Latvija uzņems FIA autokrosa un rallijkrosa drošības semināru un noslēguma apbalvošanu

 
10.janvāris 2012 18:02

Piektdien un sestdien Rīgā, Maritim Park Hotel Riga telpās notiks FIA Off-Road komisijas ģenerālā asambleja un tiesnešu un komisāru seminārs, kā arī 2011. gada Eiropas rallijkrosa un Eiropas autokrosa čempionātu noslēguma apbalvošana.

Šī ir unikāla iespēja Latvijas autosportam, kas iespējama, pateicoties kvalitatīvam sporta kompleksa „Mūsa” darbam.

FIA Off-Road komisija ir viena no Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) struktūrvienībām, kura atbild par autokrosa un rallijkrosa tipa sacensībām un seriāliem. Reizi gadā komisija pulcējas uz komisijas locekļu sapulci, kā arī aizvada sacensību galveno tiesnešu un komisāru semināru un veic savu galveno čempionātu laureātu apbalvošanu.

Šāds notikums kļuvis iespējams, pateicoties lieliskai sporta kompleksa „Mūsa” darbībai, rīkojot vienas no kvalitatīvākajām sacensībām Eiropas autokrosa čempionātā. Kompleksa vadītājs Edgars Maišelis ir arī FIA Off-Road komisijas padomes loceklis. Viņa un Mūsas komandas aktivitātes ļāvušas FIA Off-Road komisijas līderiem uzticēties Latvijas autosporta sabiedrībai un paļauties, ka FIA autosporta hierarhijā svarīgais notikums mūsu valstī izdosies godam.

Nedēļas nogalē Latviju apmeklēs Eiropas autokrosa un rallijkrosa čempionātu visu klašu vadošās zvaigznes, kā arī augsta ranga Starptautiskās Automobiļu federācijas pārstāvji. Semināros un apbalvošanā piedalīsies gandrīz 300 dalībnieku no gandrīz visām Eiropas valstīm.

FIA Off-Road komisijas sacensību galveno tiesnešu un komisāru seminārā tiks izvērtēta aizvadītā sacensību sezona, kā arī informēts par jauninājumiem sacensību norises un drošības uzlabošanas jomā. Savukārt tikšanās noslēgsies sestdienas vakarā ar apbalvošanas ceremoniju, kurā tiks sumināti 2011. gada Eiropas čempionātu laureāti, tajā skaitā rallijkrosa čempioni Sverre Izaksens, Andreass Bakeruds un Larss Eivinds Enerbergs un autokrosa Eiropas čempioni Bernds Štūbe, Olivjē Difūrs, Tamašs Karai un Jakubs Kubičeks.

Sporta komplekss Mūsa, kas organizē šo pasākumu, arī suminās labākos Eiropas sacīkšu organizatorus. Eiropas autokrosā Latvijas posms neoficiālajā sportistu, komisāru un novērotāju vērtējumā 2011. gadā ieguvua otro vietu. Interesanti, ka pirmajā un trešajā vietā divas Francijas trases – Sentiņī un Senmartena. Lai gan vērtējums nav FIA nominēts, Latvijas organizatori vēlas sumināt Francijas kolēģus ar nonākšanu labāko rīkotāju pulkā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti