Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab aero 95 2000 Novērtējums: 10 Komentēt
Pec ilgiem meklejumiem, beidzot atradu ko gribeju. Bet gribeju saab aero 1999 -2001 gada razojumam. Kapec- shim eksemplaram ir porshe 911 230 zirgspeki. man sis aparats ir tresais saab, ta ka apmeram zinu kas ar tiem notiek , un kur slepjas riski. Vinam ir pielikta ari gazes iekarta , ko ari izmantoju. Braucot ar gazi, netiek gandriz nemaz, zaudeta ne dinamika, ne ari uzraviens no vietas. Pie luksoforiem patikami meklet konkurentus, kuru praktiski nau. Loti patikami ieradit zviedru konkurentiem- Volvo , vinu vietu. Aero komplektacija ir ar zemaku piekari. Soseja atrumu uz likumiem samazinu nedaudz, jo stabila sajuta. Auto salona loti kluss . Radioskana ari teicama. Auto vadisana - loti erta, viegla un drosa. Rusa uz kuzova nau manama nekur, kaut gan auto jau 15 gadu, cerams ka gadus 5 nebus ar, ja nebus dauzijumu vai skrapejumu. Tagad par degvielas paterinu. Neticesiet. ka braucu ar 6 eirikiem -100 km, tas videji- soseja plus pilseta. Meginaju , cik bus tikai pa pilset. tad rezultats iznaca9 eiro. Tagad par netikamo. Kajau teicu man shis ir 3. saabs. un visiem viena problema. Ta ir dzesesanas sistema. Zinataji saka, ka nelaime celo saimniekam lidz uz jauno auto. Alfa motora pieredzejis meistars stasta ka esot preizi jauztur bacina tosola limenis. Censos ieverot , bet loti karstas vasaras dienas, tupikos gradi celas. Bet nu tad vienkarshi censos izslegt klimat kontroli/Nezinu varbut jega mainitkaut ko no dzesesnaS SISTEMASs. V el bija problema vasaras sakuma ar salona apsildi, ar kl. kontroli saka pust par daudz silto gaisu. Sakas epopeja aa autoservisu apmeklejumiem. Ko tik necentasd man iestastit. Datora nomaina, kulera radiatora, gaisa filtra mainu un vel nezin ko. Bet patiesiba izradijasmanam delam. Nomainiju ara temperaturas deveju, par 10 eirikiem un viss ok.
Tehnisko izgaju ar vienu nenozimigu aizradijumu. Iesaku cilvekiem saab aero. tas bus labs auto par letu naudu, kuru varesiet atstat uz ielas , bez riska. Tikai jamekle ir pailgs laiks, domaju nevajag nemt pirmo , ko piedava.
onkelsem @ 2.decembris 2015 0:00
Saab 9000CSE 1994 Novērtējums: 5 Komentēt
man butu viens jautajums varbut kads zina un var palidzet man tikt skaidriba lieta grozas ap Saab 9000 automatu . Masinai Problema ar Kondicionieri Nenak ieksa Siltais Gaiss ! Iznemu ara No ParzegaVentilatoru to parbaudiju tas viss strada ! ir problema kaut kur citur ari drosinatajus parbaudiju tie ari vesali Varbut Kads Var kaut ko ieteikt un Palidzet Sikak?
Marchello @ 30.janvāris 2014 0:00
Saab CD 2,3 Turbo 1970 Novērtējums: 8 Komentēt
Patīk man SAABi! Pārsvarā atbaidošs dizains, un konstruktīvās īpatnības, bet tajā ir savs kaifs(iedomājies ir pat SAABi, kuriem rocene uz priekšējiem riteņiem(!) vajag tak dadomāties... )))
Nu bet kopumā pamatīgs autiņš un atšķirībā no Volvo, ir nevien drošs un pamatīgs kā mazgabarīta tanks, bet arī dinamisks. Vislabāk ir "otrā viļņa sajūta" pie 120-130 km/h
Manējais bija GRIFFIN komplektācijā, bet tā, kā 1993. gadā grifinus vēl neražoja, oficiāli tāds neskaitījās. Tas nozīmē, ka bija piebāzts ar ekstrām- tajā skaitā salona mobilais telefons, par ādas beņķiem, lūku, klimata kontroli krēsliem ar atmiņu(un tas 1993. gada modelī!), nemaz nerunājot. Īpaši man patika pre- heeting sistēma. Kad iestādīju laiku uz, piemēram 7.00 no rīta, 8.00 no rīta, kad atnācu, logi bija jau atkausēti, motors uzsilis, salons silts- sēdies šķil un brauc.
Remontus pat negribu atcerēties. ja nebūtu darbā firmā un neskaitītos autiņu izīrējis, par to pat domāt nevarētu. Uz izdevīgajiem īres noteikumiem autiņš sevi atpelnīja- pirku par 3500 ērikiem, tāpēc, kad beidzu darbu firmā, ātri to pārdevu par 1000 Eiro, jo bija skaidrs, ka pats nenormāli dārgos remontus nepavilkšu. Lūza daudz un katru reizi kaut kādi sīkumi, bet maksāja dārgi.
Kad atvadījos no SAABa sapratu, ka neesmu tik bagāts, lai atļautos uzturēt... servisus. Tāpēc sev esmu pateicis konkrēti. SAABu nepirkšu, kamēr nebūs normāla servisa iespējas, kur tevi nepiečakarē blēži, kas uzdodas par labdariem.
Kas bija plusi? Ārkārtīgi komfortablā braukšana, kaut gan... mani 192cm, rīvējās gar griestiem un velāk, kad jau biju pārkāpis uz sev izmēros piemērotākiem autiņiem, to atceros ar nepatiku.
Mīnusi? 2,3 litru motõrītis(lai gan 205 Zs) tomēr bija ēdelīgs- gāze mazāk kā 13-14 litri uz 100 nesanāca Un, protams, remonti- parastais rēķins vismaz 100 Ls. Ja bija mazāk, biju stipri izbrīnīts.
Kaut kā tā. Iztieku pagaidām bez SAABiem. Tā utilitāri bez šikošanas.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Saab 9-5 3.0T V6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Sveiki, nolēmu dalīties pieredzē par savu pirmo SAAB markas auto ar neliela referāta palīdzību.
Iepriekš esmu braucis ar Audi, Vw un diviem BMW markas auto, jāatzīst esmu bavārijas auto un klasiskās piedziņas piekritējs un arī pēdējais auto bija BMW E34, biju jau pilnībā nobriedis iegādāties nākamās paaudzes 5. sērijas BMW E39, patiesībā variants bija arī par saabu 9-5, taču piedāvājums uz doto brīdi šiem auto nebija pilnīgi nekāds par man atvēlēto budžetu, turpretī E39 izvēle bija daudz plašāka. Braucot garām vienam no plačiem, ieraudzīju 9-5 un kaut vai tīri intereses pēc nolēmu, ka eksemplārs jāapskata.
Pārdevējs arī uzreiz bija klāt, izlikās jau dikti laipnīgs, kā jau parasti tie plačinieki. Nu sāka stāstīt - 98. gads, 3.0 4pak automāts u. t. t, uzreiz arī pieminēja, ka patēriņš neesot nemaz liels, pilsētā ap 10litriem (Tas, ka tās ir pilnīgas pupu mizas jau bija skaidrs, jo līdzīga darba tilpuma auto jau bija pabijis manā īpašumā, bet vispār šī piezīme mani pat īpaši neuztrauca), cena arī principā bija pa kabatai (uzreiz nosauktā nē, bet nu cenu taču nekad nedod galējo), internetā redzot šādu motora un kārbas apvienojumu es nemaz nedotos auto skatīties dēļ studentam neatbilstošā degvielas patēriņa (Vēl labāk, dzinējs beigās izrādījās ir arī Turbo), bet auto stāvoklis pārsteidza, vismaz salīdzinot ar citiem šāda gada auto, ko jau biju aplūkojis internetā (šis arī ir iemesls kamdēļ auto iegādājos), aprīkojums arī - pilns līdz malām (Par to vēlāk), pārdevējs tikko gatavojās auto bildēt internetam un īpaši negribēja dot braukāt, lai nenosmērējot, bet nu beigās vienojāmies. Auto tiešām gāja ļoti labi jau no zemajiem apgriezieniem (jaudas ta teju 2x vairāk kā iepriekšeejam auto dīzelim), hadenē nekas negrabēja, logā bija pilnīgi svaiga skate, viss kluss un foršs, orģinālā audio sistēma skanēja ausīm ļoti tīkami, motors nebija mazgāts un nekas nebija nopunķojies, protams, auto nav tikko no salona un bija pāris niezīši, bet tas viss bija nieks.
Izbraucu vēl uz šosejas, brīdi pavēroju spidometru, nedaudz padomāju un sapratu, ka vajag. Pat nedevos uz servisu bet pa taisno pēc aploksnes, riskanti jā, bet emocijas ņēma virsroku.
Pēc aptuveni stundas auto ar Rēķinu- uzziņu jau bija manā īpašumā.
Tātad auto ir SAAB 9-5, 98. gada beigas, dzīvi mans eksemplārs, pēc papīriem spriežot, bija sācis Vācijā, 3.0T Automāts, ~200zs/310nM (Aero ar 2.3 tiešām ir vairaak zirdziņu, bet nu šis vairāk ir pozicionēts kā mierīgs šefu auto), cimdu nodalījumā iegādes brīdī atradās arī pilnīgi visas auto grāmatiņas un bija arī pāris servisa ieraksti, auto bija tikko nopulēts un izpucēts, nospodrināts un izberzts, nu kā jau katrā sevi daudzmaz cienošā placī.

Runājot par aprīkojumu, nebiju domājis, ka par savu budžetu varu dabūt auto ar tādu komplektāciju.

Ādas salons, elektrisks, visi krēsli apsildāmi + priekšējie ventilējami, vadītāja ar atmiņu.
Kruīza kontrole
Klimata kontrole
HarmanKardon Audio sistēma
Elektriski un apsildāmi spoguļi, pasažiera spogulis elektriski nolokāms
Loģiski, ka visi 4 elektriskie logi, ar visu bērnu aizsardzību
4x SRS, TSC, ABS u. c drošības sistēmas
Ādas multistūre, regulējama
Borta kompis - vid. patēriņš, temperatūra, vidējais ātrums u. t. t
Automātiskās gaismas, miglas lukturi, salonā kāju apgaismojums, "ledusskapis" cimdu nodalījumā
u. t. t
: )

Auto super ērts, skaņas izolācija lieliska, protams visi tie sīkumi, par kuriem SAAB ir piedomājis, kā foršie krūzīšu turētāji, "dubultie saulessargi", nakts panelis u. tml, arī auto auru tikai uzlabo, bagāžnieks gigantisks, pa mazo- vietējo kraju patēriņš tiešām sāka biedēt, bet kopā ziemā vidējais ir kaut kur starp 10 un 11 litriem Šoseja + Rīga 50/50, baigi nesēņojot bet arī neskrienot.

Pagaidām ne ar kādiem lieliem remontiem neesmu saskāries, ritošās daļas diagnostikā noteica, ka jāmaina tikai 4 bukses šķērsstabilizatoriem, ritošā daļa esot praktiski tāda pati kā kaut kādām Omegām takā nekam dārgam tur īsti nevajadzētu būt, oficiālais dīleris gan pie katras izdevības noplēsīs 9 ādas takā iesaku remontdarbus veikt citur.
Nedaudz esmu sakrāsojis vajadzīgos sīkumus, eļļas, filtri u. tml, ja izdomāšu ar auto braukt ilgtermiņā, tad jāmaina arī būs zobsiksna, kuras komplekts maksā ap 150ls (Kā nekā 4cilindru motoriem ķēdes maiņa maksā ap 600-700ls), vārīga vieta šiem auto esot Direct Ignition bloki virs svecēm, sveces ieteicams mainīt savlaicīgi lai šos blokus "pasaudzētu", jo jauns šis bloks maksā ~210ls/gab un V6 motoram tādi ir divi, vispār izmaksas nav nemaz tik augstas, kā varētu domāt.

Neliels kopsavilkums:

Ļoti dinamisks auto, ikdienai vairāk kā pietiekams.

Degvielas patēriņš nav tik liels kā varētu šķist, tikko biju nelielā izbraucienā no Tukuma uz Koknesi ar 3 cilvēkiem mašīnā, bez nekādas īpašas piedomāšanas par degvielas ekonomiju, borta dators rādīja 8.0-8.1l/100km, tīri pa pilsētu gan ir jārēķinās ar litriem, vismaz, 13-14.

Ļoti ērts salons

Auto maksā mazāk nekā nezinātāji varētu domāt un piedāvā krietni vairāk prieka kā konkurenti par analogu cenu.

Sintētiskās Eļļas maiņas intervāls ir 20 000km

Teicama korozijnoturība, mans auto pirkšanas brīdī pa Latviju braucis jau vismaz gadus 8, korozijas nebija nemaz, pierādījums tam, ka ne vienmēr auto no ārzemēm ir labāks.

Pie mīnusiem varu minēt:

3.0 motors ir pieejams TIKAI ar 4pakāpju automātisko kārbu

Samērā liels ceļa nodoklis - 95ls, bet nu +/- tāds tas būs jebkuram ne- mazās klases auto.

Konstrukcija šim auto, reizēm, ir samērā dīvaina, zviedri ļoti mīl izmantot "Torx" skrūves, kuras ir praktiski nereāli normāli atskrūvēt, ja tās ir ieēdušās, nu vēl, lai nomainītu spidometram spuldzītes, jānoārda ir puspanelis u. tml, bet nu pagaidām to var pieciest : )

Labi, ceru, ka kādam šis raksts arī noderēs.
Paldies.
 
nafnafs @ 14.marts 2010 0:00
Saab 9-5 Aero 2002 Novērtējums: 10 Komentēt
Nu tad tagad stasts bus par manu otro dzive SAABU 9-5 AERO wagon 2002gada ar 250 lopiņiem: )
Kad pardevu iegadajos Griffinu iegadajos VOLVO S80 2.9 ,, bet pec paris menešiem braukšanas ar viņu sapratu ka man vajadzigs SAAB,, pirms tam man bija BMW, AUDI, OPEL, un SAABS: ) Tad saku atcereties problema ar manu bijušo Griffinu un nolemu ka šoreiz jaatrod patiešam labs SAABs
Gribeju tieši wagonu ar mehanisku atrumkarbu un protams AERO: )Man paveicas neilga laika es notirgoju VOLVO , un sakas manas meklešanas, no sakuma mekleju 1998-2001g modeļus jo nebja daudz naudiņas ka ari gribeja ja kas avset auto kartiba un lai paliek mazliet naudiņas, apskatijos ap 8 SAAB Aero ar dažadam atrumkarbam,, netika neviens atrast , visi bija nojati, to es vareju jau secinat kad braucu un testeju viņus jo daudz ko zinaju no SAABiem,, ka jau teicu ipriekš par GRIFFINU viss nak ar pieredzi: )
Tad viena diena paradijas sludinajums ar ļoti pievilcigo cenu, un tas bija vellabak neka es mekleju: )Pirmkart auto bija 2002g ar jaunu faceliftu, tam bija vairak lopiņu, nu auto bija aprikots pilniba ar visu, xenons , izbidamais plaukts , visi tikliņi un visi sikumi kurus tik iespejams bija pasuti no Vikingiem,, ka ari auto bija pirkts Vikingos un visa vseture un apkopes taisitas tur pat: )Ka ari viens ipašnieks,.. auto tika parbaudits Vikingos full check ,, un man paradija defektu saraksta.... teikt godigo no sakuma es bija nedaudz šokets: )Bet izanalizejot pieņemu lemumu ka nav tik traki ,, jo it ipaši ka zinaju kur daudzas lietas var sataisit un pa citam cenam: ) Tika lemts iegadaties auto un sapnis piebildijas,,, uzreiz tika savestas daudzas lietas kartiba!
Tagad gatavojos ķedes maiņai... diezgan padargs pasakums , bet toties pec tam ilgi nezinasi bedu ,
Pagaidam viņš ne reizi mani nepievila atšķiriba no Groffina , bet ka jau teicu pats biju vainigs : )VIENMER CHEKOJAM PIE DILLERA!!! tur jums atradsi visadus sikumus bet toties jus visu zinasiet : )
Autiņam tagad tiek parkrasota haube,, mainisies bremzes (kluči diski u supporti tiks profesianali apstradati un nokrasoti)Ka ari drizuma tiks parveidota izpludes sistema un varbut ielikts čips kurš varetu pacelt jaudu uz vel kadiem 20-25 zs + 30-35 nm: )

+Dinamika
Uz ceļa stav ka ierakts
Paatrinajums
Vizualais
erti RECARO kresli
Laba audiosistema
Dzineja skaņa mmm patikama rukoņa kad pariet aiz 2.5
Samera neliela degvielas apetite
Izturiga ritoša
Labs arejais apgaismojums(xenons)

- Kartera ventilacija
Ķedes maiņa
Augstspiediena turbina
SID

Tas pagaidam viss.. ja ko atcerešos tad pierakstišu: )
Droši ņemiet Aero it ipaši tagad tiem ir labveligas cenas: )
 
dinozavrs @ 6.februāris 2009 0:00
Saab 9-5 Griffin 1998 Novērtējums: 9 Komentēt
Auto iepirku 2008 g . Iesaku prikt no privat personam un labak zinatu auto vesturi!
Sveiki beidzot saņemos uzrakstit aprakstu par maniem SAABiem: )No sakuama sakšu par manu pirmo SAAB Griffin ar 3 litrigo dzineju: )Teikšu ka neko nezinaju par SAABiem, un tas bija mana kļuda , nopirku bez baudišanas un pa leto naudu... velak atklajas daudz minusi , bet protams pats vainigs: ) Griffins ir ka divans ļoti komfotabla piekare , iekša vairak fičas neka parastajam modelim , luka , apsildajami sdekļi, atmiņa utt. Dzineis ar zobsiksnu nevis ķedi, tas ari neliels plus, benzin ziņa nebija parak traki tereja ap 9-16 litr, atkarigs no braukšanas stila . Tad sakas manas nebedas viena pec otra sakas suce radiatora , pec nedeļas uzspraga, protams meiģinajam lapit pirmit bet tas nepalidzeja spradziens bija iespaidigs: ( Pirku jaunu.. talak bija gadijums nomazgajot auto un pec ta darbinot izšava presets korķis no kolektora: ( Atradu risinajumu tai pati diena , virpoja no aluminija un iedzinam iekša(akurati) velak aizbraucot uz Alfa un pie Vikingiem , uzzinaju ka tas ir ļoti rets gadijum un ka mans risinajums ir pat ļoti labs: ) Velak aizgaja pa pieskari DI kasete kaut ari mainiju sveces ik pec 10 000km,... velak man izbeidzas silta gaisa regulators , tas ir izplatita problema , tas bija pirmspedejapilite manas attiecibas ar Griffinu jo remonts izmaksaj ap 200 ls ,, un vel pie tam par tadu sikumu: (
MAns ieteikums auto ir LABS bet pirms pirkt obligati taisam pilno diagnostiku VIKINGOS!!!
Un kad jums uzstadis problemu sarakstu nevajag sisties agonija jo daudzas lietas remontejamas pa daudz letakam naudiņam: )
Vienmer izvertet remontu ,, meklet labaku , letaku un tai pati kvalitativu vietkur var salabot .. ticiet man tas ir iespejam: )
Apmeklejam SAABCLUB lapu jo tur ir daudzu problemu risinajumu, (piem. par to pašu gaisa regulatoru , izdarams ar paša rokam, vai pa daudz letakam problemam)
Tie paši SID displeji taisami pa 40-50 ls
Visu vizualo taisiju ar paša rokam, atradu Aero spoilerus pa 120 ls komplekta , dabuju AERO diskus: )
Savedu auto kartiba un pardevu pa ļoti labu cenu
velak nopirku VOLVO s80 un noželoju
ari pardevu
Auto vairak domats tiem kuriem vairak patik komforts
ja gribat asakas izjutas tad jaņem Aero
un drizuma gaidiet aprakstu par manu AERO 9-5 2002 g

SAAB problemas GRIFFINA modeļiem
SID displ
slotiņas uz lukturiem(visiem)
DI kasete


+ Pec SAAB sapratu ka es iemilejos viņa
uz ceļa tura nereali labi
KASKO lets SAABUS NEZOG: )
Hadene gan izturiga
SAAB tas ir štrases karalis: )
Turbinai mazaka slodze jo stav zemspiediena
Labs paatrinajums un dzineja rukoņa: )
Laba vadamiba
Griffinam stav Harmon Kardon audio
Sture ar koka apdari

- es pat nezinu kadi minusi: )
divas DI kasetes
smagaka priekša jo dzinejs smagas lidz ar to lielaka slodze uz piekari
degvielas pateriņš
Pec iespejas labak liet 98!!!


Ceru ka jums patiks: )
Viss nak ar pieredzi... ja kat ko atcerešos uzrakstišu
 
dinozavrs @ 6.februāris 2009 0:00
Saab 9-3 2,2 TID 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Iegādājos divus gadus atpakaļ. Noskrējiens, liekas oriģināls, jo skaņa un motora vibrācijas, salīdzinot ar citiem tai laikā testētajiem ir krietni klusākas/ mazākas.

Noskrējiens 74 000 km, cena 5000 EUR, sudrabains.
Aprīkojums- āda, klimata kontrole, el. logi, el. lūka, mehāniskā kārba, radio ar kaseti (!). Var piepirkt CD changeri, ja ir vēlēšanās. Ielikt radio ar CD neizdevās, jo vajadzēja kodēt.
Pēc pirkšanas aizdzinu uz E&S auto. Siksnas bija ideālā stāvoklī. Divu gadu laikā nopietnākais remonts bija galvas slīpēšana- neleca. Ls 160, -
Nomainīju vienu stabilizatora buksi, pāris plastmasas turētājus šļaukām zem auto. Ls 50, -
Pirmie iespaidi bija- smags, bet solīds. Kaifs braukt pa šoseju, pielīp kā peilīmēts. Dinamika laba, turbīna ieslēdzas pie 1850-1900 apgr. Apdzīt var ar 5. pārnesumu. Grants ceļi nepatīk.
Plusi:
Salons negrab;
Ļoti patīkama, stabila braukšana pa asfaltu;
Ļoti ērta sēdēšana;
Laba redzamība;
Pietiekoši dinamisks, arī pilsētā;
Ekonomisks- uz šosejas 5,5; pilsētā- 8. Vidējais ap 7;
Ritošā daļa izturīga- no SAAB 9-5
Durvju un bagāžnieka aiztaisīšanu var veikt ar ļoti mazu piepūli.
Sudrabaina krāsa- ideāla. Putekļus vispār neredz.

Mīnusi:
Nav CD;
Audiosistēma slikta, basi ļoti vāji;
izbīdāmā antena var sasalt un to var nolauzt- padārgs prieks;
Klimata kontroles displejs vairs nerāda, laboju, bet nekas nesanāca;
Funkcionālais displejs rāda, apakšējā rinda ar radio- nerāda. Jauns displejs maksā virs 300 Ls;
Vadītājam augumā virs 180 cm kājām pamaz vietas un aizmugurē sēdošajam būs jāsaraujas.
Nav nekādu kabatiņu, kur ielikt telefonu, mazs bardačoks, durvīs kabatas mazas- grāmatu- atlantu neieliksi.
Prasās apsildāmie sēdekļi.

Ja salīdzina pirkuma laikā Golfu un SAAB par vienu cenu, tad SAAB rullē viennozīmīgi. Šis man ir pirmais, bet ne pēdējais SAAB.
liepa @ 5.februāris 2009 0:00
Saab 9000 AERO 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Sveicināti lasītāji.

Pirms laiciņa publicēju savu stāstu par fraņču brīnumu Citroen, no tā es veiksmīgi esmu atbrīvojies un pēc ilgiem un gariem meklējumiem esmu atradis savu sapni - SAAB 9000 AERO ar 2.3 litru turbo dvēselīti, manuālo kārbu un 225 lopiņiem zem kapota! : )
Pirms pirkšanas pabija SAAB Servisā, kur pamērīja kompresiju motoram, turbīnu apskatīja, sveces nomainīja un teica, ka motors un turbina laba, iepriekšējais saimnieks labi kopis, lieta sintētika ik pa 8k km, vismaz īpašnieks tā stāstīja un servisā to vairāk vai mazāk apstiprināja. : )
Dabūju gan krietni pagaidīt, jo kopš nolūkošanas brīža un atslēgām manās rokās pagāja ~3 nedēļas, kredīti, citas problēmas, bet tas viss ir sīkums, galvenais ir rezultāts!
Iepirku no pajauna čali, kas visos sīkumos, ar info neskopojoties par mašīnu gari un plaši izstāstīja un parādīja visus ''kasjakus'', domāju, ka meloja maz! : D Varbūt esmu lētticīgs, bet pirkt SAAB, jo īpaši AERO, nav tas pats, kas VW, AUDI vai BMW. Ar tādiem brauc pavisam citi cilvēki, es pat teiktu ar savādāku uztveri...
Manā īpašumā nonāca 15.08.2008, pirmais brauciens pa jūramlas štrāsi uz mājām, pedāļa iespiediens un sejā smaids līdz ausīm, jo iepriekšējai mašīnai bija ~105hp! : D
Braukšanas koforts lielisks, stabilitāte uz ceļa, satriecoši patīkama vadība un beņķi, un par AERO benķiem runājot, tie jāatzīmē kā kaut kas ļoti īpašs! Pēdējo reizi, kad mani bija pārņēmušas līdzīgas sajūtas, bija pirmajā reizē iesēžoties BMW 7sērijas e38 virsbūves beņķos! Pasaka... Vēl par beņķiem runājot, interesanti, ka priekšējie no aizmugurējajiem īpaši neatšķiras, ir tikpat ērti, jo uztaisīti kā individuālie beņķi diviem cilvēkiem, teh. pas. gan rakstīts, ka vietas piecas, bet piektajam sanāk tādā kā bedrē sēdēt! : D
Par extrām un komplektāciju runājot, drīzāk būtu jāuzraksta, kas viņam nav, jo priekš 93. gada mašīnas viņš ir nopakots līdz lūpai, kā jau zviedrs, patīkami jau, vienīgi nedaudz māc bailes, kas būs, kad kaut kas sāks birt, bet tpu, tpu, tpu...
Klimata kontrole - gaisu pūš pa visām malām, speciālas atveres pat priekš aizmugurējiem logiem, jāpiezīmē, ka interesanti, ka durvīs iebūvētas un kas vēl patīkami, zem priekšējiem beņķiem ir trubas, lai ziemā silto gaisu varētu uzslēgt pat aizmugurē sēdošajiem. : )
Beņķi - Nu, par komfortu jau izteicos, elektriski regulējami abi priekšējie visos virzienos, ar atmiņu trijām pozīcijām, abi apsildāmi.
Logi, spoguļi - elektroniski regulējami.
Priekšējais, aizmugurējais logs - apsildāmi.
Borta kompis 1 - rāda patēriņu digitāli pa iedaļām, akumulātora stiprumu, vidējo patēriņu uz 100km, āra temperatūru.
Borta kompis 2 - : D Cik esmu manījis, tad parastajās, neAERO versijās pārsvarā šeit nāk mehāniskais pulkstenis, man šeit digitālais, var iestatīt attālumu līdz objektam, kuru, cik sapratu skaita atpakaļ un, kad iztecējis dod signālu pīkstot, tāpat iespējams pašam iestatīt kādu ātrumu pie kura kompis brīdinās ar skaņas signālu, uzliku uz 130km/h un pie apdzīšanas sāka pīkstēt! : D Vēl modinātājs, vidējais ātrums un vēl kaut kas... Sīkumi, bet patīkami! : )
Iepriekšējais īpašnieks bija parūpējies arī par audio sistēmu, 1200w pioneer pastiprinātājs un Infinity 1200w pastiprinātājs, kas plāno pārdoties prom no manis, jo gribas kaut ko nedaudz niknāku, vienīgais, ko nomainīju nopērkot bija magnetola, veca sony vietā tika iemests kas jaunāks un niknāks un iemetu navigāciju ar mp3, wmv un bluetooth. Ar laiku jānomaina panelī 10cm un aizmugurē zem elipsēm abšifkām lielāki caurumi jāizgriež, savādāk telpa pa mazu un skaņa - nekāda. Patīkami, ka slēpta tipa akustika aizmugurē, uz plaukta nekas nav izzāģēts, orģinālajā vietā vienā līmenī ar paneli stūros ir trijstūra veida sieti, kur smuki noslēptas elipses un blakus orģināli [dīvaini] četrstūraini skaļruņi, tos būs vēlāk jāpapēta. : D
No ārpuses ne ar ko īpaši neizceļas, ar laiku jau tiek plānots pielikt roku arī ārpusei, aizmugurējās durvis drusku jāpielabo, haube, jumstā divas vannas pret gaismu skatoties, kāds būs labi padancojis pa manu lidmašīnu...
Priekšā resti gribās nomainīt pret orģinālu hromēto, šī pēc ķekavas lētuča izskatās, sarkana ar silver sietu.
Par patēriņiem runājot, biju sagatavojies uz ko ļaunāku, bet reāli ir tā, ka šoseja 7.4-8l/100km ar visām apdzīšanām vidējo ātrumu ieturot 105-115km/h, pilsētā no garastāvokļa, mērķa un pasažieriem. Viens braucu pa šoseju mierīgāk, pa pilsētu dinamiskāk, ja draudzene blakus, tad visur daudz maz mierīgs! : D Pilsētā arī sanāk braukāt mazāk, pa dienu principā vispār reti, pa vēlākiem vakariem Rīgā un agriem rītiem, pārsvarā šoseja... Nu, pilsētā mierīgi braucot, netrāpot baigos korķos varētu būt kādi 10l/100km, vairāk un dziļāk pedāli mīņājot, protams vairāk, vidējais virs 10komats ... nav rādījis. Un i to, desmit parādījās pēc kārtīgas nakts pilsētā ar otro baudot paātrinājumu līdz ~90km/h! : )
Jāpiebilst, ka šim arī virsū stāv orģinālā AERO kārba ar garajiem robiem un pie 100km/h man tahometrs rāda ne vairāk, ne mazāk kā 20k apgriezienus, domāju arī tāpēc man patēriņš uz šosejas ir salīdzinoši mazs. : )
Arī ar rezerves daļu meklēšanu esmu jau paspējis saskarties, īpaši par miglas lukturiem, tur vispār grāmatu varētu sarakstīt... Vienā jaukā brīvdienā pamodos un nolēmu, ka jāpameklē tie miglinieki, jo nepatīkams skats, kad caurumi manā aero bamperī... Apzvanīju padsmit šrotus, padsmit privā[email protected] lv un reklama. lv un rezultāts sekojošs - tikai vienā vietā bija pieejami abi divi miglas lukturi, cena - 25ls/gab., vēl kādiem trijiem vai četriem bija pa vienam, labais vai kreisais, bet visi viņi, tāpat kā šrots prasīja 25ls/gab!!! Es nedaudz apstulbu no tādiem cipariem, 50ls par miglām atdot bija žēl, vismaz pirms algas noteikti, bet kā pie brīvdienas gribējās dabūt, lai nav lieki nogulšņāta dien, turpināju rakt, rezultātā vienu dabūju Rīgā no viena šķilta pa 10ls, pats noskrūvēja un uzskrūvēja man, lampiņu gan nāksies nopirkt, arī rūsas pleķis iekšā, bet man galvenais šobrīd, lai nestāv tukši caurumi, otru uzraku Jelgavā, Romas šrotā, pa 15ls atdeva un teicās, ka no šī modeļa varot dabūt visu, ko sirds kāro... ā, un jautrākais bija, kad zvanīju kaut kādam kantorim, kas piegādā rezerves daļas dīleriem un prasīju cenu, solīja noskaidrot un atzvanīt, atzvanīja arī un teksts sekojošs - 120ls ar ATLAIDĪTI, visādi citādi 150ls! Es biju uz dir**s! Izrādās, cik vēlāk noskaidroju, tad viņi ir šausmīgs deficīts, jo parastajām versijām nāk savādāks bamperis ar baigo lūpu priekšā un viņi regulāri tiekot apdauzīti, tāpat arī velkot, vismaz manējam iekšā skrūvējas tā cilpa un priekšā jābūt vāciņam [kura tur gan nav] un līkumos kriežot viņi vienkārši plīstot. Nu, bet, nekas, veiksmīgi ir dabūti un miers mājās... Bet...
Jautrākais sākās 10. dienā pēc mašīnas iegādes, pēc dinamiskākas [ne pārspīlēti un bez spolēšanas] atvilkšanas uzsākot braukt priekšā parādījās krakšķis, pat ne krakšķis, kaut kāds sīkums, tā it kā no bākas kādu sūdu būtu ierāvis, zvanu paziņam, lai atbrauc uzmet aci, domājām granāta aprauta, bet pirms tam ne krakšķēja, pazīmju nebija, beigās paceļot uz pacēlāja un drusku apskatot konstatēts, ka reduktors kārbai jauns - OPĀĀĀ... man smaids no sejas pazūd, jo īpaši tad, kad man pasaka, ka jāmeklē jauna kārba, jo atsevišķi man lietotu nedabūt un par jaunā cenu es pat iedomāties negribu... un problēma sākās pie tā, ka jāmeklē AERO kārba, kuras ejošas tirgo ļoti reti, bet īso man likt negribas, ne ta atvilkšana tāda, arī abaroti lielāki, nekādas baudas, tikai punkts A- Z... Beigās gan noskaidroju, ka reduktors derot no visiem modeļiem, kas nāk pēc 93'gada ar 2.3turbo motoriem, par to paldies Gross diennakts rezerves daļu veikalam! Tā nu uzsāku kārbas meklējumus, biju jau nobriedis ņemt īso karbu un izmantot reduktoru, lai gan bija nelielas bailes, ka varētu kaut kas no tā reduktora nederēt, beigās Jelgavā no viena šķilta AERO dabūju īsto kārbu, kurai beigts 3-4 robs, bet reduktors kā teica, labu labais, lai nu tā būtu... rīt vai parīt džeki servisā mēģinās man no tām divām salikt vienu, cerams, ka viss beigsies veiksmīgi! : )
Pēc nopirkšanas arī bija viena lieta par ko nopietni satraucos, iedodot pilnu gāzi APC/turbo da4iks gāja sarkanajā [nečipotiem tā nav jābūt] un kad bija jau iegājis sarkanajā par daudz, mašīna riktīgi noraustījās! Nobijos ne pa jokam, aizdzinu pie paziņa uz servisu, papētījām, izrādās kaut kāda vakuma trubiņa, kas saistīta ar turbīnu bija pa tuvu ventilātoram un tika izberzts pamatīgs caurums kā rezultātā man turbīne gāja uz pilnu jaudu, patīkami, bet neveselīgi, sataisījām trubiņu, raustīšanās pazuda kā arī jauda nedaudz samazinājās, jo APC/turbo pa dzelteno vien dzīvojas - tagad plāns - hirsch vai maptun performance... dzīvosim, redzēsim! : )
Tuvākajā laikā vēl jāmēģina tikt pie superAERO diskiem, 16' kaut kādus stipri līdzīgus iekārotajiem diskiem man jau līdzi iedeva, bet nav īstie, tie būs ziemai un šie 17' tiek pārdoti ar visām gumijām, sanāks AERO diskiem...

Atzīme 9, par jaudu, komfortu, emocijām un prieku, ko šī mašīna man sagādājusi, kā arī par teh. apskates lapu, kur nav neviena ieraksta! : ) -1 no 10 ballēm par nobirušo reduktoru, miglu deficītu un to, ka ādas beņķis šofera pusē padilis, par to, ka kruīzs nestrādā [tiks labots, iespējams sīkumi] un motoriņi nedarbojas priekšējiem lukturiem, varbūt tikai drošinātāji, nav sanācis laika paskatīties, nav arī pirmās nepieciešamības prece, vienkārši gribas, lai mašīnai viss kārtīgi strādātu, tomēr pirmais auto, kas nopirkts par savu naudu aiz brīvas gribas un paša izvēlēts un meklēts! : )
Tas arī apmēram viss par manu jauno sapņu lidmašīnu, ceru, ka turpmāk kalpos labi, jo atšķirībā no iepriekšējā brīnuma, šis tika apskalots... : )

flying with AERO... ;)
 
carlorossi @ 31.augusts 2008 0:00
Saab 900 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
1993. gada, pa dārgo stāvēja Eiroautodotcom placī... Nu ... tā kā biju plānojis tērēt cita/ „jauna” auto iegādei krietni vairāk, tad nospriedu... ņemšu tomēr mīklu un veidošu! ;D Rezultāts – SAABs man jau trešais(versus 900T 83. gada un 9000CD 1990. gada2.3) – ar skaisti nomazgātu motortelpu arī protams salonu, komplektā ar NEZINĀMO!!!
NEZINĀMAIS izrādījās ātrumkārba... eeee palika rokās kloķis kkur otrajā nedēļa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. jā jā protams umelije ruki sametināja : D protams, bet rūgtums sirdī ... nu paši saprotiet!!! |Kur nu vēl visas hidrauliskās gumijas caurulītes un šādi tādi devēji(gaisa masas mērītāji utt). Par to kloķi joprojām esmu neizpratnē... pieļauju, ka to nolauzis kāds nekompetents peregončiks samogončiks, kas nav pratis atpakaļgaitā ielikt/vai arī atslēgu izņemt, tas visssss protams maksāja naudu (2004. gadā, tik cik Autofavorīts njēma par 1h darbuXdarbs) P. S SAAB detaļu cenas un darbs kā jebkuram adekvātam auto!!! Elektronika BOSH, sveces, kluči unificēti (volvo, ford utt) utt. Nekādu izvirtību! Beidzot par pašu auto – 1993. gada SAAB 900S ar divlitru turbomotoru, un mūsdienu Hyundai Getz cienīgu aprīkojumu, stūres pastiprinātājs, ABS, kondicionieiris, sēdekļu apsilde, el logi un spoguļi(viss strādā) : D : D : D.
Nu lūk - untā arī braukāju pa pilsētu laimīgs ar šo auto brīvdienās un svētku dienās, bet darba dienās mana sieva uz darbu turp un atpakaļ!!! Un dzīvoja visi laimīgi, līdz kredītu virpuļos tika iegādāta māja 40 km no pilsētas. (protams protams pagājušā gada maijā : D... ) un nu cita starpā sajūtot diferenci starp 9st blokmājas romantiku un privathauze es iepazinu savu SAAB patieso dabu – pirms tam – prikolīgā stumdīšanās pa pilsētas ielām un guļamrajonu action pārvērtās par brauktprieka mirkļiem! Nopietni! No neveiklās ātrumu pārslēgšanas pilsētas satiksmē un degvielas konstanta patēriņa 15 uz 100 ieguvu aeroplānu ar 5. ātrumā elastīgu dzinēju un 7 litru degvielas patēriņu uz 100km piedevām salīdzinot ar pieredzi ar dienesta AUDI A8(eeee pielauju ka vainīgs tiptroniks) paātrinājumu .... mmm pieļaujamās robežās, SAAB nekad un joprojām nav licis man izjust jaudas trūkumu un akseleratora pedāāla atsaucību !!! Piezīmēju ka netaisos salīdzināt ne Audi flagmaņu ne VW 4Motion(arī dienesta) tehnoloģiju attiecībā uz SAAB 900S!!! Ak jā – vēl kkādi burtu savirknējumi uz mašīnas aizmugures kapota norāda ka Hirsch Ruckstuhl kantoris grābstījies gar vadības elektronikas un turbīnas bloku, ko tas nozīmē man - nezinu, varbūt jau sen nosprādzis vai izoperēts, bet jebkurā gadījumā 2 l dzinējs un turbīna svilpo- sēdi un smaidi : D!!!
Tātad tehnokrātiskās lietas:
+ auto SAAB 900 patīk tiem cilvēkiem kuri patīk man!!!
+ stilīgs nedārgs auto, ar price/performane attiecību!
+ šoseja neapstrīdama stihija, 7 litri degvielas braucot dinamiski, mazākam skaitlim ticu kā izņemumam!
Un
- nav respekta no urlām – nu nekāda , sit un sper pa bortiem un lauž antenas attiecīgos momentos, ar OOOO A8 nekas tāds netika novērots NEKAD!!!
- Krustojumu ” kaujās” pārsvarā jāpaliek zaudētājos . jo nākas piekāpties !! NOPIETNI!, jo ļoti bieži daudzi spītīgi cenšas apdzīt, un kad stulbu motīvu dzīts tomēr paļaujos un pedāļojos, tad avārijas situācijās vienmēr piekāpjos : D : D : D Protams galvenokārt – NEMĀKU!!! Lielceļš – neatceros tādus huligānus : D : D : D
- Vietas maz – ak jā par spīti manām iedomām un mašīnas garumam!!!
 
TaBu @ 22.marts 2008 0:00
Saab 9-5 BioPower 2007 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Šis raksts vairāk kā informatīvs, nevis tehnisks. Uzskatu, ka tīri tehnisku nemaz jauniem automobiļiem nemaz nevar uzrakstīt, nav jau jēgas pārkopēt ražotāja tehnisko informāciju! Kā otra lieta, gribu pievērst uzmanību tiem daudzajiem autoriem, kuri te pēdējā laikā ir saradušies, kā vajadzētu izskatīties auto aprakstam, jeb plānam!
1)par ko ir runa, kāds aprīkojums
2)automašīnas „rozīnīte”
3)dinamika, vadāmība
4)komforts, sevī ietver trokšņus, sēdēšanu, ergonomiku
5)noslēgumā vajadzētu īsu rezumē, kas patīk un kas tomēr nē
6)reāli paskaidro, kāpēc ir 10 balles, jo nav normāli, ka visi auto ir uz 10!

Tātad, bija tāda iespēja pabraukt vienu dienu ar ļoti maz lietotu, faktiski jaunu, Saab 9-5 BioPower, jeb autiņš, kurā lej E85. 2.0 motors ar diezgan pieklājīgu jaudu- 185zs, pie nosacījuma, ja ir biodegviela. Aprīkojums Vector, ar automātisko kārbu. Principā, varētu vēl būt pilnīgs ādas salons un laikam arī viss pārējais ir iekšā. Neesmu es ļoti prasīgs pret aprīkojumu.
Pats galvenais, kas mani interesēja un es domāju, arī Jūs varētu interesēt, ir: kā tad ir, ja bākā ir tas E85. Uzreiz varu pateikt, ka atšķirības nav nekādas, es neesmu braucis, ja šajā auto ir cita degviela, bet salīdzinoši ar citiem autiņiem, tad to pilnīgi nejūt. Auto ir dinamisks, bet nevarētu teikt, ka lido. Īpaši to var just paātrinoties no 0. Kārba tāda gausa sākumā, pēc tam aiziet, principā, es visu laiku braucu S režīmā, lai kaut cik varētu iekļauties satiksmē pēc sava auto, kuram ir mehāniskā kārba. Nekāda dižā paātrinājuma nav arī gaitā, no 50-90km/h nu tā, tam auto ir 185 zirgi, bet nu nejūt, ka tik būtu, arī tehniskie rādītāji tādi pašvaki, varētu jau ko labāku. Nu labi, var jau teikt, ka tas tak biznesa klases autiņš un tur tas nav tik būtiski, bet kāpēc tad motoru tik ļoti dzird salonā? To turbīnas rūkoņu visu laiku dzird un tas vairs nav smieklīgi, tas varētu patikt tīņiem: „redz kā rūc”, bet mani tas nedaudz tracina, tad uzreiz Subaru Impreza un ar to arī rēķinies, ka būs „brumbrum”, bet te?! Tā jau, protams, auto skrien labi, stūrējas labi un arī bremzē labi, nekādu īpašu pretenziju nav.
Nākama sāpīgā lieta ir salona trokšņi uz bruģa, sliedēm un citiem nelīdzenumiem. Kaut kas tomēr čirkst un krakšķ, gan aizmugurējos jumta balstos, gan drošības jostu vietās, gan arī durvīs. Piekari tā kā nedzird un trokšņus bagāžniekā arī nē (man bija sedans). Bet nu motoru dzird, bet to jau es pieminēju. Beņķi- normāli, garus posmus nenobraucu, tāpēc arī nevaru pateikt, kā justos pēc d- pils brauciena, bet liekas, ka vienā virzienā bez stop būtu ok, bet ilgāk gan ne. Vieta aizmugurē- šeit uzslava, daudz vietas un ļoti ērti krēsli, kad iekāpj, pat ārā negribas līst! Priekšējā panelī viss ir parocīgi, īpašu uzmanību nekas neprasa, lai gan sākumā šausmīgi nepatika man tās daudzās apaļās podziņas un briesmīgi zaļā fona gaisma, kas piedod tādu lētumu, bet nu, „zaļai” automašīnai tas varētu būt piedodami!
Runājot par cenu un kopējiem iespaidiem- par 35 000 EUR, iespējams, var nopirkt arī labāk aprīkotu auto un varbūt arī klusāku un komfortablāku, man ļoti patīk komforts un no sportiskā viedokļa man vajag vien manuālo pārnesumkārbu un pienācīgu jaudu, jo tad es tomēr kontrolēju to mašīnu, nevis kaut kāds dators! Pagaidām arī tas E85 tāpat tikai Rīgā vienā pistolē dabūjams, arī no pašvaldības nekādu atvieglojumu kā tas ir Skandināvijā, piemēram! Kā dienesta auto ir labs, bet priekš sevis es labāk ņemtu mazlietotu Mercedes E320, lai arī lietots, tas tomēr piedāvā augstāku komfortu, labāku dinamiku un atkalpārdošanas vērtība arī labāk sagalabājas!

Vērtējums- 7, jo būsim reāli, 8-9 var iedot ļoti labām mašīnām, mašīnām, kuras savā segmentā ar kaut ko īpašu izceļas. Piemēram: Citroen C6- ļoti augsts komforts(hydromatic piekare kā E- klasei), nevainojams dizains, nemaksā tik dārgi kā E- klase! Ford Focus ST- par to naudu, lielisks spridzeklītis jauniešiem. MiniCooper S- lielisks auto, individuāls dizains un lieliska „tehnika”. Šie jau ir tikai piemēri, kuri tā „uz ātro” iešāvās prātā. 10 vispār, varbūt tikai Lexus LS460h, kurš ir tehnoloģiju avangards. Bet šeit visiem pēc kārtas sviež tos 10niekus : D

Un piebilde komentētājiem- vajadzētu arī iemācīties cienīt vienam otru, nevis tikai bļaut, ka tas ir slikts, šitas ir slikts un tas arī ir slikts, galā sanāk, ka visi slikti, bet kas tad ir labs? Es saprotu, ir labākas un ir arī sliktākas mašīnas, bet visu nosaka cena, mērķauditorija, no tā izrietošais mārketings un citi faktori, kuri iespaido auto ražošanu. Nevar teikt, ka nekad, bet pagaidām ir tā, ka VW nav BMW konkurents un tādus salīdzināt nav gluži korekti, tāpat kā Opel vēl ar vien ir sarūsējusi bundža! Vai varu minēt- Citroen C6 ir grabulis! Es nezinu, kas Jums tur pagalmos par xantiām un xm’iem stāv, bet C6 novērtēs tie, kam komforts ir galvenā prasība pret auto, dizains, 5. sērijas BMW pagaidām nav tāda komforta, tam ir jaudīgi motori, sportiska piekare un RWD, bet tas vairs nav tik mierīgs pa Latvijas nelīdzenumiem! Nu, tā teikt: „Ja nezinat, tad labāk paklusējat!”
 
autoexperts @ 18.decembris 2007 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti