Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Accord 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Visaa visumaa auto labs, varbuut buutu pavisam labs, ja nebuutu sists. Man domaat, ka taa deell manam akordam arii bagaazzniekaa iet uudens, pa veel nenoskaidrotaam vietaam. Kaa jau japaanim pienaakas ar visaam extraam. Plusi: ilgais dzineeja muuzjsh, ja to kopj. Baigi viegla stuure, tapeec, ka labs pastiprinaataajs. Erta seedeeshana gan priekshaa, gan aizmuguree. Degvielu arii maz teeree. Vieniigais miinuss manaa sktiijumaa, ja rodas nopietna probleema, taa leeti nemaksaa.
garsis @ 17.novembris 2002 0:00
Audi 200 Quattro 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
nu ko cilveecinji, visas runas par audi 200T Quattro ir patiesas. protams, pats no saakuma neticeeju, bet kad 1.5 gadu atpakalj iegaadaajos savu braucamo, tad arii paarliecinaajos, ka 200nieki ir diezgan nikjiigi un patiik vinjiem staaveet ar kapotu valjaa. siikaak par auto: gads ir itkaa `88 bet skatoties peec koda ir `89, tas noziimee, kad paarejnieks, ar jaunaam ruchkaam un jauno paneli, tas dod lielu plusu, jo izskataas labaak par veco. motoreliitis man ir 1B, tas ir 200Zs, teikshu godiigi, saakumaa likaas kaa reiz, bet tagad jau vairs taa neliekas, par maz tai lielai bundzhai un quattro. ekstru ir pietiekami: el. logi, el. spogulji, klimatkontrole, abs, stuures pastiprinaatajs... dazhreiz shii el. paka ir kjimperliiga, tad nestraada kaads logu paceelaajs, tad spogulis piesaka streiku, bet ar to visu var viegli tikt galaa. kaadus ripuljus likt virsuu? es ieteiktu likt peec iespeejas lielaakus, protams, cik macinjsh ljauj. man personiigi vasaraa bija 16"nieki, un biju apmierinaats, jo kad uzliku ziemenes 15"niekus, pazuda labais raaviens, toties nospoleet var, vasaraa atkal likshu 16"niekus un braukshu atkal kaa cilveeks. taa par ritosho, nu it kaa jau paciest var, bet ir taa biki padilushas buksiites un taadeelj uz neliidzenu celju taads paskaljsh, bet tas atkal ir labojams. quattro nekad nav peiviilis, straadaa viss perfekti, tikai vienreiz paliku smiltiis, pasha stulbuma deelj. hmmmm, par benziina pateerinju, videejais vareetu buut apmeeram ap 10l/100, jo vienreiz paruleeju gan pa shosi , gan pa pilseetu un peec tam pareekjinaaju un taa vish sanaaca(braukshanas rezhiims nebija tas mieriigaakais, pa shosi ap 120-140 vienu briidi pat 180, a pilseetaa kaa jau pilseeta). bet vispaar man neapmierina benziina pateerinjsh, peedeeja laikaa palielinaajies. kaadas probleemas ir bijushas un ir: bija probleema ar indzhektoru, kura ir daljeeji atrisinaata, visu laiku griezhaas co uz augshu, tad veel briivgaitas vaarstulis ir piii, jaamaina, klimatkontrolei jauzpilda freons, jo bija nojuugusies, bet sataisiiju.....
nju ko, teikshu godigi, naudas izteiksmee ieguuldiits pa 1.5 gadu ir ap 500ls, un tur nav tuunings...
he heee, staastinjsh izskatas diezgan beediigs, bet iisteniibaa taa nav, jo esmu apmierinaats ar savu auto, un ja mainishu, tad tikai uz AUDI 200 20V quattro..

P. S. arii kuzavs ir liekts, baigais kresh ir bijis, tapeec arii nobraukums bija 180000, par ko daudzi shaubijaas, teiktdami, ka tas ir sagroziits, bet vinji kljuudaas, jo ljoti daudz detaljas staav virsuu kaa no ruupnicas..
Gazi @ 17.novembris 2002 0:00
Volkswagen Golf 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Man bija 2. Golfs ar 2 durvīm no 1996. g. februāra līdz 2002. gada aprīlim. Nobraucu 98 tūkst. km (uz skaitītāja no 126 līdz 224 tūkst. km). Kādas 2/3 nobraucu pa šosejām, bet pārējo pa Rīgu, Jelgavu, drusku arī pa grantētajiem lauku ceļiem. Vidējais degvielas patēriņš visā periodā bija 6,75 litri uz 100 km, pa šosejām ar 70-80 km/h - drusku virs 5 litriem, bet pa pilsētu - ap 9 litriem uz 100 km.

Kaites, remonti - manā izpratnē mērenā līmenī. Niķīgs bija karburators (1,6 litru motoram). Toties eļļu motors nerija, starp eļļas maiņas reizēm eļļu nebija nekad jāpielej. Laba bija ritošā daļa, tikpat kā neko neremontēju, tas acīmredzot, pateicoties manam saudzīgajam braukšanas stilam.

Plusi:
- ļoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres, pateicoties iespējai sēdekli regulēt uz augšu/leju (mans augums 181 cm);
- ērts un priekš kompaktklases daudz vietas sniedzošs pakaļējais beņķis.

Mīnuss:
- cieta gaita (tomēr pie tā pierod, un, ja nebrauc pamīšus ar citām mašinām, tas netraucē).

Tengizs @ 16.novembris 2002 0:00
Nissan 200sx 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Sveiki. Varu isuma pastastit savu divu gadu ekspluatacijas pieredzi ar NISSAN 200 SX 1990. g. izlaidums.
1. Rezerves daljas.
Visas biezhi mainamas un dilstoshas lietas - ellas un gaisa filtrs, bremzhu uzlikas ir pieejamas un maksa
ne vairak kaa jebkurai citai mashinai.
Tas pats ari sakams par zobsiksnu (tada pati ka audi 200)un kjilsiksnam - no taa nav ko baidities.
Problemas sakas, ja vajag kadu specifisku detalju, kurai nav analogu citu auto modeljiem, piemeram,
amortizatoru puteklju gumijas: 20, -LVL gab.,
priekshejas piekares svarsts ar lodbalstu - 100, - LVL
tadas var pasutit TBF- auto, ka orginalas detaljas, tadelj tas ir daudz dargak. Pedeja laika vairaki 200 SX ir auto kapsetaas, taadeelj dazhas lietas var dabut ari tur.
2. Galvenas izmaksas:
divu gadu laika nekadu lielu terinju nav bijis. Lielakie: tika nopirktas riepas (205/60 R15), nomainits akumulators, nomainita zobsiksna un kjilsiksnas (tadas ir 3). Ja perkamajai mshinai ir normalas riepas un akumulators, tad terinji ir mazaki un uz siksnam aizies kadi 30, - LVL.
Tika nomainitas priekshejas bremzhu uzlikas (~ 10, - LVL), amartizatoru puteklju gumijas. Pats galvenais 2 reiz gada (ik pec 7000) mainiju ellju, elljas un gaisa filtrus (~ 4, - LVL katrs), lai nerastos problemas ar turbinu.
200 SX izmantojama tikai sintetiska ellja, tadelj viena elljas mainja kopa ar filtru un darbu izmaksa aptuveni 18, - LVL.
Nekas cits mashinai nav darits, un jasaka, ka braucot ar sho mashinu, paliek iespaids, ka ta ir ljoti kvalitativi taisita, un papildus nav jasaspringst pie remonteshanas.
3. Defekti.
Priekshejie bremzhu diski nodilst aatri (tas ari atzimets Auto Bild testaa), tad saak raustiit stuuri, bet es tos veel nemainu, jo vibraacijas it kaa nav veel paaraak juutamas.
Stiklu piesalshana ziemaa, kas man ir beidzies ar abu durvju plastamasas rokturu aplaushanu. Vajag iesmeret gumijas, jo logiem nav ramju.
Udens iekljuushana salonaa - taa kaa logiem nav raamju, tad stipraa lietuu, manaa auto iesuucas uudens.
Ne elektronikas, ne motora defektu man nav bijis, bet braucu es no sirds.
4. Degvielas paterinjsh
Uz shosejas zem 10 l/100 atljautajaa aatrumaa. Pilseeta
visi 12+ (atkaribaa kaa griezh motoru). Ja apgriezienus tur pie 2000, tad var izvilkt lidz 10l/100km. Benzins - 95E! (nevis 98).
5. Braukshanas iipatniibas.
Braukshanas prieks ir neizmerojams - it sevishkji klasiskaas piedzinjas cieniitaajiem (ziemaa un lietuu jaabuut uzmaniigaakam, jo turbiinai "atveroties" liikuma, aizmugure aiziet pa priekshu). 220 km/h ir realitaate bez liekas piepuules. Praksee nomeeriits uzraaviens ~ 7.0 sek. - 100 km/h (peec pases - 7.5 sek. ), to gan var sasniegt tikai sausaa laikaa, jo pakaljeejie ritenji "miil" "izspoleet".
Ar turbiinu iesaku apieties uzmaniigi(nesleegt motoru uzreiz araa, negriezt aukstu motoru), jo tieshi turbinas defekts var sabojat visu prieku.
Jaasamierinaas arii ar shauriibu pakaljeejos seedekljos.
6. Kopsavilkums:
Ja Tu vari atljauties kadus 100, - LVL investeet vismaz divreiz gadaa, tad sho autinju noteikti ieteiktu. Neesmu nozhelojis, ka to iegadaajos ne vienu dienu.
Veelu veiksmi!






Rolando @ 16.novembris 2002 0:00
Audi Coupe GT 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Ar mašīnu esmu loti apmierināts, neskatoties ka tai ir automātiskā pārnesumu kārba, bet mans braukšanas stils nav no "opīšu" paveida. Jauda tai gan varētu būt lielāka, tai ir 2,0 L 5 cilindru dzinējs ar jaudu 105 ZS.
Mašina ir ļoti piemērota daiļā dzimuma pārstāvēm (zinu no pieredzes - mana draudzene un māsa no 4 pieejamajām mašīnām brauc tikai ar šo) un arī virsbūves forma ir skaista (labi padodas tjūningam). Ļoti viegli ir pārvietoties pa pilsētu sastrēgumu laikos, jo nav jākabina pa ātrumiem, iesļēdz "drive" un piespied tik bremzes pedāli, ja jāapstājas.
No trūkumiem varētu minēt to, ka auto salīdzinot ar tādu pašu, bet ar manuālo kārbu, būs lēnāks, nebūs tik ļoti sprigans uzrāvienos no vietas, arī degvielas patēriņš ir par kādu litru lielāks. Auto patērē pa pilsētu kādus 12,5...13L/100 km, ārpus pilsētas pie ātruma 100 km/h aptuveni 10L/100km.
Pozitīvais: auto ir izskatīgs, laikam ka ar cikotu virsbūvi, jo rūsa praktiski nav (ir 3 vietiņās, kur agrāk bija apskādēta virsbūve) neraugoties uz tā vecumu, ļoti viegli remontējams un daļas arī nav dārgas nēdz jaunas, nēdz lietotās.
Ar šo auto braucu jau 3 gadus (gadā nobraucu kādus 30 tkm) un pa šo laiku esmu nomainījis: oglītes ģenerātoram, izpūtēju, aizmugurējos bremžu lokus, "miroņgalvu", vienu reizi priekšējā tilta bukses, stūres šarnīrus, ātruma pārsl. trosīti un akumulātoru (protams eļlas un citas regulāri maināmās lietiņas) var būt vēl kādu nieku. Tā kā variet paši parēķināt cik tas ir izsakot Ls. Ar apskatēm ir bijis tā, ka auto to iziet uz otro piegājienu (vienmēr CO neatbilst normai - ir nedaudz par augstu) pirms apskates auto praktiski nesagatavoju, jo tā var uzzināt tā defektus.
Katrā ziņā braukt ar šo auto man ļoti patīk.
Aldens @ 16.novembris 2002 0:00
Mazda 626 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Mazda 626 2.0D
Auto ir vidējās klases, nav pārāk liels un nav arī mazs, tam ir priekšas piedziņa. Standartaprīkojumā ietilpst - stūres lifts, stūres pastiprinātājs, sēdekļa lifts vadītājam, elektro logi (visi 4), sēdekļa atzvelknes izliekuma regulētājs, dažādas kastītes un kabatiņas.
Ļoti ērti ir atlokāmie aizmugures sēdekļi ar dalījumu 1/3, tas pats attiecas uz pašu sēdekli (apakšējo daļu).
Degvielas patēriņš ie vīdēji 5 - 6 l/100km
Salonā dīzeļmotoru praktiski nedzird.
Gaitas īpašibas ļoti labas, ļoti stabili turas uz ceļa - it sevišķi līkumos - ar Audi nevar salīdzināt.
Auto ir piemērots ģimenes cilvēkiem. Ļoti konfortabla braukšana it sevišķi garos gabalos.
Dīzeļmotors ir gana dinamisks un uz ceļa nejūties apdalīts.
Saona izolācija varēja būt labāka.
Detaļas nedaudz dārgākas kā vācu auto, bet to atsver konforts un patīkamā braukšana.
xxl @ 16.novembris 2002 0:00
Mercedes 190 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Tā ir sanācis, ka nu jau pusgadu braucu ar MB 190. Motorītis ir mazākais 1.8, manuālā kārba 4. No ekstrām ir stūres pastiprinātājs, elektriskā lūka, elektriskie un apsildāmie spoguļi, lukturu augstuma regulators un elektriskie priekšējie logi, centrālā atslēga, papildus pats ieliku CD čeindžeri, KENWOOD maģi un pionierus elipses skaļruņus aizmugurējā plauktā. Visumā auto bij atnācis ļoti labs no Vācijas, ar mazu noskrējienu, bet bukti aizmugurējās durviis. (pat servisos brīnijās par perfekto stāvokli). Apskati izgāju pa nullēm. Visā visumā par auto varu teikt gandrīz tikai labu. Ritošā daļa klusa, braucot pa bruģi nekādu emociju, jaušams, ka kautkur apakšā hadene dara savu darbu. (ritošajai nekas nav mainiits). Gaita ir mieriiga un līgana. Sēdekļi kā jau meršiem nedaudz pacieti, bet nav izsēdēti un nav nodeldēti. Salons arī vizuāli apmierinošs, darbojas visi slēdži un visas lampiņas. No mīnusiem varētu minēt to, ka šis mazais motoriņš patērē diezgan daudz degvielas, bet tas laikam ir 5- tā ātruma trūkums.
exciter @ 16.novembris 2002 0:00
Volkswagen Vento 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Nopirku 2002. gada februārī ar nobraukumu 81 tūkst. km. Pašlaik nobraukums 96 tūkst. km. Kādas 2/3 nobraucu pa šosejām, pārējo - pa Rīgu, Jelgavu, nedaudz arī pa lauku grants ceļiem. Katru dienu mašīnu nelietoju, jo uz darbu eju kājām. Tā kā braucu tikai brīvajā laikā (braukšana nav saistīta ar darbu), cenšos ieplānot braucienus tā, lai izvairītos no nejēdzīgajiem Rīgas sastrēgumiem, kuri mani ļoti kaitina. Motors ir 1,8 litru, 90 ZS. Vidējais degvielas patēriņš līdz šim ir 7,1 litrs uz 100 km. Pa šosejām ar ātrumu 70-80 km/h vidējais patēriņš ir 5-5,5 litri uz 100 km, pilsētā ap 10 litriem uz 100 km.

Mašīnu pērkot, bija jāmaina dažādas sīkas piekares detaļas, jo pa bedrēm lika sevi manīt neliela grabēšana. Mainīju vienu blīvi dzinējā, jo bija neliela eļļas noplūde. Drīzumā mainīju arī dzinēja zobsiksnu un darīju tos darbus, kas jāveic pie 90 tūkst. km nobraukuma.

Martā radās caurums izpūtēja aizmugurējā posmā. Trīs mēnešus šo caurumu smērēju ciet ar speciālu pastu, bet jūnijā šis izpūtēja posms nolūza, tad to nomainīju. Savukārt augustā radās caurums izpūtēja priekšpēdējā posmā, ar šo caurumu vēl aizvien cīnos, to ik pa brīdim smērējot ciet.

Vēl nesen nomainīju viena priekšējā riteņa gultni.

Rūsa manam auto ir nelielā apmērā, to varēs viegli novērst, ik pa laikam piekrāsojot.

Pozitīvās īpašības:
- glīts dizains;
- ļoti liels bagāžnieks, kurā ieiet bērnu ratiņi un vēl paliek daudz vietas citām mantām;
- pakaļējā sēdekļa nolaišanas iespēja gan pilnībā, gan pa daļām;
- līgana gaita, lielas mašīnas sajūta (vismaz salīdzinot ar manu iepriekšējo auto Golf II).

Negatīvās īpašības:
- nabadzīgs papildaprīkojums, sevišķi CL versijā kā manējai mašīnai;
- maz vietas aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, ja viņi ir gara auguma;
- manam auto ir gaiša salona apdare, tā ātri smērējas un tāpēc bieži jātīra;
- pie stūres sēdēšanas pozīciju es savam augumam (181 cm) nevaru ideāli noregulēt, kaut arī sēdeklis uz augšu un leju ir regulējams. Man stūre mazdrusciņ aizsedz spidometra un tahometra augšpusi.

Kopumā ar mašīnu esmu apmierināts, lieku tai vērtējumu ,, labi,, , bet līdz ,, teicami,, pietrūkst.
Tengizs @ 16.novembris 2002 0:00
Opel Corsa 1,2 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Pirkts 2002. gada aprīlī.
Pozitīvais - ekonomisks (pilsētā kā brauc 7-10 l, uz šosejas 5-7 90-120km/h). Virs 120 nav ieteicams, jo patēriņš pie 145 jau stipri pārsniedz 10l uz 100 km/h. Ļoti ērts pilsētā, manevrīgs. Motors labs, remontu nav bijis. Stabils uz ceļa, arī ziemā pa sniegu. Smuks. Labs auto ar ko sākt.
Negatīvais - Latvijas ceļi nav gatavi Corsai. Ļoti jūtamas ceļa segumu maiņas, gandrīz nelietojams pa bruģi (personīgais auto, kā nekā). Skaļš, vietām pie attiecīga vēja nāk salonā ūdens (konstrukcijas defekts), bet mans auto ir viens no pirmajiem Corsa B variantiem, vēlāku gadu modieļiem tas noteikti ir atrisināts. 1,2 motors normāli velk tikai 1,5 cilvēkus (nelielus). Ja ir vairāk, vai lielāki cilvēki, švaki ar to uzrāvienu un visu pārējo. Jaudas dēļ kādu laiku jāmācās braukt pa šoseju, jo virs 80 km/h uzrāviena nav vispār, jāapdzen uzmanīgi. Nav ekstru, vispār (ja par ekstru neskaita stūri un 4 riteņus). Silst lēni, bet es arī nesildu : P
Runcs @ 15.novembris 2002 0:00
ZAZ 965 1988 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Mans pirmais darba vaagjis. Kad veel biju zalsh tiinis ar svaigaam "korkaam" kabataa un maates kuudiits saaku mekleet darbu. Un taa ausktajaa 1988 gada ziemaa, tikko peec zemestriices Armeenijaa, manaas aciis nonaaca Riigas Balsii publiceets darba sludinaajums.
Aizgaaju, iepazinos ar 150kg smago priekshnieci un vinjas dienesta auto- ZAZ. Taakaa veelme braukt bija liela, bet sejaagas no auto uzbuuves bija maza tad suudi ar arii saakaas. Paaris reizes sho briinum auto gandriiz pilniibaa izniicinaaju, bet Dievs bija staaveejis blakus. Tad benziinu rijoshaa "pechka", kura nekad nestraadaaja kaa vajag un lai logoi neaizsaltu ziemas salaa, braucu ar atveertu logu- nograabu plaushu karstoni. Beigu beigaas atmetu shai automashiinai ar roku un uzrakstiiju iesniegumu- uz savu veeleeshanos un atvadiijos no sava mociitaaja ZAZ, kursh bija dzeltans ar sarkanaam sviitraam un mistisku uzraksti- AVARIJAS.
Atvars @ 15.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti