Neikšāns ar Subaru izcīna otro vietu Portugālē 2

 
2.aprīlis 2012 12:16

LMT rallija komandas ekipāža Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals, pirmo reizi startējot ar Subaru Impreza rallija automašīnu, ieguvuši 2. vietu N4 un Rally Class ieskaitē Pasaules čempionāta 4. posmā Portugālē.

„Ņemot vērā visas problēmas, kas mūs piemeklēja šajā rallijā, jāatzīst, ka tas ir lielisks rezultāts,” pēc 22. ātrumposma finiša teica Andis Neikšāns: „Protams, gribējās uzvarēt jau pirmajā Rally Class seriāla rallijā, bet tas nekas – turpināsim cīņu par uzvaru Grieķijā!”

Kā jau tika ziņots iepriekš, no pirmajiem rallija kilometriem LMT rallija komandas sportistus piemeklēja dažādas tehniskas ķibeles – nakts ātrumposmos papildlukturi sabojāja Subaru elektrosistēmu, nedarbojās vējstikla apsilde utt. „Labi, ka tika panākta vienošanās par maksimāli pieļaujamā riepu skaita palielināšanu. Sākumā tas bija noteikts 20 uz visu vairāk kā 1500 km garo sacīksti, ieskaitot shakedown. Tomēr tika panākts kompromiss, un mums atļāva izmantot 28 riepas,” informē Andis Neikšāns.

Tomēr ĶTR ražojuma DMack rallija riepas sagādāja mūsu braucējiem vilšanos. „Braucot pasaules čempionātā galu galā atklājās, ka DMack ir ievērojami vājākas par Michelin, un dažbrīd cīnīties kā līdzīgam ar līdzīgu N grupā vienkārši nebija iespējams,” rūgtumu neslēpa ekipāžas stūrmanis Pēteris Dzirkals. „Dažbrīd riepas kļuva tik cietas kā plastmasa un neganti slīdēja, citviet no tām gumija lūza veseliem gabaliem,” tā pēdējos ātrumposmus raksturo Andis. Pilots atzīmē arī ārkārtīgi strauji mainīgos laika apstākļus. „Vienā un tajā pašā ātrumposmā laikapstākļi un ceļa segums nomainījās četras reizes – no pilnīgi sausa un putekļaina līdz tik slapjam, ka trase burtiski pludo!”

Nākamais LMT rallija komandas ekipāžas starts Pasaules čempionātā notiks 25. – 27. maijā Akropoles rallijā Grieķijā, bet pirms tam komandas braucējus redzēsim LRČ posmā rallijā „Talsi 2012”, kas notiks 12. – 13. maijā.

Komandas ģenerālsponsors kopš 2004. gada ir Latvijas Mobilais Telefons. Sponsori ir LEC un Samsung Electronics Baltic, atbalstītāji – Neste Latvija, Inter-Riga, SHARP. Tehnisko nodrošinājumu sniedz Neiksans Rally Sport, Samsonas transmission un ProRacing.
 

 
Visi komentāri
 
285873. viesis 2.aprīlis 2012 13:23
0 0 Atbildēt

Malači!!!

Visu nedēļas nogali pavadīju sekojot rezultātiem online un skatoties tiešraides, cik nu bija iespējams redzēt caur i-netu.

Līdz Talsiem :)

285875. viesis 3.aprīlis 2012 8:21
0 0 Atbildēt

Andis Malacis :-)!

Latviešiem sliktie laika apstākļi netraucē, tai pat laikā ārzemniekiem pasaules gals klāt!

Lai veicas!

A_P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti