Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 100 quatro 2.3 1990g. 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [7]
Nopirku šo Audi nostaļģijas ietekmē, jo auto man jau bija un ievērojami jaunāks. Vienkārši atmiņas par vecajiem, labajiem ...... un tā "cigārs" un vēl pilnpiedziņas ar orģinālajām rūpnīcas izvalcētajām riteņu arkām, kruīza kontrole, piekabes āķis. Pirku to Vācijā, stāvoklis perfekts (78'000km - servisa grāmata un auto salona garantija, tāpēc cenu nerakstīšu - mani tāpat droši ka nesapratīs), bet tik un tā tiko noreģistrēju, tūliņ nomainīju tā saucamo standartu - eļļa, visi filtri, zobsiksna un ūdens sūknis, kopā ~ ls 70, vienkārši tā lai pie šiem jautājumiem nebūtu jāatgriežas un arī sirds mierīga. Uzliku apakšā motora aizsargu, lai tīrāka motortelpa. Ahā, vēl aizmugurējai piekarei divus "ābolus" un četras gumijas bukses ls ~ 80 pie reizes izpūtēja vidējo posmu ls 65. Degvielas patēriņš 10-12 L/100km, eļļu motors "neēd", vārstu kompensatori patīkami klusē. Tā nu liekas viss, tālāk varu teikt vislielākos, patiesākos slavinājuma un sajūsmas vārdus, jā ' 90 - jos gados nu bija Vācu mašīnām kvalitāte, tur nav vārdiem vietas. Par rūsēšanu nav ko uzrakstīt jeb cinkots paliek cinkots! Darbojas viss un vienmēr, kluss
( ne mazākā doma par grabēšanu), dinamisks, nesatricināma stabilitāte un plašums. Par caurgājamību - to grūti aprakstīt, tas jāredz vai labāk jāizjūt pašam un izjust vēlams kādā tumšā stipri puteņainā ziemas vakarā uz lauku ceļa kur tuvumā neviena nav! Aiz sajūsmas var balsī saukt AUDI 100 QUATTRO !!!
Audi 100 Q @ 16.decembris 2006 0:00
Volkswagen bora 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Savu bora pirku jaunu 2002g. ar 2.0 l motoru, trendline aprīkojums, climatronic. Laba kompaktklases mašīna, vidējais degvielas patēriņš 8.4 l/100km(75% pilsēta), ne mazākās pazīmes par rūsēšanas draudiem, ja nu vienīgi iespējams kaut kad - izpūtējs, bet ņemot vērā visu to Mendeļējeva tabulu ko gāž uz ziemas ceļiem, tad es saku - izcili! nobraukums 70'000 km un mainītas vienīgi aizmugurējas "kolotkas" un ne tāpēc, ka nodilušas, bet atdalījies ferodo no metāla pamatnes - nomaiņa ap ls 45.
Vēl nomainīts "+ " vads no akkumulatora uz starteri ~ ls20. Pārējās remonta lietas vienīgi standarta servisa apkopes. Par motoru - kā teicu 2 l bezīna - labi sāka vilkt pēc 40'000 km un esošā dinamika pietiekoša pilnībā, kluss. Nedaudz ēd eļļu, bet tas jau no paša "0" sākuma, nezinu var jau būt, ka tā jābūt. Salons - apmierina(negrab, ergonomisks) vienīgi kā jau iepriekš minēts - aizmugurē vieta kājām varēja būt vairāk. Par elektrību - bez komentāriem, jo viss funkcionē. Nākošgad beidzas līzings, pārdošu - pirkšu nedaudz lielāku, bet arī vw.
Audi 100 Q @ 16.decembris 2006 0:00
Mazda 626 2.5i V6 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Tā kā nav šeit neviena apraksta par Mazda 626 2.5i V6, tad pastāstīšu par savējo. Braucu jau pusgadu, nopirku par tā brīža tirgus cenu. Auto bijis labi kopts līdz iepriekšējam saimniekam latvietim, kurš bija tikai jājis un pamanījies sasist no aizmugures, saremontēts nekvalitatīvi. Auto teh. pasē pirmā reģistrācija ir 01.1995, tomēr spriežot pēc šasijas nr ražots pirms 08.1994. Ekstras ir viss ko var iedomāties tā gada, tās klases auto: elektr. logi, el. spoguļi, el. regulējams vadītāja sēdeklis, el. lūka, ir kondicionieris, kruīze, miglas lampas, lukturu augstuma korektors, ABS, lietie diski, apsildāmi spoguļi (kopā ar aizmug. logu), ieliku signalizāciju un briestu labam audio, par laimi visas ekstras strādā. Vizuāli auto no 2.0 atškiras ar dekoratīviem sliekšņiem un dubulto izpūtēja galu. Par dzinēju esmu sajūsmā, griežas ļoti labi. Tāds pats tiek uzstādīts arī Probe un MX-6, kā arī MX-3 ar tādu pašu V6 bloku, bet 2.0 tilpumu, tomēr kā jau lielākajai daļai Mazdu 2.0i un 2.5i grab hidrokompensatori, tur līdz tikai laba (dārga) 5W30 eļļa, Motul gadījumā 8100 Eco- nergy 5W30. Patēriņs uz šosejas + ~10% pilsēta ir 8.5 l/100km, pilsēta 11.5. Ceļojuma apstākļos var dabūt pat 6.5 taču tas ir Lietuva/Polija/Slovākija izbraucot bāku un tai laikā 2reiz apstājoties. Mainīti visi filtri, tehniskie šķidrumi, visi bremžu kluči, pusass gals, lodbalsts, izpūtēja aizmugurējā daļa, sveces, visas stabiliz. atsaites, kas ir vājā vieta un netur vairāk kā 30 tūkst. km, kā arī pielaboti visādi sīkumi. Par to gan TA vīriem nebija ko aizrādīt un lapā nav nevienas piezīmes. Pozitīvais auto viennozīmīgi ir dzinējs un aprīkojums, patīk arī plašie spoguļi bez aklās zonas un ērtā vadītāja vieta, aizmugurē gan vietas ir mazāk kā iepriekšējai 626 paaudzei, tomēr arī 5atā ir ērti. Kaitina sliktā laikā vienmēr netīrais vadītāja sāna logs un stūres iekārta sākot ar milzīgo stūres ratu un beidzot ar vadāmību. Gribētos garāku kārbu, galveno pārvadu vai 6 robu, jo pie 90 km/h, tahometrs rāda 2500 rpm, lai gan jaudas pietiek atliektiem galiem. Atzīmi lieku 7, jo ir jau jaunāki un labāki auto kā piem. Mazda6 MPS.
falks @ 14.decembris 2006 0:00
Nissan Primera 1,6 GX 1997 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Taatad. 1997. gada izlaiduma. Sedans, sudraba metaalika. GX ir otraa leetaakaa komplektaacija, ti.... stuures pastiprinaataajs, 1,6 16V DOHC motors ar daudzpunktu iesprici, elektriskie logi preikshaa, lukturu korektors, vertikalais stures lifts un viss.
Izskats...0. Visneieveerojamaakais un bezpersoniskaakais sedans ever. Absoluuta nulle.
Tehniskie dotumi:7. Bremzes ar barabaaniem no 100km/h pa meemajiem uz slapja asfalta..... riteni noblokeejas tikai peedeejos 2 metros. ABS nav. Motors 99bhp pie 6k rpm, 136 Nm/4000. liidz 100 12s. Motors atdziivoojaas tikai paari 4k rpm, paraadaas laba skanja.... un benziina tilpuma raadiitaajs kriitaas aciimredzami. Kaarbaa visi robi iisi....2600 rpm pie 100 km/h(visu laiku prasaas 6 aatrums). Piekare... par briinumu advanceeta, mashiina ir loooti paredzama, vadaas preciizi, lieliski slaapee neliidzenumus, videeji miiksta, labi tur lielus aatrumus, izdevusies.
Salons...... identisks vw passat, nepar lielu ne par mazu, diezgan eerts, vadiitaaja vieta man(191cm) neerta, nevar pietiekoshi kreeslu atbiidiit..
Iipatniibas vadiishanaa.
1. Motors shizofreenisks.... pirmaas 2 nedeeljas negadiijaas uzgriezt augstaak par 3,5 k, likaas pilniigi bezpersonisks... benziinu rij ap 7l, uz priekshu iet. Tad gadiijaas ar pirmo liidz 6.5k uzgriezt un ielikt otrajaa gaazi neatlaizot, aizgaaju ar kuupuushiem ritenjiem. Teshajjaa var atgriezt liidz 145...... stulbi izklausaas, bet sajuuta ir laba. Bremzes. Kad pirmoreizi vajadzeeja piebremzeet, paarbijos, pedaalis nomiits liidz pusei, nekaa. Minu veel vienu ceturtdalu, driizaak dzirdu nekaa juutu, ka kaut kas straadaa, panikaa ieminu atlikusho ceturtdalu, un mashiina no 60kmh sastinga gandriiz uz vietas. Bremzes ideaalas, bet vajag pieshauties.

Rezumee. Mashiina ar ko braukt iepirkties un uz darbu. Pilniigs personiibas truukums. Japaanju inzenieru saltais perfektums leetu lietu salikshaa par nesliktu un kvalitatiivu galaproduktu.

mincis @ 13.decembris 2006 0:00
Volkswagen golf2 cl 1,8i 1991 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
sākās ar to, ka savajadzējās man auto. neko krutu, tikai lētu, ekonomisku, nenojātu braucamo, lai varētu no punkta A līdz B nokļūt. atradu vienu variantu. palūdzu vienam čalītim- ''profiņam'', lai aizbrauc apskatīties (dzīvoja viņš netālu). apskatījās, teica labs esam. nu aizbraucu, uzmetu aci. rūsas nav, no skata normāls. ja jau esot labs, dziļāk neko neskatījos un nopirku.
sākās problēmas jau mājupceļa. pie krustojuma noslāpa. konstatēju, ka auksts viņš iet normāli, a uzkarsis slāpst nost. nu neko. aizdzinu uz servisu, a tur veči valodu gandrīz zaudēja. izrādās, ka 1. )uz karburatormotora ir uzlikta šprice. 2. )šprice nav savienota ar kompi. 3. )trūkst vesela detaļu arsenāla, tai skaitā gaisa filtra un termostata!.
nu neko. ieliku to filtru, termostatu, nomainīju gultņus aizmugurējiem riteņiem, vēl citus sīkumus. pieregulēja šie ko tur varēja pieregulēt. tagad variants ir tāds, ka auksts dzinējs raustās, tukšgaitā apgriezieni lēka ~500 rpm, uzkarsis tur apgriezienus robežās no 900 - 1500 rpm. degvielu rij daudz, un kaut kādu jaudu attīsta tikai pēc 2000rpm.
ieberzos konkrēti. ir štuks to šprici ņemt nost (neviens negrib krāmēties) un karbūzi likt virsū, vai arī pirkt citu (man domāt ka sanāks lētāk).
PlasticR @ 12.decembris 2006 0:00
Chrysler Pacifica 2006 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki!

Bija lietošanā auto divas nedēļas ASV California... svaigs auto 04.2006 ar nobraukumu ap 8'000 km. Motors standarta viena izvēle 3.5 L 24V 254 zs un 330 nm... 4*4 piedziņa... ikdienā LV lietoju BMW 330i.. paspēju nobraukt ap 1'900 km... lai saprastu kaut cik par šo auto kas un kā... šis subjektīvais iespaids būtu interesants tiem, kuri ir jau vai domā par dodge caravan vai līdzīgu busu iegādi, kur vadītājam būtu svarīgi saglabāt savu "drive" prieku..
"+"
- pietiekama sportiska vadamība sabalansēta ar labu braukšanas komfortu, laba stūres reakcija, nav "peldēšanas" efekts (ja salīdzina ar citiem usa busiem)
- 6 atsevišķas vietas, 2 aizmugurējās nosacīti ērtas pieaugušajiem, ja saloka beņķus tad bagāžnieks milzīgs
- 3 zonu dalītā klimata kontrole, priekšā uz pusēm un + aizmugurē sēdošiem ir sava kontrole, kuru paralēli var konktrolēt arī no priekšas, teicama
- tiptronic kārba, ar manuālo režīmu, bet "- " tikai 4 robi...
- ar vienu pogas spiedienu auto mērinstumenti pāriet no mph uz kmh, attiecīgi arī klimata kontrole uz C* u. c. lietas
- līdz 160 kmh ātruma uzrāviens ļoti labs, ņemot vērā auto gabarītus un masu
- ātrumu pārslēgšanās patīkama un līgana (izņemot ja tahometra bultiņā sāk rāpties pāri 4'500 rpm)

"- "
- ātrs vērtības zudums, jaunu nav vērts, lietotu - par labām naudiņām var dabūt labu auto
- degvielas patēriņš 11.9 l absalūtu vidējais uz 1'900 km (pilsēta 30/ 70 šoseja) ātrums vid. uz šosejas ap 135 kmh, pilsētā ja stumdās (līdzīgi kā Rīgā) tad 15-17 litri, tātad darbs gāzes vīriem!
- atsevišķu apdares materiālu kvalitāte, bet skatījos arī limited versiju - labāks
- nav ESP vai DSC, grants ceļi - ja sameta (speciāli izprovicējot) tad iztaisnot grūti... ziema - nezinu?
- motors virs 4'500 rpm līdz 6'300 rpm (max jauda) ir tāda sajūta ka jāzāģē riktīgi, paliek skaļš, domāts komfortablai braukšanai
- riepas, min R17

kopumā intersants aparāts, praktisks + sportisks tāds crosover's
 
Agrello @ 12.decembris 2006 0:00
Audi 100 (C4) 2,3 E 1992 Novērtējums: 8 Komentēt
Ar šo auto braucu jau sesto gadu un principā esmu apmierināts, vienīgi sāk jau mazliet apnikt un tādēļ drīz nopirkšu kādu jaunāku A 3. Sievai tagad ir jauns un liels auto, bērns liels un pašam tik lielu vairs nevajag.
Mans auto ir 2,3 E ar sporta automātu. Vispār jau es kādu trešo auto pēc kārtas izvēlos automātu, jo televīzijas programmas jau arī sen pārslēdzu ar pulti, nevis katrreiz skrienu klāt un spaidu pogas. Pērkot pirmo automātu( tas bija Passat) man arī bija tā kā nedrošība pēc parastās kārbas, ka nesaiet dēlī, nevar ievilkt, kā būs ziemā utt., bet tas ir galīgs bleķis. Jau iepriekšējie automāti gāja un tagadējais iet vēl labāk .

Patēriņš pilsētā ir ap 12- 13 l, bet uz ceļa kādi 8, braucot līdz 120. Ātrāk gan vairāk. Kad nopirku , auto bija noskrējis kādus 210 tkm, tā bija uz spidometra un arī servisa grāmatā( auto ir Šveices). Taisu to pamatā Audi servisā un pazīstamie mehāniķi visu pārbaudīja un teica , ka nobraukums ir reāls (arī pēc visiem sēdekļu nodilumiem utt. ), nevis pagriezts atpakaļ kā vairumam auto. Tagad ir nobraukti kādi 310 tkm un motors vēl var braukt droši tūkstošus 100 - 200. Labots ir maz , braucu pilnīgi katru dienu un tikai vienreiz tas ir negājis, kad laukos nomira benzīna sūknis. Pašā sākumā nomainīju zobsiksnu, eļļas leju sintētiku, ir mainīti priekšējie amortiņi un bremžu kluči, protams. Vienreiz termostats, automātam nomainīju eļļu, vēl šādi tādi sīkumi, bet principā auto ir uzticams. Manam pēc šiem gadiem gan nedaudz degvielas dozators pabojājies, no sakuma pārbliež un tad noraustās, bet nu tā braucot to vairs nejūt. Tas tikai uz silta motora, kad nedaudz nostāvējis, no rīta ir ideāls. Tā lieta ir dārga un mainīt nav jēga, šrotos nav labas kvalitātes. Aku esmu arī mainījis, jo iepriekšējais pēc marķējuma bija 7 gadus vecs jau un vienreiz vasarā knapi sāku pielaist no rītiem. Bet nu tā kopumā audi ir stabila un ērta mašīna, varēja nedaudz mazāk ēst benzīnu, bet nu tagad gāzi arī vairs negribu likt.

Logi ir parasti verami, lūka lielā un automātiskā, ABS , parastā apsilde, vārdu sakot vienkāršs un izturīgs, sēdekļi ērti un tīri, pats auto sudrabotā krāsā( iepriekš arī bija tāds pats). It īpaši audi uzvedas ziemā sniegā ar labām riepām( ziemā braucu ar Nokian Hakappelitu). Pats nerūsē, ja neskaita tās vietas, kur kāds ir piebakstījis, man tāda maza bija pie priekšējās arkas, bet nu to piekrāsoju. Vienu citu te palasījos - jā ir tāda maza problēma, ka panelī pa dažiem gadiem dažas lampiņas izdeg, pat būtībā ne izdeg, bet nav kontaktu sakratoties, izkustās no vietas un tad ir jāapmaina. Tur diezgan komplicēti noņemt to paneli un atkal uzlikt, lai visas lampas degtu, bet nu reizi divos gados tas jāizdara. Pašas lampiņas jau maksā ap latu, pusotru. Citādi auto ir ok, baru visiem ietikt un mehāniskā daļa vispār ideāla! Esmu sešus gadus pēc kārtas ar pirmo piegājienu izgājis TA un tur nebija par ko piesieties( vienreiz gan pirms apskates taisīju speciāli suportu un brezes, kā arī stāvbremzi, esmu vēl bremžu šļaukas mainījis ja ieplaisājušas, bet tas normāli). Tā kā varu ieteikt visiem braukt ar tādu.
Mekijs Nazis @ 12.decembris 2006 0:00
Audi A4 1,9 TDI 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Sorry, profesionālie šoferīši, auto tjūnētāji u. c. lielie auto vīri. Es esmu šoferīte, bet - ar dabīgi tumšiem matiem. Sākšu ar to, ka mans mīļais vīrs mani vairākus gadus pēc kārtas "ēda brokastīs un vakariņās", lai taču aizejot un nokārtojot tiesības. Tad, ne īpaši gribot, bet diezgan ātri to arī izdarīju, jo bez autoskolas instruktora, īstais skolotājs bija mans vīrs. Un tad! Tad tikai es sapratu, cik LIELA muļķe esmu bijusi! Braukt ar auto TAS IR SUPERĪGI! Tie, kam nav tiesību, tie nekā no tā nesaprot! Tikko saņēmu tiesības, tā uzreiz arī cītīgi sāku mācīties braukt pa īstam. Pirmais auto man bija trešais VW Golf, Pink Floyd, 1,6, benzīns, 1994. Kā pirmais auto tas bija vairāk kā lielisks, lai pārvarētu visas tizlības ko iemāca un neiemāca autoskolā un kas iesācējiem ir „mantojumā”. Braucu katru dienu – gan ziemā, gan vasarā, gan gargabalus, gan katru darba dienu stumdoties pa Rīgas korķiem. Nobraucu vairāk kā divus gadus (tpu, tpu, pilnīgi bez jebkādiem piedzīvojumiem, ieskaitot arī sieviešu parkošanās problēmas). Paldies vīram! Tā kā viņaprāt pirmo klasi autobraukšanā biju veiksmīgi pabeigusi („par īstu šoferi varot palikt tikai, braucot 10 gadus”), tad vīrs piedāvāja izvēlēties jaunāku un man piemērotāku auto. Tā kā man nekādu īpašu iegribu nebija, sākām sērfot pa visiem Rīgas autosaloniem, vizinājāmies un testējām, un ... nekas man nelikās tāds, kas mani īpaši uzrunātu. Vienīgais, ko zināju skaidri, - obligāti jābūt ar četrām durvīm, nedrīkst būt ādas sēdekļi (vasarās kā riebīga teflona panna!), klimatkontrole (te manu pacietību Golfs bija pārbaudījis pilnā mērā), noteikti manuālo kārbu (jo, kā teica instruktors: „Sievietei ar tādu temperamentu, braucot ar automātu nav ko darīt!” Šai domai piekrītu pilnā mērā, jo braucot ar vīra auto, kas ir automāts, - man nepatīk. Es gribu pati šiverēties ar ātrumiem!). Nekādu citu īpašu izvēles kritēriju nebija, izņemot manu pirmo uzticīgo automīlestību – manu labo bezremonta Golfiņu ar Monro amortizatoriem.

Tā nu veselu mēnesi izdauzījušies pa saloniem un plačiem (Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi, Škoda, Hjundai, Lexus u. c. ), es stūrēju savu Golfiņu uz mājām un izdomājām, ka nākamo meklējumu atvieglošanai jāatceras teiciens: „Ka visus auto jau patiesībā mēra tieši ar vācu klasiku un ka viena no laika pārbaudi izturējušām „mērvienībām” ir Audi. ” Iegriezāmies Eizenšteina ielas Audi centrā, paskatījamies uz standartu, sapratām, ka mūsu kabatai tas ir par augstu un ... nolēmām, ka - labāk mazlietots standarts, nekā jauns nestandarts. Izgājām „zvēru dārzā” un tur skumīgs, bez numuriem, tāds nolijis un noputējis pie drāšu žoga stāvēja Audi A4, 2003, 1,9 TDI, manuālā kārba, klimats, kompjūters. Parūcinājām, pabraukājām, pasaucām savus autoremonta ekspertus, padomājām, pabraucām vēl citas dienas un vēl aizvien esot ar auto uz pilnīgo „Jūs”, tomēr.... NOPIRKĀM un es vienkārši sāku braukt ar Audi A4. TA izgājām pa „0”, jo: „Nu galīgi jauns, te viss kārtībā!” (bija 56 000 km). Tomēr mūsu tuvība veidojās ļoti, ļoti lēnām, uz „jūs”biju vairāk kā mēnesi.

Tagad, kad piecos mēnešos esmu nobraukusi vairāk kā 8000 km, esmu par to sajūsmā! Iemīlējusies savā Audi līdz neprātam! Degvielas patēriņš ārpus pilsētas – nenormāls!!! - tas ir 4,4 litri uz 100km. Aiz neticības testēts un apstiprinājies katru reizi, un ne jau pie 90 km; es braucu ap 120 -130 km/h. Nenormāls auto! Kamēr vīrs ar savu izbrauc trīs bākas, es, braucot vairāk, knapi vienu (65 l). Pielejot pilnu un paskatoties šosejas režīmā, kompis rāda 1450 km nobraukumu. Pilsētā garšo vairāk – max 7 litri. Ripo ideāli! Manevrīga! Īpašu sajūsmu man izraisa – lieliskais momentānais uzrāviens! Apdzīšana bez problēmām! Gan ar 4., gan – ar to pašu 5., ja vajag uz (Kolēģi saka: „Gončiks”). Vienīgais, ko varētu savai dāmai pārmest – ir mazliet skaļāka balss, kā jau dīzelim, bet mans Becker ar navigāciju ir lieliski dzirdams.
Gribu pajautāt citiem Audi īpašniekiem? Kā iet jums? Kādi pirmie remonti mani sagaida?

Atilo @ 12.decembris 2006 0:00
BMW 318ti 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
BMW 318ti, 1997. gada, 3durvju hečbeks (compact), e36 kuzovs, M44 dzinējs (1.9litri, benzīns, 16V, 140zs@6000rpm, 180nm@4300rpm).
Braukts pus gadu. Remontēt nav bijusi vajadzība, tāpēc par attiecīgajām izmaksām neko komentēt nevaru (atskaitot eļļas, filtru un riepu maiņu). Mašīnu iepriekšējie īpašnieki nav paguvuši nojāt, motors strādā klusu, eļļu nerij un tā netek, nekas negrab ne motorā ne citur, īsāk sakot problēmas pagaidām nav bijušas.
Dinamika ir apmierinoša. Nav slikta, bet arī nekas izcils. Pēc papīriem biški zem 10sec līdz 100km/h, droši vien apmēram tā arī ir. Spilgts piemērs tam, ka zirgspēki pietiek (stiepj normāli), bet griezes moments pietrūkst, t. i. cēliens parādās krietni virs 3000apgriezieniem. Tātad, ja grib paskriet, tad arī kārtīgi jāmin grīdā. Nu piemēram, lai uz Daugavpils šosejas ripinot uz 85 -90km/h aiz smagā iespējami operatīvi tiktu viņam garām tā, lai netraucētu pretim braucējus, ar 5to un pat 4to robu īpaši veikli tas nesanāks. Jāmet ir 3ajā un jāber grīdā.
Degvielas patēriņš visumā ok, patiesībā nedaudz mazāks kā bija gaidīts. Atšķirība starp šosejas režīmu un pilsētas korķiem var pārsniegt sasniegt 2X. Tas ir tīri pa šoseju var dabūt arī 6l/100km (kompis rāda vidējo, braucot pa vējam un no kalna rekords, ko tablo ir rādījis bija laikam 4.8litri  ) mīcoties tīri pa pilsētu, sēžot korķos un ja ir tikai īsi pārbraucieni, mierīgi var dabūt arī 15litrus. Principā zināma loģika tam, ko par bendžas patēriņu rāda kompis ir, ar piebildi, ka pie tā ir kāds litrs jāpieskaita, lai iegūtu reālo patēriņu. Vidējais parasti sanāk zem 10l, vai ja daudz pa pilsētu, tad nedaudz virs.
Par salonu. Priekšā beņķi ir ērti un labi regulējami. Āda ir laba lieta, izņemot karstā laikā. Aizmugurē, loģiski, vietas nav daudz. Pat ne tik daudz sēdēt tur ir slikti (bērnam vai bērna izmēra pieaugušajam tur ērtības ir ok), cik problemātiski ir tur ierāpties vai izrāpties. Resna ome mēģinot iekāpt / izkāpt var arī tur iesprūst starp sēdekli un stoiku. Īsāk sekot mašīna ir paredzēta 1-2 cilvēkiem. Labi ir tas, ka tas ir hečbeks, jo bagāžnieks ir maziņš, bet nolaižot beņķi var arī kautko iekrāmēt.
Standarta riepas 205/60 R15 dažreiz var likties, ka ir pa platu tādai mazai mašīnai. Pa šoseju ja ir normāls asfalts un pagriezienos ir ļoti stabils. Problēmas ir tad, ja smagie ir iebraukuši rises. Un ja tajās risās vēl ir ūdens, tad izjūtas vairs nav patīkamas. Piekare pacieta, tāpēc pa bruģi un granti braukt nav īpaši patīkami. Zems, tāpēc dziļā mežā arī nav ieteicams līst. Var arī uzsēsties vai kautko nolauzt.
Kāds te portālā bija sūdzējies, ka e36 ir sliktas gaismas. Nezinu šitam ar gaismām viss ir ļoti ok.
Ir arī pāris prikoli. Gaismu slēdzis ir virzienā uz sevi izbīdāms veidojums kā vecam gazikam. Ātrumpārslēga rokturim ir tendence atdalīties. Piemēram, ir doma paskrieties, bet tā sparīgāk pārslēdzoties no 1. uz 2. robu, uzgalis paliek rokā : ). Šis joks tika novērots arī citiem šiem modeļiem, ko skatīju pirms pirkšanas. Laikam kautkā jāpielīmē.
Domāju, ka ir atņirgusies/aizsērējusi mazgājamā līdzekļa padeve uz aizmugurējo logu, slotiņa štancē, bet šķidrumu nedod. Sīkāk papētot izrādās, ka fcuk! Ūdeni aizmugurējam logam nav no kurienes padot, jo tas nemaz nav paredzēts.
Rezume:
+ pa labu šoseju un asfaltu patīkama braukšana, kluss, ļoti stabils;
+ samērā ekonomisks
+ apmierinoša dinamika
+ ērti 2 cilvēkiem

- gribētos labāku cēlienu pie maziem apgriezieniem
- nav paredzēts lietošanai pa sūdīgiem ceļiem (risas, grants, lauki)


bzzz @ 8.decembris 2006 0:00
Mazda 626 1988 Novērtējums: 8 Komentēt
Bija man Mazdiņa.1988. gada 2.0i, hečbeks. Īstenībā remontēt es viņu dabūju tik, cik es viņai pati nodarīju savas neuzmanības dēļ, protams, neskaitot eļļas maiņas u. c. lietas, kas ir obligātās. Uzticama mašīna, pacietīga gan uz mazāku eļļas līmeni, gan sliktāku benzīnu, protams, nezinu, kas būtu, ja vienmēr pildītu tikai taja'''tankā''. Maz visādu knibuļu salonā, bet pietiekoši.3 gadu laikā nomainīju priekšējos riteņu gultņus, termostatu. Ar izpūtēju gāja visādi. Salonā paskaļa- kā jau Mazda(tā par viņām saka). Pārdevu, bet - godīgi- bieži atceros.
Vitucis @ 6.decembris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti