kasiņa jautājumu, ir jau opcija noprikt jaunu SsangYong Rexton: autobrava.lv/lv/ssangyong/modeli/rexton

Cik saprotu, 2000.gs. sākuma Mercedes ML platforma, vecs MB 2.2l dīzelis, gan jau, ka arī pārējā tehnika nav baigi jauna...

(No otras puses - ja vajag lielu, +/- īstu apvidus auto, turklāt ar 7 vietām, Rextons nemaz tik slikts gan jau ka nav, īpaši jo garantija uz 5 gadiem bez nobraukuma limita. Cena jau baigi zema. Galvenais tikai ņemt oplīzī, lai pēc tam var atdot dīlerim, jo pārdot tādu gan jau ka grūti...)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

No visiem brauktajiem auto, labprāt iegādātos sev tādu verķi kā AUDI A6 2,5TDi V6 (180 zs versija) Quattro ar Tiptronic kārbu. Kolosāls auto, kamēr nav nobraucis 200+tkm, viss patika (arī komplektācija mūsdienās neliktu vilties). Es sacītu, ka uzticamāks ekspluatācijā par jaunu mūsdienu AUDI, piemēram. Te tikai cenas faktors, jo diez vai man tagad tāds būtu interesants par mūsdienu jauna AUDI cenu Ja reāli lētāk par it kā "veco" modeli JAUNU - why not?

Sapņojam.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Zinot ka abas manas mašīnas, inflāciju pārrēķinot, maksāja tikpat cik līdzīgas pozīcijas patreizējā modeļa komplektācija, tad nebaidies - cipars būtu tāds pats kā jaunam A6 3.0 TDI quattro

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vlads rakstīja: Nenesās prāts uz darbu šodien,

Sākumā mazs ieskats par lietošanā nu jau nedaudz vairāk par gadu esošu "vāģi" Passat ar 2.0 litru 220Hp turbobenzīna dvēseli, DSG kārbu un pilnpiedziņu un + 2.5cm klīrensā, uz doto brīdi uz šiltes ir gandrīz 45kkm.

Auto ņemts bez maz bāzes aprīkojumā, kāds šādam tehniskajam izpildījumam ir paredzēts, klāt pieraujot tikai keyless un atpakaļskata kameru. Nav nekādu ādu, navigāciju, head up, adaptīvo kruīzu un digitālo paneļu utt, jo brīdī, kad ir jāizvēlas starp lielāku dzinēju vai lielāku "planšeti" man svarīgāks ir lielāks dzinējs, tāpat ādas salons, var teikt, tika aizvietots ar pilnpiedziņu.

Salonā es teiktu, ka ir ļoti, ļoti ērti, bet arī tikpat ļoti garlaicīgi, viss ir pa rokai, skaidrs, bez izdomas un smalkumiem, drīzāk ļoti funkcionāls nekā skaists un jaunmodīgs. Izskatās, kā vw-genā nolēma iet vienkāršāko ceļu un neko nemainīt tur, kur viss ir labi. Kā saka mana sieva virtuves kombains BRAUN 20 gadi viens dizians Ļoti patīk ergonomiskie sēdekļi, bet tā arī netiku gudrs kāpēc vw izdomāja, ka muguras regulēšanai ir vajadzīga elektropiedziņa, bet sēdekļa attālumu un augstumu regulē mehāniski. Vietas ir daaaudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagāžniekā, bet man (drīzāk bērniem) nedaudz pietrūkst regulējumu aizmugurējo beņķu muguras, ir pierasts kopš īpašumā ir subārs. Auto tiešām ir ar labu skaņas izolāciju, bet no sīkajiem mīnusiem varu minēt tikai nelielu durvju gumiju čīkstēšanu braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Iespējams pie vainas ir "vagona" uzbūve un sedanam tāda nebūs novērojama, mēģināju arī iesmērēt tās ar silikonveidīgo smēri, bet pietika samērā neilgam laikam.

Dzinējs - zvērs, jāatzīst ka ir jaudīgākais, kas līdz šim ir regulāri braukts un tandēmā ar 7 pak DSG un, laikam arī piedziņa piepalīdz, bet ir fantastiski dinamisks. Kārbai ir dažādi braukšanas režīmi, kas tiešām arī jūtami atšķiras savā starpā, vismaz sporta no eko un comfort, pārējos īsti neesmu testējis. Kārba arī pati par sevi ir "labākā" ar kādu ir braukts, slēdzās klusi un ātri, bez vēlmes sacelt apgriezienus gaisā, vai pārslēgties nejēgā šurpu turpu. Patēriņš man vidēji ap 8,5 vasarā un litru vairāk ziemā, bet pieļauju domu, ka braucot mierīgāk varētu vēl kādu litru dabūt zemāk, vienīgais ir grūti tos "lopiņus" turēt piesietus, neviļus gribās ar tiem skriet.

Patīk VW risinājums atpakaļskata kamerai, kas paslēpta zem emblēmas un atveras tikai tad, kad ieslēgta pakaļgaita, līdz ar to ir vienmēr tīra un nav jātīra ik reiz ejot garām. Man par pārsteigumu izrādījās, ka ir sanākusi diezgan jēdzīga Start/Stop sistēma, kas kombinācijā ar AutoHold funkciju tiek vienmēr arī lietota, jo iegādājoties pirmā doma bija, ka šis nu būs tas kas būs nu noteikti jāizslēdz ārā, šad tad sanāk a-holdam noraut bremzi, kamēr auto vēl mazliet ripo, bet tas tā pieraduma jautājums. Pāris reizes ir sanācis izbaudīt arī sadursmju novēršanas funkciju, bērniem bija izbrīna pilnas acis, kad savilkās siksnas, bet šad tad tā arī nedaudz traucē, kad neļauj paātrināties, jo redziet kāds "velkās" pa priekšu un tu esi par tuvu, nu un lielais šīs sistēmas mīnuss ir tas, ka pārstāj darboties, kad sensors ir aizlipis ar sniegu, pēc būtības tad, kad visvairāk vajag.

Piekare ir diezgan stingra, bet ne cieta, ļoti labi turās uz ceļa, un ļoti paredzama vadīšana, vienīgās neparedzamās skaņas ir, piemēram, nobraucot ašāk no apmales, vai iebraucot kādā bedrē, kad amortizators it kā "izkrīt" izstiepjoties, nevienam citam iepriekš lietotam auto, tādu neesmu novērojis, parasti gadījies, ka izsit cauri saspiežoties.

Uz doto brīdi vienīgo lielo "fui" VW inženieriem varu pateikt par apakšas aizsardzību, it kā ir un diezgan stingra, bet sākas aiz radiatoriem, tāpēc ir sanācis tos nedaudz pielocīt uzbraucot kaut kam sniegā, pat bez redzamiem bojājumiem bamperim. Es būtu devis priekšroku iespējai uzsēsties uz "vēdera"...

Ā, vēl viens mīnuss, kas līdz šim nav piedzīvots ar citiem auto, 17" diski vienmēr, tiešām vienmēr piesitās pilni ar sniegu un neattīrās, ja sanāk izbraukt caur tādu, bet izbraukt sanāk katru rītu, kad svaigs ir sasnidzis, nedaudz daudz tracina, ka jāstājas un jābaksta, lai nevibrē.

Pagaidām lūzis nekas nav vispār, apkope ir bijusi viena, bet nu jau rāda, ka pēc "štukas" jāiet nākamā,

Par to durvju gumiju čīkstēšanu - durvis vajag pamēģināt paregulēt.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
4 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

...pazūd elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums....

... jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk....

Neuztver pārāk personīgi, bet cilvēkiem, kas vēlās labāku saikni ar ceļu, es varētu iet ar kājām, tad ir vislabākā saikne ar ceļu

Man viedoklis, ka jaunas tehnoloģijas tiek radītas galvenokārt, lai uzlabotu, atvieglotu mūsu ikdienu, protams, ne viss uzreiz strādā perfekti, bet ir jāsper pirmais solis, lai tehnoloģijas attīstītos. Ja nepatīk jaunās teholoģijas tad arī drēbes var mazgāt ar rokām nevis veļasmašīnā (būs saikne ar drēbēm), vēstules rakstīt ar roku (būs saikne ar papīru), neizmantot internetu, jo pirmsākumos tas bīja ļoti lēns un principā nelietojams utt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Jā, tehnoloğijas ir tik tālu attīstītas, ka bērni domā ka pienu ražo maximā, bet govis ir pieradināti meža zvēri.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Tavs viedoklis ir tipisks nabadzīgā latvieša viedoklis, kas alkst pēc kaut kā jauna, ko īsti nevar atļauties, un tāpēc viss vecais ir sūds.

Šajā gadījumā tu fano par ierīcēm kuras notrulina tevi kā vadītāju, bet vispārīgi neko nedod, jo gala rezultāts - tu esi aizbraucis - nemainās.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
8 0 Atbildēt

Domāju, ka jutīšos mazāk noguris braucot no Liepājas uz Rīgu ar septīto Golfu, nevis otro.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Dabā visdrīzāk būs otrādi... mk2 noklusējumā ir ar mīkstām atsperēm, normāla augstuma riepām un mīkstiem ķebļiem - mk7 zemprofils, cietas atsperes, cieti ķebļi - kas vairāk nogudrina, kratīšanās vai šūpošanās? Nezinu arī par kādu nogurumu tu runā, šad un tad sanāk kā minimums tas 250 kilometru rīgas brauciens [jo es neesmu liepājā], ja ne tālāk, piemēram, pagājušo piektdien sanāca pēc darba nobraukt 350 kilometrus ar dažām īsām pauzēm un ierašanos galā pusvienpadsmitos, daudz spirgtāks nekā iekāpjot pie mājas mašīnā pēc darba - pirmdienas rītā brauciens uz darbu no rīgas, 3 1/4 stundas, bez pauzēm, 250 kilometri, galā izstaipījos [bezmaz no gultas iekāpu mašīnā] un gāju strādāt, kāds tur vēl nogurums... Nē nu kruīzu prasītos beidzot pabeigt, tā gan pietrūkst.

Jebkurā gadījumā te stāsts ir par visādiem vipendroniem, kuri normālā situācijā nemaz nav vajadzīgi, un kurus bez problēmām varētu aizstāt ar labāku vadītāju izglītošanu. Reku es tikko garāmejot wikipēdijā izlasīju par avārijas bremžu pastiprinātāju - sistēmu kas nosaka ka vadītājs izmisīgi nospiedis bremžu pedāli un viņa vietā to iespiež grīdā - sistēma, kura aizstāj vadītāju izglītošanu par to, ka mašīnai ar ABSu avārijas situācijā bremžu pedāli jāiemin grīdā un jāignorē ABSa tarkšķis un pulsācijas. A tā vietā uztaisa sistēmu, kura to dara vadītāja vietā - a ko tad, kad šāds neizglītots, panikā krītošs vadītājs dabū mest pa nažiem mašīnā, kurai šāda sistēma nav?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Garāžā stāv 84. gada mk2 CL. Protams, ir ar to visur kur būts un braukts. Bet pa punktiem: 1.) Stūres pastiprinātāja neesamība pilsētas apstākļos aizstāj airēšanas treniņus vai svaru zāli, 2.) Skaņas izolācija - vējš un motora troksnis, kad ar četrpakāpju kārbu to 1.3 brīnumu moka uz 100 km/h + degvielas patēriņš ir daudz lielāks par tiguan 1.4 TSI 2.) Mūsu izpratne par beņķu izpratni atšķiras - tam golfam tie ir cieti. 4.) Labākā klimata kontrole tajā verķī ir atvērt logus vai uzvilkt biezākas zeķes 5.) Tad jau labāk paredzamāk pakratīties, nekā neparedzami šūpoties. 6.) Audiosistēma protams sava jāvelk. Pluss tāds, ka vienkāršs kā cirvja kāts un detalas lētas. Citādi nesaprotu to čakarēšanos, lai to tabureti pielāgotu mūsdienām.

Jā, tagad Tu teiksi, ka citu komplektāciju jāpērk jo tur labāki krēsli, un motoru labāku var ielikt utt. Jā, var, bet priekš kam?!

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 1 Atbildēt

Te nu es Tev piekrītu par daļu no tām ekstrām, bez kurām gluži varētu iztikt. Ja cilvēks neatjēdz elementāri bremžu pedāli nospiest, tad tāds vienkārši nebūtu laižams pie stūres. Jā, tiešām, kas notiks, ja viņš tiks pie auto, kam tādas sistēmas nav? Teiksim, iedos darba auto, kas stipri vien prastāks.

Tas pats apjūsmotais elektriskais autoholds, kas palīdz uzsākt braukšanu slīpumā. Dārgie Itālijas, Norvēģijas...es atvainojos, Latvijas iedzīvotāji, cik tad bieži jūs tādā slīpumā uzsākat braukšanu? Es pat speciāli padomāju un secināju, ka man ir vidēji 2 vietas un katrā esmu ~reizi mēnesī. Nekad tur negadās nekādas problēmas un neredzu, ka citi dikti mocītos (t.sk. vecāki auto, kam tādu autoholdu noteikti nav). Pat ja tas atkārtotos katru dienu, tāpat neredzu problēmas.

Protams, progress ir laba lieta līdz vienam brīdim, kad aiz pārāk labas dzīves cilvēks sāk degradēties. Ja dzīve iet kā pa taukiem, tad jau droši vien nekādas vainas, vien ja sanāk nokļūt tādā nelādzīgākā situācijā, kad sienā jāiedzen nagla, vai jāizdara kaut kas tik triviāls, pie visa gatava pieradušais var izrādīties absolūti nespējīgs.

Damn Reģ.: 07.12.2003
5 0 Atbildēt

Auto ar automātisko pārnesumkārbu, autohold tiek izmantots krustojumus. Pat ja būtu jāuzsāk slīpumā, tad tas nekādu lomu nespēlētu.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
3 0 Atbildēt

msh

Nu šim tevis sacītajam galīgi nepiekrītu! (kaut pats braucu ar 97. gada mersi) Kapēc tu salīdzini pilnīgi citas paaudzes auto? Un kā mk2 var būt komfortablāks? Tur taču ir galīgi arhaiska, primitīva piekare un nekādas riepas (baloni) to nekompensēs! Un par nogurumu - nogurst no šaura, neērta beņķa, sliktas skaņas izolācijas (trokšņa) - tie ir galvenie iemesli tādā naglu kastē. Elektriskās ekstras tur nekādu lomu nespēlē. Esmu braucis ar mk2. Pārvietoties ar tādu var un labi tas, ka detaļas lētas un uzbūve primitīva - visu praktiski var pats nomainīt. Ekonomiskie iemesli un finansiālais stāvoklis ir galvenais, kapēc ar tādiem cilvēki pārvietojas, nevis tapēc ka daudz komfortablāks un labāks par mk7. 2. galfam ir sava vieta vw vēstures lapā un svarīga loma golf evolūcijas ceļā, bet nevajag salīdzināt citu paaudžu auto. Man arī mans mersis patīk, bet tapēc nesaku, ka tas ir labāks par W205.

P.S. Es arī esmu vecāku auto fans.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Es vispār pieminēju nevajadzīgus vipendronus, un tad te viens sāka salīdzināt, kur tad es nodevu pretī... Nu tas, tā, starp citu. mk2 ir arhaiska, primitīva piekare? Jebkuram esošajam fofāgenam tāda pati arhaiska, primitīva piekare ir priekšā, un jebkuram opelim tāda ir abos galos, un pa lielam vienīgā izmaiņa - cits atsperu un amartu stingrums - reku te lapu atpakaļ viens atskaitījās par svaigu passātu un nelamājās par arhaisko priekšas piekari... Šaurs, neērts beņķis? Neērts kādā komplektācijā varbūt, bet ja šaurs, paņem mērlenti un pastaigā pa mašīnām... Gan mk2, gan A8 ir paredzēti priekš homo sapiens, līdz ar to nepārsteidzošā kārtā ķebļu platumi abos ir vienādi, atšķiras tikai tas, cik tuvu ir durvis un cik tuvu ir blakussēdošā plecs, tā ka ja gribas platāku ķebli, nāksies ņemt veco volgu... Bet troksnis - tas jau ir pieraduma jautājums - kāda starpība, vai mūzikai mašīnas fons ir klusāks vai skaļāks?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Un vispār, viens te runāja par nogurumu - pēc šitās loģikas man būtu baigi jānogurst, nevis pēc smaga fiziska darba dienas pavadot 4 stundas mašīnā, jāatpūšas - ar manu audī vienreiz sanāca visu dienu nobraukt - nekāda vaina. Laikam tomēr vaina būs cilvēku fiziskajā stāvoklī un/vai mašīnas aprīkojumā, nevis modelī vai vadītāja auklēs.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
3 0 Atbildēt

Es vēl saprastu, ka tu fanotu par kādu no vecajiem Mersedesiem vai Bmw, bet tādu naglu kasti kā 2. golfu? Es ar tādu esmu braucis. Ir jau forši atcerēties vecos - labos laikus, bet ja ar tādu būtu ikdienā jābraukā, gribētos nošauties. Mazs, ciets, ne īpaši ērts (kas ir piedodams tik veciem auto), trokšņains, neglīts un plastmasīgs panelis - nu nav tur nekā. Saprotu, ka katrs slavē to, ar ko brauc un pēc viņa domām brauc ar vislabāko, bet dažkārt vajag aizdomāties no citas puses. Tas ir kaut kāds lauķa sindroms vai kas, nezinu.

P.S. Esmu braucis ar daudziem auto - vecākais laikam 84. Opel Ascona (pilnīgi bez nekādām extrām) un jaunākais - Mecedes E220 W212 2010. gada. Ir bijuši arī 2 Audi īpašumā (sākumā, kad nekā no mašīnām nesajēdzu, biju baigais fans, audistyle.lv utt. bet tad izaugu no tā visa) - Audi galīgi vairs neinteresē. VW ne tik.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Es nefanoju, es ar to pārvietojos, to izbaudot, un man nav tās veikalinga speciālistu izveidotās rozā brilles, kas te dažam labam, par jauno kastu neesošo [vai minimālo] tehnisko pārākumu. Mazs? Tā mašīna iekšēji ir tikai nedaudz mazāka par esošo golfu - pieņemu ka pāris centimetri katrā virzienā, vairāk toč ne, jo entuziasti rietumos ir bāzuši iekšā mk5 paneļus, kā redzi, platums atļauj - vot ārēji tā mašīna ir maza, bet tas ir pluss. Ciets? Man vispār patiktu, bet bāzītes piekare, tieši otrādi, ir ļoti mīksta - gadu atpakaļ šad un tad sanāca vest čoma sievu, grūtnieci, pa grants ceļiem, un viņa parasti atkārtoja "atšķirībā no citām mašīnām, šajā bedres nejūt". Ar ērtumu viss ir kārtībā; ja kas, es esmu 1,95m garš. Trokšņains - piekrītu, bet tas ir labojams. Plastmasīgs panelis? Bāzītē jā, bija arī mīkstais, latvijas apstākļos must have, plastmasniekam stiprinājumi lūzt nost un viņš pats grab. Izskats ir gaumes jautājums, ārpusē tā mašīna ir pieņemama, astoņdesmito gadu stila salons man sākumā nepatika bet pieradu; jebkurā gadījumā mazais panelis rada plašuma sajūtu.

No kuras otras puses man jādomā? Man ir ērta, praktiska, veikla un pietiekami ātra mašīna, un pats galvenais - lēta ekspluatācijā, lēta remontos un uzticama. Man tas liekas pašsaprotami, bet daži šejienieši noteikti augstu vērtētu tādu fīču - mašīna, kas vienmēr šķiļas, lec un brauc... Kad palasa te un citur jauno lamatu seksu - jūtu līdzi nabadziņiem.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
3 0 Atbildēt

Nu bet tad brauc un priecājies! Man arī patīk vecāki auto un par mūsdienu autobūvi nebūt neesmu sajūsmā, bet tapēc neslavēju savu veco autiņu un nesaku, ka visi citi (jaunie jo īpaši) ir sūdi.

"Kad palasa te un citur jauno lamatu seksu - jūtu līdzi nabadziņiem."

Tur jau tā lieta, ka tu izlasi tikai informāciju par to, ka kādam ir kādas problēmas. Vēl n-reizes vairāk ir tie, kas nopērk jaunu autiņu un vienkārši brauc - nekur forumos neraksta un neatskaitās - o kāds man autiņš, tik braucu un viss ok! Tādi nedomā par servisiem un to, kurā šrotā labāk ko pirkt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

A ko man teikt kad te viens izspļauj savu pieņēmumu par kaut kādu nogurumu, kas vienkārši neatbilst realitātei, un tālāk saskaita mīnusus, kuri gandrīz visi ir pa tēmu "man nepatīk attiecīgā modeļa bāzes komplektācija" [it kā izripinot no salona jaunu, pliku golfu, tas būtu diži patīkamāks], un vēl viens mīnuss pa tēmu "īpašnieka nolaidība"...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
10 0 Atbildēt

msh: " ...Tavs viedoklis ir tipisks nabadzīgā latvieša viedoklis, kas alkst pēc kaut kā jauna, ko īsti nevar atļauties, un tāpēc viss vecais ir sūds. ..."

Mani līdzšinējie novērojumi liecina tieši par pretējo, ka jaunās tehnoloģijas vairāk noniecina tieši tie kuri nevar tās atļauties.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

iciks pa lielam visu pateica. Bet par jaunajām tehnoloģijām, kuras nevaru atļauties, tāds mazs piemēriņš - es esmu pāris mašīnām ierīkojis automātiskās gaismas, bet manam golfam to nav - kāpēc? Jo pierodot pie tādas lietas, iekāpjot mašīnā, kurā to nav, es aizmirsīšu tās ieslēgt. Ā, viens savādāks piemēriņš - golfam kaut kad beidzot būs ABS, jo man patīk ka zemākas saķeres apstākļos var vienkārši, bez uztraukuma, iemīt bremžu pedāli grīdā, BET - ar izslēgšanas pogu, jo ir situācijas ziemas apstākļos, kuros ABS ir kaitīgs; bez pogas es uz to neparakstos. Parādīsi kādu pēdējo divdesmit gadu ražojuma mašīnu ar izslēdzamu ABSu - jeb tā ir tik iekārojama ierīce ka to pat nedrīkst domāt izslēgt?

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Ā, un vēl par to noniecināšanu - nezināšanā ir spēks - tie kas var atļauties, lielākoties informāciju smeļas no ražotāja PR, kur tiek apdziedātas slavas dziesmas - tie kas nevar atļauties, mēdz lietot forumus un redz tehnoloģiju ēnas puses. Piemēram, elektriskā rocene droši vien liktos forša, bet kad izlasa kasiņa nedienas, un patur prātā, cik šis nevajadzīgais mezgls maksā, nekas foršs tur vairs neliekas.

Vēl ar taviem līdzšinējajiem novērojumiem noteikti ir viena problēma - izdarīti latvijā. Es nedaudz apgrozos britu autoforumos, un tāpēc redzu atšķirību domāšanas veidā - TUR lielākoties ar vecajām mašīnām brauc entuziasti, kuri var atļauties remontos un detaļās nolocīt tādas summas, kā šejienieši par savu jauno budžeta mašīnu līzi, un kāpēc viņi tā dara? Jo pēc plastmasas kastes gribas izbaudīt mašīnu, kura sniedz izjūtas. Man vislabāk palika atmiņā teksts no classic-audi.co.uk īpašnieka, kuram ir kaut kāda čupiņa ar mašīnām un viņam pieder kaut kāda mašīnu uzglabāšanas garāža, vai kaut kas tāds - "vispatīkamākie man ir piektdienas vakari, jo tad es mājās braucu ar C3 Audi 100". Tas ir vienkārši savādāks, tev svešs, domāšanas veids.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: No praktiskā viedokļa man keyless arī labāk patiktu, bet es neesmu gatavs tikai par šo funkciju ik gadu par KASKO piemaksāt kādus 20%.

Ja es veļētos tādu aprīkojumu, kurš iespējams vienīgi komplektā ar keyless, tad, protams, izvēlētos šo!

KASKO neprasa lielāku maksu par keyless, vienkārši, vairumam korejiešu un japāņu auto ar šo funkciju prasa uzstādīt papildus imobilaizeru. Vienreiz uzstādi un miers.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Gribētu kā jaunu auto pirkt 1995.gada modeļa Audi-A6 Avant tumši zilā metāliskā krāsā: 1,9 TDI ar mehānisko kārbu, taču ar klimatkontroli un melnu ādas salonu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Es ņemtu jaunu 85g a100q cigāru ar 2,2l 137zs benzīnu un manuāli bloķējamajiem diff, pat pofig visa tā klimatkontrole utt ;D

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Piebilde par tiem vecajiem auto jaunajās skaņās - gluži tik autentiski šie tomēr nevarētu būt. Visas ekoloģijas normas tomēr dara savu un visi dīzeļi dabūtu kvēpu filtrus, EGRus, droši vien daļa arī mīzalu sistēmas, bet kaut kādi 2,8 benzīni ar padsmit litru degvielas patēriņu arī neizietu cauri. Beigās sanāktu vien vecs izskats ar 1,2 turbomotoru iekšā.

Bet ja tomēr izdotos - es par. Gluži labi iztiktu bez gana daudz visādām nevajadzīgām ērtībām, ja vien būtu zināms, ka mezgls var novilkt pusmiljonu, nevis "100k, nu varbūt 120k, ja būsiet laimīgs".

nordic Reģ.: 12.04.2002
6 0 Atbildēt

Nu gan sasapņojies par pusmiljonu. Nedaudz patin laiku atpakaļ, deviņdesmitajos braukājām ar ievestajām mašīnām un kaut kā neatceros, ka kādai markai regulāri nebūtu kaut kāds mezgls jāmaina. Tam pašam vw gultņi labi ja 50 tkst. turēja. Jaunajām mašīnām nekas mazāk nekā vecajām neiet, brūk elektroniskas lietas, kuras nebija vecajām. Pēc autodna datiem tachu lielai daļai nobraukumi notīti no pusmiljona, tad uz kāda pamata runāt, ka tagad auto būtu ar vājākiem mezgliem. Raudas par jauno masšīnu kvalitāti jau nāk no laimīgajiem, kas iepirkuši 4-5 gadīgu mašīnu ar pusmiljonu. Pēc 10 gadiem tāpat raudās cik gan izturīgas mašīnas bija šodien.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Īsti neredzu pamatu uzskatīt, ka auto, kam no pusmiljona lauvas tiesa notīta, ir visi ar oriģinālajām detaļām. Tak tur viss kas var būt mainīts. Kamēr fricis ieskata par vajadzīgu to auto lietot, viņš noteikti arī maina.

Par 90o mašīnām - domāju, ka liela daļa te eiforijā bija ieķēruši vienkārši nojātus eksemplārus, kam juka viss un tas jau nekāds brīnums. Arī manai ģimenei bija šaubīgs 2. golfs, kas vienkārši bija nolietots. Tajā pašā laikā kantorim, kurā gan vēl toreiz nestrādāju, bija dabūti audi (lietoti/jauni - nezinu) un tie bija labā kondīcijā. Kādus gadus pabrauca šefi un tika pie jauniem folksvāģiem. Audi palaida uz reģionālo atzaru un tur tos drāza vēl krietnus gadus. Kā stāsta, šefu gala pārstāvji reģionā viesojoties nereti izvēlējās braukt ar tur esošo audi...

Parunāju servisā ar cilvēku. Saka - atbrauc viens ar ne pirmā svaiguma autiņu, kam 400k uz tāpeles, bet oriģinālā turbīna. Pie tam ne tuvu vēl ne uz ģībšanu (viņš to neuzskatīja par izņēmumu, bet gan par gluži normālu parādību). Jaunākiem auto tās nomaina krietni vien agrāk.

Sajūgs - lūk, man te gluži nesen arī pazīstams stāstīja par auto, ko norakstīja pārsvarā dēļ rūsas, sajūgu, kas jau bija nokalpojis pagaru mūžu, bet vēl bija gluži rīcībspējīgs.

Par spararatu laikam nav vērts pat izteikties. Pie tam tās detaļas nudien nav lētas.

Saprotams, tas viss jau noteikti tāpēc, ka agrāk 2,0 benzīnam bija 115 ZS, tagad tam ir 230. Spiež to sulu ar vien vairāk, attiecīgi detaļas mūžs samazinās. Diemžēl nav variantu izvēlēties starp tādu neforsētu 115 un nikno 230...

Plus vēl pielikšu tās visas ekoloģijas lietas. Nevaru apgalvot, ka moderns kvēpu filtrs darbojas sliktāk, nekā darbotos 80ajā gadā, ja tāds toreiz būtu bijis, bet, redz, nebija. Daži elementi gāja nost un attiecīgi samazinājās noklāšanās risks.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tikai TĀS mašīnas bija domātas remontēt, nevis utilizēt. Tevis nosauktie gultņi laba ražotāja izpildījumā maksā 20 eiras gabalā - pēdējās desmitgades fofāgenam vismaz 100 eiras gabalā, jo kopā ar gultni nāk detaļa, kas vecajām mašīnām bija daudzreiz lietojama. Un tā var paturpināt. Un tā pati gļukojošā elektronika gļuko un sprāgst ekoloģijas un ekonomijas dēļ - vecajām mašīnām, tām, kuras ir normāli nopakotas, lielākoties kaut kas no elektronikas šķīst ja ir inženieri bijuši kaut ko nolohojušies, vai vienkārši lietošanas apstākļi ilgu gadu lietošanā...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
3 0 Atbildēt

Ļoti daudziem VAG durvju vados bija ietaupīti pāris cm. Rezultāti - lūzt regulāri. Normāliem japāņu auto durvīs neviens vads nekad nelūzt.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kuriem modeļiem? Tiem, ar kuriem man ir darīšana, astoņdesmito otra puse līdz deviņdesmito vidum, reizēm kaut kas lūzt, bet nekāds sakars ar garumu - vienkārši no vecuma vadu izolācija ir sakaltusi, bet vads tiek locīts...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Japāņu auto tie vadi principā savādāk iet cauri durvju ailei. Sanāk kādi +10 cm jo caurumi durvīs un virsbūvē ir būtiski novirzīti, nav pretī. Rezultātā vadi nevis lokas, bet vērpjas un ļoti reti lūzt.

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

No pieredzes 90 to gadu SaaB automašīnām tās pašas turbīnas gāja īsāku laiku kā mūsdienu Opeļiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Man Fabijai tagad 91 tūkst.km, ar galvenajiem mezgliem viss OK.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Galvenais jau ka ir tā 7g rūpnīcas garantija pret motora uzsprāgšanu vai ātrumkārbas pazaudēšanu uz nelīdzena ceļa. Kaut gan arī tur var piemeklēt Pantu par paša lietotāja vainu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vai ir maz kāds auto mūsdienās, kas neplīst? Kāds būtu lietojams arī pēc garantijas? Vai viss iet uz to, ka vairs nav vidusceļa. Vai nu JAUNS auto ar garantiju vai arī VECS auto, kas tehniski teju mūžīgs?...........

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
6 0 Atbildēt

Tieši tā arī ir! Tie, kuri var atļauties, pērk un brauc ar jaunu - nobrauc un pērk nākamo. Citi atkal uzticīgi turās pie vecākiem auto (kā es), jo pagaidām jaunu nevaru atļauties un manā situācijā tā ir vislabāk + man patīk vecāki auto, to kvalitāte, detaļu pieejamība un tas, ka daudzas lietas varu pats izdarīt, ja ir tāda nepieciešamība. Savukārt pārējā, lielākā daļa pērk "mazlietotus" un tad cīnās ar tiem, kā nu kuram paveicās..

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kamēr patērētājs ar savu [bankas, drīzāk] naudu balsos par ražošanas ekonomiju, zemu kvalitāti un lētumu, tikmēr arī nekas cits nevar sanākt. Japāņi ir palikuši labākie, jo viņi turpina visu precīzi aprēķināt desmit gadu darbamūžam, bet vecās vācu mašīnas ir tik izturīgas, jo tām šāda aprēķina vietā bija ierēķināta kārtīga izturības rezerve visādiem mezgliem... Kaut kāda toyota arī būtu neslikta, ja tā būtu aprēķināta 20, nevis 10 gadiem, vai honda, ar tādu pašu aprēķinu + normāliem motoriem.

Paturi prātā ka jauns golfs maksā to pašu naudas daudzumu kā maksāja jauns golfs pirms 30 gadiem - bet satur tas kudiž sarežģītāku elektroniku un motoru - nevar jau gribēt lētumu un kvalitāti vienlaicīgi... Ja tam golfam paceltu kvalitāti kas paceltu pašizmaksas, teiksim, par 5k - patērētāji paņemtu un nobalsotu par citām, lētākām mizām...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tagad jauns Golfs maksā dārgāk...stipri!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Kuru imobilaizera modeli tieši ielika, ja nav noslēpums? Jo ir doma pašam likt, kad pirkšu auto, jo esmu izvēlējies auto, kam ir keyless go un negribu, lai tas go ir bez manas līdzdalības kādu dienu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Kuru imobilaizera modeli tieši ielika, ja nav noslēpums? Jo ir doma pašam likt, kad pirkšu auto, jo esmu izvēlējies auto, kam ir keyless go un negribu, lai tas go ir bez manas līdzdalības kādu dienu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 0 Atbildēt

Par savu jauno auto - vienu brīdi jau ļoti sliecos uz Golf 7 Variant 2014.-15. gada mašīnu un pat gandrīz pasūtīju no Vācijas.

Bet beigās tomēr izvēlējos Renault Kadjar no Mūsa motors. Es gan jau 2. dienu gaidu, kad beidzot konkrētu piedāvājumu atsūtīs, bet nu nekas... Vienīgais škrobe, ka tikai augustā reāli dabūšu auto, jo uz vietas nav benzīna dzinējs ar manuālo kārbu.

Izvēlējos Intens komplektāciju ar drošības paku, ziemas paku un vēl pāris ekstrām.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Super

Būsi te vēl viens Kadjar dīdītājs.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Jā, man arī nācās gaidīt 3 mēnešus. Benzīna dzinējs Latvijā nav cieņā, tāpēc neturot noliktavā. Es tik pasūtīju Euro Auto.

EsAicis Reģ.: 12.01.2016
0 0 Atbildēt

kašķim gan uz vietas bija pietiekami benzīns...interesanti kādēļ, vai pircēji grib qashqai benzīnu, vai arī ražotājs uzspiež, kaut gan kaut kur lasīju, ka starp jauniem auto esot 50:50, kas mani tik priecē

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Kašķi tiek pārdoti neskaitāmi vairāk tāpēc arī ir visi motori un dažādi aprīkojumi.

nordic Reģ.: 12.04.2002
2 0 Atbildēt

Kad nesen meklēju jaunu auto, tad kandidātiem dīzelis maksāja 3-5 tukstoši dārgāk. Lai ar manu nobraukumu 10+ tūkst. tas atmaksātos jābrauc gadus 7, bet parasti jau 4-5 gados auto maina. Otreizējā trgū cenas abiem vienādas, jo benzīna piedāvājums daudz mazāks un ar 4x mazāku nobraukumu. Neizprotu to lielo pieprasījumu pēc dīzeļiem, jo vidējais nobraukums Latvijā nav liels. Intereses pēc biju Insigniju paņēmis dīzeli 160 zs, ekonomiskas vajadzības pēc tā nekādas nebija, gāja labi, pie traktora skaņas nedēļas laikā pieradu, uzsila ziemā ilgāk kā jebkurš benzīns. Pistole tankā arī netīrāka, cimdi jāvelk, savādāk rokas smird. Paeksperimentēju, tagad zinu kā ir braukt ar dīzeli, bet vairāk negribu, jau atpakaļ pie benzīna, tomēr foršāk. Ja nu nākotnē vajadzēs lielus gabalus braukt,tad padomātu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Nu jā. Man tieši tas pats stāsts. Cenas starpība ir ~2000 par dīzeli, kam ir 20 zs mazāk vai ~3000 par dīzeli ar tādu pašu jaudu (130zs).

Tajā pašā laikā gadā nobraucu vidēji 15 000 km, jo pārsvarā tas ir pa pilsētu. Ok, plānoju pārvākties uz Āgenskalnu un darbs ir Purvciemā, tad jau vairāk būs, bet tāpat nebūs ļoti daudz.

Ja vēl pieskaita klāt visas problēmas ar kvēpu filtriem utt., tad diez vai man tā cenas starpība atmaksātos jēdzīgā termiņā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Kad interesējos par Passat B8, uz papīra uzlikām reālus ciparus (salīdzinājumu benzīnam un dīzelim) ar iegādes izmaksām. Ziniet realitāti? Izmaksas novienādotos pie 120tkm nobraukuma Lai arī man dīzelis patīk (īpaši - jaudīgs) un braucu padaudz, tomēr izvēle krita uz 1.8tsi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Garāžā stāv 84. gada mk2 CL. Protams, ir ar to visur kur būts un braukts. Bet pa punktiem: 1.) Stūres pastiprinātāja neesamība pilsētas apstākļos aizstāj airēšanas treniņus vai svaru zāli, 2.) Skaņas izolācija - vējš un motora troksnis, kad ar četrpakāpju kārbu to 1.3 brīnumu moka uz 100 km/h + degvielas patēriņš ir daudz lielāks par tiguan 1.4 TSI 2.) Mūsu izpratne par beņķu izpratni atšķiras - tam golfam tie ir cieti. 4.) Labākā klimata kontrole tajā verķī ir atvērt logus vai uzvilkt biezākas zeķes 5.) Tad jau labāk paredzamāk pakratīties, nekā neparedzami šūpoties. 6.) Audiosistēma protams sava jāvelk. Pluss tāds, ka vienkāršs kā cirvja kāts un detalas lētas. Citādi nesaprotu to čakarēšanos, lai to tabureti pielāgotu mūsdienām.

Jā, tagad Tu teiksi, ka citu komplektāciju jāpērk jo tur labāki krēsli, un motoru labāku var ielikt utt. Jā, var, bet priekš kam?!

Būs tak' lētāk, kā tu nesaproti...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

atrabotka rakstīja: Es vēl saprastu, ka tu fanotu par kādu no vecajiem Mersedesiem vai Bmw, bet tādu naglu kasti kā 2. golfu? Es ar tādu esmu braucis. Ir jau forši atcerēties vecos - labos laikus, bet ja ar tādu būtu ikdienā jābraukā, gribētos nošauties. Mazs, ciets, ne īpaši ērts (kas ir piedodams tik veciem auto), trokšņains, neglīts un plastmasīgs panelis - nu nav tur nekā. Saprotu, ka katrs slavē to, ar ko brauc un pēc viņa domām brauc ar vislabāko, bet dažkārt vajag aizdomāties no citas puses. Tas ir kaut kāds lauķa sindroms vai kas, nezinu.

P.S. Esmu braucis ar daudziem auto - vecākais laikam 84. Opel Ascona (pilnīgi bez nekādām extrām) un jaunākais - Mecedes E220 W212 2010. gada. Ir bijuši arī 2 Audi īpašumā (sākumā, kad nekā no mašīnām nesajēdzu, biju baigais fans, audistyle.lv utt. bet tad izaugu no tā visa) - Audi galīgi vairs neinteresē. VW ne tik.

Viņš nefano, kādu nu opis mantojumā atstāja, ar tādu jābrauc.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

kasinsh79

Ziniet realitāti? Izmaksas novienādotos pie 120tkm nobraukuma

...

savam ex ravam 2,2 d rēķināju . Man tā nolīdzināšanās sanāca ...jau neatceros , bet gandrīz nekad ,ar pieņēmumu ,ka bendzīns tērētu 2 litri vairāk . Gadā nobraucu ap 35 K . Un realitātē var teikt arī nekad jo pie 220 K šķīros dēļ motora

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti