Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kamēr patērētājs ar savu [bankas, drīzāk] naudu balsos par ražošanas ekonomiju, zemu kvalitāti un lētumu, tikmēr arī nekas cits nevar sanākt. Japāņi ir palikuši labākie, jo viņi turpina visu precīzi aprēķināt desmit gadu darbamūžam, bet vecās vācu mašīnas ir tik izturīgas, jo tām šāda aprēķina vietā bija ierēķināta kārtīga izturības rezerve visādiem mezgliem... Kaut kāda toyota arī būtu neslikta, ja tā būtu aprēķināta 20, nevis 10 gadiem, vai honda, ar tādu pašu aprēķinu + normāliem motoriem.

Paturi prātā ka jauns golfs maksā to pašu naudas daudzumu kā maksāja jauns golfs pirms 30 gadiem - bet satur tas kudiž sarežģītāku elektroniku un motoru - nevar jau gribēt lētumu un kvalitāti vienlaicīgi... Ja tam golfam paceltu kvalitāti kas paceltu pašizmaksas, teiksim, par 5k - patērētāji paņemtu un nobalsotu par citām, lētākām mizām...

Tu neņem vērā vienu būtisku lietu - tā ir bankas nauda, bet klienta uzdevumā. Banka tā nevienam neko nedod, tā būs MANA nauda, ko tai jāatgriež. Līdz ar ko, auto līzingā nevarētu tikt uzskatīts ne par manu auto Ja es izvēlos iegādāties jaunu auto, bet finansētājs ir banka, nevis bankas to pērk (ok, fiziski - jā), bet gan - es pats!

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Tu drīksti tā uzskatīt, bet paņem dažus mēnešus nemaksā to kredītu un tad tu uzzināsi, kam tā mašīna īsti pieder, tev vai tomēr bankai...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Par tēmu - patlaban jaunais MAZDA CX-5 man liekas ļoti gards kumoss autotirgū:

www.mazda.lv/

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
14 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Kad interesējos par Passat B8, uz papīra uzlikām reālus ciparus (salīdzinājumu benzīnam un dīzelim) ar iegādes izmaksām. Ziniet realitāti? Izmaksas novienādotos pie 120tkm nobraukuma Lai arī man dīzelis patīk (īpaši - jaudīgs) un braucu padaudz, tomēr izvēle krita uz 1.8tsi

... Izmaksas novienādotos pie 120tkm....

Acīmredzot salīdzināji 150zs dīzeli ar 180zs benzīnu, jo cenu atšķirība nav tik liela. Ja salīdzinātu VW vienādas jaudas benzīnu ar dīzeli tad nobraukumam būs jābūt vēl lielākam.

Pēc maniem aprēķiniem vienādas jaudas dzinējiem izmaksas izlīdzinās pie 200 tkm nobraukuma, jo B8 180zs FSI un 190zs TDI cenas atšķirība ir 5 keur.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
5 2 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Par savu jauno auto - vienu brīdi jau ļoti sliecos uz Golf 7 Variant 2014.-15. gada mašīnu un pat gandrīz pasūtīju no Vācijas.

Bet beigās tomēr izvēlējos Renault Kadjar no Mūsa motors. Es gan jau 2. dienu gaidu, kad beidzot konkrētu piedāvājumu atsūtīs, bet nu nekas... Vienīgais škrobe, ka tikai augustā reāli dabūšu auto, jo uz vietas nav benzīna dzinējs ar manuālo kārbu.

Izvēlējos Intens komplektāciju ar drošības paku, ziemas paku un vēl pāris ekstrām.

Negribu Mūsai bojāt bizīti, bet paskaties vai Vācijā nau kāds labs piedāvājums ar 1-2 gadu vecu auto no dīlera ar garantiju un pāris tūkstošu nobraukumu. Reizēm var atrast labus piedāvājumus ar labām komplektācijām. Un parasti dileri dod pagarināto 2 gadu garantiju + jauna apkope.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
4 1 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Par savu jauno auto - vienu brīdi jau ļoti sliecos uz Golf 7 Variant 2014.-15. gada mašīnu un pat gandrīz pasūtīju no Vācijas.

Bet beigās tomēr izvēlējos Renault Kadjar no Mūsa motors. Es gan jau 2. dienu gaidu, kad beidzot konkrētu piedāvājumu atsūtīs, bet nu nekas... Vienīgais škrobe, ka tikai augustā reāli dabūšu auto, jo uz vietas nav benzīna dzinējs ar manuālo kārbu.

Izvēlējos Intens komplektāciju ar drošības paku, ziemas paku un vēl pāris ekstrām.

Negribu Mūsai bojāt bizīti, bet paskaties vai Vācijā nau kāds labs piedāvājums ar 1-2 gadu vecu auto no dīlera ar garantiju un pāris tūkstošu nobraukumu. Reizēm var atrast labus piedāvājumus ar labām komplektācijām. Un parasti dileri dod pagarināto 2 gadu garantiju + jauna apkope.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
8 0 Atbildēt

Pašlaik viņi paši sev bizīti bojā. Trešdien biju ciemos un konkrēti jau biju gatavs parakstīt dokumentus. Teica, ka būs jāgaida, jo nav uz vietas. Es saku ok, lai atsūta piedāvājumu. Joprojām gaidu.

Ja pārdodot auto neizliekas, ka klients ir svarīgs, tad kā būs, kad garantijas remontu vajadzēs?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
6 0 Atbildēt

Never mind - lai gan telefons neko nerādīja Spam folderī, datorā apskatoties tomēr bija spamā iekritis. Jau laicīgi bija sūtījuši.

Tā kā viss kārtībā. Es jau domāju, jo pārdevējs bija ļoti laipns.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Mārtiņ, labāk pastāsti, kādi bija galvenie iemesli, ja nonāci līdz JAUNAM - Renault Kadjar?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
8 0 Atbildēt

Hmm,

Iemesli bija vairāki. Vienu brīdi jau biju gandrīz izlēmis par Golf 7 Variant iegādi no Vācijas. Būtu lētāk, bet nu sieva nav sajūsmā par universāļiem un vienmēr ir aktuāla problēma, ka nevar īsti 100% pārliecināts par tā lietotā auto vēsturi. Tādā ziņā tomēr ir īpaši riskanti pasūtīt, ja pats nevari klātienē novērtēt un aizvest uz neitrālu servisu.

Tad arī nonācu pie varianta, ka varbūt tomēr labāk par vienādu mēneša maksājumu (tobrīd domāju par operatīvo līzingu) ņemt jaunu, lai ir garantija un paredzamāki tēriņi līdz ar to.

Turklāt gan pašam, gan sievai primāri tomēr gribējās krosoveru. Sākumā to domu atmetu, jo no lietotiem man vislabāk patika XC60 un Q5, bet abi pat 5 gadus veci tomēr maksā lielu naudu priekš lietota auto un diez vai ir prātīgi tāpēc pirkt par tādu ciparu, ja tas ir vecums, kad sākas lielāki tēriņi uzturēšanai.

Tad sāku atkal no jauna pētīt jauno auto piedāvājumus, bet principā skatījos tikai krosoverus (vēl variants bija arī Octavia liftback sedans), jo, kā jau minēju, sievai nepatīk universāļi, bet es vēlējos kaut ko praktiskāku par sedanu.

Tā kā budžets bija līdz 21-22 tūkstošiem un negribēju arī ņemt minimālo aprīkojumu, tad variantu daudz nebija. Tiguan, Ateca un Kodiaq, Peugeout 3008, Madza CX-5, Toyota RAV4 par dārgu.

Opel Mokka X nepatīk vizuāli un nav arī pārāk liels, Peugeot 2008 par mazu, Fiat 500X nepatīk vizuāli, Mazda CX-3 par mazu, Toyota CH-R par mazu, Jeep Renegade par mazu un savdabīgs dizains, Nissan Qashqai man patīk mazāk nekā Kadjar un arī atsauksmes sliktākas bija, lai gan viena platforma. Varbūt vēl kādu modeli aizmirsu tagad nosaukt, bet apskatījos visus principā.

KIA Sportage likās tīri sakarīga, kad filmēju Gada auto konkursu, jo ietilpība ir laba, par priekšas dizainu var strīdēties, bet kopumā laba. Bija arī Swedbank līzinga akcija LX vai LX Plus komplektācijai (neatceros) un dīleris bija gatavs līdzīgu atlaidi (~2000k) dot arī citām komplektācijām. Bet uztrauca gan te iepriekš postots links par Hyundai dzinējiem, kas izmantoti Sportage, gan komentārs no paziņas, kurš strādā auto apdrošināšanas lomā, ka Hyundai (un līdz ar to arī KIA Sportage, jo kārba un dzinējs ir no Hyundai) ir problēmas ar ātrumkārbām un remonts ir krietni dārgāks nekā citiem ražotājiem.

Tomēr izšķirošais bija tas, ka testa braucienā īsti nepārliecināja Sportage vadāmība - bija tomēr tā sajūta, ka nevis brauc ar auto, bet peldi ar kuģi pa ūdeni.

Nemelošu - Kadjar variantam pievērsos labās atlaides rezultātā, diez vai citādi būtu nopietni apsvēris. Par 18460 šobrīd var dabūt Intens aprīkojumu, kur ir jau ļoti daudz ekstru. Par ~20000 var dabūt Day & Night variantu ar ādas salonu, LED tuvajām/tālajām gaismām utt. Izvēlējos Intens, jo 19" diski neliekas īsti gudra ideja tikai stila dēļ, jo riepas jūtami dārgākas.

Bet, kad izbraucu ar Kadjar, jau no pirmajiem metriem jutu kardinālu atšķirību braukšanas izjūtās. Priekš krosovera tīri labi jūt mašīnu un arī gabarītus kaut kā ļoti labi izjūt, lai gan masīna ir pietiekami liela. Bija krietni lielāks braukšanas komforts (vismaz man un sievai), salīdzinoši ar Sportage. Bet citam varbūt liksies otrādi.

Tad nu paņēmu Kadjar ar Intens aprīkojumu + drošības un atpakaļskata kameras pakām, ziemas paku, rezerves riteni un hromātisko spoguli. Tiesa gan, ja būs Eiropā noliktavās kaut ar parasto Intens aprīkojumu tad ņemšu tādu, jo negribas 2-3 mēnešus gaidīt. Bet, ja vadzēs, tad jau gaidīšu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
6 0 Atbildēt

Ā, un beigās ņemu tomēr finanšu līzingā, jo tad kā pašnodarbinātais varu katru gadu 30% no atlikušās auto vērtības norakstīt amortizācijā, kas man ir aktuāli un gada griezumā kopā ietaupīt tādā veidā.

Vēl interesēja jaunais Scenic, bet salonā iesēdos viņā iekšā un sapratu, ka tomēr galīgi nejūtos komfortabli, ne priekšā, ne aizmugurē. Priekšā vēl kaut cik, bet aizmugurē galīgi neērti bija man.

wons Reģ.: 26.07.2017
4 0 Atbildēt

Renault Espace neiekāpi?

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Tagad jauns Golfs maksā dārgāk...stipri!

Acīmredzot esi aizmirsis par tādu lietu ko par inflāciju sauc...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Nu es sāku tapt sajūsmināts par Honda-Jazz. Nobraukums 10800 km, auto ir kļuvis klusāks. Fantastiska benzīna ekonomija: vidēji 5,75 litri uz 100 km jauktajā ciklā, neskaitot Budapeštas braucienu, kur bija zem 5 litriem uz 100 km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Vai nav patīkams moments - no vadības oficiāla rokasspiediena Rīgā uzzināju, ka man noteikti būs VW Passat b8 - un tomēr - Highline, iegādājoties to Polijā no dīlera, vēlāk reģistrējot mūsu CSDD uz laiku. Jau sāku trīties nepacietībā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

No rīta tagad parunāsimies vēl par niansēm, kā vēlamā krāsa, aprīkojums papildus Highline utt.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
8 0 Atbildēt

Rokas neniez pēc jaunā Arteon?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Patlaban tas izskatās pēc sapņa vasaras naktī. Jo - izrādās, aprīkojums drīkst būt identisks, kā kolēģim pirktais VW PASSAT CC (pēdējais izlaidums pirms modeļa nomaiņas). Un, tas ir - Vollaustattung (vāc.val.) Un, pat ar R-Line aprīkojumu gan no ārpuses, gan salona apdarē. Ar Navi Gps + DVD funkciju, ar LED dinamiskajiem lukturiem, ar aktīvo paneli, ar labu audio sistēmu utt. Pat pats grasos izņemt ārā, manuprāt, liekas ekstras, kā, piem., joslu kontrole, auto adaptīvais kruīzs (man nepatīk), gājēju drošības sistēmas utt. Patīkamas sajūtas tagad

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Es paudīšu nepopulāru viedokli, taču, ja man būtu jāpērk Pasāts, tad tas būtu universāls pieticīgākajā Trendline komplektācijā par 22032 EUR. Vēl piemaksātu par smuku tumšu metālisko krāsu, cik nu tur vajag. Dīzeli nepirktu, jo tāds maksā no 26459 EUR jeb par 4427 EUR dārgāk nekā benzīnnieks (universāla versijā).

EsAicis Reģ.: 12.01.2016
12 0 Atbildēt

Pat arī tajā gadījumā, ja tev par to nebūtu jāizdod ne centa, par visu šo parūpētos darba devējs?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 0 Atbildēt

Un par kādu naudu liksi papildus imobilaizeru un pirksi dārgo KASKO?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
6 0 Atbildēt

Papildus imobilaizers jāliek ja izvēlas bezatslēgas atvēršanu.

Dārgs KASKO ? Par hyundai kura tirgus vērtība bija~8 keur kasko man maksāja 280 eur, savukārt VW B8, kurš maksā 4x dārgāk, kasko man izmaksā tikai 520 eur. Secinājums - veci auto izmaksā dārgāk.

aigi Reģ.: 01.08.2005
6 0 Atbildēt

o, jā jauna auto apdrošināšana proporcionali ir lētaka kā lietotai.

Manam Kadjar pa katru iztērēto iegādes eiro, kasko izdevumi bija tikai 0.02EUR (406/20650), savukārt par 12 gadu Megane sievai 0.12EUR (266/2300).

Un tas viss ar keyless un bez signalizācijas.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
12 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Vai nav patīkams moments - no vadības oficiāla rokasspiediena Rīgā uzzināju, ka man noteikti būs VW Passat b8 - un tomēr - Highline, iegādājoties to Polijā no dīlera, vēlāk reģistrējot mūsu CSDD uz laiku. Jau sāku trīties nepacietībā

Es ar beigās pārslēdzos no Superba uz Passat. Daidīšu 2.0TDI 150 Hp 6DSG Highline. Klāt pieliku dažas ekstras - papildus spilveni, 230V rozete (vēl neizdomāju ko tur slēgšu), aizkariņus, kaut kā tā. Tagad jāgaida.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Papildus imobilaizers jāliek ja izvēlas bezatslēgas atvēršanu.

Dārgs KASKO ? Par hyundai kura tirgus vērtība bija~8 keur kasko man maksāja 280 eur, savukārt VW B8, kurš maksā 4x dārgāk, kasko man izmaksā tikai 520 eur. Secinājums - veci auto izmaksā dārgāk.

Secinājums uz Hyundajiem - apdrošinātāji tos vienkārši negrib, jo viņiem detaļas ir neadekvāti dārgas. Pats redzēju viena hiundaja bildi ar saskrāpētu bamperi, kuram tāme esot bijusi 2 tūkstoši, jo, lai strādātu kaut kādi tur sensori, derot tikai oriģinālais rūpnīcas krāsojums - attiecīgi, pārkrāsojot ar remonta krāsu, sensori nešancētu. Tātad, jāmaina bamperis.

Starp citu, šeit ir arī atbilde, kāpēc hyundai pagājušajā gadā bija viens no top zagtajiem auto.

Bet, nu jā, loģiski, ka vecam auto tarifs būtu augstāks, jo, ja būtu, kā jaunam, tad kādam divpadsmitgadīgam pasātam, kas maksā 10.daļu no jauna cenas, arī kasko būtu jāmaksā 52 euro.

Bet te ir vēl viena fīča - lielie, tb., vidējās klases auto, īpaši, ja tie ir jaunāki, pēc apdrošinātāju, vismaz dažu, statistikas retāk iekļūst avārijā, jo tos vairāk izmanto vai nu pieredzējušāki, atbildīgāki un nopietnāki cilvēki, kā arī ar tiem nebraukā visādi tur aģenti, kā arī firmās tie netiek tā laisti pa riņķi, kā mazie un kompaktie.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

Nevienam nav jaunumu dīlerauto sakarā vai arī visi darbos līdz ausīm? Krājot JAUNAM auto varbūt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Mazliet "sāņus" no tēmas, bet tomēr saistīti. Man diemžēl jau ir slikta pieredze ar oriģinālo BMW signalizāciju un nekā vairāk. Pat bez keyless-go auto nozaga un ar galiem.

Patlaban briestu uz jauno Passat B8 - ļoti nopakotu Highline komplektāciju Ar visu keyless go, protams. Mans auto tiks pirkts no Warszawa VW dīlera, pēcāk reģistrēts uz laiku (3 gadi ar iespēju pagarināt) Latvijā. Lieki piebilst, man rūp auto drošība. Ko ieteiksiet uzstādīt papildus? Vai arī pietiks ar Skybrake, ko pirmo reizi mūžā ar paziņas starpniecību "sarunāšanā" bez uzstādīšanas maksas, tikai ar ikmēneša abonementa maksu, vai tomēr vēl kaut kas papildus derētu?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
4 0 Atbildēt

Nu, es pats Skybrake nekam neņemtu. Ir pieredze ar pāris paziņām, kur tas pasākums normāli gļukoja un tracināja. Tiesa - tas nebija šogad, bet senāk, varbūt ir labojušies,

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Nezinu, kas viņiem ar mājaslapu noticis (prasa log in), bet uzrunāja viņu reālie risinājumi konkrētiem piemēriem utt., kas bija pirms tam salikti viņu mājaslapā. Tam jāiet kontekstā arī ar Kasko cenu (patlaban viņi lepojas ar teju 100% atrasto zagto auto) par labu man.

Damn Reģ.: 07.12.2003
5 0 Atbildēt

Vienam auto jau ceturto gadu, vienam pirmo. Gļukojis tikai tad kad jāmaina baterija. Nomaina un atkal viss bumbās.

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 0 Atbildēt

Jaunumu nav. Renim viss štokos.

BET, pastāv zinama varbūtība, ka rudens pusē mainīšu darba vietas un jaunā piedāvā darba auto. Viņiem tos piegadā Europcar ilgtermiņa nomā (pilna servisa) mēneša limits ir 350-400EUR. Kasin, tu esi urbies tam cauri, par šādu ikmēneša maksājumi +/- cik vērtīgu auto var iegūt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Spried pats. Te viens piemērs.

Vēl papildus aprīkota Škoda Octavia RS 2.0TDI ar DSG - 60 mēn.periods - 460,27 eur/mēn.

Bez pirmās iemaksas vispār. Ja darba vieta apmaksā pirmo iemaksu, attiecīgi - samazinās mēn.maksājums utt.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Ja nemaldos, 400 EUR vajadzētu būt bišķi zem/ap 20 000 EUR.

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Tā, te piemērs no 2016.g. ziemas, kad par šo interesējos.

Toyota Verso 1.6 D4D Active, 7 vietīgs, 2000 EUR pirmā iemaksa

36m: 428 EUR

60m: 380 EUR

Citroen C4 Picasso, 1.6 BlueHDI Intensive, 2100 EUR pirmā iemaksa

36m: 435 EUR

60m: 484 EUR

Abiem auto iegādes cenas bija aptuveni vienādas - ja nemaldos, kaut kur ap 22-23k pēc dīlera cenrāža. Kā redzi, Citrons maksā tikpat uz 3 gadiem, bet uz pieciem sanāk stipri dārgāks...

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Ā, un mans piemērs bija bez normāla nolietojuma detaļām un riepām. To arī var iekļaut, ja grib. Bet nu, es teiktu, ka pa 400 EUR mierīgi sanāk 20k vērts auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Ar to pilna servisa līzingu vispār aktuāls ir tikai mēn.maksājums, principā, pat vienalga, kāda auto cena. Un tas ļoti atkarīgs arī no dīlera. Piem., Toyota - lielisks atpakaļpirkums. Bmw turpretī - traģiski zems atpakaļpirkuma % (pieļauju - tas apzināti).

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 0 Atbildēt

Pagaidām baigi spīdoši ar Kadjar pirkšanu neklājas.

Mūsa motors maija beigās teica, ka būs jāgaida 2, varbūt 3 mēnešus mašīnu. Tad nu 6. jūnijā pasūtīju un vakar beidzot dabūju atbildi uz jautājumu par piegādes termiņu un tad man pateica, ka mašīna beidzot ir pasūtīta un piegādāta tiks novembra sākumā tikai.

Tātad no jūnija skaitot tie ir 5 mēneši jau. Vēl, protams, interesants bija teksts par to, ka mašīna beidzot ir pasūtīta. Kad jautāju kā lai to saprot, man teica, ka uz rūpnīcu pasūtījumu nosūtīja 6. jūnijā, tad nu laikam tikai tagad tas tiek apstrādāts.

Jebkurā gadījumā diezgan stulba tā situācija ir, jo es jau rēķinājos, ka septembrī vēlākais tai mašīnai vajadzētu būt. Tad vēl būtu paspējis kaut kur aizbraukt, bet nu vairs nekas...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Opā, tik ilgs laiks līdz piegādei LV?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
5 0 Atbildēt

Jā, bet izklausās kaut kā dīvaini tas viss. Plus vēl paši sākumā teica 2-3 mēneši, bet vairāk tos 2 mēnešus uzvēra.

Tagad, godīgi sakot, esmu dusmīgs.

oxys Reģ.: 12.07.2017
6 0 Atbildēt

Saņēmu ~ tādu pašu info, arī gaidu Renault tikai clio un arī pasūtīju ap tiem pašiem datumiem.

Man teica, ka nebija ņēmuši vērā kaut kādu rūpnīcas atvaļinājumu vai ko tādu.

Rīt kā reiz paredzēts doties uz salonu, dažas formalitātes kārtot, tad mēģināšu uzzināt iemeslus un reālu datumus, jo nedaudz viņus izdevās pamainīt jau sarunas laikā. Stāsts tas pats, ka atvedīs 3mēnešos, bet reāli jau ir 4 pagājuši un 2 jāgaida vēl.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
6 0 Atbildēt

Mja, ar tādiem termiņiem jau nākošais "restail" būs palaists, kad vēl iepriekšējās paaudzes auto nebūs saņemts.

oxys Reģ.: 12.07.2017
5 0 Atbildēt

piekrītu termiņi interesanti, tāpēc domāju rīt precizēt un saprast kādēļ tā.

par restailu nesatraucos, clio šis bija pirmais un pieejams tikai no šī gada, attiecīgi neiznāks jauns. par citiem renault modeļiem gan nezinu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Sveiciens bēdu brālim! Viņi pirmo gadu mašīnas pasūta, ka neņem atvaļinājumus vērā?

Izklausās pēc normāla bullshit attaisnojuma. Tad jau dod ziņu, kā gāja.

Man gan vēl līgums nav parakstīts, tāpēc šobrīd domāju, ko iesākt.

oxys Reģ.: 12.07.2017
4 0 Atbildēt

Nu to mēģināšu saprast, bet domāju ka auto dabūšu ātrāk, jo vismaz mutisks solījums ir bijis.

Jebkurā gadījumā manā gadījumā bēda nekāda nav, tik daudz cik dīvaini. Es diži nesteidzos, jo vispār tik pēc gada gribēju mainīt auto, bet nu kaut kā salūzu ātrāk es pats domāju, ka man kaut ko nav pasūtījuši, taču tavs stāsts ir 1:1 attiecīgi tā vai nu ir uzņēmuma prakse, vai tik tiešām kaut ko nesarēķināja

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Man arī tāda pati sajūta ir. Jo vakar man atrakstīja

"Labdien, Mārtiņ. Beidzot ir pasūtīts jūsu auto."

Tad es sāku prasīt kā tas ir "beidzot ir pasūtīts jūsu auto", ja reiz jūnija sākumā tas it kā tika pasūtīts.

Saņēmu šādu atbildi:

"Pasūtījums uz rupnīcu tika aizsūtīts 6.jūnijā. Viņi plāno ražošanu, un iedala kvotas. Es tiešām to nevaru iespaidot, un augusts līdz pusseptembris rūpnīcā ir atvaļinājumu laiki."

Bet kāpēc tad sākumā tika rakstīts, ka beidzot ir pasūtīts?

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Zinot francūžus, to arodbiedrības un vispār r-eiropiešus tas attaisnojums par atvaļinājumiem izklausās visai ticams.

Es pasūtiju novembrī un saņēmu uz Lieldienam. Kas arī ir 4 mēneši.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 0 Atbildēt

Tas jau jā, bet kuram tad vislabāk viņus būtu jāzina, ja ne dīlerim?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
8 0 Atbildēt

2016.gada septembra beigās Mollerā pasūtīju savu auto. Pasūtījums datorā tika salikts manā klātbūtnē un uzreiz pateica precīzu nedēļu (novembra pēdējā) kad auto būs klāt. Kopā no pasūtījuma līdz piegādei pagāja mazliet vairāk kā divi mēneši.

Varbūt Tev jāizvēlas cits dīlers?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man arī iet jautri. Polijā visas bankas paziņoja, ka nekādu atļauju pagaidu reģistrācijai LV CSDD nedos (tas bija gaidāms). Tā kā uzņēmums, protams, negrasās maksāt par mana jaunā darba auto esamību 1000 eur gadā (jo tad auto poļu numuri būtu), man atliek vienīgi meklēt variantus mana jaunā Passat iegādei Latvijā uz kādu SIA. Skatīsiemies, vai poļu (liela) uzņēmuma galvojums būs ok arī "parasta" uzņēmuma līzingam LV.

Katrā ziņā, specifikācija man uz galda - ļoooti "gards" VW PASSAT labā komplektācijā

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

nevar tā - Piedeklarējies Polijā-dabū tiesības turpat...?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
3 0 Atbildēt

Nav vienkāršāk tādu pašu auto nopirkt Latvijā?

oxys Reģ.: 12.07.2017
2 0 Atbildēt

Lasi cītīgāk, tieši to cik var saprast arī cenšas izdarīt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Skumji piedzīvojumi mēģinot tikt pie jauniem autiņiem. Tas vēl lieku reizi pierāda ka dzīvojam sahāras pierobežā

oxys Reģ.: 12.07.2017
4 0 Atbildēt

Kā jau minēju es it kā baigi nebēdājos, jo īpaši nesteidzos. Pasūtīt vajadzēja tikai kamēr bija spring offer. Tici man ir arī citu auto dīleri, kuri jau nedēļu pat atzvanīt par testa braucienu nevar Sajūta tāda, ka dīleri galīgi nepārstrādājas Ir daži lielie, kur viss ir kārtībā ar termiņiem un attieksmi, bet tas diemžēl nav manā budžetā ietilpināms

stheinis Reģ.: 13.07.2017
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Mazliet "sāņus" no tēmas, bet tomēr saistīti. Man diemžēl jau ir slikta pieredze ar oriģinālo BMW signalizāciju un nekā vairāk. Pat bez keyless-go auto nozaga un ar galiem.

Patlaban briestu uz jauno Passat B8 - ļoti nopakotu Highline komplektāciju Ar visu keyless go, protams. Mans auto tiks pirkts no Warszawa VW dīlera, pēcāk reģistrēts uz laiku (3 gadi ar iespēju pagarināt) Latvijā. Lieki piebilst, man rūp auto drošība. Ko ieteiksiet uzstādīt papildus? Vai arī pietiks ar Skybrake, ko pirmo reizi mūžā ar paziņas starpniecību "sarunāšanā" bez uzstādīšanas maksas, tikai ar ikmēneša abonementa maksu, vai tomēr vēl kaut kas papildus derētu?

Nekad neliktu papildus signalizāciju lielos kantoros, kāpēc? Autonams ir publicējis video, kur daļēji rāda kā tā tiek uzstādīta, tiek piekopts konveijera tips, viesiem pēc viena standarta. Zaglim atliek aizdzīt vienu auto uz signalizācijas uzstādīšanu un pēc tam to izjaukt, lai saprast kā to apiet un tas noteikti atmaksāsies! Protams, ja KASKO lētāks paliek dēļ tā un ir vienalga nozog vai nē, tad cits stāsts, bet lai panāktu to ka auto nevar aizdzīt, izņem degvielas sūkņa releju un paņem akumulatoru līdzi, vai kā Mr. Bean vēl stūri noņem, piekaramā atslēga utt..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Un tā arī ir! Jo, AUTONAMS - visparedzamākie no visiem papildus iekārtu uzstādītājiem. Visi jaunie auto garantijas saglabāšanas dēļ - pie viņiem uzstāda. Uzlikt AUTONAMS kaut ko vareni dārgu nozīmē tikai to, ka profiem tas vislabāk zināms.

Tā iemesla dēļ sliecos izlemt par labu Sherlog - kas ir dārgi īstermiņā, bet atmaksātos ilgtermiņā.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

Vai šis www.iauto.lv/zinas/pasaule/25500-honda-atklaj-jauna-accord-pirmo-attelu tika prezentēts 14.07.17 Deitroitā ,tā rakstā .

Bet te viņu mājas lapā pēdējais ieraksts janvāris ?http://naias.com/tickets/

Te wiki ... informācijas aizmetņi ir ...https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

Parunāsimies par JAUNIEM auto.

Lētākā cena? Dacia

Uzticamākais? Dacia - no jauna līdz 10 gadu vecumam ne reizi nav bijis kaut kur jāvelk/ jāved. Tikai degviela, eļļa, filtri, kluči, kāds lodbalsts, pirksts. Aizmugures atsperes mainīju.

Pirms nedēļas nopirku jaunu.

Ja pērku reizi 10 gados, tad izmaksā 1400 eur gadā. Apdirsināšana - ap 300e kasko, ap 70 octa. Nesparotu, kāpēc manu auto octas cena ir atšķirīga, ko es braucot ar Mini sataisu risku par 8 eiro, ar Volvo par 25 eiro, bet ar jaunu Dacia - par veseliem 70?

Lodgy ir 7 vietas, arī 6. un 7. var iesēsties mana izmēra rumpītis (184 cm, 90 kg). 1.5 dīzelis, 110 zs.

drive.google.com/file/d/0ByIZgiWMeqvXdzFTc2hZV0dSb3RQZWlEbmhoV3g5dlB0UVgw/view?usp=sharing

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Visu cieņu! Lai labi ripo! Vienīgi apbrīnoju par pieticību, man augstākas prasības pret auto, taču izmaksas - Tavas uzskaitītās ir Goda vārds, brīnos - 10 gadus ar vienu Dacia?

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

Cik nobraukums 10 gados?

Pārdot tālak arī var?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

250000 km. Gan jau pārdot var. Pašlaik nepārdos im jo mājās lielais remonts, iet kā kravas auto

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Es arī domāju par Daci, tikai benzīna versiju. Logan universālis liekas pieņemams.

Tas tā, ja mēs par jauniem auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: 2016.gada septembra beigās Mollerā pasūtīju savu auto. Pasūtījums datorā tika salikts manā klātbūtnē un uzreiz pateica precīzu nedēļu (novembra pēdējā) kad auto būs klāt. Kopā no pasūtījuma līdz piegādei pagāja mazliet vairāk kā divi mēneši.

Varbūt Tev jāizvēlas cits dīlers?

Kurš? Renim pa lielam Mūsa jau vairs tikai palikusi ir.

oxys Reģ.: 12.07.2017
3 0 Atbildēt

Es pieļauju, ka ja ieietu Mūsā septembrī tad mašīnu ar dabūtu oktobrī/novembrī

mašīnas saražošana taču aizņem 1-2h max, viss pārējais ir rindas/kvotas/kvartālu plāni u.t.t. noteikti ir kāds kurš gaidīs mazāk, jo pasūtīja vēlāk.

Jebkurā gadījumā parunājot vismaz 4-6nedēļas sanāca sarunāt ātrāk, redzēsim kā tas notiks dzīvē

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti