Lasītāju pieredze par saviem auto

VAZ Niva 1,7 1996 Novērtējums: 9 Komentēt
Bija pienācis laiks, kad pēc SAAB izbeigšanās, sapratu, ka man nepieciešami trīs dažādi autiņi. SUV- laukiem, minivens gimenes pārvadāšanai, kaut kas vieglāks pilsētai. Tā, kā pērku lietotus autiņus un savus uzskatus vel ilgi nemainīšu, secināju, ka tie visi kopā man radīs tēriņus vismaz divas reizes mazāk nekā viens jauns autiņš. Pie tam īpaši smagie ceļa apstākļi, lai es tiktu uz savu vasaras māju, liktu izvelēties pamatīgas caurgājamības 4x4 autiņu, kas pilsētā man kostu kaulā, lasi, makā.
Biju izdomājis, ka manam pamata autiņam jābūt gan ar gāzi, gan benžu, jo SAAbs pierādīja, ka tas ir izdevīgi un labi vecam motorītim.
Tomēr izvele pavisam nejauši krita uz Ņivu, kā autiņu, ko izmantoju laukiem.
Biju autā cik viegli tas pārvietojas un ir teicams lauku apstākļos. Pilsētā dinamisks, es vēlreiz pārliecinājos, ka nav sliktu autiņu, bet gan s... gi braucēji.. Uz apledojuša zemes ceļa pagriezienos mēdza izslīdēt ar "visām četrām", bet tas neko īpaši netraucēja. Mīnuss bija iedzimtā kroplība- aizmugurējā kardāna rūpnīcas brāķis- disbalanss radīja ievērojamu vibrāciju, gaudoja pakaļējais tilts.
Pluss- lēts remonts- aimugures tiltu "servisā man "pārlasīja" par 80 latiem, ko tik visu tur nenomainīja, kad meistars svinīgi man pateica, ka nomainītas 11 detaļas par šādu summu plus darbs, man sanāca smiekli, jo atcerējos, ka SAABam gultni mainīju par 140 Ls pie blēžiem Alfa motorā.
Īsak sakot nemaz nepārdzīvoju, ka to visu nācās paremontēt, jo beigu galā autiņā ieliku aptuveni 150 ls, pirku to par 420 ls, bet beigās pārdevu par 650 Ls vienam medniekam.
Īstenība baigi ekonomiska dinamiska mašīnīte ar lielu caurgājamību, neēda vairāk par 10 litriem uz 100 km. krievu autiņš ar pastāvīgu 4x4 nemaz mazāk ēst nespēj pēc definīcijas.
Sķīros no autiņa bez sāpēm, vibrācija bija apnikusi un beigu galā nolūkoju kaut ko vairāk piemērotu - Jeep Grand Cherokee
 
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
VAZ VAZ 21213 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Rudenī pārdevu savu AUDI un nopirku ,, blusu,, (ŅIVU)... Visos aukstumos es pat brīnītos, ja būtu problēma ar iedarbināšanu, kad no sniega vilka ārā kāpurķēžu traktors nu kāds pofigs, ja ko atlauzīs... Pus gada laikā problēmas bij tik ar ģeneratoru, bet to nomāinīju ar uz pusi stiprāku no AUDI, ne eļlu ne ko citu klāt nelēju. Katru mēnesi nobraucu vis maz 11ookm. Pašam ir vēl i uaz i LAND ROVER džipi... ir daudzu gadu bezceļu braukšanas pieredze, bet par 450 ls nopirktā Ņiva šoziem izpestīja mani no daudzām problēmām ar dīzeli.
 
noo @ 19.marts 2010 0:00
VAZ 2106 LADA 1985 Novērtējums: 8 Komentēt
Apraksts:
tā bija mana otrā mašīna, pirmstam ar mazdu braukāju,
protams ka , kad nopirku žiguli, tad slāpu ar viņu nost ļoti bieži, tā kā , nācās mainīt starteri, protams mainīju pats, un kamēr startera nebija, (jo biju atdevis remontā, Rīgā,, pac pa vasaru dzīvojos Aizkraukles rajonā, ) tas bija 2006 gads, biju nessen nolicis tiesības,
un startera vietā izmantoju kurbuli, : D
bet baigi labā štelle, īstenībā nebūtu ne vainas ja jaunajiem arī būtu tāda primitīva , bet ļoti noderīga lieta, : )
nopirku Rīgā, par 250ls, pārreģistrēju uz sevīm, un uzzināju ka esmu tikai otrais saimnieks pa visu viņas dzīvi, kā neka 2006-1985 ir tāds normāls skaitlis, viņa vēl ir vecāka mar mani : D kad nopirku , viņai sanāk bija 20gadi, un otrais saimnieks ir diezgan normāli, vēl bija tehniskā pase, vecā, t''ada kā grāmatiņa atverama, daudzi nemaz nav laikam nemaz tādas redzējuši : D
nu bet ne par to ir stāsts,
sākās viss ar strateri, bet par maiņu samaksāju 10ls, tas ir , man iedeva atremontētu un es veco atdevu, tur bija visi tinumi izdeguši un sukas arī, nu var teikt bija ārā metams, nu tad vēl vajadzēja regulēt aizdedzi, ēda benzīnu man īstenībā maz, ja parēķina, ar manu braukšanu tad ar pilnu bāku varēja nobraukt kādus 600km, nu vidēji 8-9 l uz simtu, bāka maza viņai ir, neatceros cik , bet daudz nav, vēl 2006 gadā varēja atļauties liet benzīnu tā ka, pāri līst , un tā arī visu laiku lēju : ), jo remontā nebija kur tērēt naudu, nu labi, man vēl rūsa rihtīga bija, bet galvenais uz virsbūves, bet apakša, visa ar bezšumku, un bagāžnieka iekšas un salons pārkrāsots, sarkanais ādas salons man bija, Itāļu luksus auto Lada 1300c , ļoti lēta apkalpošana, par bremžu klučiem samaksāju laikam kautkur 6 LS par abām pusēm, un pilnīgi jauni, no veikala, Āgenskalnā ir , nezinu vai tagad vēl ir , bet tad bija,
vēl bija man šaizīte ar pīpētāja lodziņu, : D rokturis nokrita, : D tad varēja atvērt no iekšas autiņu : D, bet par laimi neviens nelīda, signalizācijas protams nebija, un es par dažkārt neslēdzu vispār ciet, un normāli,
Vislabākais ir tas ka maksimālais ātrms man bija ātrāks nekār rūpnīcā rakstītais, : D pēc papīriem ar 1,3 max ātrums ir 150 km/h
bet es izspiedu pat 158km/h uz Jūrmalenes, vot tas laikam bija skats labs no malas, kautkāds sapuvis 6. žigulis apsteidz visus lexusus un s klases meršus un vēl tādā pieklājīgā ātrumā priekš žiguļa : D, varu uzreiz teikt ka aerodinamikas nekādas : D kreisais spogulis (vienīgais, labajā pusē nemaz nebija paredzēts, salonā bija no smagā man, tas sfēriskais spogulis, ) īstenībā ar to sfērisko var pat izdzīvot , nemaz neskatoties ārējos,
vārdsakot , virs 100 km/h man vnk. nolocījās kreisais , arējais spogulis : D un vajdzēja turēt ar roku viņu, ja gribēji redzēt : D
tas itkā viss,
beigas bija sliktas, iedevu vienam pajoliņam autiņu, lai aizbrauc uz savu rodņu uz Varakļāniem laikam, nu karoče, latgale, gadals normāls, tas kā labs šoferis, pielēja man eļļu, labi gribēdams, nu bet izrādās, nu nezinu vispār kādā veidā tas notika, ielēja viņš nevis vaz motoreļļu bet cik es pēctam sapratu GAZ vai MAZ, nu no smagā, laikam , no dīzeļa, un tad man motors sāka dzīvot savu dzīvi : D slāpa nost un pielaist nevarēja, un tad neko nesajēdzu no autiņiem, (nu tagad arī, ja godīgi , tad tā īsti neko nesaprotu) vienvārdsakot , kad auksts tad pielaist kautkā varēja, bet kā uzsila, tad eļļas dačiks, vispār nerādīja, vai raustījās, un beigās es pārdevu pa 50 ls
tagad nožēloju, jo reāli, vienkārši varēja nomainīt eļļas filtru, iztīrīt nedaudz ar benzīnu eļļas maģistrāles un ietu kā bitīte atkal, bet nu kā saka no kļūdām mācās

pārdevu tā paša 2006 gada rudenī, bet jau uz novembri gribēju atpakaļ : D , jo klasiskā piedziņa tomēr ir klasiskā piedziņa ,

atzīmes 10 baļļu skalā, man varētu būt kādi 8

plusi: policija nestādina gandrīz nekad,
rezerves daļas smieklīgi lētas,
nezog neviens (izņemot tādus dalba*obus kuri demolē ārā, tādas retro mašīnas) vispār vajadzētu tādus aiz pautiem pakārt kādā kokā.
ērti sēdekļi, diezgan ilgi kalpo ja attiecīgi rūpējās, (protams, praktiski ar jebkuru autiņu tā būs)

mīnusi: pārsvarā , jaunieši, zog un demolē ārā,
servisā neremontē, vai izvairās, jo pārāk lēti un darbietilpīgi,
tomēr diezgan liels degvielas patēriņš priekš mūsu laikiem, (un nemaz nevajag komentēt ka 8 litri ir lēti, tie kuriem mammītes dod naudu par dārgām mašīnām un degvielu, labāk paklusējat, labi)


mašīna bija sakranā krāsā, ar sapuvušu krāsu uz durvīm : D
un ar 7. žiguļa bamperiem virsū
Luksus, klases Lada, ar tahometru un oriģinālajām tolijati atslēgām un viss strādāja, (nu protams ka smieklīgi , tas viss ir smieklīgi mazs, salīdzinājumā ar mūsdienu BMW, vai Audi)

Nezinītis @ 19.februāris 2010 0:00
VAZ 21063 1982 Novērtējums: 4 Komentāri [2]
Labprāt pastāstīšu Jums par savu pieredzi ar žiguli (2004. - 2007. ). Motors - 1.3 benzīns, 4 pakāpju kārba.

Divos teikumos (tiem, kas negrib lasīt) - izcila mašīna tiem, kas grib iemācīties ar auto braukt + nebeidzami remonti.

Stāsts sākās tā, ka paziņa, kas ir baigais žiguļu fans, 2003. gada beigās ienesās pie manis un saka - zini, Rumbulā baigi glaunais autiņš. Toreiz ar naudām bija tā pašvaki, neko labāku nevarēju atļauties, domāju, būs OK. Tiesību toreiz vēl nebija.

Nopirkām. Mašīna gaiši pelēkā krāsā, NERŪSĒJIS (!!!), nobraukums uz spidometra 42000 km. Oriģinālās riepas, interesanti, ka bagāžniekā vēl bija redzama rūpnīcas birka : ).

Vēl mācību laikā piesēdos žigulim pie stūres, lai iemēģinātu, kāda braukšana. Pirmais, ko atklāju - žigulim ir ļoti "īss" sajūgs - bikiņ straujāk atlaidīsi - > noslāpsi. Stūre - diezgan smaga, bet tā kā biju pieradis ar laukiem ar T25 braukāt, problēmas tas nesagādāja.

Sāku braukāt. Uzreiz nomainīju eļļu motorā, kārbā un pakaļējā tiltā. Kādu laiku pabraukājis, konstatēju, ka pakaļējā tilta reduktorā ir eļļas sūce. Beigts saļņiks. Jauns - 0.80 LVL + 3 stundas darba (kardāna pārvada noņemšana, saļņika nomaiņa) - un viss OK.

Pabraucu vēl kādus pār100km. Jutu, ka bremzējot aizmugurē sākās gurkstoņa, kas pieņēmās spēkā. Domāju, ka pie vainas bremžu kluči, nomainīju. Uz laiku gukstoņa pazuda, bet tad sākās motora rīstīšanās. Bija aizdomas, ka žigulis nav ilgi braukts, bākā ir rūsa sakrājusi. Noņēmu karburatoru, iztīrīju rūsu (tur bija pilns), lai gan degvielas filtru iepriekš biju nomainījis. Ar šo problēmu saskāros vēl pāris reizes, beigās noņēmu visu benzīnbāku, kārtīgi izskaloju un tad bija miers.

Liela problēma žiguļiem ir pečkas krāns - regulējot to vaļā/ciet, tas sāk tecēt. To, ka krāns beigts, konstatēju rudenī. Nomainīju arī to.

Tad sākās gļuki ar motoru. Tipa, lec normāli, braucas normāli, bet tad vienā brīdī pazūd motora jauda. Pirmās aizdomas krita uz aizdedzi, palūdzu paziņu pieregulēt, pie viena patīrīju kontaktus, it kā kļuva labāk, bet tikai uz kādu laiku. Rudenī braucu uz mājām, bišķin sniegputenis un jūtu, ka motors sāk slāpt. A mašīnā ģimene. Toreiz bija Xtreme - gāzi grīdā līdz galam (ceļš gan vienā sniegā), tad kaut kā aizkļuvu līdz garāžām.

Izskrūvēju sveces, visas totāli piedegušas. Radās aizdomas par vārstu gumijām, ka tās laiž garām eļļu. Arī tās tika nomainītas, pie viena nomainīju arī sveces.

Tad uz ceļa izšķīda dzesēšanas šķidruma cirkulācijas sūknis. Nācās nogādāt autiņu tuvākajā autoservisā, kur nodot uz taisīšanu.

Šādi šo sarakstu varētu turpināt vēl pietiekami ilgi - pilnīga bremžu sistēmas nomaiņa, degvielas sūkņa atņirgšanās, aizdedzes gļuki.

It kā tas viss ir štrunts, jo detaļas žiguļiem tiešām ir lētas, bet ... ar žiguli nobraucu 45000 km un investēju tajā (riepas un rādžiņu neskaitot) - aptuveni 600 LVL. Respektīvi, uz katriem nobrauktajiem 10000 km sanāk ~133 laši.

Vēl kas - komforts žigulī pēc 10 ballu skalas ir 1. Braucot ar 95 - 100 km/h, motora troksnis salonā ir neizturams (jo motora griešanās ātrums tad ir ~4000 rpm). Ja temperatūra ir ap -2, pečku noregulēt ir Neiespējamā Misija. Pats esmu diezgan garš, līdz ar to diezgan nekomfortabla sēdēšana pie stūres.

Tātad:
Plusi: var iemācīties braukt, neraustot sajūgu : ), stipra piekare (kratoties pa zemesceļiem, nekādas problēmas neradās), vienkāršs.
Mīnusi: skaļš, diezgan neērts un - pats galvenais - kvalitatīvu detaļu trūkums. Ir jārēķinās - remontēsi lēti, bet ļoooooti bieži.
Valcha @ 21.oktobris 2007 0:00
VAZ 21011 1979 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
nu tā, mans žiks ir diezgan interesants eksemplārs. tēvs viņu nopirka lietotu vēl padomju laikos, pēc viņa nāves māte ar žiguli nobraukāja pāris gadus, tad nopirka golfu. tā nu žiks nostāvēja 5 gadus gandrīz nekustināts. 2 gadus atpakaļ izdomāju ka man vajag braucamo, tad atcerējos, ka garazā stāv vecais labais žiks. pielauzu māti lai tā nodod to manā lietošanā. tā nu tas kļuva par manu pirmo braucamo, mašīnu cenšos nejāt, līdz ar to nekādu lielu izdevumu nav bijis.
tātad - -- > mašīna ir dzeltena, tai ir tumši brūns salons, ar vieglu vizuālo tūningu (tas tapa ar melnu nenomazgājamo marķieri, bet efekts nav slikts (visiem patīk)). zem vāka ir ~10l/100km rijošs 1,3l motors, kam vienā galā lāpīts (kā par brīnumu nesulojošs) radiators, otrā galā kaitinoši īsa 4- robu ātrumkārba. uz tērauda diskiem ir tādas dīvainas, baigi šauras riepas, kuras jau sākušas plaisāt, bet aizmugurējās jau atgādina asfalta slikus : ). priekšējās bremzes nedaudz ieēdušās, rokasbremze vispār ir tikai tāda formalitāte, spidometrs darbojas tikai tad, ja pa to nedaudz paklauvē (līdzīgi kā komēdijās). par braukšanas komfortu... nezinu, sēdekļi ir ērti, arī aizmugurē sēdošajiem vietas pietiek, piekare ir mīksta, traucē tikai sūdīgā skaņas izolācija un stūres pastiprinātāja neesamība... viens čuvaks teica ka par opeli ērtāks ir : ) nevaru nepiekrist...
tātad + un -
+ laba apkure, lēta uzturēšana, grūti nokaujams, detaļas ir smieklīgi lētas
- baigi grab, skaņas izolācija, bieži noplīst visādi sīkumi

remonti un citi sīkumi:
nomainīju aķi - 8 Ls
vienu amortizātoru - sadabūju pa brīvu
priekšējo stiklu ~15 Ls
degvielas filtru un sūkni - arī sadabūju pa brīvu
visus tehnoloģiskos šķidrumus - nav ne jausmas cik tas maksāja, bet dārgi nebija

žigulis manuprāt ir gan labs laužamauto, gan arī atrestaurējama klasika.
 
PlasticR @ 5.janvāris 2006 0:00
VAZ 2103 1979 Novērtējums: 5 Komentāri [8]
Nu tad es arī pie reizes pastāstīšu par bijušo Vazmobīli.
Baltā krāsā 1.3l.
Nopirku 2005. gada janvārī pa 70 ls
Žiks bija sakarīgs, tikai riebās baltā krāsa, bet par tādu naudu krāsu neizvēlas. Motors nopuņkojies nebija, arī nebija izrūsējis.
Izdomāju, ka jāgatavo TA, jo tikko dabūju tiesības.

*nomainīju priekšējās riepas 0Ls
*sataisīju izpūtēju 0Ls

Dega eļļas spiediena lampa pie darba temperatūras, bet tas man bija pie kājas, jo tas ta4u ir žigulis!Dega, jo bija šķidra eļļa.
Nu tad braucu uz bauskas ielas TA. Nokārtoju formalitātes un iznāca 22Ls
Iedeva slimības lapu.

*Noregulēju tuvos 2Ls
*Nomainīju ābolu lietotu 0Ls
*Sametināju apakšā 1 caurumu 1Ls

Braucu 2. reizi. Pie TA atcerējos, ka neuzliku orģinālo stūri, jo biju nomainījis pret sporta. Bet tomēr mani izlaida.

tā es priecīgs braucu mājās. Un viens maita ar Reni ieplēsa žikam pakaļā. Vazam iemiiciija tā, ka arkas mazliet skārās pie ratiem, bet renim Izsistas lampas, mazliet ielociiti spārni un kapots. Džeks uz vietas noskaitāja man 150 Ls un devāmies katrs savu ceļu. Uzreiz iedevu meistaram autiņu un šis pa 70Ls izvilka autiņam dupsi. Aptuveni 20Ls ieguldīju, lai 'būtu kaut kāds vizuālais(krāsa, špaktels un vēl šis tas). Mazliet pašpaktelēju un nokrāsoju. Nu sūdīgi iznāca, jo nebija pacietība.
Pārdevu pa 190Ls. Pirmais klients paņēma.

Izspiedu 155km/h (buutu noderējušas austiņas)
Lecu trampalīnā, bet mašīna nesadalījās.
Paraļļoju pa zemesceļiem.
žiks ir priekš laušanas!

vidēji 8.5l/100km
mīnusi

- ļoti neērti pie stūres(Rīga- Jaunpiebalga galā baigais nogurums. )
- slikta skaņas un siltuma izolācija
- nestabils pa bedrēm

plusi

+var dabūt na haļavu rezerves daļas
+labi silda pe4ka
+nav žēl

Žēl, ka vairs nav ar ko patrakot, jo pašreizējais autiņs jāsaudzē
vietnieks @ 14.augusts 2005 0:00
VAZ 2105 1984 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Vazs tiesham ir laba mashinu, tiesa gan seedeklji ir neerti, bet, ja ieliek no 405 Peugeot tad ir kaifs braukt!Paareejais ir okey un pie zigulja extraam ir vnk jaapierod!!!
Pats braucu ar 5 ziku 84. gada razojums, ko nopirku pirms gada. Esmu 2. saimnieks vinjam un uzturu tikpat labaa staavoklii kaa to bija dariijis pirmais. Ir amzliet sists, bet viss ir iztaisnots un paarkrasots, motors gan bija mistika, liidz neepaartaisiiju. Tagad zupu eed 6l/100km pie 90km/h, ja brauc viens un 8, ja 5 cilveeki un pilns bagaznieks. Bet normāli ir 7-8 km videejais gan pilseeta, gan shoseja. Problema sir tikai ar sleedzeneem, kas aizsalsts ziemaa, paareejais ir cikiniekaa un arii virs 120, kaa te dazi "gudriishi" filosofee, neizjuuk. Iet pagaidaam gan tikai 135 ar 1,3 motoru, bet veel viss ir priekshaa : ))))
Zigulim ir viena pozitiiva lieta, to var uzbuuveet zveeraa un tas neprasa lielas finanses vajag tikai zinaat kur un ko vajag darriit!
Man viens pazinja pastaaastiija kaads ziks 3. gan bija vinjam draugam. Paartaisiits bija tikai motors, tam bija ielikti lielaaki virzulji un gaajis vinjs bij 190 pilniigi veesaa mieraa un taa ikdienaa rijis tikai 8l uz sotaku, vnk vechi maaceeja apvienot ekonomiju ar sportu!!!
Nevajag dirst, ka ziks ir suudiiga mashiina visi Juusu buumeti un meerceetaasdesas Juuusu dziivi labaaku nepadariis nu tochna un diez vai Juus pa grunti speetu dabuuut gatavu, ko citi ar vaziem un pa taisnu celju un pikji jau nav liela maaxla braukt, tas taads plaano galdinju urbeeju sports(dragreiss domaats). Pameeginiet savus sniega sluupjus pa lauku celjiem palaist!!!
Nothing Private : )))
Katram savs un par to nestriidaas!!!
Quattro @ 13.augusts 2005 0:00
VAZ 21213 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [41]
Nu saakshu ar to. braucu es ar vinu nu kaadus paaris meeneshus. Pirmaas kjibeles. Nojukusi kaarba- izmaksas nebija nekaadas lielaas. Uzliku pilniigi jaunu ar darbu 200Ls. Otraa kjibele. nepatiikami leekaaja apgriezieni- vairaakos servisos vainoja sprici, bet nekaa Ozolniekos man atrada vainu. vadiibas bloks, to sataisiit man izmaksaaja 80Ls. tad saakaas visaadas probleemas ar rotosho, taa visa man izmaksaaja 130Ls. cenas nav nekaadas lielaas. Saliidzinam ar kaadu BMWX5. Tam to sataisiit izmaksaatu diezgan daargi.
Un tagad par apriikojumu: Kjirshu metaaliska kraasa, spoguljstikli, melnas un sarkanas aadas recaro salons. el. logi, spoguli. Kondicionieris. St pastiprinaataajs. riepas ar diskiem 225/50R15. nu maksimaali piebaazts ar visaadaam ekstraam. Protams ka ir arii kaads kas to nesaprot, bet no krievu mashiinas arii var uztaisiit ko ljoti noderiigu un labu, smuku, ar kuru nav kauns paavietoties.
Secinaajums. Ja pieskata, tad ripo ilgi. Protams no krustinu mainjas kardaanam neizbeegt. Taa ir loti vaaja vieta. Un maksaa nedaudz zem 10Ls. Nekaa traka nav.
Tagad kaapeec nojuka. Nekad navajag dariit taa. Nonemt prieksheejo kardaanu, sablokjeet, un tad taisiit trikus, spoleeties, nedaudz pieturot bremziiti. Ne pie kaa laba nenovediis. Ja kaadam ir veeleeshanaas apstiities vairaak to krievu briinumu, tad linkaa http://monster. up. id. lv/
Veel vareeja buut mazaaks degvielas pateerinsh saakot no 10 uz augshu. motors 1.7i, nedaudz uzlabots. Un nemaz nevaru pateikt ka mashiina ir slikta.
Un protams loti noderiiga visaadaam ekspediicijaam pa mezu ir elektroskaa vinca, kas rii darbojaas.
 
monster @ 9.augusts 2005 0:00
VAZ 21013 1984 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Taa bij un ir veel pagaidaam mana pirmaa mashiina nopirku kad veel nebij tiesiibas pa 100 latiem pat TA veel bij. Pabraukaaju kaadu laiku iepatikaas! bet motors bija 1.2 nezinu kas par vainu nevilka aatraak par 100 km/h, tad liidz saaka sajuugs bukseet! tad teetim garaazhaa staaveeja (5 gadus) sadauziits veel viens VAZ 2106 ar motoru 1.6 es vinju pierunaaju nomainiit un pa vienu dienu nomainiijaam. Es apseedos pie stuures(jau ar tiesiibaam) un domaaju cik tagad ies nu 140 km/h izspiedu no vinja tas man saaka iepatikties saaku aardiities ar vinju, bij ideaals uzraaviens. No vietas 4 sauliites uz smiltiim vareeja uzmest! Ko lai saku prieksh vaz tas ir ideaali vareeja pat riktiigi nospoleet uz asfalta bet nu tagad jau ne ljoti jo es jau gadu ar vinju tikai spoleejos! jaa manejam ar riepas eed nost prieksheejaas!Komforta nav, tad kaut kas atkal nebij riktiigi jo tosolu dzen aaraa saakaam skatiities galvas bliivei beigas! Esmu apmierinaats neko daudz neesmu ieguldiijis vinjaa! iisteniibaa apmierinaats ar savu braucamo vislielaakais miinuss ir komforts ir pieliidzinaams =0!
Fans @ 14.janvāris 2004 0:00
VAZ 21063 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [23]
Man gan ir labs VAZiks. 2 gadus atpakaļ atņēmu sencim , kurš galīgi nesekoja līdz. Virsbūve- Māte korozija, Sirdsklapes arī ne pa jokam. Pārlasīju bīdeli un hadeni, kopā man tas apgājās kādi 200 Ls (arī krāsošana) un esmu apmierināts. pilsētā ēd kādi 9,5 bet uz štrāses nedaudz zem 7l uz 100 km. Max ātrums, ko POLICIJA paņema bija 159 km/h. pie 120 sāka grabēt un nedaudz raustīt stūri, pie 135 pazuda, taču sajūta salonā bija tada, ka stāvu caurvējā. Sodu maksāt nevajadzēja, jo POLIS bija šausmīgi pārbijies, kad ieraudzīja, ka tas ir VAZ 2106. vēlāk pareiķināju cik bija noēdis braucot no Tukuma uz Rīgu izrādījās ka 12litri uz 57 km t. i vidējais sanāk kādi 21 l/100 km
bomb2002 @ 30.aprīlis 2003 0:00
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti