Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S80 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Nu iepirku nesen Volvo S80 2,9i. Tīri labi griežas. Protams dažādi sīkumi jānovērš, salons jāiztīra. Komforts jau ahūns, sildi savu pakaļu ādas beņķos un nestreso, ka kāds lohs aizmugurē braucot domā, ka esi opis, jo prātīgi laid. Vienkārši feini tā kruīzējot rullēt pa rīgu un kad vajag tad iespiest grīdā. Visumā teikšu, ka simpatizē šis autiņš. Jautājums- Braucot ātrāk par 70 un tad bremzējot sajūtama kaut kāda vibrācija, liekas ka saistīts ar pakaļējām bremzēm, jo ja brauc un parauj roķeni, tad arī jūt to vibrāciju. Tikko nokrīt līdz kādi 50km/h tā vibrācijas nav. Ko sakat? Un kur normāli servisi Rīgā volvikam? Un vēl, automātam mainot eļļu kārbā tur ir kāds maināms filtriņš? Un cik var maksāt motora un kārbas eļļu nomainīt.
 
Intars @ 4.oktobris 2007 0:00
Mazda mazda 2 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Tā skatos ka nav nevienas atsauksmes par šo auto... daudzi ganjau nezin kas tā pa mašīnu, vismaz visi mani paziņas pirmoreiz pa tādu dzirdēja. Mašinu lietošanā dabūju šī gada jūnijā kā darba auto. Protams ka no sākuma šķobijos, jo tā tak ir sieviešu mašīna un kādu nedēļu nevarēju ar to samierināties....
Tā īsi par tehnisko pusi: kas nezin tad šī mazda2 ir uz ford fiesta bāzes tas nozīmē ka viss kas ir apakšā ir no ford... motors, kārba, izpūtējs pat bāka karoč viss. Auto modifikācija skaitās 1.6sport, motorīts griežas un velna paraušanu ja brauc divatā tad jaudas ir pietiekami priekš tāda motora/masas attiecības. Tas sport nozīmē tikai to ka ir maximāli aprīkots salons(pa to vēlāk), ļitaki 15 collu ar 195/50 gumijām miglinieki un vēl daži štunti... ja kas ļoti labas gaismas(protams nav xenon!!!) stajankā var ielīst gandrīz jebkurā. Remonti ir bijuši 2 pa šo laiku: 1. bija nobeidzies katalizātors to pa garantiju nomainija un iečekoja ka beikts arī izpūtējs( no katalizātora sabirušas zarazas un grab... ) un ūdens sūknis biki sulo, vēl ielika jaunu salona gaisa filtru un uz weekendu iedeva jauno mazda 6 patestēt, jo nebija iekļāvušies remontam paredzētajostermiņos 2. ok otrs remonts lieta tāda ka garantija beidzās 25 augustā, bet detaļas atnak septembra sākumā neko šie visu sataisa pa garantiju.
Tagad pa salonu: salīdzinot ar fiestu mazda vnk iekabina jo salons ir ok. Ir visi el. logi, el. spoguļi(apsildāmi), ādas stūre ar maģa kontroli, kondiška, automātiskās gaismas, mēraparāti ir ļoti uzskatāmi izvietoti(lieli un uzskatāmi) tas viss ir ok, bet beņķi ir pasūdīgi toč domāti maziem cilvēkiem, bet kapēc kad es (1.75m) sēžu man atālums no galvas līdz griestiem ir 17cm??? nav kur atbalstīt labo roku garos braucienos. Par brīnumu aizmugurē arī var kāds sēdēt tikai jāpaceļ pagalovņiki, citādi tie spiež muguru. Ļoti labi ka ir pilns ar visādām kabatiņām sīkumiem.
Kopumā ņemot īsts pilsētas auto, bet ja brauc garāki gabali tad jābrauc uz 100, jo pie 120/130 ir jāliek austiņas vai arī maģi uz pilno. Par patēriņu ir tā- ja brauc prātīgi tad kādi 6l uz simtu pilsēta/ārpus, ja brauc ne pārāk prātīgi un ar ieslēgtu kondišku(uz pilno) tad kādus 9l var izkūpināt. Lieku atzīmi 8, jo tā ir darba mašīna, bet sev tādu es nepirktu!
Jogis @ 4.oktobris 2007 0:00
Seat Altea XL 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Šogad vasarā tika iegādāts auto – SEAT Altea XL 2.0 TDI ar DSG kārbu. Pirms auto iegādes tika apskatīti daudz un dikti varianti – bet daudzi atkrita, jo bija prasība – dīzelis un automāts un pietiekami liels un ērts lielākiem pārbraucieniem kā arī grabažnieks, tāds lai bez pūlēm var aizvest kaut ko vairāk, tad nu izbraukājot ar dažādiem auto un izmēģinot dažadus variantus apstājāmies pie šī konkrēta aparāta, kā arī atlaides un bonusi pērkot auto nospēlēja papildus pārliecinošo efektu. Daži ir teikuši – ko tu Seatu pērc, paņem labāk VW, bet nu ja paskatās tehniski tas pats VW vien ir, jo visur kur skaties ir VW un OOOO zīmes, tikai dizains patīkamāks kā arī krāsa – Emocion Red jeb latviski – koši sarkana.
Aprīkojums Stylance – klimats, lietie diski, elektriskie logi, lietus sensors, pašaptušojošais atpakaļskata spogulis, audio ar CD/MP3 + ieeja kur pieslēgt kādu ārējo aparātu, parkošanās sensori, tonēti logi, radio vadība uz stūres, elektriski regulējami un pielokāmi spoguļi, kruīza kontrole, dziļumā un augstumā regulējama stūre, priekšējie beņķi regulējami augstumā un muguras liekumu, zem priekšējiem beņkiem ir kastītes kur var kaut ko mazu ielikt, nu un visādi lektropalīdzētāji – ESP, ABS utt.
Tagad pa 3 mēnešiem ir nobraukts vairāk kā 9000 km un var teikt, ka izvēle ir bijusi laba, jo motors eleastīgs un VW brīnumkārba vispār ir baigi labā ar saviem 6 ātrumiem. Vidējais degvielas patēriņš ir ~ 6,2-6,8 l/100km atkarībā no kājas smaguma un korķiem, kas salīdzinājuma ar 2.0 benzīna fokusu liekas ļoti pieņemami, bet dīleris saka, ka vēl pēc saviem 5-10 K km patēriņam ir jāsamazinās uz vidēji 5,7-6 l/100km. Manevrētspēja ļoti laba nau problēmu iegriezties mazās vietas un kaut kur apgriezsties, ja auto izmēri ļauj. Salons ērts nenogurst garos pārbraucienos. Pagaidām problēmu nav – tik lej un brauc. Pie pozitīvā var nosaukt vēl ērtos beņķus un labās gaismas, kas tumsā labi izgaismo ceļu. Bagāžnieks auto ir liels, ko vēl vairāk var palielināt pabīdot aizmugures beņķus uz priekšu vai arī tos salokot, bet salokot diemžēl neveidojas līdzena grīda, tā kā ja gribēsies iekš auto gulēt, tad nāksies likt kādu spilvenu zem dubina līkuma nogludināšanai.
Pie negatīvā varētu minēt, ka vai nu VW dēļ vai arī cenas samazināšanas nolūkos nav uzlikuši dzinējam plastmasas vāku – smukumam  un tas nedaudz autsaucās uz skaņas efektiem kārtīgi neiesilušam dzinējam, kā arī plastmasas daudzums salonā, kura gan izskatās kvalitatīva un smuka un pagaidām nekas negrab, bet redzēs, kas būs pēc 2 gadiem, cerams, ka nekas nemainīsies, kā arī mazais cimdu nodalījums, kur reāli neko tā īsti kā cimdus arī nevar ielikt.
Pirmajā mēnesī tika apmeklēts serviss iebraucamās eļļas maiņai uz 2000 km un tas tika izdarīts Ventspils Autofavorītā un bija patīkams pārsteigums, ka Rīgas ceņņiks eļļas maiņai bija ~ 70 Ls, tad Ventiņos 42 Ls, tā kā tagad skaidrs, ka apkopes jāveic ir tur.

Rezumē
Plusi:
• Dzinējs un kārba;
• Auto dizains;
• Salona plašums un bagāžas nodalījuma lielums;
• Manevrēšanas iespējas;
• Aprīkojums
• Degvielas patēriņš
• Apkopes izmaksas Ventspilī 

Mīnusi:
• Dzinēja troksnis aukstam dzinējam;
• Mazais cimdu nodalījums;
• Plastmasīgums apdarē

Bildes sekos vēlāk pagaidām dīleru bildes.


P. S. 9 jo kā saka nobody is perfect i'm nobody : )
 
Keems @ 2.oktobris 2007 0:00
Mazda 626 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Pavizinājos, tiesa tikai vienu dienu. 2.0 motors 16V DOHC. par motoru iebildumu nekādu. Dinamisks un ekonomisks, viegli vadāms, informatīva stūre un bremzes. Zem jebkuras kritikas ātrumkāŗbas(mehānika) pārslēgšanas mehānisms, tā it kā pārslēgšanas mehānismā būtu kāds sabēris smiltis- smagi bet precīzi slēdzas.
Vadītāj vieta apsolūti neergonomiska un neciešama, tiesa esmu gara auguma.

Visu laiku lasīti komentāri kas šo auto salīdzina ar AUDI - A4, B4(80). Mazda zaudē visās pozīcijās. Te pat nepieminu skaņas izolāciju, kas MAZDAI manā uztverē ir pietiekoša.
deksters @ 28.septembris 2007 0:00
Skoda Octavia II Elegance 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Labdien. Palasīju komentārus par Škoda Octavia 2 modeli, un secināju, ka ir daudz skeptiķu. Gribu padalīties ar savu pieredzi. Šā gada februārī nopirku Škoda Octavia 2 Elegance modeli,1,6 MPI.102 lopiņi. Komplektācija laba, nav vienīgi navigācijas, āda un ksenons. Samaksāju nepilnus 18000 eiro. Salīdzinot ar citām mašīnām, laba komplektācija un cena. Vienīgā problēma bija ar kondicionieri. Pēc nobrauktiem 3000 parādījās skaņa, kura man asociējās ar ventilatora gulti. Aizbraucu uz "Karlo Motors", pārbaudīja, secinājums šāds, rūpnīcā nebija iepildīts freons līdz vajadzīgajām atmosfērām. Problēmu novērsa, viss kārtībā. Nu jau 8 mēnešus esu nobraucis, vairāk nekādu problēmu nav. Visi mani paziņas, kas ir nopirkuši Octāvijas, ir apmierināti. Gan ar RS, gan 1,9 tdi, utt. Ar mašīnu esu apmierināts, un domāju, ka pēc garantijas jau braukāšu ar RS. Cilvēkos ir izveidojies tāds stereotips, ja Škoda, tad mēsls. Tāds apgalvojums nav ne tuvu tāds. Ja škoda būtu tik slikta, vai Anglijā būtu tik populāra, vai Vācijā tik daudz viņu būtu. Šovasar biju Vācijā, daudz tur viņu ir. Jā, ir lietas kuras varētu būt labākas, piemēram, skaņas izolācija. Bet visā visumā esu apmierināts, un savu izvēli nenožēloju.
KKR @ 27.septembris 2007 0:00
Peugeot 306 xs 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Pirms kāda laika tika iegādāts 306. pegijs... Šis autiņš ir ideāli piemērots sliktajām meitenēm... Tāpēc, ka viena tāda ar to brauc ikdienā un ir nenormālā starā... : D

Cipari runā paši par sevi 2.0i 130zs, pašmasa zem 1,2t... Vienvārdsakot maza raķete... Degvielas patēriņš ir atkarīgs no tā, kā spiež... Motors ir pietiekami jaudīgs, lai ar 5. ātrumu brauktu uz 50 tā kā var arī lēnām ripināties pa ielām uz benzīna tvaikiem : )... Vēl par braukšanu... Uz ceļa turas tiešām labi, bet mazie izmēri un masa dara savu... Visus ceļa lāpījumus un nelīdzenumus jūt... Spoguļi - sievietēm noteikti patiktu... Tādas mazas Šreka ausis... Tikai sānos aklais punkts...
Kārba nedaudz par īsu... 110km/h = 3000rpm...


Autiņš paredzēts lietošanai pilsētā, kam kalpo ideāli... Prasījās vienīgi būt nedaudz augstākam, jo ar apmalēm tā ir kā ir... Parkošanās lielveikalu stāvlaukumā vienkārša kā iebīdīt sērkociņu kastīti...

Vieta salonā - sieviešu auto... Ja vadītājs ir 180cm+ , tad ceļi sitas pret stūri... Pasažieri priekšā var sēdināt kaut 2m un jutīsies daudz maz ok... Ja sēdeklis atbīdīts atpakaļ, tad aizmugurē varbūt var iesēdināt bērnu... varbūt tomēr ne... nezinu...

Bagažnieks - sasodīti maziņš... vieta tikai iepirkumiem... To visu kompensē pa daļām atlokāmie beņķi... Tad bagāžas telpa kļūst tīri ok...

Remonti... Pērkot servisā uzreiz pateica, ka būs jātaisa apkope... Šomēnes tā ir izdarīta... Zobsiksna + rullīši, Ģeneratora siksna + rullīši, šādas tādas bukses., izravēta veca handsfree sistēma... viss kopā 297Ls... Siksnas maksāja ap 30Ls gabalā, rullīši 20-30Ls...

Pribambasi... Elektriskie logi priekšā, sēdekļu apsilde priekšā, lietus sensors ... un kārtīgs āķis pakaļā... Audio sūdīgs... pagaidām tikai 2 tumbiņas priekšā... Skaļi klausīties ir nežēlīgi pašam pret savām ausīm... Kā jau sieviešu auto pieklājas, arī vadītājai ir paredzēts spogulītis...

Uguņu kloķis... Manā uztverē diezgan ķēpīga gaismu slēgšana... Pagrieziena kloķim galā ir 2 rullīši, tad nu tos grozot var dabūt vajadzīgās gaismas... Draudzene dikti labi piešāvusies un viss ir ok... Tā paša pagrieziena kloķa galā ir poga, kas ir taures signāls... Par šito žetons... Viegli piespiest, stūri nav jālaiž vaļā, lai ar vienu roku spiestu tauri...

Rezumējums... Auto sievietei... Ja sieviete vērtētu, gan jau būtu likusi augstāk... Domāju, ka laba alternatīva Golfiem, maziem audi, maziem japāņiem...

Par vērtējumu... 8... No desmit viena balle nost par to, ka zema... Vēl viena balle nost par spoguļiem - tomēr par mazu... Nedaudz ierobežo iespējas fiksi ielekt joslā, kura kustas ātrāk...
Visādi citādi auto perfekti pilda tam paredzētās funkcijas - aizbraukt uz darbu, uz veikalu, pie vecākiem un izdarīt to ātri... Ārpus Rīgas tiek braukts ar Saabu...
iRAFAR @ 21.septembris 2007 0:00
Ssang Yong Kyron 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Man ir Songs un esmu nobraucis 15000km , izgājis pirmo apkopi. Automāts.
Auto labs un praktisks. Bagāznieks kā kravas kaste. Patēriņš 7-8 litri/100km. Uz 10000km sabojājās aizmugurējā miglenieka relejs. Nevarēja izslēgt miglenieku. Protams dīlera serviss to salaboja bez maksas.
Pakete pilnā ko piedāvā tirgotāji ir lieliska. Vienīgi prasītos GPS.2.0L dīzelis ir labs pilsētā . Uz šosejas pie fūrēm prasītos 2.7L dīzelis.
Plusi:
1. Ērts.
2. Caurejamība
3. Ekonomisks.
4. Patīkama cena uz pilno aprīkojumu.
5. Labi turas uz šosejas līkumos(protams 18''riteņi un ESP)


Mīnusi:
1. Nav GPS.
2. Neērta salona ventilēšanas sistēma. (Uz paneļa vidusdaļas esošie atvērumi gaisa plūsmai NAV aizverami ar roku.
3. Paciets pilsētā.
4. Neērta ir 4H lietošana ziemas ceļā . (Atļauts lietot tikai līdz
80km/H).
5. Dārgas apkopes un KASKO.
Edis @ 12.septembris 2007 0:00
Opel Vectra B 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Sveiki, savu pirmo opeli nopirku apmeram pirms trim mēnešiem, no radiem pa 1800 eiro + atdzīšanas izdevumi no Īrijas (ar auto no Latvijas bija aizbraukts uz Īriju). Opeli pats atdzinu, tapēc varu spriest par tā ērtumu un braukšanas kvalitāti. Tagad sīkāk par pašu opeli: Izlaiduma gads 1996, hečbeks, 2.0 16v turbo dīzelis (esotec) 82 Zs, nobraukums 230 tūkst. Auto tika atdzīts no vācijas, radi ar to bija nobraukuši 2 gadus - 1 Latvijā, vienu Īrijā. Atdzinu auto bez nekādām problēmām, braukt bija ērti, nenogura ne mugura, ne kājas, ērts vadības rīku izkārtojums. Vidējais degvielas patēriņš braucot pa Vācijas labajiem ceļiem un lielajiem korķiem: )), 5,2l, bet pa Poliju un Lietuvu, braucot uz 90-100km/h zem 5l uz 100km. Protams uz musu celiem, kuru stāvokli paši labi zinām, videjais degvielas patērīņš ir nedaudz virs 6l uz 100km
Latvijā BRC auto novērtēja uz 3000 eiro. Zināju, ka naksies auto paremontēt, jo bija zināmi vairāki sīki defekti un radinieki neko nebija darījuši. Taču remonta izmaksas pieckārt pārsniedza tās ar kurām biju rēķinājies, nemaz nav tik lētas detaļas šim opelim. Nomainīja izpūtēju, visas aizmugurējās bukses un vēl dažādus sīkumus, kurus vairs neatceros un protams eļļu. Iepriecināja fakts, ka šis motors ir ar ķēdi, atkrīt siksnas maiņa: )) Kopējās remonta izmaksas bija ap 500Ls, izpūtejs vien maksāja vairāk kā 100Ls. Pats nomainīju Pečkas motoru - šrotā 45Ls - jauns pāri 100Ls, Info displeju - 25Ls šrotā, šofera un aizmūgurējo slēdzeni, nestrādāja motors - kopā 45Ls. Tad pāris mēnešus nobraucu bez nekādām problēmām, līdz atteica sajūga cilindrs pie kārbas, remonta izmaksas 210Ls, pats cilindrs vien maksāja 130Ls. Vēl pēc mēneša salūza aizmugurējā amortizātora atspere. Nomainīju abas atsperes un amortizātorus, jo tie jau arī savu bija nokalpojuši, pie reizes nomainīju arī eļļu, jo pa 3 mēnešiem biju nobraucis jau 10 tukst. km. un atkal remonts pa 200Ls (viena atspere 30Ls, amortizators 31Ls).
Par auto dinamiku, nav jau nekāds šerpais, kā nekā 10 gadus vecs dīzelis, un 82 Zs nav nekas daudz priekš pusotras tonnas, taču man dinamika pilnīgi pietiekoša, apdzīt nav nekādas problēmas. Stabila braukšana pie 120-140km/h, stabils līkumos. Auto aprīkojums: priekšējie elektriskie logi, elektriski regulējamie spoguļi, multifunkcionālā stūre, kondicionieris, ABS utt.
Neskatoties uz lielajām remonta izmaksām jau pirmajos trīs mēnešos (ceru, ka tādas tās turpmāk nebūs: )) ), ar auto esmu apmierināts. Vismaz motors laba stāvoklī, lec kā pulstenis, protams ziemā motoram būs īstais tests, eļļas patēriņš nekāds: )) Arī tehnikso apskati izgāju bez problēmām. Pēc ziemas varēšu savu rakstu papildināt. Zēl, ka te neviens nav uzrakstījas par savu pieredzi ar līdzīgu vectras b dīzeli, vai tiešām to tik maz Latvijā?
 
uldis @ 10.septembris 2007 0:00
Jeep Compas 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Gadījās man uz nedēļas nogali dabūt lietošanā šādu 2007. gada februārī ražotu auto. Tas, protams, nav gana ilgs laiks vispusīgam novērtējumam, tomēr viedoklis man ir radies.
Dizains šim auto ir tipiski Jeepisks, tik šķiet, šis ir pats mazākais Jeeps. Atveru durvis un iekšā mani pārsteidz viens milzīgs plastmasas klucis. Es saprotu, ka plastmasa ir lētāka un izdevīgāka par citiem materiāliem, taču visam ir arī robeža, par ko piemirsuši kompasa veidotāji. Bet nu Dievs ar izskatu - auto domāts lai ar to brauktu!
Mans augums ir nepilni 2m un vadītāja vietā es iesēžos bez problēmam, tiesa sajūtas ir kā tādā sporta auto kokpitā. Ikdienas braukšanai man vadītāja zona šķiet pārlieku šaura, bet citādi nekas netraucē ātri pierast pie konkrētā Jeepa īpatnībām. Te nu jāsāk stāstīt par pašu braukšanu - lai arī sēdi kokpitā, šis nav sporta auto! 2.4 litru benzīdzinējs ar automātu ļauj iekļauties plūsmā pilsētā un mierīgi braukt pa lielceļiem, taču straujš paātrinājums nav kompasa stihija un reizēm tas pamatīgi tracina. Piemērs, braucu ar ātrumu 100 km/h, gribu apdzīt priekšā braucošo auto, spiežu gāzi grīdā un kas notiek? motors ierēcās kā zāģis, tahometra bulta aizsniedz sarkano zonu, benzīna līmeņa rādītājs burtiski krītas acīmredzami, ejam garām priekšējai mašīnai lēni, lēni : ) Ok nav traģiski, bet nu pirms apdzīšanas ir dikti labi jāpārdomā vai to var darīt.
No lielceļa nobraucu mežā - poligona smiltis, lielas peļķes, izdangāts dubļains ceļš. Nav problēmu! ieslēdzam 4x4 un Compas nevienu brīdi neliek vilties un šaubīties par iespējamo iznākumu. Tiesa kritisko robežu es nemeklēju.
Rezumējot - ja kāds vēlas auto ikdienas braukšanai pa pilsētu un lielceļu - tas NAV Compas. Taču, ja bieži nākas būt laukos, kur ceļi ir slikti, ziemā tos netīra un kādreiz jābrauc zvejā vai medībās (bagāžnieks gan ir visnotaļ mazs) un pietiek naudas šādam auto - uz priekšu.

(foto - reklāmas materiāli)

 
Ku-Kū @ 8.septembris 2007 0:00
Mazda 3 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
1.6 motors, kondiška un dažas citas fīčas, bet nekas daudz. Norullēts ir 1 gads nedaudz virs 40000km, izieta skate ar dažiem vieniniekiem. Kopumā pozitīva mašīna.

Kas patīk:

tīri patīkama piekare - vidēji cieta, labi turas uz ceļa,

motora jauda atbilstoša tilpumam, vienīgais virs 100km/h diezgan augsti apgriezieni - liekas, ka motoram nedaudz grūti

Panelis stilīgs neona zils ar sarkanu, priecē acis tumsā katrā ziņā nestāv blakus zaļai klasikai.

Ādas stūre ir laba lieta.

Dizains gaumes lieta, bet man tīri labi patīk.

Kas nepatīk:

Sēdvieta, garos braucienos jūtas mugura un nevar īsti atrast savu pozīciju (ir bijusi ērtāka mašīna).

Tas ka špricējot logu šķidrumu vienmēr tiek arī mazgāti priekšējie lukturi - logu šķidrums beidzas viens divi un šito fīču vai nu jāatslēdz pavisam vai jāsamierinās. Focusiem tikai nakts režīmā lukturu mazgātājs sāk darboties, bet te laikam par to nepadomāja.

Domāju, ka savā klasē kā tīri neko autiņš, platforma tā pati, kas Focusam, bet tas man liekas krienti bezpersoniskāks it īpaši iekšpusē. Ar Corollu arī ir braukts (ne ar pašu jaunāko) nu arī tā īsti neuzrunāja.

Tas īsumā viss, mašinā ir OK, bet piesieties var.



kontradmiral @ 6.septembris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti