Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Scorpio 2,0i DOCH 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Taatad....
Nopirku par 1300$, ieprieksheejais saimnieks bija pamatiigi sasitis, bet bija loti labi sagatavojis paardoshanai.
Remonti: tekoshie (ella, kaarbaa, diferenciaali un motoraa) pussinteetika, sveces, vadi. Aizmugureejie spilveni 40Ls; Varstu vaaks 10Ls; Benziina suuknis, 40Ls, ieliku no Ford Focus; aizmugureejie amortizatori - Sachs 22Ls par gab; Prieksheejie bremzhu diski 17 Ls gab, Sajuuga disks un kurvis 110 Ls, Droseles staavoklja deveejs 5 Ls, aizdedzes tranzistors 15Ls.

Plusi: Liels salons, ar elktr. logiem, spoguljiem, luuka, utt... forda standarta pakete,
kad uzliku riepas R15 205/85, bedres mazaakas par pusmetru nejutu : ))
Benziina pateerjinsh Pilseeta 9-11 l, soseja 8-10 l.
Liels, miiksts, iet kaa laiva pa uudeni,
Sameeraa kluss salons,
leetas detaljas, miiilziigs bagaaznieks.
Leca kaa puulkstenis vislielaakajos salos.
Vadiishanas prieks ziemaa(aizmugureejaa piedzinja)
MAN PATIKA.
Miinusi: uz 120 stabilaaks nekaa 90-100 km/h;
meedza luust pashos nepiemeerotaakajos briizos;
Zuda ella;
120 ZS ir par maz mashiinai ar pashmasu 1270 kg , kad iekshaa seezj 5 cilveeki un bagaazja.
Kad atgrieziishos LV, noteikti pirkshu atkal Scorpio, 1992-94 gadu ar 2,0 16 v dzineeju, jo smiekliigi, ka 2 sadales vaarstaam ir jaagriezh 8 vaarsti : ))))
P. S. Par to naudu ideaala mashiina cilveekam, kas miil garus paarbraucienu gan uz shosejas, gan pilsettaa, un kuram parasti ir daudz liidzbrauceeju.

mincis @ 8.janvāris 2003 0:00
Nissan Sunny 1983 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku 1998. gadā par 260 Ls un lietoju 3 gadus. Sunny biaj hečbeks, 1,7 dīzelis, degvielas patēriņš ap 5,5 l/100 km.
Pats pirku ārzemēs un nobraukums bija 253 000 km, bet pa trīs gadiem nobaucu līdz 360 000 km. Pa šiem trīs gadiem nomainīju bremžu klučus (ap 12 Ls) un rokas bremzes trosītes (ap 16 Ls), ģenerātoru (no šrota 85 Ls). Vairāk neko nedarīju, tikai braucu, bet kad gribēju nopirkt izputēju, tad nolēmu, ka labāk to atdot šrotā, jo izputējs sastāv no divām daļām, kur pirmā maksā ap 90 Ls, bet otrā ap 80 Ls. Mašīnas stāvoklis bija tāds, ka to varēja tikai izmest.
2001. gada vasarā pārdevu par 100$.

Pozitīvās īpašības:
1. Mazs degvielas patēriņš
2. Ļoti laba uzkare, bukses.
3. Izturīgs dzinējs.
Negatīvās īpašības:
1. Nenormāli dārgas rezerves daļas.
Zurels @ 8.janvāris 2003 0:00
Audi 90 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Manuprāt šie burbuļi(80-90) ir diezgan laba izvēle starp lietotajiem autiņiem. Ja vien protās atrast pieteikami uzturētu.
Pie audi nonācu pavisam negaidot, meklējot otro ģimenes auto sievai. Vispār nonācu pie secinājuma, ja pērk pallietotu (pie 10 g. vecuma auto), tad labāk jāpērk kādus no nosacīti biezā gala (Audi, Saab, BMW ... ), ja vien negrib samierināties ar visādiem sīkumiem, kas varbūt neattiecas uz braukšanu, bet vienmēr par sevi atgādina - rūsa vietā un nevietā, īsti nestrādājošas bagažnieka vāku atslēgas u. tml. Kaut gan arī protams Audi var nopirkt tādu kuram viss bruuk nost.

Man vienkārši bija nepieciešams tāds vagens, kuram ir vēlme kaut ko likt iekšā (ls). Ja autiņam ir kaut kāda kritiskā masa ar tiem iepriekšminētajiem sīkumiem, tad autiņu ātri vien nolaiž, jo kāda jēga tur ko labot, ja tāpat viss tik uz punkiem turas.

Sīnī gadījumā šis vecais A90 mani pārsteidza ar labo skaņas izolāciju un labi strādājošām durvīm un protams labo dinamiku. Salīdzinājumam 98 gada micuka lancers ir daudz trokšņaināks, pie 220 tk jau sāk visādas aizmgurējās haubes atslēgas nīkt ārā u. tml. Un vispār varēja just, ka tas ir daudz pamatīgāk nostrādāts autiņš.

Eļļu neēd. Tā bija problēma maniem iepriekšējiem lietotajiem vageniem. Pieņemu, ka tas varētu būt raksturīgāk 80 ar 1.8 motoriiti, jo kā vaagens salīdzinoši pasmags.

Nobeidzās temperatūras mērītājs dzesēšanai, kas bija jānomaina.

Peerkot redzeeju pēc krāsojuma, ka dauziits, bet tā kā škirbas bisas bija simetriskas un nekur nevilka, tad noriskēju.

Pirmajā brīdī izskatās ar mazu ietilpību, bet nemaz tik traki nav. Nevaru piekrist, ka aizmugurē sēdošajiem nav vietas. Bagažnieks arī patiesībā ir lielāks kā izskatās.
Sags @ 8.janvāris 2003 0:00
Seat Leon 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Sākumā uz Seat skatījos visai skeptiski, bet Leon pirmo reizi ieraudzīju 2000. gadā Berlīnē. Man atkārās žoklis, tas bija dizains, kādu es noteikti gribēju iegūt. Tas arī tika izdarīts, tiesa gan ar 1.4 16V motoru. Auto Hallē pirktajiem autiņiem tiek piedāvāta ziemas pakete, kas nav Albikā pirktajiem.

Runājot par 1.4 motoru - pilsētā pilnīgi pietiek, taču uz šosejas jūtami pietrūkst jaudas. Gluži kā ar žiguli jāmedī momenti, lai apdzītu kādu fūri. Pagaidām vidējais degvielas patēriņš ir bijis apm. 6.2 litri uz 100.

Problēmas - pie 2400 km nobira lambda zonde, kura bija jāsūta no Somijas. Saprotu, ka arī lielākā daļa citu detaļu būtu jāgaida.

Rezumē - esmu tīri apmierināts ar šo radību, taču mazliet krempt, ka tajā laikā nevarēju atļauties nopirkt to pašu Leon ar 1.8 turbo motoru un 180 ZS.
Leo @ 8.janvāris 2003 0:00
Mitsubishi Galant GLXi 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [9]
Šim auto Engine: G463
Plusi:

Ļoti labs "rāviens"
Ērts un plašs salons
Nav problēmu ar motora "piešķilšanu" ziemas periodā(pie
-27 gan tikai ar otro piegājienu)
Nekas nenobrūk pēkšņi, ja detaļa ir nokalpojusi savu laiku, tad to
nomaina un viss notiekās

Mīnusi:

Padārgas rezerves daļas
Degvielas ekonomija beidzas pie 110km/h, bet te pie vainas manā gadijumā
ir "īsā" pārnesumu kārba
Uz paneļa nav vēlamā pārskatāmība
Tuvās gaismas efektivitāte prasās pēc papildus lukturiem

Varbūt kāds var norādīt kur es par sava gada attiecīgo modeli varu
apskatīt sīkāku informāciju, kādu vēstures lapu : )
DrExler @ 8.janvāris 2003 0:00
Honda ACCORD 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [23]
Motors 2.0i 16V.
Vispār tas ir 94 gada modelis, bet kā jau Latvijā notiek - japāņiem 1 gads(reizēm pat 2) tiek nomests.
Salona komforta ziņā labākā auto neesmu sēdējis- salīdzinot pat ar Meršiem un BMV. Virsbūves dizains arī ļoti labs, it kā liels auto, bet izskatās sportisks(esmu uzlicis visus 4 gāzes amīšus- auto ir augstāks salīdzinot ar standarta), kā arī lietie diski uz 15, krāsa melna - kopumā izskatās ļoti iespaidīgi. Motors ļoti dinamisks- pilsētā var braukts ar 5 pārnes. jau virs 60, uz šosejas ja vajag apdzīt braucot uz 100 5- ajā - uzmin un nekādu problēmu. 2- ais robs ir cēliena robs - var vilkt pat līdz 90, pie luksoforiem konkurentu pagaidām praktiski nav bijis.
Ar auto braucu jau 1 gadu.
- plusi: komforts(salonā viss ir elektrificēts, stūres pastipr., ABS, stūres lifts utt. )
motora dinamika
jūties kā limuzīnā ar sportiskām īpašībām

- mīnusi: varēja būt ekonomiskāks(pilsētā 12l)
detaļas ir nēžēlīgi dārgas un grūti dabūt(kaut gan oriģinālās ilgi kalpo)
varēja būt labāka salona izolācija
pats @ 7.janvāris 2003 0:00
Opel Vectra 2.0 GT 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nu taa!
Par shaada tipa auto ir rakstiits arii ieprieksh taapeec neko daudz arii nerakstiishu, bet iisteniibaa es te veershos peec padoma!!!
nu taa vispirms par auto:
Recaro salons, pati melna, hechbeks, elektro ekstru nekaadu , vieniigaa ekstra stuures pastiprinaataas, disku bremzes aizmuguree, elektro antena, forshi miglinieki, signalizaacija, salons, 15" (lietie diski kaadi tajos gados naaca GTI Golfiem 195/50 (vasaraa), tagad ziemaa 14" parastie metaala diski 185/70
nopikru 2002. gada septembrii turpat rumbulaa pa 1500 dolaaru
esmu mainiijis ellju (FUCHS 10W40) gaisa, elljas filtrus, uzliku jaunu akji un nomainiiju sveces, rokjenes kluchus un vienu trosi, jaamaina arii otra trose nesmu to veel izdariijis un veel jaamaina taa gofreetaa gumijas truba kas iet no shprices un gaisa filtru, kaa arii svechu vadi un benziin filtrs, jau 2 meeneshu braucu bez peedeejaa bundulja (vienreiz uz shosejas nokrita), pechka straadaa labi un korkjos nepaarkarst. uzraaviens ir labs eed 6,5-7,5 l pa shoseju un pilseetaa 10-12 l. leju iekshaa statoil 95 ultima.
nu tas par autinju.
man ir taadas probleemas, ka uzsilst autinsh uz 2-3 tuukstoshi apgriezienu tas raustaas, bet ja dod gazi griidaa vai atlaizh vispaar valjaa tad taa nav, nu luuk un tad taads jautaajums no ka tas vareetu buut? varbuut no tiem pashiem svechu vadiem vai aukstuma?
un briizhiem viens cilindrs neiet, bet cik pats domaaju tas no tiem svechu vadiem vareetu buut, un tad kads tas cilindrs neiet pa izpuuteeju naak smaka, kas atgaadina seeru vai ko taadu kads shauj tos spridzekljus!? nu taadas manas probleemas un ja kaads ko var ieteikt luudzu atrakstiet uz [email protected] lv vai vienkaarshi tepat komentaaros!
Bet taa autinsh normaals celjaa neesmu palicis iet labi, izskataas labi, daljas leetas, diezgan ekonomisks un tajaa pashaa laikaa sportisks! miinuss grabosh salons, par ruusu gan neko nevareetu teikt manai pat arkas nav saruuseejushas un paarkraasota ar nav! taa luuk!
X-block @ 7.janvāris 2003 0:00
Toyota Tercel 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Toyota Tercel, ražots 1990. g. man ir nu jau 4- trus gadus (pavasarī būs pieci). Īsto noskrējienu es varu tikai minēt, jo pats jau esmu nobraucis apm. 120tkm, un uz spidometra ir 255tkm. Šis ir diezgan rets modelis Latvijā. Atšķirība no Corollas Liftbacka: aizmugures daļa (pikaps) un ir pilnpiedziņa. Ziemā ar vieglo virsbūvi, ir vienkārši prieks braugt, kur lielie grimst nost tur viņš iet pāri, stabils uz ceļa. Bremzējās (bez ABS) jau gan tā pat kā visi : ) Mazais 1,6L16V motors ar saviem 105 Zs nav liels, bet ir pietiekami jaudīgs. Ekstru nekādu nav, standarta lietas: pastiprinātājs un citi sīkumi.
Vairākkārt ir mainīti priekšējie amortizātori. Sākumā liku gāzes Sachs, nomainot divus komplektus divu gadu laikā sapratu, ka nebūs labi, ieliku gāzes Monroe ar kuriem braucu nu jau trešo gadu. Katalizators un lambda tika mainīti pirmajā gadā pēc nopirkšanas. Tad vēl ir mainīts spilvens zem kārbas, bukses aizmugures tiltā, gumijas virs pakaļējām atsperēm, “saiļņiki”, ģenerātors labots. Eļļas, sveces un citi sīkumi ir tāpat kā citiem auto. Ar pilnpiedziņu nekādu problēmu nav bijis, viss strādā. Lielākais mīnus ir virsbūves nonoturība pret koroziju, pūst arkas, sliekšņi. Grab salons.
Patēriņš ir apm. 9L pilsētā, 7 ārpus.
Nekā jau īpaša šajā mašīnā nav, tomēr viņa strādā kā pulkstenis, iet ziemā un vasarā. Nēesmu saudzīgs braucējs, tamdēļ priecē, ka šī mašīna ir ļoti izturīga un ziemā silta. Par cik man ir otra mašīna tad šī ir definēta par ziemas mašīnu, vasarā stāv garāžā, bet tas jau ir cits stāsts. Ar šo mašīnu esmu apbraukājis Zviedriju, Norvēģiju, un vairākkārt uz Slovākijā slēpot braucis. Droši vien, ka arī šogad braugšu, bet nedaudz tālāk – uz Austriju. Tad jau manīs! : )
Bedigais @ 6.janvāris 2003 0:00
Peugeot 605 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Kad pirku autiņu svārstījos starp Alfa 164 , Peugeot 605 un VW Passat. Visi ietilpa aptuveni vienā cenu kategorijā(Audi negribēju - zog, BMW 5sērija - pakaļa velkošā).605o tā īsti nebiju dzīvē redzējis - ļoti maz ir šo mašīnu. Turpretī kad ieraudzīju, tad otrajā plānā aizvirzijās visas tehnikās fiškas kas saistītas ar franču auto , un pirmajā nostājās dizains.
Ko varu teikt par mašīnu?Bagātīgs elektronikas aprīkojums (SRI modeļiem), ērta , stabili turas uz ceļa - gan ziemā , gan vasarā. Tas laikam piekares nopelns. Rezerves daļas īpaši dārgas nav , pat pērkot pie Lauva auto. Nerūsē. Mīnusi. ELEKTRONIKA. Tikai tad , kad nopirku, kaut kur lasīju , ka 605ie jāpērk pēc 91ā gada , jo tad ir uzlabota elektriskā daļa. Vai vēl labāk pēc 94ā. Ir bijis ka vispār pazūd bremzes(spiediens). Kad spied pedāli , tad tā kā pret sienu un bremzējas knapi. Par ABS nerunāsim. Oranžā lampiņa deg 90% no visa laika. Esmu devis 2x labot , bet nekā. Esmu mainījis gan priekšējos gan pakaļejos stabilizatorus , tie arī skaitās it kā vārgā vieta.
Ieteikumi. Obligāti jāpērk pēc 91 gada , vai vēl labāk pēc 94ā , kas skaitās 605 otrā versija. Obligāti 3 litru motors.2litri (kaut arī 147 zirgi) priekš 1400kg ir par maz. Ātrumā viss.
analog @ 6.janvāris 2003 0:00
Peugeot 406 HDI 110 Zs 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Nebija nekādu problēmu. Dīzeļversija mani vienkārši fascinēja. Esu braucis ar dažādām jaunām mašīnām, bet PEUGEOT tas ir lieliski, kolosāls dīzelis. Tikai tehniskās apkopes jāveic. Apkopes nav dārgas.
Pozitīvi: izcils dīzelis, ekonomisks, jaudīgs.
Negatīvi:
PAŠLAIK DOMĀJU PAR 2,2 HDI PEUGEOT COUPE.
KOĻA @ 5.janvāris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti