No maija eksperimentālā kārtā varētu slēgt automašīnu satiksmi Krišjāņa Barona ielā 38

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com/maps

Nozare.lv | 5.decembris 2018 8:14

No 2019.gada maija Rīgā eksperimentālā kārtā varētu slēgt automašīnu satiksmi Krišjāņa Barona ielā, otrdien preses pārstāvjiem sacīja Rīgas domes mērs Nils Ušakovs (S).

Viņš skaidroja, ka šāda iecere radusies sadarbībā ar dāņu arhitekta un pilsētplānotāja Jana Gēla biroja pārstāvjiem. Tas gan būšot tikai pilsētplānošanas eksperiments, kura laikā tiks izvērtēta iedzīvotāju reakcija uz šādu aizliegumu.

Līdz ar to Krišjāņa Barona iela būs atvēlēta tikai sabiedriskajam transportam, kā arī velosipēdistiem un gājējiem. "Mēs skatīsimies kāda būs iedzīvotāju un Rīgas viesu attieksme pret šādām izmaiņām, skatīsimies, ko tas maina satiksmes plūsmās. Nebūs tā, ka vienā dienā mēs pieņemsim visus lēmumus un nekad tos nemainīsim, šis būs garš process, ko mēs gribam ieviest pakāpeniski," skaidroja politiķis.

Mērs norādīja, ka pašvaldība kopā ar pilsētplānotājiem iecerējusi "vairākus eksperimentus", ar kuriem sabiedrība plašāk tiks iepazīstināta februārī. Komentējot, vai viens no šādiem eksperimentiem varētu būt iebraukšanas maksas ieviešana pilsētas centrā, Ušakovs sacīja, ka pamatā plānotas tehniska rakstura izmaiņas, kas saistītas, piemēram, ar papildus velojoslu ieviešanu, kā arī ielu slēgšanu privātajam transportam. "Ja izšķirsimies par maksas ieviešanu, tas būs jāapspriež ar sabiedrību, jo, lai gan tas varētu būt efektīvs risinājums, nepieciešams veikt daudzus priekšdarbus," sacīja priekšsēdētājs.

Galvenokārt izstrādātās izmaiņas būšot saistītas ar satiksmes reorganizāciju, kas veicinātu mašīnu skaita samazināšanos centrā. "Pēdējos gados iedzīvotāju skaits centrā ir sarucis, un tas zināmā mērā ir pārvērties par caurbraucamu vietu, un cilvēki te negrib dzīvot. Tādēļ mēs meklējam risinājumus, kurus rīdziniekiem apspriešanai piedāvāsim februārī," sacīja mērs, norādot, ka satiksmes reorganizācija nav plānota kā pašmērķis, bet gan kā veids, lai panāktu pilsētas attīstību un dzīves kvalitātes uzlabošanu.

Plānotāju biroja pārstāve Helle Seholte pastāstīja, ka galvenais arhitektu mērķis ir palīdzēt Rīgai kļūt draudzīgākai iedzīvotājiem un nodrošināt publiskās telpas uzlabošanos.

"Rīgai ir daudz iespēju un liels potenciāls, lai attīstītos uzlabojot, piemēram, Rīgas ostas teritorijas savienojumu ar pilsētas centru. Mēs esam gatavi šeit ieviest starptautiski gūto pieredzi, jo daudzās Eiropas metropolēs ar šīm problēmām esam strādājuši un daudzas galvenās pilsētu ielas esam padarījuši cilvēkiem pieejamākas un zaļākas. Liels potenciāls ir attīstīt arī infrastruktūru ūdenstilpju malās," sacīja Seholte.

Arī Ušakovs piebilda, ka, kolīdz no marta tiks pilnībā pārtraukta ogļu pārkraušana pilsētas centrā, "ļoti liels Daugavas krasta gabals tiks atbrīvots citām aktivitātēm" un pilsētai būs jālemj par šīs teritorijas nākotni.

Dāņu pilsētplānotāji Rīgā pirmo reizi strādāja jau pirms 15 gadiem, izstrādājot ieteikumus pilsētvides uzlabošanai, taču pārlieku daudz arhitektu ieteikumi līdz šim nav ņemti vērā. Atbildot uz jautājumu, kādēļ speciālistiem šķiet, ka šoreiz pilsētas vadībā vairāk ieklausīsies arhitektu ieteikumos, Seholte sacīja, ka tas bijis laiks īsi pirms finansiālās krīzes, kas bija galvenais kavēklis ieteikumu ieviešanai ne tikai Rīgā, bet arī citās pasaules pilsētās. "Šodien Rīga ir citā situācijā un daudz darba ir paveikts jau tagad. Arī politiskā situācija un sabiedrības mijiedarbība ar publisko sektoru ir pavisam citā līmenī nekā pirms 15 gadiem," sacīja arhitekte.

Kā ziņots, šī gada augustā Rīgas dome parakstīja sadarbības memorandu ar dāņu arhitekta Gēla vadīto biroju, lai stiprinātu abu pušu sadarbību un koordinētu rīcību Rīgas pilsētas ilgtspējīgas attīstības, kvalitatīvas publiskās ārtelpas un integrētas transporta sistēmas plānošanas un īstenošanas veicināšanā.
 

 
Visi komentāri
 
HE 5.decembris 2018 9:25
10 2 Atbildēt

Tas pilsētplānotājs ir slepkava , ielu kur pa vidu iet tramvajs pārvērtīs par gājēju ielu, kurš atbildēs par gājēju sadursmēm ar tramvaju?

eidis 5.decembris 2018 17:37
0 4 Atbildēt

Stambulā gan no Taksim lukuma jau dikti sen tramvajs pa gājēju ielu braukā

Viedoklis 5.decembris 2018 10:19
5 0 Atbildēt

Jau tā lēno tramvaju ierobežos vēl lēnāk, jau tagad ar riteni baronu ielu var ātrāk izbraukt kā ar tramvaju

imzz 5.decembris 2018 12:47
9 3 Atbildēt

Nav slikta ideja, bet vajadzētu papildināt: slēgt arī autosatiksmi pa Akmens un Gaisa tiltiem. Tā riteņbraucēji no Pārdaugavas varētu ērti nokļūt līdz bij. VEF un tālāk.

George 7.decembris 2018 11:17
0 0 Atbildēt

kur šodien brauksi ar riteni ?

Palaidniex 7.decembris 2018 11:48
0 0 Atbildēt

Un kā ieteiksi nokļūt no Teikas uz Indrānu ielu? Vai no Barona centra uz VEF kvartālu?

Akmens tiltu slēgt satiksmei - gribu redzēt kravinieku izpriecas ar braukšanu pa krasteni līdz saliniekam, lai pa otru krastu tiktu līdz ostai un to pašu maršrutu pretējā virzienā...

650 5.decembris 2018 17:36
3 0 Atbildēt

Ko par to saka dažādi saimnieciskās darbības veicēji,un īpašumu turētāji,kas (pagaidām)atrodas uz tās B-ielas? Tramvaju,ok, tas būtu skaidrs, var sliežu ražošanu "apgūt" un pa artilērijas ielu uz riņķi/apli to palaist.Un uz avotu un tērbatas likvidēt trotuārus un sarīkot 4 joslas ar maināmo regulācijas virzienu.Ziedoņdārzu ar betonu aizliet un gludas stāvvietas ierīkot,10tūkst gab, kā solīts.

eidis 5.decembris 2018 17:39
6 4 Atbildēt

Process gan ir tieši pretējs - jo vairāk gājēju, jo labāks bizness. Čaka iela piem. ir tīra tranzīta iela - neviens neapstājas, pārdot nevienam neko nevar. Biznesam daudz derīgāka ir iela bez mašīnām kā ar. Un uz B ielas tramvajs vispār ir dieva dāvana - vagoniem pieved pircējus.

650 6.decembris 2018 1:16
2 0 Atbildēt

Kā tur lai nebūtu, "visizdevīgākais" pizness vienmēr ir zināt vienu gājienu uz priekšu.Interesanti arī būtu savlaicīgi uzzināt, kā B ielas iezemiešiem būs ar iebraukšanu "savā" pagalmā un ar kustību kā tādu B ielai perpendikulārajās (vairākās/svarīgās) ielās.

rudens68 6.decembris 2018 10:01
3 0 Atbildēt

Čaka ielā biznes nēsot jo nav kur auto nolikt . Bet kā tad šiet . Auto tāpat nebūs kur nolikt , bet biznes plauks ?

Intresē kā tas ietekmēs patstāvīgos iedzīvotājus ,kā viņiem būs piekļūšana ar savu auto?

Kā viņi jutīsies siltās vasaras naktīs ,ja gadījumā tas ielu ,kafejnīcu biznes uzplauks . (toksnis ,atvērts logs , u t t )

Un vēl . Kas tur notiks ziemā ? Tukša iela . Kā piemērs no auto nozagtais veloceliņš uz Lāčplēša ielas , aizvakar posmā Brīvības --Avotu iela ,nemanīju nevienu

Freijers 6.decembris 2018 10:18
5 0 Atbildēt

Tas ir tādā, gadījumā, ja 200-300 m rādiusā ir kur auto nolikt. Ne visiem patīk t/c mīcīties, bet būs ļoti neliela ļaužu kopa, kas kratīsies 30,40 min sabiedriskajā, lai tiktu uz kādu tur veikalu Baronielā...nav vairāk padumjie laiki, ka pilsētā pāris labi veikali un kafūži bija. Bet velobraucēji nav tie labākie un maksātspējīgākie klienti. Centra lēnā nāve uzņems apgriezienu.

P.S.Pieaicināt ekspertus no valsts, kas čakarē auto īpašniekus kā vien var arī vajag mācēt. Ne tuvu viss, kas nāk no t.s. "Skandināvijas" ir labs un ieviešams !

ledus9 6.decembris 2018 15:33
1 0 Atbildēt

Vienīgā vieta Kr. Barona ielā, ko, iebraucot Rīgā, reizēm apmeklēju ir elektronikas komponenšu veikals Ormix. Tāds man darbs - saistīts ar elektroniku. Ir dažas pozīcijas, ko izdevīgāk ir pirkt Ormixā nevis lielajos ārzemju interneta elektronisko komponenšu veikalos. Ne būtiski, bet mazliet izdevīgāk. Ja Barona iela būs ciet, Ormixu vairs neapmeklēšu. Jā, Ormix darbojas arī kā interneta veikals, bet šajā jomā viņš man jau šobrīd nav interesants. Sūtījumi līdz manai mazpilsētai no UK, DE vai Polijas atnāk tikpat ātri un transporta izmaksas ir tādas pašas, kā no Rīgas.

ezis71 5.decembris 2018 18:09
6 0 Atbildēt

Ušakoma čomiem apnika labot to sasodīdo bruģi.

didzisk 6.decembris 2018 15:08
4 0 Atbildēt

Sajūta, ka bruģis un sliedes iet roku rokā (VEF tilts, Barona iela, Brasas tilts). Vai tam ir kāds tehnisks iemesls? Aiztaisīs Barona ielu mašīnām - nu un tad? Neviens ar ričuku tāpat labprātīgi pa bruģi nebrauks.

Laba ideja 5.decembris 2018 18:19
3 0 Atbildēt

Laba ideja, aizvērt vienīgo ielu, kur var veikt kreisos pagriezienus...

viencexperc 5.decembris 2018 18:31
26 0 Atbildēt

Droši vien plāno rīkot praidu 9.maijā.

Kā nekā, lielākā daļa rīdzinieku tajā soļos.

Kā reiz, sanāks cauri visai Rīgai. Pa Barona ielu, līdz Uzvaras parkam. Daugavpilī, tā arī soļo, katru gadu.

Tagad arī Rīgā.

HE 5.decembris 2018 19:20
7 0 Atbildēt

Tāpēc jau Ikea uzbūvēja meža malā, daudz gājēju

379 5.decembris 2018 22:57
0 1 Atbildēt

Un kā ar mašīnu tikt piemēram no A. Čaka ielas uz Brīvības vai K. Valdemāra ielu? Cik lieli līkumi būs jābrauc, jo Barona ielai diez vai ļaus braukt pāri.

mnde 6.decembris 2018 9:53
6 0 Atbildēt

Cik dzirdēju - paralēli ar eksperimentu, taisās arī remontēt Čaka ielu. Būs patiesi izdevies eksperiments...

Un kā ar Tērbatas ielu - mašīnas brauc, tramvaja nav - bisnesus neviens never ciet, kaut aŗī pa brūģi negrib kratīties "slavenie biznesa vides attīstītāji" velosipēdisti?

Kas ar to ielu nav kārtībā?

eidis 6.decembris 2018 10:29
1 0 Atbildēt

Cik atceros, Tērbatas laiku palaikam mēģina pārvērst par gājēju.

Paskaties jebkur. Gājēju iela = tirdzniecības iela. Tāda alternatīva tirdzniecības centriem.

ro 6.decembris 2018 10:12
2 0 Atbildēt

Kārtējais nonsenss!!!Kāda mārutka pēc tas ir vajadzīgs un ko tas reāli mainīs/uzlabos ikdienas pilsonim? Būtu labāk uzstaisījuši N bezmaksas stāvvietas ap centru, tad arī neviens nebīdītos ar savām mašīnām bez īpašas vajadzības centrā...

Freijers 6.decembris 2018 10:14
4 0 Atbildēt

Pilnīgs čau...Rīgā laika vispār nespēj normāli satiksmi ne organizēt, ne arī plānot - to Baronielu neizmantoju jau sen, pārāk liels čakars , bet jārķinās, ka auto jau gaisā neizkūpēs un labi, ja pāris % 6.tramavajā - kas ir konstanta siļķu muca - pārsēdīsies, paralēlajām ielām jautri būs.

P.S. Kad, pie velna, beidzot Salinieka remontus pabeigs ?Apriebušies jau tie štoperi gar un uz estakādēm

ro 6.decembris 2018 10:30
0 0 Atbildēt

Made in Latvia style tas - uzbūvēt tiltu(piem. Dienvidu, vai remontēt un atstāt mazas šauras uzbrauktuvītes /nobrauktuvītes, kur sastrēgumstundās no rītiem un vakariem var pie stūres "vēnas griezt"..vai piem. Lokomotīves?prūsu ielas stūris no rītiem virzienā uz centru..ārprāta sastrēgumi, kamēr kreisā tukša..kāpēc nevar līdzīgi kā ar Brīvības ielu-noņemt kreisos un palaist taisni, lai neveidojas milzīgi sastrēgumi.. tas pats ar velo joslām..nu nevajag viņas mums uz galvenajām ielām, kuras tāpat jau ir sastrēgušas!

Freijers 6.decembris 2018 11:25
5 0 Atbildēt

Rušonu/Lokmotīves stūris, ja tas ir ko domā ir naturāls štopperis dēļ tā, ka šaurā ielā t.i. Lokmotīves (laikam pareizāk jau Salaspils) saiet kopā 2 plūsmas - no Lokomotīves un Rušonu, bet vēl priekšā ir 2 spiežamie luksofori, kurus no rītiem spiež nepārtraukti, var jau to kreiso noņemt, bet auto tur vnk nav kur palikt. Kad pabeigs Akropoli un tur būs vēl 2 luksofori priekšā (tiesa gan tur jau pa 2 joslām) tad jautrība būs līdz pašam Dienvidniekam - kā tas uz Maskavas ielas ir, kur lepni tukša stāv A josla, kreisajā kreisie un vidējā visi pārējie.

Rīga ir idiotisku pudeles kaklu paradīze bez normāla iekšējā un ārējā apvedceļa...kam vienīgais risinājums padumjas pilsētas vadības veidolā ir ielu slēgšana un represijas pret autovadītājiem !

ro 6.decembris 2018 12:28
0 0 Atbildēt

Nujā Rušonu/Salaspils krustojums..tas pats!Krustojumu pārbūvēt vajadzēja jau sen, paplašināt no centra puses, lai virzienā uz centru pa abām joslām gāzt varētu taisni...negribu pat iedomāties kas būs , kad Akropoli pabeigs...tāpēc arī tracina visas tās novatoriskās idejas,kamēr tajās vietās kur mega sastrēgumi -nekas netiek risināts

ojaars 6.decembris 2018 10:48
4 0 Atbildēt

Eksperiments? Tad sāciet to novembrī. Novembrī/decembrī var redzēt mūsu platuma grādiem atbilstošu cilvēku izvēli gan attiecībā uz transporta izvēli (ritens, moto, skritulis), gan vazāšanos augstpapēžu kurpēs ar iepirkumu maisiem. LV tas iet cauri tikai lielveikalos, ne zem klajām debesīm.

Lai samazinātu auto plūsmu centrā - atrisiniet, lai ar auto no Imantas/Ziepniekkalna uz Sarkandaugavu/Juglu var aizbraukt ātrāk kā savādāk ne caur centru. Ja birojā sēžot to nevar saprast - atveriet waze aplikāciju un papētiet dažādu galapunktu ieteiktos maršrutus dažādos laikos.

Es labprāt nebrauktu ikdienā gar Mildu vai LU centrālo ēku, ja krastmala vai grīziņkalna maršruti būtu bez štoperiem.

HE 6.decembris 2018 11:13
8 0 Atbildēt

Varbūt eksperimenta veidā vispirms varētu pabeigt Dienvidu tilta savienošanu ar Jelgavas šoseju, autobraucējiem vairs nevajadzētu riņķot pa šaurajām ieliņām.

650 6.decembris 2018 11:59
1 1 Atbildēt

Trakāk kā krievu laikā. Pilnīgs bezcers parstajiem lohiem kko izmainīt vai piekļūt lēmumu pieņēmējiem.

Čaka iela gan visos laikos bijusi ir tranzīta lomā. Jautājums cik šodienas pircējam vairs bija aktuāli tie štrunta krāmuveikali, kas tur paputēja beidzmajā laikā. Un nja salīdzinam ar 80/90tajiem, kad tur atradās 2 kino, vairāki iecienīti krogi un vesela rinda tiem laikiem aktuālu veikalu. Visi slavenākie rīgas spekulanti un dzērāju tur ap to rajonu vienm3r ir tusējušies. Toties tagd tur ir ateja ar nekam vairs neinteresējošu piedāvājumu. Troljebusa pasažieris tur nevis pirks, bet iekāps un aizsips pāris pieturas uz kādu dominu vai aizies kājām uz stokmanu.

Tak jebkurš pārdzīvotu par izmaiņām sava īpašuma vai dzīvesvietas statusā.Kur nu vel par tā vērtības neizbēgamu kritumu jezgas laikā.Kad izmisušie kratās vaļā,bet nākotni paredzēt spējīgie izredzētie tiek pie kumosa par pusvelti.

eidis 6.decembris 2018 13:39
0 0 Atbildēt

Attiecīgi pilsētas atslēgu turētājiem nevar pārmest interesi uzburt kautkur biznesa aktivitāti. Nodokļi tomēr.

Un iedzīvotājiem arī vajadzētu būt interesei aktivitāti kāpināt - šajos objektos strādājošie nopirks lepnāku desu, kas tapusi tavā desu cehā, vai pēc garas darbadienas iepirks pavairāk tevis darinātu alu.

650 6.decembris 2018 15:38
2 0 Atbildēt

Kurus konkrēti veikalus vai šobrīd uz B ielas esošās izklaides vai ēšanas iestādes varam nosaukt, ka konkrēti tām būs tas labāks bizness?Labāka ideja un sortiments? Par cik %, salīdzinot tagad mašīnas brauc 1 rindā uz 30, bet tad nebrauks? Vai tomēr kārtējoreiz migla, ēna un puspateikta puspatiesība? Bizness taču ir galvenokārt aizkadra teorētiskajos ieguvumos. Un nav mums šodien labāka "amata" , kā ieviest un apgūt. .Šī iela ir kā zelta ādere,līkais bruģis ir tikai sākums.

eidis 6.decembris 2018 18:59
0 0 Atbildēt

Nu Kauņā gājēju iela ir riktīgs zelta pumpis. Pie jebkādiem apstākļiem. Stambula arī. Principā jebkur, kur pa ielu nebrauc auto, bizness iet uz urrā. Var notirgot jebkuru mēslu.

650 7.decembris 2018 2:13
0 0 Atbildēt

Nuja,meeslu notirgot sveeta lieta.Vai tā kā piem Nicā,tur arī Trambajs brauc.Tikai ne īsti pa gājēju ielu.Uz gājēju ielas vakarā saliek galdus un visi pofigā sēd un ēd.Mums toties kādreiz cirkulēja gadījuma pasažieru briesmustāsti, kā ap 2:am naktī 5.tramvajs ar 2 lēkājošiem vagoniem sip "uz depo".Es pats ar esmu pārreiz piedalījies.Uz kādi 75km/h, tipa pilnā tumblerī,visincantāk ir 2jā vagonā;)).Šiten drošvien pie veiksmes kāds šaurpieRīgais varētu ar to zemās grīdas agregātu kārtīgi novilkt tur gar tiem saliktajiem galdiem un tirdzniecības atribūtiem un uttt.

viencexperc 6.decembris 2018 17:31
5 0 Atbildēt

Tagad galvenais ir stāvvietas. Ja pie veikala nevar apstāties, tad tur neviens neies.

Un šī tendence tikai palielinās.

Aizvien mazāk paliek cilvēku, kuri skries kilometru kājām lai nopirktu aliņu.

Kājām iet tur kur pa ceļam.

imzz 6.decembris 2018 19:35
3 0 Atbildēt

"Iepirkšanās iela" un "gājēju-riteņbraucēju" iela īsti nav viens un tas pats, vismaz pie mums. Ar gājēju un riteņbraucēju ielu būtu apmierināti jauni cilvēki ar mazu rocību, piem.studenti, ja viņus izdotos iemitināt šādā ielā lielā skaitā.

Savukārt "iepirkšanās iela" vairāk paredzēta mazu, vieglu un dārgu priekšmetu iegādei, ko var viegli aiznest rokās: šmotkas var būt, piem. Hugo Boss veikals, Versačes un citu dizaineru lupatas un somas, pulksteņi, dārglietas un tml.;)

rudens68 6.decembris 2018 23:11
2 0 Atbildēt

eidis

Nu Kauņā gājēju iela ir riktīgs zelta pumpis. Pie jebkādiem apstākļiem.

.

Pieredze ar Kauņas gājēju ielu . Ārā plus 25 un vairāk . Iela pilna tikai vienā galā . Un tas cilvēku pilnais ( ielas āra kafejnīcu ) posms salīdzinoši no visas gājēju ielas ir ļoti mazs . Vismaz tā bija 2014 gada vasaras sākumā .

eidis 7.decembris 2018 10:21
0 0 Atbildēt

Kauņa ir 3X mazāka pilsēta kā Rīga. Tāda piepūsta Daugavpils. Viņiem vnk cilvēku drusku nepietiek, lai noklātu pieklājīgi.

Un kas zin - varbūt visi džumīt aizgāzuši.

Es pēdējo reizi biju pagājušo gadu. Maijs, drizzle, iela pilna visā garumā

HE 7.decembris 2018 9:21
0 0 Atbildēt

Labs piemērs pieminot Kauņu ir tirgus , kur reāli var ērti piebraukt ar auto , stāvvietas bez maksas, ko nevar teikt par Rīgu , lai nopirktu 2kg gurķu pa 2 eur maksā 4 eur pa stāvvietu.

eidis 7.decembris 2018 10:24
0 0 Atbildēt

Nu nez. Tirgus ekonomiski ir otstojs - tur pārāk liela darbietilpība uz 1 kg gurķu. Tirgus principā ir margināļu pasākums jaunajos laikos. Bezmaksas stāvvieta Rīgas centrā ir acīmredzama uzkasīšanās uz problēmām.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā prasmīgi organizēt satiksmes plūsmu (+ VIDEO) 1

Dažādas situācijas, dažādi risinājumi. Video pierāda, ka ar modelēšanas paņēmienu iespējams organizēt raitu satiksmes kustību ar dažādu caurlaišanas plūsmu. Lasīt vairāk

 

Par 20% dārgāka degviela un kurināmais - ES rosina Latvijai apņemties ambiciozākus plānus "zaļās" enerģijas īpatsvara palielināšanā 28

Latvijai līdz 2030.gadam būtu jānodrošina vismaz 45% atjaunīgo energoresursu (AER) īpatsvars valsts enerģijas galapatēriņā, iepriekš prognozēto 40% vietā, teikts Ekonomikas ministrijas (EM) izstrādātajā nacionālajā enerģētikas un klimata plāna projektā 2021.-2030.gadam. Lasīt vairāk

 

Infiniti elektriskā krosovera prototips jau janvāra sākumā

Nissan luksusa zīmols Infiniti publicējis jauna elektriska krosovera attēlu. Tas ir prototips, kas pirmizrādi piedzīvos janvāra sākumā Detroitas autoizstādē, bet sērijveida modelis nāks klajā 2021.gadā. Lasīt vairāk

 

Škoda laiž klajā divas jaunas krosovera Karoq modifikācijas (+ FOTO) 3

Čehijas autobūves kompānija Škoda pievieno krosovera Karoq saimei divas jaunas modifikācijas: Sportline un Scout. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti