Rīgā par 700 000 eiro taps gājēju un velosipēdistu tilts pār Kīleveina grāvi 14

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.februāris 2023 13:33

Sākti gājēju un velosipēdistu tilta pār Kīleveina grāvi būvdarbi, plānojot, ka tilts savienos Torņakalna teritoriju un Latvijas Universitātes Akadēmisko centru ar sabiedriskā transporta tīklu Mūkusalas ielā, veicinot apkaimes funkcionālo un ilgtspējīgu pilsētvides attīstību, aģentūru LETA informēja Rīgas domē.

Jaunais tilts atradīsies Dēļu ielas trasē starp Jelgavas ielu Torņakalna pusē un Mūkusalas biznesa centra teritoriju, pa kuru turpināsies gājēju un velosipēdistu ceļš līdz Mūkusalas ielai. Tilts pār Kīleveina grāvi nepieciešams, jo šobrīd norisinās aktīva Pārdaugavas projektu attīstība.

Jaunais tilts sekmēs transporta infrastruktūras attīstību, ievērojot vispārējo mobilitātes principu, kur prioritāte noteikta gājējiem un velosipēdistiem. Tāpat Torņakalna teritorijā ir jāuzlabo sabiedriskā transporta pieejamību, ar tiltu savienojot Jelgavas ielu ar Mūkusalas ielu.

Tilta garums būs 30 metri, bet platums - 5,6 metri, kas nodrošinās netraucētu satiksmi abos virzienos gan gājējiem, gan velosipēdistiem.

Tiks būvēts vienlaiduma tilts ar dzelzbetona balstiem uz urbtiem pāļiem. Laiduma konstrukcija - spriegotā dzelzsbetona plātne, balstīta uz elastomēra balstīklām. Tiltam un pievedceļam tiks izbūvēts apgaismojums, sekmējot komfortablus pārvietošanās apstākļus un sociālo drošību. Projektā tiks veikta arī pieguļošās teritorijas labiekārtošana ar takām un atpūtas zonām.

Būvdarbus plānots pabeigt līdz augusta vidum.

Darbus veic SIA "TILTS", būvuzraugs ir SIA "Geo Consultants", bet projekta autors ir SIA "Vektors T".

Kopējās būvdarbu izmaksas ir 728 000 eiro.
 

 
Visi komentāri
 
Jopcik-copcik 10.februāris 2023 18:14
1 4 Atbildēt

Automobistiem, īpaši resnajiem un skaļi taurējošiem, vajag apzināties vispārējo mobilitātes principu, kur prioritāte noteikta gājējiem un velosipēdistiem. Princips "Lielāks auto, vairāk tiesību" vairs nav spēkā. Jā, mani mamutiņi, auto pilsētā būs jābrauc lēnāk, jāstājas biežāk lai palaistu gājējus un velosipēdistus, un vispār jāapsver doma braukšanu dzelzs kastē aizstāt ar mīšanos uz velo.

650 10.februāris 2023 23:30
5 1 Atbildēt

-jā ,mamuttiņu manu Tievo, trupmāk savu sassirgušo sievass Mātīti vedīsi no baltezzeriņa un/vai ādaāzīšiem to uz Stradiņa slimnīciņu ar veloassipēdiņu.

Un kinderīšus uz to elitatāro centraālo kindergārtenīti no savas māruppītes un kekakaviņass rajōniņa arī Dzan (arīdzan).Vēzīša pro-pozīcijā uz/rāmīša, no Rītiņa agrumā(i) ,tāteikt.

Dubļusardziņu tik neaizmisti ali ekspresī passūtīt, lai pašam brūnā/strīpiņa uz aizmugures neuzvelkās. Jā.

hihi 11.februāris 2023 14:34
1 1 Atbildēt

Pagalam slikts piemērs....ātrajiem vieta ira un būs, tur jau tā doma ka jāiztrenkā ikdienas dricelētāji, kas viens pats savā auto brauc uz Kaut Kurieni. Ja ir vieta ātrajiem, glābējiem, dzēsējiem un tie neatduras korķī, kas potenciāli jāapbrauc pa nomali - tātad ierobežojumi reāli strādā.

Dārziņam un sākumskolai (vecums, kad tos bērnus visvairāk vadā ar auto) jābūt tuvu dzīvesvietai, lai vadājot netaisa sastrēgumus. Vidusskolā jau lai pats brauc ar sabiedrisko uz prestižskolām, ja tā gribās.

650 11.februāris 2023 22:55
0 0 Atbildēt

Gadu desmitiem mums bijusi "gāze/grīdā" šim te modelim,kad guļammāja pierīgas purvā/mežā un ģimenēm ikdienas pārvietošanās notiek ar automašīnu starpniecību. Daudzos gadijumos pat katram ģ-loceklim ir savs individuāls a/m.

Es gribētu te redzēt, kurš no šiem te (n-tūkstošiem) šī te dzīvesveida piekopēju te tagad parakstīsies/par visu šito te atklātā textā fufeļa demagoģiju.

Reku,lūdzu- Ķekava,Baltezers,Ādāži ar visām "piepilsētām",Langstiņi,Mārupe,NewOlaine,Ā9 virziens- visiem aizliegt gan iebraukšanu, gan caurbraukšanu.Un nākotnē vispār arī izbraukšanu ārpus savas guļvietas!

WALA 13.februāris 2023 9:43
0 0 Atbildēt

Exactly, un ja tad (15 gadus atpakaļ) mūsu Mārupes "purva bridējus" neņēma galvā un nevarēja līdz "purva malai" 25 sa-briedis-koko autobubussu pastiepti, tad kāds X pēc tagad vajadzētu ņemt galvā tos kas grib "elpot tīrāku gaisu".

Miljonu "piesliešanai" vietas tāpat atradīsies ...

P.S. pa to laiku protams "purva bridēji" jau salasīja tik daudz "riepu pārus", ka purvā vairs dzērvenes neatradīsi ... un tas buss tur vairs neaizpildās, lai aŗi beidzot brauc tur kur savulaik tika prasīts ... tik nu kādus 8+ gadus par vēlu ...

Janka 10.februāris 2023 19:37
0 3 Atbildēt

Viens bedres audzēja, otrs ielāpus!

Slokas no Kalnciema kā poligons!

K. Ulmaņa no lidostas pārvada lidz spicei 20 cm rise!

Gājēju tliltus būve jopcik!

650 10.februāris 2023 23:18
1 0 Atbildēt

Tas ir Likum Sakarīgi (likumsakarīgi).Jo vairāk gājēju (un Lohu), jo vairāk viņiem viskautko Vajag.

Z 10.februāris 2023 23:31
1 1 Atbildēt

jo vairāk krāniņu staipītāju uzsēžas uz lieljaudas džipeļiem, jo lielāka gaudošana par katru bedrīti uz pilsētas ielas... interesanti, kas gan atskanētu tad, kad šiem krāneļu staipītājiem liktu pabraukt pa ikdienas ceļiem aiz lielsādžas apvadceļa?

650 11.februāris 2023 2:24
1 0 Atbildēt

Varbūt ka šitie te indivīdi uztraucas vienkārši/par! "kopdzīves laikā" Valsts Kasītē godīgi iemaksāto nodoklīšu un no dažādiem fondiņiem izcelto summiņu "taisnīgu sadali"?

Varbūt viņiem 1kārši nepatīk kādu to konkrēto "dalītāju" treknie feisi un permanenti (progressējoši) nekaunīgā sejassizteiksme?

ZZZZ 11.februāris 2023 8:38
1 0 Atbildēt

Kādureizējos laikos no tāš Doles salas gāja kuģīts uz to Rīīg. Vispār mums tie ūdeņ daudz ar visād kanāliem un pīķ stundā varēt kā taj Venēcijā palaist kād meteorīgāku kuģīt. Lai nav taj korķī jātup pie katra luksopora

Slinkais 11.februāris 2023 22:43
2 0 Atbildēt

manuprāt pilnīgi crazy prodžekts

WALA 13.februāris 2023 9:49
1 0 Atbildēt

Progresīv jaunatnei, vajag progresīv būv/celiņ/skat utt. tas nekas ka tālāk par kaimiņ šet tas prožekts beidz sav projekcij ...

Kaut protams nākotnē ja labi savienojas ar Rail Blatic pievienoto velo/gājēju tusiņu - moš ar strādās.

P.S. es gan arī esmu pamēģinājis tur gar/pār dzelzceļu no sava gala vilkt - ērtību ziņā būtu tīri OK, ja vēl pāris vietas "bez trepēm" uztaisītu, pat ja asfaltēta celiņa nebūtu. Ja nav paši tur braukuši - īsti neiesaku, jo diezgan aizaudzis tur mēdz būt - nav daudz piekritēju "tai takai" ...

Drosmīgais 13.februāris 2023 11:36
0 0 Atbildēt

Nafig tērēt naudu, tur jau gadiem visi šķērso kanālu pa trubām, kas ir pretī LU mājai!

Krotow 13.februāris 2023 12:07
0 0 Atbildēt

Tur varēja vēl ekstrēmistiem pāris troses novilkt. Un apakšā krokodilus ielaist.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 8

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti