Lasītājs: policijas auto uz Zemitānu tilta 3.joslas (+ foto) 23

24.septembris 2008 9:09

Otrdienas vakars. Pulkstens īsi pirms sešiem vakarā. Auto straume lēnām plūst pāri Zemitānu tiltam un redzams, ka virzienā uz centru ir paliels sastrēgums. Arī pretējā virzienā brauc daudz mašīnu. Bet kas tad tas?

Tilta vidū kreisajā joslā ar ieslēgtām bākugunīm STĀV ceļu policijas Volvo un policists vienaldzīgi nīkst pie automašīnas... Vai nesen ir izmainīti CSN 135.3 punkta noteikumi par apstāšanos un stāvēšanu uz tiltiem?





Jā, ok - pretējā joslā bija notikusi avārija, bet pat ja tā - kādēļ ar savu auto jātraucē plūsma pretējā joslā? Nu aizbrauc un nostājies AIZ vai PIRMS avarējušajām mašīnām un paregulē kaut satiksmi (kamēr kolēģis kārto formalitātes saistībā ar avāriju) palīdzot pārējiem šoferiem neveidot sastrēgumu pirms avārijas!





It kā neesmu defaultais čīkstētājs, bet šoreiz kaut kā baigi sašutu.

Mārtiņš (Žigulists), iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
261982. viesis 24.septembris 2008 9:26
0 0 Atbildēt

ar ieslēgtām bākugunīm CP auto drīkst stāvēt kur grib. kaut šķērsām visam tiltam.

261983. viesis 24.septembris 2008 9:27
0 1 Atbildēt

neredzu pamata satraukumam!

Ja piebrauktu avārijas vietai "pareizajā" braukšanas vrizienā, tad CP ekipāža ierastos vēl vēlāk, turklāt radot lielāku haosu satiksmē (pēc pieredzes).

Šis bija gudrs lēmums, jo, kā redzams bildē, virzienā uz Purvciemu satiksmes intensitāte bija ļoti niecīga. Arī bākugunis bija ieslēgtas.

261984. viesis 24.septembris 2008 9:37
0 0 Atbildēt

cepiens te ir nevietā.

261985. viesis 24.septembris 2008 9:44
0 0 Atbildēt

Krīzīte jūtama ...degviela dārga....katrs grams jātaupa.

261986. viesis 24.septembris 2008 9:56
0 0 Atbildēt

Labaak buutu ja vinji ar sireenaam baaztos cauri sastreegushajam tiltam un tur staaveetu, kameer noformee protokolus vai sheit uz tukshaas puses ar iesleegtaam baakuguniim? Pilniigi lieks sashutinaajums!

261987. viesis 24.septembris 2008 9:58
0 0 Atbildēt

Cik saprotu, tad cepiens šeit ir nevis par parkingu kā tādu, bet par to, ka visu varēja darīt saprātīgāk/lietderīgāk. Izlaižot pārinieku redzamajā vietā, otrs varēja apbraukt apkārt, nevis gurķoties pie mašīnas, un būtu, gan lielāka jēga no bākugunīm (stāvot avarējušajiem aiz muguras), gan varētu paregulēt satiksmi.

261988. viesis 24.septembris 2008 10:11
0 0 Atbildēt

Principā jau cepiens ir bišku pa lielu - liela brēka - maza vilna, bet vot R99 es piekrist...

Piebraukt varēja no šīš puses, lai būu operatīāk, bet pārbraukt uz otru tilta pusi, lai tur ar savām bākugunīm nemaldinātu braucējus.

261991. viesis 24.septembris 2008 10:55
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka šis kadrs gaidīja kādu neuzmanīgo, kurš skatoties uz avāriju pretējā virzienā aizsapņotos un ieskrietu poliču autiņā vai strauji nobremzētu un noķertu kādu sev pakaļā. Tad policis varētu uzreiz sniegt savus pakalpojumus un uzlabot ierašanās uz negadījuma vietu vidējos rādītājus.

Piekrītu R99...

261997. viesis 24.septembris 2008 11:33
0 0 Atbildēt

Ir labs, kaut ko tik stulbu var tikai Latvijas policija izstrādāt....

262006. viesis 24.septembris 2008 13:58
0 0 Atbildēt

izskatās no sērijas - gribējām kā labāk, sanāca kā vienmēr :D :D :D

262012. viesis 24.septembris 2008 15:07
0 0 Atbildēt

It kā neesmu defaultais čīkstētājs, bet šoreiz kaut kā baigi sašutu.

Kas ir,sieva neiedeva vai???

Kad kaķim darīt nav ko,tas olas laiza...kad "žigulistam" sieva nedod, viņš apmierinās fotogrāfējot policistus!

262014. viesis 24.septembris 2008 15:13
0 0 Atbildēt

Jūs, ko? Naivi esat? Lai LV policija pakustinātu p****** un kaut ko darītu, lai veicinātu satiksmi.. ??

262022. viesis 24.septembris 2008 18:33
0 0 Atbildēt

uz tukša tilta, lai stāv... tikai šis tips lien zem 10% apakšā, jo viņam darba laikā NAV ko darīt....

262027. viesis 24.septembris 2008 21:19
0 0 Atbildēt

Sretsked [?] 24.09.2008 21:08

kurš tad viņus atlaidīs ? tādi paši korumpanti kvadrātā kā šie ? :D :D :D Ribkins ? Atslēdznieks ? vai varbūt Bundzenieks atlaidīs ? Kurš ? :D :D :D

zivs pūst no galvas............ :D

262028. viesis 24.septembris 2008 21:37
0 0 Atbildēt

tu pēc defaulta esi auns! palasi csn noteikumus. mentiem ir atļauts stāvēt da jebkur ar ieslēgtām bākugunīm.

un vispār, nah iauto publicē šādus rakstus?

262029. viesis 24.septembris 2008 21:50
0 0 Atbildēt

chamber [?] 24.09.2008 21:37

a tu defaultā esi āpsis :D

viena lieta - kas mentiem ir atļauts, otra lieta - saprāts, lietderība un drošība.

jā, ir acīmredzami ka policisti šoreiz gribēja kā labāk, bet nu ir "pārcentušies".... jo ilgstošai stāvēšanai vieta un laiks ir izvēlēti izcili pakaļiski :D lai gan poliču motīvs saprotms - negribēja vēl vairāk noslogot satiksmi virzienā no centra, līdz ar to savu autosu atstāja pretējā joslā, kur viņš it kā nevienam netraucē.... it kā....

262034. viesis 25.septembris 2008 9:11
0 0 Atbildēt

Tilts nebija tukšs. Es stāvēju pirmais krustojumā, tapēc man priekšā neviena nav.

chamber: lūdzu apgaismo mani un pastāsti, kurā CSN punktā ir minēts, ka ar bākugunīm var stāvēt da jebkur?

262042. viesis 25.septembris 2008 11:20
0 0 Atbildēt

Ja Kaksim būtu balti svārciņi, Kaksis būtu balerīna.

Nav runa par to, kas būtu ja būtu, bet gan par konkrētu situāciju konkrētā vietā un laikā. :)

262045. viesis 25.septembris 2008 11:54
0 0 Atbildēt

Aizliegums stāvēt uz tiltiem ir parasts «stāvēšanas un apstāšanās» aizliegums, ko CP ar zilajām ugunīm noteikti var neievērot.

Ja nebūtu autora piebilde par avāriju pretējā pusē, man šķistu, ka CP ir bezkaunīgi radošs un atradis oriģinālu vietu, lai vērotu drošības jostu pielietojumu (akcija) un ziņotu ekipāžai, kas lejā aiz krusta vai uz Pērnavas ielas tad nu sagaida...

262051. viesis 25.septembris 2008 12:37
0 0 Atbildēt

To ŽIGILISTS>

Operatīvie transportlīdzekļi drīkst piedalīties ceļu satiksmē, tikai pildot

neatliekamus dienesta uzdevumus, lai:

42.1. glābtu cilvēka dzīvību, materiālās vērtības vai novērstu personai

smagus veselības traucējumus un kaitējumu videi;

42.2. novērstu draudus sabiedriskajai drošībai un kārtībai (arī braucot uz

noziedzīga nodarījuma (notikuma) vietu);

42.3. sekotu no operatīvā transportlīdzekļa bēgošai personai;

42.4. pārvadātu materiālās vērtības sevišķi lielos apmēros;

42.5. pavadītu citus transportlīdzekļus (kolonnas).43. Noteikumu 42.punktā minētajos gadījumos operatīvo transportlīdzekļu

vadītāji drīkst neievērot šo noteikumu prasības (izņemot šo noteikumu 39.1.,

39.2., 39.3., 39.4., 39.5., 39.6.apakšpunktā un 50.punktā minētās prasības) un

prasības, kas tiek noteiktas ar satiksmes regulētāja signāliem.

Pārkāpt nedrīkst:

39.2. vadīt transportlīdzekli narkotisko, psihotropo, toksisko, citu apreibinošu

vielu vai arī reakcijas ātrumu un uzmanību samazinošu medikamentu

iespaidā;

39.3. vadīt transportlīdzekli, esot slimam vai arī tādā mērā nogurušam, ka

tas var ietekmēt transportlīdzekļa vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību;

39.4. vadīt transportlīdzekli, ja nav atbilstošas kategorijas transportlīdzekļu

vadīšanas tiesību;

39.5. vadīt transportlīdzekli, ja ir stājies spēkā transportlīdzekļu vadīšanas

tiesību izmantošanas aizliegums;

39.6. lietot alkoholiskus dzērienus, narkotiskas vai psihotropas vielas pēc

ceļu satiksmes negadījuma, kā arī pēc tam, kad transportlīdzeklis tiek apturēts

pēc policijas darbinieka vai robežsarga (uz valsts robežas vai pierobežā)

pieprasījuma, līdz reibuma stāvokļa konstatēšanai nepieciešamās pārbaudes

izdarīšanai vai atbrīvošanai noteiktā kārtībā no šādas pārbaudes;

Vēl viņiem jāievēro šis:

50. Ja ceļu satiksmes negadījumā ir cietuši cilvēki vai nodarīti bojājumi

trešās personas mantai (par trešās personas mantu nav uzskatāms ceļu satiksmes

negadījumā iesaistītais transportlīdzeklis, kura īpašnieks nav transportlīdzekļa

vadītājs), kā arī tad, ja transportlīdzekļiem radušies bojājumi, kuru dēļ tie nevar

vai tiem aizliegts braukt, transportlīdzekļa vadītājs:

50.1. nekavējoties apstājas un paliek negadījuma vietā, iededz avārijas

gaismas signalizāciju un uzstāda avārijas zīmi, bet, ja tas nav iespējams, citādā

veidā brīdina pārējos ceļu satiksmes dalībniekus par ceļu satiksmes negadījumu;

50.2. dara visu iespējamo, lai cietušajam sniegtu pirmo palīdzību, izsauc

neatliekamo medicīnisko palīdzību vai glābšanas dienestu, bet, ja tas nav

iespējams, ar savu vai citu garām braucošu transportlīdzekli nogādā cietušo

tuvākajā ārstniecības iestādē un pats atgriežas negadījuma vietā;

50.3. dara visu iespējamo, lai negadījuma vietā saglabātu notikuma pēdas,

pieraksta aculiecinieku vārdu, uzvārdu un adresi;

50.4. par ceļu satiksmes negadījumu paziņo policijai un, ja nepieciešams,

glābšanas dienestam un tālāk rīkojas pēc to norādījumiem.

Visu pārējo viņi drīkst pārkāpt,tai skaitā stāvēt DAJEBKUR!

262054. viesis 25.septembris 2008 14:58
0 0 Atbildēt

Ar to, ka amatpersonām ir lielāka saprašana par elementārām lietām nekā tādiem puņķutapām kā Tu!

262055. viesis 25.septembris 2008 16:08
0 0 Atbildēt

anoniimais jampampaan- nejauc veelamo ar esosho ;)

262190. viesis 1.oktobris 2008 15:35
0 0 Atbildēt

shitais ir LAABS

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 10

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 10

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti