Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Laurel 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Mans Nissan Laurel ir stablīls auto ar 2,8 L dīzeļmotoru. Piecpakāpju mehāniskā ātrumkāŗba Cilindru skaits - 6, kas padara šo mašinu ievērojami klusāku un nedrebošu kā citus lidzīga gada auto ar 4- triem cilindriem. Degvielas patēriņš 9- 10 l./100. aizmugurējā piedziņa. Šobrīd nobraukums 307 000 km. Visas 1986 gadam toreiz pieejamās ekstras, regulējami sēdekļi, gaismas, spoguļi , stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, ļoti laba izturība pret koroziju. Pats esmu divos gados nobraucis 20 000 km, gan uz darbu, gan atpūtā, liels bagāžnieks. pie mīnusiem- padārgas rezerves daļas, bet labi var aizstāt ar citu automašinu aprīkojumu, smaga, liels noslogojums stūres mehānismam un priekšējiem riteņiem, vairāk domāta asfaltam, jo aizmugurējais svara noslogojums mazs, tas traucē izbraukt grūtākas vietas, nobuksē. vai kādam vēl ir šāda tik laba mašina? zinu, ka Latvijā to ir maz, varbūt ir kaut kur pieejama literatūra par šoi modeli, gribētu satikt kādu braucēju ar līdzīgu auto pieredzes apmaiņai
remarks @ 12.februāris 2003 0:00
Opel Senator 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
3,0 24V
Auto tika iegadats pilnigi nejausi, savu pirmo masiniti nevelejos ne tik lielu izmeros, ne dzineja tilpuma. Noteicosais bija cena (pazinam steidzami vajadzeja naudu) un auto tika iegadats par loti draudzigam naudinam.
Japiebilst, ka popels ir apgadats ar labu italu gazes pliti (preteja gadijuma nabaga students tai benzina kapsetai virsu neskatitos : )). Aparats ir loti divaina komplektacija: kondicionieris, automats un... vairak neka! Pat stikli jaskruve ar roku... Bet, nemot vera, ka viss uzticamakais agregats ir tads kura nav, tad tas ari ir labi. Tas gan visdrizak nav markas un modela, bet bijuso saimnieku nopelns, ka auto ir tiesam laba i tehniska, i vizuala stavokli. Rusa bija tikai uz vienam aizmugurejam durvim, bet tas bija acimredzami sistas un neparak labi sataisitas.
Pa 9iem menesiem, cik juzoju to brinumu, daritsi ir tik, praktiski ne cik : ). Nomainiti amortizatori, to jau chomaks teica sakuma, ka vajadzesot. Ar tiem ir viena interesanta fiica, tie ir ar mainam stingribu un resp. maksa ~reizes 4as dargak, problema risinas metodom 'vtika' ieliekot parastus gaziniekus. Kad vasara uznaca tropu tveice sapratu, ka nebutu pa skadi pacelt kondicionieri. Nacas iepildit freonu, nomainit paris trubinas un apmainit radiatoru. Nu principa tas ari pagaidam viss. Divaini, bet fakts : ). Kas vel divaini - salons tikpat ka negrab : -0, atskiriba no citiem sis burvigas : ) markas modeliem. Kas vel, ir ieteikusi uzmanit lai neuzvaritu, tas lielajiem R6 nemaz nepatik.

Plusi:
- lieliskas gaitas ipasibas, uz 160km/h, pa nevisai labu asfaltu iet ka vilciens pa sliedem. (max. cik ir braukts 220km/h)
- kluss (pie tiem pasiem 160km/h var klusi sarunaties... ).
- der daudz dalu, it ipasi ritosai, der no Omegas, ar kuram pilni shroti.
- esot samera uzticama APK, ritosa un dzineji (ta runa : ))

Minusi:
- liels degvielas paterins (gaze): pilseta 14-17l, uz trases zem 10l nesanak, tur daleji vainigs mans brauksans stils, bet vispar sai benzina kapsetai viennozimigi jaliek gazes plits, tad var rullet.
- neprestiza marka, daziem tas esot svarigi : )
- rusejot (ta runa : ))
TlakaisKamis @ 11.februāris 2003 0:00
Citroen XM 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Jau pusgadu braucu ar šo mašīnīti, esmu vienkārši sajūsmā. Lai arī tā nav no tām populārākajām mašīnām, tomēr tagad saprotu, kāpēc Krievijā un esmu dzirdējusi ka arī Latvijā esot Citroen XM klubiņš.
Vienīgais mīnuss, ko varētu pateikt, ka lielajā aukstumā, kas bija pagājušā gada nogalē visa elektronika sāka "gļukot" - t. i. uz displeja rādījās Dieva zīmes. Toties mana mašīnīte bija vienīgā, kas pieleca lielajā 30 grādu aukstumā!
Tādēļ vēlētos apjautāties, vai kāds zina Citroen kluba koordinātes Latvijā.
Jau iepriekš pateicos!
Guncis @ 11.februāris 2003 0:00
Ford Escort 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Esmu nobraucis tikai divus mēnešu, bet ir jau pirmās atziņas par Ford Escort 1.6i 16v. Pie lielakiem mīnusiem salonā ir baigi mīnusi. Apmēram pie -10C var jau mēģināt uzsildīt salonu. Kad šoziem termometrs nokrita līdz -30C degvielas patēriņš uzkāpa līdz 14L/100km (diezgan baisi pie1.6Li) bet pārbaudot CO un dzinēju viss izradijās saprāta robežās. Pirmais remonts bija apmēram mēnesi pirms pirkšanas, tas izrādijā sajūga pedāļa zobrats, kur tika norauti divi zobi un labi ka meistars saprata, ka sajūgs nav jāmaina, bet tikai zobrats 5Ls vērtībā. Pie mīnusiem jāmin, ka trīsdurvju versijas pirkšana bija diezgan liels stulbums. Plusi - dizians, kas cenu līmenī ar Golf II ir daudz mūsdienīgāks, pietiekoši dinamisks, kluss.
Pērkot jaunāku gadu Eskortus jāreķinās, ka vairāki mezgli vairs nav no vecajiem eskortiem, bet jau no Mondeo ..., kas ir attiecīgi nedaudz dārgāki.
DeNiro @ 11.februāris 2003 0:00
_cita_marka_ Porsche 924 1982 Novērtējums: 6 Komentāri [17]
Nobraucu 5 gadus, tagad stāv kā rezerves auto. Tikai brauct ar porsche var izprast slaveno autoru Ferdinantu Porsche. Par auto: 2.0i, 125zs, smags( lai turētos pie zemae) atrums veigli iespeejams 200km/st ( sajuuta kā braucot ar 100 ), pilnīgi cinkota virsbūve ( arii jumts )- vispaar neruusee jaa nav sists. Rererves dallam probleemu nav - mistrojums no VW un AUDI, dziesma paraadaas pie 4500 un vairāk.
Labais: dinamika ooo!!!, stabilitaate - duraka uztoicciv, (nodots sievai netika apmests un sasists veselu gadu!!!) degviela pie 120- 6 - 7litri ( neiespeejami bet fakts, jo gaisa pretes'tiiba zem 0.3) 200 20 -25, uniķaala vadiiba sansliidee, uz liidzena asfalta apmest nav iespeejams.
Sliktais: smaga stuure( nav pasriprinaataaja), pie braukssanas jaapierod( zems utt), bet arii jaaatrod. Arii tagat izbraucu paslidinaaties
Nekad nenovecojussaas formass - sporta klasika
Nezinu vai patureehsu muzejam vai pardossu
Jaa interesee: [email protected] lv
moris @ 8.februāris 2003 0:00
Chrysler Voyager 2.4 16V 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Plusi:
Ļoti ērts, laba pārredzamība, lieliski vadās. Degvielas patēriņš man pašam bija liels pārsteigums, kombinētajā variantā 50% pilsēta/50% šoseja jamējais patērē 11.5 uz 100 km : )). Nav nekāda raķete, bet jaudas pietiek - 150 ZS. Tīri labi patīk manuālās kārbas darbība.

Mīnusi:
Rezerves daļu cenas paaugstas, taču arī ne visas. Dažas detaļas ir jāpasūta, jo uz vietas nav sastopamas. Buss būtu paaugsts, taču pakaļējais tilts iegāž visu - tas ir zems. Tā kā man nav Grand versija, tad pēdējās 2 rindās garkājainajiem nav visai ērti.
Leo @ 7.februāris 2003 0:00
Nissan Sunny 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [8]
Nja, ir taa kaa ir ar tiem sanijiem. Auto manaa iipashumaa ir 4 meeneshus un ja atklaati saka, tad ir radusies sajuuta, ka auto nav saremonteejams - liidzko ir noveersts viens defekts paraadaas naakoshais. Nomainiiju stabilizatora galu, jo tas nezhkjiisti klabeeja - LS 12. Pateicoties rekordaukstajai ziemai diizelja sveces vairs nespeeja sildiit mazais akjiitis, jauns- LS 40. Jaunais akjiitis nogrieza startera bendiksa galu LS- 45 (Starteris Hitachi, vispaar bija nereaali atrast). Paaris reizes ierakos dziljaakaas kupenaas- saaka nezheeliigi krakskjeet pusass LS- 28.
Mazliet kaut ko labu...... Labais protams ir 2.0 diizelis, jo raavienu taadai mazai mashiiniitei dod lielisku un ir arii diezgan ekonomisks 6.0l uz 100km. Ja ir normaals akumulators, tad arii pie -25 pieleca viegli. Nobraukums (tas kas ir uz spidometra) raada jau 250000 tkst, bet naf veerojama nekaada eljas eeshana vai kaadas citaadas motora beigu paziimes. Protams, var mineet arii to, ka auto tiek diezgan biezhi lietots un daudz braukts- videeji dienaa ap 200Km.
Veel ljoti diivaina ir origjinaalo Nissan lieto disku konstrukcija - ljoti plats un horizontaals ir to iekshdaljas leejums uz kura regulaari sakraajas daudz slapja sniega (meedz arii piesalt) un veidojas disbalanss, kas reaali krata stuuri.

OSIS @ 6.februāris 2003 0:00
Alfa Romeo 33 1987 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Motors 1.3S 86 ZS, benziina pateerinsh 5-6l uz shosejas 7-8l pilseetas rezhiimaa. Ljoti ekonomisks. Jaudas druscin pietruukst braucot piecataa. Vadamiiba ideaala gan pilseetaa, gan uz liikumainiem lauku celiem - prieks braukt. Nopirkot alfu bija probleema ar motoru - viena truukuma deelj (sadaliitaaj vaarpstu piedzinja ar siksnaam, kuraam paartruukstot tiek saliekti vaarsti vai ljaunaak, jaaseko nobraukumam un savlaiciigi jaamaina
Ein'ars/alf @ 5.februāris 2003 0:00
Opel monterej 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Džipu izvēlējos apzināti, OPELi piespiedkārtā.
Patiesībā OPEL MONTEREY ir tīrasiņu japānis, kurš mūsu platuma grādos tirgojas zem OPEL zīmes, un ne jau pats OPEL ir slikts, bet kā apvidnieks...
Vienpadsmit gados kuros esmu fiksēts kā autobraucējs, esmu valdījis 12 dažādu firmu, dažādu piedziņu, dažādus braucamos. Taču tikai četrus gadus pieskaitu sevi pie džipistu kastas. Negribu aizvainot reālo apvidus braucēju svētākās jūtas, vienkārši apsverot visus plusus un mīnusus, par sev piemērotāko izvēlos apvidus auto.
Manis nospraustie kritēriji:
- braukšanas drošība un stabilitāte,
- paaugstināta caurgājamība,
- ietilpīgs, universāla tipa kuzovs,
- ekonomiskums (dīzelis),
- daļēja imunitāte pret ceļu nelīdzenumiem (lasi - bedrēm),
- laba pārredzamība.
Mans auto atbilst šiem kritērijiem ar uzviju. Kā pirmajam manā rīcībā esošajam apvidniekam viņam ir pakaļas tilta "bloķis", kas uzlabo manas izredzes bezceļu apstākļos, taču nav ne patstāvīga pilnpiedziņa, ne starpasu diferenciāls kas liedz braukt patstāvīgā 4x4 (tāpēc kā treniņu klasiskās piedziņas braukšanas sacensībās izmantoju Menģeles ledus apļus, kur cietu pilnīgu fiasko).
Priecājos, kad priekšējā tilta pieslēgšana nav automātiska (ISUZU TROOPER īpašnieki zin kas par hemoroju ir automātiskās muftas). Braukšanu daudz gludāk šim modelim atšķirībā no iepriekšējā, nodrošina pakaļas tilta resoru nomaiņa uz atsperēm.
Zinot latvisko tieksmi kritizēt, neiedziļināšos tehniskajos sīkumos, tacū rādītāju par mašīnas pozitīvajām īpašībām un uzticamību minēšu faktu - esmu atteicies no otra auto, un zinātāji mani par mazohistu viss nenosauks.
Mans pieņemamais braukšanas stils ir pieklājīgs un pārdomāts, esmu īsts ģimenes braucējs. Taču ārpus lielceļa izmantoju mazāko treniņa iespēju, lai slīpētu savas braucēja iemaņas. Diemžēl nevaru atļauties braukt nopietnos bezceļus.
Kā vairums AUTONET lasītājiem auto man nozīmē vairāk kā pārvietošanās līdzeklis.
Ranger @ 1.februāris 2003 0:00
Toyota Avensis 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [29]
Nu ko par masiinu neko sliktu teikt nevaru: ) Normaali ripo, salonaa klusa kmforta pietiek!!! Bet mani interesee, vai kaads nav saskaaries ar taadu lietu kaa grabeesanu aizmuguree, it kaa amartizaators vai stabilizaatora stieni, amartizaatoru auksas grab un viss, nevar tikt skaidriibaa???
garinsh @ 29.janvāris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti