Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault Kangoo 1.5 dci 2004 Novērtējums: 8 Komentēt
Saimniecībā ir tikko ienācies Renault Kangoo 1.5. dci (60kW/82Zs). Jož samērā ņipri. Ēd 5,9 l/100km. Gaitā kluss, gaita mīksta. Ražots tālajā 2004. gadā, noskrējiens (it kā 103 000km) - vispār izskatās pasvaigs, rūsu neredz. Samainītas visas siksnas, filtri, eļļas (arī kārbā) - izmaksas ap 150 euro plus paša darbs. Kā arī lielais aizmugurējais lukturis (26 euro) Detaļu/materiālu cenas ir tīri patīkamas, atbilstošas auto popularitātei. : ) Viss ir ok, ja vien neskaita elektriski hidraulisko stūres pastiprinātāju - Latvijā neremontē, nav detaļu (ogļu plate), pie mums var nopirkt restaurētu uz apmaiņu labākajā gadījumā šķiroties no 270 euro. Lieta tāda, ka tas draņķis paslēpts kreisajā riteņa arkā zem akumulatora, pakļauts dubļiem un sālsūdenim - attiecīgi sarūsē elektromotora korpuss, ūdens iekļūst iekšā un piebeidz oglītes un tās turošās atsperītes. Var meklēt ebajā.
Un, kā jau Renault, ir vesela rinda ar sīkām elektriskām ķibelītēm.
Visādi citādi aparāts prīmā, braukt viegli un patīkami. Ļoti laba pārredzamība visos virzienos. Nav luksus auto, bet kā ģimenes darba zirdziņš ir pat dikti prīmā. Jāsargā no rūsas. Ja regulāri maina eļļas (ik pa 10 000km nevis pēc grāmatas), tad stabili iet vismaz pusmiljonu km. Vien ar piebildi - kvalitatīvas eļļas. Par eļļu atsevišķs stāsts - ja patiesi gribat ar garantiju nopirkt to, par ko maksājat, tad atturieties no plastmasas fasējumiem - vismaz puse ir viltojums - eļļu visdrošāk ņemt metāla bundžās, tās viltot ir par dārgu. Pats izmantoju Xado.
Icaks. @ 21.marts 2016 0:00
Renault 19 1991 Novērtējums: 8 Komentēt
man renault 19 91 gada chamade versija ! kas vareetu buut pie vainas pirms ziemas viss gaaja tagad neiet !! vai pastaav iespeejamiiba ka pie vainas vareetu buut taa saucamaa 'sekretka' man tur kautkaada staav virsuu kur jaapieskaras 2viem dzelziisiem lai pielaistu ??!! un vai taa arii vareetu buut signalizaacijas vaina ??
Renitis @ 14.aprīlis 2013 0:00
Renault Espace 1999 Novērtējums: 9 Komentēt
Lietoju Espace jau divus gadus, ideāls auto. Iepriekš ir bijis gan Transporters, gan Voyagers, gan Galaxy. Nopirku pavisam nejauši, jo nekad neesmu bijis renault fans un domāju, ka arī nebūšu, bet šitas autiņš pavilka kapitāli. Pavisam savādāks kā visi citi miniveni, elektriskais panelis, lielaais stikls, radio vadība pie stūres, pečka un kondiķis vadās ar kreiso roku, tādi visādi sīkumiņi, kas rada tādu dīvainas, bet ļoti patīkamas emocijas braucot ar šo franču auto.
2.2td motors, par dinamiku arī ar 6 pasažieriem mašīnā nevar sūdzēties, degvielas patēriņš 6+1 cilvēks un visiem ap 100kg bija zeem 6litriem uz 100km.
Pa 2 gadiem nekas īpašs arī nav darīts, regulāras eļļas maiņas, filtri, nomainīti zaldātiņi, bukses, kārbai 1 trosīte mainīta, tas arī viss. Motors strādā perfekti, nav vēl gadījies nepielaist ar pirmo reizi. Cik ir pirktas jaunas detaļas, tad tās ir diezgan lētākas kā Voyager un arī Ape Motors vienmēr viss ir bijis uz vietas.
Ļoti pārsteidza atsevišķa funkcija pečkai, lielais pūtējs uz logiem, baigi ātri atrauj vaļā logus.
Ziemā salons uzsilst pārsteidzoši ātri.
Autiņš ir ideāls ceļošanai, priekšējie krēsli griežas uz riņķi, aizmugurējie ātri un viegli izņemami pavisam ārā, izņemtos tos var izmantot piknikam pie upes: )Ar izņemtiem krēsliem aizmugurē veidojas pilnīgi taisna grīda- ideāli gulēšanai arī ar maniem 196cm.
Nākošo autiņu noteikti ņemšu Espace, tikai jaunāku.
Runājot par atzīmi, ieliku 9 un tas tikai tapēc, ka espace nav pieejams ar 4x4, bet ja salīdzina ar citiem miniveniem, kas man ir bijuši, visi apmēram līdzīga gada no 1997. - 2000. g., tad es varu droši renim likt 10 balles.
Apraksts īpaši izsmeļošs nav, bet ja ir kādi jautajumi- uzdodat, cik varēšu atbildēšu.
Kā arī ērti var izmanttot mantu pārvedāšanai, lielo ledusskapi var iemest aizmugurē bez sarežģījumiem.
Andrejs @ 13.februāris 2011 0:00
Renault kango4x4 2005 Novērtējums: 1 Komentāri [1]
R Kango4x4 1.6 benzīns 2005g, nobraukts 100tk. Liels bezīna rijējs no8-11l/100km, ziemā durvis aizsalst, logus pie -15C ar grūtībam atkausē, pie100km/h motors liekas ka izģērbsies, salonā liels troksnis, audio galīgi garām- ar tādiem skaļruņiem man pat ''radio točka" labāk skan: ) Logu tīrītāji kā traktoram- te strādā, te nestrādā, logu šķidrums apmēram 3l lien iekšā. Bremzes ir labas, bet bieži iesalst (ziemā uz rocenes nevar atstāt) Tas ka 4x4 un samērā augsta neko daudz nedod- jau vairākas reizes esmu uz pļavas sēdējis: ( Eļļas līmeni nezinu kā pārbaudīt- mana roka tā nevar izlocīties, lai aizsniegtu "ščupu". Ziemā zem mašīnas viss tā aizsalst, liekas ka tilts ar disku ir viens vesels. Plus visam tam tagad niķojas motora imobilaizers- nevar iedarbināt, kad mašīnai labiepatiksies, tad piestartēsies, bet tagad sēdu un aprakstu šo te Franču "brīnumu". Iepriekš šķita ka auto ir jau labi sen izgudrots- tikai ne Renault...
clk320 @ 5.februāris 2011 0:00
Renault megane II 2004 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki visiem! nobraucu ar so auto jau divus gadus, apmeram, 90 tukstosus km... nolemu padalities ar pieredzi! auto loti komfortabls, loti labi turas uz cela... miksts.. loti mazs pagrieziena radius... un tt. esmu loti apmierinats ar auto... un tagad mazliet siikaak!
pirmo gadu nobraucu pilnigi bez problemam... jo nemu no renault centra... lietotu, bet veica visas pirmspardosanas apkopes... un noversa visus trukumus kas mani neapmierinaja... nomainija gaismas sledzus, kas pie stures.. tas ap 200ls maksa... gaidiju nedelu,... zaldatinus un vel dazus sikumus.
pirmais ko pats dabuju mainit.. bija indukcijas spoles... tas maksa 30-35ls... nepamaniju ka gumijas kas piespiezas pie motora parsega mazliet nolaidas, un lietus laika udens lija ieksa... ka rezultata spole uz iso! noversu trukumu un gadu neesmu mainijis! nakosais bija zobsiksnas maina... siksna un divi rullisi 140ls... plus dabuju mainit udens sukni...35ls, to jamaina pie katras otras siksnas mainas! degvielas filtrs 11ls... gaisa filtrs ap 8ls... ellas filtrs ap 5ls... ellas daudzums 4.8l... un nekada gadijuma nelejiet sliktu ellu! vajaka vieta hadene ir stabilizatorstiena atsaites, saucamie zaldatini.. tos mainu jai ceturto reizi, maksa 12-15ls. dabuju ari mainit stures stienus, tie maksa 14ls.. un vienu stures pirkstu..12ls... priekseja plaukta bukses... tas pa 8ls katra. plaukta sarnirs laikam 7ls maksaa! tad uz bridi bedas pazuda.... un sovasar sakas trakakais... izspieda vienu blivi kas pie termostata... slacas tosols ara... pieleju pilnu bacoku ar tosolu un uz darbu.. pec 20km bacoks bija tuks.. a jabrauc bija vel 180km.. noriskeju... nekadu problemu nebija.. jo bacoks atrodas augstak neka motors... un ar to tosolu kas palika sistema pietika lai motors neparkarstu. servisa izskaidroja.. tikai pecka nestradaja... tiku lidz servisam... blivi nonema un uzlika uz hermetika.. jo del tas blives japerk vis termostats ar to korpusu.. tas 35ls... hermetikis tur jau tris menesu. un nekada vaina... izmaksaja 10ls! lielaka beda bija drossele... uz kompja... chek injektion.. kka ta... motors raustas.. nevar pielaizt.. slapst... un vairak par 2500 apgriezieniem nedabut.. piektaja atruma tas ir 90km/h... jauna maksa 200ls un tikai renault centra... paveicas ka ķekavaa ir srots.. kas nemas ar francijas auto.. tur pa 70ls atdeva! un iesaku visiem kondicioniera datciku appust ar kko.. tipa iekonservet.. jo ta ir slimiba daudziem.. pec ziemas sals vinu saed.. un jauns vins 140ls, ari tikai renault centra... dabuju pa 40ls ķekava... velak samainiju atbalsta gultnus... tos parasti atseviski bez atbalsta nevar dabut.. kopa 45ls.. man paveicas.. atradu atseviski pa 16ls... sture ar drebonu saka griezties... un pedeja beda bija amartizatori... masinu supoja ka traku... un bukses mainiju divas reizes kamer sapratu kas pa vainu! amartizatori gazes maksa 58ls... un atcerejos ka kkad mainiju ari motora atsaiti.. kas apaksa...33ls.. un ari dabujama tikai renault centra! mana uztvere tas nav tik traki... nemot vera ka nobraukts 188000km... (viss ko mainiju, mainijas pirmo reizi)... un pa musu celiem! rezerves dalas salidzinosi letas.. pat teiktu loti.. un remonts loti vienkars.. iznemot zobsiksnu un pieslegsanu pie kompja visu mainiju pats... elementari! cenas +/- atkariba no razotaja... ceru ka info kadam palidzes!
srota numurs kas kekava....29515732.... degvielas paterins pa 6oseju ir ap 6L uz 110km/h.. ja ekonomiski brauc.. sanak 5L... pilseta..7-9L... jauktais rezims, apmeram, 7.4L... vienigais kas nepatik... ka pirmais atrums mazliet pa iisu, bet ta pusbeeda!

vel atcerejos... sveces BOSCH maksa 3.50ls... ja tas ir beiktas tad uznemot atrumu motors raustas.. un lidzigi ir ja ir problemas ar forsunkam(smidzinatajiem) tikai tuksgaita vel leka apgriezieni...... man bija taa!... forsunkas bija veselas... tikai taja vieta kur vinas stav... sakrajas kkada veida ella, laikam mainot ellu.. palija garam... rezultada ta ella tjipa ieeloja gumijas kas forsunkam.. un saka lurkaties... suuca gaisu pa turieni ieksa... pazuda jauda un raustijas motors... un atgazes.. CO bija 0.004 a jabut no 0.3 - 0.5 robezas! tipa nebija kam sadegt! kartigi visu iztiriju.. un ieliku atpakal... aizgaja ka jauna! tikt klat ir vienkarsi.. janonem tas melnais vaks pa kuru gaiss iet.. un tur kur pienak benzina slaucina... tur ir tada trubina pie kuras piestiprinas forsunkas! parbaudit forsunkas ir vienkarsi... jaizvelk no motora.. japaslepj svecu vadi lai dzirkstele netiek.. jaapsedz motors ar kauko un smuki kkadu kartunu uzlikt, uz kuru uzlikt tas forsunkas... un kadam jaspiez start poga... lai sprice benzinu.. uz kartona japaliek cetram smukam sirsninam (vienadam)... un ja tuksgaita ir pa zemu apgriezieni... tad var iztirit drosseli... ar skidinataju vai specialu pusamo! tur ir tads varst kas veras vala spiezot gazi... to censaties biezi nevirinat!starp to varstu un sieninu jabut noteikta lieluma spraugai.. ja pa mazu tad krit apgriezieni! ceru ka tas ari kadam palidzes!

pievienoju ari pie originala magja subi... nogriezu stekerus kur zilais un sarkanais... satinu videjos vadus un pievienoju pie aizmugureja durvju skalruna vada! ta protams nav pareizi,... bet skan loti labi... tikai pastiprinatajam basus gandriz uz minimalo japagriez, jo dod ara nenormali... subis tikai 80w

bremzu diski pa 16ls... mainot, cilindrs vienkarsi jaiespiez... tikai jatskruve vacins kur lej skidrumu, lai nav spiediens... tad nebus jaatgaiso... aizmugure gan cilindrs jaskruve ieksa! bremzu kluci neatceros cik maksa, bet nebij ar dargi! un rokas bremzu troses pa 8ls katra! mainas loti vienkarsi! un vel... mainot amortizatorus un plaukta sarnirus... saversums nav jaregule... jo amitim ir tads ka stienitis del kura savadak vinu neuzliksi apakal.... nepazeloju naudu un parbaudiju saversumu pec amisu mainas... nekas nemainijas! aizmugure nekas neregulejas.. tapec nesaprotu nafig maksaju 20ls.. ja vecajam autinam kad prasiju lai noregule tikai prieksu... paprasija tikai 10ls!!!
igorjok21 @ 7.oktobris 2010 0:00
Renault Megane II 1.5 dCi 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Ir pagājuši mazliet vairāk kā 2 gadi kopš lietoju šo auto, nobraukti ~40 000 km (vasarā gandrīz nebraukāju) un ir radies viedoklis, kuru vēlos jums darīt zināmu : D
2006. gada pavasarī tramvajs izrādījās spēcīgāks par iepriekšējo auto http://www. iauto. lv/mansauto. php?modid=1116&marka=31 vasarā auto nav nepieciešams (vasarā pietiek ar diviem ratiem) un pienāca ziema kopā ar interesantu piedāvājumu - pāris mēnešus veca megane II grandtour (universāls) par ļoti patīkamu cenu. 1.5 dīzelis nebija mans sapņu motors, reno nebija sapņu auto un pirms tam pieturējos pie savas teorijas, ka auto vērtība nedrīkst pārsniegt vienu algu, bet tā kā piedāvājums bija salds, nolēmu pamēģināt.
Pirmais iespaids - agrāk 1.5 dīzeļi gāja draņķīgāk : D Biju gaidījis ko briesmīgāku un saņemtais auto mani patīkami pārsteidza, tīri subjektīvi tas šķiet manāmi patīkamāks par getzu vai coltu. Ar dažādiem mazlietotiem auto ir sanācis braukāt gana daudz, lai uz brīnumiem necerētu.

Ok, mazliet konstruktīvāk:
Motors:
patēriņš: ~5-5,5 l /100 km. maksimālais ir bijis izbīdoties cauri visai Rīgai piektdienas pēcpusdienā. vidējais ātrums bija 10 km/h, patēriņš - 10 l /100 km. Mazākais vidējais ir 3,7 maršrutā Rīga - Valka, kas auto vadīja dāma bez tiesībām. Braucot uz 120-140 km/h pa šoseju uzkāpj līdz 6,5, vasarā braucot uz 100 km/h 4 l nav problēma, bet nosauktie cipari ir vidējie pēc kompja domām, reāli varētu būt par 5% vairāk. Tā kā neviens iepriekšējais auto man reāli zem 10 l netērēja, par patēriņu esmu sajūsmināts.
Apdzīt uz šosejas nav problēmu, bet ir jāpiedomā, dīzeļa troksnis pie uzsiluša motora salonā nav manāms.
Salons:
Priekš tās klases auto ir ok, gana ērts arī garos gabalos. Auto bieži izpilda alkovoza un burziņmobīļa funkcijas, tāpēc gaišais salons ātri piedrazojas. Bagāžnieks ir riktīgi ietilpīgs, divas reizes esmu gulējis un 179 cm garam cilvēkam nav problēmu izstiepties, tātad arī līķus līdz purvam var aizvest : D Auto pirmais īpašnieks to bija izvēlējies tieši ietilpīgā salona dēļ. Patīkami ir iekrāmēt 10 alus kastes (papes) un pārvilkt pāri "štorku". Var ielikt arī 10 plastmasas kastes vai 90*60*60 sadzīves tehniku nenolaižot benķus, bet tad bagāžas pārsegu pārvilkt neizdosies.
Lielākā sāpe ir zemais klīrenss un plastmasīgā apakša, no ceļa nobraukt ir bīstami. Kaut arī cenšos aizdomīgās vietās nelīst, apakšas plastmasas ir cietušas, neskatoties uz to, ka ne reizi neesmu uz vēdera sēdējis vai apzināti līdis dubļos.
Elektriskais stūres pastiprinātājs nav tik melns kā to mālē, atšķirību jūt, bet nedaudz un reti. Standarta radio skan ok

Remonti:
Auto tiek servisēts mūsā, šamie vienmēr visus darbus veikuši laikā un kvalitatīvi, pie tam samaksa par darbu ir ļoti saprātīga, ar daļām nekāda īpašā pieredze nav un ceru ka nebūs, oriģinālie bremžu kluči Ls 35, aftermarketa Ls 12-14. Garantijas laikā nomainīja stūres stieni, priekšējos gulņus un CD atskaņotāju, kurš sāka skrāpēt diskus.
Elektrība:
Pirmo reizi tuvo gaismu spuldzīti mainīju ~40 min, otro ~20 min, tagad ~10 min (roku mazgāšana iekļauta tajās). Maina tās caur spārnu, bet pēc 2 reizēm tas vairs nesagādā problēmas. Ir pāris elektroģļuki - reizēm īsi pēc auto aizslēgšanas sāk darboties signalizācija, it kā to var novērst atslēdzot salona devējus. Radio bija nobeidzies pavisam, atslēdzu, pieslēdzu - aizgāja. Reizēm iedegas "check ABS" forumā noskaidroju, ka tas visticamāk dēļ nekontakta vados zem pasažiera beņķa, kuru rada tur pabāztās mantas. Izvācu tās un gļuks pazuda.

Secinājums:
galēji utilitārs transportlīdzeklis ar kuru sākumā aizbrauc līdz Augstajiem Tatriem un tad domā: "bet kāpēc mēs te atbraucām".

Ja būtu jāpēkt jauns vai mazlietots auto, vai ņemtu megāni?
Jā, bet paskatītu arī 4x4 pandu.

Ja skapītī stāvētu kāpis un būtu pofig ko ņemt, vai ņemtu jaunu/mazlietotu mazauto?
Nē : )

Lieku 8, jo salīdzinu ar tās pašas klases mašīnām, ne ar 6x dārgākām.

IZLABOJU KĻŪDU - nobraukti ir 40 k, 20k gadā.

Šobrīd ir ~80 k uz pulksteņa, nomainīti ir stūres stiepņi, noregulēta savirze.
salonā parādās diloņa pēdas - ātrumpārslēgam cipari padiluši, no šofera iekšējā roktura gumijotais pārklājums sācis lobīties.

Šobrīd nobraukti 105 k, jāremontē stūres reika un viens lodbalsts apakšā pie plaukt. Stūres reikas defekts mani nepatīkami pārsteidza. Eļļu mainu pats ik pa 10k.

Pēc nobrauktiem 130 k un gandrīz 5 gadiem, auto pārdevu. pirms katras skates ko mazliet piekarē palaboja, bet tas iekļāvās 50 latos ar visu savirzi.
Beigās nestrādāja atpakaļgaitas lampas (devējs gļukoja), nopuva numura apgaismojuma kontakti (tas gļuks ir daudziem auto, arī tā paša gada passātam), pārējais bija ok. Uz nākamo ziemu gan jau jāmaina akumulators, beigās pieauga patēriņš, kompis rādija vienu, reāli tērēja vairāk.

Šobrīd atkal meklēju ekonomisku auto ziemai, bet skatos uz benzīnniekiem - negribu vairs salt. Ja kaut brīdi pabrauc ātrāk, nav problēmu, bet jau sastrēgums sākās 300 m no mājām, pirmās 20 min sastrēgumā ir jāsalst. Īsi pirms pārdošanas ar konkrēto megāni pabraukāja vēl pāris cilvēki, visi bija apmierināti ar auto kopumā un sajūsmināti par patēriņu : )
5 gadīgu megāni ar ~130 k noskrējienu pārdevu par Ls 3500, tieši tik, cik bija operlīzes atlikusī vērtība, nopirku vecu bmw un dziedāju prieka dziesmas par vadāmību un cēlienu, bet bmw patēriņš pilsētā (aktīvi braucot līdz 15 litriem) galīgi nepatīk.
 
peecis @ 12.janvāris 2009 0:00
Renault master 2001 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Tad nu tā... busiņš manā lietošanā nonāca vasaras laikā ar 400 000tk oriģinālo nobraukumu tikai pa latvijas lielceļiem.
Izvēlējos masteru L2H2 un2.2 DCI tādēļ, ka tajā brīdī nebija citas alternatīvas par to cenu 5000Ls un vasaras laikā reti kurš pārdod refrižorātoru! jo svarīgs priekšnoteikums bija saldētavas (alex original) esamība!
Par saldētavu sūdzību nav- kompresors un agregāts strādā nevainojami, tikai ir plānais stiklšķiedras un kautkādu putu (starp kuzavu un stiklšškiedru) tapsējums, tā ka zem -5 nevar nodzīt!
... uztestēšanas brīdi apsskates vietā viss bija OK, atgāzes 3x mazākas par normu, gandrīz nekādu dūmu, tikai pie sānu atvēršanas vidējā sliede (220 ls euro auto) bija pamatīgi izdilusi un durvis ar spēku jāiestumj atpakaļ vietā!
Vēt tiku brīdināts par aizmugurējo bremžu disfunkciju!
tad nu tā pēc 20 000km sākās joki ar sajūgu- dodot gāzi grīdā izslīd sevišķi 5 robā, tika atklāts ka motoram no abiem gala saļņikiem ir eļlas noplūde un arī dūmu gāzējot bija krietni vairāk!!!
tagad nomainīts no euro auto
sajūga galvenais bremžu cilindrs 95ls
sajūga disks 80Ls
stūres pastiprinātāja kronšteins(bija nolūzušas un šķibi piemetinātas ausi, kas bija par iemeslu agregātu siksnas patvaļīgai nokrišanai) 55LS
Zobsiksna 25LS
spriegotājrullis parazītrullis 25+20ls
agregātu siksna 17Ls
priekšējais, aizmugurējais motora blīvslēgs 40ls
ātrumkārbas blīvslēgs 15 Ls
rokasbremzes troses 90Ls
aizmugurējie bremžu suporti abas puses (atjaunoti bosch, kā arī oriģinālie bija bosch izstrādājums) 240ls
sajūga slidēšanas iemesls bija eļlas noplūde no kārbas uz disku, servisnieks teica, ka 1.5l dabūjis pieliet, toties tagad kārba darbojas jūtami vieglāk!!!
Visi filtri un eļla 55ls
parēķiniet paši hmm...760Ls rez daļās
Darbs servisā 330Ls
Bet tomēr man viņā patīk ka;
+nerūsē kā sprinteri
+neļodzas virsbūve pie lielām kravām
+izcila karozijnoturība, ja kur krāsa apakšā noskrāpējusies- nav rūsas
+klusāks un ņiprāks nekā transit
+salona interjers un montāžas kvalitāte, nekas negrab un nav arī īpaša skaņa no motora
+motors 2.2dci 90zs 260nm pietiekami žiperīgas priekš kravām līdz 500kg daudz ņiprāks par 1.9td transportieri
+labās franču bremzes: ))

- apetīte 100km/h patērē 10l/10km iepriekšējā darbā 2.9 sprinteris ēda gan drīz tikpat!
- Rezerves daļu cenas pie dīleriem!
- sēdekļa regulēšanas iespējas
- nav tādas stabilitātes, kā sprinterim
- nosēdušies un izļodzījušies aizmugures durvjueņģu āboli... vienīgais metīnāt jeb 150 ls euro auto... izcili stulba konstrukcija!
Vienalga esmu ieekonomējis uz auto rēķina ņemtu sprinteri 2000g 10k Ls ar refrižeratoru, lai arī daļas ir lētākas (neoriģinālās) bet ar savu 600 000km noskrējienu pa fāterlandes maģistrālēm gandrīz uz pilnu katušku nekas labāks domāju nebūtu!
toties tagad man ir nesarūsējis, nepārkrāsots un sačinīts darba zirgs!

janis_B @ 3.februāris 2008 0:00
Renault Master 1999 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Braucu praktiski no nullītes. Motors 2,8 turbodīzelis. Pirmos 10000 km vidējais pa pilsētu 12l/100km, pēc tam 10l/100km. Brauksana sanāk tikai pa Rīgu. Pie 60000km nobruka ātrumpārslēdzēja trose, kas izrādījās brāķis, nomainija uz jauno uzlaboto, tagad pie 140000km nobraukuma viss ir ok. Ātrumkārba nobruka pie 100 000 km. Parasti nobrūkot pie 140 000km, bet tā kā braukts pa pilsētu, tad nobruka ātrāk. Lietota kārba 500 Ls. Vecās kārbas remonts - 300Ls. Regulāri jamaina ik pēc 25 000 km priekšējie lodbalsti. Ļoti slikta aizmugurējo durvju eņģu konstrukcija, arī sānu durvīm ap 100 000 km nodila mehānisms. Mašīna ļoti kustīga, iet kā vieglā mašīna, labs uzrāviens ko nodrošina turbīna. Pie 120 000 km nojuka abi priekšējie gultņi. Arī pusass, bet tā bija gumijas vaina bija pušu un sagāja netīrumi. Pie 110 000 km arī atlūza ventilatora oglītes, nomaiņa - 20Ls. Busa gumijas visas ap durvīm utt. ir jau nodilušas pie 140 000 km un negrib turēties kā rezultāta ir parādījušās gaisa spraugas. Eļļu neēd. Silto gaisu uzgriezt vajag lēnām, savādāk kloķis notrūks, ko protams var uzlikt atpakaļ. Tā visumā citu vainu nav, tiek mocīts katru darba dienu. Vadītājam erts sēdeklis augstu virs citām mašīnām, laba parredzamība, viegli vadāms. Arī mašīnas dizains ir ok. Tos remontus jau nejūt, tik iebrauc 1 x gadā servisā un brauc tālāk.

P. S. Nobraukts 2009. gadā ir tikai 160000 km un rezumē, ka pēc 100000 km uz 10 tūkstošiem km aiziet kaut kur 500 - 600 Ls remontos, bet līdz 100000 km uz 10 tūkstošiem km aiziet 200 - 300 Ls.
Rons @ 27.janvāris 2008 0:00
Renault Laguna 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Tā sanāca ka pirmā nopietnā saskarsme ar rietumu autiņiem sākās 1994. gadā. Pirms tam biju braucis tikai ar krievu vāģiem- pārsvarā ar Volgām, brīvdienās ar Žiguli. RTP kolonas vecis vienam no pirmajiem piedāvāja Renaultu. Sākumā diezgan skeptiski skatījos uz franču mašīnām. Pēc pāris mēnešiem iepatikās. Tad pārdevu Žiguli un sāku funktierēt par tāda paša Renault21 iegādi sev.1999. gadā tas arī notika. Braucu ar viņu kādus 5 gadus kamēr dēls dabūja tiesības un autiņu man atņēma. Apnikās visu laiku prasīt lai man arī iedod pavizināties ar manu autiņu nolēmu pirkt sev citu. Remontos un apkopēs katru gadu vidēji biju ieguldījis 50-60 ls , kas mani apmierina nolēmu palikt pie Renaultiem. 2006. gada sākumā atradu to, ko meklēju: Renault Laguna ar 2l motoru, klimat kontroli, borta kompi un pilnīgi visu elektrificētu [priekšējā stikla apsildi ieskaitot]. Protama lieta ka uzreiz pēc pirkuma tika nomainīta zobsiksna ar rullīti, eļļaar filtru. Mainot siksnu ievēroju ka sulojas kloķenes saļņiks pie reizes arī to. Pa šiem gandrīz diviem gadiem nojuka pakaļējais gultnis un izdega divas lampiņas. Citi Lagūnu īpašnieki sūdzas ka kompis regulāri kaut ko atgādina- man viņš paziņoja par izdegušo lampiņu un ka logu šķidrums iet uz beigām un vēl šad tad pasaka bitte anšnalle- ja bijis slinkums piesprādzēties tad atgādinājums vietā. Uz ceļa auto turas stabili, vadāmība viegla. Tā kā strādāju par šoferi tat ar savu vāģi braucu tikai brīvdienās un atvaļinājuma laikā.25% noskrējiena pilsētā 75% pa šosejām un mežiem. Vidējais benzīna patēriņš visu laiku turās 7,4-7,5 l uz 100km(tā vismaz rāda borta kompjūters un Statoila skaitītāji). Kādreiz, kad Rīgā vēl bija Shell benzīns par to pašu naudu varēja nobraukt vairāk km nekā ar statoil bendžu + vēl nedēļā punktos varēja dabūt pāris pudeles alu- bet tas ir aizgājis uz neatgriešanos. Bet nu par autiņu- motors strādā ļoti klusi(tukšgaitā vispār nevar dzirdēt, jaudas pilnīgi pietiek lai iekļautos kopējā satiksmē. Vienu reizi pamēģināju cik velk- pie 200km\h palikās bail, kaut gan radās sajūta ka vairāk par 210km\h nevarētu izspiest. Eļļu lietoju pussintētiku jo nezinu kāda lietota pirms tam un nav jau tam motoram tādas slodzes lai maksātu dārgāk lejot sintētiku. Pa 10000km līdz eļļas maiņai pazūd ap 0,5 l . Arī braukt ir ērti- ja kādreiz ar Volgu vai Žiguli pēc 400 km jaunībā jutos noguris tad ar Lagūnu lielākais attālums dienā bija 900 km- noguruma nekāda. Konkrēti ar šo mašīnu esmu ļoti apmierināts. Kā auto kalpo ir atkarīgs no tā, kā tu pats brauc un kā pirms tevis braucis un par to rūpējies iepriekšējais saimnieks. Regulāras apkopes un netaisīt dragreisus pa Kr. Barona ielu un problēmām nevajadzētu būt. Foto ir bet nemāku ielikt. Vēlāk, kad salasīšu visas bildes atradīšu kādu, kas ieliks viņas galerijā.
RLaguna @ 28.decembris 2007 0:00
Renault 19 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Iegādājos auto pirms 2 gadi.
Auto: Renault 19 SE chamade sērija.
Motors: 1.8 16v
Gads: 1992.
Nobraukums bija 126000 km, tagad 168000 km.

Ja būtu zinājis, ka ar viņu ir tādas klapatas, nemaz nebūtu pircis : ).

+
Uzrāviens ir labs priekš tāda veca vāģīša. ~150Zs Ar gadiem gan jau ka krities.
Ādas salons, ērti sēdekļi utt.
Laba vadāmība, ja attiecīgi labas riepas un mašīna tiek turēta tehniskā kārtībā.
Dzinējs kā odziņa - nav bijuši neviena tehniska iejaukšanās manā pārraudzībā, cik zinu šai sērijai to gatavoja Volvo rūpnīcā.

-
Rezeves daļas dārgas un grūti pieejamas.
Jūtīgas vietas ir aizmugurējās arkas (kuras norusē pa centimetru mēnesī ziemas sezonā, pats jau arī nedaudz ielaidu). Pēc katras ziemas ir jāved reāli pie krāsotāja.
Pateicoties haubes dzesēšanas lūkai lietus laikā svečcaurumos satek ūdens. Risinājumu vel neesmu atradis, kā to novērst.
Ik pa brīdi ir jālabo ritošais un stūres iekārta (gultņi, pirksti, bukses utt. )

Ja ņem kopumā tad nopērkot auto par 800 Ls, divu gadu laikā nāksies ielikt remontos auto cena*2=~1500Ls.

Ar iepriekšējo auto Audi 80 GT 1986 gada bija mazāk problēmas un remonti.
Bet kopā skatot, izlietotā nauda un prieks braucot 7/10.






blindpilot @ 16.novembris 2007 0:00
1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti