Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323 GT 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nu tā nesen tika iegādāt trīdurvju hečbeks, motorīcs tas 1.8 16V, tā jau nav ne vainas vienīgi atsevišķas detaļas tā pagrūti iegādāties. Tā kā šis ir mans pirmais auto, grūti salīdzināt ar līdzīgiem. Bet tehniskā puse viss tagad ir OK. Uz iegādes brīdi motors milēja eļļu visai lielā daudzumā, bet problēma bija ar vārstu saļņikiem, kurus iepriekšējais saimnieks, vai viņa mehāniķis bija nemākulīgi nomainījis, tā rezultātā uz 1000 km tika notērēta vismaz 0,5l eļļas. Citi saka ka vecai mašīnai tas normāli, bet man gan tā nelikās. Ātrumkārba slēdzas kā nākas, piekarē arī vis OK. Pilsētas režīmā man tērē ap 8l , bet uz šosejas normālā režīmā pat mazāk, sportojot virs 120 degvielas patēriņš krietni palielinās. Ļoti jūtamas atšķirības dinamikā kad sasēdina pilnu mašīnīti, ja viens pārvietojas tad gan vis kā nākas. Kārba ļoti piemērota tieši pilsētas ciklam, tas domāts īsie pārnesumi. Gribētu palasīt līdzīgu auto īpašnieku atsauksmes, bet tā pagrūti atrast.
Lieku deviņas balles, jo pilnībā ideāls manuprāt tik var būt ........................, tas lai paliek noslēpums.
Tas nu būtu īsumā viss.
Ja kādam kas vaicājams, centīšos atbildēt.
crow @ 27.novembris 2003 0:00
Mitsubishi Pajero 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Mitsubishi Pajero, 2,5TDi (TURBO DIESEL INTERCOOLER), 1988 g., 5 durvis, 7 vietas. Nobraukums 405000 km. !!!
Ļoti labs auto ar labu komfortu (jo ir liels), ar labām bezceļ īpašībām un arī tehniski pareizi uzbūvēts. Ar šo auto tiek braukts ... tas regulāri tiek slīcināts, dzīts kalnos un dubļos. Līdz ar to regulāri remont darbiņi ir nepieciešami un tie ir:
1) Stabilizātoru buksītes - visas. Vari likt jebkuru līdzīgu.
2) Amartizātoru gumijas - visas. Arī var taisīt ķīmiju, apkšējās, priekšējās der no VAZ.
3) Filtri, eļlas. Starpcitu ja džips ilgāk ir stāvējis ūdenī vismaz līdz rāmim, obligāti būs jāmaina reduktoros eļļas! Un iesaku ar eļlām neskopoties.
4) Atsitienu gumijas jeb tautā saukti atboiņiki. Arī žiguļu veikalā pirku.
Faktiski tas arī ir viss. Profilaksei esmu uzlicis sporta amartizātorus BILSTEIN un pacēlis to augstāku. Priekšu ar vērpstieni, bet aizmuguri ar transīta priekšējām lāgām. Tad vēl pārtaisīju izpūtēju un mazliet gaisa filtru.
Tas arī ir viss. Vari gāzt. Ar "mazo cilvēciņu" motoru - problēmas arī nav un nav gaidāmas. Jo pēc pieredzes zinu PAJERO ar 750000 km. noskrējienu - un vēl rūc.
Mīnusi - nepatīk tas ka rūsē tā kā opelis, aizmugures daļa rāmim it sevišķi. Un nav no skrējējiem - 140 km/h. maximālais.

Bet tik un tā BAIGI LABS AUTO!





Max @ 27.novembris 2003 0:00
Ford scorpio 2.4 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Esmu atkal ēterā))))), vienu vārdu sakot, beidzot tiku galā ar Scorpi, visas problēmas izrādijās 2&5 cilindra sprauslās, kuras tika nomainītas&lambzondes arī ieņēma savu normālo stāvokli, tā ka viss notiekas, vienīgais ko vēl ieteica ir katalizatora amputācija, kuru esmu atlicis uz vēlāku laiku. Liels paldies vīriem no servisa AUTO ERA, jo autiņš ir atguvis otro jaunību!!!)))) tpfu, tpfu, tpfu &paldies visiem, kuri deva padomus & mēģināja palīdzēt.....
goša @ 26.novembris 2003 0:00
Toyota Corolla 1989 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
1.3 (karbiķis) ar 2 durvīm. ko lai saka - mašīna ir reāla ilgdzīvotāja un neskatoties uz vairāk vai mazāk regulāriem crashiem turpina uzticami kalpot. pāris gadus apakaļ maksāja štuku piecsimt zaļos, tagad - visticamāk ka 600. jāatzīst ka naudu noēd nevāji. šogad priekš teķa remontējos par 150, tad pārplīsa radiators - 70, tad aķis izlaida garu - 25 un tas viss 2 mēnešu ietvaros. gazēt protams var (un pat nesmejaties), bet ir tāda fīča par ko mehāniķis pastāstīja - kad gāzē līdz galam, tad tur ir papildus podača un tad sāk ēst kā bolīds. man reāli mierīgi braucot ir 7-8, bet parasti - 10l pa pilsētu. nē nu autiņš ir tīri neko priekš strādājoša studenta
Dmz @ 22.novembris 2003 0:00
Nissan Terrano I 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [21]
Runa ies par V6 3.0 benzina aparatu.

Komplektaacija:

Nissan Terrano 3.0 V6 SE
Inetaa salasijos, ka tas esot amerikaanju variants (SE) un par to saucoties arii PATHFINDER (bet varbuut kljuudos)

dzineejs: 3L 6cylindri
kaarba: manuaalaa 5robu
mono inzektors.

FREE RUNNING RUMBLE priekshaa - iisti veel tagad nesaprotu kas tas ir, bet tehnikis teica ka tas esot kruta, jo prieksheejais tilts atsleedzoties vispaar un tad vinjsh eed daudz mazaak degvielu tipa.

Extras: el, logi, el. spogulji, stuures lifc, kruiiza kontrole, centrala atclega.

Eed labi, bet tapeec iebaazu vinjam gaazi - tagad demokraatiski ~3ls z 100km iipashi par ekonomiju nedomaajot - gaazhot kak papala 1/2pilseeta 1/2 aarpus.

Auto stabils - sniegaa - labaak sleegt 4x4, savaadaak to govi neesaa riktiigi - kad 4x4 no probz.... vieniigi zheel veel, ka nav apriikots ar ABS (man patiktu)

Caurejamiiba lieliska - mezhi dublji sniegi - ideaali !!!
pilseetaa - nejuut atskiriibu vai esi uz trotuaara ar 1-2ritenjiem vai nee... daudz kur var aizbraukt pa taisno : )

Reaali tiec respekteets uz celja - ljoti biezhi nevietaa kaads tevi palaizh : )

Konforts - taads kaa neiipashi - dzhips i dzhips - un shitais nav parketadzhips - ar shito pa kruumiem nav kauns braukt : ) vieniigi patiikami kruiizkontrole : )
Aizmuguree - dafiga vietas kaajaam un reguleejami seedeklji. ir arii rocinjatbalsti katraa pusee.

skanjuliimenis mashiinaa protams augstaaks nekaa vieglajam, bet peectam nopakojot autinju (prieksh muzikas) viss ir kljuvis daudz civilaak. bet tas jau atkariigs no taa kaadas riepas. piedevaam ieliekot labu audio - netraucee : ))

Ar shito motoru - mieriigi iet tik cik spidometraa raada - 160KM/H es gan meeginu aatraak par 140km/h nebraukt...
bet vienreiz nomeeginaaju : ))

Man jau tas auto ir pusgadu (videeji dienaa paarvietojos 150km+ vienreiz biju uz holandi un atpakalj 5000), nopietni remonti nav bijushi, kaut ari kad nopirku superlabaa staavoklii nebija. Tehnikis priecaajaas ka tas auto esot vienkaarsh kaa kabata - nekaa sarezgiita - visam varot piekljuut, nav nekaa lieka. nu varbuut iznjemot mazinju kompiiti zem prieksheejaa benjka, kursh es nezinu ko dara.

esmu nomainijis pa pusgadu:

1) aizmugureejaas kalotkas 9Ls ar kapekaam +darbs
2)vienu bremzhu disku lietotu uzliku, jo jauns 37lsmaksaa - 3ls+darps
3) Pac vainiigs nolauzu priekshaa stabilizatoru - 15Ls+2.5ls darps

4) Aizmugureee amartizatorus (bija pumpejamie) kad zvaniju prasiju cik naak - teica 278991464k$ : )) leetaakie vinjam paredzeetie ko vareeju atrast 44ls gab BILSTEIN nepumpeejamie.... bet arii tas man likaas par saaliitu - uzliku no Volgas vai GAZELJ. samaksaaju 18Ls par abiem ar visaam gumijaam+5ls par uzlikshanu.

PERFECT FIT : )) straadaa mazliet cietaak, kaa originaalie.

vieniigi peec nedeeljas volgas amjiem nokrita taas ausis pie kaa skruuvee amiishus - sametinaaju - 2ls

iesaku pirms likt volgas amartizatorus - papildus piemetinaat taas ausis jau jauniem amjiem.... (kaa jau krievu tehnikai - jaunam jaauztaisa kapremonts un tad tik jaaliek virsuu)

Tek baaka (pa shuvi) bet man kautkaa vienalga - ieleju pa 3ls benzinu un paareejais uz gaazi notiek. (noriita pasildiishanai pietiek)

P. S. Baaka normaala shrotaa 30ls - slinkums likt...

5) nobalanseeju ritenjus, jo stuure jau raustijaas kad pirku - vairs neraustas. 4ls (bija izbalans 70g : )

6) Nu protams varbuut veel kautkaadi siikumi kaa elljas mainja etc,

7)Virsbuuve apruuseejusi esot visiem taada gada gaajuma Terrano. Ja zem aizmugures seedekljiem neesot caurumu - tad tas neesot terrano : ) staastija terrano shrotaa... galvenais lai raamis pie kuzava turoties : ) pagaidaam turas, bet pirms ziemas taaapat sametinaashu un apstradashu lai miers. tas man prieks izmaksaas 80ls (tur ir ko dariit)


tas arii buutiibaa viss par remontiem.
Paarsteidzoshi tas ka peec graamatas 3l dzineejam iet iekshaa 3.4l ellja : ) patiikami.

atgadijaas taa ka ~100 km nobraucu vispaar bez elljas... (saaka mazliet kautkas klabeet - pieleeju ellju viss savaas vietaas uzreiz nostaajaas... peec shii atgadijuma jau esmu nobraucis 7000 nekaada vaina - saakumaa takaa mazliet sabijos : )

Tas pac nesen bija ar tosolu - autinjsh pat seviski neprotestee, ja nav tosola iekshaa vispaar.... (tb sarkanajos nekaapa)

Vispaar man auto ljoti patiik... kad kautkas nokriit - pieliec klaat un brauc taalaak... :)

aa paceljam no Holandes autinajm nokrita polijaa izpuuteejs - to vieteejie pa 20ZL piemetinaaja un braucaam taalaak - tie vieniigie sliktie piedziivojumi shai celjojumaa : )

Tas iisumaa viss.

Lieku atziimi 9, jo konforts nav. paareejais ir uz 10 praktisks, nedaargs (tipa der volgas amji uc daljas), neluuzt, pietiekami aatrs un diezgan jaudiigs.

ja ir questioni mailojiet ugis00@inbox. lv
UGS
UGS @ 22.novembris 2003 0:00
Kamaz pats izgāž 1980 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Pirms gadiem 20 izmetu vienu līkumu, gandrīz nonesu garāžai stūri.
Iepatikās ar kāju pavērt virzuļus lai piebremzētu.
Žēl ka vieglajiem nav tāda ekstra, tādēļ arī dīzeļi ne sevišķi aizrauj.
Priekš tiem laikiem konforts labais, augstu sēdi, pašcieņa ceļas, starp kājām reāls spēks.

Visumā patika.

Labs auto!
Iesaku visiem.
rekords @ 20.novembris 2003 0:00
Skoda Favorit 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Nesen nopirku par 250ls. Pēc nedēļas atrumkārba sāka nejauki krakšķēt, bet vēl brīnumainā kārtā iet. Tagad arī skaidrs ka karbūzis jātīra. Nu arī bremžu eļļa kaut kur pazūd. Stūres brīvgājiens, kā mežos nodzītam traķim. Nu ir jau arī kas labs- jumts virs galvas, kurš lietus laikā tek un riteņi apakšā kuri pašlaik vēl ripo nevis šļūc.
Uģis @ 20.novembris 2003 0:00
Peugeot 205GL1.4 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Šo mazulīti nopirku pusotru gadu atpakaļ. Tas jau ir otrais šāds auto, pirmajam tikai bija 0.9motors ar 45ZS- protams nīkulis, bet līdz 140 gāja un vidēji patērēja 5,5l benz. Patreizējais ir ar 60ZS uz 785kg pašmasas, tā kā baigais nīkulis nemaz nav. Ja kādam gribas skrieties, tad ar šo pietiek , lai ieliktu 520BMW- protams, ka līdz90. Tad lomas mainās. Šis gan patērē nedaudz vairāk -6.5l . Katrs no šiem auto ļoti atšķiras arī apdarē. Pēdējais ir gatavots kopā ar kaut kādu dizaina studiju- visur atrodas zaļi krokodilīši, tādi kā uz golfa krekliņiem. Salons iztapsēts ar zaļi/sarkanu rūtiņu audumu, orģ. ādas stūre, tonēti logi, eiektro pacēlāji, lielā atbīdāmā lūka un centr. atslēga visām 3 durvīm. Stūres pastiprinātāja nav, un arī nevajag, tā jau tāpat ir pelnījusi 10 balles. Kad atbīda pr. sēdekli - priekšā ir vairāk vietas nekā Pasātā, bet bagažniekā var ielikt bērnu ratiņus- proti- izjauktus. Vēl viens pluss- daļēji cinkota virsbūve. Protams, ir arī mīnusi- ierindas meistari no frančiem baidās, arī detaļas ir grūti atrast, bet var. Ar ritošo nav problēmu - šara ar dakšu maksā 30ls, salenbloki-3,5ls, pak. bremžu kalotkas-12ls, rocenei trosīte-4ls. Pārējais , ko mainīju gan no šrota - starteris 10ls, spid. trose 3ls. Mainīju sadalenei rokerus - jauni maksā 16ls gabalā, bet es EKS- AUTO atradu no 306 alumīnija - pēc izskata lielāki , bet der ideāli un par 5ls komplektā. Mainīju pats , joservisā prasa 60ls par darbu, bet man tas aizņēma 2-3stundas , pat motors nebija jāizceļ(šim ir gulošais). Vēl tikai jānomaina pusasīm saļņiki , jo motors ir vienā blokā ar kārbu, kas eļļojas ar to pašu eļļu. Kartera vāks vienmēr ir skapjš. Vairāk problēmu nav bijis!Normāls pilsētas vāģis, vēl jovairāk , ja ato izmaksāja 500zaļos !!!
nazis @ 20.novembris 2003 0:00
Ford scorpio 2.4 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Tā paņēmu šo zvēru kādus divus mēnešus atpakaļ, plašums &komforts jau nu ir gan, bet problēmas ar špricīti.... i diagnozticēju, i pēc diagnozēšanas kaut ko tur ķīlēja, bet kā lēkā tukšgaitā tā lēkā, & benzīna patēriņš pilsētā mazāk par 15!!!! nesanāk. Tā kā ir automāts tad krustijumos ir nācies aizkavēt visu sabiedrību, jo paņem &nomirī nost, kamēr ieliec N, kamēr piešķil nākas uzklausīt daudz vārdu kuri sākas ar F... &galvenais neviens neko konkrētu nevar pateikt, kas tam aeroplānam par vainu, bet tā kā iepriekš braukāju ar dažādiem BMW tad ietilpības ziņā Skorpim dodu 10 balles, bet vadāmības &dinamikas ne vairāk par 6+ iedot negribētos, jā &vēl tas kompis smadzenes čakarē, tte viņš darbojas normāli, te atkal sāk gaudot kā nenormāls, temperatūras rādītājs arī knapi kāpj pāri baltajai iezīmei, bet pečka silda normāli, kuram neuzprasi atbilde ir viena- Tas ir Fords&tā tam jābūt)))))teikšu atklāti izskatās, ka esmu ietrinies
goša @ 17.novembris 2003 0:00
Audi 100 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Sagribejas man pastastit jums par manu Audi 100 86 gada beigas izlaidumu.
Noperku es viņu Rumbula 2001 gada par 1700 zaļiem.
Mašina ir pilnigi tukša pat stura pastiprinataja nav. Motors 1.8 karburators. Pirkšanas bridi auto mašinas stavoklis bija nevainojams. Iemesls bija pirkt tadu mašinu tapec ka vajadzeja braukt katru dienu ne mazak par 150 km. Un lai nebutu taja daudz jaiegulda naudas.
Tadat pec gadas izmantošanas braucot uz tehnisko apskati Bauska man bija janomaina dažas detaļas ritošai daļai, stures pirkstu un sajugu. Par to visu es samaksaju 150Ls vareja samaksat mazak gandriz uz pusi jo pirku jauni detaļi ritošai daļaj kaut tur vareju samainit tikaj gumijas un vis butu ok. Otro tehnisko apskati es izeju Riga bez problemam no pirmas reizes mašinaj neko nebija darits.
Ta vel gribu pateikt par gazes iekartu kura tika iestadita mana mašina 1.5 gadu atpakaļ par 180Ls. Tadat ar gazi braucu jau 1.5 gadu, kadus 7 menešus pateriņš bija tads ka vajag uz 1-1.5 litri vairak par benzinu, bet kad ziema palika ļoti auksti tad kadu ritu velejos iedarbinat auto un tas man izdevas smagi, pec ta mašina sak est gaze ka zilonis, biju aizbraucis pie meistara vinš sareguleja man to iekartu bet pateriņš tomer palika aukstak neka iepriekš, ja salidzinat tad agrak bija pilseta 11-12 litri uz 100 km bet tagad 13.5-14 litri un mazak paterinju sataisit neizdevas.

Tagad kas vel bija labots mana vaģi.
Spidometra trosiks, zobas siksna, tagad jataisa vel pečkas motors tas man izmaksasies 22 ls ar darbu.

Pozitivais: mašina neruse, liels un erts salons.
Negativas: saku domat par stures pastirinataju jo tagad lielako daļu braucu pa pilsetu. 1.8 dzineis ir pamaz turklat uz gazes dinamika ir lidziga 1.3 dzinejam.

Tagad domaju nomainit uz jaunaku Audi 100 2.3 dzineju 90 gada izlaidums ar visam ekstram un ir doma atkal uzstadit gazes iekartu.
Atvainoiet par kļudam bet pagaidam man ir problemas ar valodu. : )


Dima @ 16.novembris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti