Stāties spēkā varbūt arī stāsies, tikai idiotiem nāksies kaut kā sadzīvot ar faktu, ka neviens neskries pirkt to "jauno zāļo nākotni" tā kā te d-āži sapņo ...
Gribēt jau var visu ko, bet jau tagad daudzi brauc ar "vēsturiskiem" auto ...
Un man galīgi nekāpj, kāpēc tiek turpināta šī "bezgalīgi stulbā shēma" kad visi maksā "vienādi" pofig vai tu brauc daudz, vai ļoti maz un attiecīgi tērē degvielu un radi izmešus ...
Kārtējo reizi pārliecināmies ka tu esi muļķis kurš globālistu propagandu ņem par pilnu... Kāds vēl nah "divi litri benzīna ekvivalents"? Jā, es zinu šito sūdu - to maļ pamuļķi, kam galviņa izskalota - kaut kā parasti es to tekstu lasu angliski, no amerikāņu teslu fanuzēniem. Ir tikai divas problēmas. Pirmā, un galvenā - par elektrību ir jāmaksā par kilovatstundām, nevis benzīna litriem, un kilovatstundu cena nav piesieta benzīna cenai. Rezultātā aizbraucot ar elektrisko mašīnīti uz rietumiem, var sanākt arī maksāt par "20 litru benzīna līdzinieku" un domāt "bļe, kāpēc es braucu ar šitento elektrisko sūdu, būtu labāk braucis ar 6.0 amerikāni un ietaupījis!". Otrkārt, tas apgalvojums ir tipiska manipulācija ar skaitļiem - nepieciešama lai iesmērētu elektriskās mašīnītes - tā nu piemēram tiek pūderēts ka elektriskās mašīnītes degot retāk nekā normālās mašīnas, normāli pamanipulējot ar statistku un piemirstot ka galvenais normālo mašīnu aizdegšanās iemesls iesaista tādus pašus mezglus, kā elektriskajās mašīnītēs - un līdzīgi ir ar efektivitāti, kam rezultāts ir šitentais sūds. Atceries - mašīna patērē degvielu - elektriskajai mašīnītei šitentais cikls sākas TECa kurtuvē, un kopējais lietderības koeficients ir zemāks nekā benzīnniekam ;)
Cik ir tādu, kas ar elektroauto brauc uz rietumiem? Vai kas vispār ar auto brauc uz rietumiem? Cik, piemēram, reizes tu ar savu trusi esi bijis rietumos?
Čaļi, jūs piemirstat vienu problēmu - šitie datumi ir tukša skaņa, kauls kas pamests suņiem par ko plēsties. Galvenā problēma ir cita - globālisti plāno kruķīt augšā degviela cenas diezgan brutāli. Tak pilnīgi pie dirsas, aizliegs jaunas mašīnas tirgot vai nē, jo ar ko braukt ir - problēma ir tā ka ieslauciena nolūkos cenas būs kosmosā, domājams, 3-4 eiru diapazonā.
Tev tikai liekas ka tu domā. Es tikmēr atsaucos uz augsta līmeņa publikācijām, kuras atklātībā parādījās pirms pāris mēnešiem - es aizmirsu kādu organizāciju [bet tā bija starptautiska organizācija] darboņi filosofēja ka esošie degvielu nodokļi "neatspoguļo kaitējumu dabai", un ka esošo iekasējumu vietā vajadzētu būt stipri lielākiem, man liekas ka 3x. Nu tad padomā, kas būtu, ja akcīze būtu x3...
Ha... pirms 10 gadiem mshveidīgie bļāva, ka "globālisti" nekad nepieļaus elektroauto masveida ienākšanu tirgū, jo tad "globālistiem" zudīs peļņa no naftas bizīša.
Kad 2012. gadā Latvijā parādījās pirmais Nissan Leaf, es vairākkārt piehaltūrēšanas vārdā to auto rādīju dažādās izstādēs. Tur šito mantru varēja dzirdēt no katra piektā "speciālista". Otra mantra bija (kad pavēra motora vāku vaļā) - tu dirs, tas nav tīrs elektrodzinējs. Tikai tad, kad paprasīju, lai parāda izpūtēju, nolaida ausis.
Pirkt vai nepirkt elektroauto - galvenie kritēriji, kas ietekmē tirgu 1.daļa (+ FOTO)
Dotajā situācijā Latvijas politiķiem, es ieteiktu pēc iespējas atlikt piespiedu pasākumus autoparku elektrifikācijā un nebūt pirmrindniekiem apņemoties izpildīt pēc iespējas zemākas CO2 izmešu normas.
Domājot par tēmu eiropolitiķi un birokrāti, nepamet doma, ka tas kolektīvs bieži nav kvalificēts pieņemt tos lēmumus, ko pieņem. Pierādījums ir masīvas kļūdas pagātnē, piemēram, vieglo auto parka pārdīzeļošana, un, tas gan neattiecas uz auto, Kadafi režīma gāšana Lībijā ( Kad vēl nebija gāzts, Kadafi draudēja atvērt piekrasti migrantiem uz Eiropu, ja pret viņu slikti izturēsies. Bet "Eiropa" , pamatā Francijas politiķi ) atbildēja apm. tā "Kas par to, trallalā". Bet neatceros, ka Brisele būtu kļūdas atzinusi, bet labot tās vienkārši nespēj.
Domāju, ka prasība pēc vieglo auto parka totālas elektrifikācijas ES ir līdzīga tipa kļūda, jo neņem vērā ES valstu visai atšķirīgo iedzīvotāju blīvumu un ekonomiku. Man škiet kā ( drūma ) anekdote tas, ka kādam lauku vecim pie mums vai Rumānijā uzspiedīs elektroauto braukšanai no fermas uz miestu tāpēc ka: 1. Megapolēs cilvēki mirst no auto atgāzēm, 2. Klimatam gals klāt.
Pietiek tikai paskatīties, kāda publika vēlētāju pofigisma dēļ no ES valstīm tiek Briselē savēlēta. Sakarīgu indivīdu tur ir labi ja puse. Un speciālistu savā nozarē - vēl mazāk. Nu tad ko var gribēt?
O, šo es palaidu garām 😂 Viņi tur varēs sastādīt kompāniju tai Evai, kura no arābu futbola lobija šampim un kaviāram pievāca vairāk kā pusmiljonu ēriku.
Ko nu fleitē. Kvēlspudzes aizliedza spiežot pirkt toskiskos atkritumus ekonomisko spuldžu izskatā, kuras citādi neviens nepirka. Spuldzīte maksāja 0.10 Ls, kamēr neekonomiskā 2.5Ls, kas nekad neatmaksājās. Pie tam kvēlspuldze vēl apsildīja sanmezglu uzlabojot komfortu acīm un ausīm.
Izlasīju šito, sāku skaļi smieties Jūs, čaļi - tu un Kodols - esat no mākoņiem nokrituši? Kvēlspuldžu aizliegums ir nevis aizliegums, bet "aizliegums" - viss kas reāli ir aizliegts - tev nedrīkst pārdot lampu, kas nokomplektēta ar kvēlspuldzi, un tas arī viss. Kamēr nebūs viņas reāli aizliegts lietot un pa mājām nestaigās musari kontrolēdami vai nelieto kvēlspuldzes, tikmēr kas gribēs, tās arī lietos Tu laikam piemirsi ka kvēlspuldzes nav aizliegts tirgot - vienīgi tās ir aizliegts - neatceros, tirgot vai lietot - priekš apgaismošanas. Es pēdējoreiz no iepakojumiem jaunas kvēlspuldzes pakoju ārā pirms pusotra mēneša - tikko vietējajā veikalā nopirktas - viss ko ES regula ir panākusi - uz iepakojuma rakstīts ka tās esot domātas īpašam pielietojumam
Tas, ka kaut kādā pāķu veikalā ir pieejamas nemaina faktu, ka kopumā no veikalu plauktiem tās ir pazudušas. Cik % no visām spuldzēm ir kvēlspuldzes piemēram DEPO? Protams, ka kaut kādas vēl ir pieejamas, cepeškrāsnīm var dabūt, mašīnu lukturos var dabūt. Bet kāpēc, lai kāds sev mājās vēl gribētu tādas pirkt?
Neiet jau runa par to, kāpēc kāds lai tās gribētu, bet par to, ka pretēji jūsu apgalvojumam, ka, lūk, aizliedza un vairs nav, patiesībā ir visur, kur ir pieprasījums pēc tām. Man vispār būtu interesanti uzzināt kā cilvēks vulgaris tagad skatās uz spuldzēm - atceros, dažus gadus atpakaļ Aizkraukles Kuršos man gribējās sākt smieties, izdzirdot ka tur kaut kas elsoja par 2 eiru diožu spuldzēm; es ta viņas sāku pirkt laikos kad viduvējas 7w spuldzes maksāja 5 ls un 10w spuldzes maksāja 7 ls... Jebkurā gadījumā, tas aizliegums ir debīls, uzskatāms piemērs tam, cik kaitīga ir ierēdņu darbošanās, jo kvēlspuldzēm ir pietiekami daudz nišas kurās tās ir labākais kas ir.
Mājās nē, taču 60W un 100W spuldzes man noder kā prasts ātrais drošinātājs ar indikāciju remontējamo elektrisko ierīču pārbaudei. Būtu žēl ja tās spuldzes pavisam pazustu, jo alternatīva ir, erm, dārga.
100w spuldzēm ir vēl viena forša fīča - pie tā ka kvēlspuldzes ir ar 15% lietderības koeficientu, 100w spuldze ir lēts un kompakts sildītājs ar 85w jaudu
Eiropā šis konkrētais aizliegums, visticamāk, tiks vai nu atcelts vai ievērojami modificēts. Un to jau ir sapratuši atsevišķi politiķi. Konkrētais aizliegums nerisina problēmu, jo atstāj dažādas iespējas tā apiešanai.
Tā ka šis droši vien transformēsies uz daudz konkrētākām prasībām, ar kādiem transportlīdzekļiem drīkst pārvietoties pa ielām residental areas un gājēju blīvas zonas - pilsētu centri, atpūtas zonas, utml.. Kā rezultātā iekšdedzes dzinēja transports nebūs aizliegts iegādāties un lietot, bet tam būs ļoti stingri ierobežojumi pilsētās.
anonimikis rakstīja: Eiropā šis konkrētais aizliegums, visticamāk, tiks vai nu atcelts vai ievērojami modificēts. Un to jau ir sapratuši atsevišķi politiķi. Konkrētais aizliegums nerisina problēmu, jo atstāj dažādas iespējas tā apiešanai.
Tā ka šis droši vien transformēsies uz daudz konkrētākām prasībām, ar kādiem transportlīdzekļiem drīkst pārvietoties pa ielām residental areas un gājēju blīvas zonas - pilsētu centri, atpūtas zonas, utml.. Kā rezultātā iekšdedzes dzinēja transports nebūs aizliegts iegādāties un lietot, bet tam būs ļoti stingri ierobežojumi pilsētās.
tieši tā, un, papildināts ar to, ka dažādi nodokļu režīmi dažādām degvielām, un hey presto, visādi tukšpļūtītāji varēs bļaustīties, ka ļaunā EPSRS uzspiež nesamērīgi dārgo zaļo kursu!
Priecājušies būtu, ka taim nu ir iespēja "apkāst sistēmu", uzlādējot mašīnu par baltu velti no saviem paneļiem, vai arī vismaz bez akcīzes nodokļa, ja no rozetes!
Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Jā un nē. Atceros ļoti labi tos laikus kad bija krīze un deva 50l taloniņu uz dienu katram kravas auto. Tad tā rinda uz Skaistkalnes ielas kur Valdo tag, matoru varēja nedarbināt un ripināties no kalna lejā. Elektrība bija gan. Tā kā nevar zināt kas labāk.
Ko darīšu? Varēšu pamest pilsētu un aizbraukt tur kur ir lielākas rezerves un bez elektrības nav jānosalst. Un tad jau tālāk domāšu ko darīt. Bet vispār muļķigs jautājums - jo ārkārtas situācijā nav "jāizvelk nedēļu ilgāk", bet jārīkojas atbilstoši šai situācijai.
No visas sirds novēlu lai tādā X stundas gadījumā, Tev tas izdotos. Pamest pilsētu. Ja nu Tev IR? jahta, kuteris, vai cits peldamais dēlis tikt pāri dīķim?
Par šo gan ir pilnīga taisnība. Man arī krīzes gadījumā jātiek ārā no Rīgas tepat aiz pilsētas robežas un varu tur dzīvot bez elektrības un vispār bez nekā. Baigi ērti nav, bet vismaz siltums un ūdens pašam savs pēc vajadzības.
Šādas futuristiskās ambīcijas jau dzirdēju 00šo gadu sakumā(būdams bērnu prātā), ka ar 2025 gadu uz ceļiem būšot pieejami un ne dārgi alternatīvo degvielu auto(ūdeņradis un kas vēl nē...), respektīvi aizstās vidēji draudzīgāki auto un ierasto bendzīnu un dīzeļ devielu auto ar šo gadu nebūs sastopami vairs...
Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.
Cerība ir muļķa mierinājums. Kad tirgos, tad varēsi runāt par izdevīgumu. Pagaidām tie maksā tieši tik, cik maksā. Un nav loģiska pamata cenas samazinājumam.
😂 Ta pat kā ik četrgadus mums sola, ka dzīvosim nez kāda pārbagātībā? Galvenais tik iebalso, jeb šajā kontekstā paņem lielaku kredītu un nopērc to EV!!!
Esi pārak naivs ar reklāmu izskalotām smadzenēm! 😉
Bet tas par lietotajiem. Jauni elektroauto NEKAD nemaksās tik, cik analogi benzīnnieki. Tobiš, elektroastra nekad nemaksās tik, cik benzīna Astra, elektropižiks 2008 nekad nemaksās tik, cik benzīna P2008...
Kanibaals rakstīja: Ko nu fleitē. Kvēlspudzes aizliedza spiežot pirkt toskiskos atkritumus ekonomisko spuldžu izskatā, kuras citādi neviens nepirka. Spuldzīte maksāja 0.10 Ls, kamēr neekonomiskā 2.5Ls, kas nekad neatmaksājās. Pie tam kvēlspuldze vēl apsildīja sanmezglu uzlabojot komfortu acīm un ausīm.
Tad, kad aizliedza kvēlspuldzes, ledi jau gāja uz urrā. Tās sūda ekonomiskās spuldzes es vispār izlaidu, no kvelspuldzēm uzreiz uz led.
Bradypus rakstīja: Cerība ir muļķa mierinājums. Kad tirgos, tad varēsi runāt par izdevīgumu. Pagaidām tie maksā tieši tik, cik maksā. Un nav loģiska pamata cenas samazinājumam.
Mini benzīna ir tikpat cik mini elektriskais. Un tas ir tikai sākums
Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.
Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.
Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.
Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.
Investē akumulatoros un pelni... Kā palika? Pavisam vienkārši - kad saule spīd un ir silts, ražotāji strādā ar zaudējumiem, kurus tev ir jāapmaksā ar procentiem tad, kad ir tumšs un auksts. Disbalanss tikai raksturo tīkla problēmas, kas ilgtermiņā tāpat ir jāapmaksā patērētājam.
Bradypus rakstīja: Dažādi nodokļu režīmi ilgtermiņā neizbēgami beidzas slikti un pavisam ne tā, kā nodokļu manipulatori un noderīgie idioti ir iedomājušies. Tieši ar nodokļiem un CO2 demonizēšanu ir panākts dīzeļu un kvēpu uzvaras gājiens vieglajos auto.
Un sajūsmina ideja "apkāst sistēmu", uzlādējot auto ar kuru... nevar nokļūt tur un tad, kur un kad vajag. Piedevām par naudu, par kuru varētu ilgi un dikti liet dārgo akcizēto degvielu. Nez kurš ir tas apkāstais, ja sistēma ir tevi pārliecinājusi, ka ir jēga tai samaksāt tūkstošus, lai ietaupītu simtus.
Beidz laist muļķi. EV tūlīt tirgos par tādām pašām naudām, kā benzīna kapsētas.
Lai būtu. Atrodi man, lūdzu, kādu tāda tipa praktisku mašīnu kā elektro-universāli. Tā lai var ielikt ģimeni un vēl bagāžniekā mantiņas.
Cenu pats saproti, tai jābūt līdzīgai benzīnniekam/dīzelim.
MG5, no kādiem 27 tūkstošiem, laikam.
Universāļu parasto ir maz. Nezinu teikt, kāpēc. Pieprasījuma trūkst?
Tieši tā. Jau benzīna/dīzeļa uņiki nav pārāk pieprasīti - kur nu vēl elektro, kur nu vēl elektro... Šobrīd tirgū ir tikai Astra, pēc brīža būs vēl brālēns Pežo 308, nākamgad - VW ID7. Tas arī viss, vismaz šobrīd nav info, ka vēl kāds kaut ko no šīs klases gatavotos laist klajā.
GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.
Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.
Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.
Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.
Krotow rakstīja: Daudz no 100w spuldzes nesasildīsies. Pārbaudīts praksē.
Muļķi tēlo vai kā? Ir pietiekami daudz situācijas kur tie 85w siltuma ir tieši tas, kas vajadzīgs. Es personīgi decembra sākumā darbā zāģim pie kura strādāju, pieliku pāris spuldzes, caur slēdžiem pievienotas viena motora palaidējam, lai atkausētu gaisa trubas/vārstus - tās novērsa nenormālu čakara daudzumu. Man galvā stāv arī ilustrācija no astoņdesmito gadu mājturības grāmatas pusaudžiem; apavu žāvētājs ar divām spuldzēm.
Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;) Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.
GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.
Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.
Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.
Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.
Un tagad aprēķini kādu 5 - 8 gadu periodā ar visām degvielas un apkopju izmaksām.
imzz rakstīja: Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;) Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.
Plika franču meitene zem palaga - kas gan var būt labāks par šo!
imzz rakstīja: Atkarībā, kā sildīšanos noformē ;) Atceros no franču literatūras, viena meitene stāstīja, kā aukstā istabā var vienkārši sasildīties: jāņem krēsls, zem krēsla jānoliek iedegta svece, jāizģērbjas plikai, jāietinas palagā un jāapsēžas uz tā krēsla, kājas pavelkot zem sevis. Tad ātri parādoties patīkams siltums. Nu, 100W spuldze varētu atbilst iedegtai svecei.
Plika franču meitene zem palaga - kas gan var būt labāks par šo!
man vairāk patīk aziātes, eiropeīdās un mulates. Franču meitenes jaunas smukas, bet tās ātri noveco. Tāpat, franču meitenēm krūts gali ādas krāsas dēļ slikti redzami. Ne tik smuki izskatās.
Vai Eiropā paliks spēkā aizliegums tirgot jaunus auto ar iekšdedzes dzinēju 2035.gadā?
Drīz vai vēlu, bet pagaidām lēmums ir spēkā - Eiropā nedrīkstēs pārdot jaunus vieglos pasažieru automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem pēc 2035.gada!
Paliks šis spēkā vai nāksies šo termiņu pagarināt, atcelt!