Aizvadīts NEZ čempionāta posms trofi reidā

 
17.augusts 2010 9:12

Nedēļas nogalē Rugājos norisinājās gan Latvijas, gan Lietuvas čempionāta posms Trofi reidā, kā arī FIA NEZ 4x4 čempionāta II posms.

Rugāji Trophy bija šogad viskuplāk apmeklētākās sacensības Baltijā. Uz starta gandrīz 70 tehnikas vienības no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas kā arī viesi no Krievijas.

TR1 kategorijā uz starta izgāja 10 automašīnas. Spēcīgu un pieredzējušu dalībnieku netrūkst. Neskatoties uz sauso laiku, organizatoram bija izdevies atrast interesantas un dubļainas vietas, kas piemērotas visām kategorijām. Aizraujošajā sacensībā pie uzvaras tika Igaunijas ekipāža Toomas Karp / Margus Poldemaa/ Are Vest, par vienu punktu apsteidzot kopvērtējuma līderi NEZ čempionātā Rokas Danilievicius / Gintautas Kazilionis, bet trešajā vietā Alvis Pētersons/ Aigars Motivāns/ Mareks Stīpiņš.

TR2 kategorijā sen neredzēti kupls dalībnieku skaits - septiņas ekipāžas. Trīs viesi no Krievijas lika beidzot saspringt arī Latvijas braucējiem. Rezultāts iepriecinošs Latvijas braucējiem - pirmo reizi uzvara čempionāta posmā Guntim Nadļonokam/ Ģirtam Leimanim, kam par nieka tiesu izdevās apsteigt Krievijas pārstāvi Sergeju Šihotārovu / Viti Porelu / Gintaru Jocu, bet trešajā vietā Gundars Skudriņš / Normunds Bērziņš / Ēriks Goldbergs.

OPEN klasē norisinājās tikpat aizraujoša cīņa. Pēc pirmās dienas vadībā Aigara Mizgas ekipāža, nedaudz atpalika Siliņa un Boicova ekipāžas. Otrās dienas dubļu apļa iebraucienos tikai pēdējā papildsacensībā uzvaru izdevās izraut Ivaram Rozem / Nilam Bernānam, otrais Jānis Siliņš / Arnis Pušs, bet trešie Aigars Mizga / Alvis Reinšmits / Sandis Buklagins. Boicovam šoreiz ceturtā vieta.

TR3 kategorijā rezultāts „pārsteigumu pilns” - uzvara Zeizu ekipāžai, kam šoreiz izdevās iegūt uzvaras četrās no piecām papildsacensībām. Otrā vieta Edvīnam Vansovičam/ Kasparam Kojalovičam, kuram četrās no piecām papildsacensībām otrās vietas, par trešo vietu šoreiz cīnījās divas Lietuvas ekipāžas Ričardas Malaiška / Vaidas Paškavičus un Erlandas Kareckas / Renaldas Kareckas, šoreiz augstāka vieta pirmajiem.

Paralēli notiekošajā ATV dubļu aplī, divos iebraucienos šoreiz ātrākais Aivis Krūkliņš, apsteidzot Trofi veterānus – otrās vietas ieguvēju Mareku Mateiko un Olafu Liepiņu, kuram šoreiz trešā vieta. Kopā ar ATV trasē devās arī Māris Orniņš ar solo motociklu. Dubļu ērgļa kausa izcīņā mazā ērgļa kategorijā uzvara Mairim Jurkam/ Mārtiņām Janušam / Edgaram Miķelsonam / Edgaram Ozoliņam, bet Lielā ērgļa kategorijā Vilnim Kārkliņam/ Vairim Zariņam / Ingusam Krūmiņam. Savukārt tūrisma kausa izcīņā triumfēja viesi no Lietuvas Virginijus Narauskas/ Vytautas Kuzminskas / Rasa Narauske.

FIA NEZ čempionāta noslēdzošais posms novembrī Igaunijā, bet Latvijas čempionāta nākamais posms jau pēc mēneša Madonā!

Informāciju sagatavoja
Latvijas Automobiļu Federācijas
Trofi reidu komisijas priekšsēdētājs
Krišjānis Vīdušs

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti