Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 1.8 quattro Avant 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Auto ir 2000 gada B5 facelifts 5- atrumu benzīns manuālis no vācijas nobraukums 180k. Latvijā pirmais īpašnieks braucu vienu gadu.

Skākšu ar negatīvo.
Pirmajā gadā, braucot pa Latvijas ceļiem 4 mēnešus, uzreiz noplīsa abi stūres pirksti, kopā 50 eur pats nomainīju. Tad noklājās ABS bloks, nevar ar VAG pieslēgties, bet par to tehniskajā paldies dievam nepiesējās, jo ABS lampiņa nomirkšķina un tad nodziest, pārbaudot sensorus tur viss kārtībā, nāksies meklēt ABS bloka donoru. 90+ gadu mašīnām ABS bloki Vāciešiem beidzās nost kā mušas, jo galvenā mikroshēma blokā ir ticiet vai nē piestiprināta, ar kaut kādam ļurkājošām stieplītēm, kas pa mūsu ceļiem kratoties atlec. Itkā varot salodēt, bet čakars + nevar zināt cik nokalpos, ja ir labots. + Vasarā tam ABS vispār nav pielietojuma, ziemā pedālīti līdz grīdai nevajag spiest, normālas riepas ar dziļu protektoru un tāds ABS liksies, kad ir domāts priekš blondīnēm.
Dzinējā nācās nomainīt ķēdes spriegotāju kas izmaksāja 300 eur, jo parādijās klabošas skaņa. Moller audi centrā diagnosticēja ka spriegotājs nokalpojies. Neko nomainīju viss atkal klusi. Pirms skates ieskrēju servisā jo klabeklis priekšā aizmugurē, rezultātā jāmaina aizmugurējās 2x lielās bukses, priekšējās 4 augšējas sviras, aizmugurējā savirzes svira + jāveic Savirzes regulēšana tāmīte uz 310 eur. Bet visā šajā es saskatīju pozitīvo. No vecās piekares palicis 4 apakšējās sviras priekšā, un 1 savirzes svira aizmugurē : D

Secinājums, ja pērkat 10+ gadu vācieti no plača, tad rēķināties ar 800 eur + -, ko jūs ieguldīsiet mainot nokalpojušās detaļas, alternatīva ir meklēt cilvēku, kas auto kopis un tajā ir jau ieguldījis naudu, un pirmajā gadā nesaskries šādas summas.

Par pozitīvo.

+QUATTRO ziemā, jūs esat karalis. Kamēr bembisti mokās pa piesnigušiem iekšpagalmiem, jūs dzerat kafiju un smīkņājat ejot cauri kupenām kā buldozers ! Lietus, sniegs ļoti stabili stāv uz ceļa, iet kā pa sliedēm. Izbraucot no līkumiem ātrā paātrinājuma nekas nekur nespolējas, kā priekš piedziņai vai RWD, riteņi kā pieskrūvēti pie ceļa.

+ Ļoti kluss, laba salona izolācija
+ Nav rūsas, bundža kā jau B5 audi, tehniskajā pastaigājot pavērojot auto apakšu, neviena rūsas pleķīša. Ja paņem lupu, tad pie bagāžnieka 2 3x3mm sakunkuļojumi, bet tā pa lielam rūsas nav.
+ Mīksta piekare. Nesen iesēdos japānī Nisānā kaut kādā, man līkās kad pēc Audi es jūtu katru asfalta nelīdzenumu, un uz mini bedrītēm zobi klab, kratoties. : D

+ Salīdzinoši ar jaunākām AUDI paaudzēm, lēta piekare, jo detaļas pārklājās ar VW passat. Priekšu visu nomainīt var nopirkt komplektu poli pa 160 eur, un dragāt. Aizmugurē, arī nekas dārgs 2x sailentbloki lētākais piecīti maksā, un pats var nomainīt 2x bukses kā jau visiem, cenu diapazonā 7-20 eur, un 2x savirzes sviras +- 20 eur. Bet katru gadu jau neplīst un ironiski, ka darbs servisā izmaksās vairāk nekā paša detaļas. Ja pats māk nomainīt tad sanāks braukt ar Audi, par Golfa remonta tāmi.

+ Liels detaļu klāsts, spoguļus neviens jums nespers, jo šrotā ir pārprodukcija : D

+ Nav Turbīnas un tas ir pluss. Jo gluži vienkārši viņa nav jāmaina pa 150t/km + kā zināms turbīnas karsē motoru un nokauj eļļu to kristalizējot ar savām 600 C grādu temperatūrām, kas padara to duļķainu un var aizdambēt svarīgus eļļas padeves kanālus dzinējā.

+Kvalitatīvs salons. Ādas sēdekļu nav, un nevajag elpo labi, ziemā neatsalst pēcpuse tikko iesēžoties un pa brīnumu nekādu nodiluma pēdu, salonā neviena podziņa nav nodilusi.

+ Xenon facelift lukturi. Spuldzītes maksā divas komplektā +- 25 eur un braukā 2-3 gadus + regulēšana 5 eur. Toties pierodot pie xenon apgaismojuma, halogēnie liekās kā veci padomju laiku kabatas lukturi, kas neko neizgaismo.

+ Degvielas patēriņš. Ticiet vai nē, izmērot ar kanniņu, man sanāca jauktā ciklā 8.3 Litri benzīna uz 100km ar visu quattro.

+ Nav dīzelis. : D ziemā var atklausīties no biedriem dīzelistiem par klabošiem kompensātoriem, nokautiem dīzeļa sūkņiem, aizķepušiem filtriem un ziemā nelec, un sprauslas gļuko 300 eur. CSDD Atgāzes neizgāju. Salons kratās kā traktora stūre. Un paklausoties cik maksā remontu tāmes jājautā vai tas dīzelis tiešām ir tik izdevīgs. Piesēdies pie 1.9 TDI dīzelista VW paspaidi kompi skaties pilsēta 9,5 litri, kur tad ir tā mega ekanomija ?

Benzīns- gāze ir daudz saprātīgāks risinājums. + ņemot vērā ka tāds pats dīzeļa auto maksā daudz dārgāk nekā benzīna.

Neskatoties uz daudziem mīnusiem, kas galvenokārt saistās ' Atkal svira jāmaina' auto ir daudz plusu, kas to kompensē.
Burnits @ 5.septembris 2016 0:00
Audi A4 2,0 2001 Novērtējums: 8 Komentēt
Pēc Audi 80 1,8 benzīnieka beidzot tiku pie kārotā Audi A4 2001 gada 2.0 benzīnieka sedana. Auto tikko no Vācijas no auto plača. Nobraukums 171 000 km. Cena 4750 euro. : Stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, 5 pakāpju mehāniskā kārba, elektriskie logi, sēdekļu apside, SRS, AIRBAG, Klimatkontrole, miglas lukturi, ESP, Audio ABS. Tonēti spoguļlogi, lietie orģinālie diksi. Bez bortdatora.
Manā lietošanā pagaidām sesto mēnesi. Nobraukti 5000.
Bez auto cenas tūlīt sekoja zobsiksnas nomaiņa un ūdensūkņa maiņa . Izmaksas 241,89 euro. Eļlas maiņa ar filtriem 42.23 euro. Tad vajadzēja slepeno slēdzi izmaksas 42,69 euro. Rati bija vasaras 16 collu ar lietiem diskiem un tādi pašvaki. Nācās nopirkt jaunas abu sezonu riepas 184Ls.
Nu auto uz pārdošanas brīdi bija tā sapucēts, ka viņs nebija tīrs, bet sterils : ) Spīdēja un vizēja saulītē jo bija bijusi tikko dziļa pulēšana. Biju starā. Bet diemžēl prieki bija īsi. Nebija ne 150 km nobraukti, ka auto atteicās darboties. Aizvilkām uz placi. Nākošā dienā pielec it kā nekas nebūtu. Bet atkal pie pirmā motora izslēgšanas iedarbināt vairs neizdodas. Izrādās benzīna sūknim oglītes sadegušas. Jauns sūknis šādam modelim 270 euro. Nu paldies dievam latviešu dižajiem garažas meistariem kuri remontē šīs markas sūkņus. Izdevās iemainīt savu veco neejošo pret tādu pašu atjaunotu par 35Ls. Protams tas viss laika jautājums un remontā auto nostāvēja 5 dienas. Nu punķi un asaras, Vecajam labajam audi 80 benzīna sūknis galīgi jauns maksā tikai 15Ls un nomainīt to var momentāli jo atrodas blakus motoram. Šim modelim sūknis atrodas benzīna bākā, bet bāka bagažnieka grīdā. Tad nu tagad braucu ar lielām bailēm, ka tik atkal kas nenotiek. Tad nepagāja ne nedēļa aizdomīgi baukški no labā rata. Aizvedu uz servisu paskatīties . Izrādās viens alumīnija šarnīrs pagalam. Ņēma un nomainīja 40Ls.
Tad nu līdz šim brīdim vairs nav plīsis. Izskatās jau kā puķe un bauda braukt ir diezgan laba. Krēsli ērti. Uzrāviens pietiekošs. Degvielas patēriņš ja brauc normāli uz 90 km/h kādi 7-8l sanāk.
Ziemā patikās ABS darbība kura vecajam Audi 80 nebija. Kad darbojas jūtu mazu vibrāciju bremžu pedālī un redzu izsaukuma zīmītes parādīšanos displejā. Nu nav vairs jāstrādā pašai ar kājām : )
Kas nepatīk :
1. Sedans ar diezgan pacietu gaitu
2. Pārāk daudz cietas plastmasas salona apdarē
3. Motors manām ausīm liekas diezgan paskaļš pie lielākiem apgriezieniem.
4. Alūminija šarnīri kuri laikam ir mūsu ceļiem neizturīgi.
Kas patīk:
1. Ļoti labi slēdzas manuālā ātrumkārba
2. Stabila gaita , dinamisks
3. Ārēji ļoti glīts tāds cienīgs skats
4. Plašāks ērtāks salons kā Audi 80
5. Ļoti ērti anatomiski pareizi veidoti sēdekļi.
Vispār pēc Audi 80 kuram jau bija 24 gadi šis izskatās un rada sajūtu, ka braucu ar galīgi jaunu auto. Ir vērts pamēģināt tiem kam patīk sedani.
 
Zita @ 8.marts 2014 0:00
Audi a3 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
iet runa par audi a3 2.0 tdi.2003 gada
kads sis audi ir?kadi plusi kadi minusi?
un gribeju noskaidrot, spiezot gazes pedali, kaut kas minimali gaudo?kas tas vareetu but?
kur var dabuut salona sikas detalas
piem.
lampas kur sledz ieksa, nodrupusi krasa.
un vel. vakara aizsledzu masinu, bet iznakot no rita pulkstenis neradija ka jarada, bet ar 4 stundu kavesanos, un auto magnetola bija aizblokejusies?


paldies
edgars @ 26.augusts 2012 0:00
Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro Avant 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Iegādājos autiņu pirms 2 gadiem. Komplektācijā kondicionieris, klimatkontrole, kruīzkontrole, 6 pak. manuālā kārba, 2,5 tdi quttro avants ar čipu (jauda 170 zirgi) Cena bija ap 2800ls. Braucu katru dienu pa ne pārāk labas kvalitātes ceļu. Pirmajā gadā arī veicām ģimenes eksursiju pa eiropu - autinš noturējās godam. Ļoti ērti sēdekļi - var braukt un braukt, super! Uz bāņa bez problēmām tur līdzi jaunajiem vāciešiem (190km/h vēl ar pietiekami lielu rezervi). Uz eiropas gludajiem ceļiem auto jūtas kā mājās, mūsu bedrītes tam šķiet tā kā par cietu.
Auto patēriņš vidēji 5-6l, ziemā izdevās dabūt 7l (pēc sniega lauka forsēšanas). Hadene elementāra un lēta (nav alumīnija stienīšu, kas parādās nākamās paaudzes c5), pa 2 gadiem nomainiju 1 stūres pirkstu, un pēc traumētas putekļugumijas arī gultni un granātu.
Auto ir ērts, ietilpīgs, ekonomisks, gana jaudīgs. 'Braukt un braukt, bet auto sāk ''morāli'' novecot..
Interesē viedoklis par Audi A6 c6 2.0 vai 2,7 un 3,0 dīzeļi. Kādas uzturēšanas izmaksas, degvielas patēriņš?
rudulis32 @ 19.augusts 2012 0:00
Audi 80 B4 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Pirm pusotra gada iegādājos audi 80 b4 avantu 1.9 tdi. Autiņu meklēju kādus 9 mēnešus, kamēr kautko sakarīgu atradu. Principā vēl skatījos skoda octavia 2 un audi A6 līdz 97 gadam (protams dīzeli), bet B4 bija pirmais kas bija kaut cik necik sakarīgs. Skodai līdz atvēlētai summai, kas tika atvēlēta autiņa iegādē, nekā sakarīga nebija, bet A6 neatradu nevienu kas kaut cik necik būtu ok un nebūtu baigi nodzīts.
Tātad tagad par b4...... autiņš bija no Vācijas un es biju pirmais, kas viņu lv skatījās. Izripojis no rūpnīcas 1995 gada beigās. Kad pirku, uz tāfeles bija 141 240 km, kas pec sludinājuma izlasīšanas izraisīja smiekus, bet kad apskatīju vāģi, nācās secināt, ka noskrējiens ir visai īsts vai vismaz tuvu tam (vēlāk atrastā un uzietā infa nobraukuma patiesumu apstiprināja). Kā jau lielākai daļai B4, arī šis konkrētais eksemplārs bija aprīkot visai paskopi: elektriskie logi tikai priekšā un kondicionieris, kas arī darbojās. Vairāk nekādas ekstras : (, pat ne tahometra, bet tizls pulkstenis....

Tātad pa šo laiku esmu nobraucis nedaudz veirāk ka 50k km, kuru laikā esmu nomainījis:
- pagājušajā ziemā priekšējos amīšus, jo pie -20 viņi sasala
- priekšējos un aizmugurējos sailenblokus (pēc tam kad šogad izgāju TA)
- priekšējās un aizmugurējās kolotkas
- kad nopirku nomainīju aķīti, jo visrū stāvēja tikai 55Ah kastīte, kas ziemā varētu būt pa īsu dīzelim
Nu protam arī eļļas maiņas un filtri un ziemas riepas ar diskiem. Zobsiksnu un rievsiksnu ar visiem roļikiem nomainīju gan tikai nesen, jo vācijā bija mainīta un nākamā maiņa bija uz 200k km (kad nopirku zobeni protams pačekoju). Tagad iet uz beigām arī aizmugurējie amīši, bet ceru, ka līdz pavasarim nobraukšu. Man amīši vispār nevienam autiņam ilgi neiet, jo sanāk padaudz pa zemes ceļiem braukāt.
Vairāk arī neko neesmu darījis, ja neskaita šādus tādus uzlabojumus, kas nav saistīti ar auto apkopi. Tā laika gaitā ieliku kruīza kontroli, pilnās priekšējās lampas, miglas lukturus un pilno borta datoru ar autočeku, tahometru, āra temperatūras displeju, kā arī nočipoju, lai iet labāk kad veic apdzīšanu ārpus pilsētas.
Apetīte 1.9 dīzelim ir vidēja, ja vasarā uz taisnes braucot lidz 100km/h ir 4,5-4,7 litri, tad ziemā pie tāda paša ātruma sanāk 5,2 - 5,5 (riepas ar radzēm), turpretī pilsētā patēriņš vasarā ir kādi 6-6,5, bet ziemā 7 - 8 litri, pagājušajā ziemā, kad bija uznācis -20 īsos pārbraucienos pa pilsētu (līdz 9 km attālumam) rija visus 10 litrus. Ja brauc virs 100 apetīte aug manāmi. Autiņu piedarbināt pagājušajā ziemā nebija problēmas arī pie -28 grādiem, leca jau pie otrā apgrieziena. Uzskatu, ka, ja dīzelis ir kārtībā, iedarbināt viņu var tieši tik pat labi/slikti kā benzīna dzinēju

Tad tagad par plusiem un mīnusiem:

+salīdzinoši mazs degvielas patēriņs
+ir tosola sildīšanas sveces, kas ziemā dod patīkamu siltumu salonā tiko piešķiltam un aukstam dzinējam
+ saliekot pakaļējos benķus ir līdzena grīda
+nedārgas rezerves daļas un pieejamas visos kaktos

- bagāžnieks varēja būt lielāks
- diezgan pacieta ritošā, sevišķi aizmugurējā ass
- diezgan pazems priekš ziemas
- ja negrib lai saplēš gumijas zem durvīm, jāskatās lai tur ziemā nesasalst sniegs vai ūdens
- aizmugurē sēdošajiem durvju ailes varēja būt lielākas
- aukstā laikā un kad līst, svīst ciet aizmugurējie logi, jo uz tiem netiek pūsts gaiss
- kā jau dīzelis, dzinējs uzsilts lēni, jānobrauc kādi 12 km lai dabūtu 90 grādus
- k0ndicionieris izslēdzas pie +6 vai +7 grādiem (nav sanācis laika apčakarēt vadības bloku), bet salona ventilācijas recirkulācija ir ieslēdzama tikai pie ieslēgta kondicioniera.

Kā atzīmi lieku 7, jo ir diezgan daudz sīkumi (sk pie mīnusiem), kas reāli besī


marko @ 16.janvāris 2012 0:00
Audi a6 2000 Novērtējums: 1 Komentāri [1]
chau! gribēju uzzināt jūsu viedokli.. par audi a6 avant 2.5tdi 6ātrumu mehaniska atrumkarba,... vinjam arii ir tā aluminija piekare?.. un vispār kopumā kādi plusi/mīnusi???? kā ziemā lec un kādas izmaksas par apkopēm ? gribētos dzirdeet viedokli no tiem kas tiešām ir saskarushies ar saadu modeli .
zintis @ 13.novembris 2011 0:00
Audi A6 2.5TDI Quattro, Avant, AEL 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Iegādājos minēto auto 2009. g. augustā.
Nobraukums virs 350`000km.
Pirma registracija LV - 2006. g.
Pec pirkuma uzreiz aizdzinu uz servisu un nomainiju:
- bremzu diskus,
- bremzu klucus,
- siksnas,
- filtrus,
- ellu.
Kopa sanaca ~250 ls ar darbu.
Nobraucu apm. 10`000km un sakas visadas kibeles.
Laika gaita tika dariti sadi remonti.
- pilna ritosas dalas apkalposana(sviru, buksu utt maina),
- Mehaniska spriegotajmehanisma maina(originals),
- kondicioniera rullisa maina,
- svecu maina,
- akkumulatora maina,
- abu stures pirkstu maina,
- aizm. labas savirzes savienojuma stiena maina,
- bloka blives maina,
- bloka hidrokompensatoru maina,
- termostata maina,
- rupnicas imobilaizera nonemsana un emulatora montesana.
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pagaidam viss, kopuma saskaitot ielikos vairak ka 1000lvl. Remonts un uzlabosana turpinasies lidz ko noies sniegs un bus silti, tad varesu ieekonomet un nemties gar auto atkal.

Kopuma teiksu ta, dinamisks, izturigs un ietilpigs auto. Labs uzraviens.
Ziema uz ledus loti viegli vadams. Gruti sanesams.
Komfortabls un liels, patikami vadit.

kapec ieliku "7", tadel ka nenormaligi dargs dzineja remonts un ta detalu iegade.
Paterins vasara, (vasaras riepas, bez kondicioniera = 6-8L) ar kond. 8-9.
Paterins ziema, ( M. S. riepas bez kond. 12l)
paterins noradits videjais, gan trase, gan pa pilsetu.

Vel varetu piebilst, ka auto netiks mainits vel ilgu laiku, jo analogu sim auto vnk nav. Domaju, ka vedisu uz savu servisu un veiksu dzineja kap. remontu, jo masina man loti patik un mainit negrasos. Zinu, ka jaunie auto lai ari ir "jauni", bet parak dargi remonta.
Ar audi es zinu, ja kaut ko izdariju(nomainiju) nepazelojot liekos 10-20 ls un noperkot augstas kvalitates detalas ar pavadzimem no rupnicas, tad var garantet so detalu izturibu un kalposanu loti ilgu laiku.

P. s. pec hadenes pilnas nomainas tika nobrauktas 2 ziemas un viena vasara(jus jau zinat, kadi pie mums celi), 15.01.11 biju servisa uz ritosas diagnostiku rezultats = viss ideala kartiba.
Norad @ 20.janvāris 2011 0:00
Audi 80 1988 Novērtējums: 7 Komentēt
Sveiki!
Mans pirmais auto apraksts šeit. : )

Tātad, 2010. gada maijā tika iegādāts 1988. gada Audi 80. Dzinējs 2.0 (kods 3A). Tas bija mans pirmais auto. Ilgi meklēju sev auto - tikko biju nolicis tiesības, īsti nezināju, kā ir kopt auto u. tml. Šķita, ka pareizā izvēle būs vācu auto - Audi, VW, BMW, Mercedes.
VW - neviens modelis, kas ietu ap 1000ls man neiepatikās. Populārākais, laikam, ir Golf 3 - bija darba auto Golf 3 Variant 1.9TD - ir jau lēts uzturēšanā, bet man ar viņu bija grūti braukt - kaut kā neērti vienmēr (1.95 x 100). Man visi teica, ka varu negaidīt nekādu komfortu no to gadu VW.
BMW - kā iesācējs baidījos par pakaļējo piedziņu (vairāk par ziemu domājot), BMW un EKONOMIJA kopā ar neiet.
Mercedes - nevarēju atļauties.
Audi šķita prātīgākā izvēle. Tad bija jāizvēlas starp Audi 100 vai 80. Protams, gribēju C4 vai B4. Normāls dīzelis man nebija pa kabatai, tādēļ skatījos ar benzīna dzinējiem. Izdomāju, ka C4 gribu tikai ar 2.0 benzīna dzinēju. Apskatot vairākus C4 eksemplārus, kas iekļaujas manā budžetā, sapratu, ka par daudz gribu. : ) Atlika vien B4. Par to naudu sanāca vien galīgi pliks eksemplārs. Bet tad uzgāju vienu ļoti sakarīgu B3. Nodomāju, ka varbūt ir vērts paņemt labu B3, nevis sūdīgu B4. Sazvanīju pārdevēju un braucu no Rīgas uz Valmieru apskatīt autiņu.

Tātad, auto, kā jau minēju - Audi 80, B3, 1988. gada, 2.0 benzīna dzinējs. Nobraukums ap 350k. Parasti B3 mani nepiesaistīja, bet šis bija "savādāks" eksemplārs - amerikāņu modelis - kondicionieris, kruīza kontrole, visi četri elektriskie logi, elektriski regulējami apsildāmie spoguļi un pakaļējais stikls, elektriskā lūka, pakaļējie miglas lukturi. Pats auto bija ļoti labi saglabāts - rūsas praktiski nebija. Krāsa - koši sarkana. Kad nomazgāts, izskatījās labi - komplektā nāca oriģinālie R15 Audi lietie diski un uzlikts pakaļējais spoileris (pēc tam visi brīnijās, ka jams ir no bleķa). Visas siksnas bija nesen mainītas (priecēja). Apskatīju motortelpu, izbraucu - nopirku par 1000EUR (+ R14 oriģinālo Audi lieto disku komplekts ziemas riepām).
Uzreiz pēc tam sekoja pirmais lielais pārbaudījums - brauciens no Valmieras uz Rīgu. Aizbraucu mierīgi (kruīza kontroli ar nobaudīju). Pirmā problēma uzradās Rīgā - noliku autiņu pie veikala, aizgāju iepirkties. Aplauzos, kad, atgriezies no veikala, nevarēju palaist auto - starteris negriezās. Kārtīgi pastresoju, bet pēc ~30 minūtēm (laikam atdzisa) aizgāja. Pēc tam vedu uz servisu - saremontēja starteri, bremzes (caurule pušu) un mainīja kaut kādu blīvslēgu (atvainojos, meistars bārstīja krievu valodā, īsti nezinu). Samaksāju 50ls - šķita pieņemams cipars, taču šie mani brīdināja, ka būtu jāmaina bukses, kā arī viens pakaļējais suports čakarējoties - cik biju lasījis, tā ir standarta vaina viņiem. Tā kā uz to brīdi nebija lieka nauda un drīz tāpat bija jāiet tehniskā, nolēmu to atlikt uz nedaudz vēlāku laiku - meistari solījās, ka tās neesot mirstamās kaites un varu remontēt vēlāk.
Tā nu braukāju ar savu Audi. Ar meiteni pabraukājām arī nedaudz pa laukiem. Dažas lietas - ļoti labi jūt visas bedres (arī ar saremontētu ritošo (vēlāk izmēģināju)), tomēr neliels tas auto - aizmugurē vietas īsti nav, bagāžnieks ar nebija diezko liels, pašam ar pašaurs bija - ik pa laikam mati berzās pret griestiem. : )
Benzīna patēriņš sanāca ap 9-10l pilsētā, kādi 7-8l ārpus pilsētas - domāju, ka tam gadam tīri OK. Protams, pārdzīvoju, ka kolēģa Volvo S60 D5 2.4D ap 185 zirgiem ēd mazāk un iet 3x labāk, be nu... : )
Tad vienu uznāk baigais lietus. Braucot no darba mājās, šis sāk riktīgi rīstīties. Par laimi paspēju noripināties malā un tad skatījos, kas par vainu. No sākuma nodomāju, ka benzīns beidzies (muļķīga ideja - taču sekoju līdzi bākai), kas protams neapstiprinājās. Tad nodomāju, ka varbūt sadalītājvākā vaina. Nu ko, jaucu jamo vaļā un tīrīju. 3 vadi, kas uz viņu aiziet, pirms tam bija lodēti un aptīti ar izolentu, kura vienkārši mitrumā nonāca nost - tā tie vadi tur pliki satīti gulēja. Sāku tos aiztikt, atnāca vaļā un iekrita iekšā - sapratu, ka būs auto jāvelk uz servisu, lai tur visu satīra, salodē vadus un noizolē. Pēc 3h beidzot sagaidīju paziņas, kas varēja mani aizvilkt (pārējiem bija automātiskās kārbas - neņēmās vilkt). Atstāju pie servisa, lai nākamajā dienā sāk uzreiz taisīt. Ap pusdienlaiku aizgāju pakaļ - tas viss ir sataisīts, samaksāju 15ls. Bet jams atkal sāk rīstīties. Šie ņēmās un ņēmās - nekas nelīdzēja. Nospļāvās, ka vainīga šprice un šie neņemsies jamo taisīt. Jādzen man tas Audi uz Mārupes pusi pie viena speciālista. Tajā pašā dienā palūdzu tiem pašiem čaļiem, kas iepriekšējā dienā aizvilka līdz servisam, aizvilkt līdz Mārupei. Cilvēki sirsnīgi - neatteica. : ) Atstāju tam speciālistam. Nākamajā dienā šis zvana un saka, ka esot gatavs. Uztaisījis diagnostiku benzīna sūknim, špricei, zondei. Šis saka - jams esot ierubījies avārijas režīmā, vajadzēja noņemt akumulatora klemmi, lai "noresetojas". Pats stulbākais ir tas, ka es iepriekšējā dienā par tādu variantu biju iedomājies, bet kaut kā atzinu to par muļķīgu domu un pat nepamēģināju - vajadzēja... : ( Par to nācās samaksāt 35ls - dusmīgs biju, bet nu... Mūžu dzīvo, mūžu mācies... Bet ticamākais iemesls avārijas režīmam - zonde. Zondi esot pārbaudījis, itkā esot OK, bet, kā arī pats esmu dzirdējis, ar to visādi var gadīties - tad var strādāt, tad sākt gļukot utt. Nolēmu to arī pie reizes nomainīt briestošajā apjomīgajā remontā. Gribējās jau man visu sataisīt uzreiz, bet, diemžēl, nevarēju atļauties darba dienās palikt bez auto - nevar ne pie klientiem, ne piegādātājiem aizbraukt...
Tad kad biju ieplānojis, kad auto vest paremontēties, piezvanīja tuvs radinieks, kurš piedāvā par smieklīgām naudām (200ls) Chrysler Voyager - 1995. gada, 2.5TD. Nezinu, vai darīju prātīgi, bet piekritu. Auto apskatīju - nedaudz rūsas arkās un uz pakaļējām durvīm, taču liels, tīri smuks (aizmugurējie logi tonēti, uzlikti sliekšņi), vadītājs esot izspiedis 8l/100km (reāli sanāk 9-10l/100km cenšoties braukt kaut cik agresīvi). Nodomāju, ka nafig liet benzīnu mazajā burbulī, ja par to pašu naudu (vai pat lētāk) varu braukt ar lielu, komfortablu auto. Voyager'ī pie tam bija Air- Bagi, ABS, glāzīšu turētāji (kas man tik ļoti pietrūka burbulī). : ) Nopirku to busu, Audi noliku uz laiku stāvvietā un braukājos ar busu - tad sapratu, ka pareizi darīju. Audi 80 bija jāiet tehniskā skate un jātirgo nost. Aizbraucu uz apskati pakaļ slimības lapai. Ielika divniekus par buksēm, izpūtēju un stāvbremzi. Aizvedu viņu uz servisu un tur atstāju uz nedēļu. Saremontēts:

* nomainītas VISAS bukses
* sametināts izpūtējs
* atjaunots pakaļējais kreisais suports (lietotu nevarēja sadabūt, deficīts)

Kopā: 110ls

Pēc tam uzreiz braucu uz tehnisko, izgāju bez problēmām. Tajā pašā vakarā ieliku sludinājumu internetā, pēc stundas jau zvanīja viens interesents un nākamajā dienā jau stāvēju CSDD rindā uz pārrakstīšanu. : ) Atdevu par tiem pašiem 1000EUR. Godīgi sakot, jutos nedaudz atvieglots, tiešām nezinu kāpēc. Dažas salabotas vainas, ko piemirsu pieminēt:

* spidometrs mēdza pārstāt strādāt (līdz tuvākajai bedrei)
* pakaļējie skaļruņi nosprāga - diezgan interesanti. Paši skaļruņi strādāja, bet līdz tiem tīri fiziski neaizgāja signāls - mērīju ar pīkstuli. Skaļruņi nebija slikti - bija katram savs neliels pastiprinātājs klāt vēl.
* pečkas slēdzis čakarējās - jaucu un taisīju.
* kondiškai bija pušu viena caurule, remonts 20ls

Ko es varu pateikt par šo auto pēc 5 mēnešu lietošanas... Kā pirmais auto tas tomēr vienmēr paliks kaut kur sirdī, taču nekādus dižos plusus nevaru nosaukt. Auto tomēr bija ļoti vecs un savu mūžu jau nokalpojis. Iespējams varēšu to labāk salīdzināt ar citiem auto, kad būs uzkrāta lielāka pieredze.

Pašlaik braucu ar to pašu Voyager. Tiešām ar viņu ir lētāk braukt (pērku dīzeli 0.60Ls), ēd 9-10l/100km (nebraucu es kā opis). Remontos gan viņš ir dārgāks. 2.5TD gan nav tas labākais dzinējs, īpaši tai bundžai, bet dzīvot var. Visi man saka, ka šie dzinēji esot slikti - kad iet, tad ir OK, kad sāk čakarēties, velk uz kapitalku. Remonts ļoti dārgs, bet lietots dzinējs ar maksā vairākus simtus.
Lai gan kopumā ar auto esmu apmierināts, lēnām domāju par auto maiņu - tomēr ar to pilsētā ir grūti noparkoties (man ofiss pašā centrā, stāvvieta sava nav), nodeva gadam ir 95ls. Starp citu, pēc 2 nedēļām jābrauc uz TA...
Patiesībā sāku justies par jaunu šādam auto - dažreiz tā prasās iemīt grīdā. Arī gadās krist uz nerviem citiem vadītājiem, kad samīžos nogriezties kaut kur, kur jādod ceļš, vai izbraukt no ieskriešanās joslas - šitam klucim tak nav normāla uzrāviena. : ) Ar Audi vēl kaut ko varēja izspiest. Bet šis auto nav tam paredzēts. Tā kā man nav lielas ģimenes vai daudz pārvadājamo mantu, taisos drīz no jamā šķirties.
Varbūt ir vērts pamēģināt RWD. Neatteiktos no kāda BMW 730d, taču šobrīd laikam prātīgāk ir pataupīt naudu. Šobrīd metu acis uz Mercedes W202 C klases (C200, C220) dīzeļiem. Vēl ir variants E46 BMW 320D - bet par to vēl neesmu drošs. Varbūt kādam ir kādi ieteikumi? Ja būtu vairāk naudas, ņemtu to pašu Volvo S60 ar D5 dzinēju - nu ļoti simpātisks auto. Gan jau kādreiz... : ) Jūtos kā bāba, kas nesaprot ko grib...

Bet par Audi 80... Neteikšu, ka būtu viņā vīlies. Nu saukā viņu par "burbuli", "mucu", "ziepjutrauku"... Vienkāršs, nedārgs... Labs pirmais auto. Nekas vairāk.




eccd @ 20.oktobris 2010 0:00
Audi A6 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Nu tad tā, auto tika iegādāts pirms 3 gadiem. Esmu ar viņu jau nobaucis nepilnus 90tkm. (Tagad uz tāfeles 327tkm- reālais gan jau daudz vairāk) Dzinējs 2.5TDI (AEL-140z/s), manuālā 6 ātrum kārba. Kad nopirku mainīju uzreiz priekšējos amortizātorus, jo tie bija iztecējuši, mainīju tos pats jo darbs nav grūts, stundas laikā abus apmainīju. Siksnas, ūdenspumpi, spriegotājruļļus pats neuzņēmos mainīt tos man paziņa nomainīja. Lietošanas laikā esmu mainījis visus bremžu klučus, abus aizmugurējos gultņus, kā arī vienu priekšējo (nemainītais nupat nesen sāka gaudot). Pirmajā ziemā kad sākās sali viņš man leca diezgan slikti, bet piedarbināt varēju pat -14, tad nu pārbaudiju kvēlsveces- izādās viena tik bija vesela. Vēl bija problema tāda ka troksni sāka taisīt ģenerātora siksnas spriegotājrullīša amortizātors- noņemu to nost un tika izvirpota jauna lielāka bukse amortizātora galā- tas bija trokšņa cēlonis, tād pēc kādiem 30tkm sāka trokšņot pats amortizātors- savilku viņu ar savilcējiem šķībi un palika kluss (vajadzētu nomainīt kaut kad). pa retam troksni taisa vakumsūknis- bet tā viņiem esot slimība. ir iesprāgusi viena hidroelektriskā motora paduška- tā arī drīz būs jāmaina. Bija problēma ar eļļas pilēšanu no eļļas filtra siprināšanas korpusa, pie vainas bija gumijas blīvīte kura tika nomainīta. Mašinai ir klimatkontrole, kura, protams, nedarbojas kā nākas. sākās pirmā ziema ar šo auto- salonā nevarēja dabūt tādu ritīgu siltumu- domāju ka vainīgs pečkas radiātors- tas tika mazgāts vairākkārt- bet bez rezultātiem, tad nu atklāju ka nestaigā klape kas regulē karsto auksto gaisu- tika izņemts arā motoriņš kas to regulē, ar roku uzliku uz karsto gaisu to klapi un bija silts- tagad tas izpaužas tā ka regulējot ar grādiem var dabūt vai nu aukstu gaisu- vai arī karstu- pie vainas klimas bloks : ) kondicionieris darbojas. Dzinējs ēd eļļu- apmēram 2 litrus uz 10tkm- braukts tiek diezgan agresīvi. Degvielas patēriņš vidēji ir vasarā 6.7 ziemā pat virs 8. Braucu tālākus gabalus ne- agresīvā stilā mērot ar pilnas bākas metodi sanāca 5.2l/100km.
Vēl par remontiem- vairākkārt ir mainītas priekšējā tilta bukses- tās kuras nāk stabilizātor- stienim galā, kā arī ir mainītas abas miroņgalvas. Šogad pavasarī pirms apskates tika nomainītas arī apakšējo šarnīrstieņu iekšējās bukses, kā arī viens stūres gals. Tehnisko apskati vienmēr esmu izgājis ar pirmo reizi.
Principā uzskatu ka diezgan izturīgs, ātrs auto 200km/h bez emocijām.
 
tadsjautues @ 28.jūlijs 2010 0:00
Audi coupe 2,3 1991 Novērtējums: 4 Komentāri [1]
sveiki visi es ari gribeju padalities pieredze ar AUDI CoUPE 1991g izlaidumu nopirku no cilveka pirms 2gadiem par 850ls(uzreiz varu teikt ka cena ir neadekvati augsta sim auto)lai kaads nemegina piebilst jo pastastisu kapec- kad auto nopirku saimnieks bija to loti kopis jo pec menesa ejot apskati viss bija klusi - ritosa jauna utt bet tad sakas praktiski pec3menesirm problemas par kuram pats brinijos - luza viss pec kartas gan ritosa gan durvis cakarejas gan dzinejs gan sledzi ar ko gaismas sledz utt mainiju tikai uz lemforder detalam bet ari tas netureja slodzi (nobraucupa so laiku89t un viss ir mainits pa2reizem vismaz- braucu ka redzams loti daudz- tadas vajadzibas- bet saudzigi+vel noluza aizmugure skersstienis kas tiltu tur/ tas jau nebija smiekligi- ta ka auto= konstrukyivi neizdomats jau rupnica- loti neuzticams un neerts un nedross un ja kas kad metinaja to stieni9kuram nokritot aizm tilts staiga par pus metru uz abam pusem)teica ka visiem golfiem un audi sita gadas itin biezi- ta ka nesaprotu ka citu rakstu autori var kaut vienu labu atsauksmi iedot par sadiem auto - sakona ari iekapjot un piesezoties pie stures redzams ka audi ir leta gala auto jo pat sledzi pie stures ir nekvalitativi un neparocigi salidzinot ar citam markam un masina ka tada ir slikti un gruti vadama un nestabila apat ar jaunu ritoso un savirzi tatad minusi IR VISI KAS VIEN AUTO VAR BUT+NAU PAT NEATKARIGA PIEKARE BRAUCOT PA GRANTS SEGUMU- NESTABILITATE UN DISKOMFORTS IPASI PASTIPRINAS VIENIGAIS PLUSS IR CINKOTA VIRSBUVE UN LETAS DETALAS KURAS GAN TIK BIZI MAINOT SAVACAS TAPAT NAUDINA TA KA IR VERTS APSVERT VAI NOPIRKT LABAK NORMALU MASINU UN MAINIT VISU 5 REIZ RETAK BET DARGAK VAI NU NOPIRKT AUDI UN PARVIETOTIES KA ZIRGA RATOS tagat auto esmu pardevis un beidzot jutos labi un zinu tikai to kad AUDI nekad vairs nepirksu jo sada pieredze nau man tikai vienam mans secinajums ir tads ka tadas masinas der tikai studentiem kas gada nobrauc ne vairak ka 10 000km un sver ap65kg jo man augums ie 1,8m un galva ir pie pasiem griestiem un sturejot rokas gar durvim sitas kautgan resns es neesmu
gunca @ 21.februāris 2010 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti