Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi space wagon TD 1995 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
pusotru gadu tādu lietoju pa leišu tirgū ar Luksemburgas numuriem. Pirmā brīdī neievēroju piekrāsojumus, bet pēc mēneša pirmie rūsas plankumi uzmetās uz aimugurējām arkām un pie priekšējām durvīm. Kru lasīju, ka šamējiem cinkota virsbūve, bet uz savējo to nemanīju- RŪSĒJA VISĀS MALĀS "LOPĀ"... nu protams pluss tas, ka balta krāsa. Pēc nopirkšanas nomainīju motora eļlu, kārbā eļlu, motora siksnu, ģenģera siksnu, aimugurējam stabilizatoram pirkstu(sorry- esmu tālu no auto lietām), sīks stūres pastiprinātāja remonts- kopā ar darbu Ls96. TA atklāja un nizbrāķēja lb priekšējo oporu vai kā tamlīdzīgi- remonts Ls12, detaļa Ls18;vēl pa šo laiku ģenģerim stabilizatora bloks nonīka Ls55 bez darba- teica labi, ka diožu bloks nenonīka, kas parasti notiekot- tad ap Ls130. Kādu laiku nobraucu garos gabalus ar degošu eļļas līmeņa lampiņu pie 3500-4000 apgriezieniem, jo sajaucu to ar dzeses šķidruma lampiņu- kam mitsuks bijis to sapratīs kāpēc- izvietojuma dēļ. Kad nomainot eļļu uzlēju līmenī- viss štokos- lampiņa vairs nedega un tad arī owner manuālī izlasīju, kas tā par lampiņu, bet... pa šupu eļļu sāka špricēt ārā, kā arī pa attaisītu motora galvas vāku, domāju ka motoram psc, bet TA normāli izgāju, izsiest arī savus 165km/h varēju pie teh. datos rakstītā max155km/h, degvielas patēriņs'uz štrāses-5-6l, vidēji 7,2l. Leca uz sitiena pat ziemā pēc nedēļas nostāvēšanās.
+salona aizmugurējos beņķus var transormēt par divguļamu gultu
+nekas īpaši nav ieguldīts remontā
+visi logi, lūka, spoguļi elektrificēti
_paskaļš salons
_sliktas kvalitātes salona apšuvuma materiāls(nodiluši krēsli, kovriki gar malām acīredzami pa mazu)
_NENORMĀLI VISĀS MALĀS RŪSĒ
_ mazs saules aizsargs
_visu laiku nelīdzenumos nenormāli krakšķi kreisās puses stoikā
2005. vasarā leišos pa 3000euro paņēmu- par 2300 tikko ar grūtībām atdevu... ka saka auto īpašnieks direiz laimīgs- kad nopērk autiņu un kad to pārdod

Tomis @ 2.maijs 2007 0:00
Acura A4 Avant 1.8 T.Quattro 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nobraukti ar A4 Avant 1.8 T Quattro 2002. g. ap 6000 km(spid. raadiijums 147000 km), dabuuju mainiit spidometru- 500 Ls (kaads bija ložņaajis gar to, un bija plaisa, plus veel kompi nevareeja piesleegt, piekodeet rezerves atsleegu u. c. ), zobsiksnu +rulliishi 300 Ls, eļļas 80 LS. Veel nobeidzies lukturu skalojamais suuknis, cik maksaa - veel nezinu. Braucot , kameer nav uzsilis motors, suudiigi iesleegt otrajaa aatrumaa, kad nopirku bija auksts laiks(sals), domaaju taapeec taa pagruutaak paarsleegties, varbuut kaada kaarbas padushka beigta... Pirmie iespaidi - lielu uzticiibu taa mashiina man pagaidaam neviesh(laikam ieprieksheejaa dziivee nav iipashi saudzeeta). Pirms tam braucu ar Vectra 2.0 1996 g. -ieskreejiens, jauda, benziina pateeriņš(ap vid. 9 l) aptuveni vienaadi, ja neskaita, ka ar Audi pirmais robs taads baigi iiss. Cenas ziņaa 5- reiz daargaaks par Opeli , bet vai 5- reiz labaaks?, izskata ziņaa jaa , bet taa izdaudzinaataa Audi kvalitaate, izturiiba... nu nezinu gan , saliidzinot ar savu ieprieksheejo Opeli, izturiigaaki izskataas tikai bleķi- tie ir cinkoti: )
gtg2004 @ 30.aprīlis 2007 0:00
Mercedes 300 CE-24 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Tad nu vēlos pastāstīt par savu trešo auto, kas arī ir MB : ) Citus neatzīstu.
Tātad- kupeja ar 3,0 litru, 24 vārstu motoru un 5 pakāpju automātu. Tehniskajos datos minēts, ka jauda ir 220 zs pie 6400 rpm, griezes moments 265 nm pie 4600 rpm. Tātad- diezgan augstu apriezienu motors. Tahometrs atzīmēts līdz 8000 rpm, bet ļauj žmiegt līdz 7000 rpm.
Par motoru sīkāk: šis nav pilsētas motors. Lai iegūtu ievērojamu paātrinājumu, apgriezieniem jābūt ap 3000-3500. Tad arī parādās jaukā 6 cilindru dziesma. Pieminēšu, ka līdz pakaļējam bundulim iet divas trubas paralēli. Tas viss jau rūpnīcā uzlikts ;)
Braukājos tikai pa pilsētu un esmu atmērijis minimālo patēriņu 14,5, bet maksimālo 18,5. Leju nestē. Sākumā lēju 98. benzīnu, tad pamēģināju 95. Vispār ar 95. motors maigāk darbojas. Bet, ja mani kāds argumentēti pārliecinās, ka jālej 98. tad tā arī darīšu : )
Par ātrumkārbu: 5 pakāpju automāts! Atgādināšu, ka runa iet par 17 gadu vecu mersi. Tātad- progress jau bija tad. Teikšu tā- 4 pakāpju automāts ir labāks. Tam ir vienkāršāka uzbūve. Šādu gadu auto tas ir svarīgi. PAr laimi, man ar kārbu nopietnu problēmu nav. Tika nomainīta eļļa (50ls). Tagad atliek vēl nedaudz pieregulēt, jo šad tad slēdzas ar nelieliem rāvieniem.
Vēlos pastāstīt par kārbas darbību. Braukšanu uzsāk ar 2. ātrumu. Pilsētā tas palielina komfortu un samazina patēriņu. Kārbai ir divi režīmi- S un E. S nav SPORT kā te daži uzskata : D Tas ir STANDART. Nozīmē to, ka kārba darbojas standart režīmā- braucot ekonomiski, ātrumi slēdzas pie 2000 rpm. 5. ātrums ieslēdzas pie 70-75 kmh. Braucot sportiskāk, ātrumi tiek slēgti tad, kad tas ir nepieciešams. Ja agriezieni ilgāku brīdi turās stabili, tad notiek pārslēgšanās. Tas var būt gan 2000 rpm, gan 7000 rpm. Viss atkarīgs no braukšanas stila.
E režīms nozīmē paši zināt ko : ) Viss tas pats, kas S režīmam, tikai ātrumi tiek slēgti pie zemākiem apgriezieniem, kā arī 5. ātrums ieslēdzas jau pie 60 kmh.
Interesanti braukt ar tādu kārbu : ) Galvenais, ka viss darbojas.
Tad nu par aprīkojumu: Auto ir viss, ko 90. tajā gadā rūpnīca lika. Melns ādas salons, abi priekšējie beņķi ar apsildi un elektriski regulējami. Šofera beņķis pat ar atmiņu : ) Var ieprogrammēt divas pozīcijas. Stūre elektriski regulējas tikai dziļumā : ( Žēl. Arī spogulis elektriski regulējas tikai labajā pusē. Visi četri lodziņi arī ar podziņām. Eletriska lūka, kondicionieris, kruīzkontrole, aimugurē elektriski cilājas aizkariņš. Divi gaisa spilveni, ABS, ASR (neļauj riteņiem izspolēt) ļoti palīdzēja ziemā. Super lieta! Hidrauliski amortizātori. Lai cik iekrautu bagažniekā parpalu, auto vienmēr stāvēs vienā līmenī. Dibens pa zemi nevilksies. Bet kam nez tāda lieta kupejai?
Visu šo labumu kaudzi iegādāju pagājušā gada decembrī pa patīkamu cenu 4000 eiro. Reālā turgus cena šim auto ir ap 5000-5500 eiro. Tikai pircējs ilgi jāgaida. Šos auto pēk tie, ka interesē konkrētais modelis.
W124 merši vienmēr ir izcēlušies ar superīgu izturību. Bet, ja vēl šeit ir S klases aprīkojums..... : )
Izteiktu problēmu šim auto nav. Svarīgi ir viņu laicīgi apkopt, kas nemaz tik bieži nav jādara. Problēmas radīsies tad, ja vajadzēs kādu bleķi. Šrotos nav un nebūs šādu auto. Priekša vēl der no sedana, bet aizmugure un sāni neder. Stikli arī neder.
Bet, viennozīmīgi iesaku, ja vēlaties nopirkt labu auto, nevis labu izlaiduma gadu ;)
 
Richy @ 29.aprīlis 2007 0:00
Jeep Cherokee 2.5CRD 2002 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
Buutu loti prieciigs un pateiciigs, ja kaads zinaataajs aprakstiitu un pastaastiitu siis masiinas plusus un miinusus, jo veelos vinu iegaadaaties!Pagaidaam mana izveele balstaas uz auto izskatu, sameeraa nelielo degvielas pateerinu, uz to, ka vareesu blokeet tiltus, kad pats gribeesu, nevis, kad elektronika izdomaas(vismaz es taa ceru!), nu buutu labi apmeeram eksplutaacijas izmaksas arii zinaat!
Skudra @ 29.aprīlis 2007 0:00
Volkswagen Touran 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Labdien!
Nu jau gads pagājis kā vizinos ar VW Touran 1.9 turbodīzelīti ar DSG kārbu. - Tūlīt spidometrs metīs kūleni ar 50000 km.
Līdz šim tpu, tpu, tpu nekādu problēmu nav bijis- tikai un vienīgi apkopes (eļļas, filtri) VW centrā, kas jāiet aptuveni ik pēc 15- 20 tūkst. (Autiņš pats pavēsta, kad grib uz servisu).
Tātad plusi un mīnusi manā skatījumā-
+ Ļoti ietilpīgs auto. Sēdekļus var transformēt kā ienāk prātā (Manējais ir ar 7sēdvietām)- iespējams gan nolocīt atzveltnes, gan izņemt beņķus vispār ārā.
+ Ekonomisks - vairāk par 7 litriem uz 100 vidējā režīmā nesanāk nobraukt.
+ Ērta vieta šoferītim - gan beņķis un visi kloķi ir tur, kur jābūt, gan ceļš ir pārskatāms- pāri citiem vieglajiem visu redz;)
+ Ideālas gaismas! Esmu braucis ar daudz un dažādiem autiņiem, bet šim ir ļoti labas!
+DSG kārba- arī ar 105 zirgiem ir labs uzrāviens un praktiski nejūt kā pārslēdzas ātrumi.
Nu un mīnusi-
- Neērti aizmugurējie sēdekļi, nemaz nerunājot par trešo sēdekļu rindu (Tajā var iesēdināt cilvēciņus garumā līdz 150cm... ).
- Zems auto- labāk ir uzlikt kaut ko spēcīgāku par orģinālo kartera aizsargu.
- Motors sāk gurt, ja iet virs 100. Līdz ar to apdzenot jārēķinās, ka autiņs nepārāk ir gatavs ieskrieties. Labāk būtu 2,0 l dīzelis.
Nu kaut kā tā- tas ir tikai pirmais gads;)
chabulitis @ 26.aprīlis 2007 0:00
Saab 900 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nu tad padalīšos savā pieredzē ar SAAB 900 NG, 2.0T.

Iegādāts tieši pirms gada. Bij pienācis laiks nomainīt veco 9000 pret kaut ko citu. Biju jau nosolījies nepirkt hečbeku, jo reāli bija iekretinējuši aizmugurējā vāka stiprinājumi vecajam SAAB 9000. Nepārtrauktā graboņa, bet papētot 900 eņģes secināju, ka šim negrabēs, jo konstrukcija stipri vienkāršāka.

Skaidrs bija tas, ka obligāti jābūt ar turbīnu, klimatkontroli un vēlams ar automātu. Kādu mēnesi cītīgi pētīju interneta sludekļus, lai atrastu to, ko biju izdomājis. Ja bija ar tubīnu un automātu, tad krāsa nebija īstā un tā tālāk. Kad jau biju atmetis cerību, ieraudzīju to, ko nākamajā dienā nopirku.

Nav automāts, bet ir turbīna un klimatkontrole. Nav arī ādas beņķu, ko arī negribēju, jo no iepriekšējā auto bij palicis negatīvs iespaids. Notīrīt jau baigi forši, tikai ziemā iekāpjot tie ir nenormāli auksti, tur pretī vasarā, atstājot saulē, ar šortiem iesēsties vajag drosmi. Tad vēl ir smuki melnā krāsā, ar smukiem lietajiem diskiem. Cenu ar sarunāju sev vēlamu un darījums notika. Sākumā sludeklī prasītā cena bij 2200 eiro, beigās nokaulēju uz 1750 eiro.

Braukšanas ziņā atšķirīgs no 9000, īsāks un šurāks, bet tajā pašā laikā smagāks. Gaitā cietāks. Lai arī motors tāds pats, bet rāviens drusku savādāks. Liekas, ka kārba ir bišķi "īsāka" nekā 9k. No sākuma bij jāpierod pie pedāļu izvietojuma, samērā tuvu viens otram. Pašvaks stūres pastiprinātājs un nosacīti ciets sajūga pedālis (nav hidrauliskais). Vēl pie trūkumiem: nav iespēja regulēt logtīrītāju pārtrucēja intervālus, maziņš cimdu nodalījums, pietrūkst vietas, kur braucot novietot sīkumus (maku, telefonu), nolaižot aizmugurējos beņķus nav gluda grīda, nolaižot aizmugurējā sēdekļa roku balstu un attaisot slēpju caurumu sniega dēlis neiet iekšā. Jānolaiž viena aizmugurējo sēdekļu pusīte.

Pārējais OK, it sevišķi turbīnas "spēriens". : )

Par remontiem. Gada laikā nobraukti aptuveni 20 000 km, nomainīti priekšējie sailenbloki, pārlasītas aizmugurējās bremzes. Cenas kā jau cenas, sailenbloki kaut kādi Ls 10 gabalā, aizmugurējās bremzes ar jauniem diskiem, roķenes lokiem un trosēm kopā kādi Ls 70 laikam. Darbs paš rokām. Nezinu kur ir tie dārgie remoti??? Ā, ķēdi iepriekšējais saimnieks bij nomainījis, tā , ka man pietiks. : ) Elektronikas gļuks bij viens sākumā lambda zondei, bet pie vainas bij pārlūzis vadiņš. Pārējais darbojas.

Patēriņš normāls, pa šoseju 8 - 10 l, pilsētā ap 13. Varētu jau dabūt mazāku, bet neesmu ekobraukšanas piekritējs. Lai arī nebraucu ātrāk kā 110 km/h, bet pie apdzīšanas patīk iespiest pedāli tā, lai jūt, ka turbīna iepūš. : ) Tur arī tie litriņi slasās.
 
spainis @ 24.aprīlis 2007 0:00
Toyota CELICA 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu tā. Pagājušā gada beigās iegādājos automašīnu Toyota Celica 1994. gada, 1.8 16V motors. Protams pirms iegādēs ļoti daudzi brīdināja par dārgo ekspluatāciju utt, bet ar to ir jārēķinās, ja pērk autiņu, kas ir daudz retāk redzams- sastopams uz ceļiem.
Sākotnēji nevarēju izvēlēties starp Honda Civic coupe 1.6 16V arī 94` gada, vai šo Celicu- izbraucu nedaudz ar abām un Toyota iepatikās vairak- dinamiskās īpašības īpaši neatšķīrās, bet Toyotas salons iepatikās daudz vairāk, Hondai tas likās par tukšu- kkas pietrūka...
Tad nu tā- pēc Ziemassvētkiem sanāca nedaudz avarēt, sākās arī pirmās problēmas- bija nepieciešams kreisais priekšējais plaukts- kamēr to sadabūju pagāja 3 nedēļas( protams, tas bija lietots- izmaksāja 50 Ls, jauns maksā trakas summas), vēl dēļ avārijas bija jāiztaisno priekšējais buferis un jāsametina karteris+ vēl eļļas maiņa- viss kopa ar detaļu remonts izmaksāja 250 Ls. Dēļ avārijas tika sasists lietais disks, nebija naudas, sanāca kādu laiku braukt ar zapasku.

Uz šo brīdi autiņam ir sekojošas problēmas- dēl zapaskas jāmaina vienam ritenim gultņi, tas varētu maksāt kādus 30-50 Ls, viena siksna jāmaina sākusi čīkstēt, nodilusi, tas nedārgi, sabirusi ir iekšējā miroņgalva, par tās izmaksām noskaidrošu tuvākajā laikā, un vēl ir neliels savērsums jāsaved kārtībā, tehniski motors un kārba kalpo lieliski, rokas bremze no pirkšanas brīža vienu riteni nebremzēja- tas ir savests kārtībā- rokasbremze tagad tiešām laba un parocīga( ir jau pa ziemu februārī izmēģināta;)) bremzes ļoti labā stāvoklī un vēl ilgu laiku tur naudiņa nebūs jāieliek. azmugurē nedaudz sāk klabēt viens amortizators- ir doma autinju nedaudz sēdināt, jo uzliku 17" diskus, tad arī šī problēma tiks novērsta.
Ir vēl viena problēma, pēc avārijas priekšējam tuvās gaismas lukturim ir nolauztas visas plastmasas ķepiņas un tas neturas kā nākas, pagaidām tikai pats esmu daļēji piestiprinājis lukturi, vedu uz servisiem - šie man saka lai nopērku citu vietā, tad viņi ielikšot, labot( nostiprināt un noregulēt augstumu) viņi nevēlās( nevar kāds varbūt palīdzēt šitajā lietā?) Interesējos pa šrotiem, pagaidām nekur nevaru vietā tādu dabūt, jauns maksā 220 Ls- domāju , ka tas nu gan ir bik par traku...

Par salonu runājot viss ir okey- ļot ērts, parocīgs- kondicionieris strādā, elektriskie logi un spoguļi arī, papīros ir rakstīts, ka autiņš skaitās 4 vietīgs, bet tā isti ērti ir tikai 2viem priekšā un viens vē var aizmugurē kaut cik normāli justies- nu kā jau sportiskā autiņā.
Salona lielākais mīnuss- diezgan skaļš, bet tā kā ir doma par ljoti jaudīgas mūzikas sistēmas izveidi, tad pakošanas un vibrācijas novēršanas darbi to visu griezīs par labu.

Dinamiskās īpašības- internetā skatījos pamata jauda bez nekādiem uzlabojumiem 130 ZS.
Līdz 100 km/h esmu ieskrējies pa 8,45 sek.
Maksimālo esmu izspiedies 195 km/h pie 5800 abarotiem, varēja jau vēl vairāk paspiest, bet bija žēl, un arī ceļš nebija tik labs. Tā kā nav nemaz tik slikti pe maza motoriņa- diezgan ekonomisks, ja njem tā vidēji tad
7L/100km, tikko ja brauc ātrāk par kkur 110 km/h, tad , protams, ēd daudz vairāk, pilsētā ļoti ekonomisks, lai gan tas viss ir atkarīgs no tā kā brauc- vai cik smaga pēda ir uz gāzes pedāļa : )

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar pirkumu, tās biedējošās cenas par japāņu detaļām nav nemaz tik biedējošas vismaz šim Toyotas modelim, (dazreiz, protams, ir kko grūti sadabūt). Pēc daudz gudrāku cilvēku spriedumiem, kad tiks sataisits viss, kas jasataisa, tad vairak pa servisiem nebūs ļoti ļoti ilgi jābraukā, ar problēmām, kas ir šobrīd ir jārēķinās, ja pērk lietotu auto, tas sākumā ir jāsaved kārtībā.
Pa šo brīdi kamēr man ir šis autiņš jau esmu nobraucis 4000 km un ne par ko nesūdzos, viss, kas ir jāremontē, tas ir pašsaprotami.

Tā kā prieks manis automašīna nekad nebūs tikai pārvietošanās līdzeklis, bet diezgan liela un svarīga dzīves vērtība, tad protams mans autiņš tiks tūnēts, lēnā garā, un sākšu es ar mūziku.

Šī Toyota Celica ir domāta vienam vai mīlošam pārītim, bet noteikti ne ģimenei, ja arī Tev nav otra pusīte- tad ar šāda autinja palīdzibu to ātri dabusi, meitenes vilina sportiski divdurvju autinju : ))
Šādu autinju pat netūnētu vienmēr uz ielas pamana, jo tādu nav daudz- personīgi man Tukumā tāds ir tikai vienam, tā kā cilvēki bieži tādus pamana un labrāt aplūko, un tas, man liekas ir ļoti patīkami. :)
Retas un dārgas automašīnas cilvēki pērk, lai izceltos, nu es arī nedaudz esmu to vēlejies, bet šis sportiskais autins ar reto un labi izveidoto dizainu, daudz ekstrām un degvielas ekonomiju ir ljoti labs auto manā skatījumā.
 
kochinsh @ 23.aprīlis 2007 0:00
Saab 9-3 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Iegādāts tieši pirms nedēļas... Tādēļ šis laikam būs kārtējais paskopais rakstiņš... Līdz šim esmu braucis tikai ar maziem japāņiem, tādēļ ir grūti objektīvi novērtēt...

Hečbeks, 2.0i motors bez turbīnas, mehāniskā kārba, tumši zaļā krāsā... 4600 eiro, noskrējis 139 000 km...

Pērkot autiņš tika aizdzīts uz E&S servisu, lai notestē... Nopietnas kaites neatrada...

Te nu būs vainu saraksts...
1) Antenas serde jāmaina, varbūt mehānisms(antena ir un radio skan : ), iekšā/ārā nākas ar roku bīdīt )
2) Loku skalotājs pasažiera pusē nestrādā...
3) Motora temperatūras devējs strādā ar kļūdu ( cik lielu nevarēja pateikt... True/False... Pie dīlera maiņa 30Ls)
4) Jāuzpilda kondicionieris... (Laikam nopietnākā no visām kaitēm)
5) Jāieskrūvē lampiņa "Fasten Belts"
6) Amīšu nolietojums 20%... 80% vēl atlikuši
7) Roķenei 40% starpība (tehniskajā bija starpība, bet nepiesējās) - praksē tas izpaužas kā nepieciešamība pievilkt stingrāk...
8) Sailentbloki esot jāmaina (tehniskajā nepiesējās)
9) Aizmugurē nodilusi emblēma
10) Neoriģinālais bākas vāciņš

Pagaidām vēl nekas nav taisīts...

Par braukšanu... Mašīna iet normāli... Atbilstoši attiecībai 1415kg (1850kg) / 131zs... Ja ir visi pieci pasažieri, tad gan , fūri apdzenot, labāk ielikt 4. robā... Un, kas mani ļoti priecē - neslimo ar mazo motoru kaiti - jūtīgumu pret mašīnas masa pieaugumu (viens pasažieris ir ok, iesēdini vēl divus aizmugurē, piekrauj bagažnieku un aizmirsti par normālu apdzīšanu). Uz asfalta turas kā pielīmēta, pat ja asfalts ir viļņains... Grantij gan nav radīts... Braucot pa nesen grēderētu ceļu nedaudz peldēja... Ar savu veco '91 Lanceru (1.3 12v arī priekšpiedziņa) atļautos krietni ātrāk braukt līkumos...

Pie pedāļiem dikti jāpierod... Grūti uzsākt ar lēcienu, jo pareizais intervāls ir 2000 - 3000 rpm... Sakombinēt to, ar faktu, ka mašīna no sākuma jāpabaro, tad jālaiž sajūgs nav dikti forši... Ja būs virs 3000 rpm, aizies spolēdams... Ja zem 2000 nedaudz paraustīsies (nekāds lēciens nesanāks)... Bet tas tikai laika jautājums...

Pilsētā diezgan ērts, diezgan pārskatāms (vadītāja pusē aklā punkta vispār nav, jo spogulis lauzts, pasažierim gan parastais plakanais... Vispār spoguļi gan prasījās nedaudz lielāki... ). Ja ir pierasts braukt ar mazu mašīnu, ieteicams piedomāt par gabarītiem (it īpaši pakaļas garumu).

Gaišais samta salons... Smuks, bet nāksies bieži tīrīt... Vietas daudz tieši garumā... Ja vadītājs ir 180, tad viņa aizmugurē var ērti sēdēt arī 195 garš pasažieris un justies ērti... Platumā - aizmugurē divi pasažieri uz 100 kg jutīsies ērti, ja gribēs iespundēt vēl trešo, tad tikai bērnu... Katram krēslam ir pa kabatiņai ar gumiju -

Bagāžnieks - pietiekami liels, ja vēlas pavasarī vest mantas uz laukiem, par mazu, lielām sadzīves mantām (bet varbūt tomēr var iebāzt veļasmašīnu)... Sēdekļi atlokās un nu jau toč veļasmašīnu vēsā mierā iebāzīsi... Sēdekļiem atlokoties nav gludā grīda... garumā itkā būtu vieta gulēt, bet slieksnis starp krēsliem bagāžnieku noteikti to neļaus... Var mēģināt ielikt piepūšamo matraci...

Durvis, durtiņas, vāciņi - Durvis neļurinās, negrab... Sajūta, kā verot vaļā kārtīgas dzelzs durvis... Veras viegli... Motora pārsegs - ērti atvērt, nav jāmeklē un jāstutē ar kādu dzelzs stieni. Ciet verot jāpietur... Ja palaiž savā gaitā, tad nokrīt ar skaļu bļarkšķi, kam momentā seko lamuvārds no manas puses : )... Tas pats sakāms par bagāžnieku, ja palaidīsi savā vaļā lejā... Optimālais augstums = 10cm... aizcērtas smuki un viegli... Interesanti, kā bagāžnieku ciet vērtu mazs japānis vai ne pārāk gara meitene... Domāju, ka cilvēkiem ar augumu zem 165 varētu būt problēma aizsniegt atvērta bagāžnieka vāku, lai dabūtu to ciet... Nāktos lēkāt vai kaut kā ķeksēt lejā...

Elektronika - trūkst klimata kontroles, apsildāmo sēdekļu, kruīza kontroles un elektriski regulējamu sēdekļu... Kompis rāda vidējo degvielas patēriņu, cik km var nobraukt pie tāda patēriņa ar atlikušo degvielu, āra temperatūru, vidējo ātrumu...

Nekorekti Saabam skaitīt litrus uz simtu, bet nu tomēr...
Uz šoses aptuveni 8L(90km/h), 9L (120km/h)... Pilsēta, bez sastrēgumiem ap 10L... Sastrēgums - 15L+... Rezultātā pēc nobrauktajiem 400km (apmēram 200km uz šoses, 200km pilsētā) vidējais degvielas patēriņš 12L...

Kāpēc novērtējums ir 8? Mašīna ir ļoti laba priekš cenas. Es teiktu, ka labākā izvēle cenā līdz 5000eiro, ja kritēriji ir drošība, ērtums, ekstras un jauda.
 
Rūdolfs @ 22.aprīlis 2007 0:00
Ford Scorpio 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nopirku šo mašīnīti pirms aptuveni 3 gadiem. Iepriekšējais saimnieks viņu bija atdzinis no vācijas, pabraucis te gadu un pārdeva man. Solījās, ka viss ir bez maz vai kā jaunai  protams, īsti tam neticēju, bet nu nopirku- atdevu 900LVL, likās tīri normāla cena par 92. gada mašīnu, kurai vizuāli nav nekādu defektu un arī tehniski likās OK, paskatījos tuvākajā Ford servisā, teica, ka ir normāla, sak, ko ta no 92. gada var gribēt?!
Patīk salīdzinoši lielais extru skaits šāda gada autiņam- ādas salons, visi elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kondicionieris(manuālais), ABS, borta kompjūters un kaudze citu elektronisko extru, kas ir gan instrumentu panelī, gan arī uz vidus konsoles. Salons plašs, arī aizmugurē pasažieri jūtas ērti un nevar sūdzēties par baigo šaurību. Tā kā šis ir pārejas modelis, tam ir nomainīts lūzstošais plastmasas kokpits, pret nedaudz labāku, kurš vairs neplaisā un arī pēc 15 gadiem izskatās labi.
Protams, kā jau jebkuram autiņam, arī šim ir mīnusi- šausmīgi rūsē riteņu arkas, 5 pārnesumi kārbai ar 2.9 litru motoru , arī stūres pastiprinātājs ir tāds kā ir- drīzāk traucē, nekā palīdz, īpaši pie liela ātruma, pārejas modelis- problēmas ar detaļām, jo Latvijā šādu auto ir salīdzinoši maz.
Gaitas īpašības- braukt patīkami, iet mīksti, nekāds sporta auto tas nav, bet pietiekami dinamisks, apdzīšana problēmas nesagādā arī pie lielākiem ātrumiem. Mīnusi- vadās patīkami tikai vasarā un pie ātruma kas nav daudz lielāks par 90km/h. Jau ātrāk braukšana ar šo auto ir visai sarežģīts process, jo kā jau minēju, stūres pastiprinātājs stūri padara pārāk vieglu un reizēm liekas, ka to mašīnu nemaz nekontrolē. Arī bremzes varēja būt spēcīgākas, šai masai nedaudz par vāju. Ziemā ļoti uzmanīgi jāapietas ar akseleratoru, viegli dabūt aizmugurējā tilta izslīdi, bet pie tā var pierast un ar labām, radžotām riepām var itin labi braukt. Piedevām pluss ziemā- kad pāris ziemas atpakaļ bija -30, tad mans vecais šrotiņs leca ar pirmo, kur jauni nespēja pat ar ievilkšanu 
Remonti-
To šai mašīnai netrūkst, sākot no ēļļām, beidzot ar spārniem un citām vizuālām lietām.

kalodkas- 30Ls ar nomaiņu (jaunas, bet ne no šā autiņa, tieši šim dārgākas un 2ned piegādi, konkrētajām nevar pievienot vadus- panelī deg gaismiņa, ka jāmaina  )

bāka- 100Ls ar nomaiņu (šrotā, piedevām baigais retums- pārejas modelis)

priekšējā lampa- 50Ls (ar spuldzēm un pagrieziena rādītāju, šrotā)

zobsiksna- 15Ls (šrotā ar nomaiņu)

priekšējais stikls- 80Ls (šrotā ar nomaiņu)

priekšējais pamperis- 25Ls (šrotā ar nomaiņu un nokrāsošanu)

sajūga remonts- 40Ls

Degvielas patēriņš- vidēji 10-11litri uz 100km. Ēdelīga maita : (

Salīdzinājumam- pavisam nesen nopirku BMW 525. Diemžēl neko daudz jau nevaru pateikt, bet-
bembis vinnē ar klusāku un feināku salonu, lai arī mazāk elektronikas, tas tomēr man patīk vairāk, bet zaudē ar savu gauso gaitu, kaut arī tam ir tas 24V motors un arī benzīndzinējs, a degvielu tērē tikpat  Izskatās, ka bembis arī tik ļoti nerūsē, vismaz manam eksemplāram uz arkām nekas nav redzams, kaut arī ir tikai 1994. gada. Ietilpības ziņā abas ir diezgan līdzīgas, grūti pateikt, kur plašāka un ērtāka, kā vadītājam man bembis nedaudz vairāk patīk, bet tas ir subjektīvs viedoklis. Arī komforts īpaši neatšķiras. Vienīgi- uz bembi atskatās katrs otrais puišelis, bet uz fordu neviens  Par remontiem gan vēl nezinu, pavisam nesen braucu ar to, tā, ka par to vēlāk : )
Aigars @ 21.aprīlis 2007 0:00
Peugeot Partner 2005 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
aparātu iegādājos 2005. gada februārī. 1.9D mazliet tā ka pa švaku. itkā domāts daudz maz samniecības vajadzībām, kur šad tad pavīzīnāt kādu detaļu tehnikai. tā jau nav ne vainas, viegli iekrāmēt un izkrāmēt, ja nolaiž ķebļus vietas bagāžai pietiek. bieži gadījās ka nedabū aizmugurējas(bagāžnieka) durvis vaļā(no ārpuses), jo nolūzis maziņš kniburiņš, kas regulāri sanāk mainīt, ar pārējām durvim a i tā štruntīgi, varaikas reizes japarausta ta jau vaļā i. bāka likās ka pa mazu(dienā bieži nobraukāju 200-300km), bieži nācās uzpildīties. vienā brīdī iedegās airbag(vaina kkādā stūres lentā) un chek engine lapiņas, ko servisā nemācēja izskaidrot kas pa lietu(serviss valmierā, dzeltenais: ))vienā feinā dienā braucot, sākas kkas baigi klabēt pie stūres pagriešanas, palūrēju zem haubes neko tādu nemaniju, līdz vienā brīdī(pēc kādiem 20km), palielāks troksnis un ... skatos ka man kkas seko. izrādījās stūres pastiprinātāja skriemeli novērpies un šis seko, nu bez lādēšanas un pastiprinātāju uz servi. nu jau 100000km noripināts. pastiprinātājs sulo. aizsargs apakšā uzlikts, jo bieži akmeņi dod pa karteri. ar aizsargu tenisa bumbiņas lieluma akmeņus cauri neizlaidīsi bez trokšņa, zems. rezerves ratu turu bagažniekā, jo skrūve sarusējusi un negrib nākt vaļā, īpaši jau neesmu lauzis, provējis esmu. itkā aperāts jau labs, bet vai, kā sak, laukiem, kūku vedāšanai un pilsētai mošk i labs. bleķīši paplānu
 
ipucanc @ 18.aprīlis 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti