Svētdien noslēgsies supersprinta sezona

 
22.oktobris 2010 11:33

Svētdien Ropažos, 333 trasē noslēgsies Auto Stils supersprinta kausa izcīņa. Piektajā posmā, kas sāksies pl.11:00, uz starta plāno iziet aptuveni pusotrs simts dalībnieku ar standarta un sporta auto.

Pēdējā posmā jānoskaidro vēl nezināmie klašu godalgoto vietu ieguvēji, savukārt CK 125 kroskartu klasē kļūs zināms 2010. gada Latvijas čempions.

FWD 1600 klasē kopvērtējumā uzvarētājs tiks noskaidrots Gunta Lielkāja un Ata Riekstiņa duelī. Pašlaik neliels, tomēr drošs pārsvars Lielkāja pusē. Teorētiskas izredzes uz uzvaru ir arī Raivim Bartušauskim, taču viņš var uzvarēt ar pamatīgu veiksmes līdzdalību. FWD 1600+ klasē drošā pozīcijā ir Sandis Laukšteins, taču viņa kļūdu var izmantot Atis Līcis un Jānis Kārkliņš. Vadošais trijnieks satilpis 48 punktu robežās seriālā, kurā par uzvaru dod simts punktus.

4WD klasē kopvērtējuma uzvaru jau nodrošinājis Jānis Ivanovskis, bet uz otro vietu vēl pretendē Edgars Tralla, Mārcis Ivanovskis, Edgars Avens un Māris Druva. 4WD+ klasē lielisku sezonu aizvada Agris Brediks un ir galvenais uzvaras pretendents kopvērtējumā. Viņa nopietnākie draudi būs Ints Jeršovs un Kārlis Nebars.

VAZ Historic Open klasē faktiski tikai jāfinišē divos no trim braucieniem Gatim Liepiņam, lai kļūtu par kopvērtējuma uzvarētāju. Teorētiskas izredzes pastāv arī Ingum Kalniņam-Kaleniekam. Viņam gan drīzāk jārūpējas par otrās vietas nosargāšanu, jo pavisam tuvu – deviņu punktu attālumā – atrodas Nauris Grīntāls. RWD klasē cīņa par uzvaru notiks starp diviem pārliecinošajiem klases līderiem Andri Voveru un Normundu Orlovu. Tiesa, tendences liecina, ka favorīts šajā duelī būs Vovers. Neviens cits sportists šajā klasē augstāk par trešo vietu vairs nevar tikt.

2WD Open klasē visai drošā līderpozīcijā atrodas Egils Īle, bet teorētiski viņu vēl var apdraudēt Mārtiņš Vītols. Interesanta cīņa paredzēta par trešo vietu starp Edgaru Balodi, Raivi Poišu un Andri Vītolu. 4WD Open klasē drošās pozīcijās atrodas Ints Jeršovs, lai gan teorētiskas iespējas uzvarēt vēl pastāv arī Kārlim Goldmanim.

Supersprinta sacīkstēs atgriezīsies arī CK 125 kroskarti, kuri aizvadīs Latvijas čempionāta pēdējo posmu. Kroskartu braucēji sezonas laikā aizvadījuši autokrosa, rallijkrosa un nu arī supersprinta formāta sacīksti. Cīņā par čempiontitulu pārliecinošā vadībā atrodas Otto Vočtavs, kuram tikai īpaša neveiksme var atņemt čempiona titulu. Vienīgais, kurš to var sagrābt, ir Dāvis Tobiass.

Supersprinta U18 vērtējumā uzvaru gandrīz nodrošinājis Atis Līcis, bet teorētiski Ati vēl var apsteigt Mairis Laukšteins. Par trešo vietu cīnīsies Ģirts Vītiņš un Ēriks Ozoliņš.

Kopā ar supersprintu arī atbalstītāji Auto Stils, žurnāls Auto Eiro, Sarsauto.

Viesturs Saukāns
LAF Preses dienesta vadītāj
s
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti