Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW e 328 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
pus gadu jau braucu ar 328 cupi.96... vispar esmu apmierinats. Pirms tam bij 320, nu ar tadu vairs nepabrauktu, vienigi pie jaudas atri pierod, tagad jau kauko specigaku gribas. vispar nemaz jau tads spridzeklis nav. neko grandiozu remontejis vel nesmu, sikumi.. ella.. vispar izturigs auto. Benzinu pa pilsetu kadi 12.. pa strasi 10 videjais, likas bus trakak... vispar gaumes lieta, ir ari komfortablaki auto... Tomer bmw ir un paliek bmw.. citu negribu!
Vilss @ 31.jūlijs 2006 0:00
Volvo v70Tdi 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Turpinājums rakstam. no 25.04.2006. Pagājis gandrīz pus gads kopš iepriekšējā raksta, un nobraukti 12000 km. pa mūsu brīnišķīgajiem ceļiem un ielām. Ar autiņu esmu apmierināts. Nekādi īpaši defekti nav parādījušies. Pēc nobrauktiem 7000 km. nomainīju eļļu motorā, un atjaunoju kārbā. Neticami, eļļas zudums 0 gr. Sākoties vasarai un putekļainajam laikam motors brīvgaitā pasāka peldēt un pēc brīža noslāpst. iedarbināt var bez problēmām. Uzreiz nevarēju konstatēt, kas par vainu. Visi iespējamie filtri tika nesen mainīti. Domāju ka aizsērējies filtriņš degvielas sūknī, bet viss izrādījās stipri vienkāršāk. Braucot garāžā sanāca tā straujāk uzgāzēt, uzsita riktīgi kvēpā. Padomāju, nu draudziņ pagaidi. Izņēmu gaisa filtru un padarbināju bez tā, uz vietas protams. Motors strādā normāli nekāda peldēšana, vai domas par slāpšanu. Secinājums viens manai mašīnai patīk tikai tīrs gaiss.
Pēc kādiem 3000 km. braukšanas konstatēju ka griežot pa kreisi parādās īpatnējs metālisks troksnis domāju ka dēlī iet priekšējais riteņa gultnis, bet nē. Savu nokalpojis bij labais apakšējais motora balsts, nomainīju arīaugšējo(apaļo) Kā izrādās šada vajadzība esot nepieciešama aptuveni reizi četros gados(to raksta za ruļom) abi apakšējie(apaļie) problēmas neradot un tātas arī ir. Pēc 8000km. nomainīju labās puses stūres stieņa galu unatbalstšarnīru ar visu plauktu un abām gumijas buksēm. (atsevišķi vairs nekas nemainās. varot kautko kombinēt, bet tas nav to vērts) Detaļas visas orģinālās. Citas vienkāršī nav. Izgatavošanas kvalitāte perfekta. Cena kā to ņem. Zviedrijā cenas nedaudz augstākas kā Latvijā.
Motora bukse augšējā- Ls 9
Apakšējā labā- Ls 73
Plaukts ar šrnīru unabām gumijas buksēm Ls75
Stūres uzgalis Ls 15
Dzinējs un kārba super. Bremzes, elektro sistēma, gaismas, mūzika un citas sistēmas pretenziju nav. Sanāca pa vasaru nobraukt 3256Km pa Eiropu, Polija, Slovākija, Aaustrija, čehija. Nobraucu 220l dīzeļdegvielu Patēriņš6,75l uz 100km. Noslogojums 3 pieaugušie un bērns+ personīgās lietas. Manuprāt super.

Eļļu leju kvalitatīvu pussintētiku un mainu pie kādiem 8000Km. Baigi viņam patīk. Čau uz redzi
uldis @ 31.jūlijs 2006 0:00
Mazda 121 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Modris. Apbrīnojami sakomponēts mini auto ar lielisku gaitu un uzrāvienu. Manevru pilsētā nodrošina gan izmēri, gan vilkme. Tanī pat laikā ir pietiekoši ietilpīgs un komfortabls 4 braucējiem ieskaitot protams šoferi. Lieliski veidotais bagāžas nodalījums(jā tieši nodalījums), ko var savienot ar salonu nolaižot pakaļējo sēdekļus, dod iespēju pārvadāt diezgan iespaidīga izmēra lietas. Atveramais jumts karstajās vasaras dienās padara braukšanu lielisku īpaši lielos attālumos, neticami, ka tanī pat laikā esam braukuši zienā pie -25 un salonā ir patīkami. Ekspluatācijas izdevumi arī ir vieni no zemākajiem sākot ar benzīna patēriņu un beidzot ar sajūga nomaiņu servisā. Rezerves daļās ieteicu lietot pazīstamākos ražotājus jo var jau atrast it īpaši caur Internetu izplatītājus par demokrātiskām cenām. Jo par nervu šūnām jūs cenu nenoteiksiet, bet par skopumu reizēm ar tām tiek maksāts daudz! Japāņu kvalitāte pilnībā garantē noteiktos ekspuatācijas termiņus ar uzviju
Tomēr tas nav sporta auto un ir zināmas ātruma robežas.
Uz mūsu ceļiem 90-100km/h var braukt bez ierobežojumiem. Lielākā ātrumā sava izmēra, svara un klīrensa dēļ vadītājam ir jāievēro gan ceļa, gan meteo apstākļi. Jā svars jeb "vieglums" padara auto uzvedību diezgan jūtamu, tas ir ja ritošajā daļā ir kādas kļūmes to Jūs momentāli izjutīsiet, pat neliela akmentiņa iesprūšana riepas protektorā atsaucās uz stūri.
Novēlu visiem izbaudīt braukšanas prieku ar šo auto.
Laimīgu ceļa vēju!!!

Modris @ 28.jūlijs 2006 0:00
Volkswagen GOLF V Plus 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Gribēju padalīties izjūtās ar Jums par diezgan svežu VW Golf 5.

Tikko iegādātais aparāts aprīkots pat pārāk labi, ņemot vērā, ka reālais īpašnieks un braucējs ir tāds, kuram šāda mašīna nav nepieciešama. Tātad īsumā jāsaka ka tā bundža ietver sevī pamatīgu saturu:
2.0 TDI, 4MOTION, tas būs 140 Zs, 6- ātrumu manuālais kloķis, jauks oriģinālais radio ar CD un laikam 8 skandām, klimats, u. c. visādi nieki.

Bet ne par to ir stāsts; gribēju pastāstīt par kolosālo braukšanas prieku, ko sagādā 2.0 TDI. Patīkamas ir divas lietas - patēriņš ar trīs cilvēkiem mašīnā ir 5.5 l/100km pa trasi, lietojot kruīzkontroli (manuālai kārbai ir kruīzs!!! jipī!!!) un lielisko uzrāvienu. Izslēdzot ESP mašīnīte ir normāls zvērs, bet pārāk daudz neesmu mēģinājis kas un kā, jo grants nav gadījusies pa ceļam, toties bija pī lietuvieši, kurus apdzenot nepatīkamā vietā (viņi apstājās līkumā, pirms tam braucot man pa priekšu), bez ESP drusku sanesa. Bet kaifīgi ar 4MOTION!!!

Par nepatīkamo var minēt ārtumkārbu, precīzāk būtu teikt - nenormāli īso 1. ātrumu. Pilsētā tas ir murgs. Nezinu kā normāli uzsākt, jo uzreiz ir jāpārslēdzas uz 2.

Protams, apdrošināšana arī nav patīkama, jo riska grupa un uz gadu sanāk gandrīz 1000 EUR.

Vēl riktīgi nosmējos par t. s. lietus sensoru, kas pats regulējas samērā neizprotami. Nu labi, neko nevaru teikt, jo neesmu manuāli mašīnai izlasījis un nezinu kā pareizi lietot : (

Par samaksāto cenu pret visu kas saņemts lieku atzīmi 7.5
kliks @ 27.jūlijs 2006 0:00
BMW 750 IL 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [20]
Nu super. Straadaajam Vaacijaa pie Diseldorfas vasaraa, mazaa pilseetaa Schmeisenburg lasiijaam zemenes, un kad nebija ko dariit, staigaajaam pa pilseetas 4 placiem un skatiijaamies mashiinas. Man pasham 18 un diviem draugiem 20 un 21. Tiesiibas dabuuju 2 dienas pirms Vaacijas brauciena. Aizbraucaam ar Opel Ascona, ko 3jataa arii nopirkaam. Brauciena meerkis bija atgriezties maajaas ar lepniem braucamajiem. .... un tad vienu dienu es ieraudziiju vinju..... melnu, spiidoshu, ideaalaa kartiibaa, pie viena frica maajas... ar lapinju logaa Zu Verkauf. 1991 gads 5 litru W12 motors..... kopts un lolots, ar 3 LCD ekraaniem, navigaaciju uz liela ekraana, LPG(kaut kaada gaazes iekaartu), loti labu. extras visas, pilniigi visas. Mashiinai ir forseets motors, nonemts apgriezienu ierobezotajs, uz baanja iet 295 kmh. Tas ir taads kaifs taadaa aatrumaa braukt, vieniigi kompis raada pateerinju 58 l uz taa atruma. Uz gaazes iet tikai 265 kmh. Gaazes balona pietiek 2 stndaam uz baanja, jo ir mazais, zapaskas vietaa. Shajaa mashiinaa var pilniigi dziivot. Vakaraa es skatos TV , klausos diskus un radio seezjot mashiinaa, jo stereosisteemu uz pilnas jaudas neesmu meeginaajis uzgriezt, baidos, ka izbirs mashiinai logi. Tehniskaa zinjaa mashiina ir perfekta, 3 meeneshus neko neesmu taisiijis. TUV tika iziets pirms paardoshanas(vaacu tehniskaa apskate), bez nevienas pieziimes, es pats biju liidzi, un paarbauda mashiinas te daudz stingraak kaa Latvijaa.
Peec apskates mashiina par 4900 eiro nonaaca manaa iipashumaa. Man pasham bija tikai 2000e sakraati pa 2 meeneshiem, bet draugi aizdeva un bija skaudiigi, ka pashi pirmie mashiinu neieraudziija. Tagad iedodu vinjiem pabraukt un visur braucam kopaa.
Tehniskie parametri:
5 l W12 dzineejs.... jauda 300 Zs pie 5200 rpm, grieze 450 nm pie 4100(cik ir peec forseeshanas nezinu, bet liidz 100 kmh uzrauj 6 s. Ar hronometru 5x meeriijaam : ))
Nobraukums(originaals).....213400 km.
Riepas R17 225/35 Pirelli, veel galiigi jaunas, jo spoleejaam tikai pirmajaa vakaraa mazliet: )), tagad ASR iesleegts visu laiku.
Automaatiskajai aatrumkaarbai ir tikai 4 paarnesumi, bet seedeklii iespiestu tur liidz 170 kmh !!!!
Baakaa var ieliet 100 !!!!!!! l 95(super) benziina
Kad mees braucam vizinaaties gaazi ielejam par kopaa samestu naudu.
Pilseetaa benziinu teeree 13 l/100 km.
Uz straases: 100kmh....8,5l, 120 kmh.....9 l, 160 kmh....16 l, uz 295 juus jau zinaat: ))))
Vaardusakot ideaala mashiina, vadaas tik viegli un briivi, ka pat taadam iesaaceejam kaa man nav probleemu.
Es esmu sajuusmaa.
Tagad paarvaacaamies aabolus lasiit, maksaa 2500e meenesii+istaba un komunaalie. Driiz jau buushu mashiinu nomaksaajis, tad iekraashu veel naudu un braukshu uz Latviju vizinaaties. Jau sheit meitenes atskataas, ta Latvijaa buus super.
Vai kaads var izstaastiit kaadas shai mashiinai ir raksturiigaas kaites un kas buutu jaasaudzee un jaaskataas??
Paldies.
Uzdodiet jautaajumus, atbildeeshu.
Edgars @ 24.jūlijs 2006 0:00
Honda civic coupe 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
Auto tika iegādāts pirms nedaudz vairāk kā diviem mēnešiem.
honda civic coupe 95. gada ar 1,5 16 vaarstu motoriiti. Iedādes cena bija ap 2500 eiro, kas likās baigi ok.
Nobraukts jau ir vairāk kā 5000 km un auto ne reizi uz ceļa nav pievīlis. Nedaudz traucē tas, ka hondas ir ļoti zemas, bet skaistums prasa upurus.
Kad pirku filtri jau bija apmainīti, bija jāmaina tikai siksnas un eļļa, kas izmaksāja ap 90ls.
Tagad parādījusies jocīga čīkstoša skaņa pie aizmugures amortiņiem, kas tiks drīzumā novērsta.
Auto priekš 1.5 ir ļoti sportisks, ko nodrošina augstie apgriezieni.
Ar trešo ātrumu uz šosejas apdzīt vispār ir ideāli, jo no 80-130 paātrinājums ir ļoti labs. Piektajā ātrumā gals ir pie +/- 200-210km/h. Pats gan diži vairāk pa 195-200 neesmu spiedis, jo riepas nav tās labākās.
Runājot par hondas komfortu, var teikt, ka ta vienkārši nav. Bet tas mani neuztrauc, laikam esmu vēl pārāk jauns : )
Auto tika uzstādīts muflex bundulītis un uztaisīta taisnā izplūde, skaņa ir ļoti patīkama.
Patēriņš- pa pilsētu ap 7l/100km, ja brauc ļoti dinamiski max ir ap 8,5l/100km. Ārpus pilsētas ap 5-5,5l/100km.

Ja ir vēl kādi jautājumi, droši prasiet, centīšos atbildēt.
 
marihuans @ 23.jūlijs 2006 0:00
Renault 21 GTS 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Nu ko ir pienācis laika arī ielikt mazu aprakstiņu par savu auto. Tad tā - saules gaismu ieraudzīja 1986. gadā un nokļuva plašajos Fāterlandes laikos. 1999. gada sākumā nokļuva LV un pēc 2 nedēļāmkļuva par mana fātera auto. auto bija dažādas šaizes, bet tādas ir lielākajai daļai lietotu auto. tā kā fāteris bija un joprojām ir apmāta ar renault, tad nepamanīja arī lielākus trūkumus. Tā kā virsbūve nav cinkota, tad ar rūsu ir konkrētas problēmas, bet tās ir daudzmaz novērstas - metināšana, krāsošana... Protams pēc iegādes tika nomainītas abas siksnas un visi filtri un šķidrumi.
lielāka šaize, bija tā, ka bija ieplīsis rāmis uz kura balstās motors. bet tas tika nomainīts atrodot lietotu, kurš jorojām turās. līdz ar auto nenokļuva manā valdījumā, ekspluatēts tas tika tikai no pavasara līdz rudenim, pēc kā devās uz garāžu ziemas migā. katru gadu tika ieguldīti aptuveni 120-150 Ls remontos, kuru laikā tika mainītas dažādas piekares detaļas, kā arī nomainīti bremžu diski. līdz 2004. gadam auto katru gadu noripoja aptuveni 8k km pa LV ceļiem. tad viņu sāku ekspluatēt arī es un gada nobraukums tika divkāršots.
nu jau 1.5 gadu ar viņu braucu tikai es. pa šo laiku tika nomainīta pečka, kura nezkapēc izdomāja sākt tecēt. sākumā izlīdzējos ar vienkāršu rezekciju, bet pēc tam komforta pieradums piespieda instalēt jaunu.
pēc 60k nobraukuma (pēc disku un kolotku maiņas) nācās nomainīt priekšējos bremžu klučus.
tā kā fāteris izdomāja, ka vajag uzlikt drošinātāju uz radiatora ventilatoru un tas vienreiz nogļukoja un ventilators neieslēdzās sanāca nedaudz uzsildīt motoru. ne jau tā ka vārās, bet tik un tā. rezultātā: sāka tecēt galvas blīve. nācās dzīt uz servisu - nomainīja blīvi un noslīpēja galvu, kura bija karstuma rezultātā saliekusies. pēc šī procesa sāka tecēt arī vārstu blīve, bet eļļas zudums bija aptuveni 2l uz 10 km, tāpēc izvilku līdz nākamajai eļlas maiņai, kad nomainīja arī vārstu blīvi.
problēma ar eļļas tecēšanu joprojām nav zudusi, bet nobraucot 5k km esmu pielējis labi ja 500 ml eļļas un zem mašīnas eļļas pleķi nepaliek, tā ka var dzīvot.
pēdējo 3 gadu remontos tika mainīti stūres šarnīri, katreiz savs, bet atkārtoti neviens nav izteicis vēlmi doties pensijā.

pašam motoram vainas nav nekādas. priekš 1.7 karburatora griež labi (pēc grāmatas varētu būt ap 75 zs)

pagājusī ziema bija pirmā, kuru auto izbraukāja LV. speciāli šim pasākumam tika iegādātas jaunas ziemenes (15 Ls gab. - Vredestein ražojuma). Auto vartēja piešķelt pat pie -30 grādiem, kaut arī aķīša kungam ir kādi 4 gadi.
vienīgi tajā salā kārbā eļļa bija tā sabiezējusi, ka kādas 5 min bija jāsēž ar izspiestu sajūgu, lai neslāptu nost. pēc 10 min sildīšanas varēja braukt, bet pēc 20 min salonā pat bija jūtama krietna deva siltuma.
Nobraucot pilnu ziemu auto izturēja sāls vannas pārbaudījumu un rūsa to nav pieveikusi: )
Runājot par patēriņu - biju pirms nedēļas ar sievu Somijā un ar 60l benzīva mierīgi varēja nobraukt 1000 km (bāka ir 66l bet reāli var ieliet ap 70l). Patēriņš ir braucot gan pa pilsētu, gan pa šosi uz 110, gan 130 un pat 150.
max ātrums ir ap 170km/h. Braucot uz 90 patēriņš ir ap 5,5 l, bet pārvietojoties tikai pa pilsētu ziemā 10l, vasarā 9l.
Mēnesī nobraucu no 1500-2000km.
ko lai vēl saka - pievīlis šis auto mani nav nekad un uz ceļa neplānoti neesmu palicis. izņēmums bija Somijas braucies, kad Helsinkos atteica ģeneratora oglītes, bet pat tad ar akumulatora resursu nobraucu 200 km un tiku līdz LV un vēl nobraucu 30-40 km.
Tā ka visumā uzticams auto.
atzīmi lieku 8, jo savas pretenzijas ir, bet ja ņem vērā izmaksas uz 1 km, tas tās visas ir pupu mizas.
ibio @ 17.jūlijs 2006 0:00
Volvo 240 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Labdien!
Nobraukti jau 3 mēneši jeb 4 tūkstoši kilometru, tāpēc varu pastāstīt par savu medījumu. :)Bija uznākusi mānija, ka man vajag VOLVO. Vēlams divsimtās sērijas. Sedanu. Meklēju 2 gadus!. Visi kas tika apskatīti, bija vai nu sapuvuši, vai nojāti līdz kliņķim. Tad , kad cerības šķita zudušas, viens it kā parādījās. Spidometrā 400 000, lai gan ir aizdomas, ka spidometrs jau Vācijā ir nomainīts. Pēc CSDD izziņām 10 gadu laikā pa Latviju noripojis 60 000 km. Viens saimnieks. Nobraukums varētu būt mazāks par tiem 400 000. Iepriekšējais onkulis rūpīgi veicis pierakstus, kad un kas mainīts pēc spidometra. Tas liels bonuss. Var redzēt, ka regulāri maināms labais priekšējais sailentbloks (reizi 2 gados) Kreisais nav mainīts. Acīmredzot gadās bortiņus paņemt ar labo pusi: )Tagad grāmatvedība tiek turpināta.
Dotais eksponāts- volvo 240 sedans. Razots Gēteborgā(tas esot retums).2,3litru 8 vārstu dzinējs. B230K. Divkameru solex karburators.4 ātrumu manuālā kārba. (neoriģinālā. Sākumā esot bijusi 5 ātrumi, bet tad iepriekšējais saimnieks savas muļķības pēc nomainījis vēl tajā laikā, kad volvo daļas bija baigi dārgas. )Gāzes iekārta. Uzlikta ne- Latvijā, bet jau Tur. Iespējams, ka oriģinālā. Rūsa ir, bet tā kā virsbūve cinkota, caurumu nav.
Pilsētas režīmā ēd 12 litri gāzes. Liels- no bampera līdz bamperim gabarīti tādi kā Kraislerim Grand Voyager. 'Bet krietni manevrētspējīgāks. Pagrieziena rādiuss ka golfam.9 metri ar kapeikām. Dinamika ar gāzi diezgan nekāda, taču braukšanai pietiek. Ja pārslēdzas uz benzīnu, tad gan turies. :DElektronikas nav, taču nenožēloju. Gaita līgana, klusa, kā amerikāņiem. Viegli gāzelējas, manuprāt tur amortiņi vainīgi. Beigti nav, bet pamīksti gan. Automašīna neprovocē pārkāpt CSN, drīzāk gribas izturēties zolīdāk, nekā citi pelnījuši. :DUz ielas jūtams zināms respekts pret sito dzelzs kluci, lai gan tik smags nemaz nav. Pašmasa 1270 kg. Man patīk, un po, ka citi uzskata, ka ir citas, labākas mašīnas. Kad bus cita, tad arī skatīsimies. Bet liekas, ka ar volvo var inficēties tāpat kā ar SAAB. :D. Neskatoties uz klucīgo izskatu, un ķieģeļa aerodinamiku, 140 izspiedu pie vienas apdzīšanas, iespējams, ka turot ilgāk, kādi 160 vajadzētu iet.
Šaizes-
Pie pirkšanas izbeidzās benzīnsūkņa membrāna. (Vajadzēja tak pārbaudīt, kā ar benzīnu iet: D). Benzīna sūknis jauns - 16 lati.
Pārtrūka sajūga trose-10 ls.
Izbeidzās izpūtēja bikses. Jaunas- arī kaut kur ap 20 ls Samainīju visas sveces, svecvadus, sadalītāja vāciņu, eļļas utt. Tek stūres pastiprinātājs. Tur cipars būs ap 70 ls. Taču uzlēju citu eļļu, un it kā vairs netek?Hmmm?
Rudenī gaidāma cīņa par labāku izskatu.
Plusi-
Klasiska forma un dizains. Maz viņu Latvijā palicis.
Kluss, mīksts, ērts.
VOLVO drošība- bamperis iztur 30 km/h pret sienu bez deformācijas.
No grilla līdz dzinējam- centimetri 30 tuksas telpas.
Samērā ekonomisks bet ar norunu, ka viss kārtībā ar barošanu un elektrību.
Vienkāršāka uzbūve laikam ir tikai moskvičam. Var remontēt pļavas vidū, praktiski bez grūtībām augstā klīrensa dēļ var palīst apakšā. :D
Mīnusi-
Atkarīgā pakaļējā piekare. Līkumos riepas kauc: DKā amerikāņu bojevikos.
Aerodinamiskais troksnis salonā virs 90 km/h.
Pakaļējie lukturi neizjaucami, un maksā naudu: D
Varētu uzskatīt par mīnusu diezgan kūtro dabu, bet varbūt tā ir pat labāk. Nav kur jāskrien!
Tas pats par elektroniku- it kā gribas logus, spoguljus, kondicionieri utt, bet tik vecām mašīnām labi ka viņu nav: D
Gadi, gadi!Lai gan klīst baumas, ka volvo rūpnīcā varot vēl pasūtīt sev jaunu 240. volvo. Cik tas maksā- nav ne jausmas: D
Rezumē- ar ko saslimi, ar to jāārstējas. Izdevās īstenot to, ko gribēju, un vīlies neesmu. Interesants ir fakts, ka volvim kā vecam ōpim katru dienu kaut kas kaut kur pačīkst, bet kopā vēl turas: D: D: D. Pie tā tad arī paliksim: D
Bildes iauto galerijā.
Ozz @ 17.jūlijs 2006 0:00
Mazda premacy 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Nopirku shaadu auto pusgadu atpakalj,
Bija doma uz Opel Zafira, bet taa, kaut kas nepatika. Te parādījās Premacy ar mazu noskrējienu.
Dzinējs 2,0 TD nu baigi gurdens. Extras, tikai tās, ko vajadzētu likt bāzes modelim jebkuram.
Kondicionieris , el logi, centrālā atslēga, stūres lifts, sēdeklu lifts.
Pārējais pliks kā celis.
Par cik esu nobraucis tikai kādus 50 tkm, un neko īpaši neesu mainijis, par detaļu dārdzību nevaru spriest.
tātad plusi
+degvielas patēriņš -6 l/100
+sēdekļi transformējās uz visām pusēm,
+ liels bagāžas nodalījums(ņemot vērā mazo klasi)
+lieliska pārredzamība
+ nekas negrab

mīnusi:
- lēta salona apdare
- radio ar kasetnieku, nu galīgi mazjaudīgs
- skalsh dzinējs-
- salonā var dzirdēt visus trokšnjus no ārpuses.
Rezumē:
Labs auto darbam.
skuja @ 13.jūlijs 2006 0:00
BMW 318i 1998 Novērtējums: 5 Komentāri [3]
Buus jau kaa 2,5 gadi kaa braukaaju un dziivoju ar savu autinnu pa Vaaciju.. Autinnss tika pirkts Hondas centraa - Vaacijaa... taa tad ar 1 gadu garantiju un labi kopts... noskreejiens vien bija 91 000... Visas extras iespejamaas iznnemot aadas kreesli, Skaista koku apdare .... Benziina pateerinnss nu gruuti teikt peec papiiriem pa baani 8-9 l ar visu kruizkontroli... Pa pilseetu kaa brauc. Spidometraa raada jau 121 000, bet taadi nopietni remonti nav bijussi... tik vien kaa inspekciju lielo uztaisiju.. bremzzu kluccui, bremzu diski, ellas un visaadi citaadi nieki lai vareetu iziet TÜV.... Agraak ir bijussi dazzaadi autinni ...300M, 323 mazdinna un arii Ecalipse... bet ne kaads no Vaacu brendiem. Teikssu taa arii iipassi neesu apmierinaats, zinaamu iemeslu deell.... bet nu tomeer kopsumaa:

+Kluss salons
+Labs priekss maza motora uzraaviens
+Dizains
+Vadaamiiba
+Apsildamie kreesli
+Audio+telefona un navigacijas kontrole no stuures

- Extra.. Extras ssad tad kautkas nenossancee liidz galam
- Reduktors pat ja paseets tipiska slimiiba (ar laiku kauc.. Vaacija nomainiitt lllloooti daargi))
- Akis netur buus jau otrais
- Tracina biezzi kad priekssa lampas izdeg...
- Reti bet kluudaina navigacija.... nereti uz taisna baanna .... "peec 5 metriem griezieties pa kreisi": -(....

.. nu kaut kaa taa..... bildes sekos...
 
pavaars @ 13.jūlijs 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti