Lasītāju pieredze par saviem auto

Suzuki SJ410 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Suzuki SJ410, 1.0 karborator dzinējiņš ar 4 pakāpju manuālo kārbu. Offorad pazinēji šito novērtēs: 840kg pašmasa, partime 4x4, aizmugmehānisks aizmugurējais bloķis, pazeminātie ātrumi, 22 cm klīrenss - šie visi ir pietiekami faktori lai pat nepieminētu 1-2 collu lielākas M/T riepas. Nespēju iedomāties (nopietni nepārbūvētu) automašīnu, kas kaut tuvumā varētu stāvēt (braukt) blakus šitam bezceljā. Nopirkām šito vasarā pa 400ls (bez TA un bez nopietna potenciāla to ieguut) uzlikām normālas 215/75R15 M/T riepas (2. attēlā var redzēt šo procesu un iepriekšējās riepas), origjināls bija 195/80R15, bāku citu ielikām un bremzes sataisījām (tā gan bija lieka greznība, jo origjinālie trumuļi, pastiprināti mērcēti dubļos un ūdenī, ātri beidz darbību), bija nepieciešams mazs ''būdžeta'' lifts priekshā un piezāģēšana (dēļ riepām). Offroad limiti sākās tajā brīdī, kad asis nopietni zemi ''līdzina''. Ir braukts (parasti jau sanāk ieslīdēt tajās) pa riseem līdz celim dziļām un pilnām ar ļoti mīkstiem + vēl nelielā slīpumā - tajā situācijā knapi ārā tiku, bet tā visur, kur UAZs (gan bobiks ar kolhoznieka tiltiem, gan ''āzītis'') knapi izbrauc šis SJ410 ar neieslēgtu priiekšu (RWD) var izbraukt. Par komfortu jau labāk nerunāt - vietas maz, extru nekaadu, Ietilpiiba : ) - ir kaa ir, bet spēj vest 3 večus ar ap 250kg medījumu aizmugurē (un pakalja nemaz tā neiesēžas).

Moška ja kāds samuraj/SJ410/SJ413 īpašnieks te lasa - iedodiet kādu detaļu meklēšanas kontaktu (labu - veikalu, meistaru, šrotu), pagaidām nevajag (bet ja kas nojūk), ir doma vienu šitādu restaurēt līdz TA un biški vairāk uzlabot...

PLUSI
+maza masa;
+mehāniskais bloķis aizmugurē;
+salīdzinoši neliels degvielas patēriņš (aptuveni 2 reizes; mazāks kā Ņivai un 3 reiz mazāks kā UAZiem);
+lēts, salīdzinot ar citiem ārzemju džipiem;

MIINUSI
-4 večiem tomēr ļoti maz vietas, vairāk cilvēku tikai extremālās situācijās iekšā varētu dabūt;
- stūres pastūzis noderētu (moška no Vitaras būs ''jāaizņemās'');
- rūsējis un rūsēs
- detalju pieejamība tomeer ierobežota, bet tā laikam visiem ārzemju (ne ''mīļās'' CCCP/Krievijas ražojumiem).

Kopumā pa 100% pilda pirms izvēles un pirkšanas izvirzītās prasības! Jo kur agrāk ar ielas džipiem pat diezgan sausā laikā (vairākas dienas nav bijis lietus) neriskējām braukt, tur tagad pēc vairāku dienu lietavām, bez īpaša stresa var izbraukt. Rekomendēju visiem, kam vajag lētu un nopietnu bezceļnieku, notiekti lētāks un labāks bezceļā par jebkuru (nopietni nepārbūvēto) ārzemnieku, un ja degvielu ierēķina arī lētāks par CCCP ražojumiem, protams tiem (UAZiem) ar 2 reiz lielāku masu un bez bloķiem nav ko nemaz meģināt izbraukt tur, kur šitam 4x4 jāslēdz iekšā. Ņiva varētu ar šito cīkstēties bezceļā, ja bloķis būtu, bet Ņiva lūzt daudz biežāk.
 
repse @ 21.novembris 2007 0:00
Mazda 323 1.5 DOHC 16V 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Vārdu sakot, iegādājos šito trīsdurvnieku par izdevīgu naudiņu bez apskates. Priekš 89. gada, es uzskatu, dizaina lidojums. Gan no ārpuses, gan iekšpuses(BG virsbūve, GT spoileri) - kūļ. Galvenais, kāpēc ķēru ciet - motors. Žiperīgs un ekonomisks. Tos 5,5l uz simts(ārpus pilsētas) naftas magnāti, man liekas, ir gatavi tiesā sūdzēt.
Protams šovs sākās, kad sāku apskati iet... sliekšņi un pakaļējie lonžeroni rūsai bija iegaršojušies vislabāk. Citādi neko, bet nu virsbūvītei ir jāseko. Lielākais "ups" ir ar rezerves daļām. Nedēļas divas mani nepameta sajūta, ka esmu iegādājies ferrari... regulārs bija skats, kad rezerves daļu servisos vecim rokās trīs katalogi un kompis ar vispasaules detaļu tīklu... nevarēju tos savus aizmugures lielos bremžu diskus atrast, tāpat ar "ručņika" trosēm, vēl pāris finķikļuškas - nu rets modelītis. Protams vajadzēja tikai rakt, tepat iekš Rīgas atradu.
(+) Ērts, izskatīgs, laba vadāmība, labs aprīkojums, sabalansēta piekare, ekonomisks, var arī iedot "ručkā".
(- ) Sarežģīts, šrotos maz, padārgas šādas tādas detaļas
easyrider @ 21.novembris 2007 0:00
_cita_marka_ PROTON 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Braucu ar šo mašīnīt jau gadu, esmu tikai lējis degvielu un braucis un braucis. Vajadzēja iet TA, konstatēju, ka jānomaina stūres iekārtā viena gumija, domāju un tas viss pēc gada vizināšanās? Jā tai brīdī tas tiešām bija viss, nolēmu nomazgāt dzinēju, tur nedaudz nepaveicās, vīri tik sparīgi mazgāja, ka nācās nomainīt eļļas spiediena rādītāju. Bet tagad pats galvenais, gan tā gumija, gan eļļas spiediena rādītāja kopējā summa nadaudz pārsniedz 3Ls. Nu ko, vai nav laba mašīnīte???
Pēc visa tā sadomāju, ka man vajadzīga lielāka mašīna, tā teikt, ģimenes auto, izvēlējos Grand Voyager, jā te jau pavisam citi izcenojumi...
Tā nu ņemot vērā augstāk minēto, lai neapgrūtinātu sevi ar diviem auto, nolēmu laimīgi nopirkto Protonu pārdot, bet ak vai, cilvēki netic, baidās, kur ņemšu detaļas( he visi veikali pilni, jo tas taču ir tas pats Mitshubishi Lancer, tikai vecais modelis), nebaidieties no nepazīstamiem modeļiem, kāpēc jūs domājat, ka visi pazīstamie auto ir ražoti tur, kur jums saka? Jā un vēl, man personīgi ir patīkami, ka cilvēki skatās, pēta un jautā, kas tas??? Tā nu man ir iespēja izlekt no kopējās masas un man tas patīk.
Ģirts @ 20.novembris 2007 0:00
Mazda MX-6 2.0 16V 1993 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Sveicināti! Atvainojos uzreiz, ja pamanīsiet rakstīšanas kļūdas, jo esmu krievs. : )

Lieta ir tāda. Nopirku par 800 latiem divas nedeļas atpakaļ šo auto. Nopirku, 6 mēnešus garāžā nostāvētu auto. Protams, bez tehniskās apskates.. Bet, mašīna iedarbinājās viegli! Un tad varēja klausīties defektus: izputējs cauršs, motora telpā arī skaņa divaina.. brauc viņš pietiekami labi, bet jau no sākuma nevarēju saprast, kāpē viņu sauc par komfortāblu? Man liekas, ka manam eksemplāram stāv sēdinātās atsperes, jo viņš atkārto katru ceļa negludumu. Motors parastais divnieks.. Degvielas patēriņš pagaidam ir ap 10 litriem braucot 80% pilsētā un 20% ārpus. Pērkot šo mazdu biju sagatovots, jo zināju, ka viņai ir 626. mazdas piekare un dzinējs, ta kā ar detaļām problēmu nebūs.
Pagaidam mašīnai ir uzlikts jauns vidējais posms izpūtējām (30 lati ar darbu) un mašīna kļuva klusākā. Dzinējā nomainīts stūres hidropastiprinātāja sūknis (20 lati no šrota, liku pats), ja tā gultņi radīja traku troksni. Nomainīti priekšējie kluči (8 lati, iepirkšanas cena).
Lai izietu tehnisku apskāti vajadzīgi nieka 30 lati. Auto patīk, jo ir vairāki patīkami sīkumi ar kuriem viņš priecā mani. : ) Piem. : sporta sēdekļi (nu ļoti ērti), ērts salons diviem cilvēkiem (ergonomika).

Kopumā:

+: detaļas no 626 mazdas
+: izskats un markas rētums
+: dinamika

- : trokšņa līmenis salonā
- : virsbūves detaļas grūti atrast(ja esi normāls braucējs, tad nav jāraizējās)

Stāstiet par saviem MX-6 piedzīvojumiem.. : )
 
DenBass @ 19.novembris 2007 0:00
Renault 19 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Iegādājos auto pirms 2 gadi.
Auto: Renault 19 SE chamade sērija.
Motors: 1.8 16v
Gads: 1992.
Nobraukums bija 126000 km, tagad 168000 km.

Ja būtu zinājis, ka ar viņu ir tādas klapatas, nemaz nebūtu pircis : ).

+
Uzrāviens ir labs priekš tāda veca vāģīša. ~150Zs Ar gadiem gan jau ka krities.
Ādas salons, ērti sēdekļi utt.
Laba vadāmība, ja attiecīgi labas riepas un mašīna tiek turēta tehniskā kārtībā.
Dzinējs kā odziņa - nav bijuši neviena tehniska iejaukšanās manā pārraudzībā, cik zinu šai sērijai to gatavoja Volvo rūpnīcā.

-
Rezeves daļas dārgas un grūti pieejamas.
Jūtīgas vietas ir aizmugurējās arkas (kuras norusē pa centimetru mēnesī ziemas sezonā, pats jau arī nedaudz ielaidu). Pēc katras ziemas ir jāved reāli pie krāsotāja.
Pateicoties haubes dzesēšanas lūkai lietus laikā svečcaurumos satek ūdens. Risinājumu vel neesmu atradis, kā to novērst.
Ik pa brīdi ir jālabo ritošais un stūres iekārta (gultņi, pirksti, bukses utt. )

Ja ņem kopumā tad nopērkot auto par 800 Ls, divu gadu laikā nāksies ielikt remontos auto cena*2=~1500Ls.

Ar iepriekšējo auto Audi 80 GT 1986 gada bija mazāk problēmas un remonti.
Bet kopā skatot, izlietotā nauda un prieks braucot 7/10.






blindpilot @ 16.novembris 2007 0:00
Nissan Patrol 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [17]
Tātad Nissan Patrol 2000. gada 3.0D tika iegādāts septembrī, lai brauktu ar to uz laukiem (~50km pa draņķīgu balto ceļu). Mašīna ir iegādāta kā trešā mašīna, kas paredzēta tikai šāda veida izbraucieniem. Braukšana ar šādu izstrādājumu ir samērā interesanta, jo nav pierasts pie tik lielas un augstas mašīnas. Nevar pierast pie zvārošanās līkumos, dažreiz, nenovērtējot ātrumu līkumos, nedaudz izslīd priekšējie rati. Manuālī minēts, ka virs 130km/h nedrīkst braukt. Patiesībā jau pie 120 sajūta ir dīvaina. Turbīna ierubās tikai pie 2800 rpm, kas arī ir aptuveni 120 km/h.

Plusi:
* biezi bleķi, samērā kvalitatīvs krāsojums
* gara riteņu bāze nodrošina stabilu braukšanu pa zemes ceļiem pat bez 4x4
* visi dod ceļu : )
* izcili labi sānu skata spoguļi
* labas gaismas, diemžēl gan nav miglinieki

Mīnusi:
* dīzelis ir tikai ar 4 cilindriem, samērā traktorīgs
* salons prasts kā zirga deķis, pat stūre no plastmasas
* aizmugurējās durvis, uz kurā stāv rezerves ritenis ir drusku nosēdušās (dēļ riteņa svara) un būs jāpiergulē
* ziemā pārsvarā jābrauc ar RWD, jo 4x4 drīkst slēgt tikai uz zemes ceļa vai sniegā/dubļos

Kas izdarīts pēc iegādes:
* pārkrāsots kapots, jo bija iesists ar akmentiņiem
* ielikta papildus signalizācija
* jaunas m+s riepas
* gumijas tepiķīši oriģinālie
* par iepriekšējā saimnieka kasko uzlikts jauns priekšējais stikls

Ko vēl gribās izdarīt:
* uzčipot uz 180+ hp
* ielikt migliniekus
 
kliks @ 12.novembris 2007 0:00
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Iegādājos 2006 gada novembrī - no Beļģijas bijušas mīcītas durvis un sāns - nopirku par 13.000 eur, noskrējiens 22.500, 1.6 TDCI 109 Zs. Pirms pirkšanas aizdzinu uz Baltic Motors - šie pārbaudīja un teica ka viss kedā, var pirkt. Patīkams un nepatīkams pārsteigums bija kad vēlējos uzlikt ziemas riepas uz 15" diskiem (standartā bija 16" ar riepām 205 x 55), tātad nopirku diskus - turpat Baltic motors, aizbraucu uz laneks nopērku riepas turpat montēšu - veči saka - stop! Nederot diki esot lielie suporti priekšā. Aizbraucu uz Baltic Motors WTF??? Šie saka tev veicās priekšā suporti kas paredzēti lielajiem motoriem. Saimainīja uz 16" viss kārtībā, par to arī šobrīd esmu laimīgs. Šobrīd esmu novālējis 55.000 nekādu problēmu, izņemot tehniskās apkopes filtrus un eļļas nekas nav mainīts. Ziemā kad bija -30 izmeta check engine, bet uzsila un cold bug pazuda uz neatgriežšanos.

+ Izcili dinamisks priekš 1.6 TD motora
+ Izcili ekonomisks arī ļoti dinamiski braucot vidējais patēriņš 6lt - pārsvarā pa pilsētu. Uz štrāses 120kmh 5.2 lt.
+ Ļoti labas bremzes : O)
+ Ļoti ērts salons, elkoņa atbalsts, cupholderi, ērts sēdeklis, stūres lifts, ar regulējamu pastiprinātāju, augsti griesti (man 187 - slaidas komplektāc
ijas)
+ Laba vadāmība, ziemā ļoti stabila - tiesa bija arī jaunas labas ziemas riepas Continental TS 810
+ Ļoti labas priekšējās ugunis, ļoti labas, lielas un augstas bremžu ugunis.
+ Ļoti laba ceļa pārredzamība - sēdi augstu kā džipā.
+ Ļoti foršas un ilgmūžīgas oriģinālās logu tīrītāju slotiņas - neesmu vēl mainījis un vēl netaisos mainīt.
+ Ļoti neuzbāzīgs kondicionieris
+ Petiekami kluss kad uzsilis.
+ Augsts, pret standarta apmali bamperi neapčakarēsi.
+ Ietilpīgs bagāžnieks - var ielikt liela izmēra bērnu ratiņus.

- Ļoti lēnu iesilst ja lēnām sāc brauk pa pilsētu tad pirmās siltuma pazīmes ziemā parādās pēc 30 min.
- Lēti un grūti tīrāmi sēdekļu audumi - paliek pleķi pat pēc parasta ūdens, tie mani reāli besī.
- uz priekšējā paneļa labajā pusē stulbs dokumentu bardačoks - bojā visu priekšējā paneļa estētiku.
- attaisot priekšējo logu vējš tieši sejā, lietus laikā smērējās sānstikli no vidus uz leju, un netīrumi kopā ar ūdeni mesti no priekšējām riepām ēd aizmugurē no sliekšņiem krāsu.

Vedikts - ērta, ietilpīga, ekonomiska automašīna, pagaidām bez problēmām.


Yupi @ 9.novembris 2007 0:00
Audi 100 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nopirku Audi 100 87 gads 2,3E 600Ls . nopirku tāpec ka saročna steidzami vajadzeja autinu darba darīsanam. pagaidām kopuma nemot kopejais vertējums varētu būt kādas 8 balles.
pirmās problēmas vajadzēja nomainīt 1priekšējo un 1aizmugurējo gultni kā arī vienu stūres pirkstu kas radīja vienkārši pretīgi sīku vibrāciju kas uz lieliem attālumiem vienkārši nebija izturams
attiecībā uz degvielas patēriņu vidēji ir kādi 8,7 l/100km bet var reiķināties uz kādiem 9,5l/100 šādam motoram
plusi;
stabils, laba pārgajamība pa sliktiem un bedrainiem ceļiem, komfortabls, liels un ērts salons, pagaidām man nav bijušas problēmas ar rezerves daļām un to cenām - sakarīgas ( gultņi 15Lsstūres pirksts 6ls) daudz ko var dabūt šrotos, fanāri 5ls
mīnusi
spidometrs kad grib tad rāda kad negrib nerāda, uz degvielas ekonomiju var necerēt, dizains no priekšas izkatās vienkārši pretīgi, nu un protams ritīgs penšu vāģis
bet kopumā esmu apmierināts un iesaku arī citiem iegādāties šitos penšu vāģus pašam man ir 22gadi
janis22 @ 6.novembris 2007 0:00
Honda Accord Tourer 2.0 i-vtec 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Honda Accord Tourer

Šis ir ļoti labs auto. Liels, ērts un kvalitatīvs. Nopirkām kādu mēnesi atpakaļ, un ir izkristalizējies viedoklis.

Auto ražots 2003. gadā, Japānā un pēc VIN koda ir 217 Eiropas tirgum uzražotais Tourers. Aprīkojums visai interesants – lai gan pēc tā paša koda skaitās Comfort, tomēr aprīkots ar sportīgiem pusādas beņķiem, no papildaprīkojuma ir arī jumta reliņi, spīdīga līste uz pakaļējā bampera, un CityPack, kas izpaužas kā gumijas uzlikas uz durvīm un bamperiem, lai izvairītos no apskādēšanās lielveikalu stāvvietās.

Standarta aprīkojumu vienkāršāk aprakstīt, pastāstot to, kā nav: nav kruīza, nav automāta, nav rūpnīcas ksenona, nav elektriski atverama/aizverama bagāžnieka vāka... toties ir lietus sensors, aftermarket ksenons, un izcila divzonu klimatkontrole, kas auto piesilda pāris minūtēs. Hondas nāk labi aprīkotas, tādēļ pārējos elektriskos sīkumus neminēšu – viss kā pie cilvēkiem – grozās, sildās utt.

Ja no ārpuses auto izskatās liels, tad iekšpusē Tourers ir MILZĪGS. Vietas pietiek visiem 5 braucējiem, bet bagāžnieks... gandrīz 600 litri ar nenolaistiem un kubikmetrs ar nolaistiem beņķiem. Liels bagāžnieks. Liels. Auto ir norullējis 120 000 pa Latviju, bet salonā nekas negrab, arī apskates līdz šim ietas pa nullēm. Auto ir kluss.

Vadāmība ir visai teicama, tomēr ir kur piesieties. Auto pie ceļa pieguļ lieliski, neraugoties uz izmēriem nepamet viegluma sajūta. Salīdzinot ar 156. Alfu, kas ir etalons vadāmības ziņā starp FWD autombīļiem, nedaudz mulsina „garā reika” un pēc alfas 2 stūres apgriezieniem no gala līdz galam, hondas 3 apgriezieni liek izlauzt roku ņemot 90 grādu līkumu ar otru roku slēdzot ātrumu. Toties no garās reikas ir arī labums – Accorda niecīgais apgriešanās rādiuss un lielais riteņu pagriešanas leņķis ļauj ērti manevrēt pa stāvvietām un ērti parkoties.

Motors ir mazais 2.0 i- vtec 16v, 155hp. Ļoti kluss, labprāt griežās līdz 7000, turklāt sadalenes piedzen ķēde – līdz ar to vienīgās apkopes ir sveces, filtri un eļļas. Varbūt 2 litri nav nekas liels, tomēr savās 10 sekundēs auto līdz 100 ieskrienās un dinamiski braukt 4000-6500 diapazonā ir visai patīkami. Vidējais patēriņš sanāk ap 10 litriem –šoseja/pilsēta +/- divi litri. Motors ir ok, kārba slēdzas precīzi un viegli, ar braukšanas prieku viss ir kārtībā.

Kas pietrūkst pilnai laimei? Kruīza kontrole, pretizslīdzēšanas un stabilitātes fīčas (auto ir nasks uz riepu plēšanu strauji uzsākot), MP3 (laikam tiks atrisināts uzsūtot AUX/iPod pāreju – 70$), jā, varbūt arī automāts – lai tas pamatīgi noēdot jaudu motoram.

Vai es ieteiktu pirkt šādu auto? Jā pilnīgi noteikti. Nebūsiet vīlušies – lai gan tīri subjektīvi 6. mazdas vagons varbūt arī izskatās labāk, visu tomēr izšķir „baudāmais”saturs un kvalitāte, kas šai Hondai noteikti ir.


 
accord @ 4.novembris 2007 0:00
Audi A4 1.9 TDI 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Jau gandriiz 2 gadi braucu ar sho aparaatu , un esmu apmierinaats , eerts , taupiigs pilseetaa 7 litri , aarpus 5.5 kaut kur . 100 nem pa 13.3 sekundeem : ) detaljas teikshu nav sevishki daargas arii ne paaraak leetas , gadu nomochiiju neieguldot , nu iznemot visas elljas siksnas utt. viss obligaataiss. peec gada nobruka amartini pakaleejie 60 ls ja nemaldos, veelaak sharovajas mainiijaam 2 likaam originaalu 188Ls iznaaca ar darbu , nojaajaam kaarbu 250 Ls ar darbu. auto labi vadaams stabils max aatrums 184 km/h eerta kaarba , vareeja buut vietas drusku vairaak, kuzovs cinkots,
Vitalijs @ 4.novembris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti