Jaunais "Audi A8" – briesmu brīdī elektromotori pacels virsbūvi 7

 

Foto: ekrānšāviņš no Youtube.com

iAuto | 26.jūnijs 2017 11:47

Jaunais "Audi A8", kas 11.jūlijā svinēs savu pirmizrādi, aprīkots ar inovatīvu drošības sistēmu, kas līdz pat 50 procentiem spēs samazināt trieciena sekas sānu sadursmes gadījumā.

Inovatīvā drošības sistēma var funkcionēt, pateicoties jaunas konstrukcijai aktīvajai piekarei. Šķērsstabilizatoru vietā "Audi" uzstādījis četrus elektromotorus (pie katra riteņa pa vienam), kas savienoti ar apakšrāmi un piekares svirām un brauciena laikā novērsīs ne tikai virsbūves sasvēršanos, bet spēs to pacelt par 80 mm.

Ražotājs skaidro, ka konstatējot neizbēgamu sadursmi no sāniem, elektronika dos komandu elektromotoriem, kas pacels virsbūvi par 80 mm, tādejādi galveno trieciena enerģiju uzņems pamatīgi konstruētie automašīnas sliekšņi un grīdas panelis. Veiktie izmēģinājumi pierāda, ka trieciena sekas šādā gadījumā samazinās par 50 procentiem.

Jaunā "Audi A8" piekare būs apveltīta ar sarežģītām, tomēr arī citu ražotāju modeļos sastopamām funkcijām, piemēram, piestūrējošajiem aizmugures riteņiem un maināmas cietības amortizatoriem, kas saņemot informāciju no video kamerām un sensoriem jau iepriekš sagatavo piekari attiecīgajai ceļa virsmai.  

 
Visi komentāri
 
viencexperc 26.jūnijs 2017 11:53
1 8 Atbildēt

klauni

msh 26.jūnijs 2017 12:34
1 2 Atbildēt

Kam tas samazinās trieciena sekas par 50% - cilvēkiem vai mašīnai? Pa lielam izklausās pēc papildfunkcijas lai palielinātu iespējamību ka to mašīnu pēc avārijas vajadzēs norakstīt - alumīnijs, tomēr.

Apsveicami 26.jūnijs 2017 12:53
10 0 Atbildēt

viss, kas tiek darīts, lai aizsargātu pasažierus ir attaisnojams - štrunts par alumīniju un mašīnu

Palaidniex 28.jūnijs 2017 8:05
1 0 Atbildēt

Njāā...

Nepārstāju brīnīties par cilvēkiem, kuri vērtē auto pēc tā, cik remontējams/neremontējams/norakstāms būs auto avārijas gadījumā.

Nu ja, bleķi un to remontējamība tak svarīgāka par cilvēkiem, to dzīvību un veselību...

Tā teikt - APBRĪNOJAMA vērtību skala!

asd 26.jūnijs 2017 12:53
2 0 Atbildēt

Tad tāpēc amīši sēž tik augstās mašīnās, lai sadursmes brīdī neplīstu hemoroīdi...

martinslusis 26.jūnijs 2017 16:23
1 1 Atbildēt

Bet vai augstāks smaguma centrs nerada lielu apgāšanās risku?

Rallists 27.jūnijs 2017 9:43
0 0 Atbildēt

Pieļauju ka apgāšanās uz jumta ir mazāk traģiska kā līdz viduskonsolei no sāniem iebraucis žigulis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā apdzīt, ja nevar apdzīt? (+ VIDEO) 4

Viens no kravas auto vadītājiem vairāku kilometru garumā cenšas apdzīt priekšā braucošo kravinieku, taču tas izdodas vien pēdējā epizodē gandrīz izraisot sadursmi ar vieglo automobili. Lasīt vairāk

 

Motoreļļas izvēle vecākiem dzinējiem: vai biezāka būs labāka? 4

Vai esi dzirdējis gadījumus, kad autovadītāji paši vai mehāniķi pēc saviem ieskatiem nolemj nomainīt ierasto motoreļļu uz “biezāku”? Saskaņā ar senām teorijām un dažu mehāniķu nelokāmo pārliecību šāds solis paildzina dzinēja kalpošanas laiku, turklāt mazina motoreļļas patēriņu automašīnām, kuru nobraukums pārsniedz 100 000 km. Lasīt vairāk

 

Volvo lielākais un mazākais krosovers tiekas triecientestos (+ VIDEO) 2

Volvo sarīkojis drošības testus, savas krosoveru līnijas lielākajam un mazākajam modelim liekot triekties vienam pret otru. Lasīt vairāk

 

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO) 2

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti