Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civic 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Auto ir 2004 gada, tā saucamais facelift modelis, ar jauniem lukturiem. (Ievietojot auto nevar izvēlēties 2004!!!)

Tika iegādāts auto ar pilnu, aprīkojumu, visas elektriskās ekstras, nav ādas salons, klimata kontroles, tā vietā ir A/C, ieslēdzmas ledusskapis, kas man patīk vairāk.
Bez xenona gaismām un ar 5pakāpju manuālo kārbu.
Dzinējs ir 1,6 Vtec ar 110 zs.
Mazākais dzinējs ir 1,4 bez Vtec, un krutākā versija portams Type- R 2,0 i- Vtec 200zs.

Tātad mans Civic ir 3 durvju zila metālika (Vivid blue).
Vtec šim modelim ieslēdzās pie 5600 apg./min, tas vēl nav izmēģināts, jo auto dzinējs nav iebraukts, tas ir jāiebrauc 2000 km neātrāk par 110 km/h un pārslēdzoties nevajadzētu pārkāpt 3500 apg./min robežu, cenšoties braukt saudzīgi pārslēdzos pie 3000 apg. min.

Auto ir diezgan ietilpīgs, neskatoties uz mazajiem gabarītiem. Aizmugurē sēdošie jūtās diezgan ērti, jo pa vidu starp priekšējiem sēdekļiem nav tās arkas grīdā, grīda ir pilnīgi taisna, tas palīdz sasēsties trim cilvēkiem, un sēdēšana ir diezgan ērta.
Atlokāmi priekšējie sēdēkļi ir abi, vienīgi, nešofera sēdeklim ir ķepa sāna, šofera beņķi atlocīt ir grūti(ielais pasažieri aizmugurē. ) Tas laikam ir paredzēts drošibas nolūkos, lai nekāptu pasažiesri pa šofera pusi.
Abos priekšējos sēdekļos sānu malā ir air bagi, kā arī airbagi atrodās stūrē un priekšējā panelī, kopā četri.
Paneļa apgaismojums ir maigi rozīgs naktī un dienā ciparnīcas ir baltas. (no 2001-2003 gada modelim tas ir tumši pelēks ar sarkanu apgaismojumu. )
Sēdeķļi ir sportiska tipa, diezgan cieti, bet ļoti ērti, tāda sajūta kad iesēdies, vienkārši ielīpi tajos, un liekas ka braucot kāds tevi stingri satvēris tur muguras sānu daļaā, pie lāpstiņām. Pagriezienā jūties dziezgan ērti. Tālā ceļa braucot mugura nenogurst, ja tiek pareizi pieregulēts sēdeklis.

Ātruma pārslēgs atrodās paneļa viduskonsolē, tieši zem automagnetolas, tas ir burtiski turpat blakām stūrei, un tas ir dikti parocīgi. Ja sākumā liekās nepierasti, tad pārsēžoties uz mašīnu kur ātrumpārslēgs atrodās lejā pie grīdas, roka pa paneli lēkā meklējot pārslēgu.

Stūre ir maza, bet parocīga, jo otrā pusē ir ) tipa ielocījumi kur turēties ar rokām, to nevar izstāstīt , to ir jājūt.
Auto tēmēts uz cilvēkiem no 18- 30 gadiem , sportiska tipa braucējiem. un garā jauniem cilvēkiem.

Runājot par piekari, tā ir stingra, bet mūsu ceļos sastopamām bedrēm lec sprigani pāri. var izjust ceļa grumbas un rīses, bet braukšana rada drošu sajūtu.

Stūres pastiptinātājs ir elektrohidroliskais, stūre ir vaļīgāka pie maza ātruma un kļūst cietāka pie ātrākas braukšānas, man sākumā bija grūti pierast, bet kad piešaujies, vadāmība ir diezgan precīza, un pats auto ir ļoti manevrētspējīgs.

Priekšā kur parasti atrodās ātrumkloķis, ir ar vāciņu aizbīdāms divu gļāžu turētājs, un nodalījums, bet šo visu statīvu var iebīdīt iekšā panelī, kur paverās liela platība līdz pat pašai grīdai kur stāvus var salikt vismaz 10(!!!) CD vākus, parastā biezuma CD vākos. (nu ļoti parocīga CD glabātuve tiem kas mēdz glabāt mazu cd kolekciju mašīnā. ) Un atvērtā stāvoklī, kad ir redami glāžu turētāji, var beigās ielikt kādus 2-3 CD vākus.

Cimdu nodalījums jeb bardačoks ir maziņš aizslēdzams, lai gan panelis ie liels , bardačokā nevar ielikt A4 lappu, tas izskaidrojams ar to ka tieši aiz šīs aizslēdzamās glabātuves atrodās ECU jeb dzinēja smadzenes.

Runājot vēl par patīkamām izmaiņām no iepriekšējā Civic, šim ir pie odometra iebūvēts infocentrs, kur tiek uzrādīta āra temperatūra, degvielas patēriņš, un trip km skaitītājs, kā arī kopējais auto km nobraukums.
Interesanti tas ka , ja piem. zem spidometra rāda kopējos nobrauktos km, un rārā mainās temperatūra(precīzi nezinu uz cik grādiem iespējams ka no + paliek - grādi celsijā) tas nomirgo trīs reizes parādot temperatūru, un pēc nobraukt 1 km, pārslēdzās atpakaļ un km rādījumu.

Ja ir ielēgts logu tīrītājs uz intervālu ieliekot atpakaļgaitā automātiski ieslēdzās aizmugurējā logu birstīte.

Lukturu apmazgātājs strādā ar diezgan lielu spiedienu, un par cik tas ņem logu mazgājamo šidrumu no kopējā tilpuma izple''sanās trauka, man jau MDL ieteica uzreiz uzlikt šī mazgātāja pārtraucējpogu, kas to atslēdz lai ekonomētu šo logu šķidrumu.
Tā parasti braucot mazgā logu , bet ja lukturi ir netīri ieslēdz pārtraucēju, un piespiež kā parasti priekšējo logu mazgāšanu, dzirdama dūkoņa, no priekšēja bampera izlien divi "mieti" un ar spiedienu nomazgā lukturus.
Ir salonā lukturu augstuma korekcija.
Degvielas vāciņš taisās no salona.

Riepas nāk uz parastiem diskiem ar dekoratīviem vākiem 195/60/ R15 Bridgesone Potenza riepas.

Braucot ir dzirdams tipiskais japāņu auto urkšķis, kas ir neuzmācīgs, nav dobja remus sporta trubas skaņa ;))

Zila krāsa ir drusku pērle tā dienā iz zilgana, mākslīgā apgaismojumā piem. iebraucot naktī uzpildīties statoilā tā ir tumši zila.

Pildu 98 degvielu, patēriņš pilsētā ir 6,7 l uz 100 km.
Pa šoseju ar 90 5l/100km un 110 gandrīz 6 l.
Ekonomiska un ar 1,6 dzinēju auto ir diezgan ņiprs.

Bagāžniekā nav pailnizmēra rezerves ritenis, bet plānā riepiņa- "banāns".

Ar auto esmu ļoti apmierināts.

Iespaidi:
+ neskatoties ka ir mazgabarīta auto salons ir plāšs
+ bagažniekā stāvus iegāja 4as vasaras riepas un vēl aizvērās bagažnieks
+ lai gan neiebraukts, bet jau diezgan atsaucīga sadarbība starp gāzes pedāli un dzinēju 5 robs no 50 uz 100 km/h no problem
+ beņķi cieti ar lielām sāna malām, bet diezgan ērti, pagriezienos neizkritīsi no beņķa
+ tā dēļ ka ātruma kloķis ir panelī, lejā ir aizsekts glāžu turētājs, to var smuki iebīdīt panelī, un tajā vietā izveidojās taisnstūrainas kaste līdz pašai grīdai, reāli liela miskaste visādiem papīriem u. t. t.
+ aizmugurē ir taisnā grīda (nav arkas starp priekšējiem beņķiem).
+ aizmugurē sēdēja cilvēks būdīgs augumā 1,80 un teica ka sēdēšana esot diezgan ērta varētu pat izturēt ar vienu piegājienu Rīga - Liepāja. (Vai atpakāļ braukt būtu ar mieru nezinu... )
+ Balti spidometri ar maigi sarkanīgu apgaismojumu (Ja zināt mazda 6 iftīgi apgaismojumu, tad šis ir maigi sarkanīgs).
+ vizuāli auto izskatās sportisks, ir spoilerīts un sliekšņi.
+ pēc ilgas braukšanas ar mammas volvo s80 nejūtos konfortā apzagts, auto ir negaidīti manevrētspējīgs.
+auto atgādina piesprādzēties ar interesantu pīkstienu 3 reizes ik pa 15 min.

- salonā ir tikai viena apgaismojuma lampiņa salonam tieši pa vidu, ja vajag lasīt karti vai citu kaut ko skatīties, gaisma sanāk no muguras kā rezultāta neko īpaši nevar saskatīt
- ja piesprādzējās dabūn drošības siksnu vilkt no diezgan neparocīgas vietas.. (to var arī piesaitīt kā plusu, jo tad var labi iemācīties kasīt muguru)


- par xenona lampām mdl motors paprasīja 700Ls (jo nevis lampas liekot bet type- R lukturus) atteicos
- par pagriezieniem spoguļos mdl motors teicās 250 ls jāmaksā un vecie spoguļi jaatdod viņiem.. pagriezieni kas ir spārnā degs kopā ar spoguļos esošajiem. (sākuma cena bija 370 Ls)
- panelis ir liels, bet cimdu nodalījumā nevar ielikt A4 formāta lappu.

Ne + ne -

Piekare cieta, bet pa bedrēm diezgan sprigana, nav assu sitienu, bet maigi stingra pārlekšana.
Lai gan tehniskā ir izieta mašīnā nav aptieciņas un trijstūra...
Raso ar migliņu aizmugurējie kā ari (tagad ievēroju ) priekšējie lukturi...
Itkā problēma atrisināta, ja rasos vēl divas nākamās nedēlas tikšu pie jauniem lukturiem... (MDL solīja mainīt nevis zieķēties ar silikoniem, tas reāli priecē, jo servisa attieksme pret klientu ir reāli pretīmnākoša salīdzinot ar citiem... )

Rezumē:

Pēc 3 mēnešu gaidīšanas esmu pilnībā ar auto apmierināts.
To nevar izstāstīt, ar to ir jābrauc!

īpāsu izmaiņu no iepriekšējā tāda paša civic nav:
Spidometrā iebūvēts odometrs, āras termometrs, patēriņa rādītājs(pārdevējs teica ka iepriekšējā tāds neesot bijis, saku tā pēc jo pats neesmu iepriekšējo skatījis... )Ārpusē citi lukturi, slieksnītis un tas arī viss, sudrabots panelis, agrāk viduskonsole bija melna.

Tādi ir mani iepaidi.
MDL serviss ir ļoti atsaucīgs un pretīmnākošs!
Dodu auto 8 *, jo mīnusu nav pārāk daudz, un tie nav tik būtiski.
civic04 @ 4.aprīlis 2004 0:00
Audi 2.3 Avant. 1986 Novērtējums: 5 Komentāri [16]
Nopirku pirms 2 gadiem. Pelēks, lietie diski, audi stereosistēma. Iepriekš bija 1.8 karburators 1983. gada (švaks motors, galīgi nevelk). Pārdevu, jo sāka ipasi pateret eļļu un ātrumkārba gaudot, tādu švaku motoru īpaši remontēt negribējās. Nopirku pie rumbulas placī pa 1000USD. It kā likās normāls, nebija rūsējis, kluss, labs salons.
Nomainīju priekšējo stiklu 70Ls(lietuviešu neliku, teica, ka izbirs pie pirmās bedres), bija plaisiņas.
Aizmugurējie lukturi, lietoti pa 5Ls.
Amortizators jauns - 25Ls.
Gaisa filtru utt. sīkumi. Radiators tecēja, nomainīju pret lietotu pa 40Ls. Izgāju tehnisko un pusgadu braucu. Un tad pēc viena gadījuma ziemā, kad iebuksēju un pārkarsēju motoru ziemā, izlija tosols, nomaucās gumija no radiatora, izlija tosols (radiators izradījās bija iesmērets ar šķeltu izvadu) sākās problēmas - grūtāk pieleca, ievelkot uzspridzināju izpūtējus (tikai pēc tam uzzināju, ka ar katalizatoru ievilkt vispār nedrīkst). Nomainīju lietotus izpūtējus - 20Ls komplekts, piemtināju un braucu tālāk. Vainu, ka nelec izskaidoju ar to, ka mitrums sagājis. Esmu svētdienas braucejs - gadā nobraucu 3000km. Tad pavasarī kādā attālākā braucienā pēc kādiem 200km autiņš nobeidzās - visu laiku uzvāŗījās, galīgi neleca, tosols burbuļoja.
Tēlāk izšķīros par motora remontu (nevis nomaiņu).
Remontējos kādu pusgadu. Vispirms aizvedu motora galvu noslīpēt - 10Ls, blīve - 10Ls. Izpūtēji galīgi lietotie sarūsējuši (nopirku jaunus poļu (arī rūsē), citreiz pirkšu dārgākus nerūsējošos). Taisot nomainīju 70% dazadu vadu (bija saplaisājuši) - 30Ls. Taisīju lēnām pats, nesteidzoties un pēc pusgada dabūju pie dzīvības. (remonts ap 150LS), radiators (jauns - 60Ls). Nomainīju ģeneratora oglītes, svečvadus, starteri, izpūtējus, vadus, blīves. Bet pēc tam radās problēmas ar mašīnas pielaišanu - nekādi nespēju saprast, kas par vainu. Spiediens degvielas sistēma itka normāls. Aizdzinu uz servisu - kur atklāja, ka degvielas sūknim bišķi atmosfēras nepietiek, tagad lec labi. Servisā remontos atstāju 140Ls: Sametinaju katalizatoru, pārmetināju kloķvārpstas dzenuli (izrādījās, ka tam bija kaut kada vaina - īsti nesapratu, bija kaut kadā veida pārbīdījies par vairākiem robiem pie iepriekšeja saimnieka), nomainīju degvielas sūkni (lietots ar garantiju 25Ls), siksnas, pārlika vadus, nomainīja inžektora gaisa regulētāja blīvi (pēc kā kādu laiku, pēkšņi apgriezieni nerimās, bet tagad iestrādājās normāli). Pēc tam atkal aizdzinu uz to pašu servisu mašinu lai pabeigtu remontus: izrādās, ka pēc tik ilgiem remontiem bija gandrīz visas gumijas saplaisajušas, bremžu suproti ierūsējuši, kolodkas bija jānomaina, bremžu šļaukas, izpūtēja atkal pēc metināšanas caurums bija parādījies, degvielas truba no bākas izrūsējusi, nomainīju vārstu blīvslēgus. Visa ta remonts izmaksaja šoreiz 220Ls.
Bet dega vēl kompjūterā bremžu sarkana lampiņa, domāju, kas par vainnu, nevareju izdomāt.. Aizdzinu uz servisu, tur atkal nomainīja šlaukas pie spiediena regulatora, it ka palidzeja, bet nepalidzeja, sad tad tik un ta iedegas. Sapratu, ka bremzu spiediena bumbieris dod biski par maz atmosferu un tapec dod signālu uz kompjūteru . Mainīt šito lietu netaisījos. Tāpēc šo problēmu atrisināju vienkārši atvienojot vadu no datčika, jo uz bremzesanu tas ietekme tikai uz 1%. Bremžu bumbieris maksa 17Ls. Tagad mašina iet labi, klusi komforti. Vienīgais ir nedaidz palilienats degvielas patērīņs. Domāju , ka degvielas spiediena regulators jāmaina ((17Ls lietots) - izmērīju, ka pretestība uz termorezistora atškiras par 3 omiem, gramatā rakstīts, ka tas tad var ietekmet patēriņu un palielināt degvielas patēriņu) un gaisa mērītaju katalizatorā - lambda zondi (nezinu, cik tāds maksa , bet domāju, ka beigts). Bet pagaidām nu jau 8 mēnešus pēc remontiem braucu tāpat bez nekādiem remontiem. Domāju, ka kaut ko paskatīsõs gada beigās - par 50Ls. Degvielas patēriņs ir tikai palilinājies par 1.5-2LS uz 100/km. Nu vēļ mazliet eļļu patēŗe, kādu 1l uz 1000km, no kuriem 80% noplūst gar eļļas ielejamo vāciņu, nu bet tas strunts.
Plusi: Nu ta visa visuma iet labi, rusejusi tikpat ka nav (kur ir, tur apstradaju ar rusas parveidotaju), plass salons, bagaznieka var ielikt loti daudz (tikai japiezime, ka man ieprieksejam avantam izbira stikls - bija iekritis koka gabals, kad bija attaisīts, kad taisīju ciet, nepamanīju un izsopieda stiklu ), muzika, salona laba (vareja but mp3), lietie diski labi izskatas, aizmugurejais stikls tonēts, no aizmugures braucošajiem gaisma nespid acis, ar 5. ātrumu iet jebkurā kalnā, ar 4. visos (140zs), esmu normals braucejs negazeju, tad man tikai zs, lai uzbrauktu kalnā un nevilktos ar pilnu mašinu.
Rezumē: mašīna itkā laba, bet daudz kā trūkst no tagad esošaja tehnoloģijām (elektroniskā aizdedze, precīzāks inžektors, formas apaļums), mašina kaprīza, neko nevar zināt kas būs, pagaidam braucu bez remontiem, bet ka bus nezinu (domaju, kas vairak parzina savu mašīnu, tam tas atkrit).
Citu mašinu pagaidām, netaisos pirkt, neesmu nekāds īpašais mašīnu fans (varbut pec kadiem 5 gadiem, kad bus galigi morali novecojusi, apmainisu pret biski jaunaku modeli, tā ir tikai ērts pārvietošanās līdzeklis, domāju, ka ar gadā ieguldītiem 50 - 100Ls pietiks, regulāri sekoju līdzi stāvoklim, pārbaudu. Pēc pieredzes mašinas vispār tādi lūzņī vien ir bijis gadījums apgrozīt rokās diezgan daudzas mašinas, visas ir ar savām problēmām, tadu normalu idealu masinu nav. Pats braukāju darbā jaunā renault. Izdevumi diezgan lieli gadā uz 10000km kopā ar kasko aptuveni 800LS aiziet.
raimis @ 3.aprīlis 2004 0:00
Honda prelude 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Man ir 95 gada prelude, labs auto, bet lasot par tām 85/91 gada prelūdēm man skiet dala tur nav taisnibas, pirmkārt tas masinas ir jau vēsture un sen jau nerullē!!! Ja jūs negribat nosisties ir jāmaina tās vecās grabažas pret jaunākām silti iesaku, protams prelūdēm, nenožēlosiet.
Edzinsh @ 2.aprīlis 2004 0:00
Mercedes 190 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Sveix visi Mersovodi : ))) Ta Mus sauc krievu valodaa!
es gan jau esmu ar Mersiem daudz areedis! bija man no sakumaa 190E 2.0, ar 4 robam 1984g. mashina nav no sliktakajam, bet pati galveena probleema tadai modelei ir RUSA! parejais gan hadene, gan ritosha dalja ir izturejushi 3 gadus pietiekoshi apsveicami. pa sho laiku protams nacas nomainit gan stabilizatora buksas, gan priekshejas sharas, gan aizmugurejos amishus! bet tas ir proporcionali noskrejenam. tagad pirms 3 meneshiem panjemu jaunaako brali 190 1.8e, ar 5 robam 1991gada, panjemu tikko no vacijas ar nelielu noskrejienu 160000 ar servisa gramatinju. Mashina ideaala! neko nevaru pateikt, vienkarshi komforta un klases apvienojums ;))) bet pateikt godiigi ir divas probleemas: 1) ed tas apmeeram 9litri pilseta un ap 8.5kombineeta. tas mani bishku sarugtinaja, gaidiju lielaku taupiibu. 2)saka chiksteet durvis, braucot pa bedrem, tas protams nav defekts, ir japieregule sledzha stiprinajumu, bet ta iar slimiba nr 1!!! man patik shi modele, nakamo pirkshu C- klass, ceru tas ur lidziigs: ))
Dixik @ 28.marts 2004 0:00
Mitsubishi Eclipse 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Auto - Mitsubishi Eclipse 99`, 2.0 bendzha, AT...
+labs izskats
+nepaaraak lielz degvielas pateerinjsh
+patiikama gaita
+saliidzinosha droshiiba no zagljiem : P : D

- tikai 140hp + automaac

Pahreiz neko vairaak par auto newaru teikt, jo sanaacis braukt tikai meenesi - auto tiek tjuuneec. Pashreiz rulleju ar BMW 525tds touring 95` : DDD
Chainz @ 26.marts 2004 0:00
Ford Scorpio 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Scorpio ira tiiri taa neko , piekriitu visiem tie kas ir izteikushis par sho mashiinu pozitiivi. Ja kaads netic iesaku nopirkt jaunu auto un pavecaaku scopio kaadu un saliidzinaat extras un visu paareejo un atskaarst ka iipashi nekas nav sliktaaks. : )

Bet man ir viena probleema kas saakaas nesen nezinu kaa no vinjas tikt valjaa esmu shinii portaalaa pirmo reizi un mekleeju kur uzdot kjautaajumus a tur nevar : ( nu izleemu ka sheit buus vieta varbuut kur kaads spec. varees paliidzeet.
Lieta taada : Izpiezjot sajuugu un ripojot pie krusta utt. mashiina biezji vienkaarshi njem un noslaapst : (((, beediigi jo Riiga tas ir nepiedodami : (. Vakar nomainiiju sveces tjipa labas Mainiiju Ripo 2 labs atsauciigs serviss utt. Bet probleema ira taapat. Nezinu ko lai dara. Iet uz diagnostikaam un maksaat naudu ar negribaas jo cik sapratu no Ripo 2 speciaalistiem vinji taa uz sitiena arii neko nevareeja ieteikt : (.

JA KAADAM IR IDEJA KAS UN KAA BUUTU LJOTI PRIECIIGS !!!
Rocis @ 25.marts 2004 0:00
Audi 100 avant 2.8 quattro 1992 Novērtējums: 4 Komentāri [47]
Mīnusi:
Rijīgs lūznis , kurš piedevām neiet ātrāk par 230 km/h. Ar patēriņu 14 l/100 km visām iepriekšējām manām automašīnām dinamika bija nesalīdzināmi labāka. Ilgāku laiku braucot ar apgr. virs 4500 motors ēd eļļu. Nobraucot 5000 un vairāk km. mēnesī remontos aiziet Ls 300 un vairāk katru mēnesi. Ritošajā daļā var mainīt ko grib, tāpat vidēji pēc 3000 km atkal kaut kas sāk grabēt. Tas ''tracina'', jo ļoti nepatīk braukt, kad kaut kas nav kārtībā. Salīdzinoši ļoti neprecīza vadāmība uz šosejas pie lielāka ātruma. Audi centrā mainīju bremžu diskus un klučus, bet pēc BMW tāpat liekās ka bremžu nav. Ar standarta amortizatoriem (tehn. kārtībā) bieži ''sita cauri''. Līdz šim Rīgā nav izdevies atrast mani apmierinošu servisu šīs markas automašīnai. Kruizkontrole ļoti ''aptuvena''.
Nedaudzās patīkamās lietas:
Ērti sēdekļi, laba ''caurgājība"pa dubļiem, sniegu, samērā plašs salons, patīkams salona dizains, ātri dabūjamas rezerves daļas.
Slaists @ 23.marts 2004 0:00
Izh Kombi 1986 Novērtējums: 4 Komentāri [4]
Skatos, nav neviens neko par Izhu uzraxtiijis. Sen jau tas bija un daudz ko droshi vien neatceros, bet nu visu no saakuma. Chomaks man no sievas krusteeva nopirka Izhu, baltu, ar numuru AE644 (laikam) pa veseliem 400 latiem. gads tas vareeja buut kaads 90tais, 91mais, vz. Mashiina uz priekshu gaaja, 76staa zuppa maxaaja kaukaadus 16, 17 sanjus (jauka bij dziive, ne : ). Viskaukur tika ar vinju braukaats, meitenes uz kapota, veemienu uz durviim, kaa arii velosipeedistu uz bampera vinsh tika dabuujis. Tad kaukaa sanaaca, ka pa tallinas ielu brauca migalka kaukaada, un no chaka ielas braucoshais izh ieskreeja dibenaa 9viitajam zhigulim. pa logu (jo durvis valjaa netaisiijaas) aaraa izkaapa oj, oj, oj un tad tik saakaas .. vobshem gribeeja, lai kex to auto peerk. sametaam naudinju, gaajaam uz strelkaam, tipavirsbuuvi atradaam pa 700ls jaunu un tiripiri, shis nee, neder. naudu un chau. beigaas finaalaa tos teevinjus, kas gan tur draudeeja un ziimiites meta zemenju sargi pielika pie zemes un piekodinaaja vairaak neraadiities. Un shie neraadijaas ar. Diivaini, mozh tas vaznisbija zagts. Bet nu, apakalj pie lietas. Tad kombis tika pa kaadiem 90ls sataisiits, haube un spaarns nopindzeleeti ar otinju, kaukas tur izvilkts aaraa un aiziet taalaak (suudiigi tie vaz 2109 tomeer laikam pret taadu tanku). Taa veel briidi braucis, vinsh saguma beediigaa paskataa pie kexa maajas uz paaris gadiem, liidz beidzot tas ritenjbrauceejs (viss notika jauniibas shmigaa toreiz.. : ), kas savlaik tika notriekts uz barbisa ielas un atstaajis prieksheejaa nikjeleetajaa bamberii nelielu, bet nelabojamu robu, ieguva savaa iipashumaa to briinumu pa 60ls. tad saakaas chakars pusgada garumaa, kameer dabuuju vinju uz kaajam. druumaakais bija tas, ka nonjeemu kaarbu, sajuuga to korpusu (debiila mashiina tasmosiic, viss vinjam cherez zhopu daraas) ar domkrata paliidziibu, nu un vaardsakot beigaas izraadiijaas, ka sajuuga diski salipushi kopaa. nu o vareeja dabuut valjaa ievelkot un metot robaa (izraadaas). bet tomeer, izspiedeejgultnim 1na kjepinja bija jaanomaina, taatad darbs nebiaj veltiigs : D Veel tur sharas ar tiem plastmasas ielitnjiem sataisiiju, sho to veel, suportu mainiiju. tad dabuuju riigas rajonaa apskati pa kaukaadiem 15ls, pat nebraucot uz turieni, uzliimi liimeeju pac : D tad tika vakumnjika truba no kolektora aizbaaztaar skruuvi, bet nu vienalga - rija tas cuuka 13litrus apmeeram. Tika izlemts par nopietnu riiciibu. No Ludzastika atsaukts kursabiedra chomaks - moskvichu speciaalists. Izjaucaam motoru, aizlaidaam peec gredzeniem. Iesistais cipar 2 vinjam salikaas, kaa remonta izmeers. Panjeemaam lienes ielaa gredzenus, hrenu, uzlikt nevar, pa lielu! bljin. tinam apakalj. ruupiigi mazgaajaam un taa. panjeemaam standarta. Der! Salikaam apakalj naakamajaa dienaa. Nelec. Kex kavee vilcienu, nu suuds ar vinju, shis aizbrauc, es paludzu garazhas kaiminju ievilkt. Aiziet! Ruuc! Jauki. Veel jaukaak bija, kad pateerinsh iekljaavaas pat 8tonjos litros! Reaali, man patiik remonts pa 15ls un gredzeni pa 7ls + eljlja ka kaukaadiem 3 un bliive pa 2,50 (veel viena palikaas, nevajg kaadam?) Mashiina ideaala. Sleegt nevajag, izdevumi nieciigi. No punkta A uz punktu B veda. Vieniigie suudi ar pechku. Nu galiiga pakalja. Sviistoshi stikli, ziemaa auksts. Gudrs viirs, koljenvals vaardaa, zinaaja staastiit, ka jamiem pechkai trubas otraadaak jaapmet, viss notiekot. Kaukaa konstruktori reekjinaajushi bija ne taa, jo straadaaja tas pasaakums preteeji domaatajam. Beidzaas apskate, njemties apnika. Jaachubina pa bishkim tomeer taadas mantas ir, lai nepieviltu. Uz celja nepaliku. Par veel vairaak. Jaanjos uz 150 vilku pakalj kaukaadiem 2viem \m/. Ozola zarus biju iespraudis starp haubi un spaarniem. Skats reaals, ka taadalidmashiina lido pakalj normaala paskata autinjiem: )) Paaris kexi bija piestaajushi celjamalaa pachuraat, noraudziijaas ar neviltotu izbriinu : )) Nu jaa, gadi tie bija jau .. emm .. 97/98 : )))) Bet nu, biju nabadziigs students un shis variants bija vairaak kaa nekas. Paardevu vinju kaukaadiem kexiem ar zelta zivtinjas telefonu, atbrauca 4 puishelji, pa tumsu, neko nevejadzeeja, akji pat iznjeemu, atdevu atsleegas ar tehpasi un chau. Tehpasee bija ne taa mana choma vaards veel, bet veel taa ebreja, kas vinja bijushaas (tagad jau) sievas krusteevs. Redzeejis to auto neesmu vairs. Nedaudz skumiigi.. Taa ir reizeem iedzertais alkahols uzdzen nostalgjiju : )))
PiepZz @ 22.marts 2004 0:00
Audi 90 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Nav kvatra, 2,0l motorīts, čips, sporta izpūtējs, sēdināts, sporta piekare, salonā koka apdare - tādu jau nopirku. Sākumā jau bija baigi labi, bet kad sāka ritoša jukt - sālīti.
Gaita laba, iet labi, uzrāviens labs, bet jau pierasts, bet gribas vēl labāku uzrāvienu. Pašaurs, migliniekus zog.
Labs auto kamēr iet, kad sāk spītēties, tad ir vakars.
Ar tukšgaitas apgriezieniem cīnos un nevaru tikt galā.
Patēriņš diezgan liels - pilsētā 14l (bez gonkošanas), ārpus pilsētas brauc kā gribi - no 10 līdz 16 litriem uz 100 km. Nevienā servisā nevar pateikt kāpēc tā ir (vēl nēesmu bijis tikai AUDI servisā jo būs pārāk sālīti). Jāuzmanās krustojumā, lai mironenes nenorauj (vienā rītā paliku krustojumā, grbējās nogasēt).
Iesaku, tādus tūnēt nevajag ar čipie un t. t. Labāk standarta autiņš un viss OK.
Bet visam kopumā ja negasē labs autiņš, jo daudzi ir uzrāvušies uz to āķi, ka tas ir tikai nieka 90, kuram var krustojumā pogas izgriezt, bet pēc tam izrādās nieka 90- ks viņam no krustojuma aizlido pa priekšu. Nākošo ko es gribētu pirkt, tas ir S4.
ttt @ 19.marts 2004 0:00
Volkswagen Golf I 1982 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Apraksts: Golfs I tikko no vaacijas, 1.6l motorinjsh, automaatiskaa kaarba, divas durvis, nu mashiiniite ka no zhurnaala. Nopirku 2000g(agraa pavasarii) pa 200ls (smiekliiga cena) Kaarba bez defektiem, nomainiiju pakaljeejaas atsperes un amiishus, kaa arii bremzhu kluchus (kopaa par visu ap 7-8ls).
Regulaaras elljas mainjas(2x) un sveces arii ieliku jaunas(1x).
Protams, ka jaabaro ar benziininju, videeji 8-10l atkariibaa no braukshanas stila. Par autom- kaarbu, Golfinjsh mieriigi nokaucas arii uz asfalta : ) , pa grunteni diezgan sliid, jo paviegls aparaats. Pamaniiju , ka prieksheejie spaarni ruusee, bet paareejais o/k.
Autinjsh bija tumshi zils, ietopneeju lodzinjus un pakaljeejaas lampas. Tiiri stiliigs bija un galvenais, ka labi kopts.
Miiljaakas situaacijas uz celjiem - kad braucu paari 100 un eju garaam jaunaam mashiiniiteem, iipashi BMWsarosas un saak dziities. Reiz arii pa Salu tiltu skreejos ar 5 seerijas BMW, kursh aizgaaja man garaam jau uz 140(manaa spidikjii), un aizmochiija pa laachpleesha ielu : D Reaali sakaitinaat biezaakus un BMW tureetaajus : )
max km/h ko esmu braucis, bija 170km/h, bet vairaak nemeegjinaaju, jo 18. g. veca mashiiniite vareetu neiztureet.
Miiljaakasi aatrums, kad nav nekaadas rezonanses un vibraacijas - 110kmh, kaa arii parasti braukaaju aarpus pilseetas!

Pozitiivi:
1) Laba, dinamiska
2) labs degvielas pateerinjsh
3) sakariigs salons
4) Viegli remonteejams (tikai pachibinaaju)
5) Daudz detaljas un leetas.
6) tautas vaagjis

Negatiivi:
1) Veca taa mashiiniite un tas arii visss
2) korozija var uzbrukt ljoti aatri un it sevishkji muusu braukshanas un saalju apstaakljos ziemaa
3)viegls, liidz ar to bremzeeshanaa jaauzmanaas no sliideeshanas un saansliides uz zemes/grants celjiem.
(1x tikai gadiijaas uzrkaarties ar prieksheejiem ritenjiem uz graavja malas : ))

Ieteikumi:
Veca mashiina un ja galiigi naudinjas nav var nopirkt un kaadu vasaru padzenaat!

Nosleeguma vaardi!
2002g rudenii paardevu pa 200Ls
(bonusaa bija Ljitaki no scirocco, ko iepirku pa 30Ls)
Starz @ 16.marts 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti