Lasītāju pieredze par saviem auto

GAZ 2411 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Apsēstība ar volgām nebeidzās pēc šeit pat aprakstītās 2402 - novembrī nopirku subj, par veseliem 250 Ls. Nu patīk man tas drapaks. Liels, ērts, pārvietojas pārliecinoši. IZvizināju kolēģi pa mazo krasta ielu pie vecticībnieku zeltītā kupola - oi johai - viņš teica, un nogrozīja galvu. Autiņu pazīstams meistars savada pilnīgā kārtībā par milzīgo summu 160 Ls, un vēl nopirku detaļas par kādiem 60 latiem. Un viss, mašīna bija gatava doties pēdējā ceļā - uz rietumāfriku. Nobraucu 8000 km, pie kam lielu daļu pa pilnīgu bezceļu, un šim eksemplāram nesalūza NEKAS. Ok, bremzes bija jāpieregulē. Un viss. Braukšanas vaina. Tiesa gan, ja dienā norullē kādus 1000 km tad otrā dienā gribas tikai gulēt un gulēt, vai labākajā gadījumā palsīt kādu pagājušajā gadsimtā sarakstītu kriminālromānu. Nelaimējās ar patēriņu - 13 - 14 litri, bet tas daļēji dēļ tā, ka uzliktas bija krietni lielākas riepas - 225/70 R15, turklāt uz suzuku džipiņa diskiem. Tikai viena izsprāga: )
 
kaspars @ 21.februāris 2006 0:00
GAZ 2402 1974 Novērtējums: 6 Komentāri [11]
Sveiki,

Šī volga tika iepirkta / lietota vienam mērķim - lai nobrauktu konkrētus 9300 km no latvijas līdz Gambijai (sk. www. plymouth- banjul. co. uk). Tā kā pasākuma noteikumi pieprasīja auto iegādāt par 100 angļu naudiņā, tad 2004. gada jūlijā tas arī tika izdarīts. Jāatgādina, ka tālajos 70tajps volgas bija retam mirstīgam pieejamas, un būvētas monumentālas, kā Bruklinas tilts. Tas, ka volga ir lēta eksplautācijā, un vienkārša kā cirvis uzbūvē, arī tika pierādīts garajā pārbraucienā, kad visas tās dažas problēmas, kas radās, varēja novērst pašu spēkiem ar 13 mm atslēgu, skrūvgriezi, un āmuru!
Kamēr ar volgu kaišu meklēšanas nolūkā apmēram mēnesi pabraukāju pa Rīgu un apkārtni, izdevās iemācīties braukt plūdeni, bet ne vienmēr lēnām, un cienīgi. Degvielas patērīņu izdevās ierobežot 12 litru robežās uz 100 kilometriem - sal. ar manu ikdienas dīzeļauto drausmīga benzīna kapsēta! Bet neko, pieradu arī pie tā!
Ziemā braucot kaitina skaļā apsildes ventilatora dūkoņa, tiesa gan, uz šosejas ventilators vispār nav jāieslēdz, pūš labi tāpat, un sliktā logu tīrītāju / apskalotāju darbība, kas jūtami neuzlabojās arī pēc jaunu slotiņu uzlikšanas. Gana daudz pacietības prasīja arī pierašana pie aizmugures piedziņas, kas jau bija pagūta aizmirst. Toties piekare ir gana komfortabla, un, nofiksējot ar dažām kokskrūvēm vaļīgākos salona paneļus, gandrīz izdevās novērst grabēšanu salonā!
Mazliet tracina arī stūres pastiprinātāja neesamība, bet stūre smaga nav, tikai ir liels stūtrs apgriezienu skaits - jāmācās ātri kustināt rokas pagriezienos! Tāpat stūre ziemā liekas un arī ir ārkārtīgi auksta un nemīlīga, jālieto cimdi.
Pārnesumu kārba slēdzas viegli, ja to dara lēni. Pietrūkst piektā pārnesuma, motoram jaudas pietiktu.
Lielāko daļu pārbrauciena veicām relaksētā 80 - 90 km/h ātrumā, ar ko arī izskaidrojams samērā pieticīgais vidējais patēriņš - ap 9 litri.
Kas vēl - salonā vieta sešiem, plus šoferim, bet sēdekļi šausmīgi askētiski, toties tos iespējams salocīt, iegūstot pieņemamu gultas vietu diviem.
Par dinamiku nerunāsim, tādas šim automobilim vienkārši nav.
Jāpiebilst, ka ši automobiļa parādīšanās visur izsauca tikai pozitīvi- atturīgu reakciju, tie, kas zināja, kas tas par aparātu, smaidīja, bet tie, kas nezināja, centās uzzināt, bet vienaldzīgo nebija.
bildes varat redzēt http://foto. inbox. lv/livajevs2/VolgaGAZ2402
Par vērtējumu - 1974. gadā liktu 9, jo komforts tomēr sedanam labāks! Tagad - seši, jo tomēr morālais un fiziskais novecojums liek sevi manīt.
Kaspars @ 21.februāris 2005 0:00
GAZ Pobeda 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [40]
Sveiki dargie draugi automilji! Regulari lasiju visas atsauksmes un beidzot nolemu aprakstit ari savu projektu. Esmu samainijis loti daudz masinu, bet nekadigi nevareju atrast isto. Loti gribas ar kautko izcelties, bet e30, e36 bembuku, audiku kupeju un tmldz autinju, kurus parsvara jaunatne izvelas tjunot, ir tik daudz un tie jau kautka ir tik pierasti, ka man radas shii ideja...
2003 gada pavasari radas shi ideja par antika auto restauraciju modernaa retro stilaa. Nezinu kapec, bet gribejas tiesi padomju laika auto. Apsverot visas kandidaturas, to tjunoshanas plusus un minusus, izvelejos tiesi gaz 20 pobedu. Un ta...
Auto tika iegadats pec pailgiem meklejumiem par 400eur nu taadaa, diezgan chaabiigaa stavoklii... Tika atvests uz manu servisu un tad saaakaas lielie merisanas un dizaina darbi. Sakuma bija doma likt BMW hadeni un dzinuli 3.5 vai M5, bet no tehniskaa viedoklja tas izraadijas LOTI sarezgiti. Tadelj galu galaa masiina tika pilniba izjaukta, virsbuve atdota uz smilshu struuklas apstraadi. Veca ritosa dala un dzinejs izmesti ara. Iegadata pilnigi jauna ritosa dala no pedejas Volgas par 850Ls ar pastiprinatu reduktora uzbuvi, ventilejamajam disku bremzem. Par vispiemerotako motoru tika izraudzits Senatora 3.0 litru motors kuram standartaa kautkur ap 170zs. Tagad notiek intensiva motora apstrade jaudas iegusanai. Velamais rezultats apmeram 350zs. Ir jau iepirkts ari NOS. Drosi vien vajadzes ari keramisko sajugu. Muzika no kicker un McIntosh, un Alcantara ada jau gaida plaukta. Diski R15 retro style jau naak no ASV. Diski ir pilnie, hromeeti tikai r15, bet iespejams uzlikt ir LLOOTTII platas riepas prieks R15. Uzskatu, ka ta izskatisies labak un atbilstosak neka parasta R17 zvaigzne. Nepiekritat? Krasa bus tumsi violets perlamutrs. Kad sis verkis bus beidzot gatavs(so momentu nevaru sagaidit) ir biznesa plans par autokluba izveidi, kas pec satura un nodarbosanas bus pilnigi atskirigs un daudz progresivaks pa esoshajiem. Tiesam loti ceru, ka viss izdosies. Vel gribeju pastastit par pobedas tehniskajam ipasibam originalaja izpildijuma, jo nespeju attureties no kardinajuma vienu dieninu ar vinu pavizinaties. : ) Motors 2.2 apmeram 45 vai 50 zs precizi neatceros. Neiet absoluti! Vismaz shis mans aparats : ) Bez ieskrejiena uz autoevakuatora gruti uzbraukt : ) Max izspiedu 110. Tadu atrumu ar gazi grida uznema apmeram 2 minutes : ) Par brinumu auto 52 gada, bet visi dachiki strada un rada samera precizi : ) Komforta limenis tuvu nullei, sturi uz vietas pagriezt varetu laikam tikai padomju laika riktigs krievu vecis turklat pec paris sotakiem : ). Par degvielas pateerinu labaak nerunasu... Nemeriju, bet uz acumeru redzetajs izskatijas samera biedejoshi : ). Tas nu taa kopeejos vilcienos. Varu teikt jums vienu, ja kadam ienak prata tamlidziga ideja, uz prieksu! Tas, protams, ir LOTI dargs prieks, bet tas ir ta verts. Lai gan mana masinite vel nav kustinama, bet taka pa dzivei esmu optimists un ticu savu roku darbam liksu tai 10 balles, jo domaju ka par 2 gadu darbu busu to pelnijis. : ) Busu pateicigs ari par jusu idejam un ieteikumiem. Lai dzivo tjunings! Uz redzeshanos ielaas! ;)
Janchux @ 26.janvāris 2004 0:00
GAZ 2410 1991 Novērtējums: 3 Komentāri [12]
Kas tas i, ka nevienas volgas naff? uzrakstiishu par 2410 mazliet - taa gan nebija man, bet faaterim, bet mazliet ar to iepaziities dabuuju... mazliet pabraucis esmu arii ar 21mo, bet tomeer imho nepietiekoshi, lai par to atseviskji raxtiitu...
un taa - 2410... bijushais taxi no riigas taxoparka, ar xvz kaadu nemazu noskreejienu, un uzstaadiitu gaazes iekaartu : )
speeciigs 2.5 litru 4cilindru rindas dzineejs ar 100 zs ! jaudu, un degvielas pateerinju ap 14-15 litriem pa pilseetu! : )
jaasaka, motors ir mazforseets, tb, griezt vinju jeegas nav, zirgu taapat nekaadu nav... toties no zemiem apgriezieniem diezgan labi velk... bremzes - nu tas ir atseviskjs staasts! visiem 4 ritenjiem barabaanu bremzes, kuras gar manzeteem laida skjidrumu, kaa rezultaataa bremzeeshanas bija ar sanesshanaam : ))piekare, kura reizi nedeeljaa jaaiesmeeree ar pressmasljonkaam...
hidrauliskais sajuugs, kuram arii paaris reizes netureeja manzetes, kaa rezultaataa skjidrums izteceeja, un sajuugs not working...
mashiina gan diezgan liela, dinamika gan vinjai nekaada, izspoleet arii nemaz nav tik viegli, piekare gan diezgan miiksta... nu nez, detaljas leetas, toties biezhi jaaremontee : ))
koroch, miskaste vien ir : ) btw, pie straujas bremzeeshanas uz briitinju iedegaas elljas spiediena lampa - tb ellja pa dzineeja karteri skalojas kaa samazgas pa ballju, un straujas bremzeeshanas rezultaataa dzineejs gaisu uzsuuc : ))
Draco @ 6.augusts 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti