Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 118d 2008 Novērtējums: 6 Komentēt
Pastāstīšu par savu darba auto.
Kā teicis viens pasaules gudrais - labākais auto ir:
1) jauns
2) darba

Tātad saņēmu BM AUTO salonā pilnīgi jaunu darba BMW 118d : ) Nu sapnis, jauna un vēl tāda mašīna... Biju pozitīvā šokā.

Aprīkojums:
- klimats
- automāts
- apsildāmie sēdekļi
- pusādas RECARO salons
utt.

Uzsākot ekspluatāciju, atklājās brīnumu lietas ar automātisko kārbu, sajūtas bija it kā izslīdētu sajūgs, automātam pārslēdzoties, piedevām arī švakiem jebšu sūdīgiem automātiem piemītošais niķis slēgties ar tādu kā sitienu.
Brauciens uz BM AUTO, kārbas smadzeņu pārprogrammēšana utt. It kā ok.
Pēc pāris mēnešiem atkārtojam to pašu procedūru (BM AUTO serviss man jau reāli ZB).

Noskrējienam tuvojoties 100tkm (kas ir principā nekas), nomira tāds devējs kā dzinēja temperatūras mērītājs, rezultātā auto nebrauc ātrāk par 30km/h, mirgo sarkanā dzinēja temperatūras lampiņa un atkal bija jāsauc evakuators.

Tagad 125tkm noskrējiens, visam kronis ir dzinēja kaputt arī. Nemācēšu izskaidrot nianses, bet atjaunojams neesot un nieka 6000 eur par jaunu motoru.

Nu ar šo mana pieredze ar JAUNU auto BMW arī noslēgusies, auto stāv bezdarbībā, gaida vai nu motora maiņu vai remontu utt.

Ko varu teikt par 118d:

- dinamisks auto
- kluss un nostrādāts salons (ne grab, ne čīkst)
- laba pretbuksēšanas sistēma braukšanai ziemā (gaitā dodot virsū, nekāda stresa)

Tajā pašā laikā:
- ārkārtīgi neizturīga tehnika, regulāri servisa apmeklējumi, saglabājam evakuatora telefonu : D
- neekonomisks (ne mazāk paar 7,5l/100km, manuprāt, nežēlīgi daudz jaunam mazajam dīzelim)
- ziemā izkustēšanās no vietas - mission impossible! Vadāju pilnu bagāžnieku ar smilšu maisiem, bet tik un tā mani regulāri piesmēja un stūma kaimiņi : D

Respektīvi, jābūt ļoti turīgam cilvēkam, lai pirktu jaunu BMW. Un ar mierīgu nervu sistēmu, lai tas auto netiktu apskādēts kārtējā salūšanas reizē : )
Never ever BMW!!!
kasinsh @ 1.februāris 2012 0:00
BMW 325(24V) 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Pirms 2 gadiem iegadajos E36 325(24V)Gads 92. Loti asa un izturiga masina, ne reizi nav pievilusi. Auto esmu ta iemilejis, ka pat nav domas man vinu pardot. (Neslepsu, ka daudz esmu vina ieguldijis, jo esmu diezgan pedantisks uz tehniku un par savu drosibu ir jarupejas)Motors var teikt ir ideala stavokli- loti klusi strada un apgriezieni nepeld. Tas ari man bija primarais kad pirku auto. Slapja laika no vietas uzskaot braukt ir mazliet kaitinosi, jo bez seviskas pedala spiesanas burnouts sanak negribot. Esmu asu izjutu cienitajs un teiksu, ka mani pilniba apmierina jauda, uzraviens un dinamika. Nesen braucu uz 200 km/h un teiksu godigi, atrums nebut neliekas liels, itka brauktu ar limuzina klases auto. Vienigais kas parsvara var uztraukt perkot E36 ir KOROZIJA, kas ir raksturiga problema siem modeliem. Tagad auto ir savests laba tehniska un vizuala stavokli, tacu laiks pie ta ir nezeloti daudz terets. Segvielas paterins ir atkarigs no kajas smaguma. Videjais paterins arpus pilsetas 8-9L/pilseta 10-11... protams, netrakojot. =))
 
raihins @ 30.decembris 2011 0:00
BMW 316 coupe 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Šis ir raksts ir par E36. Jasaka noperkot viņu (pareizāk sakot samainot no volvo v40) stava sajusma nebiju, bet tagad pec 8men braukasanas ir pienacis laiks pirmajam apkopem un salidzinot ar iepriekshejiem auto (opel vectra A un Volvo V40) Esmu vairak ka iepriecinats, apkopes izmaksa apm 3reiz letak. neka volvo un kadas 4mazak jadara neka opelim... :D) Neilgi pec iegadašanās aprīkoju auto ar gāzi (gāzi ar iešprici un uz katru cilindru 560ls ) tad auto kļuva arī ekonomisks, ko pirms tam gan teikt nevareja, Benzīnu viņš rija kādus 10-12l/100pilsētā(Liepājā ne Rīgā) un šoseja gan bija maz 6,5-7,5. Ka brauc. nu nomainiju Lambdas zondi , gaisa meritaju , benzina filtru, vienu lielo buksi, tgd vel janomaina atsaite šofera pusē, stavaboli un saļņiks, izklausās daudz, bet tā cena par to ir vnk smieklīga, ā vel arī priekšējos bremžu diskus un rūsu vēl ņēmu nost, tik daudz tas viss salcās kopā jo iepriekšējais saimnieks bija taupījis uz daļām nu tur piem, tie bremžu diski pirkti lietuvā hz kādi utml...
+Komforts salonā, salīdzinot ar opeli vai volvo super, vietas pat ir vairak +vel roku balstu un magis ar usb un perfekto skana.
+mazie eksplotācijas izdevumi.


- aizmugures piedziņa, ziemā sūdīgi varētu būt.
- pašvaks dzinējs tas 1.6, to gan viegli risināt iegādājoties lielāku, es gan neietektu ņemt 6cilindru dzinējus, eksplutācijas izmaksas palielinās. (nu piem kaut vai svečvadi.


Kopējais rezumē labs pirmais auto studentam (man pašam ar tik 21).
kristaps @ 15.novembris 2011 0:00
BMW 530 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Nopirku viņu pirms 2 gadiem pa 15 000Eur modelis 5, saprotiet, 7to nepirku tikai tāpēc ka neesmu lielīgs, auto nāca no Vācijas un bija pilnākā komplektācija ieskaitot dibena sildīšanu. Tikai nedomājiet, ka esmu atsaldēts un mani tāpēc vajag sildīt! Par cik mašīna melna vasarā saulē sakarst un kondicionieris obligāts, nu ko dzinu uz LatBemu uzlika jaunu kompresoru un radiatoru kondiškai 500Ls, - tas priekš nekustamo īpašumu māklera nebija daudz. Kad mašīnu biju nopulējis un uzlicis xenonus un lietos diskus, sapratu, ka esmu kāpņutelpas līderis.
pic


Tā es riņķoju pa rajonu, starp citu, ar oriģinālo Bavaria maģi pat sabūferu nevajag, taču vienā dienā manu ceļu šķersoja pārejas modelis ar spuru uz jumta. Pizdģec, es sročna zvanu draugiem prasu kur lai nopēr.. nopērk nu to spuru ko uz jumta liek. Zin es jau biju vstrjomā, ka mani necienīs kaimiņi, bet tad klasesbiedrs Edgars piebrauc un saka ņem, tikko Maximā pa 4Ls nopirku, tikai bez iebūvētās antenas, ok, uzlikām nokrāsojām. Bet kaut kas man prātam mieru nelika, varbūt tas bija tas metāliskais piesitiens motorā, nezinu, bet pēc nedēļas klaudzēt sāka vēl skaļāk. Aizvedu uz servisu- tur saka kloķvārpstas remonts, karo4e kopā ar slīpēšanu un jauniem virzuļiem 1400Ls. A man poh vienu hruščovkas dzīvokli pārdevu pa 80 000Ls, 5% man vot i 4000Ls kabatā. Lūk paprasīju, lai saliek kaltos vārstus un atvieglināto spararatu, kopā 3200Ls. Nu bet kad izdzinu no servisa... pilnīgi jūt cits ātrums.
Tagad ir 2010. gada janvāris pārdot nevienu dzīvokli pa gadu nav sanācis, tāpēc autiņš stāv placī pa 4000Eur jau 4to mēnesi. Vot laiki pienākuši. Un vēl pasakiet, ka nekustamā īpašuma māklera prestižs nav nokrities zemāk kā ielasmeitai.
 
Agaga @ 15.marts 2010 0:00
BMW 318tds 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Tā nu sanāca ka pirms pusgada manās rokās gandrīz vai burtiski iekrita BMW 318tds (e36) sedans. Tāpēc arī nolēmu pabraukāt, paskatīties kas tad īsti ar viņu ir. Pirmais kas likās jocīgi un nepatīkami bija motora skaņa. Likās nenormāli skaļš. Jāpiezīmē ka iepriekš dīzeļiem nekādu lielo ievērību nebiju pievērsis. Ar laiku pie tās traktora skaņas pieradu.
Katrā ziņā mazais 318tds ir jūtami skaļāks par 325tds. Bet ja krīze spiež, tad var pierast un neliekas nemaz tik traki.

Pa pilsētu braukājot tērē mazliet virs 5l/100km. Pa šoseju braucot ekonomijas rādītājs braucot ar cruise uz 110kmh stāv nemainīgi uz 4l/100km

Dinamika. Tāda īpašība gan šim auto nepiemīt. Bet tas jau ir tas koks ar diviem galiem. dinamika = patēriņš. Visvairāk dinamikas trūkumu var izjust tieši pēc zaļās gaismas iedegšanās. ja agresīvi negāzē sanāk bremzēt aizmugurē braucošos. uz šosejas situācija vairs nav tik ļoti bēdīga. no 90 - 120 paceļ pietiekami ātri lai varētu arī kādu lieki neriskējot apdzīt.

Stabilitāte uz ceļa pēc savērsuma saregulēšanas, un amortizatoru nomaiņas ir bmw cienīga, jo tur jau viss ir tāds pats kā niknākajiem modeļiem. Arī izmaksas nebija tik milzīgas cik biju gaidījis, kad atdevu auto servisā.

Pa pusgadu nekādas tehniskas problēmas nav gadījušās, ja neskaita to kas bija jātaisa jau pie auto iegūšanas savā īpašumā.

Pats konkrētais auto ir ar gaišo drēbes salonu, kas nav pati lielākā laime ja dažreiz kautkur jāaizbrauc arī arī mazliet netīrākam nekā ikdienā. jo gaišais audums ļoti smērējas.

Kopumā uzskatu ka kā krīzes pārciešanas transportlīdzeklis šāds bmw ir samērā labs variants.
Velns @ 28.septembris 2009 0:00
BMW 320i 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
Labsvakars cienītie,

Padalīšos pieredzē ar savu (nu jau bijušo) BMW 320i markas izlaiduma autombīli. Pusgadā laikā nobrauktie 18`000 km ir atstājuši savu iespaidu – gana pozitīvu un patīkamu. Pēc tiesību nolikšanas aktualizējās jautājums par auto iegādi, tika izskatīti daudz un dažādu variantu, līdz manu uzmanību pievērsa šis 98. gada 3. sērijas BMW auto. Līdz tam mans viedoklis bij diezgan skarbs pret šo auto marku, par daudz avāriju ir izraisījušie šo autombīļu vadītāji. Arī draugi (?) bieži pieminēja, ka BMW nevajagot pirkt – ar aizmugurējo piedziņu ziemā nevar pabraukt, nesavaldīsi, dārgi remonti, benzīnu ēd vairāk nekā jebkura cita automašīna utt. Man bieži uznāk niķis neklausīties citus un darīt pēc saviem ieskatiem. Pēc izmēģinājuma brauciena sapratu, ka šis autombīlis būs mans – lielisks dizains, kvalitatīvs un ērts salons, kā arīdzen dinamisks. Nospļāvos uz citu viedokli un arī iegādājos. Pēc pirmās dienas pie stūres sāku pārdomāt savu pirkumu – ziema, ledus, pakaļējā piedziņa, mana nelielā pieredze ar šādu auto... Likās, ka braukt ar šo auto ziemas apstākļos būs mocības, tomēr jau pēc pāris treniņiem lidlaukā un speciālistu padomiem brauciens vairs nesagādāja mokas, bij pat patīkami brīžiem saslīdēt sānslīdē, lai arī lielākoties slidenā laikā braucu ļoti uzmanīgi un piesardzīgi, izpriecas atstājot lidlauku pārziņā.. tā nu arī nobraucu visu atlikušo ziemu, pavasari un vasaru (18tk km) ar šo auto neizraisot nevienu avāriju un nenopelnot nevienu soda punktu. Redzot citu savu vienaudžu avāriju skaitu utt. Es jūtos nedaudz lepns : D

Ikdienā lielākoties pārvietojos pa Rīgu un tās piepilsētām (vairākas reizes mēnesī veicot arī kādu attālāku tālumu - Ventspils, Liepāja, Rēzekne utt) benzīna patēriņš bij apmēram 10 L uz 100 Km. Pilsētā pa sastrēgumiem 12L. Uz šosejas (110 – 120 km/h) 7L. Par jaudu nesūdzos, ar 150 zs apdzīšanas problēmu neradās nevienā brīdī. Maksimālais ātrums, ko ar šo auto braucu bij 215km/h. Diezgan liels adrenalīns un izbrīna par šī auto iespējām, pat pie 215 auto brauca mierīgi, neraustījas un nevienā brīdi neradās aizdomas, ka ir sasniegts mašīnas maksimums, sajūta tāda kā itkā mašīna pieliptu pie asfalta. Salīdzinājumam jāņem Hjundai Coupe 2003 gada. Pie 180km/h palika kaut kā neomulīgi, mašina gaita nebij tik līdzena un mierīga. Var jau būt, ka patrāpījās neīstais auto..
Runājot par auto komfortu.. Protams nav tā mums 5tā vai 7tā sērija, tomēr manam 190cm lielajam augumam vieta atradās, tā kā man ir problēmas ar muguru, tad pat pēc dienā nobrauktiem 600km mugura neizrādīja sāpes. Lieki piebilst, ka daudzos citos autombīļos man mugura sāpēja jau pie 200tā kilometra.. Salona apdare veikta kvalitatīvi, nav lētas plastmasas, nekas negrab, laba skaņas izolācija no ārā. Varētu vēlēties labāku orģinālo skaņas sistēmu, kas diemžēl bij viena no sliktākajām ar kādām biju saskāries.
Remontā pusgadā ieguldīju ~160ls. Mainīju dažādus sīkumus - bukses, bremžu klučus, eļļa utt. Mašīna bij labā tehniskā kārtībā, nebij sista un nerūsēja. Servisā pat čalis brīnijās, ka sen nebij ticis pie tāda vecuma auto, kurš būtu tik labā kārtība. Lai arī remontēt nācās maz, gandrīz nemaz, tik vien kā apkopt, jāsecina, ka servisa pakalpojumi nav no tiem lētakajiem. Viens no negatīvākajiem aspektiem, iegādājoties Bmw, ir sabiedrības viedoklis par šo auto, kas nav no tiem pozitīvākajiem, bet nu nejau auto pie vainas, bet gan kas cits...
Būtu arī turpmāk braucis ar šo auto, ja vien .... ja vien kādā jaukā dienas pievakarē Igauņu tūrists nebūtu manu mašīnu norakstījis. Ietriecās vienā sānā un es ar otru sānu pret betona stabu, skats pabriesmīgs, OCTA naudu samaksāja, bet vienalga žēl. :(

Kopsavilkums :

BMW 320i, 150zs. 1998. gads
*Kondicionieris *klimata kontrole *Priekšējie elektriskie logi *pusādas salons *manuālā ātrumkārba *ASC *Abs *apsildāmi sēdekļi * miglas lukturi *parktronic *AirBag *nobraukums - beigās 220`000km

+Dizains
+Salona kvalitāte
+Dinamika
+Uzticams

- Salīdzinoši dārgs remonts
- Sabiedrības attieksme
- Kādam var nepatikt aizmugurējā piedziņa
- Benzīna patēriņš pilsētā varēja būt nedaudz mazāks
- Audio sistēma

Lūk mans spriedums par šo autombīli, lielu problēmu ar ko saskarties nebija, neesmu arī mehāniķis, lai vairāk stāstītu par šī autombīla tehniskajām kļūmēm un iespējām. Ņemiet par labu ;)
verceti @ 16.septembris 2008 0:00
BMW 118i 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Maza automašīnīte, bet uzvedas kā no BMW sagaidāms. Vairāk atgādina pēc svara un jaudas kādu 325 no vecajiem gadiem.

Iegāde: iegādājos pavasarī par apmēram 15k EUR ar 20k km nobraukumu ko apstiprināja BM auto un biju priecīgs uzzināt, ka nākošā tehniskā apkope un eļļas maiņa nepieciešama tikai kaut kad rudenī, ja nenobraukšu vairāk par 15-20kkm. Cena bija mazāka nekā vidēji šādām automašīnām (esmu redzējis ka prasa 17k EUR ar palielu, jau pie 100k nobraukuma) Bet nācās nomainīt vienu ritošās daļas detaļu kas maksāja apmēram 100Ls, kas bija saliekta.

Motors: 118 ir 1995cm dzinējs, patiesībā tas ir deforsēts tas pats motors kas 120i. Nekādas brīnumjaudas tai nav, bet ir labs cēliena diapazons, var ātrumus pārslēgt gandrīz, kā braucot ar kādu 2.5 dzinēju, bet ja iegriež, tad motors atveras un uzrāviens gandrīz pietiekams. Jaunākiem, jau 2007 modeļiem ir 6 ātrumu kārba, tas varētu būt vēl labāk.
Uz šosejas neesmu braucis maksimāli ātri bet vēl pie 170kmh automašīna jūtas ļoti labi, netrokšņo, labi tur ceļu.

Ērtības: Sākumā domāju, ka nekad nepieradīšu pie automašīnas mazajiem izmēriem, ka tai ir slikta redzamība uz aizmuguri u. tml., bet ātri pieradu. Nesajūtu arī nekādu neērtību pie sava 187cm auguma tajā ievietoties un arī braukt garākus gabalus. Ritošā daļa ir ļoti BMW stilā, stingra bet arī nekrata pa nelīdzenām vietām, tā ka man nepatīk cieta piekare, tad sportiskas braukšanas mīlētājiem šī varbūt pat liktos par mīkstu. Bet tas ir neatsverami pie relaksētas braukšanas. Salonā nav nekādu tur glāžu turētāju un citu īpašu ērtību, toties viss pa rokai nekā lieka. Ļoti maziņi izskatās skaļruņi orģinālajai audiosistēmai, bet skan pieņemami un tos mainīt nav mana prioritāte.

Secinājums, Tas ir visām galvenajām BMW īpašībām atbilstoša automašīna, tikai maza izmēra. Ļoti laba pilsētas automašīna, arī taupīga. Ja ikdienā sanāk braukt vienam vai divatā un daudz pa pilsētu, tad ieteikums citiem tādiem, kā es pats - tas ir lielizmēra automašīnu cienītājiem, apskatīt to kā alternatīvu, pielikt jumta bagāžnieku, ja vajag, varbūt āķi. Pa trīs mēnešiem esmu tā pieradis ka vismaz pagaidām varu mierīgi iztikt ar šādu izmēru, arī maksājumi ir mazāki, nekā par lielu automašīnu - pie tehniskās, par apdrošināšanu nav nekāda uzcenojuma kā citiem BMW.

+ ekonomiska (ievērojami mazāks patēriņš kā citām automašīnām ar kurām nācies braukt, ar visu biežo braukāšanu pa pilsētas sastrēgumiem datura vidējo rāda 8.3, kompja mērījums uz apmēram 5000 nobrauktu kilometru bāzes)
+ labi turas uz ceļa
-/+ runflat riepas (nekāda vaina, bet tās ir salīdzinoši dārgākas)
- pirmajā brīdī mulsina sliktā redzamība uz aizmuguri
- konkrētajai automašīnai nav klimatkontroles, bet ir lūka
xb2 @ 5.augusts 2008 0:00
BMW 535 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Veiki! T atkal Aigars, jeb Agaga!
Šodien nopirku Bavārijas brīnumu – BMW 535 1989g. daudz neko nevaru pateikt, jo cena 300Ls, bet iet kā jauns. Bet prieka, cik prieka viņš var dot nonākot pareizajās rokās. Un viņš nonāca tieši manējās;)) Super. Esmu pateicīgs Dievam par šo iespēju! Situācija līdzīga kā ar manu Jeep Cherokee –lej tik degvielu un priecājies. ....... bauda.... bez komentāriem. Cik saprotu manējam varētu būt 211ZS –jaudīgāka mašīna man nav bijusi tāpēc arī neviltots prieks. Apskate vēl mēnesi, bet, protams, otreiz viņu iziet ir bezceris- korozija. Mašīnu speciāli meklējām ar lielu tilpumu motoru, jo paredzēts motoru iebūvēt kuterī. Cherokee bija par labu: ). SHim ir līdzīgs motors 6cil rindā, samērā vienkāršs un ilgmūžīgs, jo ne eļļa pil, ne ēd. Tāka atkal man ir paveicies (fu_k you haters). Radio bija Blaupunkt, bet norautu antenu, antenu taisīt nesāku, bet iespraudu piepīpētājā transmiteru ar MP3 un atkal... uz priekšu ar dziesmu!!! : D Bremzes kā naži labas, bet motora jaudu nespēj absorbēt... tapēc viens te taisīja saulītes uz asfalta. Ticiet man, smukas! Bildi speciāli nelieku, lai saimnieks vecais nelasa, ko mēs te ar viņa bumbulīti daram: ), jo TA palikusi uz 1menesi. Respektīvi- legāls kaifs! Bet, lai man piedod bembisti- ikdienā es labāk braucu ar priekšpiedziņu viennozīmīgi. Un vispār jau taisnība visiem zināma, ka BMW 5 ir šauri iekšā, man ar saviem 194cm auguma galva brīžiem spiedās lūkas kontūrā.
Uguņi visiem bembjiem ir tik vijobishni, ka spiež acīs pretimbraucošajam, kaut pats knapi ceļu redzu, nez, bija jau viens incidents ar pretimbraucošu Vojažeristu. Viss beidzās ar mieru un piedošanu- kā parasts.
Agaga @ 11.februāris 2008 0:00
BMW 524 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nu jau 3 gadus lietoju `90 E34 524 td ar manuālo ātrumkārbu. `99 gadā tika importēts no Vācijas ar motora defektu, kas, protams, aprobežojās ar beigtu motora galvu un piedilušiem gredzeniem, bet tas viss par 6500 dolāriem. Motoram tika izdarīts kapitālais (jauni virzuļi, klaņi, gredzeni, galva, blīve). Priekš tā laika jau likās nopietns gājējs. `03 gadā motors atkal izsmēla resursu, jo tika spēcīgi pārkarsēts dēļ nolaidības, jo 3 mēnešus netika vaļā taisīts kapots. Tosola līmenis bija krities par šo laiku. Tā kā ar to mašīnu lēnāk par 160 km/h netika braukts un ne ātrāk par 192 km/h, kā arī tahometrs reti zem 3000 apgriezieniem paslīdēja, tad tosola zudumi laika periodā ir pašsaprotami.
`04 gadā mašīna nonāca manā pārraudzībā, bet tā kā šajā laikā ieguvu tiesības, tad braukšana uz 90 km/h un max 2500 motora apgriezienu ievērošana man nebija prātā. Protams, ka motoram vislabākajā gadījuma bija beigta galvas blīve, jo dzesēšanas sistēmā radās spiediens pie attiecīgi lielākiem apgriezieniem. Nododot vietējo, gudro servisnieku rokās, lai nomaina blīvi un noslīpētu galvu, tā vieta mācēja pateikt, ka labi iet (tas bija periodā starp `02 un `03), tā arī norādītais darbs netika paveikts.
Tā kā E34 524 td nav aprīkoti ar automātiski bloķējošu difrenciāli, tad diezgan viegli padevās sānslīdēm un spolēšanai ar otro pārnesumu. Sākumā katru otro dienu nācās ieliet šķidrumu dzesēšanas sistēmā, beigās 30 l ūdens dienā aizgāja (vismaz 5 reizes dienā uzkarsēts motors). Tā kā sākumā bloks un tā elementi bija maz cietuši, tad max jaudu un griezi spēja attīstīt līdz pirmajām lielajām pārkarsēšanām dragreisos.
Visbeidzot `06 gada ziemā motors noklemēja un man jau bija līdz kaklam ar 30 l ūdens bagāžnieka doties ceļā (bija laba macība). Bija pienācis laiks mainīt motoru un savu attieksmi izaugsmes ceļā. Tika iegādāts `91 M21D24 par 400 ls+ 200 ls par ielikšanu, darbu, gumijām, filtriem, eļļu utt. Ieliktais motors bija brāķis- sprauslas ciet aizgājušas dēļ motora stāvēšanas un degvielas augstspiediena sūknis pusmūža stāvoklī. Pacīnījos ar servisu, līdz fiziskā ziņā vinēju, bet mašīna bija gandrīz tik pat labā stāvoklī, kādā tika nogādāta, tikai bija iespējams atvilkties mājās. Šoreiz tika aizdzīta pie pazīstamu servisnieku un šis nomainīja sveces, sprauslas, kā arī nācās sataisīt ritošo priekš TA, kur tas viss prieks izmaksāja atkal 500 ls. Motors daudz maz vilka, bet ne tuvu `00 gada laikam. Tad es izlēmu paeksperimentēt ar motora ķīmijām no Wynns un tas jau atkal bija jauns stāsts.
Motors atkal bija kārtīgs gājējs, ko arī sekmēja mana pieredze un iegūtās atziņas. Tās ķīmijas izsita no motora visus sodrējus un iztīrīja izplūdes sistēmu, kur sākumā kūpeja kā kurinātavas skurstenis. Ķīmijas cena ap 9 ls/l, bet pilnībā atmaksājās.
*Tagad manas pozitīvas īpašības no pieredzes:
+ mazs patēriņš pie 90 km/h ~ 5 l/100 km
pie 120 km/h ~ 7.5 l/100 km
pie 150 km/h(standarta ~ 9.8 l/100 km
ātrums)
pie 160 km/h un vairāk 12 l/100 km
Tā kā kruizēšana nebija manas dienas kārtībā, tad neizmantoju pilnībā šo ekonomiku, bet tas bija saistīts ar degvielas cenu politiku, tāpēc arī neuztraucos, kad patērēja arī 13 l/100 km.
+ E34 ir stabils mūsu ceļiem (braucot ar ātrumu virs 170 nav ne mazākās problēmas, kuras ātrāk parādās līdzskrējējiem, kuri, galvenokārt, nebija kompakta klases)
+ motora resurss (kuram nebija slinkums izlasīt manu aprakstu, tie sapratīs)
+ pietiekama dinamika (bet tas ir pārāk relatīvi un tur daudz kas atkarīgs), kā arī 205 km/h spēja attīstīt un motora darbība/temperatūra turējās normas robežās pie 160 km/h, vienīgi ja brauc ātrāk, tad ir vēlams ieslēgt silditāju salonā (netaisos detalizēti skaidrot šīs rīcības iemeslus)
+ ritošais pietiekami ciets, bet nezaudē daudz uz komforta pamatu
*Negatīvās īpašības:
- E34 524 td aprīkojums ir ļoti švaks
- ritoša daļa nav radīta LV `ideālajiem` ceļiem, tāpēc katru gadu jātaisa (pat pusgada laikā nācās priekšējās ķegas un bukses mainīt, kā arī 4 bremžu klučus, kuri ātri dilst pie manu braukšanas režīmu)
- lai arī būtu daudz labu īpašību, tad tomēr dēļ mašīnas vecumu, kas sevī, galvenokārt, ietver 80- to gadu tehnoloģijas un zinātnes atklājumus, tad ir pastiprināta uzmanība jāpievērš mašīnas stāvoklim salīdzinājumā ar 7 un mazāk gadus jaunāku mašīnu
- rezerves daļu cenas, kā jau BMW $$$, neskatoties uz mašīnas vecumu
- jārēķinās ar rūsu un citiem vizuāliem defektiem dēļ savu, nu jau ievērojamu, vecumu
*Es iesaku iegādāties šādu mašīnu, bet šeit ir jāņem vērā mašīnas stāvoklis, kas sevi aprobežo ar motora stāvokli, jo tas reāli nosaka mašīnas vērtību. E34 524 td nojātas mistkastes ir daudz un nav grūti nopērkamas par 600 un mazāk latiem, bet kopti un normāli saglabāti nemaz netiek atdoti, jo nav iemesli to darīt.
Beigām.
Mana E34 524 td stāsts beidzās ar to, kad pārplīsa vārstu siksna (tie dauņi servisā, kurā lika motoru, protams, ka nenomainīja). Tā arī bija mana nolaidība, jo biju uzsācis E34 525 TDS meklēšanu un laika trūkuma dēļ nepievērsu pārāk lielu uzmanību, kad zobsiksna tika izsista pa zobu no vietas. Mašīnā viena gada laikā (`06) tika ieguldīts stipri virs 1000 ls un rezultāts atkal atsita atpakaļ uz sākumu, bet šis izdzīvotais un pārdzīvotais gads pilnībā sevi attaisnoja. Tagad man ir doma viņam atkal motoru taisīt, jo pārdot netaisos. Kā arī paralēli šim 524 td bija `90 E34 525i 24V, bet kurš ar motora defektu `07 vasarā tika veiksmīgi pārdots tālāk. `08 gads man sākās ar `94 E34 M525 TDS iegādi, kuram Vācijā tika veikti diezgan nopietni jaudas celšanas pasākumi un rezultātā uz jaudas stendu~ 180 zs un tas jau ir cits stāsts.
 
Raiders @ 3.februāris 2008 0:00
BMW 330ci 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [35]
Pastāstīšu par savu „bumerīti”. Šis pavisam noteikti būs savādāks stāsts un patiešām ceru, ka Jums patiks!

Šis nav jau gluži tas no filmas, bet BMW zīmīte priekšā un aizmugurē ir gan!
Tātad, stāsts ir par E46to 330ci. Kā jau BMW ierasts, tad ar „i” apzīmē benzīna motorus un, vismaz līdz šitam modelim, ari pēdējie divi cipariņi parādīja to, kāds motors ir automašīnā, jaunajiem tā vairs gluži nav. Šim tātad ir 3.0 benzīna motors, kurš attīsta 231zs un līdz 100km/h ieskrienas vien 6.5sekundēs. Tā kā šis ir 2004. gada, tad jau arī piedzīvojis patīkamu feisliftu un izskatās daudz „maigāks” par sākotnējo E46, tas var patikt un var arī nepatikt. Domāju, ka burtiņš „c” visiem izsaka, ka tā ir kupeja, jeb auto ar divām durvīm un nedaudz savādāku izskatu kā sedanam : ))

Ekstru sarakstā šim konkrētajam eksemplāram laikam nevar ierakstīt vien alkantra ādu, pilno M paku un parkošanās sensorus, jumta lūku un varbūt ir vēl kaut kas, bet tas ātrumā viss ko varēju iedomāties, kas šim nav. Ak, jā, Latvijā nerādīja TV un mīnuss tāds, kad arī sataisīja, tad brauciena laikā arī nerāda, tikai stāvot.
Braukšana- ko tur lieki komentēt: „tas ir jāizbauda!”. Diemžēl mums nav tādu ceļu, bet Lietuvā uz „bāņa” gan var izskrieties pēc sirds patikas, ļoti dinamisks auto jebkurā apgriezienu diapazonā, ja salīdzina ar kādu 2.0, kurš arī tiek līdz tiem 200km/h, tad šim tā tikšana ir baudāma, nav pat īsti manāms mirklis, kad 200 un vairāk jau sasniegts. Bez ātras braukšanas var minēt arī lielisko noturību pie ceļa, auto burtiski ir pielīmēts un nerodas sajūtas, ka brauc ar tiem 200!
Vispār jau bez liela ātruma arī pie atļautā ātruma auto ir baudāms un pa pilsētu ir prieks braukt, stūre ir ļoti patīkama un viegla, ātrumkārba strādā perfekti un pēc steptronika nemaz neprasās, pietiek ar S režīmu.
Sēdēšana priekšā ir ļoti ērta un komentārus neprasa, aizmugurē- labāk nelīst. Man ir turpat 2m augums, aiz manis vienkārši nereāli ielīst! Nu varbūt kāda maza meitenīte ja pie stūres, tad varbūt, bet tā tās vietas tur ir tīri formāli. Tīri braukšanas komforts arī nav tas labākais, 7. ir daudz- daudz komfortablāks, bet 3. nekad nav arī domāts tādam komfortam, tas ir sportisks auto, īpaši jau kupejas izpildījumā.
Nezinu kā citiem, bet man zimā labāk patīk braukt ar RWD, paredzamāka automašīnas uzvedība un kritiskā situācijā tomēr labāk var izmanevrēt, protams, nepārspīlējot un iepriekš patrenējoties kādā slēgtā teritorijā, FWD iet taisni kā tanks, kas arī bija vislielākais arguments Mersdesa vai BMW iegādē, jo iepriekšējā ziemā diezgan stipri sabojāju savu FWD braucamo (es jau nevainoju mašīnu, pats jau sēdēju pie stūres, bet uzskatu, ka ar RWD toreiz viss būtu beidzies pavisam savādāk) : ((

Protams, ir jau arī medaļas otra puse!
Tātad, tehniski šis auto ir „sūdīgs”. Lai arī pēc feislifta, tas diezgan bieži noplīst un remonti šim mobilim nav lēti! Elektronika (drošinātāji nezkāpēc izsitas bieži, vadības bloka kļūdas, akumulators pats izlādējas, mirgo engine u. c. elektro gļuki pastāvīgi mani pavada), amortizatori, aizmugurējās piekares daļas , eļļas (motora un kārbas) un beidzot ar xenon lampām(skopais maksā divreiz, labāk pirkt dārgākos, vismaz kalpo ilgāk), riepām un bremžu klučiem, tas viss ir mainīts un labots šim šķietami jaunajam autiņam. Kā vēl lielu mīnusu var minēt oriģinālo audio sistēmu, lai ari HK, vienalga neskan ausīm baigi patīkami, pagaidām nav bijis laika nomainīt, bet tas noteikti tiks izdarīts!
Kā papildus izdevumus var minēt- CP inspektori vienmēr cer izspiest vairāk nekā no passatņika, automazgātuvēs vienmēr pasaka griestus, apdrošinātāji vispār šos auto ir ielikuši mega- melnajā sarakstā. Tas vēl ir salīdzinoši sīkums- man auto stāv zem loga un mazajiem, nesaprastajiem idiņiem ļoti bieži nav ko darīt- skrāpējumi jau trīs reizes špaktelēti, vienu reizi meklēju spoguļus, arī ļitakus ir mēģinājuši paņemt, bet man ir drošības skrūves, tikai to tie auni bija sapratuši, kad ritenim jau bija atvilktas pirmās 4 skrūves! Ak, jā, priekšējos migleniekus aiznesa un arī priekšējo ksenonu bija mēģinājuši, tikai laikam kaut kas būs iztraucējis, tikai palauzīts atstāts. Godīgi sakot, bez KASKO nebūtu iedomājama dzīve ar šo auto!
Varētu teikt, ka arī stereotips par rijīgajiem BMW arī nebūs īsti vietā, ēd aptuveni 15l uz 100km. Nu tas ir tā normāli braucot, ja kāds domā, ka tagad 20l uz 100, tad viņš dikti maldās! Nebūtu arī pareizi teikt, ka šim 10l aiziet, draugam ir 330d un arī tas pa pilsētu savus 12litrus apēd.
Kā vēl mīnusu var minēt arī attieksmi no pārējiem autovadītājiem- var pat necerēt, ka kāds kaut kur ielaidīs pārkārtoties, izlaidīs no kādas sānielas bez luksafora vai stāvvietā noies garām neuzmetot ļaunu skatienu. Nenoliedzu, ka ir atsevišķi bembisti, kuri tiešām brauc nejēdzīgi stulbi, bet kā pieredze rāda, stulbākie vadītāji Rīgas ielās ir tie PSRS āpši, kuri sēž savos 80to beigās ražotajos ārzemju spēkratos iedomājas no sevis sazin ko un tad zin rādīs priekšzīmi, nelaiž, jo tāds princips, tas nekas, ka kavē satiksmi vairāk, bet nalaidīs, skriesies utt... tieši tas ir pats nepatīkamākais autovadītāju slānis un tas ir lielāks kā bembisti!

Šo auto es nopirku tāpēc, ka man ļoti patīk šīs kupejas eksterjers, šādu Latvijā nav ļoti daudz kā tas ir ar tiem līdz 2002. gadam. Cena- 28000eur +kaudze servisa izdevumu, tas ir daudz, bet tajā pat laikā nav tik ļoti, ja ņem vērā, cik šāds auto maksāja salonā! Var jau diskutēt, ka nedaudz pieliekot sanāktu M3, bet es neticu, ka pa 30000eur var nopirkt labi saglabātu sporta auto, tāds tomēr jāpērk jauns, jo vācijā ar tiem brauc labi un esmu redzējis daudz visādu klipiņu, kur šos dauza, drifto utt, nevajag man tādu! BMW nav lēts braucamais un to diemžēl mūsu ļaudis nesaprot, sapērk un nojāj, šis auto ir jākopj, jo tikai tā tam saglabājas BMW vadāmība, dinamika un automašīnas ilgdzīvotība. Nevar žēlot naudu eļļām, bremzēm un ritošajai daļai, naudas ir lielas, jo detaļas jāpērk jaunas un šoreiz šroti nederēs, kā varbūt tas bija vecajām „žurciņām”! Katrā gadījumā, nopērkot BMW, ir jārēķinās arī ar to, ka tāpēc neesi labāks par citiem satiksmes dalībniekiem, ir jāciena vienam otru un tikai tad cienīs arī Tevi, bet arī to mūsu premium pircēji reti kad saprot, nopērk un sakāpj mākoņos. To bieži var novērot pie lielveikaliem, neregulējamos krustojumos, sastrēgumstundās un arī uz šosejas! Tas pēdējais vispār- kā mani kaitina šitie apdalītie, ierauga 330ci, tā uzreiz jādzenās, jāpierāda, ka viņš arī var ielikt bembim! : ))) īpaši tas ir jūtams no audistiem, sābistiem un volvistiem, varbūt man tā liekas, bet tie aero un t5 bieži cenšas mani pārgalvīgi nodzīt, ar domu, lai iespaidīgāk nozīmētos. Maršruts Jelgava- Rīga, kur arī es ļauju sev vaļu gan visu saliek pa plauktiņiem un šamiem gari deguni paliek, ka tomēr nevar noskriet, bet golperim kā mierinājumu tomēr parāda vidējo pirksteli! : D

Kopsavilkumā
+RWD ir vislielākais šā auto pluss
+skaņas izolācija salonā
+salona komplektējums, nekas neļogās un negrab
+automātiskā ātrumkārba ir vienkārši lieliska, nemaz neprasās „štepselēt”
+3.0l benzīnnieks ir jaudas un ekonomijas kompromiss, domāju, ka ar ECU drīzāk panāktu neekonomisku auto, kā būtu jūtams jaudas palielinājums
+eksterjers- pēdējais „īstais” bembis!
+aizmugurējā LED optika vienkārši SUPER!
+motora skaņa!
+lietotam salīdzinoši maz krīt cena, tik kā salona lielais kritiens

- neizturīgs, riktīgs konstruktors
- runā, ka franču mašīnas ir elektronikas „paraugs”, tie runātāji vnk nav braukuši ar E46 : )))
- dārgs iegādē
- ļoti dārgas apdrošināšanas
- zagļu iecienīts
- huligāniem nagi tā vien niez kaut ko izdarīt
- stereotipi Latvijā pret šo marku un tā sekas
- salīdzinoši ēdelīgs, ar Getz par to pašu naudu var aizbraukt 2x vai pat 3x tālāk : )))
- xenoni, tā zilā gaisma reizēm arī pieriebjas!
- HK mūzika nav savos augstumos un prasās uzlabot
- tomēr nav alcantra ādas, šitas tāds slidens un „auksts”, man labāk patiktu zamšīgais!
- LCD ekrāns saulē grūti pārskatāms
- CP patīk plēst, domā, ka miljonārs pie stūres : (((
- BMW aura, provocē uz agresīvu braukšanu, līdzcilvēku pazemošanu utt. (šeit nav jāsaprot, ka visi BMW vadītāji ir tādi, bet vairums gan)
- ir bezjēdzīgi kādam mirkšķināt, lai bruac- baidās un nekust no vietas!

10 balles, ir mīnusi, gan interjera dizainā, gan tehniskajā izturībā, bet tas tomēr nevar noēnot šā auto lieliskās gaitas īpašības, kvalitatīvo apdari un slavu, kuru tas ir iemantojis! Tikai skauģis var pateikt, ka šis auto ir sūds! Šis nav komforta etalons, bet tas arī nav šī auto mērķis, tāpat arī ietilpība un viss pārējais, katram savs un savā segmentā šim īstu konkurentu nav!

Beigās varu vien pieminēt, ka šis auto saindē ar savu auru, mans nākošais auto noteikti būs kāds no Vācu „sportistiem”, CLK, jaunais 3. sērijas BMM vai varbūt pēc dažiem gadiem arī A5 iepatiksies!

 
aidzītis @ 17.janvāris 2008 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti