Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 525 TDS 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [20]
Esmu ruudiits BMW lietotaajs jau kopsh 1995. gada. Kopsh taa laika esmu nomainiijis daudzus a/m, bet BMW man ir iipasha vieta ...
Kopsh mans 525i E34 tika nezinaamaa virzienaa aizbraucis un vinja vieta kljuva vakanta es iepazinos ar no Fracijas atbraukusho 525TDS E34.

+ 525TDS, ekanomisks auto, nav probleemu ar rez dalju iegaadi. Lielaako tiess viss ir uz vietas veikalos.
Mehaanikji servisos zin ko dara un kaa.

- Visas raksturiigaas probleemas, kuras ir E34 virsbuuvei.
1) Logu tiiriitaaju mehaanisms. Daargas birstes (Ls30)
2) Vaajas tuvaas gaismas.
3) Sameeraa daagas piekares daljas. Uz muusu cljiem intesiivi braucot jaareekjinas reizi divos gados shchirties no Ls 300 piekares remontam.


Atvars @ 23.novembris 2002 0:00
Subaru Leone 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Mans pirmais autinjsh: o). Varbuut taadelj liekas pac labaakais, bet tieshaam brinishcjiga mashiina. Erta un klusa , vislabaak baudaama garos celja gabalos. Neskatoties uz salidzinoshi lielajiem gabariitiem, Tai ir ljoti mazs apgriezshanaas raadiuss. Maneejaa ir sedans, apriikota ar 1.8l boksertipa motoru ir arii 4WD, kas paarsvaraa tiek izmantoc ziemaa, var droshi braukt arii tad ja celjsh nav noshcjureec: )noteikti jaapiemin .. taada ekstra kaa automaatiskaa bremze kas notur mashiinu sliipaas celja vietaas, liidz shim taadu neesu manijis citaam mashiinaam: o)veel kaac briinums ir rocene uz prieksheejiem ritenjiem... bet ar laiku jau pierast var. Izturiigs autinsh pat pa muusu bedrainajiem celjiem, mainijis esu tikai stabilizaatora bukses(der no Audi qatro). Bet kaa jau katam autoo ir arii sliktaas iipashibas. Pac nepatiikamakais manupraat ir . graboshie hidrokompensaatori(lai arii elja tiek mainiita regulaari).. un jauni maksaa nesameeriigi daargi kaadi 22ls gabalaa: o)veel japiemin ka noreguleet karburaatoru noteikti neizdosies katraa servisaa... joo tajaa trubinju maakonii laikam apmaldiitos katrs: )bet neskatoties uz too taa ir un paliek Forsha mashiina......
Kurmic @ 22.novembris 2002 0:00
Mitsubishi Space Wagon 1985 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Rakstīšu par diviem šādiem auto, kas man ir bijuši.

Pirmo 1996. gadā nopirku SpaceWagon ar priekšas piedziņu, 2L-8vārstu karburātora motoru, ražotu 1986. gadā.

Otrais SpaceWagon tika nopirkts 1999. gadā 4WD versija, kas ražota 1985. gadā un apgādāta ar līdzīgu motoru.

abi auto kalpoja salīdzinoši labi, remontēt nācās kā vienu, tā otru (ar priekšas piedziņu manis nobraukti 100 000 km (kopā 300 000), tiek lietots joprojām, 4WD tika pārdots pēc maniem 40 000 km (kopā 230 000 km)motora defekta dēļ) pamatā bira standarta lietas - granātas, bukses, izpūtējs, gultņi, bremžu kluči, sajūgs. Izmaksas nedaudz dārgākas kā VW (izņemot lietas, ko piedāvā tikai SKANDI AUTO). Abiem auto uzstādītas gāzes iekārtas, kas arī kalpoja normāli.

auto plusi
- ērts salons ceļošanai (beņķi transformējās kā gulta, auto ir 7 vietas), salonu var transformēt arī kā kravas.
- laba attiecība salona izmēram (salīdzinoši liels) pret ārējo izmēru (salīdzinoši neliels), kas ļauj pa pilsētu pārvietoties nesaspringstot.
- nebija daudz ekstru, taču viss, kas bija viss strādāja
- priekšas piedziņas versijai patīkama, mīksta gaita
- 4WD versiju tā arī neizdevās ne reizi to iesēdināt ne dubļos, ne sniegā, ne kāpās lai arī kā centos. Auto krietni labāka caurejamība, kā lielai daļai "parketa (un nopietno) džipu". Tops visam bija ar 500 Kg piekabi pa kāpu smiltīm.
- 4WD versijai pārslēgties no priekšas piedziņas uz 4WD var neapstājoties.
- priekšas piedziņas versijai salīdzinoši laba caurejamība.
- bendzīna patēriņš precīzi, kā rakstīts grāmatiņā (~10l/100km un 11L/100km 4WD versijai)

auto mīnusi
- slikti bleķi (drausmīgi rūsē)
- pastulba motora konstrukcija, kā rezutātā tas noklājas pie 200 000 km (abiem autiņiem tā arī notika) Dārgs remonts, ja to taisa "priekš sevis". (priekšas piedziņas versijas auto lieto mans tēvs un ir nobraucis 100 000 km pēc remonta. pamazām sākas atkal eļļas patēriņi, kompresijas zudumi u. c. )
- švaka salona apsilde
- svīst logi (lai gan esi skaidrā) : )
- motora jauda par mazu. Pietiek lai normāli brauktu, bet ja ir vēlēšanās apdzīt, tad jādomā stipri uz priekšu.
- ir dažādi sīkumi (un ne tikai), ko piedāvā tikai "Skandi Auto", taču ar šo kantori rēķināties ir grūti, jo cenas ir 3reizes lielākas kā normāli, bet piegādes termiņi no solītās nedēļas maksimums divām, pieauga līdz pat mēnesim (vairākas reizes man tā gadījās)
- šrotos nav daudz šādu auto, attiecīgi lietotās detaļas ir jāmeklē. Bez tam liela daļa itkā līdzīgu detaļu atšķiras 4WD un priekšas piedziņas versijām.
- 4WD versijai daizgan cieta gaita, taču tas piederās pie lietas


pamata problēmas (jāpievērš uzmanība pērkot auto) :

- motors diez vai kalpos ilgāk par 200 000 km, pēc remota tas varētu nokalpot vēl kādus 150 000 km. Īpaši jūtīgs motors uz "uzvārīšanu". Ja uzdotas to "uzvārīt", tad plaisa motora galvā ir garantēta.
- rūsa, rūsa un vēlreiz rūsa.
- ritošā daļa kā jau visiem auto.
- 4WD versijai teorētiski var nočakarēt auzmugurējo reduktoru, taču neesmu ar to pats saskāries.
- Uzskatu, ka 4WD versija ir labāka (nav slitāka) un man tā arī nekas nenobira, kas būtu specifisks tieši 4WD versijai.
Wampirius @ 22.novembris 2002 0:00
Audi 200 Avant tq 20v 1988 Novērtējums: 10 Komentāri [32]
Nu šitā chip- tūnētā raķete tika iegādāta 1996 gadā par 7500$. Šis tumši zaļais 200nieks bij tikko no Vācijas atdzīts, bet ar diezgan spēcīgi dauzītu priekšējo kreiso stūri. Tepat bij uzķīlēts, un sanāca tā ka izdevās iemainīt Audi 80 1.8S(89. gada) pret šo auto ar piemaksu 4000$, laikam... tq un 20v runāja paši par sevi... Pārsēžoties tādā no pilnīgi plika Audi 80 1.8S, sajūta bija fantastiska.
Auto bija aprīkots ar ļoti daudz dažādām ekstrām. Visi elektro logi, spoguļi, lūka, priekšējie sēdekļi(turklāt apsildāmi). Ļoti plašs, skaists un ērts melnas ādas/samta salons ar koka apdari. Apsildāma stūre(!). Kruīzkontrole. Infokompis, borta kompis, Klimatkontrolem, ABS, diff- bloķis utt..... un protams galvenā ekstra - turbo un quattro, kā arī 20v+chip tuning! : )
Auto dinamikas ziņā bij baigs zvērs. Pēc chip- tuning, jauda šim 2.2 20v turbomotorītim bij 280Zs, un rāviens ar bij zvērīgs. Bij mēģināts uz hronometra mērīt, sanāca laikam 6.1, vai 6.2 sek līdz 100km/h. Stabilitāte ar bija izcila. Izskatījās tas auto arī ideāli, neskatoties uz to ka bij dauzīts diezgan stipri.
Patēriņš priekš tādas dinamikas nebij no trakākajiem. Pilsētā bij no 13 līdz pat 25(gonkojot), bet pārsteigums bija pa šoseju, dažreiz kompis pie v=90km/h pat uzdrošinājās parādīt patēriņu 6.8(!) litri! Jāieliek tik kruīzā uz to ātrumu un bij baigie brīnumi pašiem un apkārtējiem, ka tāds zvērs tik maz grib ēst... Bet nu uz 90 jau reti turējās tas auto, parasti lēnāk par 140 negribēja braukt. Rekords bij ~230km/[email protected]~5000rpm uz Jelgavenes, tātad rezerve vēl bij, bet ātrāk pa Latvijas ceļiem jo sevišķi tai laikā negribējās skrieties, jo varēja slikti beigties.
Problēmas radās divus gadus vēlāk, kad šim auto sāka brukt viss pēc kārtas(iepriekšējais saimnieks nebij žēlojis, jo Latvijā 2 gadu laikaa tas auto tika pabraukts tikai ~10-15tkm. ) elektronikā, ritošajā utt. Nojuka kruīzkontrole. Borta kompis niķojās un visi datčiki viņam juka nost. Bez tam arī stūres pastūzis sāka sulot. Līdz ar to baigās summas remontā aizgāja. Jo daļas šim auto ir ļoti dārgas(vismaz tad bija). Piemēram tur kaukāda 10 cm gara šļauciņa maksā ~50Ls... Datčiks kas borta kompim dod ziņu par bremžu kluču nolietojumu akal 50Ls. Kruīzkontroles savešana kārtībā - 150Ls. Kaukas vēl iekš ABS nojuka un akal remonti, remonti... biedēja arī tas ka tas Audi vilka uz kreiso pusi, dēļ sliktās pieredzes ar Audi 80 1.8S, kuru jau aprakstīju.

Beigu beigās auto tika pārdots par ~4000$ pēc 2 gadu lietošanas.

Bet nu vispārināsim +/- :

+quattro
+dinamika
+gaita
+komforts(tai skaitā fakts, ka neviena detaļiņa salonā negrabēja, un skaņas izolācija bija ļoti laba)
+salona izpildījums un panelis.
+Avants(nu tas gan tikai prieksh manis pluss, jo vienkārši patīk Avanti)
+daudzās ekstras
+par spīti sportiskumam, ļoti laba caurejamība.
+praktiskums(jo ir ļooooti daudz vietas salonā).

- remontu izmaksas(vismaz 2-3X dārgāk kā manam tagadējam Audi 100 Avant 2.3E)
- bieži nāk stipri nojāti, kā man gadījās... : (
- auto ļoti maz padodas vizuālajam tūningam(bet motorītī gan var izvērsties : ) )
- jāpērk kopā ar antiradaru, jo auto mierīgai braukšanai neder : )

Kā plusu būtu minējis arī degvielas patēriņu, bet tad jau par mani te pasmietos. Taču jāsaka, ka viņš neēda diezko vairāk par manu tagadējo Audi 100 Avant 2.3E ar priekšu velkošo(pa pilsētu gan ēda krietni vairāk, tač 200tais nav pilsētai). Īstenībā nožēloju ļoti, ka iegādājos priekšu velkošo un vēl 100to ar maz ekstriņām, par kuru apraksts arī drīz tiks nopublicēts... Bet nu, ar tiem 200 tq 20v ir tā - vienreiz izbrauci un saprati ka nekam citam nav vērtības uz pasaules(izņemot Ford Capri), un nu jau zinu, ka mēģināšu no 100tā kratīties vaļā nākamgad un iegādāt vietā tādu pašu 200to avantu kā bij, tik šoreiz centīšos būt uzmanīgāks pērkot un nenopirkt nojātu.

Slēdziens : IZBRAUC AR TĀDU UN SAPRATĪSI PAR KO IET RUNA! : ) Bet ja nopietni, tad auto ir ideāls, ja vien netiek lietots katru dienu vizināties pa Rīgas centru, jo sastrēgumos tik liesi zupu iekšā un gribēesies visus stāvošos kaut pa trotuāru apbraukt un izrādīt zirdziņu daudzumu uz katra krusta. Katrā ziņā nav pilsētas auto. Ideāli doties nelielos izbraukumos un ceļojumos ar tādu, jo ideāli turas i uz šosejas, i uz gruntenes, i visur citur arī. Ideāls arī lai palielinātu peļņu CP, jo atkārtoju, ka lēni pabraukt ir praktiski neiespējami. Priekš manis tas bija ideāls auto, tikai nepaveicās ar šī auto tehnisko stāvokli, bet tā nav auto vaina, bet gan iepriekšējā saimnieka nolaidības vaina...
NightWing @ 22.novembris 2002 0:00
Mercedes 190D 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Kaa ikdienas mashina ir MB 190D. Aprikota ar 2 litru dizeljmotoru. Jaudas nav daudz - 72 zirgi. Tachu taa kaa visvairak sanak vazaaties pa pilseetu, ar to pilniibaa pietiek, jo komplektaa ar 4- atrumu kaarbu var panaakt tiiri labu dinamiku.

Tie kas rakstiis komentus ka es ir stulbs, lai pameginot jaudigu mashinu.. nevajag : ) ir man bijusi arii mashina ar paari pa 200 Zs, bet ne tam shinii gadijumaa ir noziime.

Principaa autinsh ir labs. Hadene forsha, bedres ipashi nejuut, neluust arii nekas - braucu pusgadu. Pec pirkshanas tika nomainitas bukses dazhas, stures pirksti un kardana mufta. tas arii shobriid viss. vakar tika izieta TA ar nulliteem.
Motoram arii nekaadu probleemu nav, zaagjeeju tikai.

Pats galvenais kas shai mashiinai ir - ekonomisks motors protams. Eed 5-7 litrus dizelja. Vairak arii var izdabuut, bet nu tad kaartigi jaavelk.

Ariii vizuaali shis auto ir ljoti labs - baltaa kraasaa, vasaras sezonai ir smuki borbet lietie diski, aizmuguree sarkani toneetaas lampas, priekshaa baltie pagriezieni un niknaas uzacis uz lampaam. nu smuki nu, it seviskji kad nomazgaats un spiid un laistaas : )

principaa nesteidzigi iet uz pardoshanu, lai apgreidotos uz MB 300 TD. Taa kaa ja kaadam ir interese, mailojiet.
kristapz @ 21.novembris 2002 0:00
Ford Sierra 2.0 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Ford Sierra 2.0(ar karbūzi) universāls zilā metālikas krāsā tika iegādāts pa lēto senča firmai kā darba auto tālajā 1994 vai 93 gadā. Nobraukumu neatceros nemaz, taču mazs nebija. Šis bij pirmais ārvalstu auto ar kuru pat man atļāva pabraukāties(tad vēl biju mazs: ) ). Auto atstāja ļoti praktiska auto iespaidu, ar itin niecīgiem remontiem, un vēl niecīgākām to izmaksām, pat tajos gados. Auto nebija jauns, taču kalpoja krietni labāk par 6 gadus jaunāko Audi 80 1.8S, ko senči nopirka privātajām vajadzībām. Ļoti iespējams jāpasakas šīs Siermašīnas iepriekšējiem lietotājiem. Salons gan bij ne pa jokam apskrāpēts pretēji ārējam paskatam, jo pirms tam to bij lietojis kāds radinieks kurš nodarbojas ar celtniecību un bij vadājis i cementa maisus, i ķieģeļus... Kā par brīnumu, rūsa šo sieru nebija skārusi un īpaši neskāra vēl līdz pat 1999 vai 2000. (ja neskaita dažus sīkus pleķīšus tur kur krāsa uzsista bija līdz dzelzim) gadam, kad auto motorīc bij atkodies pie 580000km(!) un auto tika pārdots pa lēto(200Ls, laikam)... Auto tika lietots kā vasarā tā ziemā bez pārtraukumiem.
Ekstras šai auto nebija it nekādas, taču iekš darba auto tas arī nav vajadzīgas.
Šajā laikā 1994-2000, tika veikti diezgan daudz sīki remonti, visus neatcerēšos, bet minēšu dažus :
radiatora maiņa(1998. gadā), izmaksāja ap 50-60Ls.
bremžu kluči, amortiņi utt. izmaxas neatceros nemaz.
Pakaljas lampu, kas bij sasista nomainījām pa piecīti.
... bet tā nopietni remonti nav bijuši. 6 gadu laikā auto arī nepiedzīvoja nopietnas avārijas(bij dažas sīkas, nenozīmīgas buktes).
Ēda benžu viņš diezgan, ap 11-12l pa pilsētu un 8-9l pa trasi.
Labi, izplūdu slavas rakstos... : ) Bet nu tagad +/-

+ Lēta ekspluatācija un remonti
+ Lēts auto
+ Ļoti praktisks(to gan saku tikai par universāla versiju)
+ Priekš tā gada(83) dizains gan ārpusē, gan salonā ir vairāk nekā ok!

- Nu grab salons jau diezgan spēcīgi.
- Diezgan zems.
- Komforta līmenis, protams, zems, bet tas jau nav luxury car...
- Salona apsilde ļoti nekvalitatīva...
- Diezgan tomēr ēdelīgs, lai gan ļoti atkarīgs no braukšanas stila.

Kopumā par šo auto sūdzēties nevar, savam mērķim tas kalpoja vienkārši lieliski... tādēļ arī atzīme tāda augsta būs.

P. S. Cik zināms tas auto arī tagad ir uzcelts no miroņiem un ar jaunu motorīti turpina rullēt pa Rīgas ielām vēl šobaltdien...
NightWing @ 21.novembris 2002 0:00
Audi 80 1.8S 1989 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Bij reiz senčiem burbulis Audi 80 1.8S (ar monošprici). Iegādāts tika ~1994. gadā. Nobraukumu nu vairs neatceros. Pirka viņi to auto pilnīgi bez pieredzes par ārzemju auto un visu ar to saistīto. Pirms tam šiem bij bijis tikai VAZ 21063. Nu nopirka to Audi par diezgan papraavu summinju... Nezin kaadu iemeslu deelj izveeleejaas tieši šo vārgo Audi versiju 1.8S, bet laikam pie vainas bij "speciālistu" ieteikumi ka monošpricei izmaxas lētākas kā indžektoram.
Tas viss tā, taču auto bij diezgan spēcīgi sists labais priekšējais stūris un auto itin spēcīgi vilka uz labo pusi dēļ lonžerona defekta. Līdz vienā jaukā dienā uz Pērnavas ielas autinjam tas ritenis paspruka vaļā un ieskrēja arkā. Dažus mēnešus pēc tam auto tika iemainiits(pret 200to Audi: ) ). Dažādos remontos(pārsvarā gan saistībā ar tieši to priekšējo stūri) tika ieguldīts ap 500-1000Ls... : (
Benžu ar nemaz tik maz netērēja, kā varētu vēlēties no 1.8 motorīša, pa pilsētu ap 10-11l, pa šoseju ap 8l.... jauda šim auto bij ļoti maza, lai neteiktu vairāk, kaugan sencim pietika, jo viņš pārāk nemēdza trakot pa ceļu.

Tagad +/- par šo auto

+ Nebij rūsējis
+ Panelis tīri labi iepatikās.

- Manuprāt salons un bagāžnieks daudz par mazu. Itsevišķi neērta sēdēšana manuprāt aizmugurējos sēdekļos, bet tas viss jau jāskatās pēc katra individuālajām vēlmēm.
- Vārgs un paskaļš motorītis.
- Konkrētais modelis bij vispār bez jebkādām ekstrām. Šķiet tikai ka st. pastiprinātājs bija un mehāniskā lūka.

Katrā gadījumā man, kā lielās klases auto cienītājam, konkrēti šis Audi modelis ir iesēdies atmiņā kā ļoti nepraktisks un prasts auto...
NightWing @ 21.novembris 2002 0:00
Mazda 626 2.2 12V 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Iegādājos 5gadus atpakaļ ar 150000km nobraukumu Šveicē. Pats nobraucu līdz 270000km.
Mašīnīte kalpoja ideāli. Mainīti tika bremžu kluči, izpūtēja gabali, aizmugures tilta bukses . Par dzinēju un ritošo daļu varu teikt tikai labu. Nācās pārdot dēļ ļoti strauji progresējošas korozijas. Sliekšņu gali, aizm. atsperu balsti , dzes. radiators, un tālāk visādi sīkumi. Ļoti nepatika tas , ka šķīdonī visi sānu logi bija aizsmērēti ar dubļiem.
Pozitīvais: Dzinējs ar labu jaudu pie zemiem apgriezieniem,
Degvielas petēriņš 7-8 braucot līdz 120km/h
Laba elektropakete (logi, spoguļi, kruīzs, )
Lai labi kalpo jaunajam saimniekam.
Egils @ 20.novembris 2002 0:00
Mercedes 450SEL (W116) 1974 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Antikvārs aparāts. Auto nopirku ar domu to atjaunot, taču pagaidām "rokas nav aizgājušas". kamēr braucu ar to, auto turējās uz goda. Tiklīdz to noliku "atpūsties" (sāku pamatā lietot citu auto), tā sākās visādas problēmas. Pašlaik auto vairs nav braucams un tas gaida manu apņēmību tam pieķerties un uzcelt to līdz "odziņai".

Vienīgais auto, kurš man tiešām patīk ir šis. Auto apgādāts ar visām (tajā laikā pieejamajām) ekstrām - el. logi. el. lūka, kondicionieris, elektriniskā iešprice (nevis mono), stūres un bremžu pastiprinātājs, ādas salons (ar sēdekļu apsildi), protams automātiskā kārba ar standarta un sprota režīmiem un 4,5 L (V8) dzinējs. Braukšana ar to tīrais baudījums. Motora jauda pietika, lai varētu skrieties ar "streetreiseriem", atstājot tos aiz sevis. Salons ērts un pārdomāts, kā tas pienākas S klases MB. Ātrumu nejūt vispār, jo lielajā auto jūties stabili un droši. Šis tas, protams tika pielabots, bet visas vajadzīgās detaļas varēju šrotos saganīt. No lietām ko vajadzēja pirkt jaunas, gan nācās pastaigāt pa vekaliem cītīgāk, jo ne visur spēja piedāvāt vajadzīgo. Tā arī neatradu galvas blīves par sakarīgu cenu (ne par 80Ls gabalā), kuru dēļ auto pašlaik netiek lietots.

Mīnusi - vienīgais mīnuss, kas saskatāms šim auto ir laika zoba radītie defekti, kurus esmu apņēmies novērst un protams, prasās ABS, bet tālajā 1974 tāda extra nebija pieejama. Jā, nu patēriņš arī nav mazs - ~ 18l/100km, bet tas ir tā vērts.

Ja kādam ir kāda pieredze šāda, vai cita veca auto uzcelšanā, būšu priecīgs saņemt ieteikumus, meistaru rekomendācijas un citu informāciju, kas man varētu noderēt.
Wampirius @ 20.novembris 2002 0:00
Subaru Legacy 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Manejais aparats ir ar 2,5L motoru A/T, noskrejiens 60k km - loti labs auto, vinigi motors ir nedaudz pa kutru - automats padara to vel kutraku. Ideali uzvedas uz cela gan vasara, gan ziema. Ziema tiesam nevar saprast ko visi velkas... Amortizacija ir OK, ari bremzes ir labas. Salons nav parak plashs, bet pietiekams. Degvielas paterins pie normalas brauksanas ir ~10-11L, pie nedaudz sportiskakas.... pietiekami liels, lai sajustu : ) Vieniga problema ar ko esmu saskaries sava brauksanas laika ir ta, ka bija janovirpo bremzu diski, tas ari viss.

Auto loti sakarigs, vienigi savlaicigi bridinu par Partner Motors servisa izmaksam... (ieprieksejais man bija Peugeot 406 - izmaksas ar kartu mazakas)
whatever @ 20.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti