Vorobjovs pārspēj pieckārtējo Krievijas čempionu Žigunovu 1

 
4.maijs 2010 15:55

Sestdien Pleskavā norisinājās kārtējais Krievijas kausa izcīņas posms – rallijs ''Голубые озера-2010'', kurā par uzvarētājiem kļuva Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.

<250>Nesen Vorobjovs un Zicāns atgriezās no Melnās jūras, kur ekipāža Krasnodarā un Tuapsē kopā ar vēl sešām ekipāžām no Krievijas aizvadīja treniņus. Šie treniņi galvenokārt tika aizvadīti, lai labāk sagatavotos Krievijas rallija kausa izcīņas finālam, kurš norisināsies pa šī reģiona ceļiem. Papildus tam ekipāža arī gatavojās kārtējam Krievijas kausa izcīņas posmam – rallijam ''Голубые озера-2010''.

Šoreiz konkurence bija ļoti sīva, jo uz starta stājās arī pieckārtējais Krievijas rallija čempions - Andrejs Žigunovs. Tāpat savus spēkus samērot bija ieradušies Aivis Egle/Mārtiņš Jerums. Taču arī bez šiem pilotiem bija ātri un spēcīgi braucēji. Rallija kopvērtējumā uzvaru izcīnīja Vorobjovs/Zicāns, kuri finišā Žigunova/Larensa ekipāžu apsteidza par 19 sekundēm. Trešo vietu, zaudējot nedaudz vairāk par minūti, ieņēma Egle/Jerums.

''Aizvadītajā nedēļas nogalē Pleskavā aizvadījām Krievijas kausa izcīņas posmu - ralliju ''Голубые озера-2010'','' saka ''Vorobjovs Racing'' ekipāžas stūrmanis Guntars Zicāns. ''Šis mums šogad bija otrais rallijs Krievijas kausa izcīņā. Kopā rallijā bija jāveic astoņi ātrumposmi, kas kopā sastādīja 80 kilometrus. Jāatzīmē, ka šoreiz bija ļoti sīva konkurence. Uz starta stājās arī pieckārtējais Krievijas rallija čempions Žigunovs, taču arī bez viņa vēl bija pāris ātru un labu braucēju. Finālā mums izdevās izcīnīt uzvaru, tāpēc mums ir ļoti liels gandarījums, ka izdevās pārspēt Žigunovu. Interesanti, ka šajā rallijā startēja bijušais WRC rallija pilots Jevgēņijs Novikovs, taču šoreiz viņš pildīja nevis pilota funkcijas, bet gan bija stūrmanis."

<250>"Pirmie divi ātrumposmi katrs bija septiņus kilometrus garš. Pēc šiem diviem dopiem notika starta pozīcijas maiņa (Regrouping), tāpēc pirmos divus posmus, lai pēc tam nebrauktu kā pirmie, uz maksimumu nebraucām. Tas arī izdevās, jo mēs varējām braukt aiz Žigunova/Larensa. Atlikušajos sešos posmos mums izdevās uzrādīt ātrākos laikus, tādējādi kopvērtējumā izcīnījām skaistu uzvaru, par ko mums pašiem ir liels prieks. To, savukārt, nevar teikt par Žigunovu, kuram bija grūti ar to samierināties - viņš nevarēja saprast, kā par viņu kāds tieši šeit varēja pabraukt ātrāk. Slavenā Krievijas rallista sarūgtinājums bija tik liels, ka viņš pat neieradās uz apbalvošanu.''

''Pats rallijs bija labi noorganizēts. Varbūt ne tas pats līmenis, kas mums te Latvijā, bet pašas sacensības bija labas. Ceļi bija pietiekami sarežģīti. Var teikt, ka šis bija tāds klasiskais rallijs, kāds mums ir Kurzemē. Mums abiem ar Jāni tādi ralliji patīk, jo šeit vidējie ātrumi ir lieli, bet ceļi - sarežģīti. Esam tiešām priecīgi, ka izdevās uzvarēt, jo tas noteikti mums ļaus labāk nostartēt Talsu rallijā, kurš notiks jau pavisam drīz - 15.-16. maijā.

''Vorobjovs Racing'' ekipāžu atbalsta Latvijas Neatkarīgā Televīzija (LNT), BTV, Vidzemes Betons un AXIO Capital.

Informāciju sagatavoja ''Vorobjovs Racing''
preses sekretārs Mārtiņš Jankovskis

 
Visi komentāri
 
276646. viesis 5.maijs 2010 9:01
0 0 Atbildēt

Super!

Jānīts pieveica ...

P.S tiešām brauc apbrīnojami skaisti un ātri...

Mācīsimies no Jāņa braukt... ...

A_P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti