Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda ACCORD 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Nu tā! Nopirku šo auto 10.2007. par 2000 eur. Pirms tam braukāju ar 95' gada ford escort, kurš pēc intensīvas braukšanas pa Jelgavas ceļiem, bija izgrabējis tā, ka pat braucot pa gludu ceļu visu laiku čīkstēja un grabēja!;(
Runājot par Hondu, esmu ar to jau nobraucis apmeram 35000km un mēģināšu kaut īsumā pastāstīt!

Motors 2,0 i LS 136 ZS, nobraukums šobrīd 240000km
Braukšanas sajūta ir ir ļoti patīkama, jo ir auto ir pietekami liels un savā ziņā arī sportisks(sportisks vairak pēc vizuālā)
Mans augums ir 2,00m un par vietu salonā būtu vismazāk jāsūdzas, jo tas pietiek gan pašam, gan ari tiem kas sēž aiz manīm. Uz ceļa turas labi un stabili arī pie lieliem ātrumiem, vienīgais kaitina vājā skaņas izolācija, kura kļūst neizturama braucot virs 110km/h. Ar apdzīšanu problēmas hondiņa vēl nav sagādājusi, no 100-130 km/h uzrauj ļoti apmierinoši, ja nu vienīgi pa priekšu brauc tādi idioti, kuri brauc uz 100-110 km/h , bet kad viņiem iet garām tad pēkšņi viņi sāk spiest gāzi. ritošā giezgan pacieta kā jau hondām, bet kalpo labi pa Latvijas salāpītajiem ceļiem, nekas neklab, vienīgi salonā plastmasas gan nedaudz grab, bet vājā skaņas izolācija pie lielākiem ātrumiem to kompensē;)
Runājot par aprīkojumu: visi el. logi, el. spoguļi, el. lūka, stūres past., Abs, stūres augstuma regulēšana utt.
Tā kā autiņa masa ir apmēram 1400kg un motors 2.0 l, tad arī degvielas patēriņš ir atkarīgs no kājas smaguma. Manā gadījumā pilsētā 9-10l , pa šoseju 6-7l. pilsētā braucu mierīgi ar 5 ātrumu uz 50-70, pa šoseju vidēji 110km/h.
Arī bagāžnieka ietilpība ir o. k., nolaižot benķus var pārvadāt pat 3m garus priekšmetus.
Remonti:
3x mainīta eļļa+filtrs( 45ls )
pārlasīta visa ritoša(bukses, pirksti, kalotkas) (90 ls+darbs)
ģenerātoram kautkāda tur spolīte (20ls)
aklumators (60ls)

Plusi :
- samērā viegli dabūt detaļas
- ietilpība un vieta salonā
- normāls degvielas patēriņš
- izturīga ritošā
- sportisks izskats
- ērti beņķi braucot garus gabalus
- viegli manevrēt, jo uz ceļa turas teicami

Mīnusu:
- diezgan zema, jāuzmanās parkojoties
- liels apgriešanas rādiuss
- vāja skaņas izolācija
- nedaudz rūsē
- varēja būt nedaudz ņipraka, jo braucot 4 cilv. kaut kā negribīgāk uzņem ātrumu
- tuvās gaismas diezgan sūdīgas

Kopumā ar hondu esmu apmierināts, pievīlusi arī vel nekad nav, tā kā auto pilda savas funkcija godam. Ja gribat ietilpīgu auto ar pienemamu dinamiku, degvielas patēriņu un saprātīgu cenu, kurš arī nebūs uz ielas tik daudz redzams kā populārie eiropiešu ražojumi tad šis varētu būt normāls variants...
Dino @ 10.jūnijs 2008 0:00
Honda Jazz 2008 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Kopš marta sākuma braucu jaunu Honda Jazz, benzīns 1,4l. Ir noripināti 6000km. Līdz tam braucu 98. g. Scenicu. Pirms pirku izmēģināju arī citus maziņos - Corsu, Clio un Coltu. Par Jazz - ļoti taupīgs - 6litri pilsētā ir maximums uz šosejas 5,3l ir šībrīža zemākais rezultāts braucot uz 100 - 110km/h. Ir ļoti ērts, vienīgi krēsli bišku pacieti, lieli spoguļi, ērta vieta gan šoferim, gan priekšā blakussēdētājam un, kas vislabākais - aizmugurē sēdētājam arī ir ļoti daudz vietas. Salīdzinot ar minētajim arī bagāžnieks ir liels un tikai nedaudz atpaliek no Scenica. Aizmugurē tiek sēdināts bērns autokrēsliņā (9-18kg) un šajā auto bērnam kājām ir visvairāk vietas. Pārējos, kad izmēģinājām kājas dūrās priekšāsēdošā krēslā. Labi transformējas aizmugurējais beņķis, kas dod daudz papildus vietas. Nolaižot daļu no krēslu varēju ielikt divus velosipēdus un blakus pietika vieta arī bērnam un bagāžniekā vēl palika daudz vietas.
Standartā ir stabilitātes kontrole (atslēdzama), klimata kontrole, CD, pieslēgvieta MP3 atskaņotājiem un audio regulēšana uz stūres. Bremzes ir ĻOTI labas, jo visi 4 ir disku bremzes. Arī dārgāks nedaudz sanāk par iepriekšminētajiem, bet nenožēloju, jo ir labs. Un, kas pērkot bija vien no nozīmīgākajiem faktoriem - apkalpošana. Atšķirībā no pārējiem trim saloniem pie Hondas es jutos kā cilvēks nevis kā nevēlama persona, kur pārtraukusi pārdevēju sarunas vai izklaides internetā. Tiesa nevaru apgalvot, ka Hondā visi pārdevēji ir OK, bet man paveicās ar Danielu. Labs auto ģimenai, kura pamatā uzturās pilsētā un arī ik pa brīdim aizlaiž uz laukiem.
Alfons @ 6.jūnijs 2008 0:00
Audi A4 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
1997 gada Audi A4 1.8 (20V) gāze benzīns. Iegādājos 2006 gada setembrī ar nobraukumu 260 tkm pārdevu 2008. gada jūnijā ar nobraukumu 340 tkm. nepilu 2 gadu laikā nobraucu 80 tkm. a/m pirkta latvija no nullites un lietota latvijā. Lietošanas laikā esmu iegūldijis apmeram 1000Ls. Sākumā problēmas bija ar aluminijas svirām, līdz sapratu ka ķīniešu aluminija sviras nekam neder. divi meneši un mainiju augšējās sviras. apakšējās apmeram 6 menesi gaja - meneša laika nobraucu ap 3000 - 4000 km pa latvijas ceļeim. ķīniešu svira mazā 20Ls lielā 36 Ls, opel ražotās sviras m 24Ls lielā ap 40 Ls, orģinālās m 45Ls lielā 76 ls. Par svirām reāli aizmirsu, kad visas nomainīju uz opel ražotajām - pirms pārdevu biju jau nobraucis ap 30 tkm un sviras bez problemām - ķīniešu nenovilka pat 10 tkm.
par gazes iekartu, amerikāņu tipa no dārgā gala. braucot uz 110 gāzes pateriņš 10l pa pilsētu visi 13l. benzīna patēriņs vidēji 7,5 l . braucot ar gāzi ietaupiju ap 1 -1.50 ls uz 100km. bet reāli braucot ar gāzi ilgtermiņa ir tikai zaudējumi. gāzes iekārtas regulēšana + uzturēšana+ diegnostika (lai no kompja izdzestu erorus) = gāzes iekārta neatmaksājas. Lai autiņs ripotu man ik pēc 3mēnešiem bija jādzen uz diognostikulai izdzestu a/m kompjoterā saradušos erorus - kopš braucu tikai uz benzīnu tādas problēmas neradās.
tad vel automašīnai uz 330 tkm mēdz nodegt gan generātora oglītes, gan startera oglītes , ja ir kondicionieris, tad jarēķinās ka būs jāmaina kondicienra bukses.
tagad par izmaksām: tad sviras cenas nosaucu, parasti sviras mainīju pats, reiz gribēju mainīt servisā, tur gribēja 15 ls par sviru, jo esot jaņem nosta amartizators - nezinu kapēc? esmu nomainijis visas sviras amartizatoru nevajadzeja atskruvēt.
generatira oglītes maksā ap 25 ls, nomainīt var pats nav sarežģīti. servisā nomaiņa + materiāli 60Ls.
starteri gan uzticēju meistariem, tas man izmaksāja 70ls tais skaitā darbs 50ls.
riteņu gūltņi priekšējie: viens 36Ls + darbs 40Ls, iesaku stavēt klāt un pārbaudīt jauno gultni, manejais nojuka pēc 2 mēnešiem - vai brāķis vai nenomainija???? (mainīju ādažos netālu no jaunajām daudzstāvenēm)
zobsiksna sāpīga lieta - pats nomainiju. maināmie materiāli 80Ls (ūdens šuknītis, gūltņi, spriegotājs, siksna, termostats - pēdējais nav obligāti) neiesaku mainīt pašam ja neesi pārliecināts. servisā darbs vien uz 180 Ls (jelgavā). preikša turās uz četram skruvēm - par šo arī parasti servisos sukstās "priekša jājauc nost".
aizmugurē gultņi: parasti pietiek ar skrūves pievilkšanu, bet ja nē nav arī problēmas nomainīt. gultņu cena vienā pusē 13Ls.
tad par plusiem:
audi, komforts, klimatu kontrole, viegli vadāms, uz ceļa stabīls. viegli pieejamas daļas, nav arī dārgas.
mīnusi: lielāku dzinēju prasijas - autiņs prasa braukt sportiskāk, liels nobraukums, nebija spoguļu apsildes un sedekļa apsilde.

kopumā mašina laba, viss bīja paredzams un laikus novēršams un vairums lietas tika mainītas tāpēc kā mašīna ir ar lielu nobraukumu.

un ja lietos orģinālas sviras, tad arī ar piekari nekādas problēmas nebūs.
atbildēšu uz Jusu jautājumiem.

P. S. Kaut autiņam bija tāds nobraukums, tas tomēr negrabēja, kā arī elektronika darbojas nevainojami. Lampiņas autiņam vispār nevajag mainīt, tas izskatās ka kalpo mūzīgi: ) - esmu dzirdejis, ka šoferi sudzas.
maximuss @ 5.jūnijs 2008 0:00
Lancia Lybra 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Autiņš tika atgādāts no Vācijas. Dīzelis, kā jau dīzelis diezgan ekonomisks ( aptuveni 6 litros iekļaujas), ak jā aizmirsu piebilst, ka tas ir 1.9 turbodīzelītis. Principā golf klases mašīna ar ievērojami labāku komfortu un zemāku cenu. Tatad autins Latvijā nobraucis jau kādus 2 gadus.
Sākumā baidījās par detaļu pieejamību un dārdzību, bet kā izrādās nav obligāti jāapmeklē Auto Italia, kur cilvēki tiešām par to pašu prasa vismaz trīs reizes vairāk naudas nekā reāli var var būt. Piemēram lielā apkope autiņam uz 90000 km auto italia prasīja aptuveni 300 ls, ( +/- ), savukārt iebraucot parastā autoveikalā to pašu visu sapirku zem simts latiem un darbs ar pie 20 laikam bija. ( Motoram ir siksna, nevis ķēde). Kas vēl?
Lancia salons laikam neizraisa nevienam saubas par kvalitāti, kā nekā tas būvēts pēc principa - itāļu mercedes. Varbūt kvalitāte nav tik laba kā mersim, tomēr sūdzēties tiešām nevaru, pagaidām nekas negrab un salons kluss.
Par ritošo, jāsaka tā nebūt sliktāka kā mazdai, hondai vai tam pašam audi. nekas nav mainīts, bet noskrējiens gan ar ir nedaudz virs 100 tukstosi km. Atzīme 8 - vienmēr var vēlēties ko labāku, piemēram autiņam derētu automatiskā ātrumkārba, jo braukšana tāda mierīga ir domāta. Iespējams vērtēt autiņu ir labāk, jo ģimenē pašlaik ir divas LAncia Lybras ar vienādiem motoriem, bet dažādiem aprīkojumiem. Tiesa attēlā redzamā automašīna ir tikko no Beļģijas, pa Latviju nebraukta.
P. S. Ta kā nav ista autina bildes, tad ievietoju, kurs tiek tirgots, tas ir tads pats, tikai melna krasa un alcantras salonu.
 
Legenda @ 4.jūnijs 2008 0:00
Toyota Celica 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Iegādājos Toyotu Celicu dzeltena krāsā, katras meitenes sapnis. Ļoti patīk, tiešām labā stāvoklī, skati izgaju ar pirmo reizi vienigi bukses jānomaina. Bet ma tāds jautājums, man ir Toyotas Celicas oriģinālie diski virsū bet atslēgas nav(tada kā zvaigznīte), kur tādu varētu dabut, vai kāds to zina? : ) Mašīna ir ļoti laba, tiešām un iet uh...1.8, bet super.. : )
 
māriņa @ 2.jūnijs 2008 0:00
Dodge Grand caravan sport 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Braucu ar šo autiņu jau 2 gadus, nobraucu apm. 45 000km.
Nav izteiktu sāpju. Kā jebkuram autiņam jāpieliek rokas. Cenu politika uz rez. daļām ir normāla. Ja "hadeni" var pārvākt līdz 150Ls, tad viss o. k. Tie kas muld par cenu "kosmosiem", lai nebrauc uz "TC motors". Autiņš ļoti komfortabls un izturīgs. Nevar salīdzināt ar visādiem "sharaniem" un "galakšiem".
Par degvielas patēriņu - 9,00l/100 trase, 13,00 pilsēta.
Ar automātu arī jāmāk braukt, nevar griezt motoru līdz pats automāts pārslēdzas uz nākošo "robu", to vari darīt arī pats.
Kopumā - vairāk pozitīva, nekā negatīva : )
DGCS @ 31.maijs 2008 0:00
Opel zafira 1.8 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
nu tā gatavojos pirkt auto 99g zafira 1.8 16 v vai kāds varētu pstāstit par šo auto labumus un arī sliktumus . man poašam uz pirmo acu skatienu liekas ok auto. man ir vectra 99g 2l mot nu auto forš degvielu tērē maz 7l vid. tikai visādi motora devēji pirms gada bira nosy viens pēc otra9 katrs prr100 ls
miķels @ 29.maijs 2008 0:00
Volvo S60 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Volvo S60 2.0TS tika iegadats 2007. gada janvara pirmajos datumos. Tika pirkts Lielbritanija par 5 000 GBP.
Vispar stasts Sakas ar to ka toreizejais bmw 535 tika norakstits metalluznos, Ta nu gaju pirkt nakamo bmw.
Noskatitais modelis bija 320se. Diena kad devos pirkt noskatito auto, placi ierudziju s60. Vizuali patika.
Tad luk vispirms izbraucu ar Volvo. Kad tika izmeginatas abas automasinas, un savelkot visus plusus un minusus nosliecos par labu VOLVO.
Masinai ir 2.0 litrigs pieccilindru rindas motors ar 20 varstiem un turbinu. Piecpakapju mehaniska karba. Loti apmierinaja masinas salona ergonomika prieks vaditaja.
Auzmugure erti tikai diviem pasazieriem. Salona kvalitate viduveja. (vismaz parsezoties no bmw) Laba paredzamiba soferim. Viegli nolasams instrumentu panelis.
Kvalitativa audiosistema ar patikamu skanejumu.
Skanu izolacija prieks klases pietiekama, bet ne laba. "Vaciesi" tomer ir klusaki.
Bagaznieks nav no tiem lielakajiem klase.
Piekare ir diezgan pacieta un paskala. Pie maza atruma jutamas cela risas un nelidzenumi. Parliecinosa stabilitate pie lieliem atrumiem, ari virs 200km/h.
Pagrieziena radius ir liels.
Automasinas dinamiskas ipasibas ir labas. Sevisti pie lieliem atrumiem.
0-100km/h 8.5sek
Maksimalais atrums 225~230km/h
Videjais degvielas paterins 9-10 litri.
Pa pusotru gadu jau nobrauts ap 35 000km. Pasreizejais radijums 122 000 judzes (195 000km)
Automasinai bija pilna tehniska vesture.
Pa so laiku tika veikti sekojosi remontdarbi un apkopes:
101 000 judzes- eljas mainja £55
112 000 judzes- eljas mainja £55
Ap 118 000 judzem- Lamda zonde £230 Prieksejas piekares plaukts (vaditaja puse) £130 Motora apaksejais sabilizators £65 Visi cetri bremzu diski ar bremzu kluciem £194 Svecu un filtru mainja £60
Nakama eljas mainja pec 2 000 judzem izmaksas sekojosi:
Eljas mainja £55, Prieksejais gultnis (vaditaja puse) ap £140.
Tatad kopejie remonta un apkopju terinji sanaks £984
Apkopes un remontdarbi tiek veikti pie volvo specialistiem.
Remonta cenas noradiju kopa ar mainju. Serviss pazino visas izmaksas jau ieprieks, lidz ar to nav bijusi nepatikami parsteigumi.
Piekares plaukts tika sabojats pasa vainas delj noslidot no cela. Iespejams ari gultnis, jo saka gaudot pec negadijuma.
Masinai vajadzetu nokalpot nakamos 30 000 km bez remontdarbiem. Tehniskais stavoklis pec nakama servisa tiks savests lidz idealam.
Vel pa so laiku tika nomainits viens riepu paris pirelli p6000. Un pirms 3 000 judzem tika nomainits pilns riepu komplekts uz GOOD YEAR NTC5.
Kopejas izmaksas liekas pienemamas, ja protams nebus javeic vel kadi negaiditi remontdarbi.
Ar automasinu esmu apmierinats. No desmit ballu sistemas es lieku 8. Lai cik laba butu, tomer nav perfekta.
Ja ir vel kadi jautajumi, rakstiet.
Guntis @ 24.maijs 2008 0:00
Fiat Coupe 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Pastāstīšu par šo to no paša pieredzes;
1. Motors. 1.8 l. bik virs 120zs (it kā nav daudz, bet ja atceras Hondas Prelude 1.8 l. motoru ar 103 zs. tad neliekas nemaz tik maz. Un nevajag aizmirst ka motorītis tiek uzstādīts jau no 1993 gada, un 93 gadā 120 zs no 1.8 l bija un ir ļoti pieklājīgs rādītājs). Pilnīgi pietiekams saprātīgai braukšanai, paliek bik uzbāzīgs ātrumā virs 120 km/h. Ekonomiskums? Ražotājs deklarē dakšu 6 līdz 8 litri ar kapeikām. Man braukājot samērā agresīvi, ziemas laikā virs 8.5 l vairāk nu nekā nesanāk.
2. Salons. Biju izbrīnīts, ka nekas nečīkst un negrab. Dizains? Man personīgi patīk. Ir tāda fīča, ka viduskonsoles materiāls ir no mīkstas plastmasas (vai cietas gumijas) - tāpēc to ļoti viegli var saskrāpēt... Paliek nesmukas švīkas. Atrisināju jautājumu vienkārši: atdevu viduskonsoli kopā ar visu boksu apvilkt ar ādu virsbūves krāsā. Nekādu švīku un izskatās eleganti. Sēdekļi gana sportiski un ērti. Stūre - labāku grēks vēlēties. Neliela, kvalitatīva āda, paplašinājumi satveres vietās, regulējās uz prieksu, atpakaļ, augšu, leju. Aizmugurē, ja priekšā sēž 1.80 cm garš es pats, tad darīt nav ko. Bet svarīgi var būt tas, ka 1.80 sēžot aizmugurē aiz sīkāka auto vadītāja neatdursies ar galvu griestos. Aizmugurējā dīvāna leņķis atsķirībā no daudzām kupejām ir pilnīgi civilizēts. Apkure - normāla. Un tā arī jābut, jo salona izolācija ir ļoti pieklājīga, pats salons neliels, bet pret fiziku neko nepadarīsi - nelielu telpu piesildīs pat neliels sildītājs, ja nav siltuma zudumi. Skaņas izolācija - nav jau C klases autiņš, bet vismaz pārsēžoties uz Coupe no 2005 gada VW Caddy starpība liekas grandioza. Tā jau grūti spriest, bet Hyundai Coupe nu nav klusāks to varu apgalvot par 100%.
3. Ekspluatācija: dienā nobraucu stabili 200km. Apkopēs autiņu dzenu ik pēc 10000km. Uz eļlas un filtru kvalitāti neekonomēju, jo nav jēgas : ) Bremžu kluču, eļjas un gaisa filtru cenas vienkārši šokēja - kad man veikalā par visu kopā pateica cenu, domāju, ka aizmirsuši kaut ko pierēķināt. Bremžu kluči, eļas un gaisa filtri ~ 20 Ls.
4. Uz ceļa... Ziemā jāuzmanās no risēm - izmet ārā, ka prieks. Vasarā tas nav tik kritiski. Stūre ļoti viegla, tāpēc pofigistiski ar vienu roku rullēt nav ieteicams. Īsumā sakot - autiņš laikam nav gluži īstais iesācējam, jo kļudas nepiedod - reakcijās ass.
5. Meitenēm konkrēti patīk, sevišķi ja sarkanā krāsā : )
6. Neviens, no tiem kas ir izbraukuši nesmādē šo FIATiņu, bet sakās, ka nebija gaidījuši no tādas bitītes tādu'ņiprumu un stiliņu : )
P. S. Katrā gadījumā, man dotais modelītis sagādāja ļoti patīkamu pārsteigumu, un pārliecību, ka mums laimīgi dzīvot traucē vesels lērums stulbu aizspriedumu. Lieku 7. Jo tomēr tiekties vajag uz pilnību, un no 10 baļļu sistēmas 7 punkti ir ļoti daudz : )
Markinc @ 19.maijs 2008 0:00
Audi 80 1.9e mot.kods SD 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Sveiciens visiem.

Sodien pastastishu par savu AUDI 80 1.9 SD 87. gada razojums, benzins+addons- gaaze : D . Nu bet tas nu taa.
Auto tika iegadaats taalajaa 94 gadaa. Un ar to zigaaja opaps. Man tikai 6 gadi bija. BIju lielaa sajusma par sho auto. Un sapnoju, kad bushu liels man ar taads buus. Opis pabrauca tikai 3 meneshus un atvilka pedaaljus. Talak auto nonaaca maates rokaas. (pats brauc tikai 3 gadus, ) Auto vinja mociija (es arii protams) 14 gadus, tas bija murgs. Detljas mainiija kad bija nojaatas liidz pedejam, vai arii tad, kad auto nekusteejas uz priekshu ne atpakalj. Vienreiz braucot uz V- Pili, Tukuma sajuka cilindra stoks noluuza, braucu bez sajuuga : P
Apmeeram 3 gadus atpakalj tika ielikta gaaze. Ta vispaar ir AAARRRRPAAACCCCC! 1,5 gadu viss bija kartiiba. Bet tad sakas pekstinji. Saaka smirdeet, un kaa vel, nobraucot kaadus 50km galva sapeeja, reibonji u. t. t. Dazreiz gazes koncentracija salona bija tik liela ka bail pipeet ir. Gaaze protams saka shautiities, un sashava degvielas dozatora pulksteni ~ restaurets 360Ls, jauns no zviedrijas 750Ls : ) Bet nu... Tagad vispar uz bendzzu neiet. Spez griidaa, lejas ciet, nekust - un drausmiigi smird. Bet uz gaazi iists kaplis. auto izturiigs, pat ljoti - njemot veraa ka spiidzinaats muteres valdishanas laikaa. 1 riezi kartigi prieksha sista, viens merglis muterei celju nedeva. 2 pats bik sasitu - ziema uz solinja uzvilku(bik bamperi apskrapeju) - comaks atpakalj gaitaa sauli taisiija un aizmugurejo lukturi izsita, sparnu bik ielociija. Nu kopumaa cepuri nost.
Sajos 3 gados cik atceros nekas tragisks nav noticis.
Mainiiti:
Ella, filtri, zobsiksna, sarniri, pirksti, kluci, aizmugurejie bremzu diski, galvas bliive, varstu vaka bliive, akumulators, izputeja bundulis, prieksejais labais lukturis.
Sameraa leeti viss izmaksaajis. Tagad vieniigi kluci jamaina.

Plusi:
+samera ekonomisks
+Letas apkopes
+Kluss
+Ziemaa var pirti uztaisiit salonaa
+Dinamisks

Minusi:
- Gaazes iekaarta
- Kkads neizskaidrojams gljuks (motora laminja pie 2400 iesleedzas un deg, dazreiz nodziest)
- Nav stures pastiprinataja
 
ha4s @ 9.maijs 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti