Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes C280 Sport edition AMG Rims like 97 98 N/R 1996 Novērtējums: 10 Komentēt
Bija iespēja pirkt auto ASV. TAd kad vinju nopirku bija nobraucis sis auto 82000 miles. Motors ljoti njiprs 6 cilindru 2.8 L. auto izlaiduma gads 1996. Cena bija 3750 $PAr mašīnu neko sliktu nevaru pateik. tagad esmu nobraucis apmē 12 t. km. No remontiem nekas nav dariits. Bet braucot pa bedreem bija tads krakshkjis labajaa puse droshiibas pec vedu pie daktera un vinjs saka ka tur viens gudrinieks amortizatoru nemaceejies ilikt un bija jaaliek savadaak kaa bija ieligts. Pagaiudaam neko vairaak nevaru pastaastiit no tehniskas puses. SAlons kluse bet nejau tas pats lielaakais. aizmuguree kajam vietas pamaz. bet taa klusa un dinamiska braukshana.
 
mersis @ 14.oktobris 2006 0:00
Citroen Berlingo 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Laba diena! Sagribējās mazliet pastāstīt par sava auto izvēli. Iepriekš braucu ar Chrysler Voyager, izcils auto, ietilpīgs, ērts, bet kad jāsāk remontēt ... nu un degvielas patēriņš arī ne priekšs vājiem nerviem. Bet man šis auto patika, taču sanāca milzīgi dārgs remonts, un tad es maķenīt apvainojos uz savu brīnumu.
Sāku meklēt informāciju par auto ko es varētu iegādāties jaunu, taču nedārgu (lētu laikam nedrīkst teikt) , tas ir - ap 100 LVL mēnesī. Izblandījos pa saloniem, sākotnēji bija doma par Škodu, Fabia Combi vai Roomster, taču tās tomēr izrādījās pamazas. Jā , kas ir svarīgi, - mašīnu izmantoju ikdienā minimāli, pārsvarā ir jābrauc tālāki lauku braucieni, trīs bērni, ragaviņas, un kartupeļu maiss : ) . Beigu beigās palika divas atbilstošas versijas Renault Kangoo vai Citroen Berlingo. Savulaik esmu braucis ar darba Kangoo, nav jau diez kas taču manā situācijā būtu labs, tomēr izvēlējos Berlingu, bija labs piedāvājums, labs (priekš manis) aprīkojums . Paņēmu pašu prastāko versiju 1,4i X ar šādu tādu papildus aprīkojumu.
Auto noformēja tik ātri un veiksmīgi, ka man jau radās aizdomas vai tikai negrib kaut ko man iesmērēt ;) , nav gan pieredzes ņemt auto uz līzingu, bet laiku tas neaizņēma vispār - uzrakstīju salonā iesniegumu, nākamajā dienā man piezvanīja pateica , ka ir Ok, jāparaksta līgums un pēc nedēļas jābrauc pēc auto. Aizbraucu arī...
Pirmie iespaidi - plašs salons, baidījos, ka pēc Voyager man varētu piemesties klaustrofobija, bet nekā , ērta vadītāja vieta, pietrūkst gan rokas balsta, aizmugurē pietiekami daudz vietas bērnu sēdeklīšiem un pašiem bērniem arī. Vēl viens pozitīvs pārsteigums - ļoti stabila uz ceļa, neskatoties uz augstumu. Laba redzamība, salīdzinoši augsta sēdēšana, tiesa gan ir nedaudz nosegta redzamība uz kreiso pusi ( kā to sauc - jumta balsts, vai kaut kā uz to pusi), ir nedaudz jāpieliecas uz priekšu lai plašāk redzētu. Aizmugurējās durvis (bagāžnieka) pats vēlējos divviru, dabūju arī, taču tas izrādās stipri izmaina bildi salona atpakaļskata spogulī - tur nevar redzēt gandrīz neko, spogulīti vajag lielāku. Toties lieliski, manuprāt , ir ārējie atpakaļskata spoguļi, ļoti pilnīga un plaša aina. Gaita nedaudz pacieta, bet tā jau tam ir laikam jābūt, paātrinājums no 90 līdz 120 ir normāls , apdzīt var viegli .
Pagaidām esmu apmierināts ar mašīnu, ceru, ka tā arī paliks, atzīšos, ka nedaudz baidos, kaut kā iespiežas atmiņā visādi nicinoši izteikumi par fraņču mašinām, taču domāju, ka tie ir nieki.
Es ieguvu sev nepieciešamu mašīnu, plašu , pietiekami ērtu, par sev atbilstošu cenu.
Starp citu - Latvijas internetā ir grūtības atrast informāciju par auto modeļiem, nerunājot jau par testiem. Lielākā daļa testu ir par braucienu uz Liepāju ( kapēc ne uz Madonu? ) , sākas ar aprakstu par salona plastmasu , turpinās ar trokšņiem, un secinājums - auto atbilst savai cenai... nu mīlīši ! Savukārt vairāki forumi ir visai naidīgi, un emocionāli bagāti ( ... ir sūds! ... p... dec!!! ) , kas arī liedz gūt varbūt noderīgu informāciju. Es daudz informācijas atradu Krievijas lapās, un labi, ka tā; kā arī šeit , Citroen aprakstošajā daļā.
Ceru, ka nenogurdināju Jūs ar šo traktātu, ceru , ka vēl uzrakstīšu kā sokas braukšana. Labprāt arī dzirdētu, tas ir lasītu , citus Berlingas braucējus.
Paldies.
Asweld @ 14.oktobris 2006 0:00
Kia Cerato EX 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Šī gada jūlija mēnesī pēc ilgām pārdomām (nevarēju izvēlēties starp OPEL, VW un FORD) tomēr nolēmu iegādāties KIA CERATO EX, ko arī izdarīju. Auto iegādājos uz operatīvā līzinga. Formalitāšu nokārtošana noritēja veiksmīgi un arī no E&S puses nekādu nepatīkamu pārsteigumu nebija.
Automašīnas komplektācija ir sekojoša: Modelis CERATO EX, Hečbeks. automātiskā ātrumkārba, 2,0L 16V bendzīna dzinējs, Klimata kontrole, iekšējais gaisa filtrs, kruīza vadība, ABS, EBD, TEC, drošības spilveni, pilnīga pretkorozijas apstrāde, apsildāmi sēdekļi, pilna elektriskā pakete, borta dators, 16 collu lietie diski, Pioneer stereo iekārta. Nevienai no citām minēto marku automašīnām tādu komplektāciju neatradu, ja bija, tad auto maksāja samērā dārgi. Mans mērkis bija iegādāties jaunu auto par pieņemamu cenu. Auto cena 15.000 EUR.
Uz doto brīdi esmu nobraucis 5500 km. Ar auto esmu ļoti apmierināts. Ir braukts dažāos apstākļos. salons ir apbrīnojami plašs. Tas ir lielāks kā golfam un Corollai. Pats patīkamākais pārsteigums bija tas, ka automašīnā, pārveidojot aizmugurējos sēdekļus ir iespējams ērti gulēt divatā. Mans augums 1,76 m, kas ļoti atvieglo ceļošanu, kas man ir būtuska. Auto ir stabils, pat braucot ap 140 km/h, ātrāk vēl neesmu mēģinājis. Degvielas patēriņš sākumā bija liels, kā jau jaunai, bet tagad vidējais patēriņš ir 6,7 l. (mērījums tika izdarīts braucot pa pilsētu, autoceļiem un grantēta seguma ceļiem). Uzrāviens pamatīgs. savu lomu laikam spēlē 2,0 l motors un 16 vārsti. Auto darbojas klusi, ērts manevrēšanai, jo max apgriešanās rādiuss ir 5,4 m. Mašīna ļoti dinamiska. Mašīnai ir sporta tipa sēdekļi. Praksē tas izpaužas tā, ka braucot lielus gabalus nenogurst mugura un pakaļa. Salona aizmugurē ir daudz vairāk vietas kā Golfā. Vispār salons ērts. Automašīnai ir ļoti labas (spilgtas) apgaismes ierīces, kuras nevar salīdzināt ne ar VW ne ar Audi. Arī bremzes kā naži.
Mīnusi- Mašīna varētu būt nedaudz mīkstāka, bet tāda nu viņai tā bāze (sporta tipa). Braucot pa bruģi un grants segumu nedaudz grab plastmasas spārnu ielikņi. Nesen noskairoju, ka tādas komplektācijas KIA Cerato vairs neražo, ir pieejami tikai LX versija ar mazo motoru un parasto kārbu, bez ekstrām. Mašīnai ir gaišs salons.
Par rezerves daļām vēl neko nezinu, vienīgais ko meklēju- bleķa diskus priekš ziemas riepām uz 15 collām, it kā derot no citu marku mašīnām, bet praksē izrādījās, ka neder viss, nācās pirkt jaunus orģinālos pa 40 LS gabalā. Kopumā mašīnai ir 5 g. garantija bez nobraukuma ierobežojuma, pagaidām nezinu kā tas izpaudīsies praksē. Pagaidām Uzskatu, ka esmu izdarījis pareizu izvēli un esmu laimīgs, ka nenopirku Astra Clasic vai golfu, kuros vispār nekā nav. Arī drošība sagādā mazāk galvassāpes, jo KIA nav riska grupā pēc zādzību izdarīšanas.
Oskars @ 12.oktobris 2006 0:00
Mazda 656 hečbeks 2.0 1995 Novērtējums: 5 Komentāri [6]
sākumā tīri jauka braušana, pirmo tehnisko izgāju neko neremontējot!!! otrais ekspluatācijas gads bij daudz sliktāks, nomainīju visas eļas, filtrus siksna, sanāca 150, - LVL, nācās nomainīt izpūtēju jo vecais jau nebij lāpāms.. pēc tam sāka dūmot no rīta (pagalmā daudzstāvu māju migla nevarēja neko redzēt!! : )) mēģināju nomainīt eļas noņemšanas uzgalīšus, samakšju kopā ar darbu 50, LVL nekā... : ( izjaucām dzinēju - beigas... : ( gredzenus mainīt nav jēgas un remontēt veco arī ir lieka naudas tērēšana. Jameklē jauns dzinējs (kopā ar maiņu sākot no 250 LVL)... pie komforta var teikt, nekā īpaša nav, salons grab, sēdekļi neērti... vienīgais pluss - nekādu problēmu ar ritošo daļu!!! Taču remonta izdevumi ir daudz lielāki par tās tirgus vērtību un ja lūzt nav jēgas taisīt, labāk pārdot!!!
Brabus @ 12.oktobris 2006 0:00
Opel Astra G 2.0 16 v 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Modelis: Astra G '98 Elegance
Tips: 5 D Hatchback
Krāsa: Sudrabota metālika
Motors: Ecotec 2.0 16v 136 zs, benzīns, 4 pak. automāts
Nobraukums: ~130.000
Atdzīta: No Vācijas

Aprīkojums (vieglāk gan būtu uzrakstīt kā nav : ):

lietie diski R16 x 50 x 205 (Opel Astra Sportiva oriģinālie), sporta amīši, miglas lukturi priekšā & pakaļā, nedaudz tonēti aizmugurējie lukturi, nedaudz tonēti stikli, priekšējo sēdekļu apsilde, samta salons, kondicionieris, elektrolūka, borta kompis, elektriskie logi, spoguļi (apsildāmie), 4x airbagi + pirotehniskie drošības jostu spriegotāji, lukturu augstuma korektors, ABS, TC (traction control), kruīzkontrole, parking kontrole, Philips Carin navigācija (oriģinālā), elkoņa balsts priekšā - slēpju turētājs, "slēpju lūka" aimugurējā sēdeklī (pēdējās 2 lietas seviški noderīgas, jo gadās vadāt trimmeri 190 cm).

Vispār diezgan rets modelis (un aprīkojums), lai arī Opelis... katrā ziņā otru Rīgā neesmu redzējis, ir redzēta Sportiva 2.0. 16 v, bet tai nebija visu to fīchu un automāta...

Kā izteicās viens mans radinieks (pats brauka ar jauno E klases mersi) - tas cilvēks ir bijis slims, kas pircis un komplektējis to mašīnu, jo ekstru saraksts vien jaunai mašīnai droši vien ir atvilcis gandrīz uz 5000 - 8000 Eiro... prinicipā ir sabāzts viss, ko vien Astrā var iebāzt, varbūt vienīgi nav ksenona lampas, kaut arī esmu parliecināts, ka būtu arī tās, ja rūpnīcā liktu.

Auto atnāca uz LV 2006. gada jūnijā ar nobraukumu ~123.000... spriežot pec vispārējā stāvokļa (stūre, pedāļi, salons, servisa atskaites) nobraukums varētu būt diezgan reāls, katrā ziņā LV un DE plachos tas netika grozīts, ļoti labi un sen personīgi pazīstu tos cilvēkus... bet tas nu tā...

Auto iet labi, pagaidam nekādu problēmu nav bijis... vienīgi nedaudz ēd eļļu (~1l uz 5-7 tūkst), bet tas jau šiem dzinējiem esot hroniska kaite... Jā vēl stūres pastiprinātājs būs jālabo vai jāmaina kaut kad ... nedaudz gaudo.

Šad tad pie palaišanas parādās spoks - Check Engine zīme, noslāpējot un pielaižot atkal pazūd. Biju Hansa auto uz diagnostiku, tie neko nemācēja pastāstīt, un atrast... Pieļauju, ka problema varētu būt ar pārlieku lielu degvielas padevi pie palaišanas vai kaut kas tāds, katrā ziņā nekas nopietns, katrā ziņā performance tas neitekmē : )

Tātad par performance - lielā ātrumā auto iet pārsteidzoši stabili un klusi, auto tomēr ir paciets un sportisks... Pa pilsētu provocē pārkāpt CSN, jo tā vien gribas iespiest pedāli : )

Vidējais degvielas patēriņš tagad pa LV pec nobrauktiem ~7000 km ir 8.8 litri uz 100 km. Pamatā braucu pa pilsētu, bet gadās arī garāki izravieni uz laukiem reizi 2 nedēļās

Pa šoseju ar ieslēgtu kruīzkontroli uz 100 km/h patēriņš ir 6.5~7 litri atkarība no reljefa. Pa pilsētu (it sevišķi braucot agresīvi) noteikti ~ 10 l - 12 l.

Tā kā ar auto esmu apmierināts - patīk ta VW ideja/filozofija par Golf GTI - vilks aitas ādā... nu šis auto arī iekļaujams šajā kategorijā...

Patīk kādreiz patracināt BMWistus uz luksoforu dragu : )

 
Intruder @ 10.oktobris 2006 0:00
Volkswagen PASSAT VARIANT 1,8 mono 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Autiņu iegādājos pāris gadus atpakaļ un būšu ar viņu nobraucis ap 50 000. Jāsaka, ka dabūjis ciest daudz, jo es viņu dzinu gan pa Rīgu, gan pa grunts ceļiem, gan arī pa mežiem un uz copi. Iegādājos par 1500 EUR. Aprīkojums tāds paknapš (ekstra ir - elektriskā lūka), paciets (bedrēs aizmugurējie amartizatori par daudz sit uz buņdžu, bet priekšējie kā nākas), tai masai labāk piestāvētu 2,0l dzinējs, patēriņš - ir braukts arī ar 5,8l/100 km (bet vasarā pa līdzenu ceļu, bez apdzīšanām un tā ap 100 km/h), salons ietilpīgs kā mazam kravas busiņam, silts, bet beņķi varēja būt ērtāki, diezgan vienkārši uztaisīts (pats var skrūvēties), vienīgā elektronika monošprices bloks un arī nosacīti.
Pa šo laiku nomainīti amrtizatori viena aizmugurējā atspere, viena iekšējā miroņgalva un vēl dažādi sīkumi, bet lielākais, kas notika - radiators iztecēja. Viņiem tāds ellīgs, radiatora apakšā tāda kā panna, kura mēdz atdalīties. Bet radiatoru nomainīt nekas briesmīgi dārgs arī nav.
Patiesībā VW PASSAT VARIANT tāds darba zirdziņš vien ir, kurš kalpo diezgan uzticīgi, ripo stabili, labi klausa.

Vienīgais pēdējā laikā nelielas problēmas sākušās. Un kas raksturīgi tad, kad sākas mitrie laika apstākļi. Tā bija pavasarī, bet vasaru nokalpoja perfekti. Sāk raustīties. Tā kā benzīns pietrūktu. Paraustās, paraustās un aiziet atkal. Un kas interesanti, raustās pie slodzes, bet tukšgaitā ņurrā tā it kā neko nezinātu, varētu padomāt, ka ķircina mani. Varbūt vēl kādam bijušas tādas problēmas?
Maksis @ 10.oktobris 2006 0:00
Volvo S60 T5 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Tā kā nav neviena apraksta par S60, nolēmu labot situāciju.
Subjekts tika iegādāts pirms gada. Meklēts patiesībā tika līdzīga gada Legacy, taču neizdevās atrast labi nokomplektētu par sakarīgu cenu. Volvo pietika ar vienu izbraukšanas reizi, pārliecināja.
Plusi - visai atraktīvs dzinējs (250 ZS), pilnīgi muļķu droša stabilitātes sistēma, atšķirībā no Subaru nav turbobedres - paātrinājums ir vienmērīgs gandrīz visā apgriezienu diapazonā, efektīva duālā klimatkontrole - ziemā sāk sildīt gandrīz tūlīt pēc iedarbināšanas, lieliski anatomiski sēdekļi, labākā stock audiosistēma, kādu esmu dzirdējis - 13 skaļruņi + Dolby prologic, 300W, 4 disku changeris. Pasīvā drošība - statņi dzelzceļa sliedes izmēros, Airbagi visās malās. Visai simpātisks dizains, kas gan ir gaumes jautājums. Izskatās analoģiski http://www. autoreview. ru/new_site/year2000/n15/news/Volvo-2. Patēriņš 8/12 arī ir visai apmierinošs. Patīkami sīkumi papildaprīkojumā - el. pielokāmi spoguļi, el. nolokāmi aizmugurējie galvas balsti, iebūvēts telefons, utt. 0-100 ar manuālo kārbu 6.8, ar automātu 7.2 s. Visai pieklājīgi.
Mīnusi - liels apgrieziena rādiuss, salīdzinot ar līdzīgu izmēru RWD, visai platie pakaļējie statņi manāmi pasliktina redzamību parkojoties. Geartronic ātrumkārba manuālajā režīmā pārslēdzas ar nelielām aizturēm, kickdown toties notrādā momentāli. Aizmugurē maz vietas, ja brauc 4 pieaugušie, priekšā sēdošajiem nav ieteicams aizbraukt līdz galam atpakaļ. Salona skaņas izolācija ir laba, bet ne izcila. Stūre precīza tikai ar stock 225/45 17 riepām, ar ziemas 16" uz asfalta lielos ātrumos mēdz nedaudz "peldēt". Iebūvētai telefons izceļas ar visai stulbu menu, varbūt tādēļ, ka Ericsson, bet visu mūžu lietotas tikai Nokias.
Ekspluatācijas izmaksas. Patēriņu jau minēju, manuprāt 10 l/100 km vidējais pie 250 ZS ir pilnīgi ok. Pie nobraukuma 40-50 000 km gadā jārēķinās ar attiecīgu skaitu eļļas un filtru maiņu, kā arī apkopēm summāri ~100 Ls, kas arī nešķiet pārmērīgi daudz. Tipiskus defektus neesmu novērojis.
Būtisku izmaksu daļu diemžēl sastāda CP protokoli, pārāk jau šis Volvo ir provocējošs un neskatoties spidometrā, ļoti ātri var iebraukt jau kriminālos ātruma pārkāpumos - ātrumu vienkārši nejūt.
Nav pieredzes ar bāzes komplektāciju, vājākajiem dzinējiem un manuālo kārbu, bet šo komplektāciju noteikti varu rekomendēt visiem, kam patīk maksimāls komforts. Un iespēja "izģērbt" faktiski jebkuru BMW ar automašīnu, kurai vēl nesen bija izteikts pensionāru vāģa imidžs.
Tehniskie dati šeit - http://www. autoreview. ru/new_site/year2000/n20/volvo/volvo2. htm.
if @ 8.oktobris 2006 0:00
Chevrolet AVEO 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Iegādājos šo auto maijā, tā kā pārāk daudz nobraukts vēl nav (5t), toties apgūts jau ir. Visos Chevrolet saitos šis skaitās kā 2007. gada modelis un zināmā mērā atšķiras no iepriekšējā Daevo Kalos, kaut vai ar to, ka visos izmēros ir lielāks par 5cm- garumā, augstumā un platumā.
Sākšu ar to, kā šo izvēlējos. Nospraudu summu līzingam 10000EUR ar 1 iemaksu un lai sanāk ne vairāk kā 120ls mēnesī un tad gāju meklēt. No mazlietotajiem neko prātīgu atrast nevarēju, summa liekas diezgan, bet reāli- mēsli vien ir. Ķēros pie jaunajiem, jo starpība ir niecīga. Hundai Getz - atbira jau pirmajā mirklī jo- mazs, lēts pēc izskata(arī salonā bet cena.... ! Nav nekāda mazā! Mitsubisi Colt - daudz plastmasas bet auto labs, nav tikai bagažnieka, bet, cena attiecas uz pilnīgi pliku auto, kādu nemaz nevar dabūt - pat paklājiņus pierēķiunāja +50ls utt.. Nākamais bija NORDE - labi pārdevēji, ļoti pretīmnākoši. Note - ideāls auto, super- salona lielums kā Skorpim, bet, ja gribas navarotus, tad budžetā neiekļaujas. Almera - laba mašīna arī cena laba, bet, kaut arī skaitās Golfa klase, tomēr aizmugurē apsēsties pagrūti un, kā mīnuss - jau vecs modelis.
"Kas vēl skaitās lēts?": nodomāju- "Opelis"- nebūt nē - nekā lēta! Taisījos tīties prom, kad pārdevējs piedāja paskatīties Chevrolet. Lētākais 5- d tas ir tas pats vecais Kalos - nekad nav paticis. 3- d jaunais ar lietajiem disliem smuks, bet 2- as durvis. Atkal nekā - iešu ārā, bet izdomāju pajautāt, cik maksā tas sedans jo nodomāju, ka baigi dārgs, izrādās - 12500EUR. Atlaides - labi- vēl štuka nost! Tagad braucu!
Šis man ir jau 14 auto, visi ļoti dažādi, tā kā ir ar ko salīdzināt.
1.4litri 16 vārstu Opel motoriņš ar 93 ZS uzdzen līdz 100km/h 11sek., kaut gan auto sver 1100kg. Patēriņš- Rīgas sastrēgumos ar kondišku pie +30 ap 9l , bet uz šosejas 6,5l . Ieskrieties, lai apdzītu, gan labāk 3 robā, toties pa pilsētu ar 50 - 60km/h var braukt arī 5- tajā.
Patīkamākais ātrums 90 līdz 110 - tad jau pieaug patēriņš, troksnis un sānu vēju ietekme, jo kuzovs ir diezgan augsts. Vispār, ja neesi BMW fans un baigi neskrien, tad braukt ar šo ir bauda. Varētu teikt , ka AVEO ir sievišķīgs - viss tik viegli strādā , pedāļi ar ir jūtīgi( arī sajūgs), stūre kā nazis un ļoti nazs apgriešanās radius, liekas ka Mazdai ar 4ws bija nedaudz lielāks. Liels pluss ka auto ir augsts un zem bufera nekarājas radiators. Buferi ir elastīgi, tā kā kaut kur iebraucot ar 5km/h nekas nebūs.
Labs salons, kas izskatās dārgāks nekā ir, arī uz tausti patīkams - ādas stūre un ātrumpārslēgs. Iebūvēts radio ar MP3 un CD atskaņotāju, klimatkontrole, 6- skaļruņi, 6- gaisa spilveni, salona gaisa filtrs, utt. Žēl ka nav kruīzkontroles, tā bieži pietrūkst. Amerikāņiem gan piedāvā ar 1.6 16v gan kruīzs, gan lietie diski, bet mums šito nav. Nav arī motora aizsarga (vispār). Ir toties milzīgs bagažnieks , kā 100 auģikam, kur zem grīdas var ielikt pilno zapasku, kaut gan tur stāv plānā ar pamatīgu putuplasta gabalu virsū, kur iemontēts dankrats, atslēga un var samest vēl kaudzi ar dažādiem sīkumiem, kā aptieciņu, ugunsdzēšamo, avārijas zīmi un vēl vieta paliek pāri, tā ka bagažsa nodalījums vienmēr paliek tukš. Aizmugūrējie sēdekļi ir dalāmi, var ielikt kasti 100*160*40cm pat neizkustinot priekšējos sēdekļus.
Aizmugurē arī vietas ir diezgaz, pateicoties augstajiem sēdekļiem - kaut auto skaitās mazlitrāžas, salons ir tik pat liels kā Mazda 626, Nissan Primera, lielāks nekā Škoda Octavija vai WW Bora.
Tad par trūkumiem: auto nederēs lauciniekiem, jo uz grants ceļa auto paliek skaļš, grīda slikti pasargāta (nav vispār) no akmeņiem un akmeņi atsit krāsu aiz pakaļējām durvīm arkas apakšējā stūrī. Tāpēc silti iesaku grīdu noklāt ar gumijoto slāni(jeb kādu) un uzlikt priekšā dubļusargus.
Var jau būt, ka, kā mūža auto šis nebūs īstais, kaut tehniski uzticams, vienkārš un bagāts ar lētām Opel detaļām , nevar zināt , kā būs pēc 10 gadiem ar rūsu, bet kā auto līdz 6 gadiem ar ko aizbraukt uz darbu vai ar ģimeni nelielā izbraukumā - ideāls auto. Pie tam nākamajam Chevrolet, Opel, Saab vai citiem GM izstrādājumiem ražotājs dod 15% atlaidi, bet, garantijas laikā, jebkurā Eiropas valstī bezmaksas palīdzība. Bet tie jau ir mārketinga triki, bet tomēr....... patīkami.
Visiem skeptiķiem un tīņiem pateikšu - nav neviena ideāla auto , vajag paskatīties, pamēģināt un tikai tad d....
nazis @ 6.oktobris 2006 0:00
Citroen c5 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Pilnigi neplānoti tika iegādāts šāds aparāts - c5 2.0 HDI, iegādes iemesls- laba cena, laba komplektacija.
tatad 2.0 HDI (jaudu nezinu - leikas automatiem bija jaudigaka versija), automāts - tipa tiptronik. viss elektro, arī beņķi el. regulējami, parking un lietus sensori, dimmerejams spoglis, klima, kruīzs, audio uz stūres, ādas salons. Nobraukts pagaidam nav daudz - bet kaut kādi secinajumi jau ir:
+ plašāks nekā no ārpuses liekas,
+ bagažnieks atveras kā hečbekam
+ var regulēt klīrensu no salona
+el. pielokāmi spoguļi
+ nav zagto kategorijā

- (pagaidam konstatētie mana uztverē)
neērti piesprādzeties (rokas balsts maisa - uscaram kudi ērtak)
- "cietāks" stūres pastūzis- ja salīdzina ar uscaru,
- automāta parnesumi - nu tā - pilsetā lai ekonom. baruktu - optimalais 70 kmh ;) 1,5 rpm 4 roba.. bet ja 3jaa - tad pari 2 tk rprm... nu gruti pec uscara pieshauties..
citu probzu pagaidam nav, pec 20 tk km vares par ko vairak spriest.
par remontiem - pagaidam nekas nav remontēts, varbūt kāds padalās kas ir vajās vietas un kam japieverš uzmaniba. paldies jau iepriekš.
7- mans viediklis - aparats kursh atbilst savam uzdevumam un cenai : )

osscar @ 4.oktobris 2006 0:00
BMW 525ix 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Šo autiņu ar automātisko kārbu nopirku kādu gadu atpakaļ, nobraucu visu ziemu, kā jau visi rati velkošie , braukt pa apledojušajiem ceļiem viens prieks, un pa dziļāku sniegu arī nebij problēmas, jā kārbai ziemas, sporta un ekonomiskais rezhīms, bet pie -20 grādiem sākās kreņķis ar aķiņu(jauns), bij problēmas ar pielaišanu, pareizāk sakot NEVARĒJA, aizbraucu pie elektriķiem un atklājās, ka ir kaut kur strāvas noplūde, pareizāk sakot imobilaizers zacē nost, kaut ko tur pārtaisīja un viss aizgāja, tas viss pupu mizas, kad pirms tehniskās atklājās , ka jāmaina apakšēji lodbalsti, kuri maksā 140 Ls(viens) ar visu ričagu, un plus vēl 4 bukses 40Ls, arī tas sīkums, bet sāka grabēt priekšējā pusass, tad nu atklājās, ka Auto Pluss tās piedāvā pa 400Ls gabalā, bet Latbema 300Ls ar pasūtīšanu, un piegādi 2 nedēļu laikā, lietotas nevar dabūt, jo 525ix ir diezgan liels retums mūsu zemītē: (tas nu tā par hadeni, plus visiem šitiem tēriņiem sāka gļukot dzesēšanas sistēma, te temperatūra turas normāli, te pēkšņi nokrīt uz zilo iedaļu, pilsētā stāvot krustojumā, bultiņa šaudās no vidus uz zilo, kā metranoms, aizbraucu uz servi, tur rausta plecus un ir nesapratnē, gan atgaisoja, gan vel ko tur darīja, bet viss pa vecam, es savā nemehāniķa prātiņa domāju , varbūt termostats. Arī tas vēl nav VISS, sāka karst viens aizmugurējais disks, domāju suports ieēdie, vai roķenes diski, viss kārtībā, bet karst un viss, džeki servī melnu muti noņēmas, atkal bez rezultāta, suportu noņēma, notīrija saeļļoja, roķeni arī atlaida lai nebremzē, bet karst , kā karsis!
Eļļas maiņa kārbā izmaksā 45 ls, tikpat arī motorā, jo iepriekš bij lieta 5W eļļa, benzīna patēriņš pilsētā ap 15 litriem, uz trases var arī 10 vidēji iebraukt, tāds lūk stāsts, jā visa elektropakete, un visi logi un dubultā lūka , ja ir palikusi vaļā, pēc signalizācijas nospiešanas automātiski aizveras, zinu jau zinu, ka spečuki tūlīt sāks te mani aplikt, un lamāt: )), bet varbūt kāds var ieteikt , kur un kā var tās pusasis lētāk dabūt?
volume @ 2.oktobris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti