Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat C argo 1.3 90 MJet 2015 Novērtējums: 6 Komentēt
1,3 dīzeļdzinējs. Ja brauc pa labu asfaltētu ceļu, samērā ekonomisks, vairāk gan to jūt pilsētā. Ja ir pretvējš, braucot ar 90km/h iet pasmagi- trūkst jaudas, arī degvielas patēriņš pieaug. Uz ceļa turas labi.
Par komplektāciju- lētākajā variantā vadītāja sēdeklis neērts, kolēģiem pēc garāka brauciena sāp ceļgali, man pēc brauciena Rīga- Liepāja jau otro dienu sāp kaulainais dibens.
Vēl negatīvas emocijas ir par pagrieziena un gaismu slēdzi- braucot pilsētā, kad vairāk jāveic pagriezienus, bieži izslēdzas tuvā gaisma.
Ja brauc pa grants ceļu, atbīdāmajām bagāžas sānu durvīm gultņu rene tiek piemesta ar dubļiem- gultnis iet pa smiltīm.
Vērtējums- ja ieliktu labāku vadītāja sēdekli, īsiem braucieniem kā darba mašīna būtu lietojama un pat ieteicama. Gaismas slēdzi jānofiksē ar skoču, lai nejauši neizslēdzas. Izvēloties komplektāciju, vajazētu ņemt jaudīgāku dzinēju, ja paredzēts braukt lielākus gabalus ārpus pilsētas.
Baltaizs @ 5.oktobris 2015 0:00
Peugeot 307 sw 2006 Novērtējums: 8 Komentēt
Š. g. jūlijā iegādājos peugeot 207sw - 2006. g., 2.0 dīzelis 136 z/s. Auto pārbaudīts visos iespējamos variantos, nomainītas eļļas, filtri. Auto pozitīvās īpašības - protams dizains, plašs salons, komplektācija, ļoti jaudīgs, īpaši labi apdzīt citas auto, ātri uzņem ātrumu, ļoti patīk panorāmas lūka, 7 vietīgs, sēdekļus var izņemt, tad milzīgs bagāžnieks.
Negatīvās puses - pagaidām nav konstatētas (arī diagnostika neuzrādīja un iepriekšējā TA perfekta), vienīgais varētu būt ziemā problēmas ar priekšējo bamperi braucot pa netīrīto ceļu, nedaudz par zemu mūsu ceļiem. Ļoti mīksti iet, iesaku citiem. Tā kā auto nesen pirkts, tad atzīmi nelieku 10, kas to lai zin, cerēsim uz to labāko.
Natālija @ 6.augusts 2015 0:00
Peugeot 307 sw 2006 Novērtējums: 8 Komentēt
Š. g. jūlijā iegādājos peugeot 207sw - 2006. g., 2.0 dīzelis 136 z/s. Auto pārbaudīts visos iespējamos variantos, nomainītas eļļas, filtri. Auto pozitīvās īpašības - protams dizains, plašs salons, komplektācija, ļoti jaudīgs, īpaši labi apdzīt citas auto, ātri uzņem ātrumu, ļoti patīk panorāmas lūka, 7 vietīgs, sēdekļus var izņemt, tad milzīgs bagāžnieks.
Negatīvās puses - pagaidām nav konstatētas (arī diagnostika neuzrādīja un iepriekšējā TA perfekta), vienīgais varētu būt ziemā problēmas ar priekšējo bamperi braucot pa netīrīto ceļu, nedaudz par zemu mūsu ceļiem. Ļoti mīksti iet, iesaku citiem. Tā kā auto nesen pirkts, tad atzīmi nelieku 10, kas to lai zin, cerēsim uz to labāko.
Natālija @ 6.augusts 2015 0:00
Opel Zafira 2006 Novērtējums: 7 Komentēt
Tātad. Priekšpēdējā modeļa Zafira, sarkana, 1,8i ar apm.130 Zs. Patēriņš vidēji 7,6-7,9 l/100km. Uzstādīta 4+ paaudzes gāzes iekārta, patērē apmēram 8-9 l gāzes uz 100 km. Īsa kārba, 105 km/h-3000 rpm. Dinamika- pieņemama, motors skaļs paātrinoties, ļoti kluss vienmērīgā gaitā. Maza bāka 55 l. Paātrināties no 90 km/h uz augšu var mierīgi 5. ātrumā, nav jāpārslēdz zemāks. Bremzes kā bremzes, vadāmība neitrāla un viegla. Viegli ietur taisnvirziena kustību un viegli notur konstantu ātrumu.
+ ietilpīgs augstā jumta un garuma dēļ, no ārpuses skatoties pat nepateiksi. Sēdēt ērti, griesti augsti. 6. un7. sēdekļos bērni jūtās ērti. Vidējā sēdekļu rinda bīdās, kas ievērojami palielina bagāžnieka tilpumu braucot piecatā.
+patīkama balstiekārta, iet mīksti pa mūsu ceļiem, labi slāpē plaisas asfaltā, pārsteidzoši labi uz grunts ceļa ar trepi.
+daudz kabatiņu, glāžu turētāju, 12V ligzdu.
+laba salona ventilācija
+7 funkcionālas vietas, aizmugurējie sēdekļi salokās par līdzenu grīdu.
+Lētas detaļas.
- trokšņu izolācija varētu būt labāka, labi dzird vēja troksni, arī motoru, kas pastāvīgi darbojas augstu apgriezienu diapazonā.
- elektroniskās sviras. Logu tīrītāja un pagriezienu sviras nefiksējas stāvokļos, bet gan atgriežas savā vietā, pēc darbības aktivizēšanas. Prasa laiku, kamēr pierod.
- Sajūgs. Ja brauc mierīgi viss OK, nesteidzoties, ar pilnu sajūga gājienu pārslēdz ātrumus un brauc. Tikko mēģini to izdarīt ātri, iet raustīdamies un lēkādams.
- īsa kārba. Gribēju 2,2i ar 6 ātrumiem, bet LV piedāvājums bija niecīgs.
Auto tika meklēts darba vajadzībām (santehniskas montāža) un rezerves variants ģimenes pārbraucieniem (6 vietas) un šīs funkcijas labi izpilda.
mincis @ 5.augusts 2015 0:00
Volkswagen golf 2 1.8 1988 Novērtējums: 10 Komentēt
Pirms apmēram 3 gadiem tika iegādāts otrais golfs labā stāvoklī par nieka 350 latiem. Protams kad autiņam šur, tur bija rūsa, bet mani pārsteidz tas, ka nereizi vēl nekas nav ticis metināts, durvis par brīnumu vērās ciet klusi un viegli, ko nevar teikt par lielako daļu otro golfu, salons var teikt bija pat ideālā stāvoklī. Autiņam liels + ir tas, kad viņš ir diezgan augsts, kas ļauj ar viņu droši pārvietoties pa mežiem un pļavam, brauct medībās. Auto gadu ripoja bez problemām, tad pienāca skate, bija problemas ar co limeni un rūsu, kas vienas dienas laikā tika novērsts, pēc kāda laika nācās mainīt ari mirongalvas. Uz nakosam 2 skatem auto ieguldijumus neprasija, izgaja ar pirmo reizi. Nenožēloju auto pirkumu, jo auto tiek lietots ikdiena, pat pa dubļiem, kupenam, bezceļiem, kas nesagada nekadas problemas, protams ka jau tada gada gajuma auto krasa sakusi lobities nost, bet tas ir sikums. Par auto labo stāvokli es varu pateikties iepriekšējam īpašniekam pensionāriem. Joprojām esmu par auto sajūsmā: ).

Plusi:
+ Priekš 1.8 dzinēja ļoti dinamisks
+ Maza pašmasa
+ Viegli remontējams
+ mazais nodoklis
+ Samerā augsts
+ Iet cauri dubļiem
+ Nekad nav pievīlis
+ Sēdies un brauc, bez ieguldijumiem

Mīnusi:
- Ilgi brucot salons kļūst neērt
- Mazliet čīkst panelis
- Nav elektrisko logu pacēlāju
- Varēja būt ekonomiskāks

Ideāls auto studentiem vai iesācējiem, jo gana dinamisks, mazi izmaksās, būs viegli parkoties, ies pa dziļu sniegu kā zvērs : ), varēs bez problēmām mellenēs aizbraukt, būs tev uzticams draugs, protams ja pirksi viņu labā stāvoklī.
robels @ 25.jūnijs 2015 0:00
Ford Transit 2006 Novērtējums: 6 Komentēt
Mans raksts būs vairāk par negodīgo automašīnu pardevēju, kurš man pārdeva ļoti labu "Ford Transit 330M .... " Itkā auto tirgotājs uzticams uzņēmums "3 burit", bet tirgo ļoti negodīgi un par negodīgām naudām.

Meklēju sev samērā jaunu busu, lai varētu pelnīt naudu meklēju ilgi un cītīgi - biju apstājies uz Ford Transit - pārdevējs arī sludinājumā un dzīvē bija norādījis to, ka automašīna savu mūžu nav redzējusi nekādu slodzi, bet gan lolota un kopta. Izbraucu test drive itkā viss ok. Nobraukums arī daudz maz ticams 134k priekš 2007 gada itkā likās par maz, bet ja jau auto nav redzējis nekādu slodzi un lolots. Kā sludinājumā teikts "automašīna piederējusi mazam atslēdznieka uzņemuma, kurš auto izmantoja tikai lai norīta aizvestu instrumentus uz objektu, ir orģināls nobraukums visi papīri un apkopes veiktas laikā.. " Itkā izskatās uzticami un domāju ka jāņem jo nekur nebija buktes un cena arī itkā pieņemama.

Ok busu nopirku un sāku strādāt pēc mēneša tas sāk brukt un jukt kopā - nezināju kas par vainu. Sāku remontēt un tik ieguldīju un ieguldīju, laikam pusi no busa vērtības esmu jau ielicis iekšā, bet tas kaut kā nelīmējās kopā ar pārdevēja teikto. Ko nu vairs tur zvanīt un sūdzēties pats vien esmu vainīgs, ka nebiju kārtīgi sagatavojies pirms auto pirkšanas. Izlasīju pāris rakstus par autoDNA un nolēmu tur ierakstīt VIN numuru un bam! - autiņš nebija nekāds atslēdznieka transports, bet gan Beļģijas diezgan lielas firmas (nu cik sapratu pēc to logotipa). Bildēs uzrādijās cik ļoti viss bija nodauzīts no iekšas un āras - tur lološana nestāvēja pat tuvu. Vienkārši biju pārsteigts kā pārdevēji spēj melot pat nenosarkstot. Bet nu turpmāk visiem iesaku pārbaudīt automašīnas vēsturi, kur un kā vien var.
Bildēs ir sludinājuma bilde un auto izoles bide.
 
Karlis @ 1.jūnijs 2015 0:00
Peugeot 406 2000 Novērtējums: 8 Komentēt
Ērts un plašs salons (break versija), ekonomisks un ar rezervi ražots dīzelis, perfekta piekare nomierina ceļā. Daudzi skatās ar aizdomām uz šo franču mašīnām, tas pazemina cenu. Braucu gadu (apm. 20000 km) un kalpo labi, bet jāseko līdz tehniskajam (tas gan visām mašīnām)
Juris @ 20.marts 2015 0:00
Toyota Avensis 2006 Novērtējums: 10 Komentēt
Atomasinai problema no vaditaja puses pus siltu gaisu bet no pasaziera puses aukstu. uzrakstiet kas zina problemu un ka to noverst. Ar masionu esmu apmierinats loti erta eksplotacija. sakiet ka kalpo dzineji D4D. outo ir ekonomisks videjais paterins ap sesiem litriem.
Normunds @ 3.februāris 2015 0:00
Kia Sportage 2011 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Pirms 3.5 gadiem tika iegādāta KIA Sportage 1.7 dīzeļmotors ar priekšpiedziņu.
Izvēles iespējas bija starp vairākiem auto, un priekšroka tika dota Nissan Quasqai, bet tajā man galva dūrās griestos, lai arī sēdeklis bija nolaists līdz pašai apakšai. Atkrita.

Pašlaik nobraukti ~110 000km.
Motors. Braucot vienatnē, pilsētā kā arī uz šosejas ir gandrīz pietiekoši. Tie 115zs dara cik var un pie nepieciešamības ātri apdzīt jūti, ka pietrūkst jaudas. Pilsētā ir ok. Kad auto pilns, tad prasās, lai tas motorīts būtu jaudīgāks.
Pirmais ātrums ir salīdzinoši īss, attiecīgi pa Rīgas korķiem sanāk ļoti bieži un apnicīgi slēdzelēties.
Patēriņš. 90% braucu viens. 70% pilsēta, 30% šoseja. Vidējais ~6.2-6.5. Esmu testējais vairākas reizes ar pilnas bākas metodi. Tuvu patiesībai ir. Sēņotājs neesmu, bet uz šosejas ātrāk par 110 km/h parasti nebraucu. Uz 95-100km/h ar kruīzkontroli sanāk ~5.0l.
Dizains. Interjers. Gaumes lieta. Grūti salīdzināt ar iepriekšējiem modeļiem. Manuprāt joprojām ir tāds neliels korejiešu piesitiens, bet auto izskatās glīti un ir diezgan praktisks. Spoguļi ir lieli, visu var redzēt. Priekšējie sēdekļi ir ērti - pārbaudīts arī garākos braucienos. Itālija. Polija. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm nav regulējams slīpums un tas ir pārāk stāvs. Ir ok ikdienā, bet tālākos pārbraucienos, kad grib nosnausties ir diezgan bēdīgi.
Aprīkojums konkrētajai komplektācijai ir diezgan bagātīgs. Kruīzkontrole, visu sēdekļu apsilde, divu zonu klimatkontrole, bluetooth, mp3, usb, parkin sensori utt.
Tehniskās ķibeles.
Šo 110 000km laikā izņemot piekares detaļas ir mainītas sekojošas lietas:
Ģeneratora gultnis - tipa esot baigi pa peļķēm braukājis.
Sajūga grozs un vēl kaut kas sajūgam. Pie ~80 000km sāka čīkstēt pie braukšanas uzsākšanas. Tehniski viss strādāja, bet skaņa pretīga.

Plusi:
Mazliet augstāks klīrenss kā standarta automašīnām. Patīkami, ka braucot pa meža ceļiem un dažreiz pa pļavām nekas apakšā neskaras klāt. Apmales stāvvietās neskaras klāt.
Vēl joprojām a/m patīk un nav apnikusi : )
Braucot vienam uzrāviens ir ok un pilsētā pilnībā pietiek, lai iekļautos satiksmē.
Ne pie kādiem mīnusiem nav bijušas problēmas ar iedarbināšanu.

Mīnusi:
Pie mīnus 10 grādiem un aukstāk salons silst diezgan ilgi. Jānovālē vismaz 20km, lai sāktu palikt silti.
Īss pirmais ātrums. Ļoti bieži jāsledzelējas pilsētas režīmā.
Gan jau kaut kas vēl, bet nekas kas ļoti kaitinātu.

Kopsavilkumam varu teikt, auto, kurš šo 3.5 gadu laikā vēl nav apnicis, ir interesants.
Vērtējums:8. Nesaku, ka auto ir slikts vai labs, bet attiecīgajā cenu kategorijā vērā ņemams eksemplārs. Izvēloties auto zināju, ka negribu ne Golfu, ne Astru, kaut gan tālākpārdošanas cena noteikti ir krietni zemāka kā augstākminētajiem auto.
ADR @ 10.janvāris 2015 0:00
Volvo S80 D5 2004 Novērtējums: 7 Komentēt
Nu ir lieta tada, ka iegadajos Volvo S80 D5!Bet ir viena lieta ka nemaku ieprogramet sedekļus, varbut kads var padalities sava pieredze un ka to dara, jo gribetos pameginat vai ta stele iet vai ne!!Jo masina ir tik tiesam laba, un gribetos zinat kas un kaa vispar ar so masinu notiekas, par ritoso varbut kads zin, kadi minusi un plusi sai masinai, kam japievers uzmaniba, kam nee!
janka180688 @ 4.janvāris 2015 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti